Pyramidhead
Vieras
Metroid Prime. Haloista en koskaan ole oikein välittänyt ja Metroid Primet kuuluvat aivan parhaisiin peleihin mitä on tehty. Molemmista sarjoista on tosin kolmos-osa pelaamatta pientä kokeilua lukuunottamatta.
Minun kohdallani Halojen ongelma taitaa olla se, etten välitä räiskintöjen moninpeleistä juurikaan. Minulle ne ovat vain kiva plussa, joka parhaimmillaankin antaa pelille vain pari lisäpojoa lopulliseen arvosanaan (sadan asteikolla). Yksinpeli Haloissa menettelee, muttei ole mitenkään erityistä. Ykkösessä hyvä jos kasin tavaraa ja kakkosesta en enää välittänyt läheskään senkään vertaa. Siten ei tuo kolmonenkaan jaksa kiinnostaa.
Metroid Prime ykkönen on aivan siellä kärjen joukossa kun puhutaan kaikkien aikojen peleistä. Kakkonen oli myös erittäin hyvä, mutta häviää silti ensimmäiselle osalle. Kolmoselta odotan paljon. En silti usko sen ylittävän ensimmäistä osaa fiilikseltään, vaikka se saattaakin olla pelinä jopa parempi. Joka tapauksessa uskon että kyseessä on loistava peli ja olen melko varma että ainakin kakkonen ylitetään laadussa.