Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 ... 95
Tulostusversio
Aihe: Peliostokset  (Luettu 840991 kertaa)
Vs: Peliostokset « Vastaus #1680 : 13.03.2012 16:23 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW http://collectorsedition.org/forums/showthread.php?p=42917

Voi koira mitä tehnyt. Elikkäs MGS Ultimate HD Collection olisi minulle tulossa. Otin siis riskin ja tiedän jo nyt, että pahimmassa tapauksessa sieltä voi tulla perille aika nuhruinen paketti.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1681 : 13.03.2012 16:47 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Täällä on muutamakin tyyppi hankkinut noita erikoisversioita. Kiinnostaisi tietää, että miksette tilanneet syksyllä sitä jenkkiversiota esim. Amazonilta? Olisi toki maksanut pari kymppiä enemmän, mutta ainakin olisitte saaneet paketin yhtenä kappaleena kotiin asti, eikä tarvisi suotta tukea tuota Zavvin paskuutta.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1682 : 13.03.2012 17:05 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Veikkaan että moni halusi Xbox 360 -version ja Boksi tietääkseni sisältää ne aluekoodit. Eikös sisältökin ole hieman eri? Tää on kyllä aika kuumottavaa kun kunto voi olla mitä tahansa perillä mutta toisaalta kyseisen paketin hintaa laskettiin juuri niin se vähän alensi kynnystä. En tiedä missä vaiheessa tällaiset paketit yleensä ottavat damagea, mutta luulisi että Zavvissa on nyt huomioitu se että voisivat vähän panostaa pakkausmateriaaliin kun palautuksia on tullut jo lukuisia. Epäilen kyllä vahvasti.

Jos olisi rahaa millä mällätä niin pistäisin tulee viisi tommosta. Pakkohan edes yhden on oltava hyvässä kunnossa. :lol:
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1683 : 13.03.2012 17:08 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Vaikka pakkausmateriaali olisi millaista, niin ei tarvitse kuin nähdä vähän postin toimintaa noiden pakettien suhteen, niin loppuu se pahvilootien tilailuinto.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1684 : 13.03.2012 17:22 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Olet oikeassa. Tosin alun alkaenkin tällaiset paketit kyllä pitäisi tehdä jykevämmästä pahvista niin kuin Zelda SS:n spessuversio.
Voin postata sitten kuvan lopputuloksesta mikäli tuo paketti siunaantuu minulle (luin myös että osalla ei ole tullut perille lainkaan).
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1685 : 13.03.2012 18:35 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Eikös sisältökin ole hieman eri?

No taidekirjasta en voi kommentoida, luulisin että on sama. Pakkaus on erilainen ja tuossa EU-versiossa tulee se t-paita mukana. Paita voisi olla ihan kiva, mutta kun ne on aina jotain XXL-kokoa, niin eipä niitä tule käytettyä..
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1686 : 13.03.2012 18:36 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Tuollaiset pahvilootathan heitetään saman tien roskiin (tässä tapauksessa tosin sisältökin). Antaa tulla vaan Zavvin käytettyjä (uusia) pelejä!
Play-Asia
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1687 : 14.03.2012 19:26 »
IcemanRally Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan mielenkiinnosta kävin Alan Waken nappaamassa Gigantista hintaan 34,90. Yllättävän paljon ylimääräistä krääsää tuli pelin mukana kun otetaan hinta huomioon; postikortteja, juliste, soundtrack -levy sekä tarroja. Mielenkiintoisia pelituokioita varmasti tulossa.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1688 : 14.03.2012 20:28 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili Ostin dvd.co.uk:sta kolmellakympillä tuon juuri julkaistun tajunnanräjäyttävän scifieepoksen, Binary Domainin. Perushyvää tiimipohjaista räiskintää Yakuzan tekijöiltä. Gimmickinä tekoälyn ohjaamille tiimikavereille voi huudella käskyjä ihan oikeasti jos omistaa mikrofonin. Itse en flunssan jälkimainingeissa klo 21 eilen illalla viitsinyt tuota ominaisutta kokeilla, mutta pitää varmaan jossain vaiheessa. Toistaiseksi jaan käskyt padilla.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1689 : 15.03.2012 03:12 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW PSN:ssä on tosiaan kivat alennusmyynnit menossa. PS+ -jäsenille ilmaiseksi tarjottu Sly Raccoon on kohta koluttu läpi, joten ostin koko trilogian hintaan 11,66€, ei tule yhdelle pelille paljon hintaa. ICO & Shadow of the Colossuksesta köyhtyi 17,96€. Journey ei ollut tarjouksessa mutta ostin senkin hintaan 12,95€. Sly -trilogiasta ja Team ICO -collectionista sai PS+ -jäsenenä vielä 10% alennusta. Normihinnat ovat pari euroa korkeammat. 45€ meni kuuteen peliin, ei todellakaan paha. Nuo kaikki ovat mulle vielä ennestään tuntemattomia.

Ei tässä ole taas peleistä puutetta kun ennen noita pitäisi läpäistä Assassins Creed Brotherhood (kohta läpi) ja sen jälkeen Revelations. Mass Effect 3 on vasta 10 tunnin kohdalla ja Trine 2 on kokonaan aloittamatta.


« Viimeksi muokattu: 15.03.2012 03:26 kirjoittanut Kabanossi »
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1690 : 20.03.2012 15:05 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Portal 2:n saa näköjään nykyään muutamalla eurolla joten pistin tilaukseen. Lisäksi vuosisadan löytö, jollaisesta olin haaveillut jo pitkään... XMC:n adapteri, jonka avulla PS3:ssa voi käyttää Xboxin ohjainta ja kaiken lisäksi toimii aivan molon hyvin. Dual Shock = nevah again!
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1691 : 20.03.2012 15:54 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Portal 2:n saa näköjään nykyään muutamalla eurolla joten pistin tilaukseen.
Käytettynä vai löytyykö uutena jostain?
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1692 : 20.03.2012 16:44 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
XMC:n adapteri, jonka avulla PS3:ssa voi käyttää Xboxin ohjainta ja kaiken lisäksi toimii aivan molon hyvin. Dual Shock = nevah again!

Mistä ja mihin hintaan?
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1693 : 21.03.2012 00:25 »
Noppa yarr Jäsen Viestejä: 270 Basaaripisteet: 0 Profiili Gamestopissa kävin pelejä vaihtamassa ja mukaan tarttui Crackdown ykkönen ja Shadows of the Damned (PS3). Kumpikin ovat kiinnostaneet jo todella pitkään ja molemmat ovat ensitestauksen jälkeen tuntuneet hyviltä pelata. Crackdown on loistavaa aivot narikkaan settiä vähän kuin GTA steroideissa ja SotD on mukava annos Nipponin poikien pelisuunnittelua.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1694 : 21.03.2012 00:58 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Ei Crackdown mitään aivot narikkaan settiä ole, jos pelaa vähänkin vaikeammalla tavalla sitä läpi. Pelissähän pääsee vaikka heti ensitöikseen kaikkein kiperimpien pomojen kimppuun. Näin pelattuna pelissä on hirvittävä homma.

Crackdown on yksi tämän sukupolven hienoimpia pelejä, joka ikävä kyllä jäi monilta tajuamatta. Jos hahmoa ei kehitä heti täysille vaan koettaa piestä pomoja vähän heikommalla agentilla, peli pääsee oikeuksiinsa.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1695 : 21.03.2012 07:38 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Crackdown on yksi tämän sukupolven hienoimpia pelejä, joka ikävä kyllä jäi monilta tajuamatta. Jos hahmoa ei kehitä heti täysille vaan koettaa piestä pomoja vähän heikommalla agentilla, peli pääsee oikeuksiinsa.
Tämä. Aivan loistava peli.

SotD on myös oikein hieno peli ja varsinkin äänisuunnittelu iski meikäläiseen.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1696 : 21.03.2012 09:17 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Portal 2:n saa näköjään nykyään muutamalla eurolla joten pistin tilaukseen.
Käytettynä vai löytyykö uutena jostain?

Itse ostin paikallisesta peliliikkeestä kympillä käytettynä, mutta eihän se näytä olevan paljoa kalliimpi uutenakaan. 16 pojoa ilman postikuluja oli Play.comissa ainakin vielä pari päivää sitten.


XMC:n adapteri, jonka avulla PS3:ssa voi käyttää Xboxin ohjainta ja kaiken lisäksi toimii aivan molon hyvin. Dual Shock = nevah again!

Mistä ja mihin hintaan?

Brittiläisestä pelitarvikeliikkeestä, joka kauppaa tavaraa Ebayssa. Hinta oli jotain 35e ja risat, eli aavistuksen hinnahtava, mutta ehdottomasti sen arvoinen.  Hakusanalla " Cross Battle Adapter" löytyy ebay.fi:stä.  Tuo ostamani oli plus-versio, joka tukee myös rumblea.

Olemassa on myös 2.0 ja 2.2 versioita, joissa on lisäominaisuuksia, mutta maksavat vielä enemmän.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1697 : 21.03.2012 19:56 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Arcade Stickien kanssa noita on turha käyttää. Ellei ole sitten lähiaikoina tullut kunnon lagitonta versiota.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1698 : 22.03.2012 09:45 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Tuli tehtyä anttilan poistolaarista löytöjä. Löysin Vanquishin PS3:lle 10€:lla. X360:lle tämä piti hankkia, mutta kun 10€:lla löysi ja vielä lähi anttilasta, niin en voinut vastustaa kiusausta. Toinen oli Red Steel 2 Wiille. Ei mulla ole edes Motion plussaa ja en voi sanoa että peliä olisin etsinyt erityisemmin, mutta kun hinta oli 2€, niin on aivan sama vaikka en pelaisi peliä ikinä :) Joten pakkohan se oli ottaa mukaan. Hyvällä säkällä saan pelistä Gamestopista sen kaksi euroa jos ei kiinnosta yhtään. Nyt pitäisi vaan löytää aikaa pelaamiseen. Viimeiset pari viikkoa on ollu aika hiljasta vaikka pelejä olisi kyllä...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1699 : 22.03.2012 09:58 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Arcade Stickien kanssa noita on turha käyttää. Ellei ole sitten lähiaikoina tullut kunnon lagitonta versiota.

Noista minulla ei ole mitään hajua. Shoryuken foorumeilla joku sanoo että toimii oikein hyvin tikun kanssa ja joku sanoo ettei ainakaan vanhempi versio toiminut kunnolla. Laitteestahan on tullut varmaan viisi eri versiota. Noista kommenteista nyt on mahdoton ottaa selvää, kun osa pelaajista on niin vajekkeja ettei huomaa lagia vaikka siinä olisi sekunnin viive tai vastaavasti ovat saattaneet testata laitetta kaverinsa luona jollain lagisella paska lcd-telkulla. Lisäksi eri valmistajien tikut ja ohjaimet saattavat toimia eri tavoin. Muuttujia on aika paljon.

Normikapulalla input lagia ei juuri ole tai ainakin se on niin pieni ettei sitä huomaa, tosin itse pelaan leiskarilla lähinnä vain Wipeouttia ja joitain random-paskoja, niin noiden pelien perusteella on mahdoton sanoa mitään tarkempaa. Fraeon voisi ottaa joskus ilotikkunsa ja jonkun mätkinnän mukaan, niin voidaan tehdä tieteellinen testi asiasta.

tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1700 : 22.03.2012 10:08 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili
Löysin Vanquishin PS3:lle 10€:lla.

Vanquish tuohon hintaan olisi kyllä kelvannut minullekin. En ole sitä vieläkään hankkinut, vaikka ollut ajatuksena jo pitkään. Tuohon hintaan kun löytäisikin, niin en enää epäröisi.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1701 : 22.03.2012 11:57 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Noista minulla ei ole mitään hajua. Shoryuken foorumeilla joku sanoo että toimii oikein hyvin tikun kanssa ja joku sanoo ettei ainakaan vanhempi versio toiminut kunnolla. Laitteestahan on tullut varmaan viisi eri versiota. Noista kommenteista nyt on mahdoton ottaa selvää, kun osa pelaajista on niin vajekkeja ettei huomaa lagia vaikka siinä olisi sekunnin viive tai vastaavasti ovat saattaneet testata laitetta kaverinsa luona jollain lagisella paska lcd-telkulla. Lisäksi eri valmistajien tikut ja ohjaimet saattavat toimia eri tavoin. Muuttujia on aika paljon.

Normikapulalla input lagia ei juuri ole tai ainakin se on niin pieni ettei sitä huomaa, tosin itse pelaan leiskarilla lähinnä vain Wipeouttia ja joitain random-paskoja, niin noiden pelien perusteella on mahdoton sanoa mitään tarkempaa. Fraeon voisi ottaa joskus ilotikkunsa ja jonkun mätkinnän mukaan, niin voidaan tehdä tieteellinen testi asiasta.

Joops. Itse ostin omani varmaan 2 vuotta sitten. Normikapulalla se pelitti hyvin, mutta esim. SF4:ssä se lisäsi noin 100ms lagia. Siihen vielä lisäksi nettipelin lagi, niin eipä sillä pelailtu. Voi olla kyllä, että ovat vihdoinkin keksineet kunnon adapterin jolla voi pelata jo mättöjäkin. Itse ratkaisin Dualshock ongelman ostamalla jonkun 3rd party ohjaimen jossa on tatit oikein päin. Ei ole niin hyvä kuin boxin ohjain, mutta ainakin parempaan päin. Hintaakin oli vain 20e.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1702 : 23.03.2012 15:17 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuli tehtyä anttilan poistolaarista löytöjä. Löysin Vanquishin PS3:lle 10€:lla. X360:lle tämä piti hankkia, mutta kun 10€:lla löysi ja vielä lähi anttilasta, niin en voinut vastustaa kiusausta. Toinen oli Red Steel 2 Wiille. Ei mulla ole edes Motion plussaa ja en voi sanoa että peliä olisin etsinyt erityisemmin, mutta kun hinta oli 2€, niin on aivan sama vaikka en pelaisi peliä ikinä :) Joten pakkohan se oli ottaa mukaan. Hyvällä säkällä saan pelistä Gamestopista sen kaksi euroa jos ei kiinnosta yhtään. Nyt pitäisi vaan löytää aikaa pelaamiseen. Viimeiset pari viikkoa on ollu aika hiljasta vaikka pelejä olisi kyllä...
Nuo kiinnostaisi itseänikin. Missä Anttilassa kyseinen laari on? Oliko muita harkitsemisen arvoisia?
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1703 : 23.03.2012 23:09 »
Noppa yarr Jäsen Viestejä: 270 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei Crackdown mitään aivot narikkaan settiä ole, jos pelaa vähänkin vaikeammalla tavalla sitä läpi.

Itseeni iskee enemmän niiden vihreiden pallukoiden keräily ja muuten vain kaiken räjäyttely. Sellaista kivaa vapaata spedeilyä. Nyt kun olen jumissa yhdessä pomossa alkaa jo semisti ärsyttäämään ;D
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1704 : 24.03.2012 11:52 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Nuo kiinnostaisi itseänikin. Missä Anttilassa kyseinen laari on? Oliko muita harkitsemisen arvoisia?
Sellon Anttilasta katselin. Halo Reach oli 15€:lla, Marvel vs. Capcom 3 25€:lla, Dead Rising 2 taisi olla 15€:lla ja Bad Company oli 10€:lla vai oliko 5€:lla...en muista enää. Nuo mitä itse ostin oli ainoat kappaleet. Ihmettelin oikein että mistäs nyt tuulee kun itsellä ei ole tuollaista säkää käynyt ikinä :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1705 : 27.03.2012 19:02 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Ennakkotilasin ahvenanmaalta Ratchet & Clank Trilogyn hintaan 30.90e.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Huomasin pelin sattumalta selaillessani ja oli ihan pakko ostos, kun kyseinen Trilogy sisältää ensimmäiset 3 Ratchet & Clank:ia muunnettuna HD grafiikoille, lisättynä 3D tuki ja alustana PS3. Noita kolmea tuli nuorempana pelattua ihan järjettömästi, enkä malta odottaa, että pääsen herättelemään vanhoja muistoja. 8)
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1706 : 28.03.2012 19:25 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuli eilen ostettua Jak and Daxter HD Trilogy. Ps2:lla tuli kaikki osat pelattua ja nyt tänään sai päätökseen ensimmäisen trilogian peleistä. Todella hauskaa viihdettä koko peli ja aika huvittava, että heti ekalla pelikerralla platium trophy napsahti. Ensimmäinen platiumini, tosin enpä ole noita edes yrittänyt.

Tänään taas tuli tilattua Discshopista Assassins Creed 1/2 boksi. Ite olen missannut täysin koko pelisarjan, mitänyt Revelationsin moninpeli betaa pelannut. Oon todella innoissani näistä peleistä ja uskon pitäväni niistä. Tietyllä tavalla olen tyytyväinen, että oon ohittanut AC:t sillä nyt saa oikein maratoonina pelata kaikki läpi, ellen kyllästy ensin.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1707 : 29.03.2012 12:14 »
Vinnie Wanha jäärä. Jäsen Viestejä: 14 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Blur tuli hommailtua, hieman pidemmällä viiveellä.  :rollaus:
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1708 : 29.03.2012 15:11 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili
Blur tuli hommailtua, hieman pidemmällä viiveellä.  :rollaus:

Mä omistan kanssa blurin ja voin sanoa, että on kyllä hyvä ostos jo pelkästään moninpeli vuoksi.
16 erilaista erikoista autoa+paljon power upseja takaa kyllä hyvän moninpelikokemuksen. 8)
Ja hintakaan ei varmaan päätä huimannut? Kyseessä kumminkin sen verran vanha peli.
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #1709 : 29.03.2012 15:19 »
Vinnie Wanha jäärä. Jäsen Viestejä: 14 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Mä omistan kanssa blurin ja voin sanoa, että on kyllä hyvä ostos jo pelkästään moninpeli vuoksi.
Ja hintakaan ei varmaan päätä huimannut?

Vaatimattomat 14 euroa kustansi muoveissa ja tämä on juuri sellaista vääntöä, mitä tuolla blogin puolella peräänkuulutin.
Tämän kanssa oli sinut jo heti ensimetreistä alkaen, ei liian raskasmielistä saavutusten perässä juoksua, vaan räyhää ajelua.

Ehkä näin jälkeenpäin jos ajattelee, niin tämä olisi pitänyt ostaa jo julkaisupäivänä.  :/
tallennettu
Sivuja: 1 ... 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 ... 95
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines