Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots -julkaisu: 12.06.2008
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 19
Tulostusversio
Aihe: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots  (Luettu 127796 kertaa)
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #60 : 24.08.2007 22:47 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kenties pelissä on joku uuden sukupolven cyber ninjakin. ;)

Meillähän on jo Raiden.  :)
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #61 : 25.08.2007 00:08 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Mitä jos nämä ovat ne uusi foxhound ja nämä "oliot" ovat ykkösosan raven, mantis ja wolf :???:
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #62 : 25.08.2007 10:32 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 164 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mitä jos nämä ovat ne uusi foxhound ja nämä "oliot" ovat ykkösosan raven, mantis ja wolf :???:

vaikka ne kaikki kuoli ja beauty and the beastin tyypit ovat kaikki naisia.
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #63 : 25.08.2007 12:22 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
vaikka ne kaikki kuoli ja beauty and the beastin tyypit ovat kaikki naisia.


Eipä tuo nyt oikeastaan niin kaukaa haetulta kuulosta, kun sarjassa on nähty vampyyri, hieman tuhti rullaluistelija-pommittaja, satavuotias tarkka-ampuja, genitaalien kourimista kahteen otteeseen, identetiteetin siirtymistä toiseen ruumiiseen käden kiinnittämisen kautta, Fission Mailed ja "I need scissors! 61!" ja niin edelleen.

Ovathan nuo nyt aika lähellä ensimmäisen MGS:än pomoja jollain tasolla ja Merylin ja Liquidin mukanaolot ihan vain lisäävät epäilyjä.

Mutta silti. . . "RAAAAGE"
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #64 : 25.08.2007 13:37 »
Masi Jäsen Viestejä: 43 Basaaripisteet: 0 Profiili Luulen,että Kojima tekee tästä viimeisestään jonkinlaisen sodanvastaisen teemaltaan ja nuo bosset ovat täydellinen osoitus siitä.Täydellisesti sotimaan pystyy vain kone,mutta nämä bosset olivat ainakin trailerin mukaan sotureita jotka "sekosivat" sotimiseen.Snake vs täydelliset tappokoneet....vai onko näissä koneissa kuitenkin vielä murunen hyvyyttä?....

« Viimeksi muokattu: 27.08.2007 17:22 kirjoittanut Masi »
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #65 : 25.08.2007 16:45 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili
Luulen,että Kojima tekee tästä viimeisestään jonkinlaisen sodanvastaisen teemaltaan ja nuo bosset ovat täydellinen osoitus siitä.Täydellisesti sotimaan pystyy vain kone,mutta nämä bosset olivat ainakin trailerin mukaan sotureita jotka "sekosivat" sotimiseen.Snake vs täydelliset tappokoneet....vai onko näissä koneissa kuitenkin vielä murunen ihmisyyttä?....
QUANTUM! QUANTUM! Lennokasta pohdintaa elämän järjettömyydestä. Ihminen on dynaaminen psykofyysinen kokonaisuus. Kuuleeko kukaan puuta joka ei kaadu metsässä?
N
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #66 : 26.08.2007 19:34 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Eipä tuo nyt oikeastaan niin kaukaa haetulta kuulosta, kun sarjassa on nähty vampyyri, hieman tuhti rullaluistelija-pommittaja, satavuotias tarkka-ampuja, genitaalien kourimista kahteen otteeseen, identetiteetin siirtymistä toiseen ruumiiseen käden kiinnittämisen kautta, Fission Mailed ja "I need scissors! 61!" ja niin edelleen.

Ovathan nuo nyt aika lähellä ensimmäisen MGS:än pomoja jollain tasolla ja Merylin ja Liquidin mukanaolot ihan vain lisäävät epäilyjä.

Mutta silti. . . "RAAAAGE"

Hupaisaa huomata, että suurin osa tästä hallusinogeeni-tarjonnasta löytyy nimenomaan Sons of Libertysta. Kreisi stooriko? Naah...

Ykkönen on pirun tasapainoinen kokemus, ja sen hahmogalleriaa ei vain voi voittaa. Erikoisia mutta tavallisia bosseja, joiden stoorit ensinnäkin kerrotaan juurta jaksaen, niillä on vaikutusta tarinan kulkuun, ja ne vieläpä kiinnostavat. Kakkonen vei koko paskan aivan uusiin sfääreihin ykkösen pohjalta, mutta onnistuu uskomattomasti tasapainoilemaan järkevän ja umpihullun välillä ilman, että touhu alkaisi vituttamaan. Juuri siksi rakastan kakkosta, vaikka esimerkiksi sen bossit eivät nousseet ykkösen tasolle(vaikka hyviä olivatkin).

Ikävä kyllä kolmosessa taas painotettiin friikkiyteen, ja unohdettiin taustat. Mistä pirusta nämä tulivat, mikä niitä ajaa? The End on luonnollisesti nerokkaassa hulluudessaan ja pelattavuudessaan se positiivinen poikkeus, mutta muuten bossit olivat vain kylmiä kuoria jotka piti raivata pois tieltä. Vaikkakin ihan mukava suurinta osaa niistä silti oli pelata. Ikävästi näyttää, että nelonen vie tätä edelleen pidemmälle. Ei tämän mitään fantasiaa sentään pitäisi olla. Nyt jos koskaan tullaan kaipaamaan selityksiä.

Noh, onhan meillä sentään iki-ihana Liquid, jota on piru vie mahdoton saada hengiltä. Tulee kovasti mieleen Boriksen eliminoimisen ongelmat Snatchissa. "...fuck you..." :lol:



Ai niin, odottaako kukaan muu uusimpia uutisia Raidenin ja Rosen suhteen etenemisestä? Luulisi itsemurhaninjailun jotenkin vaikuttavan muutenkin epätasapainoiseen ihmissuhteeseen... Codec, vapauta kerronnallinen mahtisi!
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #67 : 27.08.2007 17:30 »
Masi Jäsen Viestejä: 43 Basaaripisteet: 0 Profiili
Luulen,että Kojima tekee tästä viimeisestään jonkinlaisen sodanvastaisen teemaltaan ja nuo bosset ovat täydellinen osoitus siitä.Täydellisesti sotimaan pystyy vain kone,mutta nämä bosset olivat ainakin trailerin mukaan sotureita jotka "sekosivat" sotimiseen.Snake vs täydelliset tappokoneet....vai onko näissä koneissa kuitenkin vielä murunen hyvyyttä?....
QUANTUM! QUANTUM! Lennokasta pohdintaa elämän järjettömyydestä. Ihminen on dynaaminen psykofyysinen kokonaisuus. Kuuleeko kukaan puuta joka ei kaadu metsässä?

Heh,en ollut tässä mitään syvällistä filosofiaa laukomassa.Päättelin että Kojima lähtee samalle suunnalle kuin ekan MGS bossien kohdalla,nehän olivat melko traagisia tapauksia.Aavistelen samaa MGS4:n bosseista ja ainakin trailerissa tarinoitiin siihen suuntaan,niiden nimetkin ovat ykköseen viittaavat.
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #68 : 01.09.2007 19:23 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Kojima teki mammuttimaisen virheen kun MGS-sarjan bosseista alettiin tehtailemaan friikkejä. Ei noihin saa millään sellaista kosketuspintaa mitä esimerkiksi ensimmäisen MGS:n ihmismäisiin vastuksiin.

Se, miten Sniper Wolf aikoinaan pohjustettiin ja millaiset vaikutukset kyseisen bossin voittamisella oli itse tarinaan, oli nerokasta. Se oli oikea, hengittävä ihminen eikä mikään perkeleen sarvipäinen snaippaaja-nainen jolla on häntä, millaisen MGS4:ssä voisimme nähdä!

Pelaappa se peli uudelleen läpi. Ei Sniper Wolf ollut sen kummempi hahmo kuin vaikkapa The Endikään. Sillä vain sattui olevan löyhä sidos Otaconiin mikä kieltämättä toimi aikoinaan todella hyvin. Mistään hienosti käsikirjoitetuista hahmoista ei MGS1:sessäkään ollut todellakaan kyse. Nimenomaan pomot MGS:issä ovat kunnioittaneet old-school tyyliä karikatyyrimäisyyksissään. Tosin ykkösessä niillä kaikilla oli joku mahtava elämän-filosofia annettavanaan. Toimi skidinä kuin HÄKÄ.

Mutta Guns of the Patriot kärsii kyllä selvästi taiteellisista puutteista. Siinä missä edeltäjissä oli jokaisessa joku oma selkeä teema ja   tunnusmainen graafinen ilme niin MGS4 näyttää niihin verrattuna lähinnä mustavalko-filmiltä. Ihmisten naamatkin näyttävät rumemmilta kuin Snake Eaterissa. Saa nähdä voiko Kojima muka pelin ryssiä, mutta ei tämä tässä vaiheessa parhaalta MGS:ltä kyllä millään näytä eikä kuulosta.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #69 : 19.09.2007 22:04 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili http://www.gamersyde.com/news_5093_en.html

TGS-traileria.
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #70 : 20.09.2007 00:55 »
Masi Jäsen Viestejä: 43 Basaaripisteet: 0 Profiili Hemmetti tuota Kojimaa.Pistää viimeiseen Geariinsa joka fanipojan unelman.Eeppisen taistelun joka käydään arvatkaa millä masiinoilla?,ei yhdellä.......vaan peräti kahdella!.

-"Liquid!"
-"brother!"
-"It's not over....not yet!!"

Edit:
English traileri:
http://www.gametrailers.com/player/25138.html





« Viimeksi muokattu: 20.09.2007 16:31 kirjoittanut Masi »
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #71 : 20.09.2007 16:41 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Woah! Tuota traileria olen odottanut koko vuoden  :o Odotukset nousivat kattoon ja on pieni mahdollisuus että tämä ilmestyisi jo jouluna...
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #72 : 21.09.2007 17:56 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili KYLLÄ. Ehdin jo huolestua edellisen trailerin kohdalla, että mitä vittua se Kojima duunaa, mutta 1UP:in ennakko ainakin lupaa naurettavan hienoa kokemusta jälleen kerran. Myös rumble on pelissä mukana jonkun ihme Dual Shock 3:sen muodossa (joo olen out peli-asioissa tällä hetkellä) ja sixsux ohjaus on jätetty suosiolla mäkeen. Lukekaa!



Lainaus
Patiently waiting two years to get our hands on Hideo Kojima's ultimate entry in the wildly popular Metal Gear Solid stealth-action franchise hasn't been easy. A steady trickle of gorgeous trailers and impressive gameplay demonstrations (climaxing with the gleefully absurd new Tokyo Game Show promo clip featuring a diaper-wearing monkey and a monumental Metal Gear Rex-versus-Metal Gear Ray showdown) has millions of fans across the globe wondering if Metal Gear Solid 4 will deliver on the game's promise to "transfuse life into Sony's war machine, the PlayStation 3" (Konami's words, not ours). So many aspects of the MGS experience have changed here, from the setting (chaotic, war-torn urban battlegrounds replace the drab enemy bases and organic jungles of previous titles) to the hero (the edgy maverick Solid Snake has become an embittered, war-weary old man due to advanced aging), that longtime fans may wonder if this is still the Metal Gear Solid they've grown to love over the past decade.
We're pleased to report that they have little to worry about: While MGS4 surely represents a quantum leap in terms of accessibility and technology, it still retains the core elements that make the series so endearing. The Tokyo Game Show demo begins roughly 15 minutes into the game proper, dropping Snake (who's now jokingly referred to as "Old Snake" throughout) into the desolate, bombed-out city of Medina, Saudi Arabia on a mission to rendezvous with allies and search for Snake's nemesis, Liquid Ocelot. Visually, the game instantly impresses. The stark, harsh sunlight beats down on richly detailed streets as clouds of dust carrying bits of debris waft by. The world itself looks stunningly realistic, with a vast array of detailed textures covering the surfaces, a multitude of objects (including Snake himself) casting lifelike shadows (including perfect self-shadowing), and highly effective use of depth-of-field and subtle motion blur which lends the whole experience a graphical blitzkrieg unlike anything currently on consoles. Sure, MGS4 still falls back upon the series' long-running trick of reducing the color palette in order to up the visual fidelity, but it's such an evocative world that you won't complain. Likewise, the immersive 5.1 sound design does a remarkable job of transporting you to the battlefield, as distant explosions crackle in the periphery and haunting melodies weave in and out of the mix.


Before you set out on your mission, Snake receives a codec call from his old pal Otacon. The new Codec screen offers a full-color wide-angle view of your caller (but no image of Snake this time) that you can pan around, just as in MGS2. The big change here, however, is the ability to either fast-forward the message (that'll come in handy if Raiden's ladyfriend Rose calls to discuss her favorite monster movies) or rewind to catch key details you may have missed. Also, these codec scenes now feature full lip synching, and the U.S. version will also match up perfectly.

Before jumping into the fray, it's crucial to wrap your head (and hands) around MGS4's seriously revamped control scheme. Moving Snake around the battlefield with the analog stick feels simple and responsive, and the new camera angle (a tweaked take on MGS3: Subsistence's third-person view) automatically makes you feel like a more active participant than the old-fashioned top-down view ever did. Aiming and firing have been simplified, as you now simply hold down L1 to aim and press R1 to fire. While holding down L1, pressing Triangle moves the action into a full first-person view from which you can play the entire game&though, admittedly, we can't imagine actually wanting to do this. R1 also doubles as CQC at close range, and every weapon now has some manner of CQC attack, even rifles and machine guns. Expert players will delight to find some truly advanced CQC combos that require incredibly precise timing to pull off moves such as the gruesome crotch grab and a crafty disarm that actually snags the foe's firearm. The X button still allows Snake to crouch (and from this position, he can now walk at a decent clip while hunched over), but in order to lay flat on the ground you have to hold X for a few seconds. This thankfully alleviates the problem the past games had that often found players lying immobile on the ground at inopportune moments due to a stray button tap. And you might actually want to lay prone in MGS4, as you can still fire freely from this position as well as use the surprisingly effective play-dead fake-out move.


Perhaps the biggest change to MGS4's control scheme is the addition of Triangle as a context-sensitive action button. Pressing it will make Snake jump into trash bins, hug walls (which causes Snake's cool new Octocamo to kick in), or grab onto ledges. The Square button toggles the game's surprisingly useful auto-aim feature on and off, but we found the manual aiming to be considerably more fun -- moving while shooting now feels a lot like Gears of War, and you can switch your firing position from left to right with another simple button press as in GRAW. We were a tad surprised that very little Sixaxis control seems to have made it into the final game: Outside of using it to pop up out of trash bins, we didn't spy any uses for the tilting mechanism. We did enjoy the various rumble effects employed by the new Dual Shock 3 controller, though: As explosions rattled around Snake, we could actually feel the direction from which they were coming based on what part of the controller virbated. Overall, the controls feel incredibly streamlined and accessible, while still retaining the precise movement and aiming fans have come to expect from the franchise.


Snake's HUD features a slew of new indicators in MGS4. Rather than traditional radar, you now use the "Threat Ring" -- a transparent circle around Snake that spikes into waveforms pointing in the direction of danger. This, coupled with a compass pointing you towards your objective and a subscreen map that can be viewed at any time, make navigating the more open-ended, multi-tier level a breeze. Although they didn't factor into the demo, you can also see two new meters beneath Snake's health bar: A Stress meter and a Psyche meter. Konami tells us that the Stress meter increases depending on how the battle progresses, and if Snake gets really freaked out he'll enter a "Combat High" that greatly increases his accuracy while halving all damage he receives. The Psyche meter represents his mental stability, and it lowers as you fight, causing Snake's accuracy to diminish. You can refill this gauge by looking at dirty magazines, but looking at the same page for too long simply won't work -- Snake must look at a variety of scantily-clad lasses if he wants to clear his troubled mind.

The demo's first objective is to meet up with Otacon's little Metal Gear Mk II robot, but a garrison of private military corporation (PMC) forces stands in the way. Taking these guys out isn't tough, as the demo outfits Snake with oodles of killer weapons including various pistols, machine guns, rifles, grenades, mines, sleeping gas, and an electrified knife. Several weapons feature alternate fire methods, and one gun in the arsenal demonstrated the new customization feature that allows you to graft a grenade launcher, flashlight, or other add-ons to a shotgun. These PMC troops do have some serious firepower, though: A Stryker armored personnel carrier armed with a powerful machine gun. Getting past this monstrosity requires nimble reflexes (or a little stealth), but once you're past it you get a nice reward. Otacon's cuddly robo joins Snake and delivers the new Solid Eye scanning device (which features three different modes that allow Snake to see what equipment enemies carry, see thermal signatures such as footprints in the sand, and zoom in à la the classic MGS scope), along with another sizable cache of guns, including the wildly powerful RPG and Javelin (a heat-seeking missile) that can obliterate those pesky Strykers.


The Mk.II itself is a blast to control (even if you can't steer it with the Sixaxis as we all expected), as it can quickly switch into full stealth camo mode, roll up behind an enemy and deliver a stunning electrical charge. After scouting ahead with Snake's robotic buddy, you press onward to find a local militia group engaged in a deadly exchange with the PMCs. You walk through some realtime scripted sequences of heavy artillery fire, then look up to see birdlike UAV drones screeching overhead dropping bombs. At this point, it's up to you whether or not to help the militia. Saving their sorry asses is enough to endear them to Snake (evidenced by cute heart icons above their heads), but you can take the cooperation even further by handing them your own rations on the battlefield, which will in turn inspire them to share their weapons. Once all the PMC troops are disposed of, the demo ends as you meet up with a mysterious group of soliders...who turn out to be the reformed Foxhound unit led by Snake's old flame Meryl Silverburgh (whose flame-colored coif has mercifully been reworked from its plastic appearance in previous trailers). She's joined by two hulking grunts (Ed and Johnathan) and an unlikely ally -- staple MGS joke character Johnny Sasaki (whose been given the new nickname "Akiba" as a reference to Tokyo's nerd mecca, Akihabara). Meryl and Snake have a bittersweet yet awkward reunion, but the drama quickly evaporates as Johnny's chronic diarrhea quite literally cuts the sexual tension in the room.












JOHNNY! En ole vielä nähnyt traileria, mutta toivottavasti saan sen vilkaistua viikonloppuna.


« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 18:16 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #73 : 21.09.2007 18:10 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Valaiskaapa joku minulle tuon Johnny Sasakin tarinaa. MGS3:ssa tyyppi taisi olla vartijana jossain kohdassa kun Snake oli vankilassa, tai jotain sellaista?
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #74 : 21.09.2007 18:59 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 164 Basaaripisteet: 0 Profiili se on vaan huumori hahmo.
ykkösessä se vartioi merylin vankiselliä ja kun meryl kolkkasi sen niin välidemossa se oli alasti perspystyssä lattialla.
sitten se vartioi pelin puolivälissä snaken selliä muttä sille tuli ripuli tai jtn.

kakkosessakin se oli vessassa mutta sitä ei tiedä ellei kuuntele mikrofoonilla juuri oikeaan suuntaan kun ollaan raidenilla etsimässä yhtä tyyppiä.
silloinkin sillä oli vatsa sekaisin ja lopuksi vielä vessapaperikin loppu.

kolmosessa oli johhnyn isä.

tuossa nelosessakin se tuntuu taas olevan paskalla trailerin perusteella ;D
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #75 : 21.09.2007 20:49 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Johnny löytyy myös SoLissa siinä kun pitää suojella Emmaa Snipulla. Ensimmäisen ison putken takaa kun kuuntelee micillä niin tulee kunnon tavaraa.

Mutta olipas video! Näin vain sen cam-version japsiäänillä, mutta meno on todella siistiä. Ja sekoa ;)

Se Ray taisi olla sitten hienointa peligrafiikkaa ikinä. Muuten peli ei teknisesti loista, mutta näyttää kyllä enemmän kuin tarpeeksi hyvältä. Välidemoissa ei tosin vieläkään ole aivan samaa tyylikkyyttä kuin edeltäjissä. Ja se Bowie häiritsee vieläkin :???:
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #76 : 22.09.2007 11:14 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Hieno traileri. Korotti taas hieman ps3:n ostoaikoomuksia.
Johnny oli mukava ylläri, mutta Cam Clarken ääni olisi kruunannut kaiken...  :(
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #77 : 22.09.2007 11:51 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Muistatteko vielä sen piikin jonka Snake tökkää kaulaansa? Tuli vain mieleeni kun pelissä Snake voi stresssaantua liikaa, että mitä jos se piikki onkin rauhoittavia? Minusta se näytti nyt aivan stressi kohtaukselta jonka Snake sai siinä TGS 05- trailerissa. Tässäkin trailerissa Snake tökkää sen kaulaansa...
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #78 : 27.02.2008 05:29 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Julkaisupäivä mahdollisesti kesäkuun 12. (Pohjois-Amerikassa), näin on kuulemma ilmoitettu jossain Sonyn jälleenmyyjille pitämässä info-tilaisuudessa. Samana päivänä tai ainakin samoihin aikoihin tulee myyntiin MGS4 + 80GB PS3 -bundle, jossa myös mukana DualShock3. Hintaa saman verran kuin nykyisellä Motorstorm-bundlella, l. 500$:a.

Mitään ei ole vielä varmistettu virallisesti, mutta senkin pitäisi olla tulossa piakkoin (virallisen ilmoituksen, siis).


« Viimeksi muokattu: 27.02.2008 06:13 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #79 : 27.02.2008 14:28 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili


Japsikansi paljastettu. Nam.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #80 : 27.02.2008 14:44 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ra-had
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #81 : 27.02.2008 15:07 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Collector's Edition (tai mikä lie onkaan) näyttää hotilta, mitäköhän siihen sisältyy?
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #82 : 27.02.2008 16:19 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Collector's Edition (tai mikä lie onkaan) näyttää hotilta, mitäköhän siihen sisältyy?

Jo normi kansi saa minut jo kikseihin. Collectros Edition pelistä kyllä kiinnostaisi, mutta se taidetaan repiä käsistä jo julkaisun koittaessa.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #83 : 27.02.2008 16:35 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Tuo alin kuva voisi viitata siihen että tulee jokin spessuversio itse konsolistakin? Joku Foxhoundin logo tai sitten camo-PS3?
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #84 : 28.02.2008 08:20 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Tuo alin kuva voisi viitata siihen että tulee jokin spessuversio itse konsolistakin? Joku Foxhoundin logo tai sitten camo-PS3?

Heh ensimmäiset täpinät muuten piiiiiitkästä aikaa koko grilliä kohtaan :rollaus: (siis minulla)

MGO himottaisi myös.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #85 : 29.02.2008 07:19 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW 12.6.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #86 : 01.03.2008 02:10 »
Qtulhu Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili Toi japsikansi on kieltämättä komea ja se on samantyylinen kuin PS1:sen MGS:n kansi, tosin värit ovat tummemmat. Menee PS3 hankintaan tässä julkaisun alla osin tämän, osin Blu-rayn ja osin muiden tulevien yksinoikeuspelien vuoksi.

Jep, silloin räjähtää pankki.


« Viimeksi muokattu: 01.03.2008 18:10 kirjoittanut Qtulhu »
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #87 : 01.03.2008 14:17 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Saa nähdä tuleeko se PS3:n pakkopoisto Solidin uusimman vuoksi. Olen minä sitä ostoa jo Ratchet+Indianafeikki-tarjouksen kanssa pyöritellyt, mutta ei riitä. Kesällä tuleva reissu Jenkkeihin imee niin paljon moulaa, ettei ylimääräiseen ole yksinkertaisesti varaa.

Jonkunlainen himmee MGS-bundle-spessudesign-paketti saattaisi kyllä ylittää kulutuskynnyksen. Vaan ellei, niin on mulla kaveri joka tämän poistaa heti. Yösessarilla kertaistumalta läpi, kuten pari aiempaakin. Se jos mikä on trippi.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #88 : 02.03.2008 12:25 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW No huh huh, Kojimalle BD:n tarjoama 50 gigan levytila on liian vähän ja mies sanoo, että joutuu karsimaan peliä jotta kaikki mahtuisi mukaan...

http://n4g.com/tech/News-117932.aspx
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « Vastaus #89 : 02.03.2008 12:44 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW  :rollaus:
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 19
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines