Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13
Tulostusversio
Aihe: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma)  (Luettu 142010 kertaa)
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #300 : 19.12.2010 01:36 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Tämä Metro 2033 vaikutti aika kiinnostavalta kun lueskelin tuota Rock, Paper, Shotgunin kalenterin 14. luukkua. En välttämättä erityisemmin välitä "perusräiskinnöistä" (CoD ym.) paitsi ehkä moninpelinä joskus, mutta toisaalta tunnelmallisia / poikkeavia FPS-pelejä vastaan minulla ei ole mitään - Half-Life 2 on esimerkiksi mahtava peli ja niin edelleen. Täten myös Metro 2033:ssa juuri tuo tunnelma on se aspekti mikä ehkä eniten kiinnostaisi. Räiskintää saa toki olla, mutta jos tuo jonkinlainen dystooppinen fiilis välittyisi eikä peli olisi yleisesti ottaen kovin huono niin tämä voisi hyvinkin kolahtaa itseeni. En muuten yleisesti ottaen ärsyynny pikkuvirheistä hirveästi (jotkut täällä tuntuvat puheidensa perusteella flippaavan jos pelissä on pikseli väärässä paikassa ;)), joten jos fiilis on kohdallaan niin peli saattaa silti maistua mulle. Myös mahdollisuus vetää peli venäjänkielisellä ääninäyttelyllä vaikuttaa jollakin tavalla kekseliäältä ja ehkä jotain autenttisuutta tuovalta ratkaisulta.

Onko kyseessä siis hyvä peli? Onko Singularity parempi? Ovatko molemmat pelejä jotka kannattaa kokea? En siis varsinaisesti "etsi" mitään hyvää FPS-peliä joten pakko ei ole suositella kumpaakaan, kunhan ovat herättäneet kiinnostusta jonkin verran.
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #301 : 19.12.2010 01:52 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Onko kyseessä siis hyvä peli? Onko Singularity parempi? Ovatko molemmat pelejä jotka kannattaa kokea? En siis varsinaisesti "etsi" mitään hyvää FPS-peliä joten pakko ei ole suositella kumpaakaan, kunhan ovat herättäneet kiinnostusta jonkin verran.

Noh, Metro 2033 on omalaatuinen peli, jolla on aika paljon juuria STALKER-sarjassa.

Singularity on taas lähinnä huono Bioshock-klooni kaikinpuolin.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #302 : 31.12.2010 16:30 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Olen jo pitkään pohtinut Bayonettan ostoa. En vain omista konsolia jolla peli kuulemani mukaan pääsee parhaiten oikeuksiinsa (tässä tapauksessa Xbox 360), joten kysyn teiltä: teenkö järkeä jos ostan pelin PS3:lle jolla se on vain vähän rikkinäinen? Luin kyllä päivityksestä joka korjaisi pelissä olevia vikoja, mutta onko kymppi tai pari PS3-versiosta siltikään kannattava hinta? Tällä hetkellä Bayonetta kiinnostaa minua hyvin paljon, mutta en haluaa ostaa peliä ennen kuin olen täysin varma siitä.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #303 : 31.12.2010 16:48 »
Shiranui (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 1 Profiili
Olen jo pitkään pohtinut Bayonettan ostoa. En vain omista konsolia jolla peli kuulemani mukaan pääsee parhaiten oikeuksiinsa (tässä tapauksessa Xbox 360), joten kysyn teiltä: teenkö järkeä jos ostan pelin PS3:lle jolla se on vain vähän rikkinäinen? Luin kyllä päivityksestä joka korjaisi pelissä olevia vikoja, mutta onko kymppi tai pari PS3-versiosta siltikään kannattava hinta? Tällä hetkellä Bayonetta kiinnostaa minua hyvin paljon, mutta en haluaa ostaa peliä ennen kuin olen täysin varma siitä.

Itsekin tuli tiedusteltua samaa asiaa pari viikkoa sitten täällä, ja loppujen lopuksi päädyin tilaamaan Bayonetan Zavvista kun sen verran huokeaan hintaan (13e) lähti. En ole vielä päässyt peliä pelaamaan, mutta ilmeisesti ainakin suurimmat latausongelmat on karsittu päivityksien avulla. Kattelee sitten tarkemmin kun olen itse päässyt peliin käsiksi.
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #304 : 30.05.2011 19:30 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Olen miettinyt Dirt 3:n ps3 version ostamista. Rallipeliä olen miettinyt, mutta WRC ei vaikuta hyvältä joten olisiko Dirt 3 hyvä rallipeli?    :???:
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #305 : 04.11.2011 07:55 »
e-peli Jäsen Viestejä: 19 Basaaripisteet: 0 Profiili Bioshock 2 olisi Markantalossa (http://www.markantalo.fi/product/pelaaminen/playstation-3-pelit/PS3BIOSHOCK2/bioshock-2-ps3) 9,90e. Onko ostamisen arvoinen peli? Multiplayerissa ei taida pelaajia löytyä, mutta miten yksinpeli?
tallennettu
Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #306 : 04.11.2011 09:53 »
Dr. Scientist Jäsen Viestejä: 700 Basaaripisteet: 3 Profiili Jos tykkäsit ekasta BioShockista niin eiköhän tuo kakkonenki iske. Ei kyllä mun mielestä ihan yhtä hyvä kuin ykkönen, mutta melkein samanlaista mättöähän sekin on pelattavuudeltaan.
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #307 : 04.01.2012 14:51 »
taistelunp1 Jäsen Viestejä: 16 Basaaripisteet: 0 Profiili Kannattaisiko ostaa ps3lle Dead island ?
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #308 : 11.11.2012 13:23 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Aloin pohtimaan Skyrimin ostamista kunnolla. Minulla ei ole aiempaa kokemusta The Elder Scrolls -sarjan peleistä kuin lähinnä Oblivionista, joka kyllä oli ihan ok kun joskus silloisella kaverilla pelasin, muttei kuitenkaan kovin ihmeellinen. Nyt kun Skyrimistä on ilmestymässä ensi kuussa joku jättimäinen Premium Edition, tekisi mieli ostaa peli jo keräilymielessä (vaikka nykyinen hylly ei tykkääkään yhtään ajatuksesta...).

Onko siis hankkimisen arvoinen? Boxiversion ostaisin kun ei ole mitään teho-PC:tä, mutta onko se versio silti mistään kotoisin? Luin ainakin että PS3-versiossa olisi jotain ongelmia. Niin ja mietin että jos tuon ostaisin, todennäköisesti pelaisin sitä koko joulun ja siitä eteenpäin ehkä pitkälle talveen kun pelin miljöö sopii tähän vuodenaikaan kuin nakutettu. Saako peliin siis kulumaan kivasti useita tunteja? Esimerkiksi Dark Soulsiin olen saanut uppoamaan sen 250h.

Tyhmiä kysymyksiä enemmän kuin laki sallii, mutta haluaisin vain varmistaa etten ole ostamassa sikaa säkissä.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #309 : 11.11.2012 13:30 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Pelasin Skyrimia itse yli 200 tuntia ja jouduin pitkin hampain luopumaan siitä, koska en nähnyt järkeväksi jatkaa PS3-version pelaamista. Siinä tosiaan on monia ongelmia tuolla alustalla ja on epävarmaa tuleeko se koskaan saamaan edes kaikkia niitä DLC-paketteja jotka julkaistaan X360:lle ja PC:lle.

Parhaimmillaan tyyliin hienoin ja immersiivisin pelikokemus mitä olen koskaan saanut kokea; monia unohtumattomia hetkiä ja retkiä kylmän kolkossa maailmassa.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #310 : 11.11.2012 13:45 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Aloin pohtimaan Skyrimin ostamista kunnolla. Minulla ei ole aiempaa kokemusta The Elder Scrolls -sarjan peleistä kuin lähinnä Oblivionista, joka kyllä oli ihan ok kun joskus silloisella kaverilla pelasin, muttei kuitenkaan kovin ihmeellinen. Nyt kun Skyrimistä on ilmestymässä ensi kuussa joku jättimäinen Premium Edition, tekisi mieli ostaa peli jo keräilymielessä (vaikka nykyinen hylly ei tykkääkään yhtään ajatuksesta...).

Onko siis hankkimisen arvoinen? Boxiversion ostaisin kun ei ole mitään teho-PC:tä, mutta onko se versio silti mistään kotoisin? Luin ainakin että PS3-versiossa olisi jotain ongelmia. Niin ja mietin että jos tuon ostaisin, todennäköisesti pelaisin sitä koko joulun ja siitä eteenpäin ehkä pitkälle talveen kun pelin miljöö sopii tähän vuodenaikaan kuin nakutettu. Saako peliin siis kulumaan kivasti useita tunteja? Esimerkiksi Dark Soulsiin olen saanut uppoamaan sen 250h.

Tyhmiä kysymyksiä enemmän kuin laki sallii, mutta haluaisin vain varmistaa etten ole ostamassa sikaa säkissä.

Boxin versio toimi mielestäni tarpeeksi hyvin ja huomattavasti paremmin ku PS3-versio. Kyllä siihen 100 tuntia uppoaa helposti ellei speed runia yritä vetää.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #311 : 11.11.2012 13:47 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Juuri tuollaiset ns. "matkat" pelin maailmassa kiehtovat eniten. Rakastan joissain peleissä oikeasti kiehtovaa maailmaa, kuten vaikkapa juuri Wind Wakerin merta tai SotC:in autiomaata. Myös Dark Soulsissa oli ihan kiva tutkia maailmaa, vaikka rakenne onkin huomattavasti enemmän lähempänä metroidvanioita kuin samanlaista laajaa fantasiamaailmaa mitä näkisi juuri Skyrimissä. Suoraan sanoen olen tunnelmapelaaja - voin vain kuvitella miten siistiltä tämän pelaaminen tuntuisi nyt tulevana jouluna. Paras mahdollinen joulupeli? Siltä ainakin nyt vaikuttaa.

Taitaa kyllä toi boxiversio lähteä hankintalistalle.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #312 : 14.11.2012 13:05 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Sattumalta löysin youtubesta lets playn pelistä X-Com Enemy Unknown. Peli näytti yllättävän hauskalta ja viihdyttävältä, mutta kysynpä täältä mielipiteitä kun itsellä ei ole kokemusta mistään sarjan peleistä.
Olen myös harkinnut, että ostaisin pelin PC:lle sillä jotenkin tuon tyylin peli soveltuisi mielestäni paremmin hiirelle kuin PS3:n ohjaimelle.

Onko lautalaisilla kokemusta pelistä? Menetänkö mitään kun en ole pelannut aiempia osia?
tallennettu
Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #313 : 14.11.2012 13:10 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Sattumalta löysin youtubesta lets playn pelistä X-Com Enemy Unknown. Peli näytti yllättävän hauskalta ja viihdyttävältä, mutta kysynpä täältä mielipiteitä kun itsellä ei ole kokemusta mistään sarjan peleistä.
Olen myös harkinnut, että ostaisin pelin PC:lle sillä jotenkin tuon tyylin peli soveltuisi mielestäni paremmin hiirelle kuin PS3:n ohjaimelle.

Onko lautalaisilla kokemusta pelistä? Menetänkö mitään kun en ole pelannut aiempia osia?

Peli on kuulemma optimoitu hyvin ohjaimelle, joten sinänsä ongelmaa ei pitäisi olla. Toisaalta kyse on PS3:n ohjaimesta, joten en tiedä voiko sille mitään optimoida.

Itse peli on kuitenkin parhautta.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #314 : 08.12.2013 19:35 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mites toi Nintendoland? Onko järkeä ostaa parilla kympillä, jos pelaaminen tapahtuu pääasiassa kahden pelaajan voimin?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #315 : 08.12.2013 20:43 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili
Mites toi Nintendoland? Onko järkeä ostaa parilla kympillä, jos pelaaminen tapahtuu pääasiassa kahden pelaajan voimin?

2 pelaajalla ne co-op pelit on "ihan hauskoja". muuten en suosittele. 4-5 pelaajalle pakko-ostos ja game of the decade jne.
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #316 : 04.01.2014 02:41 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili XCOM: Enemy Unknown on varmasti ostamisen arvoinen, mutta onko tämä viimeisin ilmestynyt expansion sama peli kuin vanha, mutta vain paranneltuna, vai onko se ihan oikea laajennus pääpeliin? Eli ostaako vain se uudempi?
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #317 : 06.01.2014 12:21 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili Uudempi eli Enemy Within vaan suoraan. Lisää peruspeliin kaikkea paljon enempi kivaa variaatiota. Vaikeustasokin tuntuu asteen verran tiukemmalta. Suosittelen (y).
Voice of The World.
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #318 : 06.02.2014 21:16 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Virtues Last Reward on aikka tymäkkään 12.49e hintaan tuolla eshopissa. Pitääkö ykkösosa olla pelattuna vai onko tämä kokonaan erillinen peli. Oon kuullu että hyvä peli että vois. Onko jotain käryä kellään?
tallennettu
Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #319 : 06.02.2014 21:52 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Virtues Last Reward on aikka tymäkkään 12.49e hintaan tuolla eshopissa. Pitääkö ykkösosa olla pelattuna vai onko tämä kokonaan erillinen peli. Oon kuullu että hyvä peli että vois. Onko jotain käryä kellään?

Ei tartte olla pelattuna. Joistakin asioista saa toki enemmän irti, jos 999 on pelattuna, mutta pääasiassa kyseessä on täysin erillinen tarina. Ja erittäin kovahan se on, eli tuohon hintaan aika lailla pakkotyyppaus. Kaikille.

Noh, ladatkaa jo!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #320 : 07.02.2014 08:13 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili
Virtues Last Reward on aikka tymäkkään 12.49e hintaan tuolla eshopissa. Pitääkö ykkösosa olla pelattuna vai onko tämä kokonaan erillinen peli. Oon kuullu että hyvä peli että vois. Onko jotain käryä kellään?

Ei tartte olla pelattuna. Joistakin asioista saa toki enemmän irti, jos 999 on pelattuna, mutta pääasiassa kyseessä on täysin erillinen tarina. Ja erittäin kovahan se on, eli tuohon hintaan aika lailla pakkotyyppaus. Kaikille.

Noh, ladatkaa jo!

+1

Yhtä tärkeää on myös muistaa, että jos 999 on pelattuna niin Virtue's Last reward ei ole 999 part 2, vaan oma pelinsä jolla on oma tyylinsä.
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #321 : 07.02.2014 21:33 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Tulipa ladattua tuo Virtue's Last Reward. En pelistä aiemmin ottanut selkoa, muutenkuin kuullut hypeä ja kehuja, joten nyt oli aika tarkistaa mikä tässä nyt on niin ihmeellistä. No, ensinmäisten 3 tunnin, ja parin puzzlehuoneen jälkeen tuntuu aika helvetin hyvältä peliltä. Jännittävä, mysteerinen juoni ja värikäs hahmokaarti, puzzlet vielä suht helppoja olleet, mutta varmasti vaikeutuvat edettäessä. Sellainen muistikuva on myös, että tämän voi kai läpäistä useammankin kerran eri sisällöllä ja endingeillä? Joka tapauksessa älyttömän koukuttavaa kamaa ja pitää otteessaan kuin parhaatkin jännityskirjat.
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #322 : 08.02.2014 03:20 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili
Sellainen muistikuva on myös, että tämän voi kai läpäistä useammankin kerran eri sisällöllä ja endingeillä?

Ei ainoastaan voi, mutta pitää jos mielii saada juonesta tolkun. Peli on rakennettu erinomaisesti juurikin tuo mielessä pitäen; jo kuullut dialogit voi skipata miten haluaa ja (hyvin rajallinen) muistiinpanotila säilyy ennallaan kunnes itse poistat raapustuksia.
tallennettu
Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #323 : 01.05.2014 15:47 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Onkos tuota Child of Lightia ostanut/pelannut vielä kukaan? Katselin videoita pelistä tänään ja vaikutti ihan kiinnostavalta. Onko 15€ arvoinen?
tallennettu
Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #324 : 01.05.2014 16:55 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Onkos tuota Child of Lightia ostanut/pelannut vielä kukaan? Katselin videoita pelistä tänään ja vaikutti ihan kiinnostavalta. Onko 15€ arvoinen?
Kokeile demoa. Itse ehdin testaamaan vain 10min, mutta jätti positiivisen vaikutelman.
Play-Asia
tallennettu
Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #325 : 01.05.2014 18:25 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Joo latasin sen, mutten ehtinyt vielä. Jännä kyllä, miten US Storessa on melkein kaikista demot mutta EU Storessa ei mistään.
tallennettu
Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #326 : 01.05.2014 22:25 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Joo latasin sen, mutten ehtinyt vielä. Jännä kyllä, miten US Storessa on melkein kaikista demot mutta EU Storessa ei mistään.
Jep. EU store on myös ulkoasultaan karsitumman oloinen.

Itse ajattelin hommata pelin joskus myöhemmin. Kohta tulee Watch dogs ja Transistor, joten niillä pärjää.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #327 : 10.09.2014 18:58 »
Siegmeyer Jäsen Viestejä: 131 Basaaripisteet: 0 Profiili Kaverini on Assasins Creed-fani, ja sen mielestä minun kannataisi hankkia joku sarjan peli. Täällä kun ei kaikilla tainnut olla hirveän lämpimiä tunteja AC:etä kohtaan, niin perustelkaas mikä niissä mättää, että voin skipata koko pelisarjan.
tallennettu
Vs: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #328 : 10.09.2014 19:05 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili upisoft
tallennettu
Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) « Vastaus #329 : 10.09.2014 19:09 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Kaverini on Assasins Creed-fani, ja sen mielestä minun kannataisi hankkia joku sarjan peli. Täällä kun ei kaikilla tainnut olla hirveän lämpimiä tunteja AC:etä kohtaan, niin perustelkaas mikä niissä mättää, että voin skipata koko pelisarjan.

Monen mielestä suurin ongelma lienee se, että pelimekaniikka ei monelta osaa ole käytännössä muuttunut sitten ensimmäisen pelin. Ihan hauskoja pelejä, mutta onhan se pöljää jos hiippailupelissä ei voi kyyristyä. Taistelut kanssa toistaa itseään, silloin kun niihin joutuu. Käytännössä "press X to win".

Jos joku sarjan peli pitäisi ostaa, niin suosittelen AC II:sta tai Black Flagia. Molemmat saa jollain vitosella tai kybällä nykyään. Kakkonen korjasi ykkösen virheet ja oli monella tapaa se peli, mitä ykkösen piti olla. Harmi vaan, että kaikki jatko-osat ovat käytännössä aika samaa kamaa, lukuun ottamatta Black Flagin merirosvoiluja.

Tai sitten venaat Unityä, koska siinä voi kyyristyä, kiitos next gen -tehojen. Ilmeisesti parkourin bugailutkin on viimein korjattu.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines