Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 381352 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1320 : 25.09.2011 01:16 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Aloitin itse uran melkein heti pelissä, onhan se juurikin parasta tässä.
williamsin valitsin talliksi, kovat on tulos tavoitteet tiimillä. Ja Rubens painaa kovaa.
Itse pelaan Hardilla ja ajoavut poissa. Normal tuntuu vähän liian helpolta, mutta Hardissa piisaa haastetta.
Jotenkin kisoissa on vaikea päästä vauhtiin. Muutamassa kisassa on päästy tallin tavotteisiin. Mutta seuraava kisa Espanjassa, no ainakin tuttu rata ja tuntuis sopivan hyvin.
Pelin ulkoasu on kyllä pettymys, varsinkin Dirt 3:sen jälkeen. Odotin jotain samanlaista  >:(
Mutta ajettavuus on kyllä kohdillaan. Koitetaan jatkaa uraa. Toivottavasti jossain vaiheessa pääsis ajaan palkintopalli sijoista  :)
-
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1321 : 25.09.2011 01:30 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ihan ymmärrettävää ettei päästä samanlaiseen graafiseen tasoon kuin Dirteissä, koska pellin alla on niin paljon enemmän: 24 autoa, joilla kaikilla oma tekoäly, dynaaminen sää-systeemi, KERS ja DRS, safety car, kokonaan animoitu varikko...

Dirteissä ollaan joko yksin EK:lla tai ajetaan seitsemää autoa vastaan, jolloin kisat eivät ole erityisen monimutkaisia. Lopputuloksena ulkoasusta saadaan konsoleilla huomattavasti nätimpi, kun ei tarvitse optimoida niin julmasti.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1322 : 25.09.2011 09:59 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili

Tossa grafiikka vertailua PS3 Vs 360 Vs PC

Toivottavasti korjailisivat tuota PS3 versioo jollain patchillä, mutta jos eivät niin samapa tuo. Kelpaa hyvin nykyiselläänkin.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1323 : 25.09.2011 10:40 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Sanoiko joku että AI:t menee turhan kovaa Australiassa? Vähän vaikuttaisi, toinen GP takana urasta ja kolmen kärjessä koko viikonlopun. Aika-ajoa lukuun ottamatta, 10 ruudun rangaistus pudotti pois eturivistä. Maaliin toisena, eli parannusta Australiaan ihan reilusti. Luulenpa että oli joku bugi kun kaverit paineli menemään vähän turhankin kovaa.

Niin tai sitten opin yhdessä yössä ajamaan... Onhan sekin mahdollista.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1324 : 25.09.2011 11:04 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Ei toi Grafiikka patch ole niin tärkeä ,kuin esim. turva-auto paranneltu patch jne. Netissä Turva-auto päästää AI menemään muttei kaikkia. Näin ollen nämä jotka päästettiin, voittavat kieroksella  >:(
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1325 : 25.09.2011 11:19 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Co-OP on muuten rikki vain PS3:lla, eli yhteistyöpelitilan vaikeustason tippuminen Australian jälkeen ei ilmeisesti koske X360-versiota.


Online-puolellakin on ilmeisesti sattunut aika paljon yhteyskatkoksia sun muuta.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1326 : 25.09.2011 11:24 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Co-OP on muuten rikki vain PS3:lla, eli yhteistyöpelitilan vaikeustason tippuminen Australian jälkeen ei ilmeisesti koske X360-versiota.


Online-puolellakin on ilmeisesti sattunut aika paljon yhteyskatkoksia sun muuta.

Okei, minä ja CrazyFinnBoy taistellaan Co-Op:issa ykköstilasta, muut jää kymmenien sekunttejen päähän.

Onko tietoa, että onko tulossa patch jotta bugit korjattaisiin?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1327 : 25.09.2011 11:25 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Mitenkä on mahdollista että PS3 versio on näin rikki ? Mutta 360 ja PC versiot toimii hyvin ?
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1328 : 25.09.2011 11:44 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Patchin on pakko tulla, ei ne voi jättää varsinkaan PS3-versiota tähän kuosiin. Jos esimerkiksi paljon mainostettu co-op on pelikelvoton. Mutta ei korjausta kannata ihan lähipäivien aikana odotella, 2-4 viikkoa sen saapumiseen lienee realistisempi aika. Heitin tuon hatusta, joten virallista tietoa se ei siis ole.

PS3-versio oli viime vuonna sulavampi kuin X360-versio, joten ihmetyttää miten ovat näin rankasti kusseet homman.


Online-bugien vuoksi arveluttaa lähteä ajamaan yhtään vakavampia online-skaboja.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1329 : 25.09.2011 12:49 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Voisiko joku antaa jonkun pika oppaan tuohon auton kehittämiseen. Se on mulle ihan hepreaa. Ja nyt tarkoitan sitä ura näkymässä olevaa kehitys systeemiä. (Research and development). Mitä mikäkin kohta tekee ja mitä kannattaisi aluksi harkita. Muuten alkaa auton säätämiset olla ihan suht hyvin hanskassa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1330 : 25.09.2011 13:09 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Voisiko joku antaa jonkun pika oppaan tuohon auton kehittämiseen. Se on mulle ihan hepreaa. Ja nyt tarkoitan sitä ura näkymässä olevaa kehitys systeemiä. (Research and development). Mitä mikäkin kohta tekee ja mitä kannattaisi aluksi harkita. Muuten alkaa auton säätämiset olla ihan suht hyvin hanskassa.

http://www.gamerzines.com/guides/f1-2011/f1-2011-beginners-guide-setup/
Tuossa olisi jonkunlainen pikakatsaus.

Heh, näköjään pelissä voi seurata Hamiltonin jalanjälkiä ja käyttää sateella DRS:ää. Eihän siihen vaadita kuin kuivan kelin rekaat alle ja ei muuta kuin siipi auki...
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1331 : 25.09.2011 13:11 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Voi herran pieksut millaisen kisan ajoin Turkissa. Aika-ajot menivät hyvin ja olin 13. Kisan lähdössä nousin pari sijaa ja olin 11:s. Kolmannella kierroksella Hamilton kolaroi ja jäi radalle ja siinä ehdin juuri nousta Petrovin ohi ennen kuin turva-auto määrättiin radalle. Siinä mentiin 2 kierrosta turva-auton takana sijalla 10.
Uusintastartissa nousin Buemin ohi Kersin avulla ja olin siis 9.

Tässä mentiin tarkalla ajolla ja taistelulla kisan viimeisille 5 kierrokselle, kunnes Button ja Alonso ilmeisesti kolaroivat ja turva-auto jälleen radalle  :)
Nyt mentiin 3 kierrosta auton takana ja Vettel oli edessäni ja minä jopa 7. sijalla  :o

2 kierrosta oli jäljellä kun uusintastartti tuli ja pääsin vähän hätyyttelemään Kerssillä Vetteliä, mutta hän painoi nopeasti 2 sekunnin karkumatkalle.

MUTTA: viimeisellä kierroksella 1.sektorin lopussa Vettel vähän liukasteli ja pääsin puolen sekunnin päähän. Sitten sillä pitkällä suoralla DRS:n ja Kersin avulla menin rinnalle ja mutkassa pääsin sisäkautta ohi ja pääsuoralle ja makeasti 6. sija! Vettel jäi minusta vain 2 sadasosaa  8)

Näin uran avauspisteet ja samantien nousin 10. sijalle pisteissä  :)

E: Co-oppia tai onlinea en ole vielä ajanut. Pahalta kuulostaa nuo bugit.  :(
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1332 : 25.09.2011 13:37 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili
Voisiko joku antaa jonkun pika oppaan tuohon auton kehittämiseen. Se on mulle ihan hepreaa. Ja nyt tarkoitan sitä ura näkymässä olevaa kehitys systeemiä. (Research and development). Mitä mikäkin kohta tekee ja mitä kannattaisi aluksi harkita. Muuten alkaa auton säätämiset olla ihan suht hyvin hanskassa.

http://www.gamerzines.com/guides/f1-2011/f1-2011-beginners-guide-setup/
Tuossa olisi jonkunlainen pikakatsaus.

Heh, näköjään pelissä voi seurata Hamiltonin jalanjälkiä ja käyttää sateella DRS:ää. Eihän siihen vaadita kuin kuivan kelin rekaat alle ja ei muuta kuin siipi auki...

Ei vaan tämä toinen, eli yksi vasemmalle lisää. Tuota osaan mielestäni jotenkuten käytellä jo. Helppiähän on tuostakin.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1333 : 25.09.2011 13:39 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Turkissa 8 mutkassa pyörähtelee aika monta jätkää. Toivon mielenkiintoista 100% kisaa siellä :)

E: toivon, että plf1 karsintoja ei ajeta ennen patchin julkaisua. Tällä hetkellä varmaan pahin bugi on se, että autosta saa ihan superauton laittamalla jousitusten stiffnesit kohtiin 11. Ajat paranee noin kahdella sekunnilla.
Jos tätä ei patchissa korjata, täytyy laittaa joku raja sille, ja toivoa että kaikki noudattavat sitä.


« Viimeksi muokattu: 25.09.2011 13:44 kirjoittanut Runner »
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1334 : 25.09.2011 13:55 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
E: toivon, että plf1 karsintoja ei ajeta ennen patchin julkaisua. Tällä hetkellä varmaan pahin bugi on se, että autosta saa ihan superauton laittamalla jousitusten stiffnesit kohtiin 11. Ajat paranee noin kahdella sekunnilla.
Jos tätä ei patchissa korjata, täytyy laittaa joku raja sille, ja toivoa että kaikki noudattavat sitä.

Tuo on hyvä pointti ja sen täytyy olla bugi. Ei tuo voi olla mitenkään tarkoituksellista. Jos on, niin fuck you codemasters. Big time.

Itse en halua käyttää hyväksi tuota aukkoa, vaan urassa pidän auton säädöt rehellisenä ja niin haluan pitää myös onlinessa. Mutta koskapa tuota on täysin mahdoton mitenkään valvoa, olisi karsintojen siirtäminen hyvä idea.  En viitsi kauheasti edes yleiselle online-puolelle mennä haahuilemaan, kun tieto tuosta bugista leviää ja pian kaikki hyödyntävät sitä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1335 : 25.09.2011 14:18 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
E: toivon, että plf1 karsintoja ei ajeta ennen patchin julkaisua. Tällä hetkellä varmaan pahin bugi on se, että autosta saa ihan superauton laittamalla jousitusten stiffnesit kohtiin 11. Ajat paranee noin kahdella sekunnilla.
Jos tätä ei patchissa korjata, täytyy laittaa joku raja sille, ja toivoa että kaikki noudattavat sitä.

Tuo on hyvä pointti ja sen täytyy olla bugi. Ei tuo voi olla mitenkään tarkoituksellista. Jos on, niin fuck you codemasters. Big time.

Itse en halua käyttää hyväksi tuota aukkoa, vaan urassa pidän auton säädöt rehellisenä ja niin haluan pitää myös onlinessa. Mutta koskapa tuota on täysin mahdoton mitenkään valvoa, olisi karsintojen siirtäminen hyvä idea.  En viitsi kauheasti edes yleiselle online-puolelle mennä haahuilemaan, kun tieto tuosta bugista leviää ja pian kaikki hyödyntävät sitä.
Itse en edes tiennyt moisesta  :o Urassa säädän vain pikasäädöt parhaimmalle ja ajan sillä.  :) Sillä taistelenkin Subereitten, Toro Rossojen ja Williamsien kanssa.  ;)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1336 : 25.09.2011 14:33 »
Ronem Jäsen Viestejä: 5 Basaaripisteet: 0 Profiili
E: toivon, että plf1 karsintoja ei ajeta ennen patchin julkaisua. Tällä hetkellä varmaan pahin bugi on se, että autosta saa ihan superauton laittamalla jousitusten stiffnesit kohtiin 11. Ajat paranee noin kahdella sekunnilla.
Jos tätä ei patchissa korjata, täytyy laittaa joku raja sille, ja toivoa että kaikki noudattavat sitä.

Tuo on hyvä pointti ja sen täytyy olla bugi. Ei tuo voi olla mitenkään tarkoituksellista. Jos on, niin fuck you codemasters. Big time.

Itse en halua käyttää hyväksi tuota aukkoa, vaan urassa pidän auton säädöt rehellisenä ja niin haluan pitää myös onlinessa. Mutta koskapa tuota on täysin mahdoton mitenkään valvoa, olisi karsintojen siirtäminen hyvä idea.  En viitsi kauheasti edes yleiselle online-puolelle mennä haahuilemaan, kun tieto tuosta bugista leviää ja pian kaikki hyödyntävät sitä.

Itse olen myös karsintojen siirtämisen kannalla. Tai olisi hyvä ainakin ensi viikko seurata miten CM reagoi tähän valtavaan bugien määrään. Jos saavat jotain pikaista patchiä liikenteeseen, niin siihen olisi hyvä ainakin odottaa. Tosin epäilen tätä vahvasti, ellei osa näistä ongelmista ole jo tiedossa ja jotain korjauksia jo tehty...

Tuo setup-ongelma ja oikominen vievät kaiken mielenkiinnon online-kisailuun, koska niitä ei pysty mitenkään järkevästi valvomaan.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1337 : 25.09.2011 14:40 »
Driver7 Jäsen Viestejä: 34 Basaaripisteet: 0 Profiili
Sanoiko joku että AI:t menee turhan kovaa Australiassa? Vähän vaikuttaisi, toinen GP takana urasta ja kolmen kärjessä koko viikonlopun. Aika-ajoa lukuun ottamatta, 10 ruudun rangaistus pudotti pois eturivistä. Maaliin toisena, eli parannusta Australiaan ihan reilusti. Luulenpa että oli joku bugi kun kaverit paineli menemään vähän turhankin kovaa.

Niin tai sitten opin yhdessä yössä ajamaan... Onhan sekin mahdollista.

Ei mene turhan kovaa Australiassa, vaan liian hitaasti tossa seuraavassa :lol:
Live for speed, best sim ever :)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1338 : 25.09.2011 14:41 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Hah, joku huumoriveikko vastasi Codiesin foorumilla kysymykseen patchin ilmestymisestä että "se ilmestyy noin 23. Syyskuuta 2012"  ;D


Co-opin vaikeustaso-bugi vaivaa sittenkin myös Xbox ja PC-versioita. Hyvarine, meidänkin kannattaa varmaan laittaa toistaiseksi co-op telakalle, jos kerta Malesiassa jo ovat 10 sekkaa hitaampia. Se on tapahtunut kaikille.


Ja se on nyt oikeastaan varmaa, että PLF1-karsintoja siirretään. Codemasterin on pakko julkaista patch asap, jos haluavat säilyttää asiakkaidensa luottamuksen.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1339 : 25.09.2011 16:00 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hah, joku huumoriveikko vastasi Codiesin foorumilla kysymykseen patchin ilmestymisestä että "se ilmestyy noin 23. Syyskuuta 2012"  ;D


Co-opin vaikeustaso-bugi vaivaa sittenkin myös Xbox ja PC-versioita. Hyvarine, meidänkin kannattaa varmaan laittaa toistaiseksi co-op telakalle, jos kerta Malesiassa jo ovat 10 sekkaa hitaampia. Se on tapahtunut kaikille.


Ja se on nyt oikeastaan varmaa, että PLF1-karsintoja siirretään. Codemasterin on pakko julkaista patch asap, jos haluavat säilyttää asiakkaidensa luottamuksen.

Laitetaan telakalle niin pitkäks aikaa kun patchi tulee. Onpas typerä tuo stifness, ajan nyt williamsilla uraa ja vettel jää 3 sek aika-ajossa kun laitoin stifnesit 11.  

Hienoa työtä Codemasters :rollaus:


« Viimeksi muokattu: 25.09.2011 16:08 kirjoittanut TheElepants »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1340 : 25.09.2011 16:23 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili
Sanoiko joku että AI:t menee turhan kovaa Australiassa? Vähän vaikuttaisi, toinen GP takana urasta ja kolmen kärjessä koko viikonlopun. Aika-ajoa lukuun ottamatta, 10 ruudun rangaistus pudotti pois eturivistä. Maaliin toisena, eli parannusta Australiaan ihan reilusti. Luulenpa että oli joku bugi kun kaverit paineli menemään vähän turhankin kovaa.

Niin tai sitten opin yhdessä yössä ajamaan... Onhan sekin mahdollista.

Ei mene turhan kovaa Australiassa, vaan liian hitaasti tossa seuraavassa :lol:

Taitaa olla niin, Shanghaissa meni joten kuten. Harkat ja aika-ajot meni hyvin, aika-ajojen 8. Ja kisassa 18. Istanbul vuorossa, pitää koittaa josko siitä saisi jotain enemmän irti. Pistesija tähtäimessä, talli haluaa että olisin vähintään 12. Pitäis varmaan opetella pysymään tiellä, se voisi auttaa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1341 : 25.09.2011 18:05 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Aika itseään toistavia nämä 100% kisat. Neljä kisaa ajettu, ja niissä vain yksi keskeytys, joka taisi sekin tulla ensin mun omasta virheestä. Toistaseksi isointa hupia tarjosi varmaan Kiina jossa alkoi satamaan kesken kisan.

Sijoitukset 19, 18, 19 ja 19. Ihan kivaa toi ajaminen on, mutta olisi kiva jos jotain tapahtuisi joskus.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1342 : 25.09.2011 19:13 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Aika itseään toistavia nämä 100% kisat. Neljä kisaa ajettu, ja niissä vain yksi keskeytys, joka taisi sekin tulla ensin mun omasta virheestä. Toistaseksi isointa hupia tarjosi varmaan Kiina jossa alkoi satamaan kesken kisan.

Sijoitukset 19, 18, 19 ja 19. Ihan kivaa toi ajaminen on, mutta olisi kiva jos jotain tapahtuisi joskus.
Itse otin Force Indian tuon takia. Huomasin, että niillä pystyy ajamaan kilpaa keskikastin tiimien kanssa. Kun taas Lotuksella pärjää helposti virginiä ja HRT:tä vastaan, mutta keskikastiin ei vauhti riitä
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1343 : 25.09.2011 19:19 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Aika itseään toistavia nämä 100% kisat. Neljä kisaa ajettu, ja niissä vain yksi keskeytys, joka taisi sekin tulla ensin mun omasta virheestä. Toistaseksi isointa hupia tarjosi varmaan Kiina jossa alkoi satamaan kesken kisan.

Sijoitukset 19, 18, 19 ja 19. Ihan kivaa toi ajaminen on, mutta olisi kiva jos jotain tapahtuisi joskus.
Itse otin Force Indian tuon takia. Huomasin, että niillä pystyy ajamaan kilpaa keskikastin tiimien kanssa. Kun taas Lotuksella pärjää helposti virginiä ja HRT:tä vastaan, mutta keskikastiin ei vauhti riitä

Mä ajattelin taas niin, että haluan uralla kokea ihan kaiken: ensimmäinen kausi surkeassa tallissa, toinen kausi vähän paremmassa, kolmas keskikastin ylemmässä tallissa ja viimeiset kaksi huipputalleissa. Näin siis jos urasuunnitelmat menee putkeen.  :)


Onneksi uramoodi on nyt kiinnostavampi kuin 2010:ssä. Saa edes sitä pelata kun odottaa, että bugeille ja surkealle online-koodille tehdään jotakin.

Noi tilastotkin pitää mielenkiintoa yllä. Mukavaa esim. nähdä kun "career progressin" prosentit kasvaa. Pieniä asioita, jotka motivoi jatkamaan.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1344 : 25.09.2011 19:31 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Aika itseään toistavia nämä 100% kisat. Neljä kisaa ajettu, ja niissä vain yksi keskeytys, joka taisi sekin tulla ensin mun omasta virheestä. Toistaseksi isointa hupia tarjosi varmaan Kiina jossa alkoi satamaan kesken kisan.

Sijoitukset 19, 18, 19 ja 19. Ihan kivaa toi ajaminen on, mutta olisi kiva jos jotain tapahtuisi joskus.
Itse otin Force Indian tuon takia. Huomasin, että niillä pystyy ajamaan kilpaa keskikastin tiimien kanssa. Kun taas Lotuksella pärjää helposti virginiä ja HRT:tä vastaan, mutta keskikastiin ei vauhti riitä

Mä ajattelin taas niin, että haluan uralla kokea ihan kaiken: ensimmäinen kausi surkeassa tallissa, toinen kausi vähän paremmassa, kolmas keskikastin ylemmässä tallissa ja viimeiset kaksi huipputalleissa. Näin siis jos urasuunnitelmat menee putkeen.  :)


No joo, on tuokin tietenkin kiinnostava tapa, mutta omasta mielestä mielenkiinto pysyy huipussaan kun saa taistella sijoista Williamsin, toro rosson ja Sauberin kanssa. Lotuksella käynee niin, että olet melkein aina 19, riippuen tekoälyn keskeytyksistä. Ainakin siis alkukaudella. Loppukaudesta varmaan autolla saattaa päässä aika-ajoissakin Q2 ja kisassa taistella sijoista 13-17.  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1345 : 25.09.2011 21:22 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili Joo, täälläkään ei taida enää online maistua. Suspensionia edes 2 pykälää per palkki säätämällä lähti 1.8sec kierrosajasta pois. Hohhoijaa.

E: http://community.codemasters.com/forum/f1-2011-general-discussion-1403/472535-f1-2011-suggestion-setup-lock.html Ottakaa kantaa, jos kiinnostaa.

Mitään järkeä kun umpisurkea kuski voi olla nopeampi kuin esim. karppanen vain vähän suspensionia säätämällä.


« Viimeksi muokattu: 25.09.2011 22:12 kirjoittanut Olvi »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1346 : 25.09.2011 22:05 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Istanbul takana, ilman apujarrutusta. Hyvin meni, aika-ajon neljäs. Kisassa 6, mutta sitten se ihana 10sekunnin penalty. Ehkä voisi harkita vähän pienempää, kyrsii pudota sijalle 18 tuon takia. Rangaistus tuli tilanteessa jossa Hamiltonin kanssa vaihdettiin etusiipiä. Omasta kulmasta näytti kyllä Hamiltonin töppäykseltä, olin sisä kaarteessa sisässä mutkassa. Ja sitten Hamilton tuli ulkoa päin. Mutta ei viitsinyt restiäkkään. Hyvä kisa oli, sai taistella tosissaan Red Bullien ja muiden kärki tallien kanssa.

BTW, Petrov voitti tuon kisan. Vähän kun käy kärjessä pyörimässä niin saa pakan ihan sekasin aina :D
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1347 : 25.09.2011 22:31 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Noniin, alkanu pikkuhiljaa tuo ajaminen tuottaa tulosta, kun ensimmäisessa viidessä kisassa saalistin vain kaksi pistettä, niin nyt Monacossa ja Montrealissa 6pts ja 15pts.. Autona siis Williams ja Hard ja 50% kisapituus.
Montrealissa olisi varmasti voittokin irronut ilman viimeisillä kierroksilla tapahtunutta törmäilyä Alonson kanssa, jossa Alonso ajoi taysin selvästi kylkeen, jonka seurauksena sitten spinnasin ja 10 sekunnin penaltyt päälle. >:(

Onko kellään mitään hajua millo se Co-Op patchi tulee, vai tuleeko milloinkaan?

E: Näköjään, jos pelaat Ps3:lla niin HD-Ready TV:llä on paras kuvanlaatu, kun taas Full HD TV:llä paljon huonompi.


« Viimeksi muokattu: 25.09.2011 22:46 kirjoittanut jjani »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1348 : 26.09.2011 00:24 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Sepang takana. Kokonaisuutena parempi ja mielenkiintoisempi kilpailu kuin Melbournessa.

Lähtöruudusta 19 lähdin. Trulli oli 20:s, mutta jäi noin 0,7 kymmenystä. Olin tähän tyytyväinen.

Ennen lähtöä kaatosade oli kastellut Sepangin radan. Ensimmäisestä mutkasta ei selvitty kommelluksitta nytkään, joskin nyt kyseessä oli toinen Lotus-kuski enkä minä. Trulli nimittäin tuhosi autonsa ensimmäisessä mutkassa ja turva-auto kurvasi heti alussa radalle.

SC:n poistuttua kamppailin hetken Williamseja vastaan ja kävin kierroksen ajan hyvän väännön Maldonadon kanssa. Sitten tein virheen ja Pastori pääsi lopullisesti ohi. Pystyin kuitenkin sateisissa olosuhteissa pistämään yllättävän hyvin hanttiin, sillä about 20 kierroksen jälkeen olin noin 10 sekunnin päästä Maldonadosta. Kun rata myöhemmin kuivui, eroa alkoikin tulla ihan eri tavalla Pastoriin.


Täytyy kehaista tuota sääsykliä: näytti upealta kun pilvet väistyivät ja rata alkoi kuivua. Tällä kertaa myös intermediate-renkaille löytyi käyttöä ja radan kuivumisaika tuntui kaikin puolin realistiselta. En viitsinyt mitään sankaritekoja yrittää vaan kuuntelin inssin neuvoja siitä milloin pitäisi vaihtaa renkaat.

Myös inssin sääpäivitykset tyyliin "sade heikkenee kymmenen minuutin sisällä" ovat tosielämästä tuttuja.


Loppusijoitus tuttu 19. Melbournessa tosin jäin 4 kierrosta kärjelle ja Sepangissa vain kaksi. Hyvillä mielin kohti Kiinaa.




www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1349 : 26.09.2011 08:27 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Olin tuumaillut joskos vielä tätä peliä hankkisikaan, mutta pitihän se eilen käydä kaupan hyllyltä matkaan nappaamassa. Hintaa toki se 70 euroa, mutta kun tänään vapaapäivä, niin ei malttanut jäädä odottamaan, että olisi tilannut sen halvemmalla.

Muutaman harjottelukisan ajanut, ja vaikuttaa siltä, että harjoitusta kaipaa lisää. DRS on ihan ok, mutta tuota KERSiä en tahdo millään aina muistaa / osata käyttää. Eli harjoitusta vaatii sekin. Välin tuntuu, että ajamisen keskittyminen kärsii, kun pitää noita nappeja painella. Mutta eiköhän se siitä, kun vain saa ajokilometrejä alle.

Onko tuo SC käytössä millä vaikeustasoilla? Tuohon vaikeimpaan ei meinaan ajotaidot kyllä vielä riitä.

Myös inssin sääpäivitykset tyyliin "sade heikkenee kymmenen minuutin sisällä" ovat tosielämästä tuttuja.

Juu, tätä se minullekin sanoi. Mutta sitten, kun se sade alkoi tosiaan hiipumaan, niin ei sanonut inssi mitään. Muut olivat käyneet vaihtamassa kuivan kelin renkaat vielä sataessa, ja minun inssi ei puhunut mitään. Enkä tietenkään itsekään heti tajunnut. Noh, eipä se ole ensimmäinen kerta, kun tulee kämmittyä.
030906 | 190308
tallennettu
Sivuja: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines