Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 ... 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 381334 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1290 : 24.09.2011 11:39 »
Player9 Vieras Eipä toimi AI Kiinassakaan, 4 sekuntia vaikeimmalla vaikeustasolla jää per kierros. Tämä siis Co-Opissa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1291 : 24.09.2011 11:54 »
Lapinpoika Kulje kautta Kittilän! Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili Peli ei ehtinyt omaan postilaatikkoon! >:( Ainoa huono puoli lapissa asutessa, kun tilatut tuotteet tulee myöhässä. Mitä se päivitys tulee korjaamaan?
Nokia E7-00     Playstation 3 320GB
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1292 : 24.09.2011 12:21 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tuo Co-Op-bugi siis tarkoittaa, että ei voi ajaa (ainakaan alkukauden) kisoista kuin Australian jos haluaa haastettakin. Miten tuo on voinut jäädä pelitestaajilta huomaamatta? Täytyy toivoa nopeaa korjausta.

Hyvarine, aloitetaan co-op Singaporen aika-ajon jälkeen?  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1293 : 24.09.2011 12:22 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Peliä pelasin tässä pari tuntia sitte ekan kerran ja samantien hyppäsin uraan. Otin AI:n tasoksi professionalin eli toiseksi haastavimman. Ajoavut automaattivaihteita lukuunottamatta kaikki pois. Ja että miten AI pyörittää mua miten haluaa. Harjoituksissa kuivalla ajoin 1.31 muistaakseni ja oli 22. Aika-ajossa sadekelillä 23. Kisaa en ole vielä ajanut, mutta saas nähdä miten se menee.

Mutta nyt pääsin ekaa kertaa testaamaan omaa tekemää ajosimua ja tuntuu todella hyvältä. Voin laittaa siitä myöhemmin lisää kuvia kun tv on myös liitetty siihen  :)

Ajatko millä autolla ?
Ajoin Lotuksella, mutta päätin aloittaa alusta kun muistin Force Indiankin olevan valittavissa ja otin sen. No nyt pysyin ihan realistisilla sijoilla. Harjotuksissa 15 ja aika-ajossa 13. Kisa sitten meni huonommin ja olin 15. Malesiassa AI oli yllättävän huono ainakin harjoituksissa, sillä olin ensimmäinen 0,2 sekuntia Vetteliä edellä.  :o Että näyttäisi AI olevan huonompi Malesiassa myös urassa (tosin vaikeustaso siis professional)

Ja lapinpoika: mulle tuli kyllä lappiin ajallaan, vaikka peli lähti päivää aikaisemmin Ahvenanmaan varastolta
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1294 : 24.09.2011 12:25 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuo Co-Op-bugi siis tarkoittaa, että ei voi ajaa (ainakaan alkukauden) kisoista kuin Australian jos haluaa haastettakin. Miten tuo on voinut jäädä pelitestaajilta huomaamatta? Täytyy toivoa nopeaa korjausta.

Hyvarine, aloitetaan co-op Singaporen aika-ajon jälkeen?  :)

Jeps :)  Millä autolla ruvetaan ajamaan ?
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1295 : 24.09.2011 12:32 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW

Jeps :)  Millä autolla ruvetaan ajamaan ?

Vois ottaa jonku vähän paremman, kun urassa joutuu kuitenkin noilla häntäpään rakkineilla ajelemaan.

Mites olis Mercedes? Ei paras auto, mutta kaukana huonosta. Mennään palauttamaan hopeanuoli kullan ja kunnian äärelle.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1296 : 24.09.2011 13:10 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili

Jeps :)  Millä autolla ruvetaan ajamaan ?

Vois ottaa jonku vähän paremman, kun urassa joutuu kuitenkin noilla häntäpään rakkineilla ajelemaan.

Mites olis Mercedes? Ei paras auto, mutta kaukana huonosta. Mennään palauttamaan hopeanuoli kullan ja kunnian äärelle.

Mercedes käy hyvin :) Toivottavasti AI ei vaan ole liian helppo
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1297 : 24.09.2011 13:30 »
RacingGames ps3 Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse päätin aloittaa uran Lotuksella ja kaikki ajoavut pois + legend AI.  Eilen tuli ajettua 2 ekaa harjoitusta ja tänään sitten tuo viimeinen harjoitus ja aika-ajot.

Harjoituksien sijoitukset olivat 24, 22 ja 20. Aika-ajoissa matka päättyi Q1:seen ja ruutuun 19 ajalla 1.27,1xx , jolla eroa kärkeen jäi n. 3,6 sekuntia.

Yllätyin kyllä positiivisesti kuinka paljon fysiikkamallinnus ja force feedback olivat menneet eteenpäin, mutta nyt täytyy palata pelin pariin ja käydä rykäisemässä tuo Melbourne pois alta.   ;)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1298 : 24.09.2011 15:10 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Se olis nyt Silverstone vuorossa. Vähän jännä Montrealissa kun lotuksella ajaa professionalilla niin loppu sijoitus oli 13.
Tallikin pisti tavoitteeksi vähintään 14 sijan... aika ajoissakin vähintään 16.
Montrealissa olin viimesellä kierroksella vielä 14. niin ohitin kaksi autoa kierroksella ja Trullikin jäi melkein lähtösuoralla kiinni, mitä lie AI homaillu. Race director ei näyttänyt yhtikäs mitään...

No Valenciassa pistin AIn legendiksi niin lotuksella 19. lähtöruutu ja kisassa sijoitus oli 14. Pari keskeytystä ja jotenkin Di Resta jäi hännille jne...

Tosiaan AI ei osaa kunnolla ohittaa vaikka olisi siipi auki. Monesti menee niin, että AI tulee hirmuvauhtia, mutta ei ohita vaan pistää jarrun pohjaan kun tulee liian lähelle.


« Viimeksi muokattu: 24.09.2011 16:04 kirjoittanut Wyrkk »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1299 : 24.09.2011 15:52 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Oi että miten on ajotaidot ruostuneet  ;D Force Indialla Professional tasolla (ajo-avut automaattivaihteita lukuunottamatta pois) Melbournessa 15 ja Malesiassa 17.

Aika-ajot ja harjoitukset menneet hyvin, eli nopeat kierrokset luonnistuu. Sitten kisassa ei tahdo vauhti riittää. Ja virheitä tulee aina muutama. Yleensä lähdössä nousen viitisen sijaa ja pysyn niillä sijoilla viimeistään ekaan varikkokäyntiin. Sitten sijoitukset lähtee alaspäin tippumaan.

Talli ei ole ollut kisasijoituksiin tyytyväinen, mutta ehkä ne täsät paranee  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1300 : 24.09.2011 19:05 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Ajelin kaverin kanssa Split-Screenia ja sitten tapahtui jotain outoa: Hänelle tuli minun auto ja minä ajoin omalla autolla, kaverini pystyi ohjamaan Massaa (omaa autoaan) muttei nähnyt sitä, kuvasin tilanteen ja ehkä laitan YouTubeen.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1301 : 24.09.2011 19:21 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Mites pitkää teillä on tuon PC version asentaminen kestänyt? Minulla kun ei oikein tunnu edistyvän. Aika nopeaan eteni jonkun matkaa, ja nyt on sitten siinä parkissa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1302 : 24.09.2011 19:42 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Eka co-op kisa takana hyvarisen kanssa. Williamsilla aloiteltiin 20% kisapituuksilla.

Hyvarine oli Melbournessa aivan liekeissä; ajoi paalulle ja sateisessa kisassa voittoon. Itse olin aika-ajossa viides ja jäin tallikaverille 1,1 sekuntia.

Kisassa tein parin pienemmän virheen jälkeen sellaisen vähän isomman ja ajoin Williamsin keskeytyskuntoon. Loppukisan spectasin ja toivoin, että Alonso pysyy loppuun asti tallikaverin takana.

Aika hubaa tuo co-op kyllä. Tuntui ruudunpäivitys tahmaavan vielä pikkuisen enemmän tuossa pelitilassa verrattuna uramoodiin, mutta omat virheet johtui kyllä ihan muusta kuin ruudunpäivityksestä.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1303 : 24.09.2011 20:02 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt on ajettu aika-ajot Shanghaissa: 15 ruutu, mutta 10 ruudun rangaistus pudottaa vihonviimeiseksi. Talli toivoo kisasta 13 sijaa, mutta todella nappikisa saa olla. Vauhdillisesti kisassa mennään keskikastin tiimeissä viimeisenä, juuri Lotuksen, Virginin ja HRT:n edellä. Eli kisavauhtia pitäisi saada kipeästi lisää, muuten ensi kaudella saanen haaveilla vain Lotus-, Virgin- tai HRT-pestistä
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1304 : 24.09.2011 20:28 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Ja nyt kolmas 100% kisa takana... taas 19. Kiinassa oltiin tällä kertaa.

Puolet kisasta satoi. Tuli toista kymmentä pyörähdystä loppupuolella.

Miksei AI keskeytä koskaan?? En mä oikeen kykene suorittaa noita 18. sijan kisavaatimuksia kun vauhti on noin 3s/kierros hitaampi kuin ekalla edellä olevalla ;D
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1305 : 24.09.2011 20:35 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miksei AI keskeytä koskaan??

Samaa oon itekki tässä nyt miettiny. Yhen keskeytyksen mulla on tehny, mutta se oli tavallaan minun vika. Kamppailtiin Buemin kanssa ja pääsin ohi ja hän jarrutti äkisti kun vaihdoin linjaa hänen eteensä  ;D Siinä sitten Maldonado veti perään ja Buemi ulos. Turva-auto tuli 2 kierrokseksi sitten radalle  ;D
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1306 : 24.09.2011 20:38 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Siis voi saakeli tätä peliä!

Turva-auto bugailee jatkuvasti netissä pelatessa. Äsken Monacossa AI sai ohittaa, spinnaan turva-auton perässä, automaattisesti oikein päin ja +10secs, Illegal overtake, wtf? Ei siinä kaikki, automaattinen jarrutus vaihtelee, kesken mutkaa se vapautuu vaikka SC oli vielä radalla ja vedän sitten mutkan leveäksi ja pakitan ja taas automaattisesti radalle ja +10secs, illegal overtake  :???: Ei näin, ei näin.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1307 : 24.09.2011 20:49 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Siis voi saakeli tätä peliä!

Turva-auto bugailee jatkuvasti netissä pelatessa. Äsken Monacossa AI sai ohittaa, spinnaan turva-auton perässä, automaattisesti oikein päin ja +10secs, Illegal overtake, wtf? Ei siinä kaikki, automaattinen jarrutus vaihtelee, kesken mutkaa se vapautuu vaikka SC oli vielä radalla ja vedän sitten mutkan leveäksi ja pakitan ja taas automaattisesti radalle ja +10secs, illegal overtake  :???: Ei näin, ei näin.

Bugimasters on taas tehnyt ihan hyvän pelin, mutta bugeja bugeja bugeja.
Grafiikkakin on aika kuraa esim. Kisan alussa näytetään lähtöruudukoilta autoja niin autot näyttää aika pikseli mössöltä...

Ja miksi monacossa tunnelissa saa käyttää DRSää? :(
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1308 : 24.09.2011 21:04 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ja miksi monacossa tunnelissa saa käyttää DRSää? :(
Ton nyt luulis olevan kaikista huolista se pienin.

CM osaa tehdä hyviä pelejä, mutta niissä ilmeentyy aivan liikaa bugeja. Toivottavasti porukoiden lomat on peruttu, että saisivat nämä hoidetuksi...



... no ei ehkä sentään ;) Mutta jotain korjausta vois kyllä tulla
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1309 : 24.09.2011 21:15 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Ensi kosketus peliin saatu, asentui aika nopeaan kun tuon viestin laitoin :rollaus:

Päätin kokeilla sitä rataa mitä eniten tullut tahkottua joskus kauan sitten. Eli Monza. Force India ja Paul Di Resta. Ja ei muuta kuin harjoituksia ajelemaan. Ja ensireaktio kun pääsi ohjailemaan itse. "Hienosti pyörii täällä hiekalla" Sitten harjoitusten aikana koitankin opetella pysymään poissa turva-alueilta. Ja opetella KERSin ja DRS:n käyttöä. DRS ehkä jotenkuten luonnistuu, mutta Kers menee puihin vähän väliä. Reeniä vaan lisää, edellisestä F1 pelistä onkin aikaa yksi, kaksi, kolme, neljä... Kauan. Eli vaikeusasteena se kaikkein helpoin, ja silti HRT veivät 5 sek per kiekka. Jippii. Ihan harjoitusten lopussa oli tulossa aika joka olisi nostanut pois viimeiseltä sijalta, mutta viiminen shikaani ja sitten metsään. Eli aika-ajoihin. Mitä harjoituksissa opin, niin pitää pistää jatkossa lisää pitoa taakse, jos perä lipsuu yhtään niin aina metsässä. Pelinä tuntuu aivan helkutin loistavalta, grafiikat ja muut toimii mielestäni hienosti. Niin ja ne aika-ajot, no peli kaatui, eli se siitä.

Mutta tuli pari pikku kymysystä teille jotka osaa ajaakkin.

1. Mistä saa säädettyä bensan kulutusta?
2. Kuluuko se yhtään, aina sanoo että 3 kiekkaa.
3. DRS vai KERS ensin?
4. Mistä näkee kuinka paljon rengas settejä on jäljellä?

Siinä nyt muutama. Taidanpa palata pelailemaan. Loistavan tuntuinen peli kyseessä.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1310 : 24.09.2011 21:24 »
KMikko Jäsen Viestejä: 11 Basaaripisteet: 0 Profiili Olisiko kellään mitään vinkkejä tai opasta auton säätöön? Tuon racedepartmentin tiedän mutta sinne ei ole vielä oikein säätöjä ilmestynyt ja olisi ehkä mielekkäämpää oppia säätämään autoa itse.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1311 : 24.09.2011 21:28 »
ohjeah Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 0 Profiili


1. Mistä saa säädettyä bensan kulutusta?
2. Kuluuko se yhtään, aina sanoo että 3 kiekkaa.
3. DRS vai KERS ensin?
4. Mistä näkee kuinka paljon rengas settejä on jäljellä?

Siinä nyt muutama. Taidanpa palata pelailemaan. Loistavan tuntuinen peli kyseessä.

1. Ainakin Driving Force GT:llä PC:llä ajessa oletuksena on ristiohjain ylöspäin. Löytynee sinulle oikea vaihtoehto jostain näppäinasetuksista millä sitten ikinä ajatkin.

2. Kuluu. Ei tosin ihan loppuun asti koskaan, mutta siihen pisteeseen, että auto ainoastaan matelee eteenpäin.

3. KERSin hyöty, ainakin tosielämässä, on lähinnä kiihdyttäessä, kun taas DRS vaikuttaa enemmän huippunopeuteen. Eli KERSiä kai ainakin kannattaa käytellä mutkista lähdettäessä. DRS:kin toki aina heti käyttöön kun vain sopiva suoranpätkä löytyy harjoituksissa ja aika-ajoissa. Kisassahan tuota ei saa vapaasti käyttää.

4. Varikkopilttuussa istuskellessa on kohta "Tyres", josta noita rengassarjoja pääsee tutkimaan.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1312 : 24.09.2011 21:42 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Olisiko kellään mitään vinkkejä tai opasta auton säätöön? Tuon racedepartmentin tiedän mutta sinne ei ole vielä oikein säätöjä ilmestynyt ja olisi ehkä mielekkäämpää oppia säätämään autoa itse.

Jos perä lähtee alta niin taakse lisää siipeä ja säädä lukkoa, jos aliohjaa niin enemmän siipeä ja säädä lukkoa.

Autoa myös kannattaa laskea lähemmäksi rataa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1313 : 24.09.2011 22:02 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Kiinan kisa nyt alla ja 16. sija tuli. Nyt muuten huomasin että AI keskeytti ilman minun osuutta asiaan. Race Directorista näin, että Algersuarin kohdalla luki "Retired" kisa avauskierroksilla.

Ajoin sijoista 12-14 suurimman osan kisasta, kunnes rengas posahti ensimmäisen sektorin alussa ja tipuin jo sillä kierroksella sijalle 16 ja varikolla meni vielä lisää aikaa, joten ylhäisessä yksinäisyydessä köröttelin sijalla 16 maaliin.

3 kisan jälkeen sijoitus vasta 18 ja nyt pitäisi kurssi kääntää ja äkisti, että pääsisi sinne 14-15 sijoille kuljettajien mm-taistossa
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1314 : 24.09.2011 22:47 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Aloitin Careerin peluun, ja tuli semmoinen kysymys että miten saa harjoituksissa aikaa kelailtua vähän eteen päin? Ettei tarvitse tuntia ihmetellä. Kovasti koitin etsiä mutta mistään ei löydy.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1315 : 24.09.2011 22:54 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Menet monitorin live timingiin. Siellä lukee alhaalla mitä pitää painaa, että se kelaa eteenpäin. Pleikalla se on R1.

E: pisti hymyn huulille :)

Spoileri (osoita katsoaksesi)



« Viimeksi muokattu: 24.09.2011 23:03 kirjoittanut Runner »
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1316 : 24.09.2011 23:27 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili
Eka co-op kisa takana hyvarisen kanssa. Williamsilla aloiteltiin 20% kisapituuksilla.

Hyvarine oli Melbournessa aivan liekeissä; ajoi paalulle ja sateisessa kisassa voittoon. Itse olin aika-ajossa viides ja jäin tallikaverille 1,1 sekuntia.

Kisassa tein parin pienemmän virheen jälkeen sellaisen vähän isomman ja ajoin Williamsin keskeytyskuntoon. Loppukisan spectasin ja toivoin, että Alonso pysyy loppuun asti tallikaverin takana.

Aika hubaa tuo co-op kyllä. Tuntui ruudunpäivitys tahmaavan vielä pikkuisen enemmän tuossa pelitilassa verrattuna uramoodiin, mutta omat virheet johtui kyllä ihan muusta kuin ruudunpäivityksestä.  :)

Kuinka kovaa oikein ladoitte aika-ajossa, kun itsellä williamsilla 1:23:4 ei riittänyt kuin seitsemänteen sijaan  :o Teilläkin luultavasti tulee seuraavissa kisoissa co-op bugaamaan. AI legendillä ja ajavat silti kuin amateurillä.  >:(
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1317 : 25.09.2011 00:14 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Olikohan se hyvarisen paaluaika just jotain tollasta luokkaa 1.23.4xx. Aika paljon siis vaihtelee ajat näköjään.


Tänään ajoin sitten careeria ensimmäisen kisan. Kisamittana 100%.

Aika-ajoissa kurvailin ruutuun 19, joka oli aika maksimisuoritus itselle. Kilpailu lähti käyntiin kuitenkin epäonnisten tähtien alla, sillä ahneuksissani ensin kolaroin lähdössä ja sitten vielä pari mutkaa myöhemmin tuhoan etusiipeni ja saan puncturen. Hävisin avauskierroksen pelleilyjen takia yli minuutin.

Sitten alkoi takaa-ajo. Saavutin hitaasti mutta varmasti näitä c-luokan talleja. Lopputuloksissa kirin itseni sijalle 19. Olin tyytyväinen, sillä ilman onnettomuuksiakaan ei olisi ollut mitään saumoja parempaan; sijalle 18 ajanut Barrichello jätti minua n. 3,5 minuuttia... Itse kisa kyllä hurahti kuin siivillä. Lopussa vain ajattelin että "nytkö tämä jo loppuu?".  Ohjaamo käytössä edelleen ja sinne olen oivallisesti juurtunut.


Malesiassa tuntuisi kulkevan vähän paremmin. FP2:ssa kokeilin aika-ajosimulaatiota ja nousin niinkin korkealle kuin kuudenneksi. Jos siellä sitten kisassakin kykenisi täyttämään tallin vaatiman sijoituksen, joka on Australian tavoin 18.


Siinä vielä lähtöhölmöilystä todisteita kansalle:




www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1318 : 25.09.2011 00:18 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Ensimmäinen GP viikonloppu takana. Täydellin katastrofi FI:n autolla, harjoituksissa taisin jossain välissä kävästä sijalla 23. Tai olinhan kärjessäkin, mutta muilla ei ollut vielä aikaa.

Joten mitä sitten teen täydellisesti väärin, kun kaikki helpit on päällä (paitsi vahingot on cosmeticcina) ja silti HRT:t ja Virginit tulisi ohi missä vaan, mutta KERSillä pystyi jotenkin puolustautumaan. Jotenkin vaan tuntuu ettei auto kulje lähellekkään niin kovaa kuin sen pitäisi. AI:t menee menojaan ja minä sitten ajelen perässä. Ja jään 5 kierroksen jälkeen kaikille yhdellä...  :???:

Niin ja kun noissa Australian ajoista nyt puhutaan, niin mulla ne jää suunnilleen siihen 1.40 tienoille, jossain PS1:n formulassa ajanut 1.21 aikojakin. Ja enempää ei tunnu autosta irtoavan, ei millään.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) « Vastaus #1319 : 25.09.2011 00:50 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ensimmäinen GP viikonloppu takana. Täydellin katastrofi FI:n autolla, harjoituksissa taisin jossain välissä kävästä sijalla 23. Tai olinhan kärjessäkin, mutta muilla ei ollut vielä aikaa.

Joten mitä sitten teen täydellisesti väärin, kun kaikki helpit on päällä (paitsi vahingot on cosmeticcina) ja silti HRT:t ja Virginit tulisi ohi missä vaan, mutta KERSillä pystyi jotenkin puolustautumaan. Jotenkin vaan tuntuu ettei auto kulje lähellekkään niin kovaa kuin sen pitäisi. AI:t menee menojaan ja minä sitten ajelen perässä. Ja jään 5 kierroksen jälkeen kaikille yhdellä...  :???:

Niin ja kun noissa Australian ajoista nyt puhutaan, niin mulla ne jää suunnilleen siihen 1.40 tienoille, jossain PS1:n formulassa ajanut 1.21 aikojakin. Ja enempää ei tunnu autosta irtoavan, ei millään.

Voitko laittaa videota ajostasi ?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines