Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 ... 49
Tulostusversio
Aihe: Pelitarjoukset  (Luettu 465553 kertaa)
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #450 : 16.09.2009 21:03 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Huomisesta alkaen Gigantista NHL 10 hintaan 39,90.


Ovat kuitenkin varanneet tyyliin 5 änäriä per liike. Itse aion olla vähän ennen kymmentä lähi-gigantin ovella jonottamassa. En olekaan EA:n lätkäsarjaan laittanut vuosikausiin rahaa kiinni.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #451 : 19.09.2009 11:21 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Talk Like a Pirate Day:n kunniaksi Tales of Monkey Island Ep. 1 (Windows) ilmaiseksi.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #452 : 19.09.2009 14:52 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Talk Like a Pirate Day:n kunniaksi Tales of Monkey Island Ep. 1 (Windows) ilmaiseksi.
Mitä kertookaan se, että koneeni ei pysty pyörittämään peliä kunnolla? >_< Kiitos linkistä joka tapauksessa.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #453 : 19.09.2009 16:59 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Talk Like a Pirate Day:n kunniaksi Tales of Monkey Island Ep. 1 (Windows) ilmaiseksi.

Tätä pitääkin testata. Wii-versio kun tuntuu niin kankealta ja hankalalta, niin on mielenkiintoista nähdä kuinka paljon on kiinni WiiWare rajoituksista.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #454 : 20.09.2009 02:11 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Miten tuolta saa tuon latauksen käyntiin tai jotain? Pistin aiemmin meitsin sähköpostiosoitteet ja muut siihen lomakkeeseen, mutta mailiin ei silti ole tippunut mitään.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #455 : 20.09.2009 09:39 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miten tuolta saa tuon latauksen käyntiin tai jotain? Pistin aiemmin meitsin sähköpostiosoitteet ja muut siihen lomakkeeseen, mutta mailiin ei silti ole tippunut mitään.
Sen ois pitänyt siirtyä sähköpostin antamisen jälkeen sivulle josta sen voi ladata. Myöskin sieltä ois pitänyt tulla sähköpostiin maili (roskapostilaatikko?) jossa on linkki ja lisenssikoodi.

Mutta siinähän piti antaa myös salasanakin, eli siinä ohessa sinulle tehtiin käyttäjätunnus sinne sivustolle. Kokeile kirjautua sisään, josko sen pelin pystyis sieltä jostakin lataamaan.   
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #456 : 20.09.2009 09:46 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Eikös tuolla tunnuksella / lisenssikoodilla voi imutella tuon uudestaankin? En viitsi alkaa tällä romulla tuotakaan pelaamaan jos ei ole ihan pakko, niin mielelläni lataisin sen uudelleen kunhan ostan uuden koneen.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #457 : 20.09.2009 10:38 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eikös tuolla tunnuksella / lisenssikoodilla voi imutella tuon uudestaankin? En viitsi alkaa tällä romulla tuotakaan pelaamaan jos ei ole ihan pakko, niin mielelläni lataisin sen uudelleen kunhan ostan uuden koneen.
Jep, tarkistin juuri. Eli kun on kirjautunut sisään, oikeasta yläkulmasta "My Games" ja siinä on lista peleistä jotka omistat, lisenssikoodien ja latauslinkkien kera.

Ja tuo tarjous on nyt siis ohi.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #458 : 22.09.2009 12:51 »
dzei Vieras Direct2Drive juhlii 5-vuotissynttäreitä: joka maanantai uudet tarjoukset. Elven Legacyn ja Penumbrat vois latailla talteen. Ekalla viikolla nappasin kaikki 5 X-Com-peliä 5 dollarilla.

Edit: Se näyttäis olevan vieläkin voimassa. Tosi paljon vaihtelee regionin mukaan noi tarjoukset.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #459 : 02.10.2009 12:27 »
dzei Vieras Impulsen viikonlopun tarjouksena mm. Spirit Engine 2 5,22€. Vissiin pitää latailla. Ihan kivalta vaikuttaa ainakin Pelitin arvostelun perusteella.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #460 : 14.10.2009 19:14 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili World of Goo Radiohead-hintaan eli siis määräät itse hinnan. PC/Mac/Linux.

Eli ei siis mitään syytä jättää tarjousta käyttämättä.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #461 : 05.11.2009 23:03 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Katselin että Gamestoppi antaisi ennakkovarata pelejä hintaan 1 euro/19.90 euroa jos vie kaksi saman konsolin peliä vaihtoon. Hyllystä löytyy turhia, Left 4 Dead 2 ja New Super Mario Bros Wii himottaisi. Ilmoituksen mukaan on olemassa lista pelejä joita e hyväksytä vaihdossa, onko tietoa mitä nämä pelit ovat ja onko niitä paljonkin?
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #462 : 05.11.2009 23:07 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW http://gamestop.fi/pdf/Exclusion_FI.pdf

Tuossapa se lista.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #463 : 05.11.2009 23:13 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Kiitos. Eipä ollut listalla mitään mikä pilaisi suunnitelmani. :3

Edit: Tarvii varmaan ainaskin tuo Open Season laittaa kiertoon...


« Viimeksi muokattu: 05.11.2009 23:30 kirjoittanut Tuulisti »
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #464 : 06.11.2009 03:27 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Tarvii varmaan ainaskin tuo Open Season laittaa kiertoon...

Nooooooooooooooooooo!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #465 : 06.11.2009 13:10 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Hah, eihän ne ottaneet mun pelejä kun niistä osa oli briteistä ostettuja. Ei minulle tullut edes mieleen että niissä on eroja. Täytyi sitten vähän vaihtaa suunnitelmaa, mutta sain varaukseni silti tehtyä.

Joten Open Season on ja pysyy. Oi kultaiset muistot.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #466 : 06.11.2009 13:33 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Mun brittipelin ainakin ottivat vaihdossa. Ensin se valitti, että tää on NTSC-peli. Viittasin vain sitten PAL-logoon kannessa ja kyllä se sitten meni vaihtoon.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #467 : 06.11.2009 13:37 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulle sanottiin että pitää olla Pegi-lätkä. Eli taas on varmaan puolessa välissä tajuttu että mainostettu tarjous olikin vähän liian hyvä sitten. No onneksi tähän ei elämä kaadu mutta vähän tietysti ärsytti.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #468 : 06.11.2009 13:43 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Itekki olen vienyt kasapäin play.comista ostettuja pelejä vaihtoon GS:iin. Ilmeisesti käytännöt ovat sitten kiristyneet.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #469 : 06.11.2009 13:48 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Itekki olen vienyt kasapäin play.comista ostettuja pelejä vaihtoon GS:iin. Ilmeisesti käytännöt ovat sitten kiristyneet.
Ja vaihtelevat paikkakunnasta, liikkeestä ja myyjästä riippuen.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #470 : 06.11.2009 17:13 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili No joo. Nyt vähän jo risoo: En saanut vieläkään varattua sitä Left 4 Dead kakkosta koska nyt sitten FFXI ei kalvannut koska peli oli muoveissa ja tarjous koskee vain käytettyjä vaihtopelejä... Tai aluksi sanottiin kyllä vaan että "ei käy", kun kysyin että miksiköhän näin on niin sanottiin että "siksi".
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #471 : 06.11.2009 17:16 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Eikö niitä muoveja voinut aukaista ja täten tehdä pelistä käytetyn?
Play-Asia
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #472 : 06.11.2009 17:17 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Eikö niitä muoveja voinut aukaista ja täten tehdä pelistä käytetyn?

Olin juuri kysymässä samaa. Ja autenttisuuden vuoksihan siihen levyyn vois vaikka rapsutella pientä kulumaa, jos kerran sitä kaipaavat.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #473 : 06.11.2009 17:20 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Gamestopeissa myyjäthän ovat tyhmempiä kuin kultakalat, niin eipä tuo touhu siinä valossa ihmetytä.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #474 : 06.11.2009 17:23 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili No pienellä nyhtämisellä sain vastauksen "ei voi" koska sitten peli oli käytetty ja koska kyseessä on verkkopeli niin sitten sekään ei kelpaisi...

Ok minua ei tuossa liikkeessä asiakkaana selvästi kaivata. Mutta olen oikeasti sitä mieltä että on vähän turhaa saivarrella että tarjous koskee vain käytettyjä pelejä, enkä kovin hyvin ymmärrä tuota että PAL-pelitkin kelpaavat vain pegi-merkittynä. Olisi kannattanut vaan laittaa siihen mainokseen että otetaan tasan ne pelit jotka huvittaa niin ei olisi tällaisia epäselvyyksiä.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #475 : 07.11.2009 13:22 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Juu, ne on vähän paskoja lanseeraamaan näitä kampanjoita kun huomaavat aina puolessavälissä että nehän häviää rahaa ja paljon. Ite olen tosin noilla kampanjoilla ostanut tänä syksynä jo 6 peliä.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #476 : 07.11.2009 14:02 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili ...Ei muuten ole pegi-merkintää kaikissa niissäkään peleissä jotka olen ostanut ihan Suomesta pelikaupasta uutena...
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Pelitarjoukset « Vastaus #477 : 08.11.2009 12:49 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
No joo. Nyt vähän jo risoo: En saanut vieläkään varattua sitä Left 4 Dead kakkosta koska nyt sitten FFXI ei kalvannut koska peli oli muoveissa ja tarjous koskee vain käytettyjä vaihtopelejä... Tai aluksi sanottiin kyllä vaan että "ei käy", kun kysyin että miksiköhän näin on niin sanottiin että "siksi".

Mulla kävi ihan sama juttu kerran. Sanoin vain että no mä revin sen paketin auki, johon myyjä sanoi että ei käy. Ihan HV hommaa. Päätin viedä sitten rahat muualle ja veinkin sen Tilttiin josta sain vielä saman rahan pelistä kun oli uusi.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #478 : 08.11.2009 13:08 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Alan Wakesta "uutta" matskua. Samaa tehtävää tossa pelataan kuin E3-demossa, mutta ilman leikkauksia ja hyppäyksiä tapahtumasta toiseen. Saa vähän paremman kuvan tosta pelistä, joskin aika toimintapainotteinen se edelleen on. Ainakin meikälle jäi ton jälkeen kuitenkin parempi fiilis pelistä kuin E3:n jälkeen.

Toi on siis part 2, part 1 löytyy myös tuolta.

Onkos Alan Wakesta tullut jotain hyviä pelitarjouksia?
Play-Asia
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #479 : 09.11.2009 01:41 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
No joo. Nyt vähän jo risoo: En saanut vieläkään varattua sitä Left 4 Dead kakkosta koska nyt sitten FFXI ei kalvannut koska peli oli muoveissa ja tarjous koskee vain käytettyjä vaihtopelejä... Tai aluksi sanottiin kyllä vaan että "ei käy", kun kysyin että miksiköhän näin on niin sanottiin että "siksi".

Mulla kävi ihan sama juttu kerran. Sanoin vain että no mä revin sen paketin auki, johon myyjä sanoi että ei käy. Ihan HV hommaa. Päätin viedä sitten rahat muualle ja veinkin sen Tilttiin josta sain vielä saman rahan pelistä kun oli uusi.

Kävisipä mullekin joskus noin. Olis oikeasti siistiä suorittaa koe siitä, mihin nurkkaan ajettu myyjä vetää rajan perseilyssään.

"Entä käykö jos käyn pelaamassa tätä, ja tulen tunnin päästä uudestaan?"
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 ... 49
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines