Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 95
Tulostusversio
Aihe: Peliostokset  (Luettu 840796 kertaa)
Vs: Peliostokset « Vastaus #180 : 30.09.2007 22:44 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ja kertonee muuten hieman myyjien suhtautumisesta tuotuihin peleihin eri kauppojen välillä, kun myyjä katsoi läpi sormien, vaikka yhteen peliin olikin vahingossa jäänyt EB Gamesin käytetystä pelistä kertova keltainen lappu...
Gamestopistako ostit? Sehän on samaa ketjua... Eniten kyllä ihmetyttää se, ettei tuosta ajateltu, että huijaisit tuossa kampanjassa, kuten jotkut.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #181 : 01.10.2007 16:48 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ja kertonee muuten hieman myyjien suhtautumisesta tuotuihin peleihin eri kauppojen välillä, kun myyjä katsoi läpi sormien, vaikka yhteen peliin olikin vahingossa jäänyt EB Gamesin käytetystä pelistä kertova keltainen lappu...

Gamestopistako ostit? Sehän on samaa ketjua... Eniten kyllä ihmetyttää se, ettei tuosta ajateltu, että huijaisit tuossa kampanjassa, kuten jotkut.

Siis kaverini nuo pelit vei. "Tää nyt ei ollu ihan tän kampanja idea, mutta katon nyt läpi sormien tän kerran" oli myyjä kuulemma sanonut. Tosiaan, pelit oli aiemmin ostettu samasta putiikista...:)
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #182 : 01.10.2007 19:07 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään vielä vähän käytiin Gamestoppia ryöväämässä, ja ilmeisesti jotakin muutoksia tarjoukseen on tullut, sillä en saanut vaihtaa Wiin Bust-a-move Bash-peliin. Se ei kuulemma kuulunut tarjouksen piiriin. :(
En tiedä onko se edes auttava räpellys, mutta kun Wiille olisi ollut kiva saada pelattavaa ja kahdeksan hengen moninpeliä olisi voinut kokeilla vaikka miitissä jos sellainen vielä tulee.

Assasins Creedin sen sijaan sai varata, mutta hinta ilmeisesti tavalliselle Xbox360-versiolle oli huikeat 80e, eli "hurjat" kuusi euroa täytyi maksaa väliä. Aikovatko oikeasti myydä peliä 80 euron hintaan? Huh huh.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #183 : 01.10.2007 19:51 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Kyllä toi Gamestopin/EBGamesin toiminta vaikuttaa minusta hieman epäilyttävältä. Miten tuo voi olla kannattavaa? Vai yritetäänkö tarjouksella saada uusia asiakkaita, jotka maksavat peleistä tarjouksen jälkeen 74,90 tai joka 80euroa? Anyway tarvinee tuota tarjousta käyttää kun seuraavaksi stadiin eksyy. Mielummin kuitenkin tukisin suomalaisia pieniä pelikauppoja, joita on aivan liian vähän. Kymenlaaksosta ei löydy yhtään kunnon pelialan erikoisliikettä. Kotkan tai Kouvolan marketeistahan nuo on sitten pakko noukkia. Pitäisiköhän korjata asia ja perustaa oma pelikauppa  :rollaus:
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #184 : 01.10.2007 20:04 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Oman pelikaupan perustaminen on vihoviimeistä hommaa.
N
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #185 : 01.10.2007 20:06 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Kyllä toi Gamestopin/EBGamesin toiminta vaikuttaa minusta hieman epäilyttävältä. Miten tuo voi olla kannattavaa?

Vaikea sanoa, miten kannattavaa toimintaa Suomen osastolle mutta tuskin tuntuu kokoisuudessa kovin paljoa. Galaksin suurin pelikauppaketju kuitenkin kyseessä. Ehkä niillä on varaa tehdä hieman tappiotakin uuteen maahan rantautumisen yhteydessä...

Mutta kuten sanottu, firma on ainakin jokaisen suomalaisen pelaajan huulilla, joten ehkä pitkällä tähtäimellä ihan jees juttu. Hinnat saisivat kyllä pudota, koska muuten en ole astumassa jalallanikaan ainakaan uusien pelien hyllylle. Tai sitten ne yrittävät kattaa pelien vaihdosta syntyvää tappiota pitämällä hinnat taivaissa kampanjan ajan, vieden rahat epätietoisilta, ja laskevat hintoja sitten ensi kuussa.   :P


« Viimeksi muokattu: 01.10.2007 20:17 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #186 : 01.10.2007 20:11 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Päätin vihdoin tänään käydä ostamassa Konsolinetistä Okamin. Kävin toki tarkistamassa, josko Gamestoppiin olisi sitä tullut, tai josko siellä olisi ollut Super Paper Mariota, johon olisi voinut vanhoja pelejä vaihtaa. No eipä tietenkään ollut, joten menin suoraan Konsolinettiin. 29,00€ maksoin ja kahden tunnin kokeilun jälkeen olen täysin tyytyväinen ostokseen.

Tuntuu todella hyvältä peliltä, jossa ei niinkään vikoja ole. Mitä nyt Issun muistuttaa Navia ärsyttävyydellään (hemulihemulihemuli). Siinä on toinen pelihahmo, jonka tekisi mieli keittää omissa kyyneleissään. Toinen ikävä puoli on Disneymäinen nimien lyhentely. Olisin paljon onnellisempi, jos Issun kutsuisi Amaterasua Amaterasuksi, eikä Ammyksi. Mutta nuo nyt on pieniä murheita.

Vaikea sanoa, miten kannattavaa toimintaa Suomen osastolle mutta tuskin tuntuu kokoisuudessa kovin paljoa. Maailman suurin pelikauppaketju kuitenkin kyseessä. Ehkä niillä on varaa tehdä hieman tappiotakin uuteen maahan rantautumisen yhteydessä...
Näinhän se on. McDonald'skin tekee Suomessa tappiota koko ajan.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #187 : 02.10.2007 09:34 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
ilmeisesti jotakin muutoksia tarjoukseen on tullut, sillä en saanut vaihtaa Wiin Bust-a-move Bash-peliin. Se ei kuulemma kuulunut tarjouksen piiriin. :(

Ei kai Wii-peleille ole yleisesti asetettu rajoituksia? Sellon liikkeeseen ajattelin lähipäivinä viedä 3-6 peliä ja varata ainakin Metroidin ja ehkä Super Paper Marion.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #188 : 02.10.2007 19:54 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei kai Wii-peleille ole yleisesti asetettu rajoituksia? Sellon liikkeeseen ajattelin lähipäivinä viedä 3-6 peliä ja varata ainakin Metroidin ja ehkä Super Paper Marion.
Kävin tiedustelemassa asiaa, ja ilmeisesti tuo kyseinen Wii-peli on "hankalasti saatavissa" joten siksi sitä ei ainakaan toistaiseksi voitu minulle varata. Tuskin siis ilmenee ongelmia muiden Wii-pelien kanssa.

Voisin muuten mainita, että olen saanut kaupasta pääasiallisesti hyvää palvelua ja olen ollut tyytyväinen, vaikka myyjillä varmasti onkin kiirettä kampanjan ansiosta. Pidän kyllä 80 euron pelejä aivan sulana hulluutena tänä päivänä, mutta käytetyt pelit ovat sopivasti hinnoiteltuja. Sinne hyllyyn ne vaihdossa tuodut näyttävät päätyvän, ja esim. kaverini osti tänään sopuhintaan Baten Kaitoksen ja Shadow Hearts Covenantin käytettynä.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #189 : 02.10.2007 20:05 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Ei kai Wii-peleille ole yleisesti asetettu rajoituksia? Sellon liikkeeseen ajattelin lähipäivinä viedä 3-6 peliä ja varata ainakin Metroidin ja ehkä Super Paper Marion.

Ei ilmeisesti pitäisi tosiaan olla mitään rajoituksia. Itse ainakin hain Jumbon myymälästä pari päivää sitten RE4 Wii Editionin eivätkä sanoneet mitään.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #190 : 02.10.2007 20:31 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Kaikilla peleillä on sellainen rajoitus että niiden pitää löytyä kaupan tietokannasta. Heroes 2:sta koitin tosiaan Wiille varata mutta ei onnistunut.

Olenkin tässä hieman miettinyt että mihin nuo kolme vaihtopeliä sitten käyttäisi. Galaxy ja Corruption ostetaan jostain varmemmasta paikasta ja GH3 on jo varattuna.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #191 : 02.10.2007 20:34 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kaikilla peleillä on sellainen rajoitus että niiden pitää löytyä kaupan tietokannasta. Heroes 2:sta koitin tosiaan Wiille varata mutta ei onnistunut.

Olenkin tässä hieman miettinyt että mihin nuo kolme vaihtopeliä sitten käyttäisi. Galaxy ja Corruption ostetaan jostain varmemmasta paikasta ja GH3 on jo varattuna.

Nappasitko GH3 EBGamesilta? Tarvis ite tilailla jostaa notta varmasti löytyy julkaisupäivänä tämä helmi.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #192 : 02.10.2007 21:05 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo sellon Gamestopista varasin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #193 : 03.10.2007 10:11 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Eilen menin Anttilaan ja nappasin XO:n, sekä Halo 3:n kainaloon. On jo niin kauan pitänyt hankkia ja viimeinkin sain sen tehtyä. Xbox on se ihme Halo3-edition, koska normaalit XO:t oli lopussa. Mielestäni ihan karsean näköinen väreiltään, mutta onhan tämä toiminnoiltaan hiukan alkuperäisestä hiljaisempi ja parempi.

Ja mitä Haloon tulee, niin moninpeli on kyllä huippu. Pelasin jo veljeä vastan netinvälityksellä koko eilisen ja ei ole valittamista. Monet Halo2:n pikkuviat on korjattu kuntoon. Mitä taas yksinpeliin tulee, niin se on edelleen sitä samaa paskaa mitä aina ennenkin..

Saa lisätä friendlistalle, jos jotakin huvittaa: MasterTK37 on nimimerkkini. Prkl, joku oli pöllinyt minun nickin jo.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #194 : 03.10.2007 15:14 »
PetriP-TNT Jäsen Viestejä: 129 Basaaripisteet: 0 Profiili
Saa lisätä friendlistalle, jos jotakin huvittaa: MasterTK37 on nimimerkkini. Prkl, joku oli pöllinyt minun nickin jo.
Aika uskomatonta että maailmasta löytyy 36 muuta MasterTK:ta  :o
Kokoelma
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #195 : 06.10.2007 11:39 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Mushihimesama Futari Official DVD, ~50e



En pääse luultavasti koskaan pelaamaan kyseistä peliä, mutta rahoille antaa vastinetta jo ihan tarpeeksi se, että pääsee näkemään SWY:n huikean runin maailman vaikeimman shmupin vaikeimmalla tasolla... ilman kuolemia, lol.

Lisäksi voitin Halo 3:n Livegamersin kilpailusta, mutta peli menee luonnollisesti myyntiin, koska yksi kipale löytyy jo ennestään. Myös Sega Rally ja Stranglehold tuli noudettua Gamestopista.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #196 : 06.10.2007 18:13 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Hyödynsin vihdoin GameStopin tarjousta ja vein kuusi GameCube-peliä Jumboon. Kahdella eurolla lähti mukaan SingStar '90s mikrofonineen ja varaukseen Guitar Hero II kitaraohjaimen kanssa PS2:lle. Vähän yllätyin, kun kysyessäni ohjainpaketeista sain vastauksen, että nekin kuuluvat tarjouksen piiriin. No mikäs siinä. Loppusummaksi olisi ilman tarjousta noussut 139€.

Nyt vain odotellaan puhelinsoittoa GHII:sta. Tahdon jo päästä tiluttelemaan.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #197 : 06.10.2007 21:29 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Dodiin, nyt sitten sain Bust-a-Moveni Wiille, ja taisinkin olla Gamestopin ainoa kappale. Eihän tuo nyt mikään Finskin kaapin klassikon veroinen peli ole, mutta ei surkein ikinä pelaamani räpellyskään. Ei oikeastaan rahan arvoinen, mutta parin vanhan roskapelin kyllä.

RE Umbrella Chronicleasia ei edelleenkään saa varata.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #198 : 07.10.2007 15:10 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili On lähiaikoina tarkoitus tehdä hyppy PS2:sta XO:hon ja kysyisinkin nyt tuosta Gamestopin tarjouksesta. Pystynkö siis pääsemään eroon hyllyssä olevista peleistäni viemällä kolme PS2-peliä ja ostamalla XO-pelin eurolla? Vai toimiiko tarjous pelkästään saman konsolin sisällä? Esim 3x PS2-peliä + 1e = yksi, uusi PS2-peli?
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #199 : 07.10.2007 15:12 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Kyllä pystyy vaihtamaan ihan mihin tahansa konsolin peliin.

Gamestoppien hyllyt vaan naukuvat tyhjyyttään. Mistä lienee senkin johtuvan?
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #200 : 08.10.2007 23:23 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Minunkin nyt piti hyödyntää tuota GameStopin tarjousta. Vein kauppaan kolme paskinta PS2-peliäni ja katselin siinä kaupan PS2-valikoimaa (En omista muuta kuin PS2:n) vähän aikaa ja huomasin että PERKELE! EIHÄN TÄÄLLÄ OLE MITÄÄN!! En sitten millään löytänyt hyvää peliä ja muistin että olin yrittänyt tyhmyyksissäni viedä aikaisemmin ne kolme peliä Kampin EBgamesiin ja siellä oli se Resident Evil 4 jota olen himoinnut jo jonkin aikaa. No katsoin GameStopin vähäistä PS2-valikoimaa enkä löytänyt RE4:sta sieltä! Siinä hätäännyin että minkä pelin nyt pitäisi ottaa kun eihän täällä ole kuin 50% lisenssipelejä ja 50% joko lasten (Curious George FTW!) tai bilepelejä (Buzz, SingStar sun muut). No onneksi sitten tajusin kysyä kassalta (Jonotin 20 minuuttia!!) peliä ja suureksi onneksi kaupasta löytyi vielä yksi kappale peliä. Vaikka se nyt onkin Platinum ja vain noin 20€ arvoinen niin pääsimpäs ainakin turhista peleistä eroon ja löysin vihdoin haluamani pelin halpaan hintaan. Eikun huomenna pelaamaan! Happily ever after.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #201 : 09.10.2007 00:04 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
No onneksi sitten tajusin kysyä kassalta (Jonotin 20 minuuttia!!) peliä ja suureksi onneksi kaupasta löytyi vielä yksi kappale peliä. Vaikka se nyt onkin Platinum ja vain noin 20€ arvoinen niin pääsimpäs ainakin turhista peleistä eroon ja löysin vihdoin haluamani pelin halpaan hintaan. Eikun huomenna pelaamaan! Happily ever after.
Tuossa vaiheessa ainakin minä olisin latonut sen 20€ tiskiin ja säästänyt käytetyt pelit seuraavaa kertaa varten. Tarjoushan on kuitenkin kuukauden loppuun asti voimassa.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #202 : 09.10.2007 12:00 »
voEtto siinähän kärvistelet! Jäsen Viestejä: 38 Basaaripisteet: 0 Profiili


Aivan mielettömän siisti peli  ;D Funfactor 100x korkeampi kuin Forzassa
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #203 : 09.10.2007 13:45 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili PGR4 pitää itsekin tilata. Tänään kävin ostamassa 25e:lla Citystä Phantasy Star Universumin XO:lle ja tilasin samalla Oblivionin Collector's editionin 30e:lla. Ei pitäisi pelattava ihan heti loppua.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #204 : 09.10.2007 15:40 »
Alks :I Jäsen Viestejä: 29 Basaaripisteet: 0 Profiili Hain Shenmuen äsken postista.  Vieläkun pääsisi pelaamaan sitä.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #205 : 09.10.2007 18:00 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili
No onneksi sitten tajusin kysyä kassalta (Jonotin 20 minuuttia!!) peliä ja suureksi onneksi kaupasta löytyi vielä yksi kappale peliä. Vaikka se nyt onkin Platinum ja vain noin 20€ arvoinen niin pääsimpäs ainakin turhista peleistä eroon ja löysin vihdoin haluamani pelin halpaan hintaan. Eikun huomenna pelaamaan! Happily ever after.
Tuossa vaiheessa ainakin minä olisin latonut sen 20€ tiskiin ja säästänyt käytetyt pelit seuraavaa kertaa varten. Tarjoushan on kuitenkin kuukauden loppuun asti voimassa.

Et tainnut lukea viestiäni kokonaan. Sanoin että siellä ei ollut mikään paras PS2-pelivalikoima ja sen takia otin RE4:n. Olin/olen muutenkin aika broke joten en voinut oikein lyödä rahoja tiskiin. Otan mieluummin kahdenkympin arvoisen RE4:n kuin kuudenkympin arvoisen Transformersin. No seuraavalla kerralla sitten se Stuntman: Ignition. Ja minulla on muutenkin vielä noin 9 peliä jotka aion viedä sinne ja ottaa sitten mitä pystyy. Tai sitten säästän ne ja vien ne sitten Lasipalatsin tai Itäkeskuksen GameStopiin/EBgamesiin jotka aukeaa piakkoin. Niissäkin paikoissa tulee nimittäin olemaan tuo tarjous joten ei kiirettä.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #206 : 09.10.2007 18:16 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili
No onneksi sitten tajusin kysyä kassalta (Jonotin 20 minuuttia!!) peliä ja suureksi onneksi kaupasta löytyi vielä yksi kappale peliä. Vaikka se nyt onkin Platinum ja vain noin 20€ arvoinen niin pääsimpäs ainakin turhista peleistä eroon ja löysin vihdoin haluamani pelin halpaan hintaan. Eikun huomenna pelaamaan! Happily ever after.
Tuossa vaiheessa ainakin minä olisin latonut sen 20€ tiskiin ja säästänyt käytetyt pelit seuraavaa kertaa varten. Tarjoushan on kuitenkin kuukauden loppuun asti voimassa.

Et tainnut lukea viestiäni kokonaan. Sanoin että siellä ei ollut mikään paras PS2-pelivalikoima ja sen takia otin RE4:n. Olin/olen muutenkin aika broke joten en voinut oikein lyödä rahoja tiskiin. Otan mieluummin kahdenkympin arvoisen RE4:n kuin kuudenkympin arvoisen Transformersin. No seuraavalla kerralla sitten se Stuntman: Ignition. Ja minulla on muutenkin vielä noin 9 peliä jotka aion viedä sinne ja ottaa sitten mitä pystyy. Tai sitten säästän ne ja vien ne sitten Lasipalatsin tai Itäkeskuksen GameStopiin/EBgamesiin jotka aukeaa piakkoin. Niissäkin paikoissa tulee nimittäin olemaan tuo tarjous joten ei kiirettä.

Koskas toi aukee. Paa infoa tänne.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #207 : 09.10.2007 18:32 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
No onneksi sitten tajusin kysyä kassalta (Jonotin 20 minuuttia!!) peliä ja suureksi onneksi kaupasta löytyi vielä yksi kappale peliä. Vaikka se nyt onkin Platinum ja vain noin 20€ arvoinen niin pääsimpäs ainakin turhista peleistä eroon ja löysin vihdoin haluamani pelin halpaan hintaan. Eikun huomenna pelaamaan! Happily ever after.
Tuossa vaiheessa ainakin minä olisin latonut sen 20€ tiskiin ja säästänyt käytetyt pelit seuraavaa kertaa varten. Tarjoushan on kuitenkin kuukauden loppuun asti voimassa.

Et tainnut lukea viestiäni kokonaan. Sanoin että siellä ei ollut mikään paras PS2-pelivalikoima ja sen takia otin RE4:n. Olin/olen muutenkin aika broke joten en voinut oikein lyödä rahoja tiskiin. Otan mieluummin kahdenkympin arvoisen RE4:n kuin kuudenkympin arvoisen Transformersin. No seuraavalla kerralla sitten se Stuntman: Ignition. Ja minulla on muutenkin vielä noin 9 peliä jotka aion viedä sinne ja ottaa sitten mitä pystyy. Tai sitten säästän ne ja vien ne sitten Lasipalatsin tai Itäkeskuksen GameStopiin/EBgamesiin jotka aukeaa piakkoin. Niissäkin paikoissa tulee nimittäin olemaan tuo tarjous joten ei kiirettä.
Luin kyllä. Juttu onkin vain siinä, että tuollaisessa tilanteessa minä olisin joko latonut sen 20€ tiskiin tai sitten roudannut mukana olevat käytetyt pelit takaisin kotio ja odottanut viikon verran. Kyllä niitä hyviäkin pelejä vielä liikkeeseen tulee.

Toisekseen olisit voinut myös tilata niillä peleillä sen pelin, jonka halusit. Minäkin tein niin Jumbon GameStopissa, josta odotankin nyt soittoa, jotta saisin Guitar Hero II:n kitaraohjaimella.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #208 : 10.10.2007 14:13 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Tein rumasti. Tilasin huuto.netistä about 20€:lla kolme peliä. Menin käymään Jyväskylän GameStopissa. Hyllyssä loikoili God of War 2: Special Edition (HELL YEAH!!!!!) 62,90€. Joten lunastin sen eurolla ja kolmella roska pelillä (HELL YEAH!!! PARAS HANKINTANI IKINÄ!!! :D:D:D KYLLÄ!!!!)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #209 : 10.10.2007 15:34 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili En oikein tiedä, vihatako vai rakastaako Stockmannin Hulluja päiviä. Tänään piti käydä siellä, sillä esitteen mukaan siellä olisi ollut SingStar-pelejä 19,90€:lla. Osittain menin sinne myös halvan karkin toivossa.
No, karkit jäi ostamatta, kun 19,90-hyllystä löytyi Shadow of the Colossus pahvikansilla. Tein heräteostoksen, sillä olin siitä lukenut etukäteen pelkästään positiivisia mielipiteitä. Taitaa siis näillä näkymin jäädä Super Mario Galaxyt, Metroid Prime 3:t sun muut Wii-herkut ensivuoden puolelle, kun nyt tuli kahden viikon sisällä ostettua Okami, Guitar Hero II, sekä Shadow of the Colossus.

Ongelma on kuitenkin siinä, etten ole vielä ihan varma Colossuksen suhteen. Onko peli OIKEASTI niin hyvä, että se kannatti hommata, etenkin kun Wiin alun parhaimmat pelit ovat juuri tuloillaan? Mitä mieltä peliä pelanneet ovat? Uskallanko ottaa pelin muoveista, vai pitäisikö se viedä takaisin Stokkalle?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 95
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines