Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Tulostusversio
Aihe: Grand Theft Auto V  (Luettu 93613 kertaa)
Vs: Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #180 : 29.12.2013 00:40 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Aikovat he siis rankaista kaikkia kellä on todella paljon rahaa?  :/
Kuhan rahojaan ei ole hakkeroinnin tai vastaavan tavan kautta hankkinut itse, niin huolta ei tietenkään pitäisi olla.

Aa okei, ite sain kun autoin yheltä poliisit pois
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #181 : 29.12.2013 15:27 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Harmi, kun missasin tuon lumen, olisi ollut hieno kokea tuokin. Mutta enpä kyllä ollut tuosta mitään tiennytkään, joten en olisi halutessani voinut sitä edes mennä katsastamaankaan. Mutta hyviä kuvia teillä ja Los Santos näyttää aivan erilaiselta lumipeitteen alla. Ja kiva idea Rockstarilta, vähän joulumieltä  :)

Ja jälleen Partajeesukselta jäätävä video, kunnon joulumieltä  ;)  Me like!
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #182 : 03.01.2014 22:22 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili

Ja jälleen Partajeesukselta jäätävä video, kunnon joulumieltä  ;)  Me like!

Mieteinkin jo, että miten nuo "jäätävä video" kommentit pitäisi ymmärtää sillä ainakin täällä tuo on negatiivinen ilmaisu.

Tulihan tuolloin tehtyä rauhallinenkin talvi pätkä jossa vaan nautitaan maisemista. Tänään innostuin myös sukeltelemaan ja oikean taustamusan kanssa se on suorastaan upea kokemus. Päätin vielä koittaa tehdä sanchez montagen, mutta se meni....noh video kertoo kaiken.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Sopivat 164 pelituntia nyt onlinea takana. Olen aika varma etten ole mitään peliä pelannut noin paljoa mukaanlukien yksinpelit. Tuohon kun laitetaan päälle vielä 60 tuntia joka on mennyt yksinpelin parissa niin on tässä kyllä rahoille vastinetta saatu aika reippaasti vaikka aluksi olin epäileväinen eikä koko online pahemmin napannut.
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #183 : 05.01.2014 13:14 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mieteinkin jo, että miten nuo "jäätävä video" kommentit pitäisi ymmärtää sillä ainakin täällä tuo on negatiivinen ilmaisu.

Juuu positiivisella oli tarkoitettu, eli korjataanko niin, että videot ovat kerrassaan huippuja  :)
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #184 : 20.04.2014 19:57 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Tjahas tuli väsättyä uusi video. Nyt on vuorossa surullinen ja dramaattinen tarina Sandyn elämästä :D




Ja tuossa näkynyt lyhyt pätkä lentelystä on otettu tästä jonka joskus tein.
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #185 : 04.07.2014 18:59 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Jenkkien itsepäisyyspäivän kunniaksi tuli liberator tarjolle kivalla 742014$ hintalapulla. Pakkohan se oli testin jälkeen ostaa ja lähteä oikein kunnolla kokeilemaan miten se pärjää maastossa.

tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #186 : 05.07.2014 00:03 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Miksi ostaa, kun sen saa jokaisen hahmon isommasta autotallista ilmaiseksikin?

EDIT:

Äh, meinaa unohtua että tässä on edelleen moninpeli. :D
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #187 : 08.07.2014 19:23 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili
Äh, meinaa unohtua että tässä on edelleen moninpeli. :D

Itse taas olen yllättynyt, että edelleen pelaan tuota. Minullehan on jo aika huikea juttu jos pelaan jotain netissä 20 tuntia ja nyt on tullut pelattua tätä 313 tuntia. Kisoja ajettu 1263 (joka on enemmän kuin missään autopelissä ikinä), rank on 157 ja rahaa tienattu 9.4 miljoonaa joka on monelle vähän, mutta itse olen saanut ostettua kaiken mitä haluan.

PS4 versio on aika varma day one ostos jo pelkästään sen takia, että pääsee pelaamaan yksinpelin paremmilla graffoilla ja lisäksihän voi vielä siirtää nykyisen online hahmon suoraan ps4 versioon joten pelaaminen jatkuu varmaan vielä hetken aikaa :D
tallennettu
Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #188 : 12.09.2014 16:42 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Marraskuun 18. päivä se sitten saapuu. PS4/XB1-versiot nimittäin. PC tammikuun 27. päivä.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=893579

Traileri:
http://www.gamersyde.com/hqstream_grand_theft_auto_v_a_picket_fence_a_dog_named_skip-32970_en.html
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #189 : 15.11.2014 18:05 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Huhhuh, odottavan aika on pitkä. Ps4-versio ennakkovarattuna, ja tiistaita saa vielä odottaa. Hyllystä löytyy Ps3-version Collector's Edition, sitä ei ihan viitsinyt vaihtoon mennä.

Jos joku ei vielä tiennyt, niin vanhoja pelaajia hellitään uusien aseiden, autojen ja muun mukavan muodossa. Oheinen kuva antaa osviittaa lisukkeista.
Pelikokoelmani
tallennettu
Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #190 : 15.11.2014 19:28 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili


GTAV on myös ensimmäisen persoonan kirvesmurhasimulaattori.
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #191 : 16.11.2014 09:24 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Sähköpostin mukaan rahat olisi veloitettu ja lataus alkanut. Pääsen vasta illalla tarkistamaan, mutta jätin kyllä Pleikkarin rest modeen, joten eiköhän se kiltisti siellä jo imuttele. Ensi viikolla iltavuoroa, joten olen illalla 11 aikaan kotona. Maanantaina yksi jakso Breaking Badia iltapalan kera ja päivä alkaakin olla jo tiistain puolella.  8) Olen viikonlopun aikana katsellut muutamia streameja, mutta niissä on ollut lähinnä tylsää mopolla rällästelyä pitkin maaseutua yms. yleistä sekoilua. Pääsispä jo itse pelaamaan!
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #192 : 16.11.2014 10:17 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Mistä tilasit? Mulla ei ainakaan EU PSN:sta lähtenyt itsestään lataus liikkeelle, mutta manuaalisesti kävin laittamassa sen päälle. Asetusten pitäisi kyllä olla oikein. Rahatkaan ei vielä lähteneet, mutta sinne se nyt jäi lataamaan.
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #193 : 16.11.2014 10:42 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW EU-Storesta. Alkuviikosta katselin sitä ennakkolatausta, niin jostain syystä vain siinä rahabonuksessa oli täppä automaattilatauksen kohdalla. Lisäsin sen myös itse pelin kohdalle. Sen jälkeen se on siinä pysynyt. Oiskohan sen takia jäänyt sulta lataamatta?
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #194 : 16.11.2014 11:37 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Kyllä mulla oli täppä molemmissa. Itse asiassa mulla ei vielä suostunut lataamaan sitä rahabonusta. Heitti vaan jotain erroria. Peli sentään lähti iloisesti tulemaan.

Mulla tosiaan nuo rahat peliä varten suurelta osin PSN lompakossa. Ehkä sen takia ei laskuttamut vielä.

Edit:
Laskutusilmoitus tuli tännekin. Ilmeisesti noita DLC:itä ei voi edes ladata, kuin vasta julkkarina.


Edit2:

Hirveä läjä giffejä uusista versioista


Preload meni ihan nätisti. En tiedä kauanko aikaa lopulta kului, mutta laitoin aamulla päälle ja kun tulin töistä kotiin ~8h myöhemmin, peli oli kokonaan latautunut.


« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 20:34 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #195 : 16.11.2014 23:56 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Ruudunpäivityksessä aika reipas ero vanhaan verrattuna. Sahalaitaakaan ei pahemmin tuon perusteella näy, mutta heijastumat tulee myöhässä tienpintaan parissa kohdassa. Silti ero on aika huima ja minun on helppo verrata kun viimeksi muutama tunti sitten pelasin vanhaa versiota onlinessa yli neljä tuntia. Ero siihen verrattuna on kuin yöllä ja päivällä joten ei paljoa parit heijastukset haittaa. Tosin tuohon pitäisi tulla vielä joku day one päivitys joten en tiedä onko tuo tyyppi sen jo saanut vai tuleeko se oikeasti vasta julkkarina.



« Viimeksi muokattu: 17.11.2014 00:01 kirjoittanut Partajeesus »
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #196 : 17.11.2014 05:08 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Digiversio latasi jo jonkun 1,4 gigan päivityksen valmiiksi.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #197 : 18.11.2014 11:07 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Pitänee hakea tänään Gigantista (59€). Oli tilaus NetAnttilasta, mutta suurin osa suomalaisista nettikaupoista on niin paskoja, että hyvä jos saa viikon sisään julkaisusta pelin. Pitää katsoa sitten mitä tuon Anttilan kopion kanssa tekisi. Eivät ole vielä edes postittaneet peliä.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #198 : 18.11.2014 18:15 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään seurannut tuota netanttilan menoa murosta. Kolme tyyppiä on soittanut aspaan ja yhdelle sanottu, että pelit lähtee tänään klo.20.00 eteenpäin, toiselle sanottiin ettei ole pahemmin edes tietoa varaston tilanteesta ja kolmannelle sanottiin, että tavaraa kyllä on, mutta jostain syystä hänen tilauksensa ei ole edennyt järjestelmässä.

No viesteistä päätellen ei ole edennyt monen muunkaan. Itse olen varannut tuon 30.7 ja lukee, että odottaa toimitusta. Noh perjantaina viimeistään gigantista peli kouraan jos sillon vaikka psn toimisi ja saisi päivitykset ja muut imuteltua kuten kuuluu.
Ennakkoon varattu far cry 4 sentään tuli tänään suoraan kotiin joten kyllä ne netanttilassa osaa asiansa hoitaa jos vaan haluavat.
tallennettu
Vs: Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #199 : 18.11.2014 18:19 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Pitänee hakea tänään Gigantista (59€). Oli tilaus NetAnttilasta, mutta suurin osa suomalaisista nettikaupoista on niin paskoja, että hyvä jos saa viikon sisään julkaisusta pelin. Pitää katsoa sitten mitä tuon Anttilan kopion kanssa tekisi. Eivät ole vielä edes postittaneet peliä.

Voin vaihtaa Driveclubiin  :)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #200 : 18.11.2014 22:08 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Nyt on peliä vähän testailtu. 1st person -moodi sopii osaan asioista ja osa on edelleen parempi pelata perinteisellä kamerakulmalla. Esim. normaali ampuminen ja liikkuminen on ihan siistiä uudesta kuvakulmasta, mutta toisaalta ajaminen ja suojasta ampuminen on helpompaa hahmon takaa kuvattuna imo. Varmaan tulee käytettyä molempia kyllä.

Välianimaatiot eivät näy olevan silmistä kuvattuna, kuten luulin, mutta eipä haittaa ainakaan minua.


« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 09:14 kirjoittanut despire »
tallennettu
Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #201 : 19.11.2014 09:58 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Tänään seurannut tuota netanttilan menoa murosta. Kolme tyyppiä on soittanut aspaan ja yhdelle sanottu, että pelit lähtee tänään klo.20.00 eteenpäin, toiselle sanottiin ettei ole pahemmin edes tietoa varaston tilanteesta ja kolmannelle sanottiin, että tavaraa kyllä on, mutta jostain syystä hänen tilauksensa ei ole edennyt järjestelmässä.

No viesteistä päätellen ei ole edennyt monen muunkaan. Itse olen varannut tuon 30.7 ja lukee, että odottaa toimitusta. Noh perjantaina viimeistään gigantista peli kouraan jos sillon vaikka psn toimisi ja saisi päivitykset ja muut imuteltua kuten kuuluu.
Ennakkoon varattu far cry 4 sentään tuli tänään suoraan kotiin joten kyllä ne netanttilassa osaa asiansa hoitaa jos vaan haluavat.

Joo vielä odottaa toimitusta. Pitää laittaa asiakaspalautuksena takasin, kunhan se tulee. Tai jos oikein huijari on, niin vie Gigantiin NetAnttilan kopion, mutta ei maksa vaivaa 7 euron takia. Kätevähän tuossa NetAnttilassa, että sieltä sivuilta ei voi peruuttaa tilausta vaan pitää soittaa maksulliseen aspaan. Jonottelin aamulla 10 minuuttia, mutta en päässyt läpi.

Itse pelistä. Eilen pari tuntia ehdin pelailemaan ja samaa tuttua GTA:tahan se on. 1st person kuvakulma ei vaikuttanut pelissä niin siistiltä, mitä aluksi oletti. Tulee varmaan kuitenkin käytettyä jonkin verran.

Voin vaihtaa Driveclubiin  :)
Housussas on Driveclubi! PS+ versiota odotellessa...


« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 10:08 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #202 : 19.11.2014 11:06 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili NetAnttila on kyllä aivan sekaisin. Jengi tais unohtaa mun varottelut, kun tuli uudet alekoodit eetteriin. Varautukaa siihen ettei tilauksia "ole olemassa", tilaukset "peruutetaan tuntemattomasta syystä" ja peruutetut tilaukset toimitetaan tilaajalle laskujen kera. :rollaus:

Muutaman viikon aspaviestittelyn ja lopulta duplikaattipelien palauttelun jälkeen hyvittivät säädön kymmenen euron lahjakortilla.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #203 : 19.11.2014 11:23 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään oli netanttila laittanut pelin tulemaan.
Tietenkin ehdin hakemaan 10e kalliimmalla paikallisesta anttilasta äsken kun en ollut varma kuinka kauan tuossa kestää. Noh tuo peli olisi vaikka 80e arvoinen joten ei siinä mitään.
Voisi sanoa, että varaston tyypit on hoitaneet homman kuten kuuluu koska missään ei luvata peliä julkkariksi ja nyt se on lähetetty päivä julkaisun jälkeen. Mutta minkä takia asiakaspalvelu antaa kolmelle ihmiselle kolme täysin eri vastausta kun asiasta kysytään. Tuon aspan sekoilun takia varmaan moni on hakenut pelin tänään jostain muualta.

Äsken tuli se yli gigan päivityskin alle vartissa. Jokohan sony olisi saanut serverit kuntoon vai eikö tähän aikaan aamusta vielä ole ruuhkaa. Eilen ainakin kesti melkein tunnin kun imutin saman kokoisen päivityksen trials fusioniin ja yhtä hidas ollut oikeastaan koko viikon jos jotain koittanut ottaa storesta.

Edit: Tuli lyhyt first person video tehtyä:


Yksinpelissä voi pelata myös eläimillä.


« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 22:32 kirjoittanut Partajeesus »
tallennettu
Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #204 : 20.11.2014 15:05 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Täytyy kyllä sanoa, että on Rockstar jaksanut vääntää peliä. GTA:t eivät Vice Cityä lukuunottamatta ole kunnolla napanneet, mutta pelkistä yksityiskohdista pitää jo nostaa hattua. Lisäksi tuota pikkutekemistä on niin perkeleesti, vaikka itseä ei jaksa ehkä kovin kauoa kiinnostaa.

Vitan remote play PS4:lla toimii muuten melko hyvin. Tähtääminen on hitusen vaikeampaa kuin DS4:lla, mutta muuten ihan jees.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #205 : 20.11.2014 17:27 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili
pelkistä yksityiskohdista pitää jo nostaa hattua.

Niimpä. Itse huomasin eilen, että first person moodissa aurinkolasitkin muuttaa pelin värimaailmaa sen mukaan minkä sävyiset linssit niissä on. Kuulemma myös bensamittari toimii jos ampuu tankkiin reiän. Muutenhan bensaa on loputtomasti.
Myös pelin nettiselaimen kursoria voi ohjata touchpadilla.
tallennettu
Re: Grand Theft Auto V « Vastaus #206 : 21.11.2014 13:09 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Niimpä. Itse huomasin eilen, että first person moodissa aurinkolasitkin muuttaa pelin värimaailmaa sen mukaan minkä sävyiset linssit niissä on. Kuulemma myös bensamittari toimii jos ampuu tankkiin reiän. Muutenhan bensaa on loputtomasti.
Myös pelin nettiselaimen kursoria voi ohjata touchpadilla.
Huomasin itsekin tuon aurinkolasiefektin eilen. Piti ottaa pois päästä kun ei meinannut yöllä nähdä ajella. Trevorin Sniper-tehtäväkin oli vähän vaikeampi kun piti aurinkolasit päässä räiskiä.

GTAOnlinea en ehtinyt testaamaan kuin 10 minuuttia. Johonki raceen osallistuin, mutta peli heitti minut takaisin yksinpeliin ennen kuin pääsin ajelemaan. Vielä jäänyt tuo moninpelin perusidea hieman hämärään, mutta pitää testailla lisää kiinnostaako vai ei.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #207 : 22.11.2014 16:05 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Huh, johan meni Partajeesuksen videota katsellessa pää ihan pyörälle.. mutta komeaa katsottavaa kyllä oli  :)
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #208 : 25.12.2014 17:57 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili Eilen muuttui maa valkoiseksi taas.



Siitä ei kyllä ole tietoa kuinka kauan tuo pysyy kun rockstar sanoi vain "few special days". Noh täytyy nauttia vielä kun voi.
tallennettu
Vs: Grand Theft Auto V « Vastaus #209 : 25.12.2014 18:08 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Mulla ei oo joulusta tietoakaan. :lol: Varmaan johtuu tosta PSN:stä, joka on alhaalla. Jostain syystä tosin Michaelin auto oli tuunattu, vaikken ole ikinä käynyt siellä Los Santos Customsissa. Mistä lie johtuu.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines