Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 51 52 53 54 55 [56] 57 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 381428 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1650 : 22.11.2011 18:49 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili
Luulisin että nyt on paljon helpompi pelata netissä että ei tuu enää SC bugeja ja AI aika ajossa lämmityskierros se aika ja tämmöstä..

Tiedoistasi huomasin, että olet uusi täällä joten Tervetuloa Palaajalaudalle.

Minulla peli on jäänyt kaappiin bugien takia ja ajattelin tässä kun innostun ni lataan päivityksen.
Onks Co-op muuten korjattu? Meinaisin sitä kokeilla jo aikaisemmin, mutta kun kuulin bugista ni en viitsinyt.

Taidat meinata AI bugia? Melbournen jälkeen (Co-Op) AI legenda taso tippui Amateurin tasoihin (asetuksis Legenda, mut pysty reippaasti ajaa nopeempaa)

Kyllä tätä tarkoitin onks se korjattu?
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1651 : 22.11.2011 18:58 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Luulisin että nyt on paljon helpompi pelata netissä että ei tuu enää SC bugeja ja AI aika ajossa lämmityskierros se aika ja tämmöstä..

Tiedoistasi huomasin, että olet uusi täällä joten Tervetuloa Palaajalaudalle.

Minulla peli on jäänyt kaappiin bugien takia ja ajattelin tässä kun innostun ni lataan päivityksen.
Onks Co-op muuten korjattu? Meinaisin sitä kokeilla jo aikaisemmin, mutta kun kuulin bugista ni en viitsinyt.

Taidat meinata AI bugia? Melbournen jälkeen (Co-Op) AI legenda taso tippui Amateurin tasoihin (asetuksis Legenda, mut pysty reippaasti ajaa nopeempaa)

Kyllä tätä tarkoitin onks se korjattu?

En tiedä, en ole latanut. Jos tuo on, voisi jopa pelata Co-Op:pia.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1652 : 22.11.2011 19:22 »
aleksiz Jäsen Viestejä: 50 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllähän codemasters nuo jousitus ja co-op bugit on korjannut. Ja mitä tossa eilen nopeasti kokeilin niin en ruudunpäivityksessä isoa parannusta huomannu. Eikä Leaderboardseja ollu ainakaa vielä tyhjennetty. Ton pachin lataa minuutissa, oisin odottanu vähä isompaa pachia päivitettyjen drs alueiden kera. Taitaa peli palata takasin hyllyyn pölyttymää :/
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1653 : 22.11.2011 20:16 »
Jonii13 Uncharted 3 tulossa <3 Jäsen Viestejä: 21 Basaaripisteet: 0 Profiili Aivan jos ajattelee niin että jos nuo bugit ei ois korjattu niin olisi tullut paha ongelma peliin ihan että kannatti se patch V1.2 ladata vai mikä se oli..  :/
PSN: Super-Jesse12
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1654 : 22.11.2011 20:32 »
Lapinpoika Kulje kautta Kittilän! Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kyllähän codemasters nuo jousitus ja co-op bugit on korjannut. Ja mitä tossa eilen nopeasti kokeilin niin en ruudunpäivityksessä isoa parannusta huomannu. Eikä Leaderboardseja ollu ainakaa vielä tyhjennetty. Ton pachin lataa minuutissa, oisin odottanu vähä isompaa pachia päivitettyjen drs alueiden kera. Taitaa peli palata takasin hyllyyn pölyttymää :/
Onko kuiten mitään parannusta tullut ruudunpäivitykseen? Onko mitä muita bugeja korjattu?
Nokia E7-00     Playstation 3 320GB
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1655 : 22.11.2011 22:29 »
aleksiz Jäsen Viestejä: 50 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kyllähän codemasters nuo jousitus ja co-op bugit on korjannut. Ja mitä tossa eilen nopeasti kokeilin niin en ruudunpäivityksessä isoa parannusta huomannu. Eikä Leaderboardseja ollu ainakaa vielä tyhjennetty. Ton pachin lataa minuutissa, oisin odottanu vähä isompaa pachia päivitettyjen drs alueiden kera. Taitaa peli palata takasin hyllyyn pölyttymää :/
Onko kuiten mitään parannusta tullut ruudunpäivitykseen? Onko mitä muita bugeja korjattu?
Spoileri (osoita katsoaksesi)
Tossa noi korjaukset ja peliä en kauaa pelannut mutta eroa en huomannut ruudun päivityksessä.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1656 : 23.11.2011 07:09 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Ruudun päivityystä pitäis kokeilla split screenissä, koska siellä se eniten bugi. Kokeilen varmaan tänään näitä bugien korjauksia

E:Minä etsin Co-op seuraa!
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1657 : 23.11.2011 11:25 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili No Co-Op ja Online korjaukset on noista tärkeimmä (aika-ajon skip tarvitaan nyt kaikkien votea jne.) Taitaa ehkä Co-Op ajaminen kiinnostua jos AI on korjattu siinä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1658 : 23.11.2011 15:30 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt sain testattua pelin päivityksen ja tässä mitä huomasin parantuneen

Ruudun päivitys on parantunut. auto ei enää "töki" varikolta tai pilttusta lähtiessä eikä onlinessa
Juositus bugi on korjattu (en 100% varma, mutta ainakaan onlinessa ei enää tehty "ihme aikoja")
Graafisesti ps3:lla esim. varikkopilttuu näyttää paremmalta
Onlinessa ei voi enää oikoa vaan onlinessa tulee penaltia niin kuin muuallakin.


Tuossa olikin varmaan tärkeimmät Bugit korjattu. Pääsen varmaan testaamaan Co-op:in vaikeustason tippumis bugin pian
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1659 : 23.11.2011 18:54 »
Jonii13 Uncharted 3 tulossa <3 Jäsen Viestejä: 21 Basaaripisteet: 0 Profiili Mäkin etsin Co-op seuraa mutta on mulla co-op seuraa mutta yksi ihminen ei kerkee aina pelata mun kanssa co-op niin onko kellään mahollisuutta olla co-op seuralainen?
PSN: Super-Jesse12
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1660 : 23.11.2011 19:07 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Ah, jeesus tää peli on parempi tietokoneella kun pleikalla. Hommasin tän Pc:lle toissa viikonlopun Steamin viikonloppu alesta 20€:llä.

Ensinnäkin graffat. PS3-versio näyttää vaan niin puurolta verrattuna tohon. Vaikka maksimigraffoilla en pystykään pelaamaan, on ne silti jotain niin upeeta.
Toiseksi muokkaamismahdollisuudet. Modeja on kymmeniä, jotka tekevät pelistä paremman. Itse en ole vielä näihin kajonnut, mutta damage sensitivyä pistin rankemmaksi aika isolla kädellä. Enää eivät autot ole kuin tankkeja.

Jälkimmäinen vaikuttaa aika isosti kisojen mielenkiintoisuuteen. Joudut ajamaan enemmän kieli keskellä suuta, kun tiedät, että pienestäkin seinäosumasta menetät joko siiven tai koko pelin. Lisäksi keskeytysten määrä lisääntyy - äskeisessä 100% kisassani vain 16 autoa pääsi maaliin asti!. Tämä tuo tietenkin myös enemmän turva-auto -sessioita, tosin jostain syystä edellä mainitussa kisassa ei niitä tullut.

Jos vaan koneen specsit antavat myöten, suosittelen kokeilemaan jos oikeanlainen tarjous löytyy kohdalle. Toi on ihan erilainen kokemus kuin se konsolipuuro.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1661 : 24.11.2011 13:28 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mäkin etsin Co-op seuraa mutta on mulla co-op seuraa mutta yksi ihminen ei kerkee aina pelata mun kanssa co-op niin onko kellään mahollisuutta olla co-op seuralainen?

Co-op seuran haut löytyvät Peliseuran puolelta
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1662 : 25.11.2011 17:16 »
eelis99 DIRT showdown Jäsen Viestejä: 44 Basaaripisteet: 0 Profiili Moi kaikille!

Olen tässä lueskellut tätä(kin) topiccia,mutta on tullut lykättyä kirjautumista.Nyt tein kuitenkin salikset,ja täällä ollaan.
Sitten asiaan.Mun mielestä toi turva-auto on kyllä aika pettymys:siitä ei oo jääny muuta mieleen kun pari bugia,ja se,kun se yhden kerran on tullu radalle urassa(monacossa).Teknisiä ongelmia sais kanssa olla lisää,ja autot vois hajota helpommin,mutta kyllä toi peli nyt ihan hyvä on ja sitten kun vielä pääsee ajamaan co-oppia kaverin kanssa niin kyllä tota pelaa F1 2012:sta ootellessa. :)

Ja mun psn(eelisaleksi)jos joku haluaa lisätä ystävä-listalle.
PSN: eelisaleksi  |  PS3 160 GB  |  DiRT 3 <3  |  DiRT Showdown  |  PLF1 kausi 6 Caterham F1 Team  |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1663 : 25.11.2011 18:26 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Tervetuloa vaan eelis99

Testasin tänään co-op championship:iä aleksiz:in kanssa ja sehän oli aivan mahtavaa.
Ajaminen on monin verroin mukavampaa kun radalla pahtaa muitakin kun AI.
Valitettavasti emme päässeet vielä Malesian viikonloppuun käsiksi,
että sais tietää onko AI:n vaikeustason tippuminen mennyttä päivää päivityksen myötä, mutta
suosittelen kokeilemaan co-op:ia jos pelin omistat! ;)
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1664 : 25.11.2011 18:58 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Tervetuloa vaan eelis99

Testasin tänään co-op championship:iä aleksiz:in kanssa ja sehän oli aivan mahtavaa.
Ajaminen on monin verroin mukavampaa kun radalla pahtaa muitakin kun AI.
Valitettavasti emme päässeet vielä Malesian viikonloppuun käsiksi,
että sais tietää onko AI:n vaikeustason tippuminen mennyttä päivää päivityksen myötä, mutta
suosittelen kokeilemaan co-op:ia jos pelin omistat! ;)

Melbournessa AI oli kohtuullinen, sen jälkeen sen taso tippui



Mikä idea tuolla uudella videolla on?


« Viimeksi muokattu: 25.11.2011 19:04 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1665 : 25.11.2011 19:45 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan hyvä toi video ja kolme kisaa ajoin peräkkäin co-opia vaikeustaso oli legend ja kyllä se legendillä pysy kokoajan ja AI ajo kyllä todella kovaa, olin turkissa kymmenes mclarenilla pyörähdin kyllä 20% kisan lähdössä niin että siipi irtos mutta ennen päivitystä olisi kuitenkin pystynyt voittamaan tuon kisan.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1666 : 25.11.2011 20:56 »
eelis99 DIRT showdown Jäsen Viestejä: 44 Basaaripisteet: 0 Profiili


suosittelen kokeilemaan co-op:ia jos pelin omistat! ;)

Joo joulun aikaan ois tarkotus alottaa,kun toivotaan"joulupukilta"mikkejä.
PSN: eelisaleksi  |  PS3 160 GB  |  DiRT 3 <3  |  DiRT Showdown  |  PLF1 kausi 6 Caterham F1 Team  |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1667 : 26.11.2011 09:01 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili


suosittelen kokeilemaan co-op:ia jos pelin omistat! ;)

Joo joulun aikaan ois tarkotus alottaa,kun toivotaan"joulupukilta"mikkejä.

Mikkejä ei ole pakko omistaa kun pelaa co-op:ia.
Pelaan itsekkin co-op:ia ilman mikkiä, eikä ongelmaa.
Tietysti mikki olisi mukava... :rollaus:
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1668 : 26.11.2011 10:34 »
Jonii13 Uncharted 3 tulossa <3 Jäsen Viestejä: 21 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla on ainakin mikki ja käytän joskus sitä jos on juttu kaveria puhua että sillä lailla..
PSN: Super-Jesse12
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1669 : 30.11.2011 18:10 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Aikovatkohan Codemastersin pojat vielä korjata DRS paikat oikeiksi, vai antavatkohan he asian olla?
Haluaisin oikeat DRS alueet! asiahan on aika pieni ja merkityksetön, mutta silti...  :(
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1670 : 30.11.2011 19:28 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Aikovatkohan Codemastersin pojat vielä korjata DRS paikat oikeiksi, vai antavatkohan he asian olla?
Haluaisin oikeat DRS alueet! asiahan on aika pieni ja merkityksetön, mutta silti...  :(

Ainakin lupasivat, eriasia ,että kauan siinä kestää  :rollaus:
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1671 : 05.12.2011 18:08 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla alkaa kohta keittämään tämä jatkuva vesisade uran ensimmäisellä kaudella. Nyt tuli sitten jo mahdoton vastaan. Abu Dhabissa tulee vettä. Aivan älytöntä... Täytyy vain toivoa ettei seuraavalla kaudella tule pelkkää vettä taivaalta.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1672 : 05.12.2011 19:05 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mulla alkaa kohta keittämään tämä jatkuva vesisade uran ensimmäisellä kaudella. Nyt tuli sitten jo mahdoton vastaan. Abu Dhabissa tulee vettä. Aivan älytöntä... Täytyy vain toivoa ettei seuraavalla kaudella tule pelkkää vettä taivaalta.

Itelläkin hieman tätä ongelmaa, mutta eipä tuo ole paljoa haitannut kun kohtuudessa jotakuinkin pysynyt.
Ei tuo ole edes ihme että Abu Dhabissa sataa vettä. Pari vuotta sitten mm. harjoitukset jouduttiin ajamaan välikelin renkailla, koska yöllä oli satanut. Joten ei se nyt älytöntä ole.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1673 : 05.12.2011 19:13 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mulla alkaa kohta keittämään tämä jatkuva vesisade uran ensimmäisellä kaudella. Nyt tuli sitten jo mahdoton vastaan. Abu Dhabissa tulee vettä. Aivan älytöntä... Täytyy vain toivoa ettei seuraavalla kaudella tule pelkkää vettä taivaalta.

Itelläkin hieman tätä ongelmaa, mutta eipä tuo ole paljoa haitannut kun kohtuudessa jotakuinkin pysynyt.
Ei tuo ole edes ihme että Abu Dhabissa sataa vettä. Pari vuotta sitten mm. harjoitukset jouduttiin ajamaan välikelin renkailla, koska yöllä oli satanut. Joten ei se nyt älytöntä ole.

Jostain muistelen lukaisseeni että tuolla se sateen mahdollisuus olisi lähes olematon, joten sen perusteella tuon päättelin. No onneksi vain harjoituksissa, ei mene taas kisa pilalle kun sataa ja botti menee vähän turhan hyvin.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1674 : 05.12.2011 19:17 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Itselläni ei ole satanut urassa ,kuin Singaporen GP:ssä (kaudella 1)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1675 : 07.12.2011 15:34 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jostain muistelen lukaisseeni että tuolla se sateen mahdollisuus olisi lähes olematon, joten sen perusteella tuon päättelin. No onneksi vain harjoituksissa, ei mene taas kisa pilalle kun sataa ja botti menee vähän turhan hyvin.

Tuota en ole päivityksen jälkeen huomannut. Päin vastoin, kun ajoin Co-op:ia Team Lotuksella olin yhdeksäs
ja kuivalla kelillä taistelen sijoista 15-24.
Vauhtinikin sateella on Team Lotuksella kovempaa kuin Lotus-Renaltilla ja kuivassa jään 2 sekuntia kierroksella

E:Miksi muuten AI käy varikolla 20% sadekelin kisassa. Itse selviää ilman pysähdystä ja voittaa n. 20 sec
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1676 : 07.12.2011 16:26 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Jostain muistelen lukaisseeni että tuolla se sateen mahdollisuus olisi lähes olematon, joten sen perusteella tuon päättelin. No onneksi vain harjoituksissa, ei mene taas kisa pilalle kun sataa ja botti menee vähän turhan hyvin.

Tuota en ole päivityksen jälkeen huomannut. Päin vastoin, kun ajoin Co-op:ia Team Lotuksella olin yhdeksäs
ja kuivalla kelillä taistelen sijoista 15-24.
Vauhtinikin sateella on Team Lotuksella kovempaa kuin Lotus-Renaltilla ja kuivassa jään 2 sekuntia kierroksella

E:Miksi muuten AI käy varikolla 20% sadekelin kisassa. Itse selviää ilman pysähdystä ja voittaa n. 20 sec

Minulla taas AI ei käy välikelissä kertaakaan varikolla ja joudun käymään kerran ainakin, koska välikelin renkaat sulaa alle aika nopeasti.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1677 : 07.12.2011 16:35 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Pistän nyt tännekin viestin siitä että PLF1 sarja alkaa nollilta Lauantaina 10.12.2011.

Ilmoittautuminen sarjaan on Lauantaina 10.12.2011. Kello 18 jälkeen pistäkää viesti PLF1 sarjan ketjuun peliseuran puolella.

Kaikki alkaa siis nollilta ja ilmoitautuneita täytyy olla vähintään 7 muuten palataan asiaan kun F1 2012 peli ilmestyy.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1678 : 07.12.2011 19:18 »
Jonii13 Uncharted 3 tulossa <3 Jäsen Viestejä: 21 Basaaripisteet: 0 Profiili Mä haluun ilmoitautua PLF1 sarjaan koska haluun ajaa ihan että suoraan voisin vähän vanhempia jätkiä vastaan ajaa...  ;D
PSN: Super-Jesse12
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1679 : 07.12.2011 19:53 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mä haluun ilmoitautua PLF1 sarjaan koska haluun ajaa ihan että suoraan voisin vähän vanhempia jätkiä vastaan ajaa...  ;D

Ja ilmottautuminen siis on täällä: PLF1 F1 2011

EDIT

Munhan ei tarvii enää ilmottautua vai?

E2

Mitä tarkoitat tuolla jonka tummensin?


« Viimeksi muokattu: 07.12.2011 20:01 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Sivuja: 1 ... 51 52 53 54 55 [56] 57 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines