Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • The Legend of Zelda: Phantom Hourglass -julkaisu: 19.10.2007
Sivuja: 1 [2] 3
Tulostusversio
Aihe: Legend of Zelda: Phantom Hourglass  (Luettu 19105 kertaa)
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #30 : 06.07.2007 16:57 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Japsikannet vetävät minua niin puoleensa. Wind Wakerinkin JP-box art on ihanaa.  :)

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #31 : 10.07.2007 09:55 »
WeePee Väsynyt kokki Jäsen Viestejä: 70 Basaaripisteet: 1 Profiili Sountrackkiä pukkaa...  8)

Kappaleet 1, 3 , 4 , 6 ,20 aijaijaiaji mitä fiiliksiä herättää...
Nyt: Modern warfare 2 ja 10/10 netti... parhautta
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #32 : 14.07.2007 10:06 »
FindRb Jäsen Viestejä: 85 Basaaripisteet: 0 Profiili Pelillehän on jo euro julkaisupäiväkin varmistunut.

19. lokakuuta, jos jotain nyt kiinnostaa.
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #33 : 14.07.2007 12:51 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Japsikannet vetävät minua niin puoleensa. Wind Wakerinkin JP-box art on ihanaa.  :)

Ei ehkä kannata tehdä tuosta itselleen sääntöä. Tuokin WW-Jap kansi on tyylillisesti samantyyppinen kuin Jenkki PH-kansi.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #34 : 14.07.2007 13:00 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Pelin Jenkki ja Eurooppa -julkaisupäivät ovat niin lähellä toisiaan (1.10 & 19.10), etten viitsi edes ostaa tätä importtina.

Mutta 19.10, ehdottomasti julkaisupäivän ostos.



www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #35 : 14.07.2007 19:38 »
~Sidekick~ Jäsen Viestejä: 36 Basaaripisteet: 0 Profiili Pistivät Nintendolla kyllä kovan kovaa vastaan. Eikös GTA IV julkaista samaisena päivänä? Itse ostan kyllä molemmat mutta saa nähdä vähentääkö IV Zeldan myyntejä. Ainakin Euroopassa GTA:t tuntuvat olevan niin suuressa suosiossa, että muiden pelien myynti voi kyseisellä viikolla olla suht vähäistä. Ja eikös viime vuosina uusi Pro Evolution Soccer ole ollut tapana julkaista juuri noihin aikoihin? Hyvä viikko kyllä tulossa.  ;D
http://www.last.fm/user/Sidekick_87/
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #36 : 01.09.2007 13:12 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Pistivät Nintendolla kyllä kovan kovaa vastaan. Eikös GTA IV julkaista samaisena päivänä? Itse ostan kyllä molemmat mutta saa nähdä vähentääkö IV Zeldan myyntejä. Ainakin Euroopassa GTA:t tuntuvat olevan niin suuressa suosiossa, että muiden pelien myynti voi kyseisellä viikolla olla suht vähäistä. Ja eikös viime vuosina uusi Pro Evolution Soccer ole ollut tapana julkaista juuri noihin aikoihin? Hyvä viikko kyllä tulossa.  ;D

Viimeksi kun kuulin, GTAIV:n julkaisupäivä siirtyi ensi vuoden keväälle...
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #37 : 01.09.2007 13:20 »
~Sidekick~ Jäsen Viestejä: 36 Basaaripisteet: 0 Profiili
Viimeksi kun kuulin, GTAIV:n julkaisupäivä siirtyi ensi vuoden keväälle...

Hieno homma!!!! Eihän tuosta minun viestistä ollutkaan kulunut kuin se kuusi viikkoa, jolloin myöhästymisestä ei vielä ollut tietoa. Mutta hyvä, että mainitsin tarkkaavaisena asian. Kiitos.

 :(
http://www.last.fm/user/Sidekick_87/
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #38 : 01.09.2007 13:22 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Viimeksi kun kuulin, GTAIV:n julkaisupäivä siirtyi ensi vuoden keväälle...

"Viimeksi" oli tosiaankin elokuun alussa, kun taas Sidekickin viesti oli kirjoitettu heinäkuussa.



Phantom Hourglass on ilmeisesti saamassa Euroopassa enemmänkin Japani-versiota vastaavan, kauniin värikkään box artin, eikä mitään tuollaista tylsän ruskeaa vastaavaa mitä Yhdysvalloissa saadaan. Jipii!

edit. no hitsi, myöhästyin.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #39 : 01.09.2007 14:17 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Mitäs vittua. Selaimeni bugasi jotain ja näytti tässä ketjussa olevan uusia viestejä enkä vaivaantunut katsomaan edellisen päivämäärää.

Pahoitteluni...  ;D
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #40 : 03.09.2007 10:38 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Zelda-kuume alkaa taas pikkuhiljaa nousta. Hienomman kannen rantautuminen myös Eurooppaan on siistiä.

Tekisipä mieli pelata uusiksi Wind Waker ennen PH:n julkaisua. Mutta, hyviä pelejä on tulossa sen verran, että jää nähtäväksi onko kyseiseen fiilistelyrundiin sitten lopulta aikaa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #41 : 03.09.2007 15:25 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Yllätyin positiivisesti nähtyäni julkaisupäivämäärän. Syksyn YO:t on silloin jo ohi ja Phoenix Wright: Ace Attorney: Trials and Tribulations varmastikin loppusuoralla. Ikävä puoli tosin on se, että lienen juuri tuolloin Ruotsissa. Pitänee siis käyttää rakkaan naapurimaamme valuuttaa PH:a varten. :)
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #42 : 04.09.2007 18:06 »
FindRb Jäsen Viestejä: 85 Basaaripisteet: 0 Profiili On kyllä vähä sellainen fiilis, että pitää ostaa tollanen valkonen DS lite sitte tämän kanssa.
Veljellähän kyllä olis jo toi DS, mutta hell, vois sitä nyt omanki ostaa.
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #43 : 06.09.2007 00:12 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Vaikka odottelin jo aikaisemmin tätä peliä ja tiesin siitä jonkun verran, innostuin siitä entistä enemmän uusimman Pelaajan Tokion syke -palstalla olleen artikkelin luettuani. En tiedä miksi, mutta jotenkin siinä kaikki kuulosti paremmalta kuin missään muualla. Odotan nyt peliä älyttömästi.
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #44 : 26.09.2007 14:04 »
WeePee Väsynyt kokki Jäsen Viestejä: 70 Basaaripisteet: 1 Profiili IGN antoi 9.0  8)
Nyt: Modern warfare 2 ja 10/10 netti... parhautta
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #45 : 20.10.2007 20:56 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ensimmäinen temppeli Phantom Hourglassia takana. Maailman tutkiminen ja vaeltelu (jota pelityylilläni tulee paljon) mukaan lukien peliaikaa lienee kellossa n. 3 tuntia.

DS:n Zeldasta välittyy hyvin vahvasti samanlaista tunnelmaa kuin mitä GB:n Link´s Awakening omasi. En vain oikein tiedä mistä se huokuu. Tietysti alku on melko samanlainen, eli Link herää rannalta, mutta muuten yhtäläisyydet ovat GB-klassikkoon kortilla.  Oli miten oli, kysehän on tietysti Nintendon tuntien jälleen laatupelistä.

Jos ei ole esim. Another Codesta ja muista sen tyyppistä DS-ongelmanratkonnoista kokemusta, antavat puzzlet varmasti suurta tyydytystä paikka paikoin.  Jo nyt on tielle tullut muutama erittäin hyvä.



Jos nyt yleisesti ottaen pelin laadukkuudesta jotain sanon, sen jälkeen kun pelistä on pelattu vasta noin kymmenesosa, niin uskon ettei Phantom Hourglass murra millään muotoa Zelda-suosikkieni rintamaa (Ocarina of Time, A Link to the Past, Twilight Princess), mutta DS:n parhaaksi peliksi on loistavat saumat. Ihan New Super Mario Brosin ja Mario Kartin edelle.

Naatiskelen tästä, eikä tämä ihan heti läpi napsahda!  Kokemuksia lapsoset, kokemuksia.

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #46 : 20.10.2007 21:07 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Jos ei ole esim. Another Codesta ja muista sen tyyppistä DS-ongelmanratkonnoista kokemusta, antavat puzzlet varmasti suurta tyydytystä paikka paikoin.


. . . mitä jos on pelannut Another Codea ja Hotel Duskia ja muita?
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #47 : 20.10.2007 21:51 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Jos ei ole esim. Another Codesta ja muista sen tyyppistä DS-ongelmanratkonnoista kokemusta, antavat puzzlet varmasti suurta tyydytystä paikka paikoin.


. . . mitä jos on pelannut Another Codea ja Hotel Duskia ja muita?
Todennäköisesti tunnet palaavasi paikkaan, joka tuntuu kierolla tavalla tutulta, mutta on kuitenkin täysin uusi ja ihmeellinen. Et saa pulmista kovinkaan paljoa uutuudenviehätystä, mutta yhtä kaikki tunnet viihtyväsi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #48 : 22.10.2007 22:57 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Jos ei ole esim. Another Codesta ja muista sen tyyppistä DS-ongelmanratkonnoista kokemusta, antavat puzzlet varmasti suurta tyydytystä paikka paikoin.


. . . mitä jos on pelannut Another Codea ja Hotel Duskia ja muita?
Todennäköisesti tunnet palaavasi paikkaan, joka tuntuu kierolla tavalla tutulta, mutta on kuitenkin täysin uusi ja ihmeellinen. Et saa pulmista kovinkaan paljoa uutuudenviehätystä, mutta yhtä kaikki tunnet viihtyväsi.
Komppaan. Phantom Hourglassin suurin ongelma onkin helppous. Noin kahdeksan tuntia takana, eikä Game Over -ruutua ole vielä kertaakaan näkynyt. Eikä tällä menolla näykään. Puzzlet ovat mukavia, mutta niistä puuttuu haastetta. Another Codea en valitettavasti ole vielä pelannut, mutta HD:stä löytyy samanlaisia "ongelmia".
Spoileri (osoita katsoaksesi)

PH tuntuu kuitenkin todella hyvältä. Olin skeptinen ohjausjärjestelmän suhteen vasta ostettuani pelin, mutta kokeiltuani sitä huomasin sen toimivan todella hyvin. Miekkailu on jopa paikoin haastavampaa kuin muissa Zeldoissa. Sormet eivät häiritse näkyvyyttä, mutta muutama ongelma löytyy. Rollaus on paljon vaikeampaa kuin muissa zeldoissa, ja vesikohtauksissa hyppynappi on vähän turhan pieni ja heikossa paikassa. Mutta muuten ohjaus toimii todella hyvin.

Nämä kaksi sarjakuvaa muuten kiteyttivät täysin ensimmäiset ajatukseni pelistä ja sen juonesta. (Ei kovin pahoja spoilereita. Noin pari minuuttia alusta):
It's All They Live For, Old Friends.

EDIT: Tällä hetkellä neljäs kerta PH-luolastossa. Luulin sinne palaamisen olevan ärsyttävää, mutta se on itseasiassa aika mukavaa. Todella onnistunut ominaisuus.
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #49 : 25.10.2007 17:22 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Uuh, nyt kyllä täytyy heittää herjaa Battle-modesta. Itse peli on kyllä hauska ja hyvä, mutta useimpien Big Play-saavutusten saavuttaminen on sula mahdottomuus. Syy: jos vähänkin alkaa lähestyä Perfectiä ja täydellistä ownausta, vastustaja sen kun ottaa ja disconnectaa jumalauta. Jos haluan ollenkaan kultaisia veneenosia, täytyy odottaa että kaveri ostaa oman PH:n ja sitten urakalla avata saavutuksia. Tänään olen neljä peliä pelannut, joista kolme olisin voittanut, mutta vastustaja lähti varmaan nurkkaan nyyhkyttämään. Yhden hävisin rehellisesti.

Pelistä lähtemisestä sakotetaan kyllä 30 battle pointtia ja saa lähtijän maineen, mutta se ei näköjään riitä prkl!


CurryFrank, pelataan.  :(
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #50 : 25.10.2007 18:14 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
CurryFrank, pelataan.  :(
Mielellään jossain vaiheessa. Pitäisi ensin uskaltaa yhdistää DS taas pitkästä aikaa Wi-Fi-palikalla (palomuuri ei tykkää, ja se pitää sulkea). DS:n nettiominaisuuksien takia toivoisi, että Wii voisi toimia DS:n nettiyhteyden luojana... Saatan koittaa moninpeliä sunnuntaina, joten heitellään sitten toisillemme Friend Codeja. ;)

Odotan kuitenkin innolla sitä, että pääsen kokeilemaan moninpeliä. Ehkäpä siihen aukeaa mahdollisuus lauantaina, kun sovimme sille päivälle kahden kaverin kanssa taas peli-iltaman. Toivottavasti voin lainata siskoni DS:sää ja kokeilla moninpeliä kavereiden kanssa.

Mutta kerrataanpa tunnelmia (n. 6 luolaa pelattu, jos Phantom Hourglass -luolaa ei oteta mukaan):
Spoileri (osoita katsoaksesi)

EDIT: Friend Codeni on 2320 4258 4681. Lisätköön ne, ketkä tahtovat. Koitan tuota sitten ensimmäisen kerran joskus sunnuntaina, kun on taas vihdoin enemmän aikaa.


« Viimeksi muokattu: 25.10.2007 18:29 kirjoittanut CurryFrank »
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #51 : 26.10.2007 10:44 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tänään jatkuu taas seikkailuni uusimman Zelda-seikkailun vetisessä maailmassa.

Tavoitteeni on pelata yksi temppeli viikossa. Näin maksimoin nautinnon ja peliajan!  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #52 : 26.10.2007 15:56 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Tavoitteeni on pelata yksi temppeli viikossa. Näin maksimoin nautinnon ja peliajan!  ;D
:o En mitenkään pystyisi tuohon! Phantom Hourglassin temppelit ovat sen verran lyhyitä ja helppoja, että ne menevät hurauksessa läpi. Ja sen jälkeen tahtoo taas pelata peliä eteenpäin, koska se vangitsee pelaajan. Olen itse asiassa muutamana yönä huomannut uppoutuneeni peliin niin pahasti, että nukkumaan on menty tuntia myöhemmin kuin piti.

Ja kyllä sitä nautintoa ja peliaikaa pystyy aika hyvin maksimoimaan aarteita etsimällä ja muilla laivoilla käymällä. Sivutehtäviä on aika kiitettävästi tässä pelissä, ja niistä etenkin target shootingissa on onnistuttu todella hyvin. Tarkoitan target shootingin laivaversiota, jonka avulla pystyy aika hyvin saamaan lisää rupioita. Peli kun maksaa vaivaiset 20 rupiaa, ja hyvällä pelaajalla on palkintona usein 200 rupiaa tai muita herkkuja. Sen kanssa menee todella paljon aikaa, koska se koukuttaa parantamaan omaa tulostaan ihan koko ajan.

Aikaisemmin kehuin kalastusminipeliä, mutta nyt on muita aatteita. Tuolloin olin kerran sitä pelannut, enkä ollut joutunut etsimään toista kalaikonia kartalta. Kalastus itsessään on mukavaa, mutta kalan saaminen siimaan on pirullisen vaikeaa. Kala nappaa siimasta itsekseen, mutta sen jälkeen pitää välittömästi alkaa vetämään onkea, tai kala karkaa. No, olen koittanut tätä noin 7 kertaa ja onnistunut kerran. Joka kerta vedän stylusta ruudulla alaspäin, mutta silti ei onnistu. Muutaman kerran olen yrittänyt reelata kalaa sisään, mutta sekään ei toimi. Olisi ollut parempi, jos tämä olisi toteutettu kuten se oli toteutettu ensimmäisellä kerralla, sillä tällaisenaan kalastus turhauttaa enemmän kuin sen pitäisi.

Tässä vaiheessa peliä olen matkalla viimeiseen luolastoon, mutta aion ottaa pelistä kaiken irti ennen sinne menemistä. Trading sidequest on pelattu läpi ja sen palkinto oli todella mukava, mutta en tiedä, onko sille niin paljon hyötyä kuin Ocarina of Timen vaihtosivutehtävän palkinnolle. Sydämiä löytyy jo 13 ja uskoisin niitä olevan ainakin 3 lisää. Laivanosasiakin alkaa olemaan jo mukava läjä, mutta ei siltikään vielä kaikkia. Tekemistä siis riittää vielä joksikin aikaa, ennen kuin astun viimeiseen luolaan.

Huomasin PH:sta aika ei-Zeldamaisen asian, nimittäin videomaiset dialogit voi ohittaa! Se tapahtuu näin: kun dialogi on käynissä, niin paina starttia, niin kosketusnäytön oikeaan yläkulmaan tulee skip-valinta. Sitä kun painaa, niin dialogi ohitettu! En tietenkään suosittele tätä toimintoa niille, jotka pelaavat peliä ensimmäistä kertaa läpi...
Minäkään en suosittele. Dialogi ei ehkä ole Phoenix Wright -tasoa, mutta aika hyvää kuitenkin. Siitä löytyy myös juonen kannalta olennaista tietoa, sekä myös vinkkejä, mitä seuraavaksi pitää tehdä. Omituista, että tuollainen mahdollisuus on. Toisaalta, saahan Twilight Princessissäkin välivideot skipattua miinusnapilla.
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #53 : 27.10.2007 10:18 »
Rignel Jäsen Viestejä: 175 Basaaripisteet: 0 Profiili Ai pentele tuota Wi-Fiä, täyttä ajanhukkaa. Miksi edes vaivaudun!?

Jelpitkö WeePee avaamaan noita Big Play-saavutuksia?
Wii: 1770 1925 2790 4764
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #54 : 29.10.2007 00:11 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Ai pentele tuota Wi-Fiä, täyttä ajanhukkaa. Miksi edes vaivaudun!?

Jelpitkö WeePee avaamaan noita Big Play-saavutuksia?
Minäkin voin kyllä, kunhan päivästä sovitaan. Tahtoisin itsekin saada niitä saavutuksia avattua. Ennen torstaita ei tosin ainakaan näillä näkymin ole aikaa (typerä koulu).
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #55 : 29.10.2007 17:08 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Kysytäänpä pikaisesti, että mikä nimi näkyy netissä pelattaessa (vai näkyykö ollenkaan), se mikä tallennuksenkin nimi on vai se joka on laitetty DS:n omista asetuksista? Toivoisin mahdollisimman pikaista vastausta, sillä pitkälti tästä riippuu, miksi tallennuksen nimeän.:)
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #56 : 29.10.2007 18:05 »
WeePee Väsynyt kokki Jäsen Viestejä: 70 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kysytäänpä pikaisesti, että mikä nimi näkyy netissä pelattaessa (vai näkyykö ollenkaan), se mikä tallennuksenkin nimi on vai se joka on laitetty DS:n omista asetuksista? Toivoisin mahdollisimman pikaista vastausta, sillä pitkälti tästä riippuu, miksi tallennuksen nimeän.:)

Esiasetuksena näkyy adventure filulle annettu nimi ja nettipeliin sen voi muuttaa battle osiosta.
Nyt: Modern warfare 2 ja 10/10 netti... parhautta
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #57 : 29.10.2007 18:17 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Kysytäänpä pikaisesti, että mikä nimi näkyy netissä pelattaessa (vai näkyykö ollenkaan), se mikä tallennuksenkin nimi on vai se joka on laitetty DS:n omista asetuksista? Toivoisin mahdollisimman pikaista vastausta, sillä pitkälti tästä riippuu, miksi tallennuksen nimeän.:)

Esiasetuksena näkyy adventure filulle annettu nimi ja nettipeliin sen voi muuttaa battle osiosta.
Zeldat pelataan aina Linkinä, joten tämä ominaisuus on erittäin hyvä. Muuten netissä varmaan pelaisi pari sataa Linkiä ja 10 Zeldaa.  ;)
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #58 : 29.10.2007 20:06 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kysytäänpä pikaisesti, että mikä nimi näkyy netissä pelattaessa (vai näkyykö ollenkaan), se mikä tallennuksenkin nimi on vai se joka on laitetty DS:n omista asetuksista? Toivoisin mahdollisimman pikaista vastausta, sillä pitkälti tästä riippuu, miksi tallennuksen nimeän.:)

Esiasetuksena näkyy adventure filulle annettu nimi ja nettipeliin sen voi muuttaa battle osiosta.

Zeldat pelataan aina Linkinä, joten tämä ominaisuus on erittäin hyvä. Muuten netissä varmaan pelaisi pari sataa Linkiä ja 10 Zeldaa.  ;)

Jeps, muuten tuolla ei ehkä olisi väliä, mutta peliä pelatessa tuntuu tyhmältä muiden hahmojen kutsuessa pelihahmoa jollakin muulla nimellä kuin Link. Todella tervetullut ominaisuus siis.

Nyt kun löytäisi vielä aikaa pelata...;D
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Legend of Zelda: Phantom Hourglass « Vastaus #59 : 30.10.2007 00:08 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Jeps, muuten tuolla ei ehkä olisi väliä, mutta peliä pelatessa tuntuu tyhmältä muiden hahmojen kutsuessa pelihahmoa jollakin muulla nimellä kuin Link. Todella tervetullut ominaisuus siis.

Nyt kun löytäisi vielä aikaa pelata...;D
Olen muuten muutamassa pelissä syyllistynyt nimeämään hahmon joksikin ihan muuksi kuin Linkiksi. Sen jälkeen en ole tehnyt sitä kertaakaan.

Kyllä sitä aikaa löytyy ihmeesti, kun ryhtyy pelaamaan. Nimimerkki "Nukkumaan pitäisi jo päästä..." ;)
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines