Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 ... 140
Tulostusversio
Aihe: Mitä peliä pelasit viimeksi?  (Luettu 1074103 kertaa)
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3540 : 24.02.2020 00:58 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Pakko hankkia peli-PC, jotta voi erillisellä softalla tehdä kaikkien tähtäystä vaativien pelien tuntumasta identtisen. ReWASD-niminen softa on ilmeisesti paras vaihtoehto. Ei oikein huvita pelata millään muulla kuin täysin lineaarisella response curvella, johon olen tottunut Apex Legendsissa. Tällöin tähtäin liikkuu samassa suhteessa kuin tattikin, mikä tuntuu taivaalliselta, kun siihen tottuu harjoittelun jälkeen.

Asensin Windows 10:n Boot Campilla Macbookiin, latasin Steamin sekä kokeiluversion reWASD:ista ja pistin alkuperäisen Counter-Striken tulille, koska se ainakin toimii nuhapumppukoneessani. Säädin DualShockin vasempaan tattiin näppiksen WASD:in ja oikean tatin emuloimaan hiirtä ja pistin response curven täysin lineaariseksi mahdollisimman pienellä deadzonella. Tähtäystuntuma tuntui lähestulkoon siltä, miltä toivoinkin! Auto aimia ei luonnollisestikaan ole, joten ei noita vanhempia pelejä pysty pelaamaan, kun et voi hidastaa tähtäystä COD-tyyliin painamalla vasenta liipasinta.

Vanquish minulta löytyy PC:llekin, joten pitää katsoa josko se pyörisi Macbookilla edes sen verran, että pääsisi kokeilemaan, miltä peli tuntuu reWASD:in säädöillä. RE4 HD Edition on toinen peli, jota en pysty enää pelaamaan, koska HD-versioissa on järkyttävä deadzone oikeassa tatissa, vaikka moista ei ollut GameCube-versiossa. RE4:ssä ei muistaakseni ollut auto aimia ollenkaan edes padilla pelatessa, joten sitä pystyy pelaamaan ilmankin. Vanquishin auto aimista en ole varma.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3541 : 03.03.2020 22:05 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili Resident Evil Revelations Xbox One X

Enpä muista että olisin koskaan aikaisemmin jättänyt peliä kesken tämän takia mutta kerta se on ensimmäinenkin. Eli: pelissä on aivan jäätävät deadzonet ja ohjaus noin muutenkin. Liikkumisessa on analogitatille mäpätty kolme eri nopeutta seuraavalla logiikalla:
(Prosentit kuvaavat kuinka paljon tattia on liikutettu keskiasennosta)
0-33% ukko seisoo paikallaan(!)
34-66% ukko kävelee
67-100% ukko juoksee

Tämä logiikka nyt ei yksinään vielä mikään ongelma ole, mutta lisäksi juoksu toimii vain eteenpäin ja etuviistoon liikkuessa. Kun tattia kiertää yläasennosta sivulle reunaa potkin niin jossain siinä puolivälin paikkeilla vauhti vaan töksähtää hitaammaksi täysin vastoin kaikkea analogitatin logiikkaa.

Tämäkään ei kuitenkaan ole varsinaisesti vielä niin iso ongelma että pitäisi jättää koko peli kesken. Sen sijaan tähtäys pilaa pelin totaalisesti. Se toimii seuraavasti:
0-33% tähtäin ei liiku mihinkään (deadzone)
34-100% tähtäin liikkuu (sentään ns. analogisesti). Tosin vaikka tatti olisi tuossa minimiarvossa eli 34%, niin se miniminopeuskin *tuntuu* liian nopealta. Tähän vaikuttaa sekin että jos peukalo liikahtaa nanomillin eteenpäin kohtaan 35%, niin tähtäin tykittää jo tuplavauhtia ties minne.

Eikä siinä vielä kaikki! Tämä viimeinen vitsi kruunaa koko komeuden: tähtäyksen deadzonet ovat akselikohtaisia. Visuaalisesti ajateltuna koostuu kahdesta suorakaiteesta jotka muodostavat tatin liikkuma-alueen korkuisen ja levyisen plusmerkin. Ja merkin paksuus on tosiaan se 33% koko tatin halkaisijasta. Suorakaiteiden leikkauksessa keskellä on ns. kokonaisvaltainen deadzone ja lisäksi ne ”plussan sakarat” ovat deadzonea sille vastakkaiselle akselille.

Tästä seuraa se, että sitten kun olet saanut tatin siihen kaikkein tarkimman hienosäädön mahdollistavaan 34% kohtaan, sanotaan nyt vaikka keskikohdasta suoraan ylös 34%, niin vaakasuunnassa yhtäaikaisesti hienosäätäminen onkin sitten kirjaimellisesti sanottuna mahdotonta. Jos haluat hienosäätää ensin ylös ja sitten ylävasemmalle, tattia pitäisi siirtää tuota samaista nanomillin paksuista 34% linjaa pitkin vasemmalle samaiset 34% jotta päästään yhteen maagiseen nanomillin pisteeseen, jossa tähtäin liikkuu ”sopivaa” vauhtia ylävasemmalle. Ja mikäli tähtäsit kohteesta yli millinkin, niin saat haeskella vastaavaa maagista pistettä tatin toiselta puolelta.

Semmosta. Prosentit on arvioita mutta ainakin lähellä totuutta.

Edit: nyt kun otin vielä ohjaimen käteen ja testasin, niin tuollahan deadzonekuviolla on mahdollista pyörittää tattia siinä liikkuma-alueen keskivaiheilla siten, että vaikka tatti pyörii täyttä ympyrää niin tähtäin tekee neliötä. En mä oikeen edes tiedä että miten tollaseen pitäisi reagoida. Mä oon ihan sanaton.



« Viimeksi muokattu: 03.03.2020 22:25 kirjoittanut saska »
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3542 : 03.03.2020 22:54 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Pelasin tuon 3DS:llä joskus ja petyin karvaasti. En tosin muista, oliko sen pelin kontrollit noin oudot, mutta eniten Revelationsissa häiritsi tietynlainen yksitoikkoisuus ja se, että peliä oli markkinoitu "klassisen Resident Evilin paluuna". Minusta Revelations on vain jälleen eräänlainen kehnompi variaatio neljännestä Ressasta, minkä lisäksi niitä samoja vetisiä käytäviä pitkin kulkeminen alkoi käydä aika pian puuduttavaksi. Ei nyt varsinaisesti surkea peli, odotin vain paljon enemmän tältä ja suoraan sanottuna kyllästyin tämän jälkeen sarjaan aina siihen asti, kunnes julkaistiin Resident Evil 7. Tämä on minulle se aito ja oikea paluu kunnollisen selviytymiskauhun äärelle, kuten myös aivan loistava Resident Evil 2:n remake.

« Viimeksi muokattu: 03.03.2020 22:59 kirjoittanut Kraidi »
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3543 : 04.03.2020 00:06 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Ah, deadzonet, nuo ihana jumalan lahja maailmalle.

Niistä puheen ollen, ostin koko lisenssin aiemmin mainitsemalleni reWASD-näppäinkonffaussoftalle ja asensin Vanquishin, joka pyörii MacBook Prollani 60 kuvaa sekunnissa! 720p-resoluutiolla kaikki asetukset minimissään... Eli sama kuin pelaisi Switchillä siis. Mutta ei se mitään, sillä reWASD muuttaa pelin täysin. Sain hiottua response curven lineaariseksi ja deadzonet nolliin, kuten toivoinkin. Ja voi luoja, mitä hunajaisen kermaista täydellisyyttä peli nyt onkaan! Osut juuri sinne minne haluatkin joka kerta. Ilman v synciä input lagikin on olematon jopa Macin näytöllä.

Kaivoin huvikseni pari vuotta pölyttymässä olleen Switch Pro Controllerin, kun muistin, että siinä ei ole paskoja liipasimia, vaan vanhat kunnon digitaalinapit niiden tilalla. Kokeilin huvikseni myös, miten PS4-padin KontrolFreekin Inferno-tatinpidennys istuu ohjaimeen, kun padien tatit ovat lähes identtiset. Se istui melko hyvin, muttei täydellisesti. Kaivoin Pro Controllerin myyntipakkauksesta padin ympärillä olleen pehmustemuovin ja pistin sen tatin ja tatinpidennyksen väliin ja leikkasin ylimääräiset muovit pois. Tatinpidennys pysyy paikallaan, kuten PS4-padissakin. Saa luvan kelvata, kunnes saan tilattua jostain Switchin omat tatinpidennykset, kun Inferno-mallia ei tahdo löytyä enää mistään.



Tattipidennetty Pro Controller ja Vanquish ovat yksinkertaisesti täydellinen yhdistelmä. Boosti vasempaan olkapäänappiin ja Tactical Evade oikeaan. Boost dodge onnistuu täydellisesti. Tähtäys ja ampuminen digitaaliliipasimilla. Pro Controllerin tatit ovat yhtä hyvät kuin PS4-padissa ilman niitä PS4-padin umpipaskoja liipasimia, joiden painelu aiheuttaa infernaalista vitutusta. Face buttonit ovat huonommat kuin PS4- ja Xbox-padeissa, mutta se annettakoon anteeksi.

Pelasin Vanquishin samantien kolmesti läpi, kun en vain saa tarpeekseni. En tule enää ikinä koskemaan konsoliversioihin juurikin deadzonejen ja muutenkin paskan tattiohjauksen takia. Oikeastaan sama pätee suurimpaan osaan räiskintöjä, eli on pakko vaihtaa mestarirotuun. Tosin - kuten olettaa saattaa - PC-version leaderboardsit olivat täysin pilalla. TOP50:ssä pelkkiä 999,999,999 scoreja, jotka ovat täysi mahdottomuus. Sama juttu Ikarugassa.

reWASD:illa en kuitenkaan saanut RE4 Ultimate HD Editionia pelastettua, koska PC-näppäinasetukset ovat niin vammaiset eikä niitä saa reWASD:illa konffattua mitenkään järkeviksi. DS4Windows-softalla tuo tosin onnistui, koska siiinä on anti deadzone -asetus, joka ikäänkuin miinustaa noita pelin natiiveja deadzoneja pois.


« Viimeksi muokattu: 04.03.2020 00:17 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3544 : 06.03.2020 07:54 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Täytyy kyllä nyt pahasti jälkimetrossa kehaista, että Metro 2033: Redux on tykkiä kamaa. Saavuttaa kirjan synkän tunnelman hienosti. Runneltujen ympäristöjen yllä leijuu tiivis fiilis, ja se tunne, että pimeydestä voi hetkellä minä hyvänsä tulla kimppuun jotakin ikävää, on jatkuvasti läsnä. Olen pelaillut mekaniikat oppiakseni ensimmäisen kerran normalilla, jolloin ammuksia on saanut jopa hutilointeja varten, mutta pelaan varmaan heti perään Hardcorella, joka riisuu pelistä HUDit, tekee pelaajasta ja vihollisista herkempiä kuolemaan, hidastuttaa lippaanvaihtoja ja muuttaa ammuksien ja parannustavaroiden löytämisen vaikeammmaksi.

4A Games on tehnyt gyron vielä paremmin kuin Panic Button (Wolfensteinit ovat tässä asiassa DOOMia laadukkaampia), enkä ole vielä pelannut toista sooloräiskintää, missä se tuntuisi yhtä hyvältä. Täydellinen se ei silti ole: riisuin pelistä kaiken tähtäysavun, minkä peli antaa pelaajan tehdä, mutta ilmeisesti näkymättömiin jää silti jotain (aim smoothing?), sillä ristikko tykkää vaeltaa aavistuksen paikaltaan, mikä haittaa lievästi varsinkin ADSin läpi kiikaroiduilla aseilla ampumista. Tämä hakeutuminen on vähäistä, mutta eron kuitenkin huomaa Splatooniin, jossa ei ole minkäänlaista tähtäysapua. Olen pelannut kuitenkin vain television kautta, joten en tiedä, millaiselta tähtäys tuntuu portablena.

Yleensä ärsyynnyn hiippailusta, joka epäonnistuessaan johtaa pelin loppumiseen ja tallennuspisteelle palaamiseen. Metrossa se tuntuu orgaaniselta osalta itse peliä, eikä seikkailua pistetä poikki, vaikka tulisikin nähdyksi. Tuntuu mainiolta kuunnella pimeyden keskellä vihollisjoukon keskustelua, miettien onko noiden napsaiseminen äänenvaimennetulla aseella täältä piilosta juuri nyt sen arvoista... vai odotanko, että yksi lähtee tännepäin ja otan sen pois pelistä ilman häläkkää? Se on kuitenkin varmasti niin, että realistisemmalla vaikeustasolla äänettömyydestä ja hiljaisista eliminoinneista tulee paljon, paljon tärkeämpiä kuin normalilla.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3545 : 19.03.2020 00:49 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Mulla on aivot ihan solmussa Apexin jälkeen. Raivostuttavaa yrittää saada lihasmuisti resetöityä, kun on tottunut pelaamaan nopealla senssillä ilman deadzoneja (kyllä, taas se sama valitusvirsi alkaa).

Resident Evil 3:n demo tuli ulos Uudessa-Seelannissa, joten se tuli ladattua Xboxille. Hirveät deadzonet ja hidas sensitivity ja response curve miten sattuun. Osu mihinkään. Demo oli todella lyhyt, mutta sinänsä ihan lupaava. Samaa kauraa kuin RE2. Nemesis ei jostain syystä aiheuttanut ripulinkarkailua ollenkaan, toisin kuin Mr. X. Johtunee siitä, että tällä kertaa voit väistellä kätevällä dodge-mekaniikalla, niin ei tarvitse juoksennella ympäriinsä, kun iso mulkku sattuu seisomaan edessäsi.

Halo: Combat Evolvedistakaan ei tullut mitään. Vaikka sensitivity olisi kympissä (Insane-asetus), tähtäys tuntuu hitaalta. Aim accelerationiakaan et saa täysin nollaan (slideri menee alimmillaan ykköseen, ei nollaan).

Forza Horizon 4:n kanssa ei voi mennä pieleen, eihän? No vittu voi näköjään. Ajattelin, että rentoudun ja ajan kohti auringonlaskua Ferrarin kanssa samalla kun hyvä biisi soi taustalla. ”You qualified for the winter season!” Mitä jos en halua ajaa sillä mun Ferrarilla kinoksissa? Tämä pakotettu vuodenaikasykli on täyttä idiotismia. Myös kaikki turha peliin tungettu paska ärsyttää. En halua ostella jotain taloja ja keräillä lippiksiä. En myöskään halua mitään hipsteri alter egoa, vaan se olen minä siellä Ferrarissa ajamassa kohti auringonlaskua. Pelaan mielummin Forza Horizon 3:sta 30 kuvaa sekunnissa.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3546 : 19.03.2020 06:51 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Vielä vähän syvemmin Trials of Manan demosta:

En osaa tarkalleen määritellä miksi, mutta silmääni peli näyttää graafisesti paremmalta kuin Dragon Quest XI S. Ehkä efekti johtuu siitä, että se on hyvin onnistunut remake 2D-pelistä? Varsinkin kaupungit ovat upean näköisiä ja yksityiskohtaisia, vaikka arkkitehtuuri onkin simppeliä ja suoria viivoja käytetään paljon. Kuvittelin teininä tulevaisuuden roolipelin näyttävän tältä, enkä uusilta Final Fantasyilta. Ehkä siinä syy, miksi ulkoasu kiehtoo minua niin paljon?

Vaikeustasosta on ehditty jo valittamaan, ja helppohan se on. Taistelusysteemi on kyllä mukavan moninpuolinen, mutta ainakaan alussa sitä ei vaadita käyttämään kokonaisuudessaan, vaan hitit voi ottaa vastaankin. En kuitenkaan pelaa roolipelejä vaikeustason takia. Ne ovat minulle elämyskeitaita, joissa on koukuttavaa hahmonkehitystä, statsien nostamista ja eskapismin voimaa. Oikeasti vaikea taso voisi silti olla valittavissa niille, jotka sitä haluavat. Haittaa ei ole siitäkään, jos halutessaan pelissä voi kehittyä yliluonnollisen vahvaksi tekemällä oikeat satsaukset ja valinnat kykypisteiden sijoittamisessa; oikeassa elämässä minä olen vain hölmö peasant, mutta näissä maailmoissa minä haluan puhkua voimaa ja vaarallisuutta.

SNES-versiossa aarrearkkuja sai yleensä aina taisteluiden päätteeksi, mutta remakessa niitä on sijoiteltu runsaasti talojen nurkille, paksurunkoisten puiden taakse, kallionkoloihin ja muihin piiloihin. Hyvä uudistus, joka tekee paikkojen tutkimisesta mukavaa ja vähentää tyhjää tilaa, joka ei palvele peliä samalla tavalla kuin esim. Breath of Wildissa se tekee. Aarrearkuista saatavat kamat ovat yleensä parannustavaroita, mutta ihan demon lopussa löysin myös päähahmolle tavaran, joka nosti sen suojausta. Vähän tutkimalla pitäisikin päästä käsiksi parempiin aseisiin ja suojiin ennen kuin ne voi ostaa kaupasta. Se on palkitsevaa.

Olen niin mielissäni, että tämä genre on taas pulpahtanut näin hyvin pinnalle. On vain niin leppoisaa käpertyä sohvannurkkaan ja pelata Trials of Manan kaltaista peliä. Toivottavasti perinteiseen kumartavia roolipelejä on luvassa tulevaisuudessa rutkasti lisää. Ja ai niin: aasinsiltana siihen todetaan, että Octopath Traveler on myynyt Switchillä nyt 2 miljoonaa kappaletta!


« Viimeksi muokattu: 19.03.2020 06:57 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3547 : 20.03.2020 16:51 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kaikki pelaa nyt Eternalia, mutta minä latasin DOOM 64:n. Pelasin juuri kolme kenttää. Vaikuttaa mainiolta. Pelissä on erilainen, creepympi tunnelma kuin ykkösessä ja kakkosessa. Musiikki on tiivistunnelmaista ja vähäeleistä. Klassinen "N64 estetiikka" skaalautuu teräväpiirroksi pätevästi. Kuusnepa-käännöksiin erikoistunut Nightdive (Turok 1 ja 2) on siis tehnyt taaskin hyvää jälkeä porttauksen kanssa. Gyrollakin voi liikutella asetta sivuttaissuunnissa. Työstävät muuten parhaillaan myös Shadowmania!  

« Viimeksi muokattu: 20.03.2020 17:00 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3548 : 21.03.2020 21:00 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 910 Basaaripisteet: 0 Profiili Call of Duty: Warzone

Enpä muista milloin oon viimeksi CODeja pelannut, taitaa olla yli 10 vuotta sitten. Onneksi tuli tämä ilmaisversio ladattua, nyt on tällä viikolla varmaan melkein 30h jo pelikellossa frendien kanssa. Todella addiktiivinen Battle Royale - peli, ei ihme että 30 miljoonaa pelaajaa jo kasassa ja servut juntturassa. Nyt vielä karanteenissa koko maailma, niin peliseuraa löytyy jatkuvasti.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3549 : 21.03.2020 21:17 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ite hakannu Plunderia BR:n sijaan, jotenkin paljon enemmän tekemistä ja mayhemia tässä pelimoodissa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3550 : 26.03.2020 10:31 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 163 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vielä vähän syvemmin Trials of Manan demosta:

En osaa tarkalleen määritellä miksi, mutta silmääni peli näyttää graafisesti paremmalta kuin Dragon Quest XI S.

Itsellä syy ainakin on ihan puhtaasti tekninen. Mana näyttää huomattavasti tarkemmalta ja sahalaitoja ei ole oikeastaan ollenkaan ainakaan handheld moodissa.
Muutenkin tykkäsin demosta ja heti alussa oli kiva huomata, että peli tarjoaa useamman vaikeustason joten tietenkin otin sen helpoimman :D
Pelasin vain siihen asti kun alkutekstit rullaa ruudulla ja päästiin uuteen kaupunkiin.
Mitä sitä sen pidemmälle pelaamaan kun tuossa vaiheessa oli jo osto päätös lyöty lukkoon.
Sitä en tiedä koska tuon ostan tai alan pelaamaan. Voi mennä vaikka 6kk joten mieluummin sitten aloittaa ihan alusta asti uudestaan.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3551 : 27.03.2020 11:58 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili Vedin viimein FFVII Remaken demon läpi. Mielipiteeni lienee vähemmistössä, mutta en kyllä tykännyt tyylillisesti monistakaan asioista. Cloudin ylicoolit angstista täyttyvät "olen liian cool välittämään" ilmeet ja asenteet aiheuttivat suurta myötähäpeää ja jopa huvittunutta naurua.

Myös taistelut tuntuivat puuduttavilta. Tuntuivat ne siltä kyllä alkuperäisessäkin kun läjähtivät ruudulle randomisti, mutta tässä tämä mätkiminen oli mielestäni ylipitkää ja heikosti rytmitettyä. Ei mitään ihan kamalaa missään nimessä, mutta ei kuitenkaan ihan minun juttuni.

Ehkä olen vain asennoitunut väärin tähän. Tämä ei ole sama peli samoin mekaniikoin, vaan uusittu tuotos.

Graafisesti tämä on erittäin upeaa tykitystä. Cloudin ja Barrettin hahmot eivät iskeneet tyylinsä puolesta, mutta ehkä muiden kanssa on onnistuttu paremmin. Projektina tämä vaikuttaa aika haastavalta ja epäonnistuminen tällaisen kanssa on samaan aikaan helppoa ja täysin anteeksiantamatonta.

Sekavin fiiliksin nyt odottelen, että pääsen pelaamaan koko versiota. Tuolle Cloudille ja sen ärsyttävälle naamalle olisivat saaneet tehdä kyllä jotain vielä...
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3552 : 27.03.2020 20:00 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Joo, itse en edelleenkään tajua miksi kukaan tuosta hypettyisi ihan hirveästi, varsinkin kun ottaa huomioon Squaren umpisurkean viimevuosien historian. Tyypit eivät osaa portata edes vanhoja pelejään ehjänä ja peli on muutenkin ihan pelkkä pieni palanen kokonaisuutta. Toki sen ymmärrän, että kun kyse on ikonisesta kulttipelistä, niin monelle pelkkien tuttujen hahmojen näkeminen ja vanhojen musiikkien kuuleminen saa anuksen löystymään.

Hyvin vielä muistissa, kun sai lukea hehkutusta FFXV:n demon jälkeen, miten mahtavat sen pelimekaniikat tulevat olemaan ja mitä kaikkea se mahdollistaisi. Lopputulos olikin suoraan persereikään. Toki FF7:n tapauksessa niillä on kohtuullinen onnistumispaine. Varmaan porukat menevät ovella kirveen kanssa, jos pelistä tulee huono.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3553 : 28.03.2020 13:26 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo ei tämä toisella pelikerralla enää maistunut läheskään niin hyvin kuin ekalla kertaa. Pistän nostalgiapärinän piikkiin. Taistelussa pitäis olla reippaasti enemmän syvyyttä ja pelaajalle pitää antaa isoja alueita, missä saa rauhassa tutkia ja grindata, että tästä kalu saataisiin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3554 : 28.03.2020 15:50 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Ori and the Will of the Wisps - PC

Ensimmäinen Ori oli aikamoista pelaamisen riemua. Rautaista pelattavuutta, upeaita maisemia, mahtavaa musiikkia, fiilis katossa. Nyt on jatko-osaa muutama tunti takana ja se on ehkä mennettänyt fiiliksestä hiukan, mikä johtuu lähinnä tarinallisista asioista, eikä siitä että audiovisuaalisuus olisi millään tavalla heikompaa. Mutta peli itsessään on edelleen rautaista pelattavuutta, upeaita maisemia ja mahtavaa musiikkia.

Pelillisiltä ansioiltaan peli tuntuu jopa paremmalta kuin ensimmäinen osa. Liikkuminen on monipuolisempaa heti alusta ja erikoistaitoja on paljon enemmän. Monessa kohtaa tulee pelillisesti mieleen Bayonetta vibat (joo erikoinen vertaus), kun siinä pomot tuntuvat alussa aivan mahdottomilta, mutta kun tutkit pomoa löydät sen kikan jolla pomokaatuu. Uudessa Orissa on sama kenttien kanssa. Tulee aika paljon kohtia että mitä nyt teen, eihän tonne pääse, mutta kun tutkit ympäristöä ja vihujen liikkeitä hetken, jutun juju aukeaa. Paras esimerkki on ehkä time trial/kisa paikasta a paikkaan b. Kun näet reitin ensin mietit miten helvetissä toi muka on mahdollista. Mutta kun teet sen muutaman kerran, reitti iskostuu selkärankaan ja suoritat kisan.

Erikoistaitojen ja päivitysten osalta, niitä vaivaa ehkä edelleenkin hiukan niiden turhuus. Ensimmäisessäkin osassa tuli usein otettua päivityksiä ihan siksi kun niitä sai, ei varsinaisesti siksi että niitä tarvisi. Nyt niitä on vielä enemmän ja sama epäkohta vaivaa. Monet taidot ei istu omaan pelityyliin oikein ollenkaan. Ja taitoja ja "päivityksiä" on PALJON enemmän kuin ennen.
Lisäksi taitojen vaihtaminen ja käyttö on ehkä vähän turhan laiskasti mietitty. Eli taidoilla on kolme nappia joihin niitä asetetaan. Niitä voi vaihtaa valikosta missä vaiheessa tahansa joksikin muuksi. Joka tapahtuu valikon kautta. Tähän olisi voinut keksiä jonkin sujuvamman tavan vaihtaa taitoja tai vaikka ottaa niitä useamman käyttöön kerrallaan. Vaikka ei sillä että tämä suuri ongelma olisi, mutta rikkoo joskus peliä hiukan kun täytyy valikoissa pyöriä.

Sivutehtäviä on myös enemmän. Ihan kivoja sinänsä, mutta niitä on ehkä turhankin paljon, kuten peleissä yleensä. Eihän niitä pakko ole tehdä, mutta itse saan niiden paljoudesta pientä ahdistusta. Jää vaivaamaan kun jokin juttu odottelisi jossain mutta tekisi mieli mennä pää juonta jne. Ehkä se on tämä osin joka rikkoo pelin fiilistä, kun pääjuoni jää huomattavasti useammin taka-alalle, kuin ensimmäisessä osassa.

Pelistä on kuulunut myös arvoisteluissa juttua teknisistä ongelmista. Ja nämä pitää ikävä kyllä paikkansa. Ruudun päivityksen hidastumista ei tapahdu jatkuvasti, mutta joka kerta kun pelaa, niin kyllä sellainen eteen tulee. Ja yleisyys tuntuu nousevan mitä pidemmälle pelissä menee. Ääni ongelmia on taas, jos ei nyt jatkuvasti niin usein. Peli siis jumahtaa soittamaan äänitehosteen alkua eikä soita tehostetta kokonaan. about 20 vuotta sitten tälläiset oli yleisempia kun oli erillisiä äänikortteja, mutta nykyään todella harvinaisia. Näitä ei tapahdu jatkuvasti, mutta tietyittyjen äänitehdosteiden (esim. otat jonkun erikoisesineen) kohdalla se melkein hirttää useammin kuin toistaa itse äänen.

Pienet bugit harmittaa näin täydellisessä pelissä. Uskoisin että jossain vaiheessa tulee päivitys joka nämä korjaa. Ja en näitä nyt niin isoiksi ongelmiksi sanoisi, että esim. keskeyttäisin pelaamisen ja odottaisin niitä. Mutta loistava peli tähän asti pieniä bugeja lukuunottamatta.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3555 : 01.04.2020 23:03 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 910 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ite hakannu Plunderia BR:n sijaan, jotenkin paljon enemmän tekemistä ja mayhemia tässä pelimoodissa.

Noin 50h tullut hakattua, Plunderia kokeilin vasta kun se nimettiin Blood Moneyksi. Ei itseen ihan niin napannut, liikaa menoa ja perseilyksi menee koko pelimuodon pelaaminen ainakin omien kavereideni kanssa.BR rakentaa sopivan hitaasti tarinan lopun jännitystä täynnä olevaan lopputaisteluun.

Kannattaa muuten säätää asetukset kuntoon pelistä:

Scarface TM Linear ohjaus - kiitokset Scarfille muutenkin tinkimättömästä vinkkien jakamisesta, moni peli muuttunut pelattavaksi, kun on säätänyt pelin herran viestien perusteella.

Brightness –Having this higher than normal is going to help you out in maps that are quite dark.
Film Grain –Turn this down.
Tooltips – Off.
World Motion Blur –Disabled.
Weapon Motion Blur – Disabled
ADS Sensitivity (Low Zoom): 1.00
ADS Sensitivity (High Zoom): 1.00
Aim Response Curve Type: Linear
Horizontal Stick Sensitivity: 13-15
Vertical Stick Sensitivity: 13-15
Värit: värisokea versio, kokeile millä näet parhaiten

En edes muista kaikkia ulkoa, juoksu kannattaa olla tactical sprint jotta ukko juoksee heti eikä peukalo rasitu painaessa tattia ja tavaran ottaminen kannattaa olla "tap" jolloin nopealla neliön täppäämisellä saa aseen maasta napattua ja ovet avattua

Jos lautalaiset tätä pelaa muutenkin niin voidaan ottaa pelit joku pv  :)

edit: ja mappi kannattaa muuttaa neliöksi, enemmän pinta-alaa ja audioista kaikki musiikit sun ohjaimen äänet hiuksista vittuun niin kuulee puheen.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3556 : 02.04.2020 08:27 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 938 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Caves of Qud on ollut nyt kovassa pelityksessä. Maailmanlopun jäilkeiseen maailmaan sijoittuva roguelike. Ehkä vähän Fallout-tyyppinen maailma, josta löytyy mutantteja, robotteja ja kaikkea siltä väliltä. Sopii kyllä hyvin näin etätyön ohelle, kun on täysin vuoropohjainen ja voi odotella taustalla sopivaa hetkeä varten. Tällä hetkellä vielä early accessissa ja virallinen versio tulee kuulemma loppuvuodesta.

Grafiikatkin ovat hienot!
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3557 : 03.04.2020 20:27 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Verkkokauppa toimitti jostain syystä jo aamulla FF7 remaken. Voikohan tulla jotain runtua, jos aloittaa pelaamaan näin paljon etuajassa? Toki voi offlinessa pelata, mutta nehän näkee myöhemmin milloin ekan kerran pelattu. Ei ainakaan kiinnosta saada bännejä psn:stä jonkun pökäleen takia.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3558 : 03.04.2020 21:05 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Miten vittu voi olla että samalle kaverille käy näitä "sattumia" :lol: TK on kyllä todiste siitä että jotain suunnitelmallisuutta tässä universumissa on oltava :lol:
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3559 : 03.04.2020 21:10 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 163 Basaaripisteet: 0 Profiili Onhan tuon saanut konsolifinin ja io-techin puolella monet jo.
Kuulemma jossain liikkeessä oli sanottu, että tuota saa nyt ihan luvan kanssa myydä jo tässä vaiheessa.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3560 : 03.04.2020 21:13 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tekisipä SquareEnix Trials of Manan kanssa saman linjauksen.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3561 : 03.04.2020 23:44 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Aaa no niin tietysti se johtuukin vaan minusta :lol: Loka- vai marraskuussa ennakkotilattu, tarkasti tilan: matkalla.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3562 : 04.04.2020 16:37 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Ainakin kajaanin prismassa hyllyt täynnä peliä. Myös keräilyversiota.




« Viimeksi muokattu: 04.04.2020 17:50 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3563 : 05.04.2020 17:47 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Ori and the Will of the Wisps vedetty lopputeksteihin PC:llä. Tuli kahlatua pari aluetta 100%:sti läpi jopa. Salaisuuksia jäi silti paljon vielä katsomatta. Epäilen kuitenkin että niitä lähtisin enää koluamaan. Ei sillä että peli ei olisi loistava, mutta loppu oli jotenkin niin lopullinen, että ei tee mieli pilata sitä aukasemalla peliä lopusta enää ;D
Loppu oli kyllä hieno. Riipaiseva, haikea, kuitenkin hieno ja tietyllä tavalla onnellinen. Harva peli riipaisee tällä tavalla. Lopussa eteen tuleva tuska, lopullisuus, ilo ja haikeus oli huimasti toteutettu. Todella hieno ja moniulotteinen. Lisäksi ensimmäisen osan tapa laittaa pahikset enemmän olosuhteiden uhriksi kuin varsinaisesti pahoiksi, toimi loistavasti. Ehkä riipaisevin "pahiksen" loppu mitä olen ikinä nähnyt.

Ylistyssanoja tulee monelta suunnalta ja lopun vaikutus oli kova, mutta se on enemmän "piste iin päälle" kuin se, miksi peli on niin hieno. Se mitä kerroin aikaisemmin nimittäin kesti loppuun asti ja olisi varmasti jatkunut edelleen. Hienoin tunne oli kun pakenin jotain jättiläismatoa maan luolastoissa ja hiekan seassa, loppu meni niin tiukille että en ajatellut enää yhtään mitä painan, kaikki tuli selkärangasta paniikkipainalluksina samalla kun oma selkä suoreni ja kaula kurkotti ylös ja mielessä kaikui "MENEEEEEE". Mahtava fiilis kun pako onnistui ;D

Ongelmatkin kyllä pysyi loppuun asti. Ruudun päivitys nyki ja äänet sekoili. Ei ratkaisevasti, mutta kuitenkin. Ei se peliä rikkonut, mutta rikkoo ikävästi muuten pitkälti täydellisen 2D tasoloikan.

Saa nähdä mitä Moon Studios tekee seuraavaksi. Orin tarina kuitenkin oli tässä (ei, ei se kuollut. Vai kuoliko...), vaikka ei se estäisi tekemästä lisää samassa miljöössä pelejä.
Wikipedia kertoo että tulossa olisi "action role-playing game" seuraavaksi. Pelimekaniikan ja tarinan kannalta peli tulee kiinnostamaan varmasti. Moon Studiosin tapa tehdä kerrontaa ja rautaisa pelattavuus voi sopia huiman hyvin sellaiseen peliin (tai mihin nyt ei sopisi). Ainoa mikä siinä mietityttää on ne itse RPG ominaisuudet. Orissakin niitä aineksia oli ja kuten sanoin jo aiemmin, uusilla erikoistaidoilla ja ominaisuuksilla ei suurimmalla osalla oikeasti tee mitään. Myönnän kyllä että lopussa tuli silti vielä sellainen joka antoi uusia ulottuvuuksia pelattavuuteen. Eli vaikka turhia oli paljon, merkitsevät erikoistaidot oli aika hyvin ripoteltu pelin varrelle. Tasapaino niiden kanssa oli siis kuitenkin aika hyvin kunnossa, vaikka niistä moni olikin turhia.

4,5/5
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3564 : 05.04.2020 21:17 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Päälle 10h takana tuota FF7: Remakea ja olen ihan positiivisesti yllättänyt toistaiseksi. Odotin siis ihan totaalista paskaa, mutta pelissä on kieltämättä aika paljon kaikkea hyvääkin, vaikka eihän tällä ole paljoakaan tekemistä enää Final Fantasy 7:n kanssa

Ensinnäkin alkuperäisiä hahmoja ei varmaan olisi paljoa paremmin onnistuttu vääntämään realistiseen muotoon. Jrpg jossa hahmot eivät herätä pelkkää vihaa ja välipätkät vain myötähäpeää, ovat hyvin harvassa. Välipätkiä katsoo jopa ihan miellään, onhan ne ihan siistejä. Lähinnä Sephirothin ääninäytelijä on tyritty täysin. Kiintiöanimevajarin ääni, joka kuulostaa siltä kuin ois joku parru perseessä. Mutta yleisesti ottaen dialogi on järkevää, lukuunottama ns. "siistejä" heittoja, jotka saavat lähinnä 13-vuotiaat kiihottumaan. Ja tietenkin alkuperäiseen soundtrackiin perustuvat kipaleet ovat aika jumalaisia. Onhan kyseessä yksi pelihistorian parhaista osteista, joten sen munaaminen olisi ollut melkoinen saavutus. Kelpaa kävellä slummeissa ja kuunnella kauniita kipaleita. Oikeastaan parasta pelissä onkin katsella tuttuja paikkoja ja nähdä miten ne on luotu uudestaan.

Myöskin taistelusysteemi on ihan jees, ainakin toistaiseksi. Ei ainakaan huononna kokonaisuutta, vaikka poikkeaakin alkuperäisestä täysin. Tulee mieleen ensimmäinen Xenoblade 1 ja Xenoblade X. Kelpaa mulle, jos systeemi jaksaa kantaa loppuun saakka.

Tykkään myös valikoista ja UI:sta ylipäätään. Mukavan tyylikkäät, pelimäiset ja toimivat.

Mutta sitten kun lähdetään hakemaan miinuksia, niin Nomuran kädenjälki alkaa erottua kaikesta ja tunnetusti kaikkeen mihin tyyppi koskee, muuttuu paskaksi. Tyyppi on joku vammaisempi versio Kojimasta ja tuntuu, että haluaa enemmän tehdä elokuvia kuin pelejä. Oikeastaan kaikki sellainen mitä ei ole alkuperäisessä ollut mukana, on huomattavasti tasoltaan heikompaa tavaraa. Midgari on lähinnä täynnä uutta turhaa filleriä ja kaikki uusi ei-Uematsun musiikki on aivan geneeristä hömppää. Uudet sidequestit eivät todellakaan elävöitä Midgaria paljon paskan vertaa, vaan ovat luokkaaa "etsi kolme kissaa, tapa rottia jne" Myöskin uudet keksityt hahmot ovat juurikin sitä sontaa, mitä uusissa FF-peleissä yleensä on ollut. "Jee, jee - otetaanko 1 v 1 ja heitetään vähän samalla b-luokan heittoja, jotta Cloud-fanit samalla runkata television ruudulle. Ja välipätkiähän riittää. 80% ajasta ei tarte koskea edes ohjaimeen. Aidossa AAA/Uncharted-hengessä kävellään eteenpäin ja katsellaan lähinnä maisemia. Koko peli on jaettu chaptereihin ja taaksepäin ei pääse kävelemään montaakaan metriä. Alkuperäinenkin on alkupuolella putkimainen, mutta antakaa minun hyvänen aika edes juosta nopeammin eteenpäin, jos niin haluan! Se on aivan varma, että jos ikinä Square saa pelinsä valmiiksi, niin se on pelkkä murto-osa alkuperäisestä, ellei jotain käsittämätöntä ihmettä tapahdu.

Josta päästäänkin siihen suurimpaan miinukseen, eli tässä on edelleen kyse vain Midgarista. Jo tieto siitä, että koko peli sijoittuu samaan harmaaseen kaupunkiin, saa masentumaan. Midgar oli itselleni koko FF7:n huonoin vaihe. Kaikkine vikoineenkin tämä olisi oikein hyvä paketti, jos kyseessä olisi siis koko hemmetin peli, eikä vaan pitkitetty demo. Aivan käsittämättömän kauan meni tämän julkaisuun. Käyttäisivät enemmän aikaa pelin pelattavan sisällön tekemiseen, eivätkä yritäisi tehdä elokuvaa, jossa välipätkiä joka toinen minuutti.

Mutta onhan FF7:n maailma on mukavan synkkä ja mielenkiintoinen. Yhtäaikaa fantasiaa, sekä jotenkin kieron realistista ja ajankohtaista. Kyllä siellä viihtyy.




« Viimeksi muokattu: 05.04.2020 21:34 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3565 : 07.04.2020 21:47 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Olen pelannut seiskaa vasta viitisen tuntia ja kyllä tämä on parasta mitä Square-Enix on ulos pullauttanut yli kymmeneen vuoteen. Oikeastaan mikään ei ole vielä ärsyttänyt ollenkaan, mikä tuntuu aivan ällistyttävältä ottaen huomioon mitä paskaa firmalta on tottunut nykyään ottamaan.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3566 : 08.04.2020 17:53 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Olen pelannut seiskaa vasta viitisen tuntia ja kyllä tämä on parasta mitä Square-Enix on ulos pullauttanut yli kymmeneen vuoteen. Oikeastaan mikään ei ole vielä ärsyttänyt ollenkaan, mikä tuntuu aivan ällistyttävältä ottaen huomioon mitä paskaa firmalta on tottunut nykyään ottamaan.

Huhhuh, nyt on kyllä historiallista tekstiä zoukan kynästä. Pitääkö loppuun asti vai tuleeko mutkia matkaan? Mielenkiinnolla odotus ;)

Eihän Square tosiaan ole älyttömän hyvin pitkään aikaan onnistunut. FFXIV on kyllä mestariteos. Tosin täydellisen MMORPG-nyypän kulmasta katsottuna.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3567 : 08.04.2020 21:26 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo se MMO on jäänyt testaamatta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3568 : 08.04.2020 23:00 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Niin eikös se ollut sen verran mestariteos, että koko peli laitettiin alun backlashin jälkeen kiinni ja tehtiin uusiksi? Ja toisella yrittämällä sitten natsasi.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #3569 : 08.04.2020 23:04 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Niin eikös se ollut sen verran mestariteos, että koko peli laitettiin alun backlashin jälkeen kiinni ja tehtiin uusiksi? Ja toisella yrittämällä sitten natsasi.


Joo alkuperäinen taisi olla aivan totaalinen katastrofi kaikilla mittareilla. Tekivät todellisen ihmeen, kun rakensivat koko homman uudelleen vielä niin lyhyessä ajassa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 ... 140
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines