Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 ... 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 381399 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1470 : 30.09.2011 20:41 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Hei voisko joku neuvoa että onko tässä pelissä erikseen jossain asetus jolla Turva-Auton saa pois tai päälle? En löydä mitään Game Settingsejä ja auton Damagekin näyttää vähän siltä ettei se ole oikeen realistinen.Ps3 versiona siis pelaan.Apuja kiitos =)

Turva-auto off/on on siinä contiunen yläpuolella ainakin Grand Prixissä. En muista missä urassa. SC ei voi laittaa päälle jos Damage ei ole päällä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1471 : 30.09.2011 20:46 »
Pans91 F1 on parasta, lätkä tulee perässä! Jäsen Viestejä: 147 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hei voisko joku neuvoa että onko tässä pelissä erikseen jossain asetus jolla Turva-Auton saa pois tai päälle? En löydä mitään Game Settingsejä ja auton Damagekin näyttää vähän siltä ettei se ole oikeen realistinen.Ps3 versiona siis pelaan.Apuja kiitos =)

Turva-auto off/on on siinä contiunen yläpuolella ainakin Grand Prixissä. En muista missä urassa. SC ei voi laittaa päälle jos Damage ei ole päällä.
ja 20% kisat pitää olla valittuina :D SC ei ole mukana alle 20% kisoissa.. Urassa SC on automaattisesti käytössä, jos on yli 20% kisapituus valittu. No damaget ei pelissä mitkään älyttömän realistiset muutenkaan ole.
''Sisu means big balls! It's like saying no matter how many times you fall down, you will keep getting up'' -Mikko Hirvonen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1472 : 30.09.2011 20:50 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hei voisko joku neuvoa että onko tässä pelissä erikseen jossain asetus jolla Turva-Auton saa pois tai päälle? En löydä mitään Game Settingsejä ja auton Damagekin näyttää vähän siltä ettei se ole oikeen realistinen.Ps3 versiona siis pelaan.Apuja kiitos =)

Turva-auto off/on on siinä contiunen yläpuolella ainakin Grand Prixissä. En muista missä urassa. SC ei voi laittaa päälle jos Damage ei ole päällä.
Urassa ei voi valita, jos kisamitta on yli 20% se on mukana, jos pienempi niin sitten ei.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1473 : 01.10.2011 08:53 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili

Aika hauska tuo Microsoftin uutuus ratti  :lol:

EDIT
 
Ajelinpas Co-Op Turkissa aika-ajoissa. Istuskelin varikolla ja odotin sateen loppumista, olihan minulla nopein aika jo hallussa. Sitten tulee mustaa ja tulee tulokset eteen ja lukee ,että aikaa olisi vielä 11min. jäljellä. En löydä tuloksista itseäni paitsi viimeisestä paikasta jossa lukee DSQ, onko muilla samanlaisia tapauksia?


« Viimeksi muokattu: 01.10.2011 10:15 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1474 : 01.10.2011 11:09 »
IcemanRally Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili

EDIT
 
Ajelinpas Co-Op Turkissa aika-ajoissa. Istuskelin varikolla ja odotin sateen loppumista, olihan minulla nopein aika jo hallussa. Sitten tulee mustaa ja tulee tulokset eteen ja lukee ,että aikaa olisi vielä 11min. jäljellä. En löydä tuloksista itseäni paitsi viimeisestä paikasta jossa lukee DSQ, onko muilla samanlaisia tapauksia?

Sama juttu kävi tänään Kanadassa! Ajoin aikakierroksen ja aloin odotella varikolla muiden aikoja ja sitten vertailla niitä omaani. Nopeutin aikaa ja hetken kuluttua aika-ajo loppui ja löydän itseni viimeiseltä sijalta DSQ merkin kanssa. Tämä tosin tapahtui urassa. Kisassa nousin sijalle 12.

Muuten, minulle turva-auto on ollut pettymys. Sitä ei ole tullut kertaakaan urassa ja Grand Prix-tilassakin vain silloin kun olen itse kolaroinut jonkun muun kanssa. Turva-auton takana ajelu on toteutettu hyvin, mutta AI:n pitäisi kolaroida useammin.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1475 : 01.10.2011 11:16 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Pirun PC-pelaajat pääsevät parilla klikkauksella vaikuttamaan damagen sensitivyyn. Jotkut kun ovat laittaneet tätä suuremmaksi, ovat saaneet kisoissansa useita keskeytyksiä per kisa ja sitä kautta turva-auto vierailee myös useammin.

Miksei pleikalla pääse käsiksi näihin asetuksiin. Tai miksi peliin ei ole tehty slideria, josta saisi itse päättää kuinka rankka sensitivy on :(
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1476 : 01.10.2011 11:26 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili PC vs PS3 molemmilla hyvät ja huonot puolensa.. PC:lla saattaa huijareita löytyä, joka ei taasen PS3:lla ole mahdollista. Kaikki muu onkin sitten PC:llä parempaa  ;D
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1477 : 02.10.2011 10:15 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Onko noissa co-op championshipeissä jotain vikaa kun ajoin intermedilä ja profesional vaikeustasoilla ja AI jäi 5-6 sec paalu ajastani.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1478 : 02.10.2011 11:11 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onko noissa co-op championshipeissä jotain vikaa kun ajoin intermedilä ja profesional vaikeustasoilla ja AI jäi 5-6 sec paalu ajastani.
No sitä on täällä jo monesti puhuttu, että siinä on bugi, jonka takia AI muuttuu todella helpoksi toisessa kisassa
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1479 : 02.10.2011 16:33 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei hyvää päivää noita onlinen idiootteja.. Tänää Nurburingillä otin uskomattoman lähdön ja ensimmäisen mutkan jälkeen oli kärjessä, kun lähdin 10. ruudusta. Toisella kierroksella olen jo kolmen sekunnin johdossa kunnes kierroksella ohitettava ajaa tahallaan kylkeen.... Voittohan siinä meni.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1480 : 02.10.2011 16:54 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili älä syytä pelaajia vaan peliä
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1481 : 02.10.2011 17:12 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Jaahas, jaahas. Monacossa tihkutti vettä (Co-Op) aika-ajoissa ja AI ajaa sitten Super-Pehmeillä. Ajoin nopeimman kieroksen ja otin paalun, välikelin renkailla. Miksi nämä AI:t ajoivat super-pehmeillä? Odottivat, että kuivuu? Fiksumpaa olisi ollut, että ajaa ensin välikelin renkailla. Kilpailun, ainakin tässä alussa tihkuttaa vettä.

EDIT

Jaahas, peli bugas ja Alonso starttaa paalulta  8) Itselläni toinen lähtöruutu, mutta sekin passaa  :)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1482 : 02.10.2011 17:17 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili
älä syytä pelaajia vaan peliä

Miten tuo oli pelin vika ?  :???:
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1483 : 02.10.2011 17:38 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Meikäläistäkin kolattiin monzassa aika kovasti. 20% kisassa varmaan 3-4 x puskettiin radalta erittäin likaisesti ajamalla tai suoraan kylkeen iskelmällä. Olivat kyllä niin huonoja, että silti pääsi kakkoseksi.   :lol:

E:-
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1484 : 02.10.2011 18:01 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Itselläkin on ollut online kisassa mukana ¨likaisia pelaajia¨ Ajoin nyrburgringillä kisaa neljäntenä ja tavoitin kolmantena olijan. DRS:llä pääsin rinnalle ja hän ajaa kylkeeni. >:( Auto ei onneksi hajoa, enkä anna periksi. Seuraavalla kierroksella sama toistuu, ja Kolmannella kerralla lyön jarrut pohjaan juuri kun hän on törmäämässä minuun ja Hän pyörähtää nurmikolle. Saipahan ansionsa mukaan  :lol: :lol: :lol:.

E: Tuli kokeiltua mekaanisia vikoja: Laitoin kaikki ajo avut pois, sää-asetukseksi vesisade ja eikun revittelemään kuivankelinpyörillä.
Ensiksi hajosi vaihteet. Kun vaihtelin vaihteita vaihdellaatikko pomppasi kolmosen yli. Vika eteni seuraavalle asteelle ja laatikko jumittui neloselle. Kisa päättyi kun myöhästyin jarrutuksessa ja ajoin auton keula seinää vasten, eikä minun pakki toiminut kun vaihe oli jumissa nelosella.  :P


« Viimeksi muokattu: 02.10.2011 18:23 kirjoittanut Max out »
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1485 : 02.10.2011 21:11 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Viimein se turva-auto kurvasi radalle! Montrealin kisassa. En edes ollut osallisena taphtuuneeseen. Pääsin Montrealissa viidenteen ruutuun. Olen aina viihtynyt radalla, joten eipä toi suurikaan yllätys ollut. Olihan tuo kakkososion vika aika se "kaikki nappiin" kierros. Kierroksella 29/35 se tapahtui. Ajoin Buttonin perässä, mutta Webber tulee DRS-alueella ohi. Taisi olla sijoitukset 4-6, jos oikein muistan. Vikassa shikaanissa Button spinnaa ja Webber mäjäyttää Buttonin kautta legendaariseen mestarien muuriin. Itsekkin kärsin hieman tilanteesta, sillä etusiipeni osui hieman Buttonin autoon, kun McLaren vei koko tien  ;D Menin sitten vaihtamaan kuluneet renkaani uusiin superpehmeisiin, mutta siiven vaihto pudotti sijalle 9. Uusien renkaiden ansiosta nousin vielä kuudenneksi. Ohitin Alonson n. 30metriä ennen maalia  :P
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1486 : 02.10.2011 21:26 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
E: Tuli kokeiltua mekaanisia vikoja: Laitoin kaikki ajo avut pois, sää-asetukseksi vesisade ja eikun revittelemään kuivankelinpyörillä.
Ensiksi hajosi vaihteet. Kun vaihtelin vaihteita vaihdellaatikko pomppasi kolmosen yli. Vika eteni seuraavalle asteelle ja laatikko jumittui neloselle. Kisa päättyi kun myöhästyin jarrutuksessa ja ajoin auton keula seinää vasten, eikä minun pakki toiminut kun vaihe oli jumissa nelosella.
 


Itselläni hajosi myös tänään Nurburgissa. Kaikki vaihteet toimi paitsi kutonen, myös vaihteet jumittui.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1487 : 02.10.2011 21:54 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
E: Tuli kokeiltua mekaanisia vikoja: Laitoin kaikki ajo avut pois, sää-asetukseksi vesisade ja eikun revittelemään kuivankelinpyörillä.
Ensiksi hajosi vaihteet. Kun vaihtelin vaihteita vaihdellaatikko pomppasi kolmosen yli. Vika eteni seuraavalle asteelle ja laatikko jumittui neloselle. Kisa päättyi kun myöhästyin jarrutuksessa ja ajoin auton keula seinää vasten, eikä minun pakki toiminut kun vaihe oli jumissa nelosella.
 


Itselläni hajosi myös tänään Nurburgissa. Kaikki vaihteet toimi paitsi kutonen, myös vaihteet jumittui.

Mielenkiintoista.  :P

Kyllä, aina ,kun vaihtoi vitosesta ylöspäin, hyppäsi suoraan seiskaan. Myös vaihteet jäi jumiin, esim. nelonen vaihde jäi enkä saanu vaihdettua paitsi ,kun pysähdyin ja rämppäsin X  ;D
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1488 : 02.10.2011 22:37 »
Marq91 Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili
SAFETY CAR DEPLOYED! SAFETY CAR DEPLOYED!

Fuck mä en voi uskoo tätä! Sateinen Monaco, ja ihan täysin AI:n syytä tullut Safety Car! Siis mulla ei oo mitään havaintoa, mistä toi tuli. Sen tiedän että Di Restasta, koska se on keskeyttänyt.

Siis voiko olla mageempaa juttua?! ;D

E: ja just pääsi pois, kun tulee uudestaan "SAFETY CAR DEPLOYED, SAFETY CAR DEPLOYED!".

Tää Monaco on hullu sateella :DD

Voiko tota vaikeustasoa muuttaa Ps3 versiossa vai millä alustalla pelaat?? Itse en Ps3 versiosta löytäny minkäänlaisia Game Settingsejä enkä saa mistään katottua esimerkiks että onko mulla auton vaurioasetukset miten korkeatasoset, ei tunnu ottavan Damagea oikeen mistään..Eikä oo Turva-Autoakaan näkyny vaikka Monacossa oli aikamoinen trafiikki tunnelin jälkeen ennen sitä shikaania.Algersuari, Kovalainen, Trulli, Buemi ja Glock pyöri siellä miten sattuu ja Algersuarikin poikittain siellä keskellä shikaania niin ei tullu Safety Caria..
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1489 : 02.10.2011 22:41 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Jos meinaat urassa, niin kun painat kalenterin alareunasta practice, qualifying tai race day mitä ikinä siinä lukeekin, tulee semmonen valintaruutu eteen. Siinä on difficulty, jossa on vaihtoehtona easy, medium, hard ja expert tjsp. Jos painat tätä valintakohtaa, pääset yksityiskohtaisempiin asetuksiin.

GP-modissa sama, eli painat Difficulty-----Medium(mikä sulla nyt onkaan) kohtaa, niin saat yksityiskohtaisen vaikeustason valitsimen, eli voit valita onko vauriot päällä, renkaan ja bensan kulutukset päällä yms.

Hope it helped.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1490 : 02.10.2011 23:09 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Mistä tuo botti oikein saa penaltya... Alkaa hiljalleen kyrsimään kun saavat mutkutella edessä niin paljon kuin lystää, ja meikäläiseltä varisee etusiipi. Sitten kun itse päästät nopeampaa ohi ajolinjan ulkopuolella, niin kas kummaa päättä kaveri tulla siitä ja auto räjähtää ja meikäläiselle taas penaltya lisää. Botilla tuntuu olevan kanssa vähän vaikeuksia ymmärtää että ohi voi mennä vaikkei olisikaan nopealla kierroksella, kun koitan itse joskus saada eteen tyhjää rataa päästämällä jonon pois takaa, niin sitten siinä on kohta tuplasti enemmän porukkaa kun kukaan ei osaa mennä ohi... Huh huh... Hiukan kettumaista kun boteilla tuntuu olevan omat sääntönsäkin.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1491 : 02.10.2011 23:22 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt tuli Silverstonen jälkeen ilmotus, että ollaan nyt Trullin kanssa "tasavertaisia" vai mitä lie tuo Equal sitten ikinä tarkottaaki :D .. Tajusivat sentään nyt jo tehä noin, kun Team mate challengen mukaan: kisat 9-0, aika-ajot VAAN 5-4 :o, nopeimmat kierrokset 7-2 ja pisteet 4-0. Podiumille ei yllättäen oo lotuksella ollu asiaa ;D
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1492 : 02.10.2011 23:49 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Minuakin kismittää botit noissa tilanteissa, on aika-ajoissa lämmittely kieroksella ja näen auton, annan hänen mennä jotta tulee tilaa eteen, hänpäs jää siihen keikkumaan vaikka pysättäisi auton. Toinen asia on Co-Op:issa ilmenny bugi, AI tulee aikoja vaikka olisi ulostulo kierros harjoituksissa tai aika-ajoissa. Myös botit on huonoja sinisten lippujen alla. Antaa eka tietä vaikka ei olla lähelläkään ja sitten ,kun saavuttaa AI:n, hän päättää painaa kaasua ja kurvata eteen. Melkein keskeytin, kun  Karthikeyan antaa tietä ja tulee eteen. Co-opissa taas Glock Valenciassa esteli jotta minun hyväkseni viiden sekunnin ero meni hukkaan. hyvä juttu tuo Ai penalty. maldova pilasi yhden aika kierroksen, tuli hänelle blokkaamisesta +10sij. Penalty
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1493 : 03.10.2011 09:58 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili
älä syytä pelaajia vaan peliä
Miten tuo oli pelin vika ?  :???:

No jos pelissä on rikkinäinen taktiikka (toisen kylkeen ajaminen) niin kyllä se silloin pelin vika on. Ei se nyt ainakaan pelaajan vika ole jos hän käyttää ihan rehtiä peliin ohjelmoitua taktiikkaa.

Vertaa: jos Street Fighterissa on rikkiniäinen ukko ja vastustaja tuhoaa sinut sillä, kumpaa syytät: pelaajaa vai peliä?

Ehkä ajattelet:
"Mutta eihän se ole sama, koska formulassa molemmat häviävät, kun Street Fighterissa rikkinäistä taktiikkaa käyttävä vain maksimoi voitonmahdollisuutensa."

Hyvä pointti, mutta kannattaa muistaa, että harva pelaaja todella yrittää voittaa. Monelle riittää sekin, että jos itse häviää niin häviääpähän joku toinen samalla. Hyvässä pelissä tämänkaltaiset asiat on otettu huomioon. Tosin annettakoon anteeksi pelintekijöille se, että he ovat vain tehneet simulaation jo valmiiksi rikkinäisestä moottoriurheilulajista.

Hohhoo.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1494 : 03.10.2011 15:46 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Jos haluaa ajopeliltä 100% sellaisen, että vain taidot ratkaisevat eivätkä kanssapelaavat idiootit, niin haamuauto-moodi on mahdollinen. Tällöin ei voi kolaroida toisia ulos ja ajolinjat voi valita vaikka toinen olisi suoraan edessä. Voittaja voittaa sataprosenttisesti taidolla ja huono tulee viimeisenä maaliin.


Mitä F1 2011:n tulee, niin oon pistäny pelin aikalailla jäihin. Suurin syy on bugit ja PS3-version ruudunpäivitys, joka on viime aikoina alkanut häiritsemään liian paljon. Ei ajopeliä vain voi pelata jos tiputaan välillä alle 20 fps:n. F1:n kaltaisessa ajopelissä on täysin anteeksiantamatonta, jos ajaa mutkia pitkäksi vain kehnon ruudunpäivityksen takia.

Mut hei, tulossa Skyrimiä, Unchartedia, uutta Zeldaa... Eiköhän tää tästä. Olen kunnossa pojat.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1495 : 03.10.2011 15:54 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Minua ei tuo ruudunpäivitys ole haitannut paitsi ,kun joku laittaa inviten niin silloin pysähtyy sekunniksi kuva, HD -redy tv, LG.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1496 : 03.10.2011 17:37 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään oli mukavat online kisat:
Span rata oli kisan alussa kuiva, mutta sateen todennäköisyys oli 70%. päätin ottaa autoon setin primejä.
Lähtöruudukossa oli 12 pelaajaa ja 12 AI:ta. Kisa alkaa. Nousin ensimmäisessä mutkassa kisan kuudenneksi ja seuraavissa mutkissa oli takanani karmea kolari. Safety Car radalle. Osa kuljettajista käy takaani varikolla, mutta päätin itse jatkaa radalla, koska optionit eivät kestäisi loppuun asti. Kisa inssi ilmoittaa, että SC tulee sisään ja viimeisissä mutkissa alkaa ropista vettä. Otan riskin ja hyökkään SC:n perässä varikolle ja vaihdan alle välikelin pyörät. Palaan varikolta sijalla 14 pari miestä kuivan kelin pyörillä ohittivat minut ja välikelin pyörille on vielä liian kuivaa. Onneksi vettä tulee lisää ja edestäni menee paljon väkeä varikolle. Olen sijalla 5. Ohitan vielä kaksi kuivan kelin miestä ja olen sijalla 3. Näen edessä kaksi hidasta autoa. Toinen heistä on vielä kuivan kelin pyörillä. Edessäni oleva ajaja törmää kuivan kelin pyörillä ajavaan mieheen ja hänen etusiipi hajoaa. Nyt kädessäni on voiton avaimet. Edessäni enää yksi Ferrari ilman etusiipeä. Hän ei kuitenkaan aja varikolle, kuin kuvitteliin vaan jatkaa radalla. Nyt yritän ohittaa ja... Voi Hel***ti! :o Hän törmää minuun ja osun seinään ja Keskeytys edessä.

Huoh.. Kyllä riittää jonneja, jotka eivät osaa hävitä  :rollaus:
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1497 : 03.10.2011 22:37 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Silverstonen kisa ohi. Tuli ensimmäisen kerran sellainenkin suoritus, että kisassa sijoituin korkeammalle kuin mitä lähtöruudun mukaan olin. Siis kun huomioi ne ruudut joista olisi lähtenyt ilman penaltya. Nytkin se 10 ruudun penalty, joten ruudusta 18 piti lähteä. Kisassa parhaimmillaan kolmantena, mutta jouduin nöyrtymään muutaman sija ensimmäisen kierroksen lopulla kun renkaat olivat aivan hirveässä kunnossa jo silloin. Kolmalta kierrokselta varikolle, primet alle. Pääsin jo silloin varikolla käyneistä parhaalle sijalle, olikohan joku 14. Siitä sitten alkoi nousu kun muut menivät varikolle. Nousin parhaimmillaan neljänneksi, mutta Alonso meni ohi ja sille ei voinut mitään. Alkoi armoton blockaus kisa 6 kuljettajaa vastaan, yksi virhe ja olisin pudonnut pois pisteiltä. Mutta ohi eivät päässeet, kiitos lyhyen vaihde välin. Mutkista lähti niin kovaa etteivät enää suorilla päässeet kyytiin. Hieno 5 sija saldona, ja Sutilin täydellinen nöyryytys Team Mate Challengessa. Pisteet nyt minulle 5-0. Tämän johdosta sain Equal arvon, eli ehkä se auto vain paranee nyt. Nyrrelle laittoivat hurjan tavoitteen, pisteille on päästävä ja lauantain harkoissakin sijalle 13. Ja lauantaina sataa, jos radalla on yhtään satanut en koskaan ole viimeistä sijaa korkeammalla ollut. Nyt pitää koittaa parantaa tulosta, kuljettajien MM-piste sarjassa on kova taistelu 9 sijasta.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1498 : 03.10.2011 23:08 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei helvetti mikä kisa Unkarin Hungaroringissä! ;D .. Ei voi muuta sanoa kuin että oli mielenkiintoisin, viihdyttävin ja yksi hauskimmista kisoista ikinä. Kisapituutena se normaali 50%.
Aika-ajossa sija 20. vaikka meni todella nappiin koko kierros, no ei siitä sen enempää vaan lähdin luottavaisin mielin kisaan (ko. rata yksi suosikeistani). Aurinkoista säätä oli luvattu ennen kisaa, joka myös piti paikkansa. Ensimmäisessä mutkassa Rosberg aiheuttaa kolarin ja Safety Car radalle. Loistavan startin vuoksi nousin sijalle 7. Kierroksella 10 jälkeen alkoi sitten tapahtua. Ensin Maldonado ajaa ties missä, jonka seurauksena Di Resta keskeyttää, Button keskeyttää kärkipaikalta. Massa sijalta 3. ja Buemi kympin sakista ajelevat ilman etusiipeä ja jäävät pari kierrosta kärjestä. Glock kolaroi häntäpäässä ja keskeyttää ja lopulta kierroksella 33/35 eli oma viimeinen kierros (jäin 2 kierrosta kärjestä) Hamilton keskeyttää.
Maldonado yritti aika erikoista 2 pysähdyksen taktiikkaa (peli suositteli neljää). Tämän takia Maldonado jäi viimeisillä kierroksilla 10-20sek per. kierros, mutta kävi silti toiseksi viimeisellä kierroksella varikolla  ;D. Että sellanen kisa, näitä lisää! :)

Ja lopputuloksetkin näytti varsin erikoisilta Heidfeld 4. Perez 5. Molemmat Sauberit 6-7. Liuzzi 12. jne.
Pitihän tosta Maldonadon törttöilystä tottakai videotakin ottaa. Huom. kännykällä kuvattu eli 720p ja saa jotain selvääkin.

E: Ensimmäistä sopimustakin tarjottiin ennen Unkarin GP:tä, yllättäen Lotukselta. >:(
E2: Videosta huomaa ISON miinuksen, ajan 150km/h Williamsin perään ja auto säilyy täysin ehjänä, vaikka damage Full.

Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 03.10.2011 23:36 kirjoittanut jjani »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1499 : 04.10.2011 05:53 »
Marq91 Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Kiitos avuista =) Itse en tuota Vip Passia ole hankkinut enkä muutenkaan pelaa nettipelejä ollenkaan pleikkarilla.Olen tällähetkellä Unkarin GP:n Aika-Ajojen toisessa osiossa Force Indialla.Ensimmäisestä sessiosta voitto ajalla 1.20,4.Nyt Button ajanut toisen session kärkiajan 1.19,8 ja Perezin kymmenes aika johon pitäs tähdätä on vain 0,4 sekuntia hitaampi kuin oma paras koko radalla.Vaikeeta tulee varmasti olemaan tuo kolmas osio mutta katotaan nyt jos kävis hyvä mäihä :)  :lol: Valenciassa ruudusta 24 voittoon.AI on "Professional" ja auto tosiaan Force India joten mitään amatöörihuijausta tässä ei ole :lol: S-Pehmeillä renkailla painelin menemään ja saavutin Alonsoa kierros kierrokselta kunnes lopulta se törmäs Heikki Kovalaiseen ja pääsin ohi.Voitto napsahti sieltä, nyt 74 pistettä plakkarissa ja Hamilton toki menee menojaan kärjessä.Hamiltonilla taitaa olla joku 6 voittoa ja loput 2-3 sijoja.Ei sitä kiinni enään saa vaikka olenkin koittanu härnätä sitä ajamalla Red Bullien ja Hamiltonin välissä että Vettel ja Webber sais sen kiinni pisteissä :DDD Nurburingilla melkeen onnistuin ja alkuun näytti hyvältä mutta sitten Webber karkas ja Hamilton paineli DRS alueella ohi ja karkas, samoin tekivät Button, Massa, Alonso ja Vettel Of Course...Lopulta maalissa 7 vaikka kakkospaikalta pääsin hyvän Aika-Ajon seurauksena lähtemäänkin..Onneks Webber ehti alussa karkuun ja voitti :lol:
tallennettu
Sivuja: 1 ... 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines