Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 ... 141
Tulostusversio
Aihe: Mitä peliä pelasit viimeksi?  (Luettu 1087231 kertaa)
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1470 : 17.11.2010 20:53 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Huomenna sitten pitäisi postista hakea Brotherhoodin Collector's Edition.
Meh, koitin jo tänään hakea paikallisesta Gigantista kun kaveri on siellä töissä, muttei suostunut myymään. Varastossa pelit kuitenkin jo oli, kuten myös NFS: Hot Pursuit. :P
Toivottavasti löytyy PS3:llekin tuota CE:tä. Se ei tosin välttämättä ole hintansa väärti, jos bonuksina on vain kaksi lisämissiota/aluetta ja 2 moninpeli-skiniä.

Tulee siinä sitten se isohko boksi ja se Codex-kirja painettuna sekä AC2:n Lineage-minisarja DVD. Riippuu tietysti sitten, että miten paljon noille antaa arvoa, mutta tuo kirja lienee ainakin ihan kiva tsiigailla läpi.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1471 : 17.11.2010 23:11 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Menut voisivat olla hieman selkeämmät ja kertoa pelimuodoista enemmän, leaderboardsit voisivat olla paljon paremmin sisäistetty itse peliin ja musiikit voisivat olla hieman räkäisemmät. . .

. . .mutta tämän vuoden videopeleihin liittyvä kohokohta on kun tänään ilmestyneessä Pac-Man Championship Edition Deluxessa syö power pelletin, kääntyy tulosuuntaan ja syö yli 60 haamusta koostuvan, Pac-Mania vihaisesti jahtaavan jonon samalla kuin jokaisesta syödystä haamusta tuleva "PROING!"-ääni kasvaa korkeammaksi ja korkeammaksi syötyjen haamujen myötä.

Jos satuitte saamaan ne 800 pojoa viime kuun tarjouksesta, niin ostakaa tämä!!

(tai sitten Afterburner. Jompikumpi.)
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1472 : 17.11.2010 23:30 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Kannattaako tota ostaa jos alkuperäinen Pac-Man stressaa enemmän kuin mehevän kokoinen aivokasvain kallon sisässä, pyörityttää sängyssä yhä, vaikka viime pelikerrasta tulisi kohta kymmenen vuotta ja hikoiluttaa vielä aamulla herätessä?

Siis jos se pelottaa?


...tai siis jos ei tykkää Pac-Manista?
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1473 : 17.11.2010 23:44 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Kyllä.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1474 : 17.11.2010 23:54 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 948 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Pelasin Alan Waken läpi. Tarina oli parempi kuin odotin ja itse pelaaminen oli aikalailla sitä mitä odotin. Toistaa itseään aika pahasti, mutta juonen takia jaksoi pelata läpi. Achievementtejä tuli huorattua samalla.

Kyllä tuosta 15 euroa maksoi.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1475 : 18.11.2010 21:12 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili AC: Brotherhoodia pelasin, mutta ei siitä vielä sen enempää. Sain Verkkikseltä ennakkotilaajana koodin, jolla saa ladattua peliin Officerin moninpelihahmoksi ja Trajan Market -yksinpelikentän. Itse en tuota tarvitse, koska tulivat jo Codex Editionin mukana.

Pistäkää YV:tä, jos kiinnostaa.


Edit:
Meni joe.


« Viimeksi muokattu: 18.11.2010 22:33 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1476 : 20.11.2010 16:41 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 948 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Eikö kukaan ole hommannut Movea tai Kinectiä täällä laudalla? Kai nyt Despirellä sentään on Move? Ei ole paljon näkynyt kokemuksia kummastakaan, muuten kuin ehkä DigiExpo messuketjussa.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1477 : 20.11.2010 16:51 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Olin jo aika valmis suunnistamaan Giganttiin tai johonkin julkaisupäivänä hakemaan Kinectiä, mutta tilanpuute alkaa tulla vastaan ja ilmeisesti äänitoiminnot eivät jostain tyhmästä syystä ole PAL-koneissa toiminnassa, käsittääkseni.

Mutta en tiedä. . . laitteena Kinect on kuitenkin älyttömän kiinnostava ja se Ubisoftin kuntoilupeli on näyttänyt ihan kokeilemisen arvoiselta. Ja olisi sitä kiva päästä sitten joskus pelaamaan Child of Edeniä, Steel Battalionia ja Panzer Dragoonia.



Joku olisi muuten voinut täällä mainita tuon Brotherhoodin yksinpelin olemassaolosta! Olin ollut pelin julkistuksesta asti siinä tiedossa, että kyseessä on ihan vaan multiplayer only-peli, mutta tämähän jatkaa suoraan kakkosen lopusta! Olin jo unohtanut miten älyttömän hauskaa Italiassa pomppiminen oli.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1478 : 20.11.2010 18:42 »
Taist0 Cyborg Jäsen Viestejä: 544 Basaaripisteet: 3 Profiili Taisin tehdä suuren virheen ostaessa BH:n ps3 version vaikka siihen saikin muka jotain exclusiivista ilmaiseksi. Framerate pyörii paikoitellen jossain alle 20:ssä ja muutenkin peli jäätyilee esim. Aika ajoin hevosen selässä naurettavasti. Aika hauskan näiköistä kun hevosen häntä jää heilumaan vähäksi aikaan kaiken muun jäätyessä. Mutta pikkuvikoja nuo tuossa, kun kyseessä on kuitenkin hieno peli.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1479 : 20.11.2010 20:22 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Kai nyt Despirellä sentään on Move?

Onhan mulla Move, mutta hirveästi en ole sillä pelaillut. Mites niin?


Joku olisi muuten voinut täällä mainita tuon Brotherhoodin yksinpelin olemassaolosta! Olin ollut pelin julkistuksesta asti siinä tiedossa, että kyseessä on ihan vaan multiplayer only-peli, mutta tämähän jatkaa suoraan kakkosen lopusta! Olin jo unohtanut miten älyttömän hauskaa Italiassa pomppiminen oli.

Onhan siinä tosiaan sen 20-25h verran pelattavaa yksinpelissäkin, itse olen pelannut nyt ehkä reilut kymmenisen tuntia. Aluksihan sitä moninpeliä tosiaan toitotettiin sen verran paljon, että toivottavasti kovin monet nyt eivät sitten ole väärässä luulossa. Loistava peli kuitenkin  :)


« Viimeksi muokattu: 20.11.2010 20:27 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1480 : 20.11.2010 21:56 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 948 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Niin eiku sillä vain, että kuinka paska/hyvä se Move on? Ilmeisesti ei mikään mahtava, kun ei ole käytössäkään.
Play-Asia
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1481 : 20.11.2010 23:05 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Niin eiku sillä vain, että kuinka paska/hyvä se Move on? Ilmeisesti ei mikään mahtava, kun ei ole käytössäkään.

No kyllähän se laite toimii teknologiansa puolesta vallan hyvin, mutta pelien laita on vähän niin ja näin ainakin tällä hetkellä. RE5 tuntui toimivan ihan ok nopean testin perusteella, mutta en sitten jaksanut sitä ruveta (vielä) vääntämään kun viitisen kertaa on jo läpäisty. Varmaan sitten kun Floweriin julkaistaan se päivitys, niin pelailen seuraavan kerran. Killzone 3:sta odottelen kanssa vähän siinä mielessä, että pääsee sitten ainakin testaamaan tuota ihan kunnolla oikeassa pelissä. Hassua on myös se, että joissain peleissä on ihan hirveä lagi, mutta joissain taas ei niinkään. Esim. Tiger Woods oli ainakin demon perusteella suht pelikelvotonta settiä, mutta RE5 nyt tuntui toimivan ihan tarpeeksi hyvin.

Eli laite on hyvä, mutta tälläiset "oikeat" pelit ovat vielä vähän harvassa. Eli ei ehkä hirveästi syytä ostaa ainakaan nyt, ellei sitten halua sitä Singstar Movea pelailla. Itsekin olisin voinut venailla sinne keväämmälle tämän kanssa, mutta tulipahan nyt hankittua. Pääseepähän ainakin testaamaan sitä head trackingia GT5:n parissa kun on tuo kamera nyt  :)


« Viimeksi muokattu: 20.11.2010 23:11 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1482 : 21.11.2010 09:05 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Eli laite on hyvä, mutta tälläiset "oikeat" pelit ovat vielä vähän harvassa. Eli ei ehkä hirveästi syytä ostaa ainakaan nyt, ellei sitten halua sitä Singstar Movea pelailla. Itsekin olisin voinut venailla sinne keväämmälle tämän kanssa, mutta tulipahan nyt hankittua. Pääseepähän ainakin testaamaan sitä head trackingia GT5:n parissa kun on tuo kamera nyt  :)

Jos mielii kokeilla Movea räiskintäpelissä, niin onhan MAGissa Move tuki. Jos peli nyt sattuu kiinnostamaan/löytymään.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1483 : 22.11.2010 10:29 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 779 Basaaripisteet: 6 Profiili Uusin Donkey Kong Country on Wiin paras peli. Ainoa mikä pelissä ottaa päähän, on itse Wiimote ja miten taas on pitänyt tunkea väkisellä jotain heilutuspaskaa mukaan. Miksi yksinkertainen napin painallus pitää korvata jollain epätarkalla ohjaimen vispaamisella? Uskomatonta sontaa. Että minä vihaan wiimotea ja muutenkin kaikkia mahdollisia liikeohjaimia, 34%#¤%#¤%34!"!%¤#¤&%sdfåofjasdgvpda¨fgklåad
gålda¨pjfgdk
g!!

Pakko kai pelata loput pelistä jollain Dolphin emulaattorilla ja Snes-ohjaimella, kun ei voitu laittaa classic-kapulan tukea tähän.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1484 : 22.11.2010 13:09 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Onko niin hyvä että voisit sen ihan ostaakkin?

Mites tuossa muuten käytetään liikkeentunnistusta? Oliko se hyökkäys mäpätty heilautuksen alle?
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1485 : 22.11.2010 14:32 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 779 Basaaripisteet: 6 Profiili
Onko niin hyvä että voisit sen ihan ostaakkin?

Kyllä on ja ostahan sinäkin.

Mites tuossa muuten käytetään liikkeentunnistusta? Oliko se hyökkäys mäpätty heilautuksen alle?

Joo, siis se nimenomaan rollaus tapahtuu motea heiluttamalla. Välillä tulee vaan väkisellä turhauttavia kuolemia, kun peli ei reagoi heilutukseen ollenkaan, tai sitten tekee vahingossa vaikkei pitäisikään. Ei vaan mitään järjen logiikkaa, miksi heilutusta pitänyt tunkea väkisellä se tähänkin peliin, jossa vaikeustaso on sentään selvästi normaalia korkeampi.

Mutta muuten kyllä hiton hyvä peli ja jokaiselle DKC-peleistä tykänneille pakko-ostos. Kyllä Retro studios pelejä tehdä osaa. Tosin musiikit eivät ole vanhojen pelien tasoa, mutta se olikin odotettavissa.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1486 : 22.11.2010 14:33 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Helvetin loistavaltahan tämä vaikuttaa. Mistäpä Wiin sais lainaan...

Ja rollaus wagglella. Hieno trolli Nintendolta  :lol:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1487 : 22.11.2010 15:02 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Joo, siis se nimenomaan rollaus tapahtuu motea heiluttamalla.
Puhutko nyt pelkästään nuncha-mote -kombon kontrolleista vai onko tosiaan myös näin, että pelkällä motella pelatessa täytyy laittaa vatkaten? En itse mitenkään erityisesti ole liikkeentunnistusta koskaan vihannut, mutta DigiExpoilla tuli kirottua tuota mainitsemaasi epätarkkuutta useampaankin otteeseen.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1488 : 22.11.2010 15:59 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Olisi hienoa nähdä tosta pelistä Kinect-versio, jossa rollaus tehtäisiin tekemällä itse kuperkeikka.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1489 : 22.11.2010 23:42 »
Shiranui (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 1 Profiili Vanquish on mielestäni ehkä hauskin yksinpelikokemus sitten Viewtiful Joen. Kummassakin tempo vaihtuu jatkuvasti hidastuksen ja nopeutuksen välillä, joten pelissä ei ehdi missään vaiheessa tylsistymään. Lisäksi vihollisten kurmottaminen hidastuksen kanssa tai ilman tuntuu molemmissa peleissä erittäin tyydyttävältä. Jokseenkin samat heput löytyvät kummankin pelin takaa, joten eipä mikään ihme. Haastetta myös piisaa, vaikkakin Vanquishin tarinamoodin Normal ja jopa Hard tuntuvat ajoittain hiukan liian helpoilta. Toisaalta joskus peli rankaisee ehkä liiankin kovalla kädellä, kun ohjus tulee ties mistä ja useimmiten tappaa Samin yhdellä osumalla. Challenge Moden tehtävät ovatkin asia erikseen, niissä täytyy oikeasti olla koko ajan hereillä, sillä vihollisia puskee joka paikasta valtavia määriä.

Eilen tuli vedettyä Vanquishin tarinamoodi toistamiseen läpi, tällä kertaa Hardilla. Siinä ohessa suoritin viisi ensimmäistä challengea ja tällä hetkellä olen kuudennen kimpussa. Kuten Riepu aiemmin totesikin, on Challenge Mode erittäin hyvä lisäys ottaen huomioon pelin hiukan lyhyehkön tarinamoodin. Tosin omasta mielestäni Vanquishin tarina on aika lailla sopivan pituinen, siinä missä esim. Castlevania: Lords of Shadow ei tunnu loppuvan millään. Muita viiden tunnin tarinoitahan on mm. sellaisissa peleissä kuten ICO ja Shadow of the Colossus, eikä lyhyt tarina mielestäni vähennä ko. pelien arvoa yhtään.
tallennettu
Vs: Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1490 : 23.11.2010 00:05 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 167 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joo, siis se nimenomaan rollaus tapahtuu motea heiluttamalla.
pelkällä motella pelatessa täytyy laittaa vatkaten? En itse mitenkään erityisesti ole liikkeentunnistusta koskaan vihannut, mutta DigiExpoilla tuli kirottua tuota mainitsemaasi epätarkkuutta useampaankin otteeseen.

Noinhan se ainakin gametrailersin arvostelun perusteella toimii. Taas yksi syy minkä takia en toivo että tämä liiketunnistus buumi leviää yhtään enempää.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1491 : 24.11.2010 12:05 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 779 Basaaripisteet: 6 Profiili MGS4 ja Wipeout ovat olleet tykityksessä.

MGS4:sta en tiedä oikein mitä sanoa. Jossain 3. chapterissa menossa ja paraanekohan tämä tästä? Olen yrittänyt pelata mahdollisimman hiippailemalla, mutta silti ärsyttää kun peli sylkee päälle ammuksia ja rompetta enemmän kuin FPS-peleissä yhteensä. Toisaalta eipä pelissä tee mieli muutenkaan ampua ketään, kun se on sen verran huonosti toteutettu. Vihut eivät reagoi luoteihini mitenkään ja välillä tuntuu, että osuuko niihin edes. Sitten kun on lippaallisen tykittänyt, niin kaatuvat yhtäkkiä maahan. Ei todellakaan mitään Resident Evil -tasoa, jossa selvästi huomaa ja suorastaan tuntee, kun osuu viholliseen. Lisäksi grafiikka on tylsän ruskeaa ja harmaata koko ajan. Ruudunpäivityskin heittelee selvästi välillä. Reippaasti sarjan huonoimmalta vaikuttaa ainakin tähän mennessä.


WipeOut HD taas olikin yksi parhaista ostoksista vähään aikaan. Värejä riittää, ruudunpäivitys on sulavaa ja muutenkin koukuttaa. Graafinen tyyli on todellakin hiottu viimeisen päälle. Pelattavuudeltaan häviää 100-0 F-Zerolle ja sen monipuolisuudelle, mutta uskoisin silti jaksavani tahkota tätä aika pitkään, varsinkin kun tälläkin pelillä on suhteellisen aktiivinen time trial -skene. Muutenkin vaihtelu virkistää. PS3:n paras peli.


EDIT;

Elämä pelastettu! DKCR:stä on löytynyt mahdollisuus rollata ihan napista, mutta se on poistettu vaan viime hetkellä ja laitettu jotain heilutussontaa tilalle. Tällä koodilla kaikki saavat ne vatkaukset poistettua, jos on on vaan homebrew enabled wii.

B For Pound Down-B for Blow B+Directional for Roll
285C9E28 FBFF0400
025C9E2E 0000012C
E0000000 80008000
285CA4B0 FBFF0400
025CA4B6 0000012C
E0000000 80008000
*Wiimote Horizontal*

Testasin ja nyt peli on täydellinen 2d-hyppely.


« Viimeksi muokattu: 25.11.2010 09:03 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1492 : 06.12.2010 13:54 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili On toi DKCR vaan herkku tasoloikka. Retro Studios on muovannut erittäin eheän kokonaisuuden, jossa parhaiten loistaa kenttäsuunnittelu. Hyökkäysliikkeiden mappaaminen heilautuksen alle on tosiaan pelin ehkäpä ainut huono puoli. Pari kertaa on puhtaasti tuon takia tullut kuoltua. Puhutaan kuitenkin niin loistopelistä, että kiitettävän puolelle päästään helposti.

Ja sitä haastetta tosiaan riittää. Nelosmaailman (Cave) pomovastustajassa olen tällä hetkellä ja samaisessa maailmassa tuli ensimmäinen Game Over. Muistattehan vielä pelien Game Overit...? Minulle tyypillisesti sitä ärräpäät lentelee myös tätä pelatessa, mutta vitutuskäyrä ei pääse missään vaiheessa pahemmin nousemaan, kun jokaisen apinan henki on kuitenkin omissa käsissä. Poislukien muutamat kohdat joissa en tosiaan saanut liiketunnistushyökkäystä lähtemään.

Oman osan haasteesta tuo palapelipalojen ja KONG -kirjainten metsästäminen. Varsinkin palapelipalat on usein melko hyvin jemmattu ja KONG -kirjaimet sitten muilla tavoin haasteellisissa paikoissa.

On kyllä loistopeli ja suosittelen kaikille Wiin omistajille.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1493 : 06.12.2010 22:04 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Vanquishin vetäisin tuossa läpi. Ensimmäinen kerta ja Hardilla pelasin, Trophyistä napsahti 80%. Pelikello näyttää reilua viittä tuntia, mutta kyllä siinä oikeasti vähän enemmän aikaa meni.

Aivan helvetin tiukka peli kyllä, ei voi kuin suositella. Sopivan mittainen, tyylikäs ja todella viiihdyttävä paketti. Pelattavuus äärimmäisen hiottua ja hauskaa. Tälläistä rakettiperseilyä toivoisi näkevänsä jatkossakin, on nimittäin sen verran hauska tapa liikkua.

Seuraavaksi voisi hakea parit matkan varrrelle jääneet Trophyt ja yrittää niitä Tactical Challengejä. Platinum Trophy olisi aika lähellä, mutta vähän kauhutarinoita olen kuullut siitä viimeisestä Challengesta. Ainoa ongelmallinen Trophy, joka puuttuu, loput ovat läpijuoksukamaa.
tallennettu
Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1494 : 08.12.2010 23:52 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili DKC Returns. Ilman wagglea antaisin pelille 9, nyt wagglepelleilyn kanssa 7,5. Kyrsii peli-iloa vaan niin pirusti kun kokoajan pitää vatkata ohjainta. Ja jos speedruneja haluaa vetää, niin pitää jytkyttää kokoajan, jotta voi rollata. Liikeohjausta ei pitäisi käyttää näin. Pitäisiköhän tutustua homebrewiin, jotta tuon saisi korjattua.

Red Dead Redemption. Helvetin kova peli. Vie GTA4:ää mennentullen. Ainoa "suunnitteluvirhe" mikä pelissä ärsyttää on tahattomien mokien peruuttamattomuus, esim. juoksin vahingossa hevosella sivuquestin antajan päälle, joka kuoli. Ja nyt en enää voi tuota questiä tehdä. Vai spawnaako ukko takaisin myöhemmin kun olen poistunut alueelta/käynyt tallentamassa/tms.? Samanlainen paska vaivasi Oblivionia, mutta siinä pelissä tuhat kertaa pahempana. Urgh, takaisin RDR:n pariin, että saan Oblivionin paskuuden pois mielestä...
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1495 : 14.12.2010 21:01 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Sly Collectionia olen nyt pelannut ehkä viisi kenttää ja maistuu varsin hyvin. Alkuperäisiä pelejä en tosiaan ole koskaan pelannut, joten ihan tuore tapaus minulle siinä mielessä.

Käännös on onnistunut mielestäni varsin hyvin ja peli on graafisesta cell-shading tyylistään johtuen edelleenkin nätti katsoa. Tekstuurit ovat terävät ja ruudunpäivityst lukittu sinne 60fps käsittääkseni. Ainoa mikä oikeastaan risoo välillä on Slyn apurikaverit, joiden äänet ovat samaa tasoa Star Foxin kaverien kanssa. Hyvää tasoloikkaa silti tämä, itse en olekaan oikein mitään tasoloikkia pelannut pariin vuoteen.

Trophy-huoraajille tämä on kanssa varsin hyvä paketti, koska tässä setissähän on kolmet Platinum Trophyt ja kyseessä ovat varmaan helpoiten saatavissa olevat missään PS3-pelissä. Kannattaa katsastaa, kunhan hinta putoaa sinne parinkympin tietämille.
tallennettu
Vs: Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1496 : 15.12.2010 03:37 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili
Sly Collectionia olen nyt pelannut ehkä viisi kenttää ja maistuu varsin hyvin. Alkuperäisiä pelejä en tosiaan ole koskaan pelannut, joten ihan tuore tapaus minulle siinä mielessä.

Käännös on onnistunut mielestäni varsin hyvin ja peli on graafisesta cell-shading tyylistään johtuen edelleenkin nätti katsoa. Tekstuurit ovat terävät ja ruudunpäivityst lukittu sinne 60fps käsittääkseni. Ainoa mikä oikeastaan risoo välillä on Slyn apurikaverit, joiden äänet ovat samaa tasoa Star Foxin kaverien kanssa. Hyvää tasoloikkaa silti tämä, itse en olekaan oikein mitään tasoloikkia pelannut pariin vuoteen.

Trophy-huoraajille tämä on kanssa varsin hyvä paketti, koska tässä setissähän on kolmet Platinum Trophyt ja kyseessä ovat varmaan helpoiten saatavissa olevat missään PS3-pelissä. Kannattaa katsastaa, kunhan hinta putoaa sinne parinkympin tietämille.
Jäin jumiin toiseen bossiin. Vaikea kuin mikä; ja nämä muka lastenpelejä?  :lol:
Hyvää shittiä Sly 1 ainakin tähän asti siis. Huomenna jatkuu.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1497 : 15.12.2010 12:17 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 5 Profiili
Sly Collectionia olen nyt pelannut ehkä viisi kenttää ja maistuu varsin hyvin. Alkuperäisiä pelejä en tosiaan ole koskaan pelannut, joten ihan tuore tapaus minulle siinä mielessä.

Käännös on onnistunut mielestäni varsin hyvin ja peli on graafisesta cell-shading tyylistään johtuen edelleenkin nätti katsoa. Tekstuurit ovat terävät ja ruudunpäivityst lukittu sinne 60fps käsittääkseni. Ainoa mikä oikeastaan risoo välillä on Slyn apurikaverit, joiden äänet ovat samaa tasoa Star Foxin kaverien kanssa. Hyvää tasoloikkaa silti tämä, itse en olekaan oikein mitään tasoloikkia pelannut pariin vuoteen.

Trophy-huoraajille tämä on kanssa varsin hyvä paketti, koska tässä setissähän on kolmet Platinum Trophyt ja kyseessä ovat varmaan helpoiten saatavissa olevat missään PS3-pelissä. Kannattaa katsastaa, kunhan hinta putoaa sinne parinkympin tietämille.
Jäin jumiin toiseen bossiin. Vaikea kuin mikä; ja nämä muka lastenpelejä?  :lol:
Hyvää shittiä Sly 1 ainakin tähän asti siis. Huomenna jatkuu.

Ah, sieltä ne muistot tulee. Eka Sly on kyllä erittäin timantti tasoloikinta! Bosseissa on mukavasti mielikuvitusta, ja varkaan ohjailu sujuu kuin tanssi. Jostain syystä jatkarit jäivät pelaamatta(kakkosta tahkosin lainapelinä muistaakseni jonnekin asti), mutta ei kait niidenkään huonoja pitäisi olla. Enemmän kamaa, mikä on sekä hyvä että huono asia. Mut eka on diamond.

Pahus, pitäisiköhän ostaa tämä tyttöystävälle - ja samalla itselle - joululahjaksi? Tilasin sille kyllä jo Ice Climbersin Ebaysta, kun se hurahti taas 8-bittiseen aikaan ja osti itselleen NESin, mut kaksi peliä on tietty enemmän. ;D
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1498 : 15.12.2010 12:23 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili
Sly Collectionia olen nyt pelannut ehkä viisi kenttää ja maistuu varsin hyvin. Alkuperäisiä pelejä en tosiaan ole koskaan pelannut, joten ihan tuore tapaus minulle siinä mielessä.

Käännös on onnistunut mielestäni varsin hyvin ja peli on graafisesta cell-shading tyylistään johtuen edelleenkin nätti katsoa. Tekstuurit ovat terävät ja ruudunpäivityst lukittu sinne 60fps käsittääkseni. Ainoa mikä oikeastaan risoo välillä on Slyn apurikaverit, joiden äänet ovat samaa tasoa Star Foxin kaverien kanssa. Hyvää tasoloikkaa silti tämä, itse en olekaan oikein mitään tasoloikkia pelannut pariin vuoteen.

Trophy-huoraajille tämä on kanssa varsin hyvä paketti, koska tässä setissähän on kolmet Platinum Trophyt ja kyseessä ovat varmaan helpoiten saatavissa olevat missään PS3-pelissä. Kannattaa katsastaa, kunhan hinta putoaa sinne parinkympin tietämille.
Jäin jumiin toiseen bossiin. Vaikea kuin mikä; ja nämä muka lastenpelejä?  :lol:
Hyvää shittiä Sly 1 ainakin tähän asti siis. Huomenna jatkuu.

Ah, sieltä ne muistot tulee. Eka Sly on kyllä erittäin timantti tasoloikinta! Bosseissa on mukavasti mielikuvitusta, ja varkaan ohjailu sujuu kuin tanssi. Jostain syystä jatkarit jäivät pelaamatta(kakkosta tahkosin lainapelinä muistaakseni jonnekin asti), mutta ei kait niidenkään huonoja pitäisi olla. Enemmän kamaa, mikä on sekä hyvä että huono asia. Mut eka on diamond.

Pahus, pitäisiköhän ostaa tämä tyttöystävälle - ja samalla itselle - joululahjaksi? Tilasin sille kyllä jo Ice Climbersin Ebaysta, kun se hurahti taas 8-bittiseen aikaan ja osti itselleen NESin, mut kaksi peliä on tietty enemmän. ;D

Arvosteluista sain ainakin sellaisen käsityksen, että tuo Sly 2 olisi huomattavasti tätä ekaa parempi, kun taas kolmonen osoittaa jo vähän väsymisen merkkejä.
tallennettu
Re: Mitä peliä pelasit viimeksi? « Vastaus #1499 : 15.12.2010 12:48 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 5 Profiili
Sly Collectionia olen nyt pelannut ehkä viisi kenttää ja maistuu varsin hyvin. Alkuperäisiä pelejä en tosiaan ole koskaan pelannut, joten ihan tuore tapaus minulle siinä mielessä.

Käännös on onnistunut mielestäni varsin hyvin ja peli on graafisesta cell-shading tyylistään johtuen edelleenkin nätti katsoa. Tekstuurit ovat terävät ja ruudunpäivityst lukittu sinne 60fps käsittääkseni. Ainoa mikä oikeastaan risoo välillä on Slyn apurikaverit, joiden äänet ovat samaa tasoa Star Foxin kaverien kanssa. Hyvää tasoloikkaa silti tämä, itse en olekaan oikein mitään tasoloikkia pelannut pariin vuoteen.

Trophy-huoraajille tämä on kanssa varsin hyvä paketti, koska tässä setissähän on kolmet Platinum Trophyt ja kyseessä ovat varmaan helpoiten saatavissa olevat missään PS3-pelissä. Kannattaa katsastaa, kunhan hinta putoaa sinne parinkympin tietämille.
Jäin jumiin toiseen bossiin. Vaikea kuin mikä; ja nämä muka lastenpelejä?  :lol:
Hyvää shittiä Sly 1 ainakin tähän asti siis. Huomenna jatkuu.

Ah, sieltä ne muistot tulee. Eka Sly on kyllä erittäin timantti tasoloikinta! Bosseissa on mukavasti mielikuvitusta, ja varkaan ohjailu sujuu kuin tanssi. Jostain syystä jatkarit jäivät pelaamatta(kakkosta tahkosin lainapelinä muistaakseni jonnekin asti), mutta ei kait niidenkään huonoja pitäisi olla. Enemmän kamaa, mikä on sekä hyvä että huono asia. Mut eka on diamond.

Pahus, pitäisiköhän ostaa tämä tyttöystävälle - ja samalla itselle - joululahjaksi? Tilasin sille kyllä jo Ice Climbersin Ebaysta, kun se hurahti taas 8-bittiseen aikaan ja osti itselleen NESin, mut kaksi peliä on tietty enemmän. ;D

Arvosteluista sain ainakin sellaisen käsityksen, että tuo Sly 2 olisi huomattavasti tätä ekaa parempi, kun taas kolmonen osoittaa jo vähän väsymisen merkkejä.

Onhan sekin mahdollista, muistan siitä tosi vähän yksityiskohtia. Ja saattaa itse asiassa olla, että sekoitan joitain osuuksia eri pelien välillä. Silti, ykkösestä mulla on jääneet ne parhaat fiilikset, mut toisaalta ekoista peleistä tulee monesti jonkin sortin lemppareita.

Koko ajan vaan tekee enemmän mieli hommata tuo kokoelma.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 ... 141
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines