Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 ... 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 381340 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic (3 yötä julkaisuun) « Vastaus #1350 : 26.09.2011 09:43 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili
Patch 1.01 on tähän peliin jo ladattavissa!

Codemasters piti sanansa kun lupasi paikata myyntiversioon jääneitä ongelmia heti julkaisupäivän aikoihin. Nyt konsoliversion käteensä saaneet kertovat, että pelille löytyy jo ensimmäinen päivitys, jolla on kokoa 25 mb.

Vielä ei ole tietoa mitä tuo patch tarkalleen ottaen korjaa.

Onko kellään nyt tietoa mitä tämä patch korjaa, ja onko tämä saatavilla PC:lle. Google löytää aika heikosti apua, tämäkin oli ensimmäisten joukossa jo.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1351 : 26.09.2011 11:55 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Espanjan aika-ajot takana: ruutu numero 15. Nyt pitäis kisassa saada sijoitus 12 nii talli olis tyytyväine  :)

En kyllä usko että sinne asti päästään, mutta sijat 14-17 voivat hyvinkin olla realistisia tavoitteita.

Espanjan jälkeen muuten Monaco  ;D Mitenköhän siellä pärjätään
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1352 : 26.09.2011 12:12 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili http://www.youtube.com/watch?v=BXeGct9OPcQ&feature=channel_video_title

Mihin osuin?
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1353 : 26.09.2011 12:28 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Espanjassa olin yllättävästi 13! Parempi mitä odotin.

Monacossa seuraava kisa ja säätiedotus lupasi kisaan kovaa sadetta  ;D

Maaliin pääsy olisi tavoite. Silläkin saattaa saada ihan hyvän sijoituksen
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1354 : 26.09.2011 12:42 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kiinassa ajelin uraa niin harjoituksissa kiilasin hieman Rosbergia niin että Rosbergin auto osui siihen pahviseen kylttiin joka ilmoittaa monta metriä on mutkaan.
Oli kovaa tekoa se styroksi sillä Rosbergin auto levisi siihen ja sen jälkeen törmäsi perä edellä seinään ja takasiivet sun muut lähti pois. Auto oli romuna ja mulle tuli penalttia.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1355 : 26.09.2011 13:18 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Steven Twitter:

Lainaus
We are hoovering up all the comments, especially on the official forum. We're looking at things for '11 where possible. I'm reading comments on '11 requests/issues as is the team. Would love to say loads but you have to appreciate I need to speak with lots of people first. Rest assured we're not ignoring.


Jos ollaan rehellisiä, niin F1 2010:n patch ei tehnyt paljoakaan. Force Feedbackia se teki jopa aiempaa huonommaksi.

Lienee suht realistista odottaa, että patchiin menee aikaa vähintään kuukauden päivät. 1-2 viikkoa ongelmia tutkitaan, pari viikkoa siitä korjauksia rakennetaan ja lopulta patch hyväksytetään.



F1 2010 julkaistiin 23.09.10. Patch näki päivänvalon 04.11.10. Eli noin 1,5 kuukautta julkaisusta.



EDIT: Aika huvittavaa muuten, että jotkut valittaa nyt etteivät pääse sijaa 19 korkeammalle Lotuksella. Nää samat jampat tais viime vuonna olla käärmeissään, että miks mä voitan Lotuksella ekalla kaudella. Mä olen ainakin realismista hyvin, hyvin tyytyväinen. Tuleepahan sankariolo kun saa tuon auton raahattua lopulta Q2:een ja pääsee parempaan talliin.



« Viimeksi muokattu: 26.09.2011 13:30 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1356 : 26.09.2011 13:32 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mä olen ainakin realismista hyvin, hyvin tyytyväinen. Tuleepahan sankariolo kun saa tuon auton raahattua lopulta Q2:een ja pääsee parempaan talliin.

Niinpä, ja kivaa vääntöä siellä keskellä toisten kuskien kanssa. Pääsee kyllä tosissaan ajamaan kilpaa.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1357 : 26.09.2011 15:12 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Monaco päättyi sitten keskeytykseen. Sadekelillä sinnittelin 14 kierrosta. Suurimmaksi osaksi ajoin sijalla 14 ja Kobayashi puski ohi tunnelissa. Ajattelin kuitata seuraavaan shikaaniin, mutta liian myöhäinen jarrutus ja renkaiden lukkiutuminen katkaisi minun ja Kobayashin kisan
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1358 : 26.09.2011 15:24 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Mielellään tätä ajelisi 100 %:n kisoja, mutta kun ei tahdo selkä / hartiat kestää niin pitkään, eikä liioin aikakaan. Olisi hienoa, kun pystyisi kesken kisan tallentamaan, niin sitten olisi kiva ajella täyspitkiä kisoja. Tällä hetkellä menen 50 %:n kisoja, ja kyllä sitä siinäkin toki ehtii tapahtua. Saa vain noiden kierroksella ohitettavien kanssa olla koko ajan varuillaan.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1359 : 26.09.2011 15:24 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Uraa on nyt väännetty kolme kisaviikonloppua Force Indian pilottina. Ajo-avuista TC on medium ja automaattivaihteet, muut offilla. Kisapituus oli kolmessa ekassa kisassa 20%, mutta se menee vaihtoon, sillä viimeistään Kiinassa huomasi kisan olevan liian lyhyt. AI on Professional.

Kahdesta ensimmäisestä kisasta ei niinkään jää sanottavaa. Melbournessa aika-ajot menivät penkin alle, kun kunnon väliä ei löytynyt mitenkään. Aika-ajoissa katastrofi ja sija 23. Pesin sentään Kovalaisen, mutta se oli varsin laiha lohtu ;D Kisakaan ei kummoisesti mennyt. Sijoitus 19.

Malesiassa jouduttiin epäonnen soturiksi, sillä kun menin radalle niin alkoi rankkasade. Ofc kaikki olivat jo kierroksen ajaneet, joten "no changes" ja viimeinen lähtöruutu. Kisasta en sen kummallista muista. Sijoitus oli jokatapauksessa 18.

Kolmas viikonloppu käytiin Kiinan yhdessä saastepesässä, Shanghaissa. Viikonlopulle ei oltu sadetta lupailtu paitsi harjoituksiin, jossa sateen mahis oli 8%. Olin pitänyt treenitauon ja olin mielestäni valmis jatkamaan. Tilanne oli ennen viikonloppua varsin karu. Kaksi kisaa ja tallikaveri, Sutil on vienyt minua kuin pässiä narussa. Shanghaissa olin kisannut aika paljon Split-Screnillä, sillä veli jostain syystä tykkää noista kaukoidän radoista. Harjoituksissa väännettiin Prime-renkailla melkein 30 kierrosta ja pehmeillä n.5 kierrosta. Sutil vei taas olemalla 14. Itse olin heti perässä 15. mutta hävisin Sutilille noin puoli sekuntia. Aika-ajoissa sain yhden kierroksen osumaan hyvin kohdalleen, mutta Aika-ajoissa AI tuntuu parantavan aikojaan n.kaksi sekuntia, joka on tietenkin realistista, mutta tuli silti yllätyksenä. Aikani riitti vasta ruutuun 17. ja jouduin jälleen Sutilin pestäväksi, joka oli 14.
Sitten varsin uskomattomaan kisaan! Sain aivan sensaatiomaisen startin (jopa normaalia paremman) ja pääsin heti Hamiltonin ja Vettelin ohi, jotka olivat kusseet aika-ajoissa (sijat 15 ja 16.) KERSsi tiskissä painettiin sisälle mutkaan, kunnes Rosberg spinnaa Alguersuarin avustamana! Pääsin rytäkästä komeasti ohi ja kun vilkaisen tulosliuskaa, niin olen viidentenä! Tilanteesta ei tullut edes Turva-autoa, joten sinnepäin matka oli pitkä. Molemmat Rellut pääsivät myös rytäkän ohi ja alkoi armoton puolustustaistelu ja vain Petrov pääsi ohitseni ennen varikkostoppia. Olin ollut kuitenkin sellainen tulppa, että stoppini pudotti minut seitsemänneksi, juuri Schumin eteen. Alkoi uusi puolustustaistelu ja neljän kierroksen päästä Schumi pääsi virheeni avustamana ohi. Enään muutama kierros ja olin yhä kahdeksas! Kunnes Vettel liimautuu kiinni. Koko loppukisa oli taistelu siitä, että Vettel ei menisi ohi. DRS-alueella Vettel pääsi jo kurkistamaan, mutta AI jarruttaa mutkaan niin aikaisin, että otin paikkani takaisin. Juuri ennen viimeistä Perez oli ajanut meidät kiinni. Viimeistä kertaa DRS-alue ja Vettel osuu minuun hieman ja jää jälkeen! Kun kurkkaan taakseni, niin Meksikon ihme on ohittanut Vettelin! Itse ajoin kaksi viimeistä mutkaa varmasti ja upeasti kahdeksas maalissa! Perez tuli perässä ysinä ja Vettelille jätettiin vain yksi piste. Webber on hallinnut kisoja ja hänellä on kolmesta ekasta kisasta yksi kakkostila ja kaksi voittoa. Pidemmässä kisassa en usko, että olisin ollut kahdeksas, mutta iloa siitä riitti silti :)

Tulipa pitkä stoori tuosta Kiinan kisasta ;D
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1360 : 26.09.2011 15:40 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Monaco päättyi sitten keskeytykseen. Sadekelillä sinnittelin 14 kierrosta. Suurimmaksi osaksi ajoin sijalla 14 ja Kobayashi puski ohi tunnelissa. Ajattelin kuitata seuraavaan shikaaniin, mutta liian myöhäinen jarrutus ja renkaiden lukkiutuminen katkaisi minun ja Kobayashin kisan

Itselläkin Monacon viikonloppu ja ajoin harjoituksissa nopeammin, kuin Barrichello ensimmäistä kertaa  :o Olin 16 ja Barrichello 17, oisin päässyt ehkä top 12 ,mutta Sutil oli edessäni puolet aikakierrosta, ensimmäinen sektori näytti hyvältä, mutta toinen ja viimeisen kusin, koska Sutil oli edessäni. Nyt aika-ajoihin ja toivottavasti löisin Barrichellon, hän voittanut aina minut aika-ajoissa, mutta kisassa asia on ollutkin ihan eriasia  :P
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1361 : 26.09.2011 15:51 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Monaco päättyi sitten keskeytykseen. Sadekelillä sinnittelin 14 kierrosta. Suurimmaksi osaksi ajoin sijalla 14 ja Kobayashi puski ohi tunnelissa. Ajattelin kuitata seuraavaan shikaaniin, mutta liian myöhäinen jarrutus ja renkaiden lukkiutuminen katkaisi minun ja Kobayashin kisan

Itselläkin Monacon viikonloppu ja ajoin harjoituksissa nopeammin, kuin Barrichello ensimmäistä kertaa  :o Olin 16 ja Barrichello 17, oisin päässyt ehkä top 12 ,mutta Sutil oli edessäni puolet aikakierrosta, ensimmäinen sektori näytti hyvältä, mutta toinen ja viimeisen kusin, koska Sutil oli edessäni. Nyt aika-ajoihin ja toivottavasti löisin Barrichellon, hän voittanut aina minut aika-ajoissa, mutta kisassa asia on ollutkin ihan eriasia  :P
Itsellä aika-ajot menneet hyvin, kisassa sitten yleensä huonommin. Aika-ajoissa olen vakiinnuttanut paikkani Williamsien ja Sutilin edellä, sijalla 15. Kisassa sitte ei tahdo vauhti riittää, paitsi Turkissa ja Espanjassa olen saanut paremman sijan kisassa kuin aika-ajoissa
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1362 : 26.09.2011 15:59 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Hävisin sitten Barrichellolle, hän oli 17 ja minä 18, kisassa sitten  ;)

Outoa, että Williams laittoi tavotteeksi kympin parhaan, mitäköhän ne ajatteli? Webber otti paalun, Alonso oli toinen ja Hamilton kolmas. Vettel oli vasta viides  :lol: Kovalainenkin vasta 22, yleensä 19  8)


EDIT

Miten muuten tuo on, tässä pitäisi olla paremmat haastattelut ,mutta ne AINA kysyy, että onko minulla mahdollisuuksia mestaruuteen, hmm...  :rollaus:
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1363 : 26.09.2011 16:01 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus
Kovalainenkin vasta 22, yleensä 19

Omassa urassa Kovis pitää perää kisasta toiseen ;D
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1364 : 26.09.2011 16:02 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Oon tokalla kaudella ja Kovalainen ajelee säännöllisesti pisteille  8)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1365 : 26.09.2011 16:13 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hävisin sitten Barrichellolle, hän oli 17 ja minä 18, kisassa sitten  ;)

Outoa, että Williams laittoi tavotteeksi kympin parhaan, mitäköhän ne ajatteli? Webber otti paalun, Alonso oli toinen ja Hamilton kolmas. Vettel oli vasta viides  :lol: Kovalainenkin vasta 22, yleensä 19  8)


EDIT

Miten muuten tuo on, tässä pitäisi olla paremmat haastattelut ,mutta ne AINA kysyy, että onko minulla mahdollisuuksia mestaruuteen, hmm...  :rollaus:

Mulla nuo random aika-ajo tulokset on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Vettel jäänyt kerran Q3 ulkopuolellekkin. Massa lähtenyt jostain ruudusta 23.

Ja mulla tulee myös tuota mestaruus kysymystä aina, varsinkin aika-ajojen jälkeen. Sen tosin ymmärtää kun tuppaan niissä olemaan Q3:ssa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1366 : 26.09.2011 16:17 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Oon tokalla kaudella ja Kovalainen ajelee säännöllisesti pisteille  8)
Minkäpituisilla kisoilla ajat? Saanko udella miten eka kausi meni ja missä tallissa olet nyt?  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1367 : 26.09.2011 16:19 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla ylensä menee kisa paremmin kun startissa yleensä nousen 4-6 sijaa. Eilen ajoin aika-ajot Unkarissa ja olin 18 kun oli minuuti jäljellä viimeinen nopeakierros alkoi hyvin olin kahdessa ensimäisessä sektorissa viellä pääsemässä jatkoon mutta sitten viimeisellä sektorilla ajoin pitkäksi ja siinä meni jatko mahdollisuudet. Tänän olis tarkotus ajaa kisa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1368 : 26.09.2011 16:26 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Oon tokalla kaudella ja Kovalainen ajelee säännöllisesti pisteille  8)
Pitäskö jäädä ekan kauden jälkeen Lotukselle, jos vaikka pääsis sillä mestaruusjahtiin?  8)

Espanjan aika-ajoissa 19., mutta tällä kertaa vain puoli sekuntia Q2:sta! Nyt kisaan -->
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1369 : 26.09.2011 16:34 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Oon tokalla kaudella ja Kovalainen ajelee säännöllisesti pisteille  8)
Minkäpituisilla kisoilla ajat? Saanko udella miten eka kausi meni ja missä tallissa olet nyt?  :)

Olen ajellut 20% kisoilla.

Eka kausi meni aika pitkälle yksin ajellessa keskikastin ja häntäpään välissä. Loppukaudella auto parani ja sain kerättyä yhteensä 9 pistettä joilla voitin Barichellon ja pääsin tämän paikalle Williamsille.

Tokalla kaudella williamsilla otin voitot kolmesta ensimmäisestä kilpailusta, Turkissa olin 4, Espanjassa keskeytin, Monacossa 7. ja Kanadassa 3. nyt on menossa Valencia.

Vaikeusasteena Legend.

E: Olin Valenciassa toinen, häviten Hamiltonille 2,3 sek.


« Viimeksi muokattu: 26.09.2011 17:32 kirjoittanut TheElepants »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1370 : 26.09.2011 17:23 »
Tompson Jäsen Viestejä: 54 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse tahkon Bruno Sennalla uraa Williamsin ratissa ekaa kautta ja kaksi kisaa ajettu. Vaikeusaste Legend.  :)

Melbournessa aika-ajojen 18. Kisassa ajoin sensaatiomaisesti 11:nneksi!  ;D Toki Rubens pisti vielä paremmaksi ja oli kisassa yhdeksäs hankkien samalla pari pojoa tallille. 

Malesiassa sitten lähtöruutuna oli 16. Kisassa hyvää taistelua muiden keskikasti-tallien kanssa, kunnes alkoi satamaan ja tipuin pienien virheiden seuraksina sijalle 17, jolla myös pysyin loppuun asti. Eteenpäin oli eroa Kobayashiin n. +30 sekkaa ja taaksepäin Alguersuariin 20 sekuntia..   

Sellanen raportti.  :P Nyt Kiinan harjotuksiin!
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1371 : 26.09.2011 18:06 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Noniin kohta ensimmäinen kausi pakrtissa. Lotuksella siis ajelen ja Unkarissa koitti kenties paras kilpailu. Aika-ajoissa olin tuttuun tapaan 19. Kisan lähdössä ampaisin kymmenen parhaan joukkoon ja sopivasti tuli turva-auto radalle. Petrov raukan auto levisi ekaan mutkaan osittain minun ansiosta...
Noh, tämän jälkeen ajelin ja minulla oli kovat renkaat joten porukkaa lappasi varikolle edestäni. Parhaimmillaan olin kisassa 2. Kiitos AIn joka ei DRSn avulla osaa ohittaa.
Lopputulos oli 12.

Monzassa oli aika opettavainen kilpailu. kaato sateessa romutin aika-ajoissa autoni niin lähtöruutu 24 kisaan.
Kisassa tuli taas turva-auto kun ajelin HRTn perään ja tästä seurasi ketjukolari, tosin HRT oli ainoa keskeyttäjä tilanteessa. Kisan edetessä loppukohti olin 14. joka oli hyvä saavutus.
Kuitenkin ennen viimeistä kierrosta moottoi alkoi yskimään bensan puutetta ja jouduin ajamaan viimeisen kierroksen alle satasta, siinä viimeiseksi. Sijoitus 21/24.
Mm. Hamilton oli keskeyttäneiden listalla joten luulen, että hän keskeytti oman virheen takia sillä alkupään kolarissa ei Hamilton ollut lähelläkään.

Harmi kun Monzassa saa käyttää DRSää vain pääsuoralla ei oo peliin vissiin kerennyt tämä toinen paikka.

Niin ja lotus tarjosi jstkosopimusta muutama kisa sitten ja monzan jälkeen myös HRT. Jos en pääse vähän parempaan talliin niin jatkanen lotuksella, jos lotus saisi sitten jo KERSin.


« Viimeksi muokattu: 26.09.2011 18:14 kirjoittanut Wyrkk »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1372 : 26.09.2011 19:14 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Toimiiko tuo suspensionbugi myös yksinpelissä? Kuullostaa aika merkilliseltä..
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1373 : 26.09.2011 20:28 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili
Toimiiko tuo suspensionbugi myös yksinpelissä? Kuullostaa aika merkilliseltä..

Joops. Kokeilin juuri turkkia 50% kisa, williams ja average-setupit (alimmat kaksi jousta 11/11) Niin napsahti helppo voitto. En kyllä tule käyttämään muissa kisoissa  >:(
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1374 : 26.09.2011 20:36 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Toimiiko tuo suspensionbugi myös yksinpelissä? Kuullostaa aika merkilliseltä..

Joops. Kokeilin juuri turkkia 50% kisa, williams ja average-setupit (alimmat kaksi jousta 11/11) Niin napsahti helppo voitto. En kyllä tule käyttämään muissa kisoissa  >:(

Itse pidän stifnesiä  7/11 vakio taitaa olla 6/11
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1375 : 26.09.2011 20:40 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili 6 6 6 6 mielestäni vakio suspensionit jokaisessa setupissa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1376 : 26.09.2011 20:42 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili 4 4 7 7 on aika toimiva  :)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1377 : 26.09.2011 20:49 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili
4 4 7 7 on aika toimiva  :)
Onhan se, mutta kierrosajoista lähtee turhankin paljon pois.  :( Defaulteilla saa hyvää vääntöä AI:n kanssa  :)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1378 : 26.09.2011 20:55 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Ite pidän stiffnesit aina 6 ja 6, muita säätelen sitten itse.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1379 : 26.09.2011 21:05 »
ohjeah Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 0 Profiili Tänään saapuí lopulta meikäläisenkin PS3-versio GameOnista. Seuraavaksi pääseekin sitten varmaan uran kimppuun Räikkösenä Wiliamsin ratissa.

Onkos laudan ammattikuskit löytänyt jotain kuningashyviä rattiasetuksia Driving Force GT:lle?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines