Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 95
Tulostusversio
Aihe: Peliostokset  (Luettu 840743 kertaa)
Vs: Peliostokset « Vastaus #270 : 29.10.2007 00:40 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Hei ihan oikeasti nyt jumalauta jos en pääse gamestopissa käymään niin joku ystävällinen ja laupias sielu voisi viedä minulta kasan pelejä vaihtoon. Siis lähetän ne jollekin joka asuu puodin omaavassa kaupungissa.

Tottakai palkitsen tämän laupiaan samarialaisen vaikka rahalla tai (hyvillä) peleillä etc. Eli auttakaa nyt ennenkuin sekoan noihin teidän viesteihinne!
Jos ei kukaan lähellä hyvävalikoimaista GameStoppia suostu auttamaan, niin minä voin käydä puolestasi Helsingin Asematunneilin myymälässä tiistaina, keskiviikkona tai torstaina. Jos siis maksat postimaksut ja annat listan metsästettävistä peleistä. Mitään en tietenkään voi taata, sillä Asematunnelissa on melko kehno valikoima.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #271 : 29.10.2007 11:40 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
....tai torstaina.

Torstaina on jo myöhäistä. Silloin on jo 01.11. ja tarjous on voimassa tämän kuun loppuun.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #272 : 29.10.2007 18:08 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
....tai torstaina.

Torstaina on jo myöhäistä. Silloin on jo 01.11. ja tarjous on voimassa tämän kuun loppuun.
Huomasin sen aiemmin tänään.

En muuten tuosta syystä varmaan ehdikään, sillä tarvitsisin ne keskiviikkopäivään mennessä, ja posti tullee tunti sen jälkeen, kun olen ovesta astunut ulos. Pahoittelen.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #273 : 29.10.2007 18:11 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Minä olisin muuten voinut helppiä, mutta eiköhän Zoukka osaa varoa: kenenkään avoimesti pro- battle raper -henkilön ei kannata uskoa minun käsiini pelienvaihtohommaa, saa muuten postissa hittipelien sijaan 6 uusinta Barbie-ratsastuspeliä. ;)
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #274 : 29.10.2007 23:05 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Napsautin Play-Asiasta itselleni tulemaan Elite Beat Agentsin, vajaan kolme kymppiä. Tehnyt jo jonnin aikaa mieli uutta pelattavaa, ja kannettavaa sen on oltava kun ei muulle näinä päivinä ole paljoa aikaa. Seuraava poisto saattaakin sitten olla Phantom Hourglass(ellen sitten ehdi hankkia uutta PSP:tä tässä välissä), olkootkin että Wind Waker on edelleen pelaamatta. Tekee vain mieli päästä pelaamaan PH:ta, can't help it.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #275 : 29.10.2007 23:55 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Napsautin Play-Asiasta itselleni tulemaan Elite Beat Agentsin, vajaan kolme kymppiä. Tehnyt jo jonnin aikaa mieli uutta pelattavaa, ja kannettavaa sen on oltava kun ei muulle näinä päivinä ole paljoa aikaa. Seuraava poisto saattaakin sitten olla Phantom Hourglass(ellen sitten ehdi hankkia uutta PSP:tä tässä välissä), olkootkin että Wind Waker on edelleen pelaamatta. Tekee vain mieli päästä pelaamaan PH:ta, can't help it.
Olen miettinyt Elite Beat Agentsia jo pitemmän aikaa, mutten ole uskaltanut sitä ostaa, kun en tiedä pitäisinkö siitä. Rytmipeleistä ainakin Guitar Hero nappaa, joten saattaa olla, että hommaan tuonkin, kunhan nyt ensin rahaa valuisi tililleni.

Phantom Hourglassin pelaamiseen ei tarvitse olla pelannut Wind Wakeriä. Pelin alussa heti kerrotaan kaikki oleellinen (hiukan spoilaten) Wind Wakerin tarinasta, joten sen puoleen saattaa olla ikävä pelata tämä ennen sitä. Muutoin mitään Wind Waker -tietämystä ei tarvita peliä pelatakseen.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #276 : 30.10.2007 09:58 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Olen miettinyt Elite Beat Agentsia jo pitemmän aikaa, mutten ole uskaltanut sitä ostaa, kun en tiedä pitäisinkö siitä. Rytmipeleistä ainakin Guitar Hero nappaa, joten saattaa olla, että hommaan tuonkin, kunhan nyt ensin rahaa valuisi tililleni.

Itse olen melko lailla varma, että tulen rakastamaan tätä. Musapelit ovat kivoja, sarjakuvatyyli näyttää upealta, ja peli kuulostaa juuri niin häröltä kuin pitääkin. Biisivalikoimakin on pääosin ihan tiukka. Tämän lisäksi tekisi ehdottomasti mieli kokeilla alkuperäistä Quendania, siitä kun ei varmaan mistään ole kuulunut pahaa sanaa, mutta ainakin Play-Asiasta ne ovat loppu. Ehkä vielä joskus, tai sitten hommaan kakkosen. Enivei, EBA viihdyttänee rutkasti siinä välissä.

Phantom Hourglassin pelaamiseen ei tarvitse olla pelannut Wind Wakeriä. Pelin alussa heti kerrotaan kaikki oleellinen (hiukan spoilaten) Wind Wakerin tarinasta, joten sen puoleen saattaa olla ikävä pelata tämä ennen sitä. Muutoin mitään Wind Waker -tietämystä ei tarvita peliä pelatakseen.

Jeppis, olisikin juuri vain lähinnä mukavaa pelata WW ennen tätä, pääsisi kunnon fiiliksiin - unohtamatta sitä, että sen sortin klassikko pitäisi kyllä olla koettuna jossain muodossa. Vaan no hätä, kun maltti ei kestä, niin se ei kestä. ;) Kun tammikuussa tulen intistä pois, ja kaveri taas menee tilalle, niin lainaan siltä Cuben WW:n kera, ja koen nämä sitten näin päin.


Hupaisasti olen muuten myös toisessa sequel-limbossa: pitäisi saada pitkästä aikaa pelata Subsistence läpi, ja kunnolla, ennen kuin hyökkään Portable Opsin kimppuun. Ensimmäiselle ei tule olemaan aikaa ennen ensi vuotta, mikä on harmillista sillä PO olisi mitä parahin kaveri inttireissuille. Tästä en silti aio tinkiä, joten nämä jäävät suosiolla ensi vuodelle Wind Wakerin kanssa. Ja Okamin. Ja God Handin. Ja...no niin, pelattavassa tulee riittämään. Voisi olla huonomminkin.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #277 : 30.10.2007 11:47 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Sheesh, jos joku muuten haluaa Elite Beat Agentsin väärässä kotelossa ja ohjeilla (don't ask) niin 20e posteineen lähtee... Pelissä ei ole vikaa, pakkaus vain on väärä.

Tänään pitäisi viimeisen kerran mennä hyödyntämään Gamestopin megatarjousta - en vain vielä tiedä miten. Olen jemmannut kahta 360-peliä toiveenani saada Resi Umbrella Chronicles, mutta ne penteleet eivät muka vielä tiedä sen hintaa eivätkä siksi voi sitä minulle varata. Yksi vaihtoehto voisi olla Beutiful Katamari, mutta tuskin sitäkään vielä saa varata. Wiille lienee tulossa uusi Rayman ja sitten sen Forever Blue, mutta en ole niistä ihan varma... ideoita?
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #278 : 30.10.2007 12:50 »
Gameskeeper Pelit pysyy ja paranoo. Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili
Wiille lienee tulossa uusi Rayman ja sitten sen Forever Blue, mutta en ole niistä ihan varma... ideoita?

Zack & Wiki (Treasure Island) on kai jo tilattu? Wiihdettä tarjonnee myös Harvest Moon, jonka kuulemma saa jo varattua.

tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #279 : 30.10.2007 14:29 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Itse olen melko lailla varma, että tulen rakastamaan tätä. Musapelit ovat kivoja, sarjakuvatyyli näyttää upealta, ja peli kuulostaa juuri niin häröltä kuin pitääkin. Biisivalikoimakin on pääosin ihan tiukka. Tämän lisäksi tekisi ehdottomasti mieli kokeilla alkuperäistä Quendania, siitä kun ei varmaan mistään ole kuulunut pahaa sanaa, mutta ainakin Play-Asiasta ne ovat loppu. Ehkä vielä joskus, tai sitten hommaan kakkosen. Enivei, EBA viihdyttänee rutkasti siinä välissä.
Kyllähän minä tuohon muuten tutustuisinkin, mutta hirvittää ajatus DS-rytmipelistä. Tietenkin se voi toimia todella hyvin, mutta pelkään näytön puolesta. Muutenkin jo se kuulostaa kamalalta, kun Guitar Herosta on huhuttu tulevan DS-versio...
Kerro kuitenkin mietteitä, kun olet pelin saanut. Tai sitten joku muu, joka on jo peliä pelannut, saa kertoa, miten hyvin se toimii DS:llä.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #280 : 30.10.2007 15:25 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili ouendan on loistava ja jos näytössä on suoja niin ei tarvitse mitään naarmuja pelätä.
elite beat agents onkin sitten sanalla sanoen paska.

hahmot ei ole yhtä cooleja kuin alkuperäisessä ja biisi lista on syvältä ja poikittain.
sen lisäksi ne coverit on aivan hanurista.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #281 : 30.10.2007 15:35 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili No ne alkupään biisit ovatkin aika hanurista, mutta ne kesti. Tykkäsin kumminkin loppupään Without A Fightista ja Jumping Jack Flashista sen verran, että jaksoin rämpiä pelin Sweatin'-vaikeustasolla läpi.

Sen jälkeen en hirveästi olekaan peliin enää koskenut.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #282 : 30.10.2007 16:44 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Frankille pienenä vinkkinä, että Elite Beatin demoa pitäisi löytyä niiltä (melkein?) kaikista Tilt-putiikeista löytyvistä DS Download Stationeista. Jos oikein muistan, niin demossa taisi olla vain yksi biisi, mutta eiköhän se riitä jo jonkinlaisen vaikutuksen tekemään.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #283 : 30.10.2007 19:19 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Elekää sanoko, että se tarjous loppui nyt huomenna! Tapan itseni ja silleen...

Mutta Tuulistin huomaan voisin kyllä pelit lähettää jos jaksat niitä toimitella. Varmaan jou 12-15 peliä olis lähössä (osa rautaa, mutta ei ole tullut pelattua todella pitkään aikaan ja ei tuonne hyllyyn mahdu kohta enää muuta).

Eli jos tarjous on vielä voimassa pitempään niin heitä Tuulisti vaikka YV:llä yhteystietosi niin laitan pakettia tulemaan. Ja listaa mitkä pelit kiinnostavat. Ja asiasta kolmanteen...



...Gigantti avattiin tänään Kajaanissa ja kävin hakemassa sieltä ikioman Nintendo Wiini. 199 euroa kustansi ja vaikka kaikki manit menikin niin ei kaduta. Gamestopista voisikin varata ainakin Brawlin ja Malion. Ja Metroidin, mutta se taitaa olla jo mahdotonta.

Mutta meikäläisen next-geni alkoi sitten vuoden myöhässä ja Nipan vehkeellä. Jo on aikoihin eletty  :lol:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #284 : 30.10.2007 19:22 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Ikävä kyllä tänään on viimeinen päivä, jolloin tarjous on voimassa.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #285 : 30.10.2007 19:40 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Taitaa olla huomenna vielä voimassa, mutta silti Zoukan pelit eivät enää taida ehtiä vaihtoon...  :(

(Et ilmeisesti ottanut uhkaustani Barbie-peleistä tarpeeksi vakavasti, tai sitten et vain tiedä miten pitkävihaisia naiset ovat)  ;)
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #286 : 30.10.2007 19:59 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili


(mä en oikeasti kestä)

[oliko se viimeinen päivä tänään vai huomenna?]

MILLÄ MÄ PÄÄSEN SINNE HUOMENNA!!!!!11 Missä on lähin Gamestop Kajaanista katsottuna ? Kotisivujen myymälähaku ei toiminut.


« Viimeksi muokattu: 30.10.2007 20:06 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #287 : 30.10.2007 20:37 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Konsolifinin topicci tarjoaa jonkinlaista infoa:

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=27439
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #288 : 31.10.2007 22:29 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuli viimeinkin hyödynnettyä Gamestopin tarjousta: läjä turhakkeita + 2€ -> Guitar Hero 3 PS2 ja Super Mario Galaxy varaukseen. Varmaankin kelpo tekeleitä molemmat. Toivottavasti tuo GH3 tulee kitaraohjaimen kera niin voi pistää kepin myyntiin. Kyllä sen joku parilla kympillä poistaa.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #289 : 31.10.2007 23:25 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili Jyväskylässä asuva homoserkkuni alkoi nysväämään ja sanoi ettei suostu varailemaan vaan kaikki pelit pitää löytyä hyllystä, joten hän poisti FIFA 08, C&C3 360:lle ja Sega Rally, PES 2008 ja Darknessin PS3:lle 5 eurolla Gamestopista minun hyllyä rumentamaan. Ainakin on noilla parempi jälleenmyyntiarvo kuin vaikka NHL 02:lla ja PES2:lla. Kyllä se Gamestoppi vielä Kuopioonkin tulee aikanaan, niin pistetään taas porukkaa kiertoon.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #290 : 31.10.2007 23:34 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Itse onnistuin myös hyödyntämään tarjousta postittamalla pelejä kaverille. Kaveri kävi poistamassa seuraavat tekeleet:
Guitar Hero 3
Mass Effect
COD4
Assassin's Creed
The Orange Box

Muutamia tuli useampikin kappale, kun piti saada parille kaverille kans. Tuo Assassin's Creed on varmaankin ihan paska turhake, mutta nyt kun sai näin halvalla niin samahan se oli poistattaa. Voihan tekeleen sitteni poistaa pelikokoelmasta pois, jos joku muu haluaa sen poistaa minulta. COD4:n epäilen olevan vuoden huikein tekele. Moninpelibetatekele iski ainakin lujaa ja sen takia päätinkin poistaa tekeleen.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #291 : 01.11.2007 19:20 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Nyt kun GameStopin tarjous on päättynyt ja pöly on laskenut niin olisi aika luetella pelit jotka hankin kyseistä tarjousta käyttäen:

- The Orange Box (PC)
- Resident Evil 4 (PS2)
- Rogue Galaxy (PS2)
- Age of Empires III (PC)
- Crash of the Titans (PS2)
- Pro Evolution Soccer 2008 (PS2)
- Heroes of Might and Magic V Gold Edition (PC)

Siinä ne nyt oli ja vein yhteensä vaihtoon siis 21 huonointa PS2-peliä (Pelikokoelmani on nyt paljon paremman näköinen ;D) ja siihen lisäksi 7€. Kaikkiin ''ostoksiin'' olen ollut tyytyväinen lukuunottamatta Crash of the Titansia johon kyllästyin alkuinnostuksen ja vaihtelevuuden puutteen jälkeen/takia, ja Age of Empires III:sta joka tosin on jäänyt hieman muiden pelien jalkoihin.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #292 : 01.11.2007 19:27 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Itse hankin seuraavat:

-Resident Evil 4 (Wii)
-Rogue Galaxy (PS2)
-The Orange Box (Xbox 360)

Laihaksi jäi, mutta eipä minulla montaa huonoa peliä ollutkaan. Resident Evilin ja Orange Boxin olen jo kerennyt läpäisemään mutta Rogue Galaxyyn en ole vielä koskenutkaan. Pitää katsoa, milloin riittäisi aikaa kun paikat on vielä hieman sekaisin muuton jäljiltä ja Metroid Prime 3:nkin on vielä kesken.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #293 : 01.11.2007 20:12 »
Japshumwaa Jäsen Viestejä: 104 Basaaripisteet: 0 Profiili Pääsinpä minäkin alkuviikon aikana eroon läjästä PS2-pelejä. Konsoli, jokunen peli ja muu tilpehööri etsii vielä uutta omistajaa. Itse asiassa (muutamaa VC-peliä lukuunottamatta) nämä on ensimmäiset peliostokseni tänä vuonna sitten helmi- tai maaliskuun.

Football Manager 2008 (PC)
Legend of Zelda: Phantom Hourglass (DS)
Mario Strikers Charged Football (Wii)
Trauma Center: Second Opinion (Wii)
Wii Remote (Wii)

FM on taattua laatua jonka kanssa ei voi hutiin mennä. Edellinen versio meni ohi, joten uusi kelpaa. Marion futista en ole kokeillut, eikä peli etukäteen hirvittävästi edes kiinnosta. Ihan mielenkiinnosta kuitenkin tarttui mukaan samoin kuin Trauma Center, joka miellyttää yllättävänkin paljon (nimim. Twilight Princess jäi kesken muutaman temppelin jälkeen). Phantom Hourglass ei ole päässyt vielä pois muoveista.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #294 : 01.11.2007 20:52 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Minulle tuli GameStopista hommattua vain SingStar: '90s, Guitar Hero II, sekä Super Smash Bros. Brawl, jonka pistin tilaukseen. Eipä tuo haittaa, ettei tullut tarjousta enemmän käytettyä hyväkseen, sillä ei minulla olisi ollut enempää vaihdettavia pelejä.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #295 : 01.11.2007 21:28 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili Muuten oli kyllä kiva tarjous mutta pelejä joihin vaihtaa vanhoja tuntui olevan vähän. Jouduin ostamaan heavenly swordin kaikkien hyvien pelien puutteessa halutessani vanhoista paskoista eroon. Kunnon pelien julkaisupäiviä oli gamestopissa tiedossa tosi harvoja. Ja jo julkaistujen pelien seuraavista eristä ei jostain syystä saanut enää loppukuusta varata mitään.

Tulihan tuossa kuitenkin varattua Kane&Lynch: Dead Men ja MGS4. Että ei tarjous ihan hukkaan mennyt.
"You must never hesitate!"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #296 : 01.11.2007 23:03 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Pistänpäs tähän vähän uusimpia hankintoja.

Phantom Hourglass ja Metroid Prime 3 nyt on semmosia pakkohankintoja, joiden hankkimisesta nyt tuskin muuta kannata kertoakaan kuin että postilaatikkoon tipahti heti julkaisupäivinä.

Ostin siis tietokoneen. Eihän se mikään tehomylly ole, mutta sillä pärjää. Kavereiden kanssa tehtiin mutka Tampereella, ja käteen jäi WH40K Dawn of War Anthology, jossa siis on perus-DoW+ kaksi lisälevyä. Nappasin sen Koskikeskuksen Gamestopista (vai oliko se EB Games?), sillä se nökötti hyllyssä noin 25€:n hintalapulla. Ei paha! ;D Muutenkin on sen verran hyvä toimintanaksu kyseessä, että tätä tulee pelattua aina välillä kun ehtii. Ostoon vaikutti kyllä myös sekin, että pari kaveria on pelannut tätä keskenään aika kauan jo, ja tuskastelivat, kun vanha koneeni oli semmoinen romu.

Lielahden cittarin alelaarista jäi käteen Medieval II: Total War hintaan 19,90€. Kyllä nämä PC-pelit saa aika halvalla näköjään. Kovaa strategiaa kuulemma. Juuri äsken ehdin tosin asentaa.

Hei, täähän on mun 100. pelaajalaudan posti 5 kuukauden jälkeen! ;D Siitä se lähtee.

edit: Hups, Medieval II olikin 19,90 eikä 9,90. No, onse silti halpa.  :P


« Viimeksi muokattu: 02.11.2007 09:54 kirjoittanut Rignel »
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #297 : 01.11.2007 23:17 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili
Medieval II: Total War 9.90€

Piru vie! :o Jos noin halvalla lähtee niin täytyy itsekkin käydä poistamassa kyseinen tekele, Totaalisodat kun ovat aina uponneet.
Asiaan:
Tänään poikkesin paikallisessa pelikaupassa ja hetken PC-peli hyllyä tutkittuani päädyin ostamaan Orange Boxin melko suolaisella 50€ hintalapulla. HL2 ja EP1 on ainoat jotka omistan tuosta ennestään(Holiday 2006 Collection), joten luulisi tuosta pelattaavaa riittävän taas joksikin aikaa. Olisi siellä se PES08:kin ollut hintaan 39€ mutta päätin vielä lykätä ostoa, sillä en ole vielä täysin varma mille koneelle sen ostan vai ostanko ollenkaan.

Orange Boxista mahdollisesti fiiliksiä sen omaan threadiin huomenissa...

Hmm... 55 postia 5kk aikana, sehän tekee 11 postia kuukaudessa. Ei mikään kauhean kunnioitettava saldo mutta laatu korvaa määrän :)
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #298 : 01.11.2007 23:46 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Huoh. Ihan kun tässä ei olisi muutenkaan jo tarpeeksi pelejä jonossa läpipeluuta odottamassa, tuli tänään hommattua Ratchet & Clank: Size Matters PSP:lle. Alkuperäinen tarkoitus oli tsekata GameStopin käytetyt pelit, kun satuin bussista myöhästymään, mutta nähdessäni R&C:n uutena 27,90 euron hintalapulla, en voinut vastustaa kiusausta.  Erittäin mukava yllätys joka tapauksessa.

Eipä ole ennen muuten tullut hommattua lähemmäksi kymmentä peliä kuukauden sisään.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #299 : 02.11.2007 11:45 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Voisihan tässä tehdä pienen katselmuksen mitä Gamestopista tuli hankittua:

God of War 2: Special Edition (PS2)
Rogue Galaxy (PS2)
Final Fantasy III (DS)
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (DS)
The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii)
Wii

hmmm...ihan kuin olisin unohtanut jotain. En hankkinutkaan niitä pelejä niin paljon kuin kuvittelin...No menihän noihinkin 20 peliä joten voi pitää paikkansa...huuto.net nikki sai aika paljon lisäpisteitä :)
Kyrsii kun olisi ollut vielä kolme GC-peliä mitkä olisi voinut vaihtaa mutta ei ollut aikaa kun piti tehdä muuttoa. Olisin halunnut varata Mario Galaxyn. Mutta *ittu EI VÄKISIN NIIN!!! prkl kun alkokin taas kyrsimään toikin.

Kaikista huvittavinta on kun alan miettimään mitä noista peleistä olen tähän mennessä pelannut. Yhtä. FFIII. Joka on kyllä yllättävän hyvä. Tosin tämä voi johtua siitäkin kun olin todella skeptinen pelin suhteen.
Alkaa kyllä vähän mietityttään miksi hankin pelejä kun en ehdi niitä kuitenkaan pelaamaan...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 95
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines