Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Halo 3 -julkaisu: 26.09.2007
Sivuja: 1 [2] 3 4
Tulostusversio
Aihe: Halo 3  (Luettu 29582 kertaa)
Re: Halo 3 « Vastaus #30 : 24.09.2007 01:11 »
Xerobos Jäsen Viestejä: 336 Basaaripisteet: 0 Profiili
Peli on muuten varmasti täyttä rautaa, mutten voi olla pettymättä, kun peli on näin lyhyt.
Niinhän se aina menee, että hyvät räiskinnät ovat liian lyhyitä ja huonot liian pitkiä.

Olen niin suuri fani sarjan suhteen, että mitään puolueetonta mielipidettä en varmaan pysty pelistä muodostamaan eikä sillä niin väliäkään. Vielä pari päivää ja sitten se tulee... peli, joka todistaa, että pelaamisessa ei ole kyse siitä millä sitä ohjataan vaan miten sitä ohjataan. Kaikki muut voivat kumartaa, sillä kohta saapuu puhdasta peli-iloa, täydellisyyttä ja rehellistä lättyyn vetoa kolmanteen kertaan.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #31 : 24.09.2007 14:20 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili En välitä vaikka pelin yksinpeli olisikin ihan lyhyt. Minusta Halojen kampanjat ovat aina olleet ihan helevetin karseata pakkopullaa, jonka jaksaa korkeintaan pelata co-opina kerran läpi. Medal of Honoreissakin parempi yksinpeli. *_*

Moninpeli onkin sitten kokonaan eri juttu ja sen takiahan Halo 3 meneekin hankintaan piakkoin. Varmasti huippu!
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #32 : 24.09.2007 14:29 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Tänään postitettiin H3. En saanut seurantakoodia. Onko mitenkään mahdollista saada paketti jo huomenna haettua? Sanooko nyt perkele joku, että on. Vituttaa nyhjöttää tiistai-iltana kotona kun tiedän, että Halo 3 on postissa parin kilsan päässä  :P
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #33 : 24.09.2007 14:36 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili
Tänään postitettiin H3. En saanut seurantakoodia. Onko mitenkään mahdollista saada paketti jo huomenna haettua? Sanooko nyt perkele joku, että on. Vituttaa nyhjöttää tiistai-iltana kotona kun tiedän, että Halo 3 on postissa parin kilsan päässä  :P

On hyvinkin mahdollista. Itse haen aina paketit postista pelkällä nimellä, vaikka ei olisikaan seurantakoodia. Tosin taitaa riippua postista ja tiskillä olevasta henkilöstä. Jos sattuu olemaan joku harvinaisen mulkku tyyppi siellä tiskillä, niin ei varmasti anna ilman seurantakoodia. Kannattaa ainakin yrittää.
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #34 : 24.09.2007 14:37 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Tänään postitettiin H3. En saanut seurantakoodia. Onko mitenkään mahdollista saada paketti jo huomenna haettua? Sanooko nyt perkele joku, että on. Vituttaa nyhjöttää tiistai-iltana kotona kun tiedän, että Halo 3 on postissa parin kilsan päässä  :P

Mistä tilasit? Mietin että pitäiskö itekin vetää jostain vielä tänään tilaus ja palauttaa jos ei tule huomenna :P
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #35 : 24.09.2007 14:37 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Tänään postitettiin H3. En saanut seurantakoodia. Onko mitenkään mahdollista saada paketti jo huomenna haettua? Sanooko nyt perkele joku, että on. Vituttaa nyhjöttää tiistai-iltana kotona kun tiedän, että Halo 3 on postissa parin kilsan päässä  :P

On hyvinkin mahdollista. Itse haen aina paketit postista pelkällä nimellä, vaikka ei olisikaan seurantakoodia. Tosin taitaa riippua postista ja tiskillä olevasta henkilöstä. Jos sattuu olemaan joku harvinaisen mulkku tyyppi siellä tiskillä, niin ei varmasti anna ilman seurantakoodia.

Ah kiitos. Valoit uskoa minuun. Itken niille, että siellä on tyttöystäväni synttärilahja. Pakko saada se heti!

tiong: Konsolinetistä.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #36 : 24.09.2007 14:51 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Laitoin vielä varmuudeksi mailia ennen kuin tilaan. Jos eivät vastaile kohta niin pitää varmaan soittaa sinne :P

edit: Bleh, perusversiot lähettävät vasta illalla, isommat paketit heti. Ja collector's editioniakaan ei näköjään enää löydy.


« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 15:18 kirjoittanut tiong »
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #37 : 24.09.2007 16:09 »
Masi Jäsen Viestejä: 43 Basaaripisteet: 0 Profiili Kummasti en ole hypettynyt oikeastaan yhtään tästä kolmannesta osasta,mutta ehkä se onkin hyvä ja yllätyn positiivisesti.Bungiella ainakin sanovat,että jos piti ekasta osasta enemmän niin tämä osa iskee paremmin.Arvosteluissa "kehuivat",että mukana on taas joku ykkösen Libraryn tyyppinen kenttä...noh, ainakin pitävät perinteitä yllä ;D

Niin ja Gigantista kannattaa hakea keskiviikkona,myyvät perusversiota 49,90 eurolla.
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #38 : 24.09.2007 16:30 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Halo 3 Limited Editioneista suurin osa vioittuneita?

"NeoGAF-keskustelufoorumeilla kirjoitteleva pelaaja avasi kolme eri Limited Edition -pelilaatikkoa, ja jokaisen levy oli naarmuuntunut pilalle. Kyse ei ollut vain huonosta tuurista, sillä jälleenmyyjien ja varastonhoitajien myöhemmin avaamista Halo 3: Limited Editioneista valtaosa oli naarmuuntuneita.

Syy tähän löytyy pelikotelon huonolaatuisesta keskiöstä. Niiden takia pelilevyt irtoavat kotelon sisällä ja käytännössä tuhoutuvat heiluessaan irtonaisina.

Tähänastisten tietojen mukaan ongelmat eivät koske pelin Legendary Editionia eivätkä normaaliversiota, vaan ainoastaan Limited Editionia."

~Pelaajalehti.com

Olin tilannut kyseisen version Verkkiksestä ja soittelen juuri, saako heillä pelin avata kassalla. Muuten en ole kyllä ostamassa, sillä ei kiinnosta mennä kotiin ja huomata levyn olevan paskana... Pitänee tyytyä normaaliversioon tai sitten metsästää Limitedi jostain muualta, jossa tarkastaminen on mahdollista. Tai sitten pitää kolisuttaa.


« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 18:43 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #39 : 24.09.2007 16:35 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Kauhia meteli jostain videopelistä. ;) Noei, hyvähän se vain on että pelit saavat paljon julkisuutta.

Itse saan pelistä ihan tarpeekseni vaikka en sitä ostakkaan. Kyllä sitä miiteissä ja kavereillä joutuu ihan tarpeeksi muutenkin pelailemaan. :)
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #40 : 24.09.2007 16:38 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Kauhia meteli jostain videopelistä. ;) Noei, hyvähän se vain on että pelit saavat paljon julkisuutta.

Itse saan pelistä ihan tarpeekseni vaikka en sitä ostakkaan. Kyllä sitä miiteissä ja kavereillä joutuu ihan tarpeeksi muutenkin pelailemaan. :)

 :???: :o :)

10 vuoden päästä et muuta pelaa kuin Haloa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #41 : 24.09.2007 17:44 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili No, ennakkotilasin minäkin sitten Halon. Oli kolme turhaa peliä, enkä oikein tiennyt mitä Gamestopista muutakaan olisin ottanut, kun eivät Ace Combat 6:en ennakkotilauksia vielä ottaneet vastaan. . .

Aika nolla-odotuksillä lähdetään. Edelliset pelit kun ovat yksinpelin puolelta käyneet viimeistänä puolivälin paikkeilla kovin tylsäksi ja moninpeliä tuli pelattua aikalailla tarpeeksi jo betan aikana. No, saa nähdä.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #42 : 24.09.2007 18:20 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Ign:n videoreview tsiikattu ja kyllä tämä jää hyllyyn. Ei sytyttänyt meikäläistä sitten yhtään.
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #43 : 24.09.2007 19:55 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Ign:n videoreview tsiikattu ja kyllä tämä jää hyllyyn. Ei sytyttänyt meikäläistä sitten yhtään.

Miksi?
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #44 : 24.09.2007 21:14 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ign:n videoreview tsiikattu ja kyllä tämä jää hyllyyn. Ei sytyttänyt meikäläistä sitten yhtään.

Miksi?

Miksi minun pitäisi hankkia peli, josta en ole kiinnostunut?
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #45 : 24.09.2007 21:16 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Ign:n videoreview tsiikattu ja kyllä tämä jää hyllyyn. Ei sytyttänyt meikäläistä sitten yhtään.

Miksi?

Miksi minun pitäisi hankkia peli, josta en ole kiinnostunut?

Olin vaan kiinnostunut kuulemaan miksi peli sytyttänyt?
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #46 : 24.09.2007 21:27 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili
Ign:n videoreview tsiikattu ja kyllä tämä jää hyllyyn. Ei sytyttänyt meikäläistä sitten yhtään.

Miksi?

Miksi minun pitäisi hankkia peli, josta en ole kiinnostunut?

Olin vaan kiinnostunut kuulemaan miksi peli sytyttänyt?

Toista kiinnostaa, toista ei. Mutta lopetetaan offtopic tähän ja annetaan pelistä kiinnostuneiden keskustella  ;)
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #47 : 25.09.2007 15:33 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Joo ei perkele saanu ulos henkkareilla. Konsolinet ei anna seurantakoodia Halo-tilauksissa. Huomenna sit  :)
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #48 : 26.09.2007 10:54 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kuopion Gigantissa oli yllättävän paljon porukkaa ostamassa Haloa. Arvioisin että jotain 20 tyyppiä.

Hyllyssä oli reilusti perusversiota sekä 3kpl CE:itä. Pyörittelin kaikki CE:t läpi ja valitettavasti kaikissa tuntui olevan levyt irti. Nappasin siitä sitten yhden ja lompsin kassalle. Kassalla selitin tilanteen ja sain aukaista pelin ennen maksua. Naarmuillahan se oli - tosin ei niin pahasti kuin joissakin kuvissa. Päätin sitten kuitenkin jättää sen ostamatta ja kävin hakemassa perusversion hyllystä. 20 euroa enemmän naarmuisista levyistä kun ei kuulosta kovin houkuttelevalta.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #49 : 26.09.2007 16:20 »
6puu Jäsen Viestejä: 77 Basaaripisteet: 0 Profiili Kävin tänään Kampin EB Gamesista poistamassa tämän tekeleen. Vein sinne muutaman pelin, jotka olivat melkeinpä turhakkeita, joten Halo 3 maksoi euron. Ei kauheen paha hinta. Testailu jää kuitenkin iltaan kun pitäisi Super Paper Mario pelata läpi ja lukea vielä ruotsia.
Always roll deep on the streets like the mafia
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #50 : 26.09.2007 18:24 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Legendary Editioniin sorruin. Limited Edition piti alun perin ostaa, mutta sitten rupesi vituttamaan se keskiö ja soitin Asematunnelin Anttilaan, jossa oli vielä jonkun verran Legendarya jäljellä. Paidankin sain kaupan päälle ja MJOLNIR-kypärä komeilee hyllyssä  ;D

Pelissä olen päässyt juuri Tsavo Highway kentän lävitse, eli ilmeisesti yksi kolmasosa takanapäin. Eihän tämä mikään maailman pisin peli ole mutta tiivis ja hyväntuntuinen paketti. Innolla odottelen co-op hetkiä kaverin kanssa  :)

Pitää katsoa, jos sitä Live aikaakin hankkisi niin pääsisi pelaaman neljään pekkaan co-oppia. Ketään Lautalaisia, joita kyseinen aktiviteetti saattaisi kiinnostaa?
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #51 : 26.09.2007 18:28 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili
Pitää katsoa, jos sitä Live aikaakin hankkisi niin pääsisi pelaaman neljään pekkaan co-oppia. Ketään Lautalaisia, joita kyseinen aktiviteetti saattaisi kiinnostaa?

Juu!

Eikös tässä viikonlopun aikana pitäisi olla ihan ilmainen Gold-jäsenyys Silver-liveläisille?
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #52 : 26.09.2007 20:03 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Pitihän se itsekin poistaa aiheen tekele. Peruspaskaversio gigantista 49 euroon riitti minulle. Ei henkilökohtaisesti niin paljoa kiinnosta, että Legendaryn menisin hommaamaan. Ensimmäisen kentän jaksoin pelata ja siihen vielä vähän multiplayeria päälle. Samaa tuttua Halotteluahan tuo tuntui olevan.
Play-Asia
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #53 : 26.09.2007 22:43 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Pitää katsoa, jos sitä Live aikaakin hankkisi niin pääsisi pelaaman neljään pekkaan co-oppia. Ketään Lautalaisia, joita kyseinen aktiviteetti saattaisi kiinnostaa?

Juu!

Eikös tässä viikonlopun aikana pitäisi olla ihan ilmainen Gold-jäsenyys Silver-liveläisille?

Tuosta en tiedä, mutta olisihan se ihan mahdollista. Olin hieman pettynyt, koska olin käsittänyt että pelin mukana tulisi 48h Live- passi, mutta ei tullut ainakaan Legendaryn mukana  >:(
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #54 : 26.09.2007 23:09 »
voEtto siinähän kärvistelet! Jäsen Viestejä: 38 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuosta en tiedä, mutta olisihan se ihan mahdollista. Olin hieman pettynyt, koska olin käsittänyt että pelin mukana tulisi 48h Live- passi, mutta ei tullut ainakaan Legendaryn mukana  >:(

Luulisi että jos on rahaa Legendary Haloon niin sitten myös siihen Liveenkin  :P

Ei vaan, ainakin mun normi-Halon mukana tuli 48h livepassi.
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #55 : 26.09.2007 23:54 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Tuosta en tiedä, mutta olisihan se ihan mahdollista. Olin hieman pettynyt, koska olin käsittänyt että pelin mukana tulisi 48h Live- passi, mutta ei tullut ainakaan Legendaryn mukana  >:(

Tässä on pari 48h koodia, kokeile toimiiko.
HW32D-YB4C3-G7BFK-76VWW-KJRMD
GW8PQ-THPBQ-GW92W-KCVW6-XDH6J

Voi olla, että nuo vaativat jenkkitunnuksen sillä sain ne eräästä jenkeille tarkoitetusta kilpailusta.
Play-Asia
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #56 : 27.09.2007 19:44 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Jaa, sellanen kuuden tunnin peli vai? (pelaajaboardeilta)

Mää vaan aattelin, että pitäisikö tuosta pituudesta nyt alkaa marmattamaan, kuten konsolifinin Heavenly Sword-arvostelun kommenttiosiossa. "Omg ei näin lyhyelle pelille voi antaa kymppiä vit** stna!!??!"

No jaa, teki vaan mieli ottaa asia esille. Ovathan nämä molemmat pelit varmasti aika kokemuksia, mutta vain toista tunnutaan rokottavan. On Halossa moninpeli juu (ja siihen se suurin osa tunteja meneekin), mutta ainakaan näissä ekoissa revikoissa ei tunnuta siitä paljon puhuvan, ja tunnustusta annetaan yksinpelikampanjasta. KUUDEN TUNNIN SELLAISESTA LOL! No, Halo on Halo ja sillai.
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #57 : 27.09.2007 19:57 »
Kelli Jäsen Viestejä: 39 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jaa, sellanen kuuden tunnin peli vai? (pelaajaboardeilta)

No ehkä pro pelaaja voi pelata tuohon kuuteen tuntiin, mutta veikkaisin että perustahvolla kuten minulla kestää reippaasti yli 10 tuntia. En osaa tosin varmasti sanoa ennenkuin olen pelin läpi vetänyt. Vartti takana. :P

Life is not a life without computer.
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #58 : 27.09.2007 20:01 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Itse pelasin pelin läpi laskelmieni mukaan jossain 8-9 tunnissa Heroicilla. En nyt haukkuisi peliä erityisen lyhyeksi, mutta eipä tuo mitenkään pitkäkään ole. Ainakin peli on hyvällä tavalla tiivis paketti eikä kärsi tylsistymisestä missään vaiheessa. Co-oppia kaverin kanssa odotellaan kuumeisesti. "Ikävä" kyllä sovimme vetävämmen ensin Halon ja Halo 2:n läpi, joten parin viikon päähän menee varmaan.

Peli on tosiaan nyt läpi. Ei aivan yhtä hyvä kuin Halo aikanaan mutta valovuosia edellä Halo 2:ta, johon petyin pahasti. Uudet ajoneuvot olivat hauskoja vaikka iso osa jäikin ekalla kerralla kokematta. Uusi Warthog näytti hyödylliseltä, muttei oikein yksin pelatessa tullut käyttöä kun vanha tykkimallinenkin oli vieressä. Hornet oli myös ihan jees, siinä sivulla on hauska roikkua ja sitten pudottautua keskelle Brute-laumaa, jotka patsastelevat liikkuvan Scarabin katolla  :lol:
Mongoose oli myös kivan ketterä. Bansheellä en päässyt ajamaan ollenkaan.

Extralevyä tuli myöskin hieman katsasteltua. Making of- dokkaria tullut hieman tapitettua ja Jen Taylorin- ohjelmaa myös. Halon ja Halo 2:n remasteroiduissa videoissa olisi saanut olla parempi laatu, mutta ainakaan grafiikka ei bugannut.

Ja kyllä se kypärä on helvetin komea tuossa hyllyllä  ;D
tallennettu
Re: Halo 3 « Vastaus #59 : 27.09.2007 20:06 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Perskutti nyt alkaa halokuume taas nousemaan, vaikka juuri ehdin todeta kuinka tylsältä tämä vaikutti  :lol: Kai tämä on sitten hommattava 40 euron hintaan jossain vaiheessa  :rollaus:
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines