Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 49
Tulostusversio
Aihe: Pelitarjoukset  (Luettu 468426 kertaa)
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #180 : 28.06.2008 22:54 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Kandeeko peltikantinen Snake Eater ostaa 25eurolla? Uus o.

Jos ihan vaan pelattavaksi ajattelit, niin kannattaa etsiä mieluummin käpäliin se Subsistence-versio. Pelattavuudeltaan kuitenkin valovuosia edellä ja tässä pelissä sitä liikuteltavaa kameraa todella tarvitaan. Plus kaikkea muuta hienoa extraa, kuten se pelistä leikattu elokuva. Ei siitä Subsistencestakaan pitäisi hirvesti enempää joutua maksamaan, 30-40 euroa maksimissaan.

Mutta jos keräilymielellä olet, niin osta pois vaan. Kotelo on ainakin hieno.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #181 : 28.06.2008 22:58 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Käyppä mulle hakemassa semmonen. Ilmeisesti jossain Anttiloissa noita löytyy. Saat vähän vaivanpalkkaa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #182 : 28.06.2008 23:05 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Käyppä mulle hakemassa semmonen. Ilmeisesti jossain Anttiloissa noita löytyy. Saat vähän vaivanpalkkaa.

Tampereen Anttilassa näkyi yksi tuollainen. Eikös noiden pitänyt olla aika harvinaisiakin?
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #183 : 28.06.2008 23:08 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Mielestäni Play.comissa oli vielä vähän aikaa sitten noita myynnissä juurikin 25 eurolla, mutta eipä ollut enää kun äsken tsekkasin.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #184 : 28.06.2008 23:40 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili
Käyppä mulle hakemassa semmonen. Ilmeisesti jossain Anttiloissa noita löytyy. Saat vähän vaivanpalkkaa.

Laita mulle prival vaik numeros ni ilmottelen ku seuraavaks käväsen anttilas. Eli huomenna tai maanantaina voin hakea ton : )
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #185 : 29.06.2008 00:31 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Mielestäni Play.comissa oli vielä vähän aikaa sitten noita myynnissä juurikin 25 eurolla, mutta eipä ollut enää kun äsken tsekkasin.

Tampereen Anttilassa näkyi yksi tuollainen. Eikös noiden pitänyt olla aika harvinaisiakin?

Pitäisi juu olla harvinainen. Vahvasti kyllä epäilen että Play.comissa olisi ollut myynnissä, ja en suorastaan saata uskoa että jossain ison kaupungin Anttilassa olisi tämä vuosia säilynyt ilman ostajaa. Ei vain tule mieleen, että mihin voisitte tämän sekoittaa.


Enkä nyt siis sano tätä siksi että Scarffilta ostin omani (semi)kovaan hintaan, vaan että en oikeasti ole näitä nähnyt ja olen kyllä etsinyt. Tasan yhden kappaleen olen Suomessa nähnyt, vuosia sitten Kampin EB Gamesissa ja sieltä Scarf tämän kappaleen osti myöhemmin. Englannin eBayssa en ole nähnyt kertaakaan. (Huomatkaa, että saksan- ja ranskankieliset painokset ovatkin sitten yleisiä. Englanti ei.) Ebayssa tästä voisi saada koviakin summia.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #186 : 29.06.2008 00:40 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Pitäisi juu olla harvinainen. Vahvasti kyllä epäilen että Play.comissa olisi ollut myynnissä, ja en suorastaan saata uskoa että jossain ison kaupungin Anttilassa olisi tämä vuosia säilynyt ilman ostajaa. Ei vain tule mieleen, että mihin voisitte tämän sekoittaa.

Enkä nyt siis sano tätä siksi että Scarffilta ostin omani (semi)kovaan hintaan, vaan että en oikeasti ole näitä nähnyt ja olen kyllä etsinyt. Tasan yhden kappaleen olen Suomessa nähnyt, vuosia sitten Kampin EB Gamesissa ja sieltä Scarf tämän kappaleen osti myöhemmin. Englannin eBayssa en ole nähnyt kertaakaan. (Huomatkaa, että saksan- ja ranskankieliset painokset ovatkin sitten yleisiä. Englanti ei.) Ebayssa tästä voisi saada koviakin summia.

No en nyt ole aivan satavarma, että oliko se juuri Play.com missä tätä näin mutta sellainen mielikuva minulla on. Olen kuitenkin asiasta kohtalaisen varma, koska mietin itsekin hetken sen ostamista. Joka tapauksessa jossain nettikaupassa, mihin minulla on tunnukset, olen nähnyt tätä uutena 25 eurolla viimeisen kuukauden aikana.

Ja saattoihan kyseessä olla joku PlayTraden kautta myynyt heppu, eikä itse Play.com. Ja en minä ainakaan nyt tätä mihinkään voisi edes sekoittaa  ;)
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #187 : 29.06.2008 00:58 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Muistaakseni Thomas Puha muinoin kertoi, ettei metallilootaa tullut edes Konami Nordicin tiloihin.

Neogafissa oli myös joskus versiosta puhe. Silloin peliä oli ennakkomyynnissä jossain Sveitsiläisessä nettikaupassa (olisiko ollut sitten peräti EB Games?).

Play.comista tätä ei ole saanut. Olisin kyllä omani tajunnut tilata hyvissä ajoin.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #188 : 29.06.2008 01:10 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Keksin, missä olin nähnyt tämän. Ei ollut Play.com vaan Verkkokauppa.com  ;D En sitten tiedä, mistä tuo mielikuva oli päähäni tullut.

En ole varma, puhutaanko me samasta versiosta mutta tuolta tosiaan löytyy Metal Gear Solid 3: Snake Eater - Steelbook Edition hintaan 24,90 euroa. Muutama kappale vielä löytyy varastosta. Yhden varasin ihan piruuttani.

Sanokaas nyt sitten, että onko tuo jotain harvinaisempaa erää.


« Viimeksi muokattu: 29.06.2008 01:42 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #189 : 29.06.2008 08:27 »
tuhis Vieras Steelbookit ovat nättejä, mutta niitten yhteinen ongelma on lukitusmekanismin paskuus. Se löystyy kun kerran pelin aukaisee eikä sitten tahdo pysyä kannet yhdessä kahta lämmintä lahnaa paremmin.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #190 : 29.06.2008 12:26 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Sanokaas nyt sitten, että onko tuo jotain harvinaisempaa erää.

Tekisi mieleni uskoa että tuo on jotain yleisempää erää, eli myyvät vaikka niitä saksalaisia. Mutta kaipa on mahdollista että ovat jostain erän löytäneet ja eivät tiedä pelin tarinaa ja myyvät 25 eurolla. Kaiken järjen mukaan kuitenkin pitäisi olla paskapuhetta tuo, että maahantuojalta olisi saatavilla vielä lisää.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #191 : 29.06.2008 14:36 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Nyt sitten kävi näin. Anttilasssa tuo metallikansi-versio pomppasi eteen (ilmeisesti vika kipale) ja hetken harkinnan jälkeen sijoitin vähät rahani siihen. Ei 24.95 nyt paha hinta ole, vaikkei varmaan kauhiaan käyttöön tuo tulekaan. Ihmetyttää vain, että miten näin vanhahko peli alkaa löytymään juuri Anttilan hyllyltä ja vielä tällaisena versiona.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #192 : 29.06.2008 18:41 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Vittu eipä Kajaanista löytynyt tietenkään. No imin sen verkkiksen viimeisen niin onpahan ainakin yksi tallessa. Oliko Riepu enkkukannet ja härpäkkeet?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #193 : 29.06.2008 18:51 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Vittu eipä Kajaanista löytynyt tietenkään. No imin sen verkkiksen viimeisen niin onpahan ainakin yksi tallessa. Oliko Riepu enkkukannet ja härpäkkeet?

Mitähän härpäkkeillä meinaat? Mutta siis ihan on nämä perus PAL-kannet metallisena ja alalaidassa lukee "Limited Metal Edition".

To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #194 : 29.06.2008 19:10 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Scarf lukiko sulla siinä mitään (tai no Finngamerillahan se nyt on)?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #195 : 29.06.2008 19:19 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Samahan tuo on, tosin tossa on tosin joku outo ikärajatarra.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #196 : 29.06.2008 19:20 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Samahan tuo on, tosin tossa on tosin joku outo ikärajatarra.

No tuon tarran alla kajastaa PEGI:n ikärajamerkintä. Kuvahan ei ole oma ottamani. Netistä napsautti tuon nopsaa.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #197 : 30.06.2008 12:22 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
No tuon tarran alla kajastaa PEGI:n ikärajamerkintä. Kuvahan ei ole oma ottamani. Netistä napsautti tuon nopsaa.

Niin siis, onko tuo nyt tätä uutta erää, minkä kuvan löysit?


Jos on, niin sitten tuli vähän lisää tietoa alkuperästä: Tuo tarra tuossa on Australian ikärajatarra, siellä on tämä myös julkaistu PALina ja englanninkielisenä.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #198 : 30.06.2008 13:35 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Tänään noita oli 4 kappaletta Lappeenrannan Anttilassa, joista yhden nappasin. Ei ollut niissä tuollaista MA15+ tarraa päällä.

Edit: Joo, luin vähän huolimattomasti.


« Viimeksi muokattu: 30.06.2008 14:20 kirjoittanut Taist0 »
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #199 : 30.06.2008 13:41 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Verkkokauppaankin oli tullut näitä 16 kappaleen erä 24. päivä tätä kuuta. Tiedä sitten, mistä noita tupsahtelee.... Niin olivatko nämä nyt ihan poistamisen arvoisia keräilymielessä?
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #200 : 30.06.2008 13:53 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Siis vielä varmistuksena, että omassa versiossani ei ollut tuota tarraa, tuo kuva on yksinkertaisesti kössitty netistä. Anteeksi sen aiheuttama hämmennys. Tarraa lukuunottamatta tuo kuva kuitenkin näyttää vastaavan täysin niitä kansia, jotka minulla ovat.

Tässä alla nyt vielä pikaisesti ihan itse ottamani kuva:



Sama kuva suurempana
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #201 : 30.06.2008 14:21 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Pitääpä lähteä Anttiloihin metsästämään tuota. Mistäköhän ihmeestä noita on yhtäkkiä ruvennut tupsahtelemaan?  :lol: Tuskinpa ainakaan mitään lisäpainosta pelistä on duunailtu.
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #202 : 30.06.2008 14:59 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili No pitihän sitä käydä ensin Jyväskylän Anttilasta katsomassa josko noita peltipakkauksia siellä näkyisi ja kun näkyi niin yksi  mukaan ottaa. Toinen jäi vielä hyllyyn. Eiköhän sitä joskus tule PS2 hommattua ja nyt on ainakin jonkinlainen versio MGS3:sta hyllyssä odottamassa. :)
Kokoelma
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #203 : 30.06.2008 15:08 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Oliko ne peltilootat muiden pelien seassa? Kajaani on takuulla ainoa kauppa Suomessa mihin niitä ei ole ilmestynyt...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #204 : 30.06.2008 15:32 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Meikällä on muutama kappale varattuna Verkkiksestä, joten jos jotakuta kiinnostaa niin...
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #205 : 30.06.2008 15:35 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili
Oliko ne peltilootat muiden pelien seassa? Kajaani on takuulla ainoa kauppa Suomessa mihin niitä ei ole ilmestynyt...

Joo olihan nuo. Ensin katselin alelaareista, joissa oli suht samanhintaisia pelejä kasapäin. Ei kuitenkaan näkynyt, joten menin katsomaan ihan hyllystä, missä "normaalihintaiset" pelit on. Sieltähän niitä sitten reilun viiden minuutin selailun jälkeen löytyi nuo pari kappaletta.
Kokoelma
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #206 : 01.07.2008 11:47 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Tikkurilan Anttilassa oli yksi kappale noita metallisia MGS:iä. Mukaanhan se lähti ja onhan se hieno lisä pelihyllyyn. Versio on se täysin englanninkielinen. Eikös tuon pitänyt olla aivan helvetin harvinainen?
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #207 : 01.07.2008 14:16 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Eipä taida enään olla jos jokasesta Anttilastaki löytyy ;D
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #208 : 01.07.2008 16:21 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo löytyhän täältäkin, en vain itse huomannut niitä sieltä pelien välistä. Kaksi jemmassa...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Pelitarjoukset « Vastaus #209 : 01.07.2008 20:59 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Kysyin Toptronicsilta.
Tuo on old-stockia ja enkkuversio.

Menkää kipinkapin hakemaan omanne ennenkuin loppuu.

Kiitos tästä. Eli pitäisikös tästä nyt sitten saadakin jotain, jos päättää pistää ylimääräiset myyntiin?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 49
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines