Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 377168 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1530 : 06.10.2011 17:13 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Otin ABS jarrut pois unkarin ekassa harjoituksessa. Mitä huomasin, niin renkaiden kulutus räjähti. Ne alkoivat kulumaan ainakin kolmanneksen nopeammin, ja sellaista ei kestä. Eli ABSit takaisin. Samoilla säädöillä ABSien kanssa, ja kierrosajastakin lähti johonkin 3 sekuntia pois. Eli itsellä ne on ainakin huomattavasti nopeammat, ja kisaa en edes koittaisi ajaa niillä, renkaat loppuisivat ennen puolta väliä.

Ja toistan tämän erään kysymykseni, kuinka pitkään se muutaman viikon kuluessa tarkoittaa kun sopimukseen pitäisi vastata? Onko se muutama kisa? (3-4) vai oikeasti se muutama viikko, koska silloin minun pitäisi vastata jo unkarin jälkeen kun todellisuudessahan siinä kohdassa tulee kesätauko. Jotain infoa jos jolla kulla on edes antaa.

Riippuu ajotyylistäsi, vedätkö joka mutkaan renkaat linkussa? Itselläni oli sillee, että Renaultin sopimus hävisin, kun Red Bull tarjosi (2010) ja täytti kolme sopimustarjousta. Eli 2010 pysty olemaan kolme sopimusta samaan aikaa tarjolla max.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1531 : 06.10.2011 17:40 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllä aika rajusti taidan vetää linkussa mutkiin. Ehkä se selittää tuon, mutta olen tyytyväinen siihen ja jatkan noilla ABS jarruilla.

Eli mitään aika rajaa ei tavallaan ole, ellei sitten ala tulemaan tarjouksia vähän enemmänkin. Tuo Force India on vähän niinkuin vara vaihtoehto, tavoittelen paikkaa ensisijaisesti Mercedekseltä.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1532 : 06.10.2011 17:50 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Kyllä aika rajusti taidan vetää linkussa mutkiin. Ehkä se selittää tuon, mutta olen tyytyväinen siihen ja jatkan noilla ABS jarruilla.

Eli mitään aika rajaa ei tavallaan ole, ellei sitten ala tulemaan tarjouksia vähän enemmänkin. Tuo Force India on vähän niinkuin vara vaihtoehto, tavoittelen paikkaa ensisijaisesti Mercedekseltä.

Itse toivon ajavani Mersulla mestaruuteen urallani ja vielä Schumacherin tallikaverina  :) Ehkä jonakin päivänä sitten
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1533 : 06.10.2011 19:29 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Minkä kisan jälkeen se ¨rival homma ¨tulee? Onko se jossain haastattelussa niin ku 2010.
Onks muilla samaa ogelmaa kun minua ei ole haastateltu kun kahdesti kauden alun jälkeen ja nyt lähtee viikonloppu Silverstonessa?  :???:
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1534 : 06.10.2011 19:36 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Minkä kisan jälkeen se ¨rival homma ¨tulee? Onko se jossain haastattelussa niin ku 2010.
Onks muilla samaa ogelmaa kun minua ei ole haastateltu kun kahdesti kauden alun jälkeen ja nyt lähtee viikonloppu Silverstonessa?  :???:
Mua yleensä haastatellaan kolmannen harjoituksen jälkeen, muttei koskaan aika-ajojen tai kisan jälkeen. Outoa.

Unkarissa tuli ensimmäistä kertaa päihitettyä B-luokan tallin kuski, kun jätin Maldonadon 19.:sta ollen itse 18. Hyvillä mielin kohti superüberlempparirataani, Spata  :)
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1535 : 06.10.2011 19:40 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Ei niitä haastatteluita ole tullut paljoakaan minullekkaan, varmaan johtuu siitä että me emme ole niin ''kiinnostavia'' kuskeja.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1536 : 06.10.2011 19:42 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kyllä aika rajusti taidan vetää linkussa mutkiin. Ehkä se selittää tuon, mutta olen tyytyväinen siihen ja jatkan noilla ABS jarruilla.

Eli mitään aika rajaa ei tavallaan ole, ellei sitten ala tulemaan tarjouksia vähän enemmänkin. Tuo Force India on vähän niinkuin vara vaihtoehto, tavoittelen paikkaa ensisijaisesti Mercedekseltä.

Itse toivon ajavani Mersulla mestaruuteen urallani ja vielä Schumacherin tallikaverina  :) Ehkä jonakin päivänä sitten

Mulla mäkki tähtäimessä.

Unkari takana. Alku oli vaikeaa, meni rengas. Muutenkin sain ajella varikkoa aika paljon, etusiivet eivät oikein pysyneet kyydissä. Säädöt sain jonkin tapaiseen kasaan, vaikken ihan kärkipäähän nyt yltänytkään. Botit tuntuivat ajavan todella kovaa. Lauantai aamuna satoi, ja satoi paljon. Silloin sijoitus tuttu viimeinen. Aika-ajoissa ei enää satanut ja rata oli kuiva. Heikkojen harjoitusten vuoksi päätin lähteä ajamaan heti pehmeämmällä renkaalla, että varmasti pääsen toiseen osioon. Yllätys oli suuri kun ensimmäisellä aika kierroksella tuli tauluun 1.23 jotain. Suoraan varikolle ja paddocille vastailemaan kysymyksiin. Tuolla ajalla jatkoon kärkipaikalta, meni paremmin kuin uskoin. Toinen osio olikin vaikeampi, pääsin vähän onnekkaastikkin jatkoon sijalla 8. Eniten taisin auttaa itseäni siinä ajelemalla ilman etusiipeä ympäri rataa, blockailla en koittanut mutta hidastaahan se nyt aina ;D Kolmososioon, jälleen. Päätin että koitan säästää renkaita, eli ajan vain yhden tai kaksi nopeaa. No tuli ajettua kolme, tosin kaksi ensimmäistä jäivätkin muille semmoiset 20sekuntia. Hiukan pyörin radan ulkopuolella niin ajelin rauhallisesti lopun kierrosta. Sitten viimeinen yritys, kahteen olisi ollut aikaa. Ajoin hyvän kierroksen, siinä vaiheessa kärkeen, tosin varsin pienellä erolla. Botit tuli sitten jäähdyttely kierroksella ohi, ja ajattelin että kyllä sieltä joku posottaa paalulle. Mutta sitten tuli mystinen keltainen lippu viimeiselle sektorille. Uran ensimmäinen paalu saaliiksi. Kisaan sainkin sitten lähteä kuluneilla renkailla, taisi olla jossain 65% tienoilla jo tuossa vaiheessa. Eli tallin suosittelema yhden pysähdyksen taktiikka, kierroksella 6 vaihtamaan koviin sai lähteä. Kierroksella kolme varikolle ja uudet pehmeät, kierroksella 8 koviin. Kisa oli aluksi aika helppoa, sain mennä niin kovaa kuin lystäsi ne kolme kierrosta kärjessä karkuun. Pysähdyksen takia putosin aika kauas, jonnekkin sijan 12 tienoille. Se ei kauaa pysynyt kun porukkaa alkoi mennä varikolle. Nousin toiseksi, Alguersuari ajoi alusta asti kovilla kärjessä. Tuli varikolle vasta kierroksella 8, eli samaan aikaan kuin minäkin. Vaihtoi siis pehmeisiin, minä koviin. Putosin sinne sijan 8-9 suuntaan, tosin muutama muukin kävi toistamiseen varikolla ja pääsin kuudenneksi. Sitten pari rauhallisempaa kierrosta. Ja viimeiset pari puristin kovaa, edessä oli vanhoja kovia renkaita ja Alguersuari kuluneilla pehmeillään. Nousin neljänneksi, ja sitä voi pitää ihan hyvänä suorituksena. Tallin taktiikalla olisin varmaan ajanut ihan hännillä, renkaat oli aina ihan loppu kun tulin varikolle.

Vähän ihmettelen jollei näillä tuloksilla ala Mercedes tai Renault tarjoamaan sopimusta. Spahan päättivät tallin puolesta pistää tavoitteeksi aika-ajoista sijan 9 ja kisasta sijan 6. Alkaa mennä aika vaikeaksi, mutta toivottavasti tämä hyvä vire nyt jatkuu. Ja tuli aika pitkä stoori tällä kertaa.

E. Ja tuota Rival hommaa vähän itsekkin odottelen. Ei ainakaan Unkariin mennessä ole tullut. Haastatteluja tulee ainakin jos saa hyviä tuloksia, tai sitten ihan sattumalta. Aika-ajojen ja kisan jälkeen tulee kyselyitä, jos jotenkin olet niissä säväyttänyt. Mutta tavallaan sellainen "normi" suoritus ei niitä valitettavasti poi'i.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1537 : 06.10.2011 19:43 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ei niitä haastatteluita ole tullut paljoakaan minullekkaan, varmaan johtuu siitä että me emme ole niin ''kiinnostavia'' kuskeja.

Niin ei varmaan kenenkään haastattelijan mieleen ekana juolahda mennä haastatteleen HRT:n kakkoskuskia  :rollaus:
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1538 : 06.10.2011 19:48 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Minulta kysyttiin ensimmäisenä Melbournen jälkeen, että onko minulla mestaruuteen mahdollista, pitihän sille nauraa  :lol:

EDIT

Edessä Silverstone, mitä ajellut netissä niin parempi ,kuin viime kauden Silverstone.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1539 : 06.10.2011 19:55 »
asdas Jäsen Viestejä: 13 Basaaripisteet: 0 Profiili
Minkä kisan jälkeen se ¨rival homma ¨tulee? Onko se jossain haastattelussa niin ku 2010.
Onks muilla samaa ogelmaa kun minua ei ole haastateltu kun kahdesti kauden alun jälkeen ja nyt lähtee viikonloppu Silverstonessa?  :???:

Minulle rival-vastus kysyttiin Unkarin jälkeen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1540 : 06.10.2011 20:00 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Minkä kisan jälkeen se ¨rival homma ¨tulee? Onko se jossain haastattelussa niin ku 2010.
Onks muilla samaa ogelmaa kun minua ei ole haastateltu kun kahdesti kauden alun jälkeen ja nyt lähtee viikonloppu Silverstonessa?  :???:

Minulle rival-vastus kysyttiin Unkarin jälkeen

Ajatko Force-Indian / Williams / T.Lotus / HRT / Virginillä? Aika outoa, että häntäpäässä kuskeilta kysytään  :)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1541 : 06.10.2011 20:10 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili
Otin ABS jarrut pois unkarin ekassa harjoituksessa. Mitä huomasin, niin renkaiden kulutus räjähti. Ne alkoivat kulumaan ainakin kolmanneksen nopeammin, ja sellaista ei kestä. Eli ABSit takaisin. Samoilla säädöillä ABSien kanssa, ja kierrosajastakin lähti johonkin 3 sekuntia pois. Eli itsellä ne on ainakin huomattavasti nopeammat, ja kisaa en edes koittaisi ajaa niillä, renkaat loppuisivat ennen puolta väliä.

Ja toistan tämän erään kysymykseni, kuinka pitkään se muutaman viikon kuluessa tarkoittaa kun sopimukseen pitäisi vastata? Onko se muutama kisa? (3-4) vai oikeasti se muutama viikko, koska silloin minun pitäisi vastata jo unkarin jälkeen kun todellisuudessahan siinä kohdassa tulee kesätauko. Jotain infoa jos jolla kulla on edes antaa.

Mulle tarjottiin Unkarin jälkeen, että uusisin sopimuksen Lotukselle ja aika olisi Sao Paoloon asti eli kauden loppuun. Ja Monzan jälkeen tuli sopimus Virginiltä, johon olisi aikaa vastata Yeongamiin asti. Niissä viesteissä kyllä kerrotaan aina kaikki tarvittavat tiedot. :)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1542 : 07.10.2011 15:00 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili Aika tyhmää et Valenciassa pitäis Force indialla olla aika-ajoissa 7. ja kisassa 4. kun tallikaveri Sutil ajaa sijoilla ~15.
Tosin edellisessä kisassa Montrealissa olin aika-ajossa 6. ja kisan voitin. Johtuuko se siitä et mitä paremmin
menee niin sitä kovemmat tavotteet tulee? Valencian aika-ajossa olin 17. ja kisaa en oo vielä jaksanu ajaa,
luultavasti kovilla renkailla liikenteeseen että ku muut menee siinä viiden kierroksen aikaan varikolle niin saa ajaa muutaman puhtaan kierroksen.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1543 : 07.10.2011 15:42 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Ai ,että tuli hyvä fiilis, jäin Silverstonen aika-ajoissa vain 0.878 Vettelin pohja ajasta ja Schumacher oli edelläni ja jäin hänestä 0.020 joka on hyvä suoritus Williamsilla  :) Vähän ,kun säätöjä pisti niin alko kulkee (Y) Raikkonen top. 10 parhaan joukossa, hehe  :lol: Ruutuni siis oli 8. Paras aika-ajo sijoitukseni tällä hetkellä  ;)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1544 : 07.10.2011 18:17 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Noniin, sain sähköpostia manageriltani ja hän oli puhunut Sir Williamsin kanssa. Nyt minulla ja Barrichellolla on tasavertaisuus tallissa, elikkäs saan samaan aikaan osat ,kuin Barrichello ja heti Nyrressä oli R&D -testi. Kuulemma sen takia ,kun oon voittanut Barrichellon 9-0 kilpailuissa (Y)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1545 : 07.10.2011 22:05 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Kolme kisaa toisesta kaudesta takana ja Force India johtaa mm-pisteissä  :o . Kun ajoin Force Indialla kehitystä ei huomannut paljoa, mutta kun siirryin McLarenille niin ne ajaa tosi hyvin.

                  Sijoitusvertailua
         Force India             McLaren
          Sut-Dir                  Olu-Ham
AUS     2 - 9                      1 - 5

MAL     3 - 4                      1 - 2
 
KII       1 - 2                      8 - K

Kiinassa ajettiin rankkasateessa ja ensimmäisessä mutkassa tapahtui jotain kummallista. Vettel osui ilmeisesti Hamiltoniin ja ne tulivat minun, Alonson ja Heidfeldin kylkeen. Myöhemmin menetin etusiiven kun Perez jarrutti aika yllättäen.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1546 : 07.10.2011 22:14 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kolme kisaa toisesta kaudesta takana ja Force India johtaa mm-pisteissä  :o . Kun ajoin Force Indialla kehitystä ei huomannut paljoa, mutta kun siirryin McLarenille niin ne ajaa tosi hyvin.

                  Sijoitusvertailua
         Force India             McLaren
          Sut-Dir                  Olu-Ham
AUS     2 - 9                      1 - 5

MAL     3 - 4                      1 - 2
 
KII       1 - 2                      8 - K

Kiinassa ajettiin rankkasateessa ja ensimmäisessä mutkassa tapahtui jotain kummallista. Vettel osui ilmeisesti Hamiltoniin ja ne tulivat minun, Alonson ja Heidfeldin kylkeen. Myöhemmin menetin etusiiven kun Perez jarrutti aika yllättäen.

Tuon perusteella vois melkeen jatkaa Force Indialla ens kauella jos noin hyvin kehittyny.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1547 : 07.10.2011 23:22 »
asdas Jäsen Viestejä: 13 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kolme kisaa toisesta kaudesta takana ja Force India johtaa mm-pisteissä  :o . Kun ajoin Force Indialla kehitystä ei huomannut paljoa, mutta kun siirryin McLarenille niin ne ajaa tosi hyvin.

Minulla puolestaan on toisella kaudella Force India pudonnut samalla tasolle millä ovat Lotus ja Virgin. Esim Di Resta lähtöruutu kahdessa ensimmäisessä kilpailussa oli 23.
Mutta HRT on noussut sijoille 11-18.
Ja Mercedes on nykyään parempi mitä Mclaren ja Ferrari ja Toro Rossokin on noussut taistelemaan Mclarenien kanssa.

Itse siirryin Williamsilta toiseksi kaudeksi Lotus-Renaultille.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1548 : 07.10.2011 23:26 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Muistutan vain, että asiaan voi vaikuttaa se ,että Sulo12 on kehittänyt Force-Indian autoa ja nyt he saavat hyödyn siitä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1549 : 08.10.2011 00:22 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Omaa peli-intoa kylläkin laskee jos noin radikaaleja muutoksia tapahtuu talven takana.. Kun pelin nimi on F1 2011 niin eikö tallien ja kuljettajien pitäisi olla myös sen vuoden mukaan, eikä päinvastoin. :(
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1550 : 08.10.2011 00:57 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Omaa peli-intoa kylläkin laskee jos noin radikaaleja muutoksia tapahtuu talven takana.. Kun pelin nimi on F1 2011 niin eikö tallien ja kuljettajien pitäisi olla myös sen vuoden mukaan, eikä päinvastoin. :(

Minun mielestä se on hyvä, itselläni vain Mark Webber otti voittoja koko ajan 2010 ja se oli tylsää.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1551 : 08.10.2011 01:08 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Nojoo, voihan se asia noinkin olla. F1 2010 en siis omista.
Takasiivet eivät näköjän irtoile tässä, niin onko kyseessä bugi tjsp.?
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1552 : 08.10.2011 01:23 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Nojoo, voihan se asia noinkin olla. F1 2010 en siis omista.
Takasiivet eivät näköjän irtoile tässä, niin onko kyseessä bugi tjsp.?

Ei irronnut myöskään 2010 -versiossa.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1553 : 08.10.2011 08:04 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Nojoo, voihan se asia noinkin olla. F1 2010 en siis omista.
Takasiivet eivät näköjän irtoile tässä, niin onko kyseessä bugi tjsp.?

Ei irronnut myöskään 2010 -versiossa.

En tiedä mitä tarkalleen haette, mutta ainakin AI:lla kolari tilanteessa takasiipi voi lähteä irti.
On nimittäin 2011 versiossa kokemusta asiasta.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1554 : 08.10.2011 09:15 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Nojoo, voihan se asia noinkin olla. F1 2010 en siis omista.
Takasiivet eivät näköjän irtoile tässä, niin onko kyseessä bugi tjsp.?

Ei irronnut myöskään 2010 -versiossa.

En tiedä mitä tarkalleen haette, mutta ainakin AI:lla kolari tilanteessa takasiipi voi lähteä irti.
On nimittäin 2011 versiossa kokemusta asiasta.

(siis takasiipi, ei DRS) Joo AI:lta voi lähte muttei itseltään. 2010 versiossa takasiipi pystyi menemään oranssiksi ,mutta ei hajoamaan. On ollut semmoisiakin tilanteita netissä ,että mikin kautta kuullut, että on hajonnut takasiipi aika-ajoissa. F1 2011 ei ole vielä takasiipi hajonnut tai mennyt oranssiksi, mutta olen spinnannut seinään perä edellä ja tiimi on sanonut '' Takasiipi on vähän vahingoittunut, emme voi tehdä asialle täältä käsin mitään ''. Kohta voisi laittaa Nurburgringissä aika-ajoit soimaan, harjoituksissa koko joukon viimeinen. En saanut millään hyvää aikaa Williamsilla tuossa sateessa, auto oli todella vaikea pitää hallinnassa ja mutkat meni pitkäksi.

EDIT

Aika-ajoissa 9 ruutuun ja kilpailussa voitto  :o Säädöt oli aika-ajoissa ja kilpailussa myös säädöt. Johtoon pääsin ensimmäisellä kieroksella, kun pitkällä suoralla ohitin Alonson ja Buttonin ennen shikaania. Hamilton jäi kieroksella ja ohitin hänet toisella kieroksella jo ja hän peitteli Buttonia aika urakalla jolloin pääsin helppoon johtoon.


« Viimeksi muokattu: 08.10.2011 10:43 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1555 : 08.10.2011 12:38 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse solmin jatkosopparin nyt Lotuksen kanssa. Ois sinänsä ollut kiva päästä johonkin parempaan talliin taistelemaan pistesijoista, muttä päätin puolestaan katsoa, mihin Lotuksen kehitystyö etenee. Hyvällä tuurilla voisi päästä vaikka pistesijoista taistelemaan...  :P
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1556 : 08.10.2011 16:26 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Turkin kisan jälkeen tilanne:

1. McLaren
2. Force India
3. Sauber
4. Mercedes
5. Lotus
6. Ferrari
7. Redbull
8. Toro Rosso
9. Renault
10. Virgin
11. Williams
12. HRT

Viimekaudella oli alussa vähän erillainen tilanne, mutta lopussa kärkitallit paransivat otteitaan. Perez oli mm-pisteissä viimekaudella kolmas, olisiko tämän takia Sauber niin hyvässä iskussa.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1557 : 08.10.2011 16:31 »
asdas Jäsen Viestejä: 13 Basaaripisteet: 0 Profiili
Turkin kisan jälkeen tilanne:

1. McLaren
2. Force India
3. Sauber
4. Mercedes
5. Lotus
6. Ferrari
7. Redbull
8. Toro Rosso
9. Renault
10. Virgin
11. Williams
12. HRT

Itelläkin aika  erikoisesti mennyt tämä toinen kausi.

1.Red Bull
2.Mercedes
3.Ferrari
4.Mclaren
5.Toro Rosso
6.Sauber
7. Renault
8.Williams
9.HRT
10.Force India
11.Lotus
12. Virgin

Molemmat Force Indian kuskit jäivät aika-ajossa n.2 sekuntia Hrt kuskeilta.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1558 : 08.10.2011 23:10 »
Driver7 Jäsen Viestejä: 34 Basaaripisteet: 0 Profiili
Turkin kisan jälkeen tilanne:

1. McLaren
2. Force India
3. Sauber
4. Mercedes
5. Lotus
6. Ferrari
7. Redbull
8. Toro Rosso
9. Renault
10. Virgin
11. Williams
12. HRT

Itelläkin aika  erikoisesti mennyt tämä toinen kausi.

1.Red Bull
2.Mercedes
3.Ferrari
4.Mclaren
5.Toro Rosso
6.Sauber
7. Renault
8.Williams
9.HRT
10.Force India
11.Lotus
12. Virgin

Molemmat Force Indian kuskit jäivät aika-ajossa n.2 sekuntia Hrt kuskeilta.
En sanois tota nyt niin erikoiseks... Ei siin oo ku muutama talli vähä erikoisemmil sijotuksil.
Live for speed, best sim ever :)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1559 : 09.10.2011 13:40 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Katuratapiina jatkuu taas - Singaporen kisaan lähetään sadekelissä. Käväisisköhän turva-auto jossain vaiheessa radalla niinkuin Monacossakin kävi...  :rollaus:
-"No can do!"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines