Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 [5]
Tulostusversio
Aihe: NHL 12  (Luettu 55447 kertaa)
Vs: NHL 12 « Vastaus #120 : 13.01.2012 07:24 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Sain joulurahaa jonkun verran niin päätin ostaa tämän pelin 50 eurolla. Näin ennen joulua pilkkahintaan, 39,90e muttei sen jälkeen kun menin metsästämään joten piti tyytyä ''kalliimpaan'' peli ostokseen.

No miltä tuntuu? Paremmalta ja Bunder kertoi että on tullut päivitys tuohon Fysiikka moottoriin ja ainakin demoon verrattuna, maalivahdin ajelu näyttää aidommalta ja muutenkin taklaaminen. Ainut miinusta olen löytänyt bugit. Netissä katkesi pari kertaa ja lagasi hirveästi ekalla kerralla (netissä siis). Myös tallennus bugit ottavat päähän. Eli kun lataa tallennusta, siinä joko kestää kauan tai kestää kauan ja ei kun on 100% kohdalla, peli ''jäätyy''.

Jos joku patch tuohon tallennusbugiin tulisi olisi se kova asia. Muutama pleksi hajonnut  :lol: (IFK pelaajan pää kopsahti ja Ruudun kun taklasin niin hänen käsivartensa rikkoi sen) ja se pleksin hajoaminen näyttää enemmänkin lumelta joka on pikselimössöä.

E: Tätä bugia tarkoitan:



Kommenteissa on apua tälle:

Lainaus
1) mene valikkoon, josta saa valita tallennustiedoston
2) odota, että taustakuva jumittuu 15-30 sek päästä
3) mene pois latausvalikosta ympyränapin avulla
4) mene takaisin latausvalikkoon ja lataa peli normaalisti
5) profit!

E2: Halliäänet ovat aidompia ja sitten kun omat musiikit (yleensä aidot maalibiisit mulla, kaikki sm-liigat ja joku viis nhl) niin se kuullostaa hyvältä!


« Viimeksi muokattu: 13.01.2012 08:01 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #121 : 13.01.2012 09:19 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Kauan on minullakin se tallennuksen lataus kestänyt, mutta ei sentäs ihan noin kauan kuin tuossa videoassa. Mutta joo, yllättävän kauan kuitenkin, verrattuna edellisiin versioihin. Mutta eipä tuo ole juuri ole haitannut.

Minulla on aika monta peliä takana, kun on tullut illat ja päivät tahkottua. Edelleen peli vaikuttaa hyvältä, ja uusia pikkujuttuja tulee koko ajan esille. Esim. maali saattaa mennä videotuomarin käsittelyyn ja se on saatettu hyväksyä, mutta on käynyt niin, ettei olekaan. Ja uusinnasta on nähnyt selkeästi, että kiekko on esim. potkaistu maaliin. Pienet tilastotkin kesken ottelun tuovat sitä oikeata ottelumaisuutta esille.

Pleksiä en ole vielä saanut rikki, mutta maalivahtien päälleajoa on tullut kokeiltua, ja on ollut kiva huomata, miten jotkut niistä hermostuvat oikein kunnolla siitä.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #122 : 13.01.2012 09:34 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Mutta kuinka tyhmää ettei niistä jäähyjä jaella, ainakaan minulle. Olen myllännyt maalivahtia hirveästi ja vain kaksi (en muista tarkalleen) olen tainnut saada. Pelailin kaverin kanssa talviklassikkoa, Vancouver Canucks - Boston Bruins. Kaveri sai tehtyä Bruinsilla maalin koska toinen pelaaja häiritisi maalia, wtf?

Hyvä uudistus ettei tuomari hyväksy enää korkeita maaleja, ainakaan hirveesti. Kolme korkeata mailaa käytetty ja yks vain hyväksytty niistä. Eli maalivahdin ajelusta vähän enemmän jäähyjä. Tämä uusi fysiikkamoottori tuo rajuja taklauksia muttei pelaajat loukkaannu yhtään sen enempää. Näyttäisi että pahankin tällin jälkeen nousevat iloisina. Kypärän lähteminen ei haittaa yhtää koska taklasin pelaajan jolla ei ollut kypärää suoraan pleksiä päi ja hänen pää osui, kuinka sattuikaan että hän nousi pystyyn supermiehenä. Noh, mutta ei mitään ihmeempiä. Aitoutta (ainakin minulla on) että jos on loukkaantanut jonkun pelaajan, vastustaja yrittää (?) loukkaannuttaa pelaajaa ja yleisö villiintyy jos tämä joka loukkasi (jos vieras pelaaja) taklataan rajusti. Parempi kuin '11 mutta tuo tallennusbugi vähän masenaa mieltä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #123 : 13.01.2012 09:49 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Jep, yllättävän vähän rangaistuksia maalivahdin häirinnästä tulee. Jokunen on kyllä tullut, mutta ei läheskään aina. Ja mitä tuohon loukkaantumiseen tulee, niin kyllä ne aika usein sieltä nousevat. Mikä on tietenkin hyväkin. Mutta tuntuu olevan sama onko pelaajalla kypärä päässä vai ei, taklaus ei vaikuta sen enempää. Minulla ei ole ikinä kiekkoa pelatessa oman joukkueen pelaaja saanut aivotärähdystä, mutta tekoälylle niitä näyttää tulevan. Luulisi, että kypärättömän pelaajan taklaaminen kovaa tuntuisi jossain.

Pelissä on myös hienoa, kun pääsee kesken pelin katselemaan valikosta uusintana kohokohtia. On tullutkin aika usein hienoja maaleja tai taklauksia katseltuakin. Tässä tulee paljon enemmän komeita maaleja, kuin aiemmin. Pelaajat yrittävät tosissaan maalin edessä ohjata kiekkoa maaliin, kun viivalta laukoo. Yritetään välin sillä korkealla (ja välin liiankin korkealla) mailalla tehdä, ja välin kiekko poukkoilee niin, että maalivahti saa sen ilmasta huitaista pois.

Erittäin viihdyttävä peli kyllä. Ainakin vielä jaksaa kiinnostaa todella kovasti.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #124 : 13.01.2012 10:53 »
Jonduh Jäsen Viestejä: 14 Basaaripisteet: 0 Profiili Kun täällä tuosta tallennusbugista on ollut puhetta niin itsellä on siihen oikeanlainen ratkaisu:

Ei tarvitse tehdä mitään muuta kun kirjautua ulos PSN Networkista/Xbox Livestä, ja asia on ratkaistu.
PSN: jonde48
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #125 : 13.01.2012 14:41 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Joo se kohokohta juttu on fiksu. Pystyy katsomaan kaikki tilanteet uusinnasta.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #126 : 03.02.2012 17:08 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Oon harkinnu tämän pelin ostamista ja kysynkin että mitä uutta NHL12 pelissä on verrattuna NHL11 peliin ja onko ostamisen arvoinen?
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #127 : 03.02.2012 17:15 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Oon harkinnu tämän pelin ostamista ja kysynkin että mitä uutta NHL12 pelissä on verrattuna NHL11 peliin ja onko ostamisen arvoinen?

Uusi fysiikkamoottori, pleksit voivat mm. hajota ja semmoista. On ostamisen arvoinen ja 11 verrattuna aika iso muutos tullut.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #128 : 03.02.2012 22:08 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Niin, ja jos se Be a Legend kiinnostaa, niin miksipäs ei. Siinä ainakin pelaamista riittää vaikka kuinka. Niin, ja maalivahdit tekevät maagisia pelastuksia, sitäkin on hieno katsella.

Tosin minulla on NHL10-versio ollut viimeksi, joten tokihan tämä nätimmältä näyttää siihen verrattuna pikku uudistuksineen.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #129 : 21.02.2012 15:00 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Nonih, tulipa sitten yhtäkkiä kiinnostus NHL 12 kohtaan. Ensin ajattelin, että odotan NHL 13, mutta sinne on kyllä aika pitkä aika joten tyydyin tilaamaan tämän pelin verkkokauppa.com:sta kun verkkiksen tilille oli jäänyt 18e.
Viimeisin NHL pelini on NHL 10, joten ehkä aika jo päivittää tuo. Varsinkin Be a Pro kiinnostaa taas älyttömästi.

Mites muuten, että onko noissa kaikissa Suomeen tulevissa NHL:ssä suomenkieli mukana? Joku "viisas" heittää nyt tietysti, että pelaa englanniksi, mutta itse olen tottunut että NHL peli on suomeksi ja jotenkin se sopii tähän peliin.
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #130 : 21.02.2012 15:25 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Kyllä suomeksi jos tilasit verkkokauppa.com. Eri asia jos tilaisit Amerikasta pelin
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
NHL 12 Be A Pro « Vastaus #131 : 28.06.2012 21:23 »
borgenaattori Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan ok vaikeustaso mielestäni on be a pro pelissä. Itse pelaan vaikeimmalla tasolla ja omat avut on toiseksi pienimmällä ja koneella ne on kolmanneksi suurimmalla. Oppimiskynnys ja vaikeustaso tosin tapissaan koneella.
Eka kausi takana OHL:ssä ja tehot 309+141. Nyt eka kausi NHL:ssä varattuna Tampaan ja 14 peliä takana tehot 24+14. Taidan laittaa loputkin omat avut alas ja koneelle täydet. Ainut huono puoli on tuossa, että oma joukkue ei juuri tee maaleja simuloinnin aikana eikä myöskään vastustaja =(
Sen verran vinkkinä, että kun valmentaja antaa käskyjä peliin, esim rynni maalille yms vastaavat niin ei kannata edes koittaa vaan pelata kuten on tottunut. Saa paremmat expot pelin jälkeen siten. Blokkauksista, taklauksista ja kiekonriistoista saa muhevat kokemuspisteet. omien tilastopisteiden lisäksi...
tallennettu
Vs: NHL 12 « Vastaus #132 : 19.07.2012 03:51 »
Pans91 F1 on parasta, lätkä tulee perässä! Jäsen Viestejä: 147 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kun täällä tuosta tallennusbugista on ollut puhetta niin itsellä on siihen oikeanlainen ratkaisu:

Ei tarvitse tehdä mitään muuta kun kirjautua ulos PSN Networkista/Xbox Livestä, ja asia on ratkaistu.
tohon ''tallennusbugiin'' vielä sellainen, että se on myös ''ohitettavissa'' pelaamalla Online Rankkarikisa heti pelin käynnistettyä :) Toinen tapa on sitten sellainen, että odottaa pelin päävalikossa n. 5minuuttia, ja sitten vasta lataa pelin. molemmat toimii, mutta rankkarikisa nopein vaihtoehto
''Sisu means big balls! It's like saying no matter how many times you fall down, you will keep getting up'' -Mikko Hirvonen
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines