Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Tulostusversio
Aihe: Gran Turismo 5  (Luettu 80451 kertaa)
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #180 : 27.07.2011 16:24 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
On sulla Ice kyllä komee Ferrari  :P Nopeesti kun kuvaa katsoin, niin luulin että aitoa settiä, piti oikein noita ihmisiä tossa tarketaan ennen kuin tajusi, että pelistähän tuo.

Enpä ole aikoihin pelannut kyllä tätä peliä. Mutta tuossa autossa on kyllä tavoitetta.

Kiitos, Olen F1 Fani ja Kimi fani joten tuo piti ostaa. Itse otin minun 458 kuvan ja lähetin kaverilleni msn kautta, hän luuli kuvaa aidoksi  :)

Aijaa, 35 B-spec, milloin sen saa kauppaan vai onko se siellä jo? Itse en ole löytänyt.


« Viimeksi muokattu: 27.07.2011 16:32 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #181 : 27.07.2011 16:52 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse en ole jaksanut kerätä rahaa Ferrarin Formuloihin vaan tyydyn tällaiseen:



Maksaa noin 5 milj. cr ja se on myynnissä Used Car Dealershipissä
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #182 : 27.07.2011 16:56 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Itse en ole jaksanut kerätä rahaa Ferrarin Formuloihin vaan tyydyn tällaiseen:



Maksaa noin 5 milj. cr ja se on myynnissä Used Car Dealershipissä

Itselläni samanlainen, maksoin 2,5milj.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #183 : 27.07.2011 18:05 »
aleksiz Jäsen Viestejä: 50 Basaaripisteet: 0 Profiili
On sulla Ice kyllä komee Ferrari  :P Nopeesti kun kuvaa katsoin, niin luulin että aitoa settiä, piti oikein noita ihmisiä tossa tarketaan ennen kuin tajusi, että pelistähän tuo.

Enpä ole aikoihin pelannut kyllä tätä peliä. Mutta tuossa autossa on kyllä tavoitetta.

Kiitos, Olen F1 Fani ja Kimi fani joten tuo piti ostaa. Itse otin minun 458 kuvan ja lähetin kaverilleni msn kautta, hän luuli kuvaa aidoksi  :)

Aijaa, 35 B-spec, milloin sen saa kauppaan vai onko se siellä jo? Itse en ole löytänyt.
Gran turismo kategorian alta löytyy kun tuo vettel kisa aukeaa. Ja multakin tuo gran turismo formula löytyy mutta siihen petyin kun sen ostin. Kyllä noihin ferrarin f1:siin kannattaa kerätä rahaa ovat sen verran mahtavia.
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #184 : 27.07.2011 18:19 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
On sulla Ice kyllä komee Ferrari  :P Nopeesti kun kuvaa katsoin, niin luulin että aitoa settiä, piti oikein noita ihmisiä tossa tarketaan ennen kuin tajusi, että pelistähän tuo.

Enpä ole aikoihin pelannut kyllä tätä peliä. Mutta tuossa autossa on kyllä tavoitetta.

Kiitos, Olen F1 Fani ja Kimi fani joten tuo piti ostaa. Itse otin minun 458 kuvan ja lähetin kaverilleni msn kautta, hän luuli kuvaa aidoksi  :)

Aijaa, 35 B-spec, milloin sen saa kauppaan vai onko se siellä jo? Itse en ole löytänyt.
Gran turismo kategorian alta löytyy kun tuo vettel kisa aukeaa. Ja multakin tuo gran turismo formula löytyy mutta siihen petyin kun sen ostin. Kyllä noihin ferrarin f1:siin kannattaa kerätä rahaa ovat sen verran mahtavia.

F2007 on helpompi hallita ,kuin FGT. Okei, aukeaa silloin. Yritän saada sen Vettel Challangen vaikka pronssiksi ja jos menee metsään niin voisihan tuota säästää kokeilla  :lol:
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #185 : 29.07.2011 19:33 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Tässä on nyt viikko tätä tahkottu ja a-spec 19 levulla. B-specciä en ole läheskään niin paljon pelannut, vasta 6-level menossa.

Onhan tämä mahtava ajopeli ja suht halvalla sain: 40 euroa uutena Kampin Anttilasta kun olin Stadissa lomareissulla  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #186 : 01.08.2011 15:40 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Noniin, nyt se on auki ja kokeilin autoa kahella eriradalla (Nurburgringillä ja Monzalla). Ihan sika vaikee ajaa ohjaimella. Jäin 0,9s Nurburgringin radalla ja Monzassa en edes saanut aikaa  :o
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #187 : 01.08.2011 16:20 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili Itsekkin hankin pelin. Gamestopissa 50e. Pari tuntia oon pelaillu ja yltää mun top 3 ajopelien joukkoon (Driverit edellä). 5/5
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #188 : 01.08.2011 18:43 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Nurburgring ja Monza pronssilla, Suzukaa yritän vetää, mutta auto lipsuu kanttarille -> spinni. No, pitää yrittää pari kertaa vielä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #189 : 02.08.2011 10:19 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Nonni, olipas kova työ, mutta hei. Meikä sai X 2010 ja vielä lentokone kuljetukselta  :o Jes, jes! Kohta tulee EDIT tähän jossa on kuva siitä!

EDIT


What you think?  ;D

EDIT 2




Vähän fiilistelyä Subarulla (Y)


« Viimeksi muokattu: 02.08.2011 10:39 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #190 : 02.08.2011 10:47 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mukavaa, että tämäkin ketju heräilee eloon. Itsekin voisin jatkaa GT5:tä etiäpäin ja napsia vähän kuvia. Olen siinä vaiheessa, että tuo Red Bullin jumal-auto jo tallista löytyy.

Viimeksi keväällä tuli pelattua.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #191 : 02.08.2011 10:50 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mukavaa, että tämäkin ketju heräilee eloon. Itsekin voisin jatkaa GT5:tä etiäpäin ja napsia vähän kuvia. Olen siinä vaiheessa, että tuo Red Bullin jumal-auto jo tallista löytyy.

Viimeksi keväällä tuli pelattua.

Jep, jep  :)

Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #192 : 02.08.2011 10:52 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Komeita rallikuvia IceColdilta.

Eipä ole itsekään tullut pelailtua viimeaikoina, osasyynä Richard Burns Rally innostus. Toisekseen ei vain ole jaksanut tehdä tilaa ratille olkkariin. Peli on vähän pattitilanteessa, pitäisi tahkota hulluna rahaa jotta saisi ostettua jonkin superauton muutamiin jäljellä oleviin kisoihin, ja enduracet pitäisi ajaa. Niitä en ole ajanut kuin sen helpoimman.

B-specistä sitä rahaa tulisi, jos vain jaksaisi tahkota sitä. Ei ole toistaiseksi innostanut.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #193 : 02.08.2011 11:04 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
Komeita rallikuvia IceColdilta.

Pitihän se Subarulla vähän fiilistellä Alaskassa  :)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #194 : 02.08.2011 12:52 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Nyt kun laudalla on monia uusia GT5-pelaajia, niin voisi vaikka kerran viikossa ajella vähän online-skabaa.

Ajettaisiin tyyliin kaksi 15 kierroksen kilpailua ja joka jannu ottaisi saman auton. Radat ja autot päätettäisiin etukäteen. Tämä siksi, että jos kyseistä autoa ei vielä ole, olisi vähän aikaa ostaa se ja tuunailla. Tästä saisi vaikka jonkin sortin sarjan aikaiseksi: ajetaan esimerkiksi viitenä viikkona kaksi lähtöä = 10 kilpailua. Joka kisan jälkeen pisteet vaikka kuudelle parhaalle.

Tää toteutetaan, eks vaan? Siirrytään GT5-peliseura ketjuun juonimaan lisää: https://www.pelaajalauta.fi/forum/peliseura/gran-turismo-5-verkkoskabat/   
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #195 : 02.08.2011 13:18 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Nyt kun laudalla on monia uusia GT5-pelaajia, niin voisi vaikka kerran viikossa ajella vähän online-skabaa.

Ajettaisiin tyyliin kaksi 15 kierroksen kilpailua ja joka jannu ottaisi saman auton. Radat ja autot päätettäisiin etukäteen. Tämä siksi, että jos kyseistä autoa ei vielä ole, olisi vähän aikaa ostaa se ja tuunailla. Tästä saisi vaikka jonkin sortin sarjan aikaiseksi: ajetaan esimerkiksi viitenä viikkona kaksi lähtöä = 10 kilpailua. Joka kisan jälkeen pisteet vaikka kuudelle parhaalle.

Tää toteutetaan, eks vaan? Siirrytään GT5-peliseura ketjuun juonimaan lisää: https://www.pelaajalauta.fi/forum/peliseura/gran-turismo-5-verkkoskabat/   

Sain viime vuonna GT5 ,mutta nytten kuume alkoi ja aloitin alusta.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #196 : 02.08.2011 17:05 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili
Toisekseen ei vain ole jaksanut tehdä tilaa ratille olkkariin. Peli on vähän pattitilanteessa, pitäisi tahkota hulluna rahaa jotta saisi ostettua jonkin superauton muutamiin jäljellä oleviin kisoihin, ja enduracet pitäisi ajaa. Niitä en ole ajanut kuin sen helpoimman.

Vähän sama ongelma. Pelaaminen vaatisi, että saisi sen ratin aina rahdattua ja laitettua tuohon esille. Ja sitten tuo, että rahaa pitäisi saada, että pärjäisi jatkossa jne. Vaatii aivan ehdottoman innostuksen, että tämän pelin pariin viitsii itsensä laittaa. Pelissä ei mitään vikaa, mutta nuo oheisjutut..

Juu, hienoja kuvia jälleen Ice :)
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #197 : 02.08.2011 17:12 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Toisekseen ei vain ole jaksanut tehdä tilaa ratille olkkariin. Peli on vähän pattitilanteessa, pitäisi tahkota hulluna rahaa jotta saisi ostettua jonkin superauton muutamiin jäljellä oleviin kisoihin, ja enduracet pitäisi ajaa. Niitä en ole ajanut kuin sen helpoimman.

Vähän sama ongelma. Pelaaminen vaatisi, että saisi sen ratin aina rahdattua ja laitettua tuohon esille. Ja sitten tuo, että rahaa pitäisi saada, että pärjäisi jatkossa jne. Vaatii aivan ehdottoman innostuksen, että tämän pelin pariin viitsii itsensä laittaa. Pelissä ei mitään vikaa, mutta nuo oheisjutut..

Juu, hienoja kuvia jälleen Ice :)

Ei GT5 pelailuun tarvitse rattia  ;) Itsekkin haluaisin ratin juuri GT5 peliä varten.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #198 : 02.08.2011 22:49 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tuli palattua tänään GT5:n ääreen ja ensitöikseni menin kylmiltäni Nyrren 24h-radalle Lancia Stratoksella ja vedin naatiskellen yhden kierroksen. Kaikki ajoavut pois päältä. Kuvasin myös kierrokseni:




Stratos on kyllä uskomaton peto ja lähtee käsistä aika helposti. Pariin kertaan niin kyllä kävikin, mutta ei se haittaa. Kerrassaan hieno fiilis viilettää vihreässä helvetissä Lancialla.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #199 : 02.08.2011 22:56 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tuli palattua tänään GT5:n ääreen ja ensitöikseni menin kylmiltäni Nyrren 24h-radalle Lancia Stratoksella ja vedin naatiskellen yhden kierroksen. Kaikki ajoavut pois päältä. Kuvasin myös kierrokseni:




Stratos on kyllä uskomaton peto ja lähtee käsistä aika helposti. Pariin kertaan niin kyllä kävikin, mutta ei se haittaa. Kerrassaan hieno fiilis viilettää vihreässä helvetissä Lancialla.

Hieno video, mistäs ostit Lancian?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #200 : 02.08.2011 23:04 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Hieno video, mistäs ostit Lancian?

Kiitti!

Tota ralliversiota taitaa näkyä äärimmäisen harvoin käytettyjen joukossa, joskus kuitenkin?

Mutta itse voitin sen A-Specin Expert-tason Historic Racing Car Cupista, jossa se siis on palkintoautona.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #201 : 02.08.2011 23:22 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Hieno video, mistäs ostit Lancian?

Kiitti!

Tota ralliversiota taitaa näkyä äärimmäisen harvoin käytettyjen joukossa, joskus kuitenkin?

Mutta itse voitin sen A-Specin Expert-tason Historic Racing Car Cupista, jossa se siis on palkintoautona.

Okei.

EDIT

7:25 Meikä videossa ;)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #202 : 03.08.2011 09:44 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Kuinka moni on saanut Jeff Gordonin Nascar-eventin läpi? Itsellä se tyssää yhteen kisaan, jossa pitää Daytonassa nousta kahdella kierroksella sijalta 11 vähintään sijalle 5.
Ongelmana on ollut sen Nascar-auton tehottomuus ja suorilla sen vauhti häviää selvästi muille ja niitä loivia kaarteitakaan en osaa kovin nopeaa ajaa läpi  :/

Se pitäisi saada läpi ennen itse sitä Expert - sarjan kisaa, missä ajetaan Nascar autoilla, jottei joudu pulittamaan siitä puolta miljoonaa.  :/
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #203 : 03.08.2011 15:43 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Spoileri (osoita katsoaksesi)
Mielenkiintoinen FIAT 500 1.2 8V Lounge SS '08. Eikä ole vakio, 254HV pienelle purkille  ;) Värinä on Atomic Orange Metallic Tintcoat, että jos joku haluaa tietää.

Vähäsen muistuttaa Abarthia  ;D

EDIT

Muutin Vin:in pyynnöstä kuvan spoilereihin, hänellä ,kun on hidas netti.


« Viimeksi muokattu: 03.08.2011 16:00 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #204 : 03.08.2011 15:57 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Jos saa pyytää, älkää lainatko noita kuvia joka viestissä. Sivu latautuu miten sattuu ja viestit menevät epäselviksi. Pistäkää ainakin kuva spoiler-tageihin jos se on pakko lainata.

Muutenkin voisi vähän käyttää järkeä postailussa. Ihan jokaista pikkujuttua ei välttämättä tarvitse ääneen sanoa, jos ne eivät vie keskustelua millään lailla eteenpäin. Tämä siis ihan kaikille neuvoksi.

E: Taisi mennä vähän ohi...kuvien postaaminen sellaisenaan on ok, puhuin kuvien lainaamisesta. Eli jos vastaat viestiin johon on liitetty kuva, sitä kuvaa ei välttämättä tarvitse aina lainata. Ei muuta.


« Viimeksi muokattu: 03.08.2011 16:07 kirjoittanut Vin »
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #205 : 03.08.2011 16:48 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Lainaus
Kuinka moni on saanut Jeff Gordonin Nascar-eventin läpi? Itsellä se tyssää yhteen kisaan, jossa pitää Daytonassa nousta kahdella kierroksella sijalta 11 vähintään sijalle 5.
Ongelmana on ollut sen Nascar-auton tehottomuus ja suorilla sen vauhti häviää selvästi muille ja niitä loivia kaarteitakaan en osaa kovin nopeaa ajaa läpi 

Se pitäisi saada läpi ennen itse sitä Expert - sarjan kisaa, missä ajetaan Nascar autoilla, jottei joudu pulittamaan siitä puolta miljoonaa.   
Laita ABS:ät pois kokonaan siihen kisaan.
-
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #206 : 03.08.2011 16:56 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Lainaus
Kuinka moni on saanut Jeff Gordonin Nascar-eventin läpi? Itsellä se tyssää yhteen kisaan, jossa pitää Daytonassa nousta kahdella kierroksella sijalta 11 vähintään sijalle 5.
Ongelmana on ollut sen Nascar-auton tehottomuus ja suorilla sen vauhti häviää selvästi muille ja niitä loivia kaarteitakaan en osaa kovin nopeaa ajaa läpi 

Se pitäisi saada läpi ennen itse sitä Expert - sarjan kisaa, missä ajetaan Nascar autoilla, jottei joudu pulittamaan siitä puolta miljoonaa.   
Laita ABS:ät pois kokonaan siihen kisaan.

Ei pysty enää, 1.06 päivityksen jälkeen niin on mahdotonta tehdä.

Peesaaminen on koko homman avain ja pienestä se on kiinni. Sitkeällä yrittämisellä kyllä menee läpi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #207 : 04.08.2011 20:00 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei tarvitse saada kultaa pronssikin riittää tuosta vettel challengestä. Ja kyllä b-spec 30 levellillä saa tuon auki.
Ja peni kannattaa kerätä rahaa seasonal eventseistä niistä saaduilla rahoilla ostin itsekin Ferrari F10:n.http://imageshack.us/photo/my-images/28/redbullhangar7id.jpg/

Kiitti vaan pitää kokeilla. Onko muuten tietoa Gran turismo 6 pelistä? (Varmaan siihen menee viellä pitkä aika)


« Viimeksi muokattu: 04.08.2011 20:12 kirjoittanut peni »
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #208 : 06.08.2011 20:43 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Nyt on rahaa 20 miljoonaa!  Ja enempää ei pankkitili ota vastaan.

Suunnitelmana on hankkia se Polyphonyn formula-auto ja mennä voittamaan se formulasarja. On kuulemma aika haastava ja kisatkin ovat mukavan pitkiä, 20-30 kierrosta?

GT5 on saanut taas uutta tuulta purjeisiinsa täälläkin suunnassa. Ensikuun Driveriä ja Formulaa odotellessa mitä parhainta ajopeliviihdettä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Gran Turismo 5 « Vastaus #209 : 06.08.2011 20:45 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Nyt on rahaa 20 miljoonaa!  Ja enempää ei pankkitili ota vastaan.

Suunnitelmana on hankkia se Polyphonyn formula-auto ja mennä voittamaan se formulasarja. On kuulemma aika haastava ja kisatkin ovat mukavan pitkiä, 20-30 kierrosta?

GT5 on saanut taas uutta tuulta purjeisiinsa täälläkin suunnassa. Ensikuun Driveriä ja Formulaa odotellessa mitä parhainta ajopeliviihdettä.

Haha  ;D Itselläni oli 12milj, mutta kulutin kaikki  :lol:
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines