Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 ... 141
Tulostusversio
Aihe: Mitä peliä pelasit viimeksi?  (Luettu 1078308 kertaa)
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1440 : 12.08.2010 07:47 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Jes enpä ole itsekään muihin peleihin koskenut SCII:sen julkaisun jälkeen. Kampanja oli mitä oli, mutta moninpeliin ei voi kyllästyä. Matchmaking on toimiva ja perseilyäkin voi harrastaa jossain kahdeksan pelaajan mätöissä, jos 1v1 alkaa pelottamaan.

Harmittaa vaan kun ostin collectors editionin. Haluaisiko joku ostaa sen ilman pelilevyä?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1441 : 16.08.2010 18:13 »
Tuulisti "Nurse Joyta vähän väsyttää" Jäsen Viestejä: 869 Basaaripisteet: 0 Profiili Matkalla olen pelannut Prinny: Can I really be the hero? -peliä. Liian vaikeaa minulle. Olen yhtä hyppyä yrittänyt tehdä kohta kaksi tuntia eikä onnistu. Läpi sentään pelasin.
Pelaajalaudan Smurfette principle.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1442 : 22.08.2010 18:27 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Fallout 3 maistuu vaan koko ajan paremmalta ja paremmalta. Pelin avoin maailma on massiivinen. Ei ainoastaan sen fyysisen koon vuoksi, vaan siksi että se on täynnä yksityiskohtia ja sisältöä. Välillä maaston karuus ja harmaus tosiaan alkaa väsyttämään, mutta ainakin peli on tyylilleen uskollinen. Kontrastia lokaatioiden välillä on ollut useinmiten juuri sopivasti.

Olisin ehkä kuitenkin toivonut että hahmon kehitys olisi painottunut enemmän varustukseen ja aseistukseen. Nyt aseiden vertaaminen statsien perusteella on varsin hankalaa, muista varusteista puhumattakaan. Nyt tärkeintä on ollut kehittää vain itse hahmoa ja aseita käytetään sen mukaan mitä on saatavilla. Hahmon kehitys onkin enemmän perinteiseen rpg:hen pohjautuva, vaikka kyseessä onkin täysiverinen action rpg.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1443 : 27.08.2010 11:23 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Kiitos vapaapäivän ja Giant Bombin, viime yö meni pelatessa. . . Quakea.

Tai oikeastaan viime yö meni katsellessa Quaken consolea odotellen, että Giant Bombin serverille tuli tilaa ja Giant Bombin Quake-streamia. tuli sitä päästyä muutamaan mappiin mukaan ja en voi sanoa muuta kuin, että QUAKE. ON. LOISTAVA. PELI. Tuli heti mieleen yläasteen atk-tunnit, jotka ainakin ekana vuonna tuli vietettyä pelkästään Quaken seurassa.

(ei joku haluaisi tehdä Pelaajalauta-serveriä? iski jonkinlainen Quake-kuume ja se iski kovaa. jotain uskomattoman hypnoottista rocket launcherin räjähdyksissä ja kuolonkorinoissa on)


« Viimeksi muokattu: 27.08.2010 11:45 kirjoittanut sleepy »
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1444 : 28.08.2010 12:42 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili StarCraft II:ssa on se seitsemän tunnin triali menossa, kun tyttöystävä on ihan koukussa tähän (rts-fani pitkän ajan takaa) eikä anna rauhaa ennen kuin näen pelin parhauden. :P Strategiamätöt eivät ole olleet mun juttu, ja WarCraft kakkonen taitaa olla niitä ainoita, joista olen koskaan oikeasti innostunut. Tiedä sitten mikä siinä oli, mutta tuota tuli aikanaan pelattua paljon. SC:tä ei ole vasta kuin pari tehtävää takana, eli ei tässä vielä oikean pelin makuun ole oikein päässyt, mutta vaikuttaa kyllä kieltämättä hyvältä. Ja mitä nyt katselin jotain myöhempiä tehtäviä, niin kiitettävästi vissiin vaihteluakin luvassa. Katsellaan miten se nappaa.

Lisäksi töräytin R&C: Tools Of Destructionin läpi. Alku lähti kyllä tosi nahkeasti liikkeelle, kun peli ei jostain syystä kiinnostanut yhtään. Jollain lailla aika hengetön tekele verrattuna vanhempiin osiin. Loppua kohden homma alkoi onneksi toimia, ja oli ihan kivaa, mutta odotan kyllä A Crack In Timelta paljon enemmän. Sen takia tuo oikeastaan tulikin pelattua ensin alta pois, tavan vuoksi. Myös suomen kieli näissä peleissä on nyt nähty, ja vastedes pysyn englannissa, jos vain mahdollista.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1445 : 28.08.2010 20:13 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Nyt on Fallout 3:sta tullut noin 3h pelailtua. Maistuu kyllä erittäin hyvin toistaiseksi. Maailma on käsittämättömän laaja ja tutkittavaa riittää loputtomasti. Toistaiseksi olen ehtinyt tsekkailla Megatonin lähiympäristöä ja käydä vanhassa koulussa ja ostoskeskuksessa, molemmissa yksityiskohtia on riittänyt.

Tunnelma on hieno kun palloilee Wastelandissa ja yhtäkkiä radio löytää signaalin ja kaiuttimista pärähtää 40-luvun jazzia. Vähän samanlaista fiilistä on kuin Wall-E:n alussa, yksin eristyksissä, loputon romukasa tutkittavana. Kiehtova on tuo post-apokalyptinen maailma.

Onhan tämä suhteellisen samanlaista kuin Oblivion, mutta pelissä on kuitenkin huikeasti parempi tunnelma.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1446 : 01.09.2010 12:01 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Riippuvuus pahenee niin aineet kovenee. Rallipelikuume on aika korkealla, ja kun uutta WRC.tä odotellaan vielä tovi, samoin GT5:ttä, ja kun RBR:kin ion vielä kaupan hyllyllä niin viime aikoina on tullut pelailtua tasaisesti Colin McRae Rally 2:ta. Vanha, mutta viihdyttävä ralli. Me likes. Ajotuntuma ei ehkä enää tunnu kovin kummoiselta, mutta kun on oppinut sen salat, ja kun peliä ei ollut pelannut vuosiin, niin ajaminen tuntuu mukavalta. Varsinkin kun ensimmäistä kautta läpi ajaessa ei enää muistanutkaan joka mutkaa ja hyppyä ulkoa, vaan piti ajaa ihan nuotin mukaan.

Ja kannattaa muutes tehdä se kuljettajaprofiili ENNEN kuin ajat kauden läpi ja ihmettelet että miksi ne avatut autot eivät ilmesty ajettaviksi...
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1447 : 02.10.2010 18:37 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Otinpa Wiin lainaan illunistujaisia silmällä pitäen ja kerkesin jo Mario Karttia tyttöystävän kanssa pelata. Sama wanha Marti Kartihan tämä on, mutta vähän on visuaalisesti vaisumpi kuin edeltäjänsä. Kentät tuntuvat tyhjiltä ja efektit latteilta. No suhteellisen selkeän näköinen peli on, mikä on tärkeintä. Automaattinen drifti on hyvä ominaisuus vähemmän lahjakkaille pelaajille. Mutta onko tuo oikea drift muutettu DD'stä ja DS versiosta??


Silent Hill Shattered Memories oli myös testissä ja paras Silent Hill sitten kolmosen ihan keposena. Nuo takaa-ajo kohtaukset varmasti jakavat yleisön kahtia, mutta kaikki muu näyttäisi olevan parempaa kuin Roomin tai HD Hillin sisältö. Psykiatri on mahtava lisä ja tarinankerronta helkkarin toimivaa. Toivottavasti lafka pelin takaa saa paljon lisää projekteja tulevaisuudessa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1448 : 03.10.2010 18:34 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Dead Rising 2:ta on tullut pelattua aika paljon ja toistaiseksi maistuu todella hyvin. Tokalla läpivetokerralla olen tällä hetkellä, ensimmäisellä luovutin suosiolla juonitehtävät about 4. casen kohdilla ja vain levelasin loput ajasta. Nyt toisella kerralla on tarkoituksena vetää juuri juoni läpi.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1449 : 03.10.2010 20:41 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili The Sims 3:sta pelasin hetken, huomasin taas, että se peli on vain ja ainoastaan talojen rakentelua varten.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1450 : 04.10.2010 14:39 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Enslavedin demon pelasin läpi. Kuinka paljon voidaan "pelaajia" aliarvoida? Pelaa tätä niin saat aika lähelle osuvan vastauksen. Kiipeilykohdissa ei tarvitse sen kummemmin varoa minne päin tikkua työntää, koska pelaaja voi suunnilleen pyöritellä vasenta tikkua ja hakata hyppynappia niin peli etenee. "KAUNISTA PARKOUR-TOIMINTAA!" tulevat pelimediat huutamaan.

Kamerakulmat pitäisivät vissiin olla elokuvamaisia ja dramaattisia, mutta koska kontrollit ovat riippuvaisia kuvakulmasta, rupeaa tämä vainoharhaiselta tuntuva kameranheiluttelu vituttamaan hyvin nopeasti. "PELI ON KUIN ELOKUVA!" tulevat pelimediat huutamaan.

Mätkintä on revitty suoraan God of Warista eikä siinä tarvita sen kummempaa miettimistä, vaan kunhan muistaa hakata vuorotellen light ja heavy attackia niin kaverit lakoavat. "TOIMINTA ON VÄKIVALTABALETTIA!" tulevat pelimediat huutamaan.

Ei kait tätä paskaa ole hypetettu hirveästi? Jos on, ja jos peli tulee myymään hyvin, niin "JUMALAA EI OLE!" tulen minä huutamaan.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1451 : 04.10.2010 15:01 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Ei kait tätä paskaa ole hypetettu hirveästi? Jos on, ja jos peli tulee myymään hyvin, niin "JUMALAA EI OLE!" tulen minä huutamaan.

Itseasiassa ei. Pienen lafkan tekemä, jonka edellisetkään pelit eivät ole sen kummemmin menestyneet.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1452 : 04.10.2010 15:40 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Enslavedin demon pelasin läpi. Kuinka paljon voidaan "pelaajia" aliarvoida? Pelaa tätä niin saat aika lähelle osuvan vastauksen. Kiipeilykohdissa ei tarvitse sen kummemmin varoa minne päin tikkua työntää, koska pelaaja voi suunnilleen pyöritellä vasenta tikkua ja hakata hyppynappia niin peli etenee. "KAUNISTA PARKOUR-TOIMINTAA!" tulevat pelimediat huutamaan.

Kamerakulmat pitäisivät vissiin olla elokuvamaisia ja dramaattisia, mutta koska kontrollit ovat riippuvaisia kuvakulmasta, rupeaa tämä vainoharhaiselta tuntuva kameranheiluttelu vituttamaan hyvin nopeasti. "PELI ON KUIN ELOKUVA!" tulevat pelimediat huutamaan.

Mätkintä on revitty suoraan God of Warista eikä siinä tarvita sen kummempaa miettimistä, vaan kunhan muistaa hakata vuorotellen light ja heavy attackia niin kaverit lakoavat. "TOIMINTA ON VÄKIVALTABALETTIA!" tulevat pelimediat huutamaan.

Ei kait tätä paskaa ole hypetettu hirveästi? Jos on, ja jos peli tulee myymään hyvin, niin "JUMALAA EI OLE!" tulen minä huutamaan.

6/10.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1453 : 04.10.2010 21:17 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Ninja Theoryn Enslaved on maailman paskin peli. Sen perusteella voi lopettaa ihan hyvin tuon DMC:n odottelemisen. Niin ja tietty olihan se Heavenly Swordkin ihan paska.



Itse olen pelaillut Arcanumia. Ehkä vähän tuntemattomampi PC-RPG Fallout 1:n ja 2:n tekijöiltä. Karuhko käyttöliittymä ja grafiikka ajoi minut aikoinaan pelin äärestä, mutta nyt jaksoin alkaa pelaamaan kunnolla. Täytyy sanoa, että näillä nykyajan F1 ja Wii-hössöttäjillä tulisi paskat housuun tätä pelatessa. Hahmon kehityksessä on niin paljon vaihtoehtoja, että meinaa välillä pää hajota. Joka levelillä saa vain 1-2 skill-pojoa (yleensä yhden), jotka sitten pitäisi osata sijoittaa järkevästi. Vaihtoehtoja pisteille on varmaan 50, koska kaikki systeemit käyttävät samoja pisteitä. Eli levelin jälkeen pitää päättää laittaako pisteen Hit Pointseihin, Fatigueen, peruskykyihin (DX, STR, CON jne.), crafting skilleihin (mukana on ainakin 6 eri crafting skill treetä), melee skilleihin, thief skilleihin jne. Helvetisti eri vaihtoehtoja siis. Mukana on vielä erikseen mittarit niin hyvälle ja pahalle kuin myös techille ja magicille. Techin puolella olevat hahmot eivät ole niin hyviä käyttämään taikaa ja heihin ei myöskään tehoa niin hyvin taiat, kuten esim. parannustaiat.

Muutaman tunnin pelaamisen jälkeen on vielä positiiviset fiilikset. Peli vaatii aika paljon save/load temppuilua, mutta se on kyllä myös pelaajasta kiinni.

PS. En jaksanut alkaa suomentelemaan eri termejä, joten tuli nyt aika Zoukkamainen viesti. Sori vaan.


« Viimeksi muokattu: 04.10.2010 21:39 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1454 : 04.10.2010 21:50 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
PS. En jaksanut alkaa suomentelemaan eri termejä, joten tuli nyt aika Zoukkamainen viesti. Sori vaan.

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1455 : 10.10.2010 20:38 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili DS:n Shin Megami Tensei: Strange Journey:a olen aloitellut. Aika törkeän hyvin on maistunut toistaiseksi. Pelihän on siis first-person ropeilua hieman Etrian Odysseyn tapaan. Etrian Odysseysta en tykännyt oikeastaan lainkaan, mutta tämä sen sijaan koukutti nopeasti. Peliä on kutsuttu SMT-sarjan neljänneksi osaksi, edellinen osahan oli Nocturne/Lucifers Call PS2:selle.

Peli lähtee juonen kannalta vikkelästi käyntiin: Tutkimusryhmä lähetetään Antarcticselle tutkimaan outoa luonnonilmiötä. Paska osuu tuulettimeen samantien ja seikkailu muuttuu selviytymiskamppailuksi. Peli koostuu luolaston tutkimisesta, vuoropohjaisesta taisteluista ja monstereiden keräilystä hieman Pokemonin tapaan. Otuksia voi SMT:n tapaan yhdistellä ja tätä kautta luoda uusia. Koukuttavaa settiä.
Pelin artit ovat tyylikkäitä, hahmodesign onnistunutta ja ympäristöt häröjä. Musat ovat todella erikoiset videopelille, ne muistuttavat hieman Kubrickin Hohdon kuoromusia, mukana on myös hienoja orkestraalimelodioita.
Hyvältä vaikuttaa toistaiseksi siis, saas nähdä kuinka vaikeaksi peli menee. Lucifers Call jäi vaikeustasonsa takia kesken. Tämä osa ei tosin ole vissiin lähellekään yhtä vaikea.

Onkos tätä kukaan muu pelaillut?

Ainiin, kansidesign on cooleinta mitä olen pitkään aikaan nähnyt:
 
Niin kornia, että onnistuu olemaan hyvä.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1456 : 10.10.2010 22:03 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
DS:n Shin Megami Tensei: Strange Journey:a olen aloitellut.
SMT:t kyllä uppoavat ja kiehtovat aina vähintään universuminsa puolesta, mutta tämä ja Devil Survivor ovat ainakin toistaiseksi jääneet väliin. Strange Journeyssa minua varsinkin ahdistaa tuo Etrian Odysseysta tutuhko lähestymistapa. Ei sillä, ettäkö ratkaisulla olisi välttämättä järin huono vaikutus pelimekaniikkoihin muuten, mutta pelkään tuollaisen first person -tyylin puuduttavan jo vähän lyhyemmänkin ajan pelailun jälkeen, vaikka japsiropet muuten ovatkin lähellä sydäntä. Edes Etrian Odyssey -sarjan pelejä kun en ole kuitenkaan pelannut, on tämä kaikki toki vain arvailua.

Lisää vaan fiiliksiä kehiin jos innostaa lisäpureskelujen jälkeen jotain kertoilla. Ties vaikka tässä itsekin vielä innostuisi.

Ja itsehän muuten kirosin pelin julkaisun aikaan tuota kannen ulkoasua. Tuo kypärä on vaan niin ruma...


« Viimeksi muokattu: 10.10.2010 22:12 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1457 : 14.10.2010 10:51 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili
Nyt on Fallout 3:sta tullut noin 3h pelailtua. Maistuu kyllä erittäin hyvin toistaiseksi. Maailma on käsittämättömän laaja ja tutkittavaa riittää loputtomasti. Toistaiseksi olen ehtinyt tsekkailla Megatonin lähiympäristöä ja käydä vanhassa koulussa ja ostoskeskuksessa, molemmissa yksityiskohtia on riittänyt.

Tunnelma on hieno kun palloilee Wastelandissa ja yhtäkkiä radio löytää signaalin ja kaiuttimista pärähtää 40-luvun jazzia. Vähän samanlaista fiilistä on kuin Wall-E:n alussa, yksin eristyksissä, loputon romukasa tutkittavana. Kiehtova on tuo post-apokalyptinen maailma.

Onhan tämä suhteellisen samanlaista kuin Oblivion, mutta pelissä on kuitenkin huikeasti parempi tunnelma.
Alotin tässä paripäivää sitten pelin alusta ja metsästän trophyja. Nyt olen pisimmällä kuin koskaan, mutta silti vasta lvl 8 ;D Sain juuri ladattua kaikki lisäosatkin PS-Storesta ja vielä ilmaiseksi! Peli on mielestäni mielenkiintoinen, mutta välillä se harmaus/oranssi alkaa ärsyttämään.

Katsotaan mitä pelillä on vielä tarjottavana.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1458 : 16.10.2010 16:39 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Pelasin Heavy Rainin lähes yhdeltä istumalta läpi ja olihan se ainakin melkein kaikkea sitä mitä luvattiinkin. Pidin hahmoista eikä QTE-kohdatkaan olleet niin vaikeita kuin aluksi kuvittelin. Oli myös piristävää huomata, kuinka ne pienimmätkin valinnat vaikuttivat jollain tavalla lopputulokseen tai kuinka pelin lopussa palaset loksahtivat lopulta paikoilleen (esim. origamitappajan henkilöllisyyden paljastuminen). Pelihahmon ohjaaminen oli kankeaa, mutta tottuihan siihenkin lopulta. Parasta pelattavaa syysiltoihin ja luulisi uudelleenpeluuarvokin olevan kohtalaisen korkea, kiitos juonen omavalintaisen kuljettamisen.

Yksi asia tosin jäi painamaan mieltäni: peli hyytyi lopussa varmaan 4 kertaa. En osaa sanoa, voisiko se johtua konsolistani (PS3 Slim), mutta tätä on myös tapahtunut parin muunkin pelin kohdalla. Eli BioShock 2 ja Assassin's Creed II hyytyivät nekin aikoinaan kerran ja näihin yleensä auttoi se, että sammutin konsolin ja jatkoin suoraan nykyisestä tallennuksesta. Toki tämäkin auttoi ensimmäisellä kerralla Heavy Rainiin, mutta toiseksi viimeisessä chapterissa peli hyytyi uudestaan puolivälissä ja kun tein edellämainitun operaation taas, niin peli alkoikin hyytymään aina ladatessa nykyistä tallennusta (koitin ladata sen 3 kertaa ilman tulosta). Onneksi tähän auttoi se, että pelasin edellisen chapterin uudestaan ja annoin sen sitten tallentua nykyisen päälle. Kuulostaako tämä hyytyminen tutulta?

Onkohan Heavy Rain oikeasti nimensä mukaisesti niin raskas peli, että konsoli alkaa hönkimään jo viimeisiään...




« Viimeksi muokattu: 16.10.2010 21:17 kirjoittanut Kraidi »
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1459 : 16.10.2010 17:08 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Kuulostaako tämä hyytyminen tutulta?

Onkohan Heavy Rain oikeasti nimensä mukaisesti niin raskas peli, että konsoli alkaa hönkimään jo viimeisiään...

Itse en ainakaan huomannut mitään vastaavaa kun pelasin pelin läpi. Sujuvaa ja nautinnollista loppuun asti.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1460 : 16.10.2010 17:17 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Pikaisen googletuksen mukaan en olekaan ihan yksin ongelmani kanssa, joillain jopa korruptoitunut niin pahasti tämän pelin tallennustiedosto että ovat joutuneet aloittamaan pelin kokonaan alusta. Ja monella toiminut myös minun tavoin edellisen chapterin lataaminen viimeisenä oljenkortena, huh.

« Viimeksi muokattu: 16.10.2010 21:15 kirjoittanut Kraidi »
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1461 : 25.10.2010 21:58 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Super Meat Boy tuli ostettua myös XBLA:sta. Loistavaa tasohyppelyä tiukoilla kontrolleilla. Pelissä on myös hauskoja viitteitä vanhoihin klassikkopeleihin. Loistavaa ajanvietettä pienissä erissä. Onko tätä kukaan muu hommannut? Voisi olla nasta vertailla kenttien läpivetoaikoja.

Poistin myös tämän tekeleen. Ehkä päällimmäisinä fiiliksinä voisi sanoa, että on helpompi kuin odotin. Tosin odotinkin jotain I Wanna Be The Guyn tyyppistä vitullisen epäreilua ahterinraiskausta, joten siihen nähden SMB on vaikeudestaan huolimatta aina reilu. Kyse on silkasta taidosta ja lihakimpaleen fysiikan täydellisestä tuntemisesta, eikä niinkään kenttien ulkoamuistamisesta. Neljännen maailman puolessavälissä mennään, ehkä ole vielä purrut tattia irti, tai lyönyt seinään reikää. Monet pelit vituttavat paljon enemmän. :|
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1462 : 25.10.2010 22:24 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili
Poistin myös tämän tekeleen. Ehkä päällimmäisinä fiiliksinä voisi sanoa, että on helpompi kuin odotin. Tosin odotinkin jotain I Wanna Be The Guyn tyyppistä vitullisen epäreilua ahterinraiskausta, joten siihen nähden SMB on vaikeudestaan huolimatta aina reilu. Kyse on silkasta taidosta ja lihakimpaleen fysiikan täydellisestä tuntemisesta, eikä niinkään kenttien ulkoamuistamisesta. Neljännen maailman puolessavälissä mennään, ehkä ole vielä purrut tattia irti, tai lyönyt seinään reikää. Monet pelit vituttavat paljon enemmän. :|
Itsekin olen neljännessä maailmassa, eikä vielä mitää överivaikeaa ole tullut eteen. Veikkaanpa kuitenkin, että myöhemmissä leveleissä rupeaa vaikeuttakin jo olemaan ja eiköhän se vitutuskin kasva samassa suhteessa. Ainakin kun ruvetaan puskemaan vikojen kenttien Dark-versioita ja keräilemään vielä niitä laastareita.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1463 : 26.10.2010 01:12 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Joo, useimmat light world -kentät ovat suhteellisen nakkeja, mutta taas vitosmaailmasta lähtien kenttien dark world -variaatiot alkavat jo nostattamaan tattia otsaan. Niitä joutuu jo vähän hinkkaamaankin.

Toki ärsyttävämpiäkin pelejä on tullut pelattua, mutta kyllä tällä pääsee jedin tyyneyttä harjoittelemaan.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1464 : 29.10.2010 00:06 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Maanantaina läpäisin Vanquishin hardilla ja odotetusti pelin ote parani hieman viime läpipeluusta. Erityisesti lopputaistelu tuntui viimein oikeasti hyvältä muutaman muun kamppailun lisäksi, mutta täysin tyytyväinen en siltikään ole pelin tarinamoodiin. Kuten aikaisemmin jo totesin, tuntuu nopeatempoinen pelityyli kikkoineen kyllä hauskalta, mutta vieläkään pelin mekaniikkoja ei oikein oteta toimintakohtauksissa kunnolla huomioon. Jatkuva liike ja väistely on toki jatkuvasti mahdollista, mutta joko niitä ei pahemmin tarvitse käyttää tai sitten vastustajista pääsee usein turhan helposti ottamaan etäisyyttä. Vaikka kuolemia näilläkin eväillä toki ilmaantuu, puuttuu pelaamisesta nyt hyvin usein paine, ellei peliä sitten suksi läpi god hardilla. Se on kuitenkin ihan toinen tarina näin muutenkin.

Pelin paras tarjonta onkin kätketty challengeihin. Vihollisia löytyy haastekentissä useita erilaisia ja ne ovat sijoittuneet parhaimmillaan vähän joka puolelle pelialuetta, mikä ilokseni pakottaa sunnittelemaan tappojaan ja sijoittumistaan ainakin ensimmäisillä pelikerroilla. Liikkeessäkin täytyy joskus pysyä, ja tuopahan oman lisähaasteensa vielä vastapuolen lisäjoukot, jotka tuppaavat spawnaamaan varsin hyvin pelialuetta hyväksikäyttäen. Näin hengähdystauoillakin täytyy jo pysyä valppaana.

Ikävä vain, että näitä Tactical Challengejakin on ilmeisesti vain viisi kappaletta koko pelissä. Olen toki itse joutunut hiomaan niitä useaan otteeseen, jotta ne menisivät edes läpi ja ainahan läpäisyaikaa voi lähteä vielä parantamaankin, mutta harmittamaanhan tämä tarjonnan vähyys laittaa. Tästäkin huolimatta Vanquishia on onneksi hauska pelata, mikä saakin toivomaan myös vähän sisältörikkaampaa ja ominaisuuksiaan rohkeammin hyödyntävää jatko-osaa.


« Viimeksi muokattu: 29.10.2010 02:35 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1465 : 13.11.2010 10:50 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Black Ops tuli eilen Verkkiksen ahvenanmaan varastolta. Pieni pettymys ollut kyllä toistaiseksi. Kaikenkaikkiaan tuntuu karsitulta Modern Warfarelta ja lisäksi pelissä on bugeja ja runsaasti verkkoviivettä. Yksinpeliä olen vasta ensimmäiset kentät mennyt, mutta sekin vaikuttaisi olevan tuttua codi -vuoristorataa, joka tulee varmaan puolipakolla juostua loppuun.

Paljon puhuttu Zombie -moodikin oli pettymys. Gearsin horden kaltaisesta me -hengestä ei ole tietoakaan kun kaikki vain sooloilee omilla paikoillaan. Ehkä tätä voisi vielä kokeilla kaveriporukalla...

Niin ja ne äänet... Jo se kertoo paljon jos et erota samassa huoneessa olevan vastustajan laukauksia kaukaa kuuluvista laukauksista. Välillä et siis huomaa että sinua ollaan ampumassa. -_-
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1466 : 13.11.2010 13:58 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Kotick nauraa sulle.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1467 : 15.11.2010 17:23 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili STALKER addiktoi parhaillaan ja aika tehokkaasti. Hiomaton timanttihan tämä on, mutta ydinjätekuorrutettu miljöö idän rustokorvameiningillä luo sen verta siistiä immersiota, että pikkuviat eivät tuhoa meininkiä. Tosin alle kymmenen tunnin lukemissa ollaan vielä toistaiseksi, niin kerkeäähän tässä vielä pää räjähtämään muutamaan otteeseen.

Mutta tämäkin on jälleen mainio esimerkki, etteivät nykypelit pahemmin kiinnosta (no starkkista lukuunottamatta). Lähimenneisyydestä löytyy vaikka mitä jännää mikä ei aikoinaan vanhalla paskakoneella pyörinyt.  8) Imaskoot callofdutyt sun muut edelleen siis meitsin sensuellia pyllyreikää. Ehkä seuraavaksi Witcher?
Voice of The World.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1468 : 17.11.2010 18:13 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Assassin's Creed: Brotherhoodin lähestyessä olen hieman pelannut niitä vähiä osia, jotka AC2:sta on jäänyt pelaamatta. Molemmat DLC:t vedin läpi vasta nyt ja kävin tutkimassa ne kolme Templar Lairia Venetsiassa ja Firenzessä.

DLC:t nyt eivät tarjonneet kyllä mitään maailmaa mullistavaa, mutta ihan mielellään ne pelasin silti läpi. Ensimmäinen nyt oli ainakin vähän turha, mutta toinen jo hieman yrittikin. Aika puhki olen tuon kakkosen kyllä pelannut, joten saa nähdä milloin seuraavan kerran tulee sitä pelattua.

Huomenna sitten pitäisi postista hakea Brotherhoodin Collector's Edition.
tallennettu
Vs: Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1469 : 17.11.2010 20:23 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Huomenna sitten pitäisi postista hakea Brotherhoodin Collector's Edition.
Meh, koitin jo tänään hakea paikallisesta Gigantista kun kaveri on siellä töissä, muttei suostunut myymään. Varastossa pelit kuitenkin jo oli, kuten myös NFS: Hot Pursuit. :P
Toivottavasti löytyy PS3:llekin tuota CE:tä. Se ei tosin välttämättä ole hintansa väärti, jos bonuksina on vain kaksi lisämissiota/aluetta ja 2 moninpeli-skiniä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 ... 141
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines