Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 ... 162
Tulostusversio
Aihe: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature  (Luettu 1258728 kertaa)
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1200 : 03.10.2008 12:35 »
tuhis Vieras
Ensimmäisestä screenistä asti olen karsastanut peliä. Joku hahmojen tyylissä on pahasti vinossa ja ei tuo nyt NIIN hienoa sprite-grafiikkaa ole. Enemmän tulee mieleen newgrounds paska kuin oikeasti herkkä 2D-taide.

Ensimmäiset skriinit ovat hieman erilaisia kuin nämä, mutten viitsi valittaa kun kerrankin saa jotain muuta kuin sitä ainaista ilmalla täytettyä kolmedeetä. Eihän se mikään ikinä riitä jos lähdetään siitä, että kaiken on oltava parasta tai muuten ovat täyttä paskaa ja tekijät pitäisi teilata esi-isiään myöten.

Minusta tuo on nättiä ja ruutukauppausten perusteella vaihteluakin on luvassa enemmän kuin Odin Spheressä.

Mitä on newgrounds paska?
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1201 : 03.10.2008 15:30 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo kivaahan se on tietenkin 2D-pelejä aina nähdä. Newgrounds on newgrounds. Google auttaa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1202 : 03.10.2008 15:33 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus
Primet tulee ostettua ihan keräilymielessä ja tulee tuo ykkönen varmaan taas mentyä läpi. Minusta vain ja ainoastaan hyvä asia että näitä tulee, ja vielä budjettihintaan.

Juhlat pystyyn!
Ja pointti oli?
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1203 : 03.10.2008 15:58 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
Primet tulee ostettua ihan keräilymielessä ja tulee tuo ykkönen varmaan taas mentyä läpi. Minusta vain ja ainoastaan hyvä asia että näitä tulee, ja vielä budjettihintaan.

Juhlat pystyyn!
Ja pointti oli?

No siis jotain liitukaudella tehtyjä pelejä julkaistaan uudelleen ja fanit on ihan onessaan kun saadaan vielä oikein "budjettihintaan!" Saapa nähdä mitä sekin Suomessa tarkoittaa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1204 : 03.10.2008 16:04 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
No siis jotain liitukaudella tehtyjä pelejä julkaistaan uudelleen ja fanit on ihan onessaan kun saadaan vielä oikein "budjettihintaan!"

Ihmeen suuren mekkalan sinä kyllä aiheesta nostat.  :rollaus: Ne ostaa jotka ostaa.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1205 : 03.10.2008 16:06 »
tuhis Vieras No kylläpäs ollaan katkeraa.

Meikäläisellä hävisi muutossa pari lootallista leffaa, musaa ja pelejä, ja prime oli niitten joukossa. Parhaimpia uutisia ikinä tämä ja jos ei miellytä niin kiehu kupissas mutta elä tule reunojen yli.

Oisin ostanut muutenkin ihan vain jo sen takia että sinua vituttaisi.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1206 : 03.10.2008 16:10 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Oisin ostanut muutenkin ihan vain jo sen takia että sinua vituttaisi.

Miksi se minua vituttaisi kun parempien julkaisujen rahoitus lähtee sun pussista?

Lainaus
Ihmeen suuren mekkalan sinä kyllä aiheesta nostat.

Kaksi sanaa on mekkala?

"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1207 : 03.10.2008 16:16 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Miksi se minua vituttaisi kun parempien julkaisujen rahoitus lähtee sun pussista?
En olisi ihan niin varma tuosta. Vaikuttaa vähän siltä, että ne paremmat julkaisut on jo nähty. Ellet siis ole odottelemassa Party Party Wiiva La Amigoa tai muuta vastaavaa.
Play-Asia
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1208 : 03.10.2008 16:17 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Miksi se minua vituttaisi kun parempien julkaisujen rahoitus lähtee sun pussista?
En olisi ihan niin varma tuosta. Vaikuttaa vähän siltä, että ne paremmat julkaisut on jo nähty. Ellet siis ole odottelemassa Party Party Wiiva La Amigoa tai muuta vastaavaa.

No jos ne vielä yhden Zeldan ja Metroidin heittäs...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1209 : 03.10.2008 16:18 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kaksi sanaa on mekkala?

Ja kun et keksinyt parempaakaan, aloit heittämään typeriä kuvia. Tuo taktiikka saattaa antaa irtopisteitä NeoGaffissa, mutta valitettavasti tämä onkin Pelaajalauta. Nyt odotetaan uutta tekonäppärää vastausta ja toista hullunhauskaa kuvaa. :)
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1210 : 03.10.2008 16:21 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Se on todella mukavaa kuunnella henkilön joka ei ollut edes henkisesti herännyt silloin kun minä aloitin pelaajalautailun, selittävän minulle mikä on "oikeaa" ja mikä "väärää" pelaajalautaamista, ja millaisia viestejä minä saan kirjoittaa.

EDIT: Hei ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin, vaikka kuinka sapettaisi.


« Viimeksi muokattu: 03.10.2008 16:29 kirjoittanut zoukka »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1211 : 03.10.2008 16:24 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
Se on todella mukavaa kuunnella henkilön joka ei ollut edes henkisesti herännyt silloin kun minä aloitin pelaajalautailun, selittävän minulle mikä on "oikeaa" ja mikä "väärää" pelaajalautaamista..

Jo kolme henkilöä tässä threadissa postanneista on vittuuntunut sinun viimeisimpiin mulkunlutkuttaja viesteihisi. Eiköhän se kerro jo tarpeeksi kuinka paljon niitä tarvitaan tai halutaan? Nyt odotetaan taas kerran väistöä joko hullunhauskan kuvan tai tekonäppärän lausahduksen muodossa. :)

EDIT: Hei, nyt minä tiedän! Postaa vähintään 140 hymiötä! :)


« Viimeksi muokattu: 03.10.2008 16:33 kirjoittanut Teppo Holmqvist »
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1212 : 03.10.2008 16:28 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
No siis jotain liitukaudella tehtyjä pelejä julkaistaan uudelleen ja fanit on ihan onessaan kun saadaan vielä oikein "budjettihintaan!" Saapa nähdä mitä sekin Suomessa tarkoittaa.
Veikkaisin hinnaksi 20-30 euroa, joten pakkohan se on plussana nähdä. Ja tosiaan, ne maksaa jotka noita haluaa. Vaikea tätä on kuitenkaan negatiivisena asiana nähdä. GBA:n NES Classics -kampanja oli mielestäni myös ihan onnistunut ja HD-konsoleillakin on hyvät palvelut edellisen sukupolven pelien ostoon. Joskus hyvät pelit vain ansaitsevat useita julkaisuja.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1213 : 03.10.2008 16:33 »
tuhis Vieras
Oisin ostanut muutenkin ihan vain jo sen takia että sinua vituttaisi.

Miksi se minua vituttaisi kun parempien julkaisujen rahoitus lähtee sun pussista?

Omituinen argumentti.

Mikä estää minua myös tukemasta "parempia julkaisuja"?
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1214 : 03.10.2008 16:39 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Lainaus
Nyt odotetaan taas kerran väistöä joko hullunhauskan kuvan tai tekonäppärän lausahduksen muodossa.

Jos nyt rehellisesti pitää vastata niin mieleen lähinnä tulevat sanat "mitä" ja "vittua?". Ensinnäkin tosiaan se mun "mekkala" koostui kahdesta sanasta, aivan kuten jo vastasin sinulle kertaalleen ja en myöskään ymmärrä tätä "kolmen henkilön" rintama- heittoakaan? Vai tarkoititko sillä sitä, että minun pitäisi säädellä postaus intoani sen mukaan miten yksittäiset käyttäjät viesteihini reagoivat? Edelleenkään tämä ei ole mikään Konsolifin, jossa poikkeava käytös kitketään heti ennenkuin jollekin käyttäjälle saattaa tulla paha mieli.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Lainaus
Mikä estää minua myös tukemasta "parempia julkaisuja"?

Ööh, ei mikään?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1215 : 03.10.2008 16:40 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Pistäydympä tänne teidän väittelyn väliin kertomaan jotain oikeasti uuttakin  :)

Kaikki täällä eivät perusta Pelaaja-lehdestä, mutta Alan Wake varmasti kiinnostaa useitakin. Eli jos joku ei ole viime päivinä eksynyt Pelaajan sivuille, niin sieltä löytyy 50 minuuttinen podcast-haastattelu Remedyn Sami Järven kanssa peliin liittyen. Ja illalla on ilmeisesti ehkä kai tulossa jotain muutakin kivaa...


http://pelaajalehti.com/2008/10/03/mita-kuuluu-alan-wake-haastattelussa-kasikirjoittaja-sami-jarvi/
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1216 : 03.10.2008 16:44 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllä nuo uusintajulkaisut minulle kelpaa. Esim. Metroid Primet ja Pikminit jääny kokematta kokonaan ja nyt Nintendo on tarjoamassa mahdollisuuden pelata niitä Wiillä (ilman GC ohjainta?).

Ja tietty kannattaa koittaa pitää mielessä sellanen pikku asia että pelintekijät/laitevalmistajat ei ole mitään hyväntekijöitä, ei edes Nintendo, MS tai Sony. Ne tekee pelejä/koneita yhestä ainoasta asiasta: rahasta. Jos jonkun pelin uudelleenjulkaisu tuottaa riittävän paljon rahaa, se uudelleenjulkaistaan. Jos tuo jotakuta haittaa, niin siinäpähän kärsii.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1217 : 03.10.2008 16:48 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Vaikka en nyt mikään mode olekkaan niin tähän väliin esittäisin toivomuksen että karsitaan tuota suoraa ja epäsuoraa vittuilua. Tätä menoa aihe muuttuu melko masentavaksi luettavaksi. Eikä me tosiaan olla mikään Konsolifin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1218 : 03.10.2008 16:57 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
Vaikka en nyt mikään mode olekkaan niin tähän väliin esittäisin toivomuksen että karsitaan tuota suoraa ja epäsuoraa vittuilua. Tätä menoa aihe muuttuu melko masentavaksi luettavaksi. Eikä me tosiaan olla mikään Konsolifin.

Koko aiheesta voisi jo muutenkin pikku hiljaa päästä irti, sillä tämmöinen jauhanta ei tunnu johtavan oikein minnekään. Ihmisillä on toki mielipiteitä, hyviä ja huonoja ja niitä saa esittää, mutta pyritään silti pitämään homma hansikkaassa. Laudalla olisi oikeasti tarkoitus viihtyä, eikä vain olla otsa kurtussa toisten kurkuissa kiinni.

Pistäydympä tänne teidän väittelyn väliin kertomaan jotain oikeasti uuttakin  :)

Kaikki täällä eivät perusta Pelaaja-lehdestä, mutta Alan Wake varmasti kiinnostaa useitakin. Eli jos joku ei ole viime päivinä eksynyt Pelaajan sivuille, niin sieltä löytyy 50 minuuttinen podcast-haastattelu Remedyn Sami Järven kanssa peliin liittyen. Ja illalla on ilmeisesti ehkä kai tulossa jotain muutakin kivaa...


http://pelaajalehti.com/2008/10/03/mita-kuuluu-alan-wake-haastattelussa-kasikirjoittaja-sami-jarvi/


Podcast oli kieltämättä ihan hauskaa kuunneltavaa, mutta olisi silti sinällään suotavaa, että tuota lisäkivaa nähtäisiin illalla. Casti kun lopulta käsitteli aika löyhästi itse Wakea, ainakin verrattuna siihen, mitä tosiaan olisi toivonut kuulevansa. En kuitenkaan väitä sisällön kärsineen juurikaan tästä. Tekniikan temppuilu jäi sen sijaan vähän häiritsemään.


« Viimeksi muokattu: 03.10.2008 17:13 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1219 : 04.10.2008 20:45 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
No siis jotain liitukaudella tehtyjä pelejä julkaistaan uudelleen ja fanit on ihan onessaan kun saadaan vielä oikein "budjettihintaan!"

Tuskinpa Nintendo pohti jotain vanhoja faneja näitä remakeja suunnitellessaan, eiköhän mielessä ihan ollut se että helposti käännettävässä muodossa on kasa AAA-luokan pelejä jotka ilmestyivät flopanneelle konsolille. Ei, se ei asiaa auta että Cuben pelit pyörivät Wiillä, kun jotain Pikmineitäkään ei puissa kasva. Cuben perushalutut pelit alkavat olla jotain 30 euroa käytettynä, joten ei tuo luvattu budjettihintakaan todennäköisesti mitään riistoa ole, kun vielä pelien ominaisuuksia parannellaan.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1220 : 04.10.2008 21:00 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Miksi minua kiinnostaisi mitä Nintendo kenestäkään ajattelee? Minua mahdollisesti kyrpii vain se, että jos esim Metroid Prime paranee päivityksen myötä, niin haluaisihan sen siinä muodossa pelata, vaikka periaatteessa sama peli on jo hyllyssä ja aikaa eikä rahaa liiemmin ole.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1221 : 04.10.2008 23:25 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 703 Basaaripisteet: 2 Profiili
Miksi minua kiinnostaisi mitä Nintendo kenestäkään ajattelee? Minua mahdollisesti kyrpii vain se, että jos esim Metroid Prime paranee päivityksen myötä, niin haluaisihan sen siinä muodossa pelata, vaikka periaatteessa sama peli on jo hyllyssä ja aikaa eikä rahaa liiemmin ole.

No, ihan turhaan valitat tässä tilanteessa että aikaa ja rahaa ei ole, koska silloin voit kitistä joka pelin kohdalla.

Onhan se hiukan outo tilanne että tuodaan edellisen sukupolven pelejä uudelle konsolille ohjauksen vuoksi, kun voisi sen ajan käyttää täysin uuden pelin tekemiseen. Mutta luulen että emme näkisi mitään sellaista mitä emme jo näkisi, jos nämä remake-projektit olisi jätetty pois. Ei kai näitä kuitenkaan mikään "pääkehittäjä/osasto" päätoimisesti tee? Ja kun Wiille tuntuu nyt tulevan kaikki mahdolliset remaket edellisen sukupolven peleistä, niin minusta Metroid Prime -sarjan tuominen on niistä parhaimpia vaihtoehtoja.

Zoukka voi jo henkisesti valmistua Nintendon seuraavan konsolin tarjontaan kun tehot nousevat todennäköisesti X360:n ja PS3:n tasolle. Samoin osaltaan myös varmaan kahden kyseisein konsolien seuraajien peli tarjontaan. Erityisesti jos Wiin remaket menestyvät. Remaket esim. peleistä Bioshock ja Resident Evil 5? Todennäköisesti. M$:n uudelle konsolille päivitetyt versiot liikkeen tunnistuksella Halo-trilogiasta? Lähes 100%:n varmuudella. Kannattaa nyt miettiä tarkkaan kannattaako näihin uudelleen julkaisujen kritisointiin niin paljon uhrata energiaa ;) Ne ovat varmasti tulleet jäädäkseen.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1222 : 05.10.2008 03:12 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miksi minua kiinnostaisi mitä Nintendo kenestäkään ajattelee? Minua mahdollisesti kyrpii vain se, että jos esim Metroid Prime paranee päivityksen myötä, niin haluaisihan sen siinä muodossa pelata, vaikka periaatteessa sama peli on jo hyllyssä ja aikaa eikä rahaa liiemmin ole.
Aa, syyt kitinään ovat siis täysin henkilökohtaiset.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1223 : 05.10.2008 12:44 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Miksi minua kiinnostaisi mitä Nintendo kenestäkään ajattelee? Minua mahdollisesti kyrpii vain se, että jos esim Metroid Prime paranee päivityksen myötä, niin haluaisihan sen siinä muodossa pelata, vaikka periaatteessa sama peli on jo hyllyssä ja aikaa eikä rahaa liiemmin ole.
Aa, syyt kitinään ovat siis täysin henkilökohtaiset.

No shit!
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1224 : 06.10.2008 20:31 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Cave Story WiiWareen

Cave Story on yksi kaikkien aikojen parhaimmista indie-peleistä. Japanilaisen Daisuke Amayan kehittämä ilmainen PC-peli julkaistaan ensi vuonna WiiWaressa lisäsisällön kera.
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1225 : 06.10.2008 21:55 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili DSi:n peleissä aluekoodit

Nintendo vääntää DSi-konsolistaan vain entistä arveluttavampaa tekelettä. DSi:lle pelkästään julkaistavat pelit - ovat ne sitten ladattavia tai eivät - omaavat nimittäin aluekoodit. Tiedä sitten kuinka must haveja nuo DSi-only pelit mahtavatkaan olla, mutta ei tämä paranna konsolimallin asemaa silmissäni oikein ollenkaan. Samalla tässä alkaa herätä kysymys, että kuinkakohan paljon pelkälle DSi:lle tuleviin peleihin aiotaan satsata.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1226 : 06.10.2008 22:20 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
DSi:n peleissä aluekoodit

Nintendo vääntää DSi-konsolistaan vain entistä arveluttavampaa tekelettä. DSi:lle pelkästään julkaistavat pelit - ovat ne sitten ladattavia tai eivät - omaavat nimittäin aluekoodit. Tiedä sitten kuinka must haveja nuo DSi-only pelit mahtavatkaan olla, mutta ei tämä paranna konsolimallin asemaa silmissäni oikein ollenkaan. Samalla tässä alkaa herätä kysymys, että kuinkakohan paljon pelkälle DSi:lle tuleviin peleihin aiotaan satsata.
Mihinkäs tässä nyt on hävinnyt käsikonsolien perimmäinen ajatus, eli mahdollisuus pelata mitä tahansa missä tahansa? :???:
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1227 : 06.10.2008 23:14 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili Namcolla on "tänään" joku Pre-TGS shöy, jossa he lupaavat pressikutsun perusteella paljastaa uusi yksinoikeuksia. Luultavasti muutamat DS- ja Wii-pelit (uusi Tales-peli Wiille melkein varma), ehkä jotain suurempaa PS3:lle ja/tai XBox 360:lle.

EDIT: Tunti vielä.

EDIT: Lol @ NDAs

Lainaus
Mihinkäs tässä nyt on hävinnyt käsikonsolien perimmäinen ajatus, eli mahdollisuus pelata mitä tahansa missä tahansa?
Kyllähän pelejä voi edelleen pelata missä tahansa, et vain voi ostaa pelejästi mistä tahansa.


« Viimeksi muokattu: 07.10.2008 11:30 kirjoittanut Azu »
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1228 : 07.10.2008 13:12 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ehhahahah Nintendo tosiaankin sekosi tasan sillä sekunnilla kun siitä tuli taas pop. DSi on tällä hetkellä lähes yhtä kiinnostava kuin kastraatio. Ostas psp:n...


Spoileri (osoita katsoaksesi)


"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature « Vastaus #1229 : 07.10.2008 14:08 »
Teppo Holmqvist Jäsen Viestejä: 277 Basaaripisteet: 0 Profiili
Nintendo vääntää DSi-konsolistaan vain entistä arveluttavampaa tekelettä.


Ladattavan palvelun pelejä tuolla NoA:n mukaan tarkoitettiin. Ei sinänsä mikään yllätys koska Wii/VC oli jo lukittu, ja arkkitehtuuri / kauppa tulee olemaan noille ihan sama. Regionlockkaus on yleinen ja kasvava (jopa Youtube tarjoaa nykyään regionlockkia) trendi digitaalisissa jakelujärjestelmissä, ja siinä on ihan takana ohjelman valmistajien toivomus siitä, että hän  voi haluta määrittää mistä ja milloin hänen tuotteensa saa ostaa / katsoa. Juuri tämän* takia Steam, Gamer's Gate, Marketplace, PSNStore, Gametap, iTunes ja monet muut käyttävät lukitusta**. Tietenkin se on valitettavaa, mutta kyllä minulta ymmärrystä löytyy myös yhtiöitä kohtaan.

* Ja muutaman muun, kuten sen, että peli tarvitsee erillisen ikärajoituksen Eurooppaa varten
** Kai nämäkin yhtiöt ovat zoukan mukaan täysin sekaisin? Toisaalta on helppo heittää argumentti, että koko maailma todellakin on sekaisin... :)


« Viimeksi muokattu: 07.10.2008 15:28 kirjoittanut Teppo Holmqvist »
tallennettu
Sivuja: 1 ... 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 ... 162
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines