Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 ... 141
Tulostusversio
Aihe: Mitä peliä pelasit viimeksi?  (Luettu 1078401 kertaa)
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1980 : 10.09.2012 09:49 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Dragon quest IX:n main game paukahti tuossa aamuyöstä läpi. En ole ikuisuuksiin pelannut mitään rpg:tä läpi, niin nyt tuntuu hyvältä kun kerrankin tuli joku peli vedettyä loppuun saakka läpi. Peliaikaa kertyi kelloon noin 55h tuntia ja sivutehtäviäkin tuli tehtyä aika paljon. On kyllä uskomattoman koukuttava peli kunhan vaan alkuun pääsee. Itse varsinainen pääjuoni oli alusta loppuun täyttä paskaa, mutta monien paikkojen pienet tarinat olivat paljon parempia ja monet aika traagisiakin.

Eniten ihmettyttää pelin musiikit, jotka ovat kyllä aivan hanurista. Varmaan alle 10 eri kappaletta koko pelissä. Päivä/yö-musiikit kaupungeissa, yksi field-musiikki, yksi tappelumusiikki, yksi ainoa kipale joka ikisessä luolastossa ja yksi bossimusiikki. Ei mitään muuta.  Liekköhän ds:n kasetilta tila loppunut kesken, kun pelissä on muuten niin käsittämättömän paljon matskua.

Seuraavaksi vois pelata tuon DS:n Castlevanian ennen kuin siirryn tuohon aivan valtavaan post gameen, joka on käytännössä oma pelinsä. Uusia tehviä aukesi kilo kaupalla lisää lopputekstien jälkeen ja supervaikeita lisäbosseja on kymmenittäin voitettavaksi. Niihin valmistautumista pitää jo vähän miettiäkin. Weapon collection näyttää tällä hetkellä 18% vaikka olen ostanut lähes kaiken mitä kaupoissa on ollut myytävänä, joten parhaat vermeet odottaa vielä löytäjäänsä! Pelissähän on vissiin yli 1000 eri asetta, joten post game on kuin offline mmo. Parasta tuossa on että jokainen equipattu tavara näkyy oman hahmonsa päällä ja ne eivät ole mitään Diablo 3:n tyylistä samannäköistä paskaa.

Tosin hajosin vaan kun kattelin Neogafista muutamien pelaajien settejä ja vertailin niitä omiini. Pitää vissiin vielä löytää vähän parempia tavaroita. >_>





Sitä sietää miettiä kumpihan noista hahmoista on minun.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1981 : 10.09.2012 10:54 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Kiitti vinkistä, täytyipä laittaa tilaukseen tuo. Pitkästä aikaa tekisi mieli syventyä kunnolla johonkin ropeen, ja tuossa vaikuttaa olevan tekemistä koko loppuvuodeksi.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1982 : 14.09.2012 15:53 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Darksiders II on muuten sitä kuuluisaa parhautta. Käykää ostamassa, urpot.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1983 : 15.09.2012 03:41 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili


Se on täällä. Ja vain... mitä, 4 vuotta myöhässä?

Ainakin ensivaikutelmien perusteella on hirveä hinku palata takaisin Black Mesaan, vaikka onhan tuossa muutama muukin peli täysin koskematta vielä.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1984 : 17.09.2012 23:19 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Kaverin kanssa pelailtu suht tuoretta Sleeping Dogsia. True Crimea en ole koskaan pelannut, tämä kai on jonkinsortin jatko-osa sille.  Ei mitenkään hirveän erikoinen peli missään mielessä, mutta meleetaistelut on ihan lystiä hommaa, juoni on kelvollinen ja kaikinpuolin paljon hauskempaa pelattavaa kuin esimerkiksi GTA IV. Pelissä on myös suht huikea soundtrack. Tehtävät tietysti suurimmaksi osaksi sitä perushöttöä, mutta kyllä ton parissa muutama tunti on ihan mukavasti mennyt.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1985 : 19.09.2012 13:16 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Vaikka kolme postausta ylempänä, ja kaikissa muissa ketjuissa, on tullut hehkutettua Darksiders 2:ta, on pakko hehkuttaa hieman lisää. 23 pelituntia takana, eikä tarinan loppu, saatikka peliin kyllästyminen, ole vielä edes näkyvissä. Seuraavana muutamia highlighteja pelistä.

Loottisysteemi, vaikka onkin verrattain simppeli, tuo peliin aivan järkyttävästi uutta, ja esimerkiksi kerätty equipatut varusteet muuttaa Kuoleman ulkonäköä konkreettisesti. Pelimaailman laajuus, kuten olen jossain täällä aiemmin hehkuttanut, on jotain aivan käsittämätöntä varsinkin ykkösosaan verrattuna. Jos viimeksi pelimaailma muistutti viemäriverkostoa, tällä kertaa ollaan täysin, tai ainakin lähellä, open-world -peliä. Eri paikkoja piristetään nokkelasti värifilttereillä. Esimerkiksi pimeä metsikkö on pitkälti harmaasävyistä muutamilla korosteväreillä, laavadungeoneissa mennään raa-alla punasävyllä ja viidakkodungeoneissa jopa ylivedetyllä värikylläisyydellä. Joissakin tapauksissa värifiltterit vaihtuvat lennossa, esimerkiksi yksi kuolemanharmaa dungeon muuttui kertaheitolla värikkääksi, kun avasi padotun vesisysteemin.

Ykkösosasta tuttu geneerinen ja mahtipontinen orkestraalimusiikkisoundtrack loistaa poissaolollaan ja tilalla on vaihteleva ja dynaamisesti pelitapahtumien mukaan muuttuva ääniraita. Musiikin "rakentuminen" Kuoleman ratsastaessa kohti Tree of Lifea on toistaiseksi yksi mahtavimmista kokemuksista. Ääninäyttely jatkaa ensimmäisen osan tiellä, ja on äärimmäisen pätevää työtä. Koska ykkösosa ja esim. Devil May Cry ja Ninja Gaiden Black ovat tuttuja pelejä, aloitin pelin heti vaikeimmalla vaikeustasolla, ja haastetta tuntuu olevan sopivasti. Jos speccaat hahmosi väärin pelitapaasi nähden, kovimmissa paikoissa tulee turpaan niin että tukka lähtee. Fiksulla pelaamisella ja speccauksella saa kuitenkin kaadettua paljon omaa leveliä korkeampia hahmoja, sekä jopa bosseja, mihin ei pitäisi olla vielä mitään asiaa.

Ei tätä oikeasti voi tarpeeksi suositella. Peli meni heilahtamalla oman GOTY-listan kärkeen.


« Viimeksi muokattu: 19.09.2012 13:24 kirjoittanut kep »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1986 : 19.09.2012 23:11 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ressa kutosen demo oli aika nihkeä. Valaistus on jotain uskomattoman paskaa (välillä et näe yhtään mitään) ja Chrisin osuus on Gears of Waria.

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1987 : 19.09.2012 23:17 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Eipä Scamcomilta voi mitään enää odottaakaan.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1988 : 22.09.2012 02:13 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Bastionin heilautin tuossa juuri läpi. Olipa loistava peli! Varsinkin padilla pelattuna. Jotain vangitsevuudesta kertoo se, että Batman jäi Bastionin ajaksi paitsioon täysin. Kompakti, kiinnostava, kaunis ja kaikin puolin taidolla tehty tuotos, joka toimii oikeasti myös pelinä eikä vain indie-taideteoksena. Tekisi vähän mieli vetää NG+ saman tien, mutta taidan kuitenkin palata Arkham Cityyn ja jättää tuon vähän myöhemmäksi.

Varsinkin kun Steamin puolella kutsuvat vasta ostetut Sam & Maxit.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1989 : 22.09.2012 03:10 »
Edgeworth Jäsen Viestejä: 230 Basaaripisteet: 0 Profiili Otin tänään itseäni pelaajana niskasta kiinni. Opiskelijana jätin maanantaina odottavan tentin omaan arvoonsa. Oon siis kova äijä.

Mark Of The Ninja pläsähti läpi. Hieno peli; hauska pelata, tyylikkäät ja sopivan pituiset välivideot, kliseinen juoni loistavasti toteutetulla lopetuksella. Parhautta siis. NG+ odottelee, mutta katsoo millon kerkeän sen kimppuun sillä...
Juuri äsken avasin paketin Konsolinetin ahvenanmaan varastolta: Borderlands 2 boksille saapui talouteen. Sinänsä ei kovin jeba, kun pääsee pelaamaan porukalla vasta huomenillalla. Enkä edes harkitse pelin käynnistämistä itsekseni.

Laitas sit kokemuksia. Kiinnostaisi lähinnä tietää voiko sitä edes pelata boxilla? Frameratet ym. Ykkösen kanssa teki jo aika tiukkaa.

Tuossa juuri lopeteltiin ensimmäinen sessio. Itse pelihän oli lisää Borderlandsia, mutta suurempana, parempana ja hauskempana. Itse kukin päättäköön onko se hyvä vai huono asia. Pelin alussa tuli pieniä huolia teknilliseltä puolelta kun alkuvideon framerate vähän mateli ja jotkin tekstuurit eivät oikeen ladanneet. Kuitenkin hetken pelattuamme en edes huomattunut moisia ongelmia. Joko niitä ei enää ilmennyt tai ei jaksanut kiinnostaa, koska se oli lisää Borderlandsia, mutta suurempana, parempana ja hauskempana, kavereiden kanssa. Tykkään.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1990 : 22.09.2012 19:53 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Gigantissa oli Metroid Prime Trilogy 19e, joten nappasin sen pikaisesti kainalooni. Omistan pelistä jo ntsc-version metalliboxilla, mutta kyllä tämä paketti on sen luokan kamaa, että näitä voi omistaa vaikka viisi.

Aloitin Metroid Prime 2:n pitkästä pitkästä aikaa, koska Metroid Prime 1:n olen pelannut jo niin monesti läpi. En edes muistanut miten vaikea peli tämä olikaan. Olen jo useita kertoja jäänyt jumiin, vaikka olen pelannut pelin aikoinaan Cubella läpi. Puzzlet ja yleinen vaikeustaso ovat huomattavasti vaikeampia kuin ykkösessä, enkä muista enää pelistä paljon mitään, joten tuntuu kuin pelaisi aivan uutta peliä. Kakkonen jää monesti ykkösen varjoon kehuissa, mutta lisätty vaikeustaso ja pelin monimutkaisuus saa minun nostamaan pelin ykköstäkin paremmaksi. Wii-version vaikeustasoa on hiukan laskettu alkuperäisestä, mutta mistään läpihuutojutusta ei suinkaan ole kyse.

Lisäksi on äärimmäisen vaikuttavaa millaista jälkeä Retro on saanut aikaiseksi vuosikausia sitten Gamecubella. Tuntuu kuin pelin jokainen huone olisi rakennettu jokaista polygonia myöten käsin, koska kaikki paikat ovat täysin omanlaisia ja täynnä pieniä yksityiskohtia. Jokaisessa hississä on oma mekanisminsa ja hammasrattaisto, jotka liikkuvat aina oikealla tavalla. Seinissä saattaa olla pieniä rakoja, joissa on ötöiköiden pesiä ja kasveja joita ei välttämättä näe enää missään muussa paikassa koko pelissä. Suoraan sanottuna en tiedä yhtään peliä, jossa olisi paremmin tehty noita erilaisia yksityiskohtia. Pelissä on satoja erilaisia huoneita ja käytäviä, mutta niissä voi huoletta liikkua ilman karttaa, koska ne eivät ole yhtä ja samanlaista putkea. Hyvä kun joku huomattavasti tehokkaamaan Xbox 360:n Halo 3 näyttää suorastaan rumalta Metroidin rinnalla. Kaiken lisäksi Metroid toimii pommin varmasti koko ajan 60fps. Jos peliin saisi  modernin valaistuksen, niin menisi täysin nykykonsolien pelinä.

Metroid Prime Trilogya kovempaa settiä ei vaan ole. Täysin epä-Nintendomainen pelisarja.



tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1991 : 22.09.2012 20:10 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Gigantissa oli Metroid Prime Trilogy 19e, joten nappasin sen pikaisesti kainalooni. Omistan pelistä jo ntsc-version metalliboxilla, mutta kyllä tämä paketti on sen luokan kamaa, että näitä voi omistaa vaikka viisi.

-_- Just jokunen viikko sitten ostin 50€ tämän Prismasta, kun yksinkertaisesti en löytäny muualta. No, kuten sanoit, on tämä sen arvoinen.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1992 : 22.09.2012 21:09 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW
Kakkonen jää monesti ykkösen varjoon kehuissa...

Tuota en oikeasti ymmärrä. Minusta Echoes on lähes ykkösen veroinen ja pelissä oleva varjomaailma antaa monesti uusia ulottovuuksia ympäristöille, erityisesti viimeistä pomoa edeltävässä osuudessa.

La-Mulanaa olen pelannut tässä parin päivän ajan. Tosi upea Metroidin ja Castlevanian yhdistelmä. Käytännössä pelissä on läjäpäin tarjolla vihjeitä etenemiseen ja "apua" puzzleihin, mutta ne pitää ensin itse tulkita eikä pelaajalle kummemmin edes selitetä miten ja millä vekottimilla. Peli on myös melko haasteellinen ja siinä on jollain härskillä tavalla jonkin vanhan hyvän NES-pelin tuntuma. Tällä hetkellä jumitan toisessa pomossa kun sillä olikin tarjottavana vielä yksi salainen jippo.

Käsittääkseni alkuperäisversion voi ladata itselleen ilmaiseksi, remakesta en ole täysin varma. Se on kuitenkin saatavilla WiiWaresta ja suosittelen sitä lämmöllä jos on vähänkin taipumusta metroidvanioihin.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1993 : 23.09.2012 10:53 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili http://slendergame.com/game.php

Kaveri pakotti kokeilemaan eilen. Itse en siis katso edes kauhuleffoja, koska inhoan koko genreä.

Slender on siis simppeli ensimmäisen persoonan kauhupeli, jossa tarkoituksena on kerätä 8 lappua. Pimeässä metsässä taskulampun valossa. Slenderistä välittämättä. Latauslinkki löytyy tuolta sivulta.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1994 : 23.09.2012 17:55 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Gigantissa oli Metroid Prime Trilogy 19e, joten nappasin sen pikaisesti kainalooni. Omistan pelistä jo ntsc-version metalliboxilla, mutta kyllä tämä paketti on sen luokan kamaa, että näitä voi omistaa vaikka viisi.

Tuo on kyllä niin raivostuttava paketti kuin olla ja voi. Itse olisin ollut valmis ostamaan paketin jo Cuben Primejen laajakuvatuen takia, mutta jostain aivan käsittämättömästä syystä poistivat mahdollisuuden pelata Gamecube-ohjaimella. Suurin osa tuntuu ihmettelevän näkökantaani, mutta mielestäni ohjaus oli täydellinen juuri noihin peleihin. Itselleni se toimi kuin selkärangan jatke. Kyllä se kolmosessakin sinänsä toimi, mutta en minä siitä niin paljoa nauttinut. Toisaalta siinä nyt oli kustu miljoona paljon pahempaakin asiaa edellisiin osiin nähden.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1995 : 23.09.2012 18:13 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Gigantissa oli Metroid Prime Trilogy 19e, joten nappasin sen pikaisesti kainalooni. Omistan pelistä jo ntsc-version metalliboxilla, mutta kyllä tämä paketti on sen luokan kamaa, että näitä voi omistaa vaikka viisi.

Tuo on kyllä niin raivostuttava paketti kuin olla ja voi. Itse olisin ollut valmis ostamaan paketin jo Cuben Primejen laajakuvatuen takia, mutta jostain aivan käsittämättömästä syystä poistivat mahdollisuuden pelata Gamecube-ohjaimella. Suurin osa tuntuu ihmettelevän näkökantaani, mutta mielestäni ohjaus oli täydellinen juuri noihin peleihin. Itselleni se toimi kuin selkärangan jatke. Kyllä se kolmosessakin sinänsä toimi, mutta en minä siitä niin paljoa nauttinut. Toisaalta siinä nyt oli kustu miljoona paljon pahempaakin asiaa edellisiin osiin nähden.

No se Cuben ohjaus onkin täydellinen. Tuskin niissä on kenenkään muun mielestä vikaa kuin joidenkin vajekkien jenkkikakaroiden, jotka luulivat pelin olevan joku fps-räiskintä. Mieluummin noita alkuperäisellä ohjauksella olisi pelannut, mutta nämä ovat kuitenkin niitä harvoja (ellei ainoat) pelejä joissa motion-ohjauskin toimii hyvin. Varsinkin kun ykkösessä ja kakkosessa sitä käytetään pelkästään liikkumiseen, eikä mitään Mp3:n liikuttelukikkailuja ole yhtään.

EDIT:

Ja kannattaa muuten oikeasti testata noita Wiimoteja pelejä pelatessa. Niissä saattaa olla aivan valtavia eroja jo uutenakin ostaessa. Purettiin töissä noita moteja osiin ja testailtiin niiden kiihtyvyysantureita tietokoneilla. Monissa Wiimoteissa saattaa se kalibrointi olla aivan perseellään ja sekin aiheuttaa jo virheitä liikkeissä. Yksi noista kolmesta Wiimotestani oli testeissä selvästi parempi kuin nuo kaksi muuta ja sen huomaa jo pelatessa.


« Viimeksi muokattu: 23.09.2012 18:21 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1996 : 23.09.2012 18:23 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Varsinkin kun ykkösessä ja kakkosessa sitä käytetään pelkästään liikkumiseen, eikä mitään Mp3:n liikuttelukikkailuja ole yhtään.

No tuopa se nimenomaan onkin. Mitään ei ole muutettu, ja kaikki toimii muuten kuten ennenkin. Itse nautin suunnattomasti aikoinaan, kun löhösin yöllä sängyn alla peiton alla Primeä pelaten eikä tarvinnut välittää pätkän vertaa missä Wavebird oli. Ei toimi Wii-ohjauksella, sillä vaikka kuinka vähän effortia vaatisikin, niin aina pitää silti töllöön päin osoittaa.

Oli mielenkiintoista jostain jenkkifoorumeilta lukea "keskustelua" aiheesta. Suurin osa haukkui alkuperäistä ohjausta ja ylisti uutta, ja sitä kuinka peli on korjattu. Oli myös muka helpompaa poistaa vanhoista vanha ohjaus kuin lisätä kolmoseen vanha ohjaus. Ihan kuin siihen olisi sellaista edes voinut lisätä. Äärettömän tyhmiä ratkaisuja Nintendo kyllä tehnyt näiden ohjaussäätöjen kanssa Wiillä. Noh, itsepähän kärsivät, kun sulkevat osan potentiaalisesta kuluttajakunnasta pois. Itse kun olen tällaisissa "pikkuasioissa" varmaan monen mielestä ärsyttävänkin tarkka.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1997 : 23.09.2012 18:44 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Tästä on muistaakseni keskusteltu aiemminkin - ja sillonki Lanttu vinkumassa. MP1 ja 2 toimivat erinomaisesti alkuperäisillä kontrolleilla ja MP3 oli sitten vartavasten suunniteltu Wii -ohjaimelle. Se että Trilogyssa pääsee pelaamaan 1:n 2:n Wii -ohjaimella on huomattavasti parempi ratkaisu, kuin vain uudelleenjulkaista pelit, joita pääsee pelaamaan samalla konsolilla Cube -ohjaimella. Vähän siis hölmöä kitistä jos pelejä pääsee pelaamaan millä ohjauksella tahansa ja etenkin jos vaihtoehdot ovat molemmat erittäin toimivia.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1998 : 23.09.2012 18:55 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Se että Trilogyssa pääsee pelaamaan 1:n 2:n Wii -ohjaimella on huomattavasti parempi ratkaisu, kuin vain uudelleenjulkaista pelit, joita pääsee pelaamaan samalla konsolilla Cube -ohjaimella. Vähän siis hölmöä kitistä jos pelejä pääsee pelaamaan millä ohjauksella tahansa ja etenkin jos vaihtoehdot ovat molemmat erittäin toimivia.

Tästä minäkin olen samaa mieltä, ja sehän se vasta olisikin ollut laiskaa julkaista ilman Wii-ohjausta. Ärsyttää vain aina lukea Metroid Prime Trilogysta, kun noinkin yksinkertainen asia kuin ohjaustavan valinta (alkuperäinen on kumminkin olemassa ilman muutostarpeita) on jätetty pois, enkä siten pääse pelaamaan sitä parasta versiota. Tämä siis GC-ohjaus ja laajakuvatuki. :) Metroid Prime on kumminkin parhaita yksinpelejä ikinä, eikä kakkonenkaan toki heikko ole.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1999 : 24.09.2012 14:02 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Faster than Light on muuten pojat ja tytöt sitä virallisinta parhautta. Roguelike avarauusseikkailua, joka irtoaa kympillä esimerkiksi Steamista tai GOG:ista. Eilen ostin yhdeksän aikoihin illalla pelin ja ajattelin nopeasti koittaa pari rundia tuota. Seuraavaksi havahduin katsomaan kelloa puoli kahden aikaan yöllä.

http://www.ftlgame.com/
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #2000 : 24.09.2012 14:27 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili
Faster than Light on muuten pojat ja tytöt sitä virallisinta parhautta. Roguelike avarauusseikkailua, joka irtoaa kympillä esimerkiksi Steamista tai GOG:ista. Eilen ostin yhdeksän aikoihin illalla pelin ja ajattelin nopeasti koittaa pari rundia tuota. Seuraavaksi havahduin katsomaan kelloa puoli kahden aikaan yöllä.

http://www.ftlgame.com/

Huumetta pelimuodossa. Itse ostin jo aikaisemmin viime viikolla mutta pääsin vasta eilen illalla pelaamaan, ja menihän se sinne yön pikkutunneille. Tänään piti vielä pelata yksi peli ennen duuniin lähtöä ja pääsin jopa melkein läpi, mutten ihan. Pääsin myös yllättäen duuniin ajoissa. Nyt lasken tunteja että pääsen takaisin himaan pelaamaan.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #2001 : 26.09.2012 11:25 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Huumetta pelimuodossa. Itse ostin jo aikaisemmin viime viikolla mutta pääsin vasta eilen illalla pelaamaan, ja menihän se sinne yön pikkutunneille. Tänään piti vielä pelata yksi peli ennen duuniin lähtöä ja pääsin jopa melkein läpi, mutten ihan. Pääsin myös yllättäen duuniin ajoissa. Nyt lasken tunteja että pääsen takaisin himaan pelaamaan.
Samat tunnelmat. Eilen(tai tämän päivän puolella se taisi oikeastaan olla, taas...) pääsin kasisektorille asti, kun kokeilin pitkään normalilla vääntämisen jälkeen easya uudestaan.

Hyvä pelityyli ja taistelustrategia alkavat myös pikkuhiljaa vakiintumaan. Alkusektoreilla on käytännössä pakko koluta mahdollisimman monta encounteria läpi, jotta saa scrappia, hyviä asedroppeja ja uusia miehistönjäseniä. Jos näin ei tee, oon ollut myöhemmillä sektoreilla auttamattoman alivarustettuna ja kuolo on korjannut välittömästi. Olen myös huomannut, että aluksen ovisysteemit kannattaa päivittää mahdollisimman nopeasti vähintään kakkostasolle, tai mieluiten täysiin. Helpottaa huomattavasti valtaajien kanssa vääntämistä, kun pystyy avaamaan ulko-ovet ja tukehduttamaan tunkeilijat. Näin siis varsinkin jos menee Kestrelillä, eikä ole mitään anti-personnel droneja käytössä.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #2002 : 26.09.2012 22:25 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Dustforce
Humble Bundlesta tarttui tämmöinen ja nollaodotuksilla lähettiin liikkeelle. Ensin pistin silmään pelin tyrmäävän kauniit ja viimeistellyt grafiikat. Kun siitä järkytyksestä oltiin päästy ja pienen tappelun jälkeen sain ohjaukseenkin tuntuman niin kylläpä valahti kermat kyynelkanavista. Pelihahmon parilla erilaisella liikkeellä pystyy melkoisen monimutkaisiin vauhtisuorituksiin ja leaderboardien parhaita replayvideoja katsoessa tuntee syvää kunnioitusta pelisuunnittelua ja kyseistä pelaajaa kohtaan. Speedrun meininkiä parhaimmillaan siis.

Kun aloitin niin ihmettelin miksi hubimaailmassa näytti olevan paikkoja joihin ei pääse (esim. eräs leveä rotko). Ajattelin että kun on päässyt tarpeeksi pitkälle niin siihen tulee joku silta tms. Myöhemmin kun olin oppinut hallitsemaan ukon liikkeitä paremmin valkenikin että sinne toiselle puolelle pääsee hyppäämään kikkailemalla. Tämäkin seikka piti itse keksiä, koska peli ei anna mitään vihjeitä siitä.

Täyttä kamaa. Vähän kuin Super Meat Boy, mutta vielä parempana.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #2003 : 26.09.2012 22:39 »
bËst Jäsen Viestejä: 247 Basaaripisteet: 0 Profiili Sivistin itseäni juuri hiljan ja korjasin mainettani Nintendo-sarjan fanina (vaikka nykyään oonkin kaikkiruokainen, niin Nintendo on ollut ja pysynyt suurimman huomion alla jo vuosikausia) ja pelasin läpi Ocarina Of Timen. Zelda ei ole itselleni ollut se mieluisin sarja, mutta tämän pelin pelattuani en oikein keksinyt syytä, minkä takia olen Majoraa lukuunottamatta ehtinyt kyllästyä muihin. Muuuutta ymmärrän kyllä täysin ja allekirjoitan että miksi Ocarina Of Time on kaikkien aikojen paras peli, ja tulee aina olemaan. Ei lisättävää

Seuraava pelikokemus onkin tuolla viikon päässä RE 6:n parissa. Siitä riittääkin sitten sitä Co-Op jyystöä joksikin aikaa, ku peliaika on erittäin rajoittunutta nykyää ja Co-Op partneri asuu Jyväskylässä niin aikataulujen ahtaminen on oma challengensa.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #2004 : 27.09.2012 20:17 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Alkuperäistä Ratchet & Clankia on tullut tänään väännettyä, kun tuli se HD Collection mikälie ostettua tuossa. On se hauska huomata, että vielä 10v pelin julkaisunkin jälkeen tätä pelaa vielä erittäin mielellään. Pelillisesti ei ole mitenkään vanhentunut, ympäristöt ja kentät on hienoja ja hauskoja sekä läppä ja hahmot hyviä. Mitäs muuta sitä voi vaatia  :)

Hauska taas pelailla pitkästä aikaa, kun edellisestä läpipeluusta on kuitenkin varmaan ainakin seitsemän vuotta.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #2005 : 28.09.2012 06:32 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Huumetta pelimuodossa. Itse ostin jo aikaisemmin viime viikolla mutta pääsin vasta eilen illalla pelaamaan, ja menihän se sinne yön pikkutunneille. Tänään piti vielä pelata yksi peli ennen duuniin lähtöä ja pääsin jopa melkein läpi, mutten ihan. Pääsin myös yllättäen duuniin ajoissa. Nyt lasken tunteja että pääsen takaisin himaan pelaamaan.
Samat tunnelmat. Eilen(tai tämän päivän puolella se taisi oikeastaan olla, taas...) pääsin kasisektorille asti, kun kokeilin pitkään normalilla vääntämisen jälkeen easya uudestaan.

Hyvä pelityyli ja taistelustrategia alkavat myös pikkuhiljaa vakiintumaan. Alkusektoreilla on käytännössä pakko koluta mahdollisimman monta encounteria läpi, jotta saa scrappia, hyviä asedroppeja ja uusia miehistönjäseniä. Jos näin ei tee, oon ollut myöhemmillä sektoreilla auttamattoman alivarustettuna ja kuolo on korjannut välittömästi. Olen myös huomannut, että aluksen ovisysteemit kannattaa päivittää mahdollisimman nopeasti vähintään kakkostasolle, tai mieluiten täysiin. Helpottaa huomattavasti valtaajien kanssa vääntämistä, kun pystyy avaamaan ulko-ovet ja tukehduttamaan tunkeilijat. Näin siis varsinkin jos menee Kestrelillä, eikä ole mitään anti-personnel droneja käytössä.

FTL:ää tuli pelattua taas yömyöhään ja nyt väsyttää. Minkäs teet kun lähti peli hyvin rullaamaan. 6 sectorin exitiin kuolin kun Rebelit saivat minut kiinni. Ei ollut tarpeeksi aluksessa porukkaa, niin pääsivät tuhoamaan sisältä käsin suojat ym.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #2006 : 28.09.2012 16:41 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Joko täällä joku on päässyt Borderlands 2:sta pelailemaan enemmänkin? Kiinnostaa nimittäin tietää miten Xbox-versio pelittää ja onko peli muutenkaan mistään kotoisin. Arvosteluihin en usko enää ollenkaan.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #2007 : 28.09.2012 16:52 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Aikanaan pelattiin Borderlands splitscreeninä läpi. Silloin sitä jaksoi just ne splitscreen sessiot, yksinpeliin en koskenut. Nyt tullut tuota Borderlands kakkosta varmaan parikymmentä tuntia pelailtua ihan yksinkin, en oo pitkiin aikoihin ollut mihinkään peliin näin koukussa. Tarina on paljon mielenkiintosempi ja sidequestienkin puolelta löytyy paljon mielekkäitä tehtäviä. Ei tämä niin paljoa ykkösestä eroa, kaikki vaan toimii entistä paremmin. PS3:n puolella ei tekniseltä kantilta oo pahaa sanottavaa, paljon paremmin pysyy fps:t tasaisena kun ensimmäisessä osassa, onlinen puolellakaan ei ole disconnecteja tullut. Lämpöiset suosittelut.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #2008 : 29.09.2012 18:05 »
Aivis Nettikiusaaja Jäsen Viestejä: 978 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsellä jäi Borderlands kesken, kun huomasin miten tylsä peli oli kyseessä. Loottaaminen oli ihan hauskaa, mutta se skill-systeemi oli kyllä niin päälleliimatun tuntuista paskaa ja taisteluista puuttui syvyyttä. Tarina ja questitkään eivät kiinnostaneet.

En sitten tiedä onko näitä korjattu kakkosessa, ja kannattaako edes tätä hommata, jos jo ykkönen aiheutti tälläisen reaktion.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #2009 : 29.09.2012 18:57 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Noh, itelle ykkönen aiheutti juuri saman. Kokeilin sitäkin yksin pelata mutta ei siitä tullut mitään. En tiedä onko sitten pelimaku muuttunut vai mikä, mutta tää uppoo niin paljon paremmin yksinkin, multiplayer tietty missä se peli parhaimmillaan on.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 ... 141
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines