Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 ... 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 381345 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1500 : 04.10.2011 07:21 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Ensimmäinen video on se missä ylitin maaliviivan voittajana ,mutta sitten tulikin tommosta. Toinen video on se Nurburgringin homo tolppa bugi.




EDIT

Siis tuo ensimmäinen video on se kerta missä Sulo12 kertoi minun oikaisevan ja minulle ei tullut penalya, mitään tietoa esim. SC tai lippuja minulle ei heilutettu ja sitten tuli tuo.


« Viimeksi muokattu: 04.10.2011 07:42 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1501 : 04.10.2011 21:05 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Kumpi väreistä violetti ja vihreä tarkoitti sitä omaa parasta, ja kumpi parasta kaikista kuljettajista? Koittanut sitä selvittää mutta kun ei oikein ole päässyt perille siitä.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1502 : 04.10.2011 21:12 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Violetti session parasta, vihreä omaa parasta.

Toi välikeli vähän kusee, AI:n vauhti hidastuu vaan parilla sekunnilla kun oma sitten yli viidellä :S Kaks kisaa menny jo pilalle sen takia ;D
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1503 : 04.10.2011 21:14 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili
Violetti session parasta, vihreä omaa parasta.

Toi välikeli vähän kusee, AI:n vauhti hidastuu vaan parilla sekunnilla kun oma sitten yli viidellä :S Kaks kisaa menny jo pilalle sen takia ;D

Samaa mieltä! Onneksi ei ole kisoihin osunut, mutta harjoituksissa AI painelee hirmuisia aikoja  ;D

Onkos kukaan huomannut, miten surkeasti AI ajaa ensimmäisen kierroksen Valenciassa? Varsinkin tuo eka tiukka mutka ja sen ulostulo? AI tuntuu olevan siinä älyttömän hidas.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1504 : 04.10.2011 21:57 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili
Violetti session parasta, vihreä omaa parasta.

Toi välikeli vähän kusee, AI:n vauhti hidastuu vaan parilla sekunnilla kun oma sitten yli viidellä :S Kaks kisaa menny jo pilalle sen takia ;D

Danke.

Juu olen huomannut, sateella taitaa olla sama juttu? Vai olenko vain surkea sitten sateessa. Voipi olla. Nyt ajan nyrrellä, lupailee sadetta oikeastaan joka väliin, vielä ei ole tullut. Jos tulee niin sessio pilalle siinä. Muutenkin mulle osuu näitä sateita aika usein, vettä tullut Australiassa ja Kiinassa ainakin, parissa sen jälkeenkin. Aina viimeisenä sitten ajelen.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1505 : 04.10.2011 22:01 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Rankkasateessa itse ainakin oon suht yhtä nopea, siks aina toivon tihkusateen joko nousevan rankkasateeksi tai sitten kuivuvan pois  :rollaus:
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1506 : 05.10.2011 01:54 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili Pieni toivonkipinä on olemassa että saataisiin seuraava päivitys kohtuullisessa ajassa ulos ja se korjaisi ainakin isoimmat bugit pois.

Steve Hood (@T4RG4) sanoi twitterissä seuraavaa:

Patch 2 is intended to have more of a noticeable improvement and we'll be looking at FPS/Gfx issues esp for PS3 users

Ja codemastersin foorumilla oleva Patch Status Threat on myös päivittynyt:

Patch 2 - The Dev team and QA are currently investigating a number of issues reported by players and trying to reproduce these in a test environment.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1507 : 05.10.2011 01:59 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Ota vielä huomioon, että vaikka CM saisi patchin valmiiksi lähiaikoina, niin Sonyn täytyy vielä hyväksyä se ja siihen kuluu aikaa sen viikon varmaankin.. Eli ehkä realistisin patchin saapumispäivä on 2-3 viikon päästä. :(
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1508 : 05.10.2011 02:42 »
Juhohfin Jäsen Viestejä: 271 Basaaripisteet: 0 Profiili Tarkoitin tuolla kohtuullisella ajalla lähinnä 2-4 viikkoa enkä muutamaa päivää.  Sarjan kannalta päivitys saisi tulla huomenna mutta odotetaan nyt ensin milloin ja minkälainen paivitys sieltä tulee ja katsotaan tilanne sitten uudestaan.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1509 : 05.10.2011 11:07 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllähän tuo ensimmäinen patchi oli tullut pleikkarille jo vissiin ennen euroopan julkaisua. Toivottavasti saavat sen toisenkin patchin sitten sonyn tarkistuksien läpi nopeasti  ;D
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1510 : 05.10.2011 13:07 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Microsoft taitaa vielä pantatatuota ekaa patchia, eli PC ja XBOX pelaajille siitä ei ole iloa. Mitä se sitten ikinä korjaakaan.

E. Juuri pistin tuota päälle, ja sanoi että on updatea tarjolla. Eli asentumaan vain. Ilmeisesti nyt tuli tarjolle.


« Viimeksi muokattu: 05.10.2011 16:38 kirjoittanut C?NSCRIPT »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1511 : 05.10.2011 17:10 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Tietääkö kukaan kuinka pitkälle kautta sopimuksia oikeen tulee? Monzaan asti on tullut kaksi sopimusta Lotukselta ja Virginiltä.. Virginin sopimukseen pitäisi vastata pariin kisaan mennessä, kun en Lotuksella jaksa kahta kautta peräkkäin ajaa. Eli kannattaako tuo sopimus hyväksyä vai tuleeko sieltä enää uusia? Rival on Di Resta, joka on n. 10 pistettä edellä, jota en tule ohittamaan eli turha odotella sopimusta ainakaan sieltä suunnalta.

Toiseksi, saako sen nuolen pois, joka näyttää mistä suunnasta ohitetaan?
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1512 : 05.10.2011 17:33 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tietääkö kukaan kuinka pitkälle kautta sopimuksia oikeen tulee? Monzaan asti on tullut kaksi sopimusta Lotukselta ja Virginiltä.. Virginin sopimukseen pitäisi vastata pariin kisaan mennessä, kun en Lotuksella jaksa kahta kautta peräkkäin ajaa. Eli kannattaako tuo sopimus hyväksyä vai tuleeko sieltä enää uusia? Rival on Di Resta, joka on n. 10 pistettä edellä, jota en tule ohittamaan eli turha odotella sopimusta ainakaan sieltä suunnalta.

Toiseksi, saako sen nuolen pois, joka näyttää mistä suunnasta ohitetaan?

Muistaakseni sain nuo sanomasi tarjoukset ja vielä HRT:ltäkin, joku 3 kisaa ennen loppua. Sitä en tiedä, että jos olisin vaihtanut tallia niin olisinko taistellut sijoista 19-24.
Sillä päätin jatkaa lotuksella niin nyt lotuksella pääsee Q2 ja Q2:ssa sijoille noin 13-17. Kisassa talli asettaa tavoitteeksi yleensä 10. sijan.

E: Ja sen verran, että auto on todella kehittynyt kun Trullikin ajelee Q2 Melbournessa jopa nopeammin kuin minä. Melbournessa mielestäni kierros oli lähestulkooon täydellinen ja silti jäin Trullille jonkun 0,2 sec.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1513 : 05.10.2011 17:47 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Nuolen sai pois, olikos se ODS kohta vai mikä.

Nyt tuli sitten ensimmäinen konerikkokin, aika kestäviä nuo nyrren kyltit. Perä edellä siihen ja kyltin kohdalla jysähti. Toinen harjoitus jakso meni sitten siinä. Tuon patchin kanssa kävi itselle niin että nyrre nollautui, eli joudun nyt pelaamaan sen uudelleen. Kisaa en ajanut vielä, ja sää tilat on ihan samat kuin aiemminkin. Eli todennäköisesti en aika-ajossa sitä 17 sijaa korkeammalle pääse.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1514 : 05.10.2011 17:59 »
IcemanRally Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili Patchi tuli omallekin PC:lle, mutta se taisi rikkoa pelini X(
Press start-ruudun jälkeen peli lataa pari sekuntia ja sitten se jäätyy.
Voi jumalauta.


« Viimeksi muokattu: 05.10.2011 18:07 kirjoittanut IcemanRally »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1515 : 05.10.2011 18:22 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Itse epäilen saavani Williamsilta jatkosopimusta, managerini kertoi sähköpostistin kautta, että Williams olisi kiinnostunut jatkamaan sopimusta. Korkeammalle kylläkin tähtään.

Mitäs nuoli tarkoitat? Racing line? Sen saa Driving Assintas ja sieltä Racing line off.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1516 : 05.10.2011 19:09 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili


Mitäs nuoli tarkoitat? Racing line? Sen saa Driving Assintas ja sieltä Racing line off.
Itse käsitin sitä nuolta, joka tulee kun vastustaja on tarpeeksi lähellä ja näyttää mistä suunnasta kuski tulee. Siihen ei mielestäni voi vaikuttaa
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1517 : 05.10.2011 19:27 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itse epäilen saavani Williamsilta jatkosopimusta, managerini kertoi sähköpostistin kautta, että Williams olisi kiinnostunut jatkamaan sopimusta. Korkeammalle kylläkin tähtään.

Mitäs nuoli tarkoitat? Racing line? Sen saa Driving Assintas ja sieltä Racing line off.

Missä vaiheessa kautta olet? Mulle tuli tuommoinen Force Indialta Espanjan jälkeen. Nyt tuli ihan sopimus tarjouskin FI:ltä, aikaa vastata on muutama viikko. Eli kuinka kauan? Nyrren ajoin, pitäisikö päätös tehdä jo Unkarin jälkeen, normaalistihan siinä tulee kesätauko.

Mutta miten se nyrre menikään. Aika-ajoissa ajattelin 1.37.9 ajan riittävän 17 joukkoon, kun alkoi vieläpä sataa ja olin silloin kärjessä. Ei riittänyt, 1.37.7 olisi riittänyt. Eli niukasti jäin pois, mutta pääsin mielestäni paremmalle puolelle rataa lähtemään. Paremman linjan sain ekaan mutkaan. Ja hyvä linja olikin, taisin olla toisena muutaman ekan mutkan jälkeen. Tosin vajosin pari sijaa alaspäin kun en pystynyt kärkitalleja siinä haastamaan. Parin kierroksen jälkeen ensimmäiset tulivat varikolle ja nousin takaisin kolmanneksi. Parhaimmillaan olin kärjessäkin, tosin vain kierroksen vai kaksi. Viidennellä kierroksella varikolle. Putosin siinä viidenneksi, piti etusiipikin vaihtaa. Neljänneksi onnistuin nousemaan ajamalla, ja aloitin jonon keräämisen taas taakse. Siihen sitä alkoikin kertyä, onnekseni molemmat mercedekset siihen heti perään niin ei tarvinnut Red Bullia pitää takanaan. Edestä tulikin pari autoa hieman yllättäen varikolle, joten nousin peräti toiseksi. Se paikka piti, viimeisellä kierroksella oli hieno taistelu Rosbergia vastaan.

Onko kellään muulla muuten samanlaista "ongelmaa" kuin mulla? Jostain syystä HRT:n autot tuntuvat olevan kovinkin nopeita aika-ajojen ekalla osiolla, ja yleensä toinen niistä pääsee toiseen osioon jarruttelemaan muiden menoa. Vastaavasti Lotus tuntuu olevan todella, todella hidas ja ajavan aina kilpaa viimeisestä sijasta.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1518 : 05.10.2011 19:50 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itse käsitin sitä nuolta, joka tulee kun vastustaja on tarpeeksi lähellä ja näyttää mistä suunnasta kuski tulee. Siihen ei mielestäni voi vaikuttaa

Joo just sitä tarkotin.. Tulee aina sen "nuolen" myötä vähän blokattua liikaa ;D
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1519 : 05.10.2011 19:55 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili


Mitäs nuoli tarkoitat? Racing line? Sen saa Driving Assintas ja sieltä Racing line off.
Itse käsitin sitä nuolta, joka tulee kun vastustaja on tarpeeksi lähellä ja näyttää mistä suunnasta kuski tulee. Siihen ei mielestäni voi vaikuttaa
Nuolen voi ottaa pois samasta valikosta kun kuljettajien nimet tai kartan. Aloitin ura Force Indialla ja McLarenin sopimuksen hyväksyin seuraavaksi kaudeksi. Ajattelin, että Force India on ihan kusessa kun lähdin tallista, mutta Austraaliassa Sutil toinen ja Di Resta yhdeksäs  :o. Di Resta oli jossakin vaiheessa neljäntenä.

Itse ajan 20% kisoja, niin miksi tallikaveri tekee aina kaksi varikkostoppia? Ja tämän takia se häviää muutamia sijoja.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1520 : 05.10.2011 20:10 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus
Itse ajan 20% kisoja, niin miksi tallikaveri tekee aina kaksi varikkostoppia? Ja tämän takia se häviää muutamia sijoja.

Omassa Valencian kisassa taktiikkavelho-Rosberg pysähtyi viidesti ja sillä tavalla pääsin hänen ohitseen pisteille, kun itse pysähdyin kolmesti  :P

E: Ja 50% kisa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1521 : 05.10.2011 22:35 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Luulenpa että ajavat aika-ajoissa renkaansa huonoon kuntoon, ja joutuvat siksi hyvin nopeasti varikolle. Sitten ei kovempi rengas kestäkkään kovin hyvänä loppuun asti, joten pitää käydä toisen kerran. Jos en ihan väärin ole havainnoinut, niin tekevät yleensä alkuun kaksi pehmeää ja sitten ne kovat.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1522 : 05.10.2011 23:24 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Pari viime kisaa eli Silverstone ja Nürburgring mennyt nyt penkin alle, mutta Unkarista on odotettavissa jopa B-tiimien haastamista. Ura jaksaa maittaa vieläkin oikein urakalla, ja en ole itse pahempiin FPS-ongelmiin törmännyt.

Peliä tällä hetkellä tahkottu tasan 37 tuntia, kierroksia ajettu 1141 ja ajokilometrejä 6900km. Mites muilla?
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1523 : 06.10.2011 11:48 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili
Pari viime kisaa eli Silverstone ja Nürburgring mennyt nyt penkin alle, mutta Unkarista on odotettavissa jopa B-tiimien haastamista. Ura jaksaa maittaa vieläkin oikein urakalla, ja en ole itse pahempiin FPS-ongelmiin törmännyt.

Peliä tällä hetkellä tahkottu tasan 37 tuntia, kierroksia ajettu 1141 ja ajokilometrejä 6900km. Mites muilla?

Muutama tunti poikineen  :lol: Pitää kohta katsastaa paljon itsellä on  :)

E: Time spent on track 26h 19min, distance travelled 5329km ja kierroksia 888.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1524 : 06.10.2011 12:47 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili Mimmosilla avuilla ajatte, ite vejän abs ja tcs pois päältä ja vaikeimmalla tasolla ni hemmetin vaikee päästä aika-ajossa ees 15 parhaan joukkoon, yleensä 18. kisassa sit joka kerta ollu 6-8 joukossa. Force Indialla ajelen.

E: Nii ja tietenki jarrutusapuki on pois käytöstä
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1525 : 06.10.2011 14:36 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Itellä vaikeusaste Legend ja kaikki assistit pois paitsi TCS Medium. Mitä tuo ABS edes tekee? Pistin heti ekalla pelikerralla kaikki assistit pois..
Time spent on track 28h 17min, distance travelled 5,445km ja kierroksia 942.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1526 : 06.10.2011 14:42 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Itellä vaikeusaste Legend ja kaikki assistit pois paitsi TCS Medium. Mitä tuo ABS edes tekee? Pistin heti ekalla pelikerralla kaikki assistit pois..
Time spent on track 28h 17min, distance travelled 5,445km ja kierroksia 942.

ABS off meinaa, että renkaat voi mennä lukkoon (esim. jos käännät ja jarrutat). Paskin noissa on ,kun ensimmäisessä mutkassa jarrutus paikassa Nurburgring ensimmäisessä mutkassa on niitä pomppuja jotka vittu haittaa jarrutusta ja sitten menee rengas lukkoon ja auto liukuu  8) Pääsen nopeampaan Abs off kuin On. Testailin F1 2010 niin ajoin nopeamman kierrosajan Offilla  ;)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1527 : 06.10.2011 15:41 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsekin ajan nopeemin kun on ABS off. Alotin just toisen kauden sain viime kauden pääteeks sopimuksen Renaultille Heidfeldin kaveriks vaikka ekalla kaudella voitin Heidfeldin siinä rival jutussa. Kolme ekaa kisaa ajettu kaudella 2 ja tuloksena niistä 2 pistettä, olin austraaliassa:11 malesia:10 kiina:20.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1528 : 06.10.2011 15:49 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itsekin ajan nopeemin kun on ABS off. Alotin just toisen kauden sain viime kauden pääteeks sopimuksen Renaultille Heidfeldin kaveriks vaikka ekalla kaudella voitin Heidfeldin siinä rival jutussa. Kolme ekaa kisaa ajettu kaudella 2 ja tuloksena niistä 2 pistettä, olin austraaliassa:11 malesia:10 kiina:20.
Oot kyllä aika taikuri jos yhellä 10. sijan sijoituksella oot saanut kaks pistettä ;D

Unkarissa pääsin kakkosaika-ajoon! Fiilis aika huikee :) Päätin kuitenkin jättää siellä kierroksen ajamatta ja säästää renkaita. Toi Unkari näyttää olevan aika pirullinen niille kanssa..
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1529 : 06.10.2011 17:07 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Otin ABS jarrut pois unkarin ekassa harjoituksessa. Mitä huomasin, niin renkaiden kulutus räjähti. Ne alkoivat kulumaan ainakin kolmanneksen nopeammin, ja sellaista ei kestä. Eli ABSit takaisin. Samoilla säädöillä ABSien kanssa, ja kierrosajastakin lähti johonkin 3 sekuntia pois. Eli itsellä ne on ainakin huomattavasti nopeammat, ja kisaa en edes koittaisi ajaa niillä, renkaat loppuisivat ennen puolta väliä.

Ja toistan tämän erään kysymykseni, kuinka pitkään se muutaman viikon kuluessa tarkoittaa kun sopimukseen pitäisi vastata? Onko se muutama kisa? (3-4) vai oikeasti se muutama viikko, koska silloin minun pitäisi vastata jo unkarin jälkeen kun todellisuudessahan siinä kohdassa tulee kesätauko. Jotain infoa jos jolla kulla on edes antaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines