Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Aihe: GPP-messut  (Luettu 7188 kertaa)
Vs: GPP-messut « Vastaus #30 : 22.09.2009 20:48 »
Rirpe Jäsen Viestejä: 40 Basaaripisteet: 0 Profiili Voisinhan alkaa tänne foorumeille siirtymään, kun on tunnuksetkin tehty ja muutaman täkäläisen kanssa tuli messuilla juteltuakin.

Minäkin olin siis tuolla messuilla avustajana perjantaina ja lauantaina. Vastasin hujopin tuntomerkkeihin, jolla oli musta Pelaajan paita. Messuilla tulikin oltua kaikkina kolmena päivänä, joista yksi turistina ja kaksi "työtehtävissä". Viimeisenä päivän olin jättämässä väliin, mutta meninkin kaverin imussa. Mukava fiilis jäi messuista, vaikka eihän tuolla pelkälle vierailijalle niin paljon nähtävää ollut. Kuitenkin työntekijänä ollessa messuista jäi minulle oikein hyvät fiilikset ja uusia tuttavuuksia tuli tehtyä ja jutusteltua muiden kanssa.

Perjantai ja lauantai olin siis duunivuorossa, mutta silloinkin ehti melko mukavasti kierrellä ja jutella muiden ihmisten kanssa. NFS- kilpailua tuli vahdittua ja perjantaina tuli juteltua sitä runsaasti pelanneen miekkosen kanssa(paikalla olleet varmaan tietävätkin tyypin) ja oli aika hulvaton tapaus. Lauantaina halusi ottaa jopa yhteiskuvan kanssani. Myös Fifa- turnauksen hoidossa olin mukana ja kuuluin siis näihin rasittaviin kyselijöihin. Kyllähän siinä pakostakin tuli välillä samoja tyyppejä kyseltyä, vaikka yritinkin tätä välttää. Varsinkin, kun hommaa lykkäiltiin avustajalta toisellle, niin samoilta tyypeiltä kyselyltä ei voinut välttyä.

Itse pelien testailua tuli, jopa yllättävän vähän harrastettua ja olisikohan lopulta Wii sportsille herunut eniten aikaa. NHL:ää tuli yksi kokonainen matsi pelattua, joka päätty piiiitkien rankkarien jälkeen tappioon. Useampi muista testaamistani peleistä koki jonkinmoisen pikatestauksen. Ilmakiekkoa ja muita sellaisia tuli toki pelailtua jonkin verran. Yllättävän hauskaa oli kuitenkin Amon lastenpelien parissa, vaikka niissäkin otin enimmäkseen turpiini. Sellaisia hupipelejä, kuten Matin majavapatoa ja kanin loikkaa oli kiva pelata pelimessuilla. Oliko muuten muita sen rodeon koettajia? Kokeilin sitä sunnuntaina ja pysyin siinä sentään jonkun aikaa.  ;D

Eihän tämä mikään kovin laaja messu ollut, mutta jos mainostusta olisi ollut paremmin, niin varmaan kävijöitä olisi enemmän ollut, kun tietoisuus tuntui olevan melko heikkoa. Toisaalta hieman vähäinen kävijämäärä helpotti muutenkin mukavaa työpuolta ja yksittäisiä kävijöitäkin. Avustajana messuilla riitti koettavaa ihan riittävästi ja eihän se mitään maksanut minulle, kivaa oli ja uusiin ihmisiin tutustui. Tavallisena vierailijana messut olisivat kyllä laimeammiksi jääneet. Safkapuoli ainakin lauantaina vähän tökki, mutta olipahan aika eeppinen "terveysateria" päivällä ja illemmalla sitten homma toimi paremmin. Muutenkaan viikonlopun safkapuoli ei keräisi lääkäreiden kehuja. Oli muuten ihan hupaisaa sunnuntaina messuilta lähtiessä, kun yksi niistä portsareista moikkasi minua ulkona. Eivät mokomat päästäneet yläkerran puolelle.  Digiexpoja sitten seuraavaksi odotellessa. :)
tallennettu
Vs: GPP-messut « Vastaus #31 : 23.09.2009 14:22 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW
Mutta eipä tolla pahemmin väliä ole, lähinnä ihmetyttää se että esim. noita paitoja heitellään noille kakaroille(mitkä on muuten helvetin ärsyttäviä, digiexpossa niitä vasta riittääkin), mutta esim. hyvästä pelisuorituksesta ei sellasta voi esim. antaa, tai jotain muuta, yleensä esim. noista peleistä promo versioita jaetaan aika helposti, esim. heittellään lavalta.

Me emme pelejä voi jakaa, ne olisi sitten EA:n ehiniä jotka palkinnotkin tarjoavat. Paitoja taas heitellään randomisti yleisöön että kaikilla on mahdollisuus saada niitä, pieni hype on aina poikaa.

Mutta nyt kun tarkemmin ajattelee niin olisihan siitä toki voinut Pelaaja-paidan heittää kun niin pitkälle kuitenkin pääsi, olet oikeassa. Ei vain tullut mieleen siinä hötäkässä.

Laitan sinulle YV:tä että saadaan veljellesi se paita. (Tässä nyt siis oletan että oikeasti olet kyseisen pelaajan veli, en usko että muuten tietäisit tuosta tilanteesta. ;) )
tallennettu
Vs: GPP-messut « Vastaus #32 : 25.09.2009 22:22 »
Lohari Jäsen Viestejä: 453 Basaaripisteet: 9 Profiili Tipuin sitten heti sunnuntain ekassa lajissa.  ;D Ekan pöytäjalkapallopelin voitin 7-6 (olin häviöllä 4-6), toisessa pelissä tuli sitten selvästi turpiin 0-7 (kaveri oli ilmeisesti tehnyt parhaan ajan lauantaina speed poolissa, olisiko voittanut jopa koko Gamer of the Yearin?). Kolmannessa pelissä olin aluksi häviöllä 1-3, sitten nousin 6-3 -johtoon, minkä jälkeen taisi hetkellinen hyvänolontunne yllättää ja kaveri iski 4 maalia putkeen ja vei koko pelin siten 7-6. Loppusijoitus taisi olla 5. tai 6. , kun pari kaveria tippui pöytäfutiksesta ilman voittoja.

Kisan kakkonen siis sai tallinnan matkan? Saiko muut top4:ssa palkintoja?  :P


EDIT: niin ja btw olin se joka golfasi ensimmäisenä. Huidoin varmaan yli 20 kertaa sillä löylykauhalla, ennen kuin sain aikaiseksi simulaattorin havaitseman lyönnin.  :lol: :lol:
Kokoelma
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines