Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 162
Tulostusversio
Aihe: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature  (Luettu 1243218 kertaa)
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #120 : 07.08.2007 11:54 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Wiille tullut ladattavaksi tänä aamuna uusi käyttispäivitys, 3.0.  Lisää mm. kellon menuun ja parantaa paljon kauppakanavan nopeutta/toimintaa. Muitakin pikku viilauksia siellä täällä.

Töiden jälkeen latautumaan.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #121 : 07.08.2007 12:24 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Korjattaisiinkohan tuossa vihdoin se bugi, jonka vuoksi WiiConnect24:ää ei voi pitää suljettuna stand-by -tilassa? Se ei nimittäin toimi sillä asetuksella myöskään koneen ollessa täysillä päällä. On pitänyt laittaa asetuksista WiiConnect24 jatkuvasti käynnissä olevaksi ja sitten sammuttaa kone laitteen virtanäppäimestä pitämällä sitä monta sekuntia pohjassa. Rasittavaa, kun ei voi ohjaimen virtanäppäintä käyttää.

Muok: Eipä ollut korjattu. Hitto mitä paskaa...


« Viimeksi muokattu: 07.08.2007 12:57 kirjoittanut Turilas »
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #122 : 07.08.2007 14:28 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Wiille tullut ladattavaksi tänä aamuna uusi käyttispäivitys, 3.0.  Lisää mm. kellon menuun ja parantaa paljon kauppakanavan nopeutta/toimintaa. Muitakin pikku viilauksia siellä täällä.

Töiden jälkeen latautumaan.
Mistä muuten tiesit, että Wii sai tänään päivityksen?

Oiskohan vaikka netistä lukenut? Joka paikassa ilmoitus asiasta.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #123 : 07.08.2007 15:03 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ristinollan hinta laskee..
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1202432&s=r

En tiedä onko mitenkään uusi juttu, mutta itse en ole aikaisemmin muualla huomannut...
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #124 : 07.08.2007 15:16 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ristinollan hinta laskee..
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1202432&s=r

En tiedä onko mitenkään uusi juttu, mutta itse en ole aikaisemmin muualla huomannut...
"Suomessa halvin Xbox 360 -konsoli maksaa tällä hetkellä vajaat 300 euroa ja kallein vajaat 500 euroa."

Eikös se kalleinkin ole vajaa 400€. Näissä it-sivustojen konsoliuutisissa on aina joitan pieniä lapsuksia :)

Aika vähän X360:n hintaa laskettiin. Saa nähdä kuinka paljon tuollainen vaikuttaa loppujen lopuksi...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #125 : 07.08.2007 15:56 »
Pyramidhead Vieras
Korjattaisiinkohan tuossa vihdoin se bugi, jonka vuoksi WiiConnect24:ää ei voi pitää suljettuna stand-by -tilassa? Se ei nimittäin toimi sillä asetuksella myöskään koneen ollessa täysillä päällä. On pitänyt laittaa asetuksista WiiConnect24 jatkuvasti käynnissä olevaksi ja sitten sammuttaa kone laitteen virtanäppäimestä pitämällä sitä monta sekuntia pohjassa. Rasittavaa, kun ei voi ohjaimen virtanäppäintä käyttää.

Muok: Eipä ollut korjattu. Hitto mitä paskaa...

Nyt en oikein ymmärtänyt mikä bugi on kyseessä, kun en ole itse huomannut mitään ongelmia. Viitsisitkö hieman tarkentaa. Tai oikeastaan selventää.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #126 : 07.08.2007 16:13 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Joo se on vähän vaikea selittää. Mutta siis: Kun laittaa Wiin asetuksista WiiConnect24:n stand-by -tila-asetuksen off-asentoon, ei mitkään nettipalvelut toimi laitteessa. Eli laite siis käsittää tuon asetuksen niin, että WiiConnect24 ei ole ollenkaan päällä, vaikka sen pitäisi olla pois päältä ainoastaan, kun kone on kiinni. En tiedä selvensikö yhtään.

Joka tapauksessa, jos haluan hyödyntää internet-palveluja, pitää minun pitää WiiConnect24:n stand-by -asetus päällä. Eli silloin Wiihin tulee laitteen sammuessa keltainen valo. Kyseisestä ominaisuudesta ei kuitenkaan ole mun mielestä oikeastaan ollenkaan hyötyä, joten en tykkää tuollaisesta sähkönkulutuksesta. Siksi mun pitääkin sammuttaa laite aina niin, että täytyy pitää laitteen virtanäppäintä muutama sekunti pohjassa, jolloin WiiConnect24 ei jää päälle stand-by -tilaan ja näin tulee punainen valo.

Eli yksinkertaistettuna: Laite ei ymmärrä asetusta, jonka mukaan WiiConnect24 ei jäisi päälle koneen ollessa valmiustilassa. Stand-by -tilan kun laittaa off-asentoon, se tarkoittaa tällä hetkellä samaa kuin koko WiiConnect olisi kokonaan pois päältä.

En kyllä taaskaan ainakaan yksinkertaisimmalla tavalla selittänyt, mutta ainakin juuria myöten. :)

Ja tästä ongelmasta olen lukenut muualtakin, joten ei ole ainoastaan minun koneessa tuota vikaa.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #127 : 07.08.2007 16:14 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eikös se kalleinkin ole vajaa 400€. Näissä it-sivustojen konsoliuutisissa on aina joitan pieniä lapsuksia :)

Elite on viis hunttia.

Kaikki hinnanalennukset on tervetulleita. Ja suhteellisesti 50 alennus 360:stä on lähes sama kuin 100:n alennus PS3:sta.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #128 : 07.08.2007 17:41 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Eikös se kalleinkin ole vajaa 400€. Näissä it-sivustojen konsoliuutisissa on aina joitan pieniä lapsuksia :)
Elite on viis hunttia.

Kaikki hinnanalennukset on tervetulleita. Ja suhteellisesti 50 alennus 360:stä on lähes sama kuin 100:n alennus PS3:sta.
Olenko ollut niin kiven alla että Eliten Euro julkaisu on mennyt kokonaan minulta ohi?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #129 : 07.08.2007 18:45 »
Pyramidhead Vieras
Eli yksinkertaistettuna: Laite ei ymmärrä asetusta, jonka mukaan WiiConnect24 ei jäisi päälle koneen ollessa valmiustilassa. Stand-by -tilan kun laittaa off-asentoon, se tarkoittaa tällä hetkellä samaa kuin koko WiiConnect olisi kokonaan pois päältä.

En kyllä taaskaan ainakaan yksinkertaisimmalla tavalla selittänyt, mutta ainakin juuria myöten. :)

Ja tästä ongelmasta olen lukenut muualtakin, joten ei ole ainoastaan minun koneessa tuota vikaa.

Nyt ymmärsin kyllä. Oli paljon selvemmin selitetty. Itse en vain ole tuota huomannut, koska en ole viitsinyt laittaa WiiConnectia pois päältä. Minulla on yleensä virrat kokonaan pois eli pistoke pois seinästä niin se on sitten aivan sama onko se päällä vai ei. WiiConnectilla ei tosiaan vielä juuri mitään tee, joten turha sitä on pitää jatkuvasti päällä virtaa viemässä.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #130 : 07.08.2007 19:05 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
Olenko ollut niin kiven alla että Eliten Euro julkaisu on mennyt kokonaan minulta ohi?

Laitetta ei olla julkaistu, hinta on.
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #131 : 07.08.2007 19:07 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili
Minulla on yleensä virrat kokonaan pois eli pistoke pois seinästä niin se on sitten aivan sama onko se päällä vai ei.
Jep, mäkin yöks vedän aina pistokkeen seinästä, mutta päivällä en joka välissä viiti ronklata. Sekin on vähän tyhmää, ettei virtoja saa kokonaan pois mistään napista, mutta näinhän se on nykyään lähes poikkeuksetta kaikissa viihde-elektroniikkalaitteissa.

Onkos muuten kenelläkään tuon Wiin päivityksen jälkeen toiminnut Wii Shop- ja News Channelit? Minulla on kokoajan pukkaa virhekoodi 051420. Forecast- ja Internet Channelit toimivat kuitenkin moiteetta.
Mulla tuli tuo koodi, kun ekan kerran shop channelia avasin. Vähän ajan päästä meni sisään. Myöhemmin mun koko netti kaatu, mutta en oo ihan varma johtuko se tosta Wiin päivityksestä. Samoihin aikoihin kuitenkin meni yhteys ja nyt kun Wii on kiinni niin toimii moitteetta. Mystistä...
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #132 : 07.08.2007 20:01 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW MS pudotti myös hintaa Kanadassa. 100 Kandan dollaria lähti ainakin premiumin hinnasta, mikä on noin 95 US dollaria.
Pinkki Linkki

Olisihan tuo aika pudottaa jo Euroopassakin. Luulisi, että olisivat ensin pudottaneet Euroopassa, kun ei tuo boxi täällä niin hyvin edes myy. Japanissahan boxi maksaa jo nyt naurettavan vähän, joten saa nähdä putoaako hinta siellä.
Play-Asia
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #133 : 07.08.2007 20:13 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Olenko ollut niin kiven alla että Eliten Euro julkaisu on mennyt kokonaan minulta ohi?
Ei tarvetta näsäviisasteluun. Laite on julkistettu ja hinnoiteltu, ja artikkelista saa selvän kuvan että siitä on puhe.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #134 : 07.08.2007 20:42 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Olenko ollut niin kiven alla että Eliten Euro julkaisu on mennyt kokonaan minulta ohi?
Ei tarvetta näsäviisasteluun. Laite on julkistettu ja hinnoiteltu, ja artikkelista saa selvän kuvan että siitä on puhe.

Tarkoitus ei ollut näsäviisatella :) Sen verran laiska tosin olen että en jaksanut kommenttiani enään sen jälkeen muokata kun tajusin että sellaisen kuvan tuosta voi saada.

No, tästä on varmaan turha kiistellä. Minusta artikkeli ei kuvaa boksin oikeaa hintaa koska sitä ei vielä kaupasta tuolla hinnalla saa. Mutta maailmassa on monta mieltä joten erilaisiakin kuin minun varmasti löytyy.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #135 : 07.08.2007 21:01 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Yleensähän Wiissä palaa sininen valo, jos on päivityksiä saatavilla. Minulla ei palannut, vaikka kone on WiiConnect 24:ssa.
Sininen valo ei palanut täälläkään! Toisaalta, onko netittömiä pelaajia edes enää olemassa?  :)

Aika skidi päivitys tuo. Tai siis, se puuttuu sellaisin asioihin joita ei niin helposti noteeraa. Paljon pientä hiontaa siis.  Näkyvin uudistus taisi olla tuo päänäkymän kello. 

Itselläni suurin toive tulevaa 4.0:aa kohtaan olisi se, että tuettaisiin musiikkifaileja/kuvia myös USB-tikuilta. Liekö mahdotonta toteuttaa päivityksen kautta, sitä en osaa sanoa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #136 : 07.08.2007 21:18 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itselläni suurin toive tulevaa 4.0:aa kohtaan olisi se, että tuettaisiin musiikkifaileja/kuvia myös USB-tikuilta. Liekö mahdotonta toteuttaa päivityksen kautta, sitä en osaa sanoa.
Eiköhän tuo mahdollista olisi. Kuitenkin kaikki nuo järjettömät rajoitukset on softapohjaisia.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #137 : 07.08.2007 22:16 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
Aika skidi päivitys tuo. Tai siis, se puuttuu sellaisin asioihin joita ei niin helposti noteeraa. Paljon pientä hiontaa siis.  Näkyvin uudistus taisi olla tuo päänäkymän kello. 

Lisätään nyt vielä tarkemmin että mitä kaikkea oikeen tulikaan mukana:


     
Lainaus
Main Menu Revisions

    • Clock Display
    • The Disc turns 180-degrees on the Disc Channel icon
    • News Channel icon displays headlines
    • Forecast Channel icon now displays the weather without entering the channel
    • Faster loading times when changing channels/leaving channels (Up for debate)
    • Move contacts on Address Book
    • Calendar no longer displays envelopes for the amount of time you played, only messages
    • Light bar goes on when disk is inserted or removed
    • Able to navigate Wii Settings with + and - (Man that always pissed us off)
    • Scrolling through messages has a new sound, and scrolling with B now displays an arrow similar to the Internet Channel


    Wii Shop Channel Revisions

    • New Welcome screen detailing 4 Recommended Titles and the points they cost
    • Titles You've Downloaded was moved to the main shop menu
    • New ways to browse
    • Popular Titles (not only based on recent info)
    • Newest Additions remains the same
    • Search for a title which can use partial names
    • Search by Category
    • System shows the different systems and how many titles have been released under each
    • Publisher showing different publishers and amount of titles released
    • Genres listed
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #138 : 07.08.2007 23:24 »
Pyramidhead Vieras
Onkos muuten kenelläkään tuon Wiin päivityksen jälkeen toiminnut Wii Shop- ja News Channelit? Minulla on kokoajan pukkaa virhekoodi 051420. Forecast- ja Internet Channelit toimivat kuitenkin moiteetta.

Tänään vähän kaikkia kanavia koitin päivityksen jälkeen ja toimivat moitteetta.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #139 : 08.08.2007 00:11 »
SOJ Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse pelistä en tiedä paskan vertaa, mutta trailerin katsottuani olin hämmentynyt. Mitä vittua? <3 <3 Watch.

Vikasta ruudusta voisi päätellä, että tulee Japanissa ulos 16.8. Joku voi korjata jos tajuaa japania. Odotan : )
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #140 : 08.08.2007 00:38 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili
Onkos muuten kenelläkään tuon Wiin päivityksen jälkeen toiminnut Wii Shop- ja News Channelit? Minulla on kokoajan pukkaa virhekoodi 051420. Forecast- ja Internet Channelit toimivat kuitenkin moiteetta.
Ei vieläkään toimineet nuo kaksi kanavaa. Alkaa jo pikkuhiljaa epäilyttämään, että Wiini olisi vaurioitunut päivityksessä. En ole kuitenkaan ainut...
Kun luin tota foorumia niin säikähdin aluks, että oisko tosa päivityksessä ollut jotain niinkin ilkeetä kuin että se olisi tehnyt epävirallisten lan adapterien käytön mahdottomaksi. Onneks ei näin ole, sillä mun Datelin adapterilla pääsee moitteettomasti Shop Channeliin. Joku tuolla valittaa, ettei Nintendon virallisella adapterilla pääse. Outo juttu. Nintendo on kyllä aika huolella kussut nää päivitykset. Saa näköjään joka kerta jännittää päivityksen yhteydessä, että joko nyt kosahtaa kone.

Oho, teinpä huomion kun kirjotin tätä viestiä. Aiemmin valitin kun netti on kaatuillu tänään sattuvasti tuon päivityksen yhteydessä. Nyt toimi taas pitkään moitteettomasti. Sitten laitoin Wiin päälle ja testasin tuota Shop Channelia. Hetken päästä kaatu netti, eikä käynnistynyt uudestaan kuin vasta sitten, kun koneen käynnistin uudelleen ja sammutin Wiin... Jotain mätää tossa päivityksessä on oltava. :/

Muok: No nyt taas kaatu omia aikojaan. Silti en voi olla ajattelematta, etteikö tuo päivitys olisi pistänyt jotain sekasin modeemissakin. Niin osuvasti sattu nuo sekoilut yksiin päivityksen kanssa. Täytyypä palata asiaan huomenna, jos yhteys edelleen ryppyilee.


« Viimeksi muokattu: 08.08.2007 00:48 kirjoittanut Turilas »
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #141 : 08.08.2007 10:09 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://kotaku.com/gaming/baby-steps/wii-update-adds-primitive-keyboard-support-287134.php


Päivitys toi ilmeisesti myös mukanaan tuen USB-näppäimistölle! Ainakin lapsenkengissään olevan sellaisen.  Ilmeisesti näppis toimii nyt vain viestejä naputellessa ja kauppapaikalla eikä esim. Wiin Operassa. Jos se laajenee siihenkin, surffaamisesta tulee vähän helpompaa.

Mutta hyvä juttu että USB-tukea kehitetään.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #142 : 08.08.2007 12:47 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili No onneks ainakin pystyt ilmeisesti pelaamaan sen aikaa, kunnes saat koneen huoltoon.

Ja mun epäilyt tais olla pelkkää vainoharhaisuutta. Tänään ei netti lauennut, vaikka Shop Channelia käytinkin.

Muokkausta: Jaahas, tällaista kamaa löytyy kohta DS:lle.



Enää ei edes naurata...


« Viimeksi muokattu: 08.08.2007 14:01 kirjoittanut Turilas »
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #143 : 08.08.2007 15:22 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili

Muokkausta: Jaahas, tällaista kamaa löytyy kohta DS:lle.



Enää ei edes naurata...
Toivottavasti boxart ei ole lopullinen, sillä tuon nallen voisi korvata vähän paremmalla. Esimerkiksi tällä:


<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #144 : 12.08.2007 14:19 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili
Joo, tainut tuo Wiini levitä tuon päivityksen yhteydessä. Edelleen on sama ongelma... Ei auta muuta kun ottaa yhteyttä Amon tekniseen tukeen, joka aukiaa taas 20 päivä...

"Voi helvetin perse, kaikki menee päin vittua, saatana!"
                      -Pertti "Pera" Järvelä, Kummelin Jackpot
Pistin tänään Wiin uudestaan modeemiin kiinni ja ei muuten toimi enää mullakaan. Varmaan kenelläkään ei toimi, jotka käyttävät langallista yhteyttä. Siinä tuntuis olevan aikamoinen kehäpäätelmä:

-> netti ei toimi -> Wii vaatii sopimusehtojen hyväksymisen, jotta pääsee nettiin -> sopimusehtojen hyväksyminen käy nettiyhteyden kautta :lol: -> netti ei toimi

Tosiaan, kun menin ränkläämään joidenkin ohjeiden mukaan noita sopimusehtoja, niin Wii pätkäytti kai sitten WiiConnect24:n kokonaan poikki, koska en pystynyt niitä hyväksymään, koska Wii ei saanut serveriin yhteyttä. Hitto mitä paskaa oikeasti.

Perkele, nyt sais kyllä korjaava päivitys tulla ennen kuin joudun viemään koneeni netittömään ympäristöön noin viikon päästä. Ties mitä muuta tuo hasardipäivitys pian rikkoo...
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #145 : 12.08.2007 15:26 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Varmaan kenelläkään ei toimi, jotka käyttävät langallista yhteyttä.
Minulla toimii kaikki kanavat ja käytän Datelin lan-adapteria.

Lisäystä. Tänään tuli päivitys jonka pitäisi korjata tähän lani-adapteriin liittyvä ongelma.


« Viimeksi muokattu: 14.08.2007 11:22 kirjoittanut Xerobos »
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #146 : 17.08.2007 08:08 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Seikkailu-ongelmanratkonta Zack and Wiki (Wii) näyttää huikealta! Onko tässä loppuvuoden todellinen yllättäjä ja lisäys Wii-omistajien syksyn ostoslistostoihin?

Videoennakko: http://www.gametrailers.com/player/23628.html 
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #147 : 17.08.2007 13:46 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Seikkailu-ongelmanratkonta Zack and Wiki (Wii) näyttää huikealta! Onko tässä loppuvuoden todellinen yllättäjä ja lisäys Wii-omistajien syksyn ostoslistostoihin?
Eikä ole edes PS2-porttaus!

Voisi olla ihan hyväkin, jos puzzleissa on muutakin koukkua kuin moten kääntelyä.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #148 : 17.08.2007 15:16 »
Tiger Jäsen Viestejä: 81 Basaaripisteet: 0 Profiili Medal of Honor Heroes 2 tekijöitä haastateltu.
http://wii.ign.com/articles/813/813365p2.html

Grafiikka näyttää mielestäni oikein hyvältä( Esim toiseksi viimeinen kuva). Luin kyllä haastattelun mutta en saanut selvää onko tuossa kaveri koodeja. Joka tapauksesssa 32 pelaajan nettipeli kuulostaa hyvältä.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #149 : 17.08.2007 18:16 »
Kelli Jäsen Viestejä: 39 Basaaripisteet: 0 Profiili
Grafiikka näyttää mielestäni oikein hyvältä( Esim toiseksi viimeinen kuva).

No eipä tuo kyllä kovin kummoista grafiikkaa ole. Ensimmisestä kuvasta hylsyjä katsomalla jo tietää, kuinka rajallista grafiikka loppujen lopuksi on. Mielummin olisivat käyttäneet vaikka spriteja kuin tuollaisia kolmiohylsyjä.
Life is not a life without computer.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 162
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines