Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 ... 95
Tulostusversio
Aihe: Peliostokset  (Luettu 840801 kertaa)
Vs: Peliostokset « Vastaus #450 : 17.02.2008 18:36 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Kumarra finngamer. =O

Kyllä kun katsoo omaa kokoelmaani, niin tulee jotenkin epätoivoinen fiilis tommosen jälkeen.

viaton's stats:
Fame +1

Edit: =O
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #451 : 18.02.2008 00:13 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Damnation, pitänyt vissiin ihan oikeasti vähän suunnitella ennen noiden hyllyjen tilausta. Ja mä kun luulin että mulla oli säilytystilallisia pulmia. Mad respect.

Mikäs tuo arcadekaappi on?
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #452 : 18.02.2008 00:23 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Kumarra finngamer. =O

Tunnenko mä sua?

Kyllä se ihan tiedossa oli että viaton on Suomen kovimpia keräilijöitä. Ja vielä harvinaisen mukava juttukaveri kun muutaman kerran ollaan tavattu ja kamaa toisillemme myyty.


Muutto on aivan tautinen urakka kyllä

Uskon! Itsekin kauhulla odottelen joskus vuoden tai kahden päästä vääjäämättä tulevaa muuttoa, ja sitä pahvilaatikoiden ja kuplamuovin määrää...

Säilyikö kaikki Dreamcast-kotelot ehjinä? ;D



Todella tyylikkäät hyllyt sinulla. Jotain tuollaista "lattiasta kattoon"-ratkaisua on melkein pakko itsekin harkita, sillä mitä suurimmalla todennäköisyydellä tyttöni ei enää seuraavasta asunnosta anna käyttöön talon suurinta huonetta vain minun harrastukselle. ;)

Mistä noi hyllyt siis on tilattu?


« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 01:23 kirjoittanut finngamer »
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #453 : 18.02.2008 11:15 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tunnenko mä sua?

Et, mutta kyllä kaikki itseään kunnioittavat keräilijät sun kokoelmas tietää.  ;)
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #454 : 18.02.2008 13:00 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Miksei muuten Finngamer pyöri NES-Retromaailmassa?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #455 : 18.02.2008 13:12 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Damnation, pitänyt vissiin ihan oikeasti vähän suunnitella ennen noiden hyllyjen tilausta. Ja mä kun luulin että mulla oli säilytystilallisia pulmia. Mad respect.

Mikäs tuo arcadekaappi on?

Se on 19" NeoGeo MVS 4-slot JapCab.

Jep, NG:ksi olisin veikannut jos olisi pitänyt. Ulkokuori ei vain sanonut mulle mitään. Hyvähyvä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #456 : 18.02.2008 13:32 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Miksei muuten Finngamer pyöri NES-Retromaailmassa?

Ei oikein ole aikaa niin monelle foorumille, hyvä kun ehdin tärkeimmät topikit lukea täällä ja Pelaajaboardeilla. Olen tosin viime aikoina hieman lurkkinut NESretrossakin. Kun GameCollectors ei tunnu tulevan enää kuntoon niin kyllähän sitä jollekin keräilypainotteiselle sivulle pitäisi varmaan hakeutua.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #457 : 18.02.2008 13:42 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Homot. Pitäs kyllä itsekkin sivarin jälkeen vääntäytyä sorvin ääreen niin pääsisi jonkinnäköisen keräilyn makuun. Mites muuten kuolinvuoteella olette ajatelleet tekevänne noille vuorille? Olisiko sellainen viikinkivene tyyppinen ratkaisu mitään, eli mies ja vehkeet ajelehtimaan jäämerelle. Tulessa tietenkin.

Vai lahjoitatteko mulle :???:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #458 : 18.02.2008 19:19 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Ja muiden puhuessa kaikesta jännemmästä tavarasta niin seuraavaksihan sopii hyvin sitä perinteisempää jaaritusta tasapainoksi.

Lauantaina hommailin jälleen täydennystä DS:lleni, joka sitä kipeästi kaipaa. Advance Wars Dual Strike iski vuosi -kaksi sitten kovaa ja tokihan uusi Dark Conflict kiinnosti. Hintaa reissulle kertyi 46.90 eli ei mitenkään erikoisne paljon tai vähän. Eipä suurempi investointikaan olisi paljoakaan häirinnyt, sillä itse ainakin pidän pelistä paljon.

Uusi ulkoasu ei ainakaan itseäni haittaa pätkääkään ja aluksi se tuo fiiliksen, että tällä kertaa on tosissaan jonkinlaisesta sodasta kyseä. Tunnin peluun jälkeen tosin ei mitään noista ajattele, mutta eipä se tärkeätään ole. Jonkinlainen tarinakin on tällä kertaa tungettu hieman näkyvämpään osaan, mutta ainakaan tällä hetkellä se on ollut aika mitäänsanomaton. Onpahan jonkinlaiset syyt miksi soditaan.

Uudet yksiköt, eräänlaiset levelit sekä uudistetut CO voimat kelpaavat ainakin minulle. Uusi CO zone tuo jonkinverran erilaisia taktiikoita mukaan CO powereidne jäädessä aikalailla vähemmälle. Yksiköistä olen esimerkiksi fighterit jättänyt suosiolla sivuun kun taas Ship Planet ja Anti-tankit ovat todella hyödyllisiä.

Pelattavakaan ei tästä ihan heti taida loppu. Storyn läpäisyyn saan itse varmaan noin 15-20 tuntia upotetuksia ja mukana on vielä monta bonus chapteria. Ainahan voi myös netistä lataa niitä karttoja ja pelata muutenkin kavereita vastaan. Tosin kaksi pelaamaani nettipeliä ovat venyneet hieman liiankin pitkiksi. Yksi tuppasi kestämään semmoisen 4 tuntia ja 40 minuuttia.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #459 : 18.02.2008 23:52 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Pelitaloon tuli jenkki-SNES jonka ostin itselleni. On minulla tätä ennen ollut markkinoiden paras import-adapteri, mutta nyt viimeinkin on vehkeet pelata Super Mario RPG:tä. Se kun ei toimi millään muulla kuin USA-koneella. (Tai sitten hertsimuutoksineen tehdyllä muutostyöllä PAL-koneella)

Olin kyllä ennen saanut RPG:n toimimaan eräällä adapterilla ja olin sitä pari tuntia ehtinyt pelata, innoissani siitä että vastoin ennakkotietoja olinkin löytänyt sopivan adapterin. Sitten peli tilattasi ja tallennukset olivat tipotiessään. Sen jälkeen en ole peliin koskenut. Ennen kuin nyt, kun pelailin pelin alkua ja nousin pari leveliä. Uskomattoman lupsakkaa menoa, dialogi on kuin parasta Paper Mario läppää, ja juoni on muutenkin hupaisan itseironinen. Taistelusysteemissä käytetään Paper Marioihinkin kulkeutunutta oikea-aikaista nappien painelua, mutta muuten taistelut ovat lähempänä perinteistä japsiropea.

Miitissä esitellään sitten, viimeksi adapterilla esiteltynä peli pätki niin paljon ettei päässyt antamaan kunnon kuvaa.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #460 : 19.02.2008 13:52 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Super Mario RPG on kyllä aitoa kakkaa. Skidinä jäin tosin auttamattomasti jumiin johonkin hemmetin hääkakkuun. Traumatisoivaa, enkä sittemmin ole itse asiassa nähnyt koko peliä.

Niin ja emulaattorillahan sitä oli tietty pakko pelata. Aitona hakkaaminen olisi varmasti herkkua.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #461 : 19.02.2008 23:45 »
Meretseger Jäsen Viestejä: 10 Basaaripisteet: 0 Profiili Videogamesplussasta saapui tänään DMC4:n Collector's Edition PS3:lle. Ennakkotilattu muutama viikko sitten, mutta lumimyrskyjen ym. viivytysten takia oli matkalla hieman kauemmin. Ehti jo muutaman hetken luulla sen kadonneen postissa tai jääneen tulliin. Hintaa posteineen n. 63 e.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #462 : 20.02.2008 12:29 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Videogamesplussasta saapui tänään DMC4:n Collector's Edition PS3:lle. Ennakkotilattu muutama viikko sitten, mutta lumimyrskyjen ym. viivytysten takia oli matkalla hieman kauemmin. Ehti jo muutaman hetken luulla sen kadonneen postissa tai jääneen tulliin. Hintaa posteineen n. 63 e.

Omasta mielestäni aika hyvä hinta, mutta olen huono moisten arvioinnin kanssa. Tulikos tuon mukana nyt muutakin kuin jokin artbook ja erilaiset kannet? Mietin joskus peräti osto kyseisen version ostoa, mutta tässä vaiheessa ei enää moinen sisältö liikuta.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #463 : 20.02.2008 19:20 »
Meretseger Jäsen Viestejä: 10 Basaaripisteet: 0 Profiili
Videogamesplussasta saapui tänään DMC4:n Collector's Edition PS3:lle. Ennakkotilattu muutama viikko sitten, mutta lumimyrskyjen ym. viivytysten takia oli matkalla hieman kauemmin. Ehti jo muutaman hetken luulla sen kadonneen postissa tai jääneen tulliin. Hintaa posteineen n. 63 e.

Omasta mielestäni aika hyvä hinta, mutta olen huono moisten arvioinnin kanssa. Tulikos tuon mukana nyt muutakin kuin jokin artbook ja erilaiset kannet? Mietin joskus peräti osto kyseisen version ostoa, mutta tässä vaiheessa ei enää moinen sisältö liikuta.

Artbook on tietääkseni vain euroversiossa (se olisikin kiva nähdä joskus). Omassa (jenkki) on tekstittömät metallikannet, 4 jaksoa animea ja jonkunlainen bonus-dvd (molemmat hehkeästi pakattu pahvikuoriin). Yllättäen mainoskuvissa näkynyt kansi olikin muovikuori ja sen alla oli erinäköinen metallisetti. Tai sitten olen katsonut ihan vääriä kuvia :P.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #464 : 25.02.2008 00:58 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Football Kingdom PS2:lle eBaystä 14e postareineen. Aika jees, tätä on metsästeytty iät ja ajat. Namcon arcade-painotteinen vastine PESseille, Japan only.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #465 : 25.02.2008 02:43 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Viimeksi Dead Head Fred Gamesuniversesta n. 17€:lla ja uusin Ace Attorney Känädasta (l. VideoGamesPlussasta) vajaalla kolmellakympillä. Olen ollut kiinnostunut DHF:stä jo kauemman aikaa, mutta eipä sitä ole tullut tätä ennen tilattua. Nyt on tuokin vääryys korjattu.

Ace Attorneyt aka Gyakuten Saibanithan ovat olleet parhautta jo vuodesta 2001, joten eipä tuota uusintakaan osaa voi jättää välistä. Kiinnostaa mm. nähdä kuinka hyvin ovat onnistuneet kaikenlaisten uusien DS-kikkojen keksimisessä, kun on kuitenkin ensimmäinen varta vasten DS:lle kehitetty sarjan peli. Harmi vain, kun ei ehtinyt viikonlopuksi tänne. Olisi ollut kiva pelata sitä jo viikonlopulla, mutta nyt on joutunut kärsimään Ässä Asianajajattomasta viikonlopusta. *nyyh* Toivottavasti tipahtaa nyt aamulla postiluukusta.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #466 : 25.02.2008 13:56 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Jepulista jee, tuon Apollo Justicen tilasin tosiaan olisiko joku viikko pari ennen julkaisua, 18. päivä kuulemma lähetettiin eikä se vieläkään tullut, vaikka yleensä Play-Asiasta pelit on tullut aina viikon päästä lähettämisestä. Noh, toivottavasti huomenna, väitän että en tule pettymään tähänkään AA-peliin vaikka sitä on vähän alk. per. pelejä huonommaksi parjattukin.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #467 : 25.02.2008 13:59 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Apolloa venaillaan täälläkin. En ole vielä käynyt postilaatikolla, mutta veikkaan ettei ole vielä tullut. Alkuviikosta kumminkin. Sitten unohtuu taas tämä maailma muutamaksi päiväksi.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #468 : 25.02.2008 16:07 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
vaikka sitä on vähän alk. per. pelejä huonommaksi parjattukin.
Kritiikkiä on mun tietääkseni tullut pelisarjan suurimmilta faneilta oikeastaan eniten

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Trials & Tribulations nitoo kaiken yhteen niin upeasti, että osa pelaajista olisi oikeastaan halunnut jo siirtyä eteenpäin ja jättää aikaisempien pelien hahmot omaan arvoonsa, sijoittuuhan peli kuitenkin 7 vuotta Trials & Tribulationsin jälkeen. Tietty myös uusi syyttäjä on ainakin tämän ensimmäisen Apollon tähdittämän osan perusteella monien mielestä huomattavasti huonompi tapaus kuin esmes Edgeworth ja Godo, jotka olivat mitä loistavimpia "pahiksia". Sinänsä pelin ongelmanratkonnan haastavuus & loogisuus ja käsikirjoituksen taso ei ole käsittääkseni kärsinyt juuri lainkaan. Itseasiassa Alexander O. Smith on ollut taas mukana pelin käännöstyössä, mikä näkyy Jenkeissä englanninkielisen version jo käteensä saaneiden pelaajien mukaan käännöksen tason selvänä nousuna verrattuna Justice For All:n hirveään ja T&T:n vain jonkin verran JFA:a parempaan käännökseen.


Ja ei tullut Apolloa postissa tänään. :( Nyt on jo mennyt neljä arkipäivää siitä, kun lähetettiin VG+:sta. Yleensä on pelit tulleet n. neljässä päivässä.


« Viimeksi muokattu: 25.02.2008 17:21 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #469 : 25.02.2008 16:28 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili tänään tuli viimeinkin laitettua ps3 + ratchet + uncharted bundle anttilasta tilaukseen.
kivat 50e/kk ja yksitoista kuukautta.

noo mikäs siinä kun nykyisellä ruokavaliolla menee ruokaan about 20e/kk (päivässä kaksi lautasellista makaroonia ja lopun aikaa vettä ja jos hurjaksi alkaa niin hakee limsa pullon) ;D
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #470 : 25.02.2008 17:08 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Täytyy kyllä olla kiitollinen NetAnttilan olemassaolosta. Itsekin olen ostanut sieltä jo melkein 10 000 eurolla tavaraa, koska se systeemi on vain niin hiton hyvä.

Ensinnäkään minkäänlaista käsirahaa ei tarvitse maksaa. Vaikka maksaa koko tuotteen kerralla, on maksupäivä n. kuukauden päässä siitä kun tuotteen postista hakee. Ja eriin pilkottuna hirveätä korkoa ei kalliillekaan tuotteelle tule, vain muutamia kymmeniä euroja.

Jotkut vieroksuvat osamaksua, mutta kunhan ei nyt ihan kultaisia perskarvan ajajia (se olisi kyllä kiva) osta, eli suomeksi mene älyttömyyksiin, niin se on oikein mainio systeemi.  Tulen tulevaisuudessakin käyttäämään osaria paljon, niin pieniin kuin vähän isompiinkin ostoksiin. Ostan sillä mm. taloni, autoni, kalliit huonekalut.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #471 : 26.02.2008 14:08 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Trials & Tribulations nitoo kaiken yhteen niin upeasti, että osa pelaajista olisi oikeastaan halunnut jo siirtyä eteenpäin ja jättää aikaisempien pelien hahmot omaan arvoonsa, sijoittuuhan peli kuitenkin 7 vuotta Trials & Tribulationsin jälkeen.
Tavallaan varsin hyvä pointti, mutta täytyy myöntää, että ainankin mussa elää sellainen Phoenix-fani, joka vain odottaa vanhojen hahmojen pyörähtelyä uudessa pelissä. Kai sitä on sitten jo suosikkinsa valinnut.

Vielä kun Edgey-boy käväisisi edes huutamassa Whoooooooop ja nolostumassa, niin muuta en sitten kaipaakaan. :lol:


Mutta muuten mukava kuulla, että kässäriltä ja eritoten käännökseltä voi odottaa hyvä juttuja. Tekee paljon. Vielä päälle maailman nerokkainta käyttöä DS-ominaisuuksille, niin jesaja. Saisi kyllä tulla jo huomenna.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #472 : 26.02.2008 15:45 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Noniin, saapuihan tämä Apollo ja vaikka olen pelannut vasta ekaa keissiä, ja sitäkään en edes läpi niin joillekin letkautuksille (ja hahmojen nimille) on kyllä tullut repeiltyä. :'D

Ensimmäisen keissin introkin on jo jotain käsittämättömän hienoa mielestäni, joten odotan peliltä vielä paljon. : O

Musiikit tietysti sitä samaa Ässä Asianajaja -laatua, en niihinkään pettynyt.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #473 : 26.02.2008 16:03 »
Pyramidhead Vieras Apollon sain kanssa tänään ja nyt pitääkin sitten tuskastella, kun ei millään kerkiä peliä pelaamaan. Ja vaikka kerkiäisikin niin minulla on edelleen hieman Trials and Tribulations kesken eli sekin pitäisi loppuun pelata ensin. Sen lisäksi se vähä aika mikä nyt peleihin irtoaa menee muutamaan muuhun peliin, jota ei millään viitsisi jättää kesken kuten Laytoniin. No pelattavaa ainakin on riittänyt viime aikoina.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #474 : 26.02.2008 17:08 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Oli se Apollo näköjään tullut tännekin, olivat porukat vaan jo käyneet postilaatikolla ja onnistuneet jemmaamaan kirjeen jonnekin. Korkkasin juuri muoveista ja hiplailin läpi bookletin. Nyt pärähtää kortti koneeseen.

Beginning radio silence.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #475 : 27.02.2008 05:55 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
Trials & Tribulations nitoo kaiken yhteen niin upeasti, että osa pelaajista olisi oikeastaan halunnut jo siirtyä eteenpäin ja jättää aikaisempien pelien hahmot omaan arvoonsa, sijoittuuhan peli kuitenkin 7 vuotta Trials & Tribulationsin jälkeen.
Tavallaan varsin hyvä pointti, mutta täytyy myöntää, että ainankin mussa elää sellainen Phoenix-fani, joka vain odottaa vanhojen hahmojen pyörähtelyä uudessa pelissä. Kai sitä on sitten jo suosikkinsa valinnut.
Juuh, minäkin oikeastaan vain pidän siitä, että Wright on edelleen mukana. Toiset on vaan outoja. :) Eihän tässä tosiaan liikaa ole niitä vanhoja hahmoja, melkeinpä kaikki rakastetuimmat Edgeworthit, Miat ja Mayat puuttuvat (tällaisen käsityksen olen ainakin saanut), Phoenixiä lukuun ottamatta.


Lainaus
Mutta muuten mukava kuulla, että kässäriltä ja eritoten käännökseltä voi odottaa hyvä juttuja. Tekee paljon. Vielä päälle maailman nerokkainta käyttöä DS-ominaisuuksille, niin jesaja. Saisi kyllä tulla jo huomenna.
Onhan tuo dialogin "flow" (miten tuon ny suomentaa... kulku?) jotenkin sujuvampaa kuin kakkos- ja kolmososan Capcomin sisäisten tiimien kääntämä teksti. Pari typoa on kyllä jo ollut (annettakoon se anteeksi, kun käännettävää tekstiä on kuitenkin niin järkyttävän paljon), mutta muuten on selkeästi parempaa työtä kuin JFA ja T&T, käännöksen osalta ainakin.


« Viimeksi muokattu: 27.02.2008 06:12 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #476 : 27.02.2008 22:53 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Onhan tuo dialogin "flow" (miten tuon ny suomentaa... kulku?) jotenkin sujuvampaa kuin kakkos- ja kolmososan Capcomin sisäisten tiimien kääntämä teksti. Pari typoa on kyllä jo ollut (annettakoon se anteeksi, kun käännettävää tekstiä on kuitenkin niin järkyttävän paljon), mutta muuten on selkeästi parempaa työtä kuin JFA ja T&T, käännöksen osalta ainakin.
Jep. Tosin olisin hahmoille toivonut vähän parempia nimiä. Olga Orly naurattaa kerran, mutta kun sitä pitää jauhaa koko ajan oikeussalissa, se kadottaa hauskuutensa. T&T:n Luke Atmey taasen oli nerokkaasti keksitty, eikä merkitystä pelissä paljastettukaan. Harmittaa hieman nimien linja. :(
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #477 : 27.02.2008 23:09 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Luke Atmey taasen oli nerokkaasti keksitty, eikä merkitystä pelissä paljastettukaan.
Ei juma, minen koskaan ajatellutkaan sitä tuolta kantilta ennen kuin nyt. Ja se on niin selvää. Hohhoh, todella nerokasta.

Orly taas toimi ihan vaan sen takia, että siitä tehtiin numero. Hymähtelin sille itsekseni alusta asti, mutta todellinen pudottaja oli se, kun muija hihkuu... "..and guess what? My name sounds like "Oh really"!" Niin huonoa että jo hyvää, kuten ässätopikissa mainittu nuudelimies.

Mutta ei tällä linjalla kyllä koko peliä voida kannatella.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #478 : 28.02.2008 12:11 »
Pyramidhead Vieras
T&T:n Luke Atmey taasen oli nerokkaasti keksitty, eikä merkitystä pelissä paljastettukaan. Harmittaa hieman nimien linja. :(

Kyllähän tuotakin aika paljon hoettiin ja viimeistään siinä vaiheessa kun mies itse sanoo, että "Look at me... Luke Atmey", niin homma on aika rautalangasta väännetty. Tosin tuo on sen verran nerokas väännös, että sitä ei silti välttämättä tajua. Itse olen ensimmäisestä osasta lähtien tottunut vääntelemään hahmojen nimiä suussa heti kun niistä kuulen, joten tajusin tuonkin nimen tarkoituksen samantien.

Apollo Justicea en ole vielä pelannut, enkä varmaan ihan hetkeen kerkiäkään, vaikka peli jo löytyykin, joten en sen nimistä tiedä mitään. Paitsi sen, että samantien tuo Olga Orly rupesi ottamaan päähän, koska inhoan yleensä kaikkea mitä netissä hoetaan liikaa.
tallennettu
Vs: Peliostokset « Vastaus #479 : 28.02.2008 13:48 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Galaxyhan se kotona odottelee. Jäjretöntä miten kauan hankinnassa meni, mutta nautintoa on aina hyvä pitkittää, enkä halunnut pelata peliä suoraan Sunshinen jälkeen. Kohta on REmake paketissa ja SoA etenee rauhalliseen tahtiin, eli nyt on aika aloittaa sienigalaxin valloitus.

Alkaa jo pienet täpinät tässä kehittyä. Kaksi tuntia vielä töitä...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 ... 95
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines