Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 380746 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #270 : 11.07.2011 10:23 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili TeamVVV videot olivat miellyttävää katsomista, ajaja ajaa ensimmäistä kertaa F1 2011 ja on pulassa, AL ei armahda Hardille, ei siis mitenkään joka on hyvä juttu. KERS- järjestelmää ei muistanut käyttää alussa ja jäi jalkoihin, DRS hänellä ei ollut käytössä.

Heti ,kun muutti kilpailunpituutta pidemmäksi, oli viimeisellä kieroksella pulassa johtopaikalla. Renkaat suti, antoivat periksi ja lopputulos oli nurmikolle lentäminen :O
Edit: Ja kuskihan osaa siis ajaa, grafiikat vähän paremmaksi ja damage.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #271 : 11.07.2011 11:10 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ei hitto kun pelästyin tätä Tiltin uutista aamulla: F1 2011 rajoitetaan kahdeksaan ihmispelaajaan?! http://www.tilt.tv/?cm=news&aid=19900


Onneksi klikkasin alkuperäisuutista, jota lukemalla selviää ettiä Tilt on kääntänyt uutisen päin honkia, kyse on edelleen kahdeksasta AI:n ohjaamasta autosta 24 auton gridissä eikä kahdeksasta ihmispelaajasta: http://www.incgamers.com/News/28404/consoles-cant-handle-24-players-online-in-f1-2011


Mutta meinasi kyllä aamukahvi mennä väärään kurkkuun kun tuon Tiltin uutisen ekana luin.  :)

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #272 : 11.07.2011 11:17 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Tiltillä on kyllä osaavat henkilöt uutisten parissa, kun eivät edes tiedä mitä tarkoittaa A.I  :lol:
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #273 : 11.07.2011 12:26 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Itselläni pulla ja kaakao  ;)

Pitäisi hommata ratti F1 2011, ehdotuksia? Alle 100e pintaan . . . (Jolla voi pelaa F1 2010, GT5 ja F1 2011)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #274 : 11.07.2011 13:03 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuon hintaista rattia en osaa suositella, mutta itse olen miettinyt tuota KERS ja DRS systeemiä ratinnappuloille.

Omistan itse g27 ja täytyy myöntä, että ratin napit eivät ole ihan parhaat mahdolliset tähän käyttöön. Ainakaan omat sormeni eivät mene parhaalla mahdollisella tavalla napille, joten näiden käyttö ainakin alkuunsa on varmasti hieman haastavaa. Tietysti eihän DRS:ää luultavasti paljoa edes tarvitse käyttää, mutta tuo KERS vähän mietityttää. Jos vaikka pääsen kisan johtoo ja kasvatettua eroa niin viitsinkö enään vaivautua painamaan tuota nappia?
Ehkä en.
Ainakin näin alkuun on luottavainen fiilis, että ne peukalot löytää tiensä napille ainakin ajan kanssa.

Onkos muuten tietoa vielä, että miten tuo DRS on toteutettu? Tarkoitan siis, että miten peli-ilmoittaa minulle, että voin käyttää sitä?
Itse en ole jaksanut vaivautua kovin tutkailemaan noita kuvia niin tarkkaan, että olisin tämmöisen huomannut.

Ja kiltti Codemasters, voisitteko laittaa videota vauriomallennuksesta. Turva-auton ohella odotan vauriomallennusta enemmän kuin innoissani. Pahoin kuitenkin "pelkään", että siitä tulee ainakin omaan mieleeni vielä liian anteeksiantava...
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #275 : 11.07.2011 13:49 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Epi suositteli jo rattia toisessa aiheessa joten kiitos hänelle vielä kerran.

Olihan siina TeamVVV videoissa KERS käytössä ja hän ajoi ratilla, niin mielenkiintoista miten se soveltuu itse peliin. Uskoisin, että kartassa on esim. sininen alue tai vastaava. Harjoituksissa urassa kisainsinööri kertoo paikat? Ken tietää tässä vaiheessa, viime vuonna CM ei tehnyt vahinkomallinnus videota, mutta IGN teki. Jos/kun turva-auto tulee, AI kolaroi enemmän? Ja romua tulee helpommin? Tuskin ne varsinaista kolari videoo tekee...
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #276 : 11.07.2011 14:14 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Epi suositteli jo rattia toisessa aiheessa joten kiitos hänelle vielä kerran.

Olihan siina TeamVVV videoissa KERS käytössä ja hän ajoi ratilla, niin mielenkiintoista miten se soveltuu itse peliin. Uskoisin, että kartassa on esim. sininen alue tai vastaava. Harjoituksissa urassa kisainsinööri kertoo paikat? Ken tietää tässä vaiheessa, viime vuonna CM ei tehnyt vahinkomallinnus videota, mutta IGN teki. Jos/kun turva-auto tulee, AI kolaroi enemmän? Ja romua tulee helpommin? Tuskin ne varsinaista kolari videoo tekee...

Ah, no en tarkoittanutkaan varsinaista kolari videota, vaan videota jossa näytetään myös ohimennen vaurimallennusta.
Ja tosta videosta heräsikin mielenkiiintoi KERS:in ja ratin nappuloihin, sillä (jos nyt puhumme samasta videosta) napin painaminen oli niin vaikean näköistä.
Itse tässä olen sovitellut peukaloitani ratin ylänapeille ja kuten aikasemmin sanoin niin kylläne sinne saa menemään ja tottumis kysymyshän se varmasti on.

Kenties DRS:n voi laittaa ns. automaattiseksi, että peliavittaa kuljettajaa avaamalla sen kun on tarpeeksi lähellä. No en tiedä onko tässä mitään iloa... Vähän samantyylinen kuin oikeastikkin eli vilkku DRS tjsp. olisi varmaan ihan toimiva.

Sitten vielä toi turva-auto ja AI:n kolarit vähän pistävät hirvittämään bugien osalta. Kunhan ei kävis silleen, että lähes joka kilpailussa Bernd Mayländer pääsee kaasuttamaan radalle.
On muuten jännä, että Nokian uudet puhelimet vuotavat maailmalle jo ennen julkistusta jne. , mutta tuo turva-auto salaisuus on pystytytty pitämään salassa. Jossain on siis onnistuttu?
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #277 : 11.07.2011 14:16 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
On muuten jännä, että Nokian uudet puhelimet vuotavat jo ennen julkistusta jne. , mutta tuo turva-auto salaisuus pysyy salassa. Jossain on siis onnistuttu?
Taitaa noksun puhelimet kiinnostaa vähän suurempaa yleisöä kuin codemastersin formulan turva-autot  ;)
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #278 : 11.07.2011 14:26 »
Olvi Jäsen Viestejä: 90 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itselläni pulla ja kaakao  ;)

Pitäisi hommata ratti F1 2011, ehdotuksia? Alle 100e pintaan . . . (Jolla voi pelaa F1 2010, GT5 ja F1 2011)

http://www.jimms.fi/tuote/941-000021-muro

Tuosta hyvään hintaan driving force gt. Pari pv taitaa olla enää tarjousta jäljellä.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #279 : 11.07.2011 15:00 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Samaa Epi tarjoili, siis rattia. Voisihan tuolta tilata, menee hankalaksi :)

Niin, siis jonkinlainen traileri CM:ltä tulee varmaan ja ohimennen joku kolari on,  bugeista sen verran: eiköhän codies ole oppinut niistä, SONY:llä ei ollut ongelmia, koska heillä oli sama runko joka vuosi, päivitetty radat, kuskit tms.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #280 : 11.07.2011 19:39 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili

3:54 ,kun kuski spinnaa niin etusiipi pomppii, Schumacher istuu aika korkealla (?) Näytti oudolta, kait kerpperinrehtorin pitääkin istua  ;D
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #281 : 11.07.2011 20:14 »
Tompson Jäsen Viestejä: 54 Basaaripisteet: 0 Profiili Itekkin kattosin tota Driving Force GT:tä tänään, Prismassa oli 99e. Vähän paha kyllä kun loppuvuoden aikana pitäisi vielä hankkia BF3, F1 2011, NHL 12 ja mahdollisesti WRC 2. Siinähän sitä rahaa menee.. Mutta jos Joululahjaks joku ostaisi ratin meikäläiselle..  ;D
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #282 : 11.07.2011 20:20 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Itse näin prismassa kerran ratin 79.99e, hmh.... Gigantissa 115e jne.

Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #283 : 12.07.2011 13:27 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili


3:54 ,kun kuski spinnaa niin etusiipi pomppii, Schumacher istuu aika korkealla (?) Näytti oudolta, kait kerpperinrehtorin pitääkin istua  ;D

Haha toi Schumacher, aika tyylikästä...

Toi etusiiven pomppiminen tuo mieleeni toiveet vauriomallennuksesta. Jos siipi pomppii tuolla tavalla niin ei se nyt voi olla kovin kestävä. Ehkäpä näemme, että siipihajoaa helpommin.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #284 : 12.07.2011 15:23 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Niin ja itselleni tuli mieleen ,että siipi jää roikkumaan ja käy Heidfeldit? Lentää pois jossain vaiheessa pois tai jää raahautumaan. Alonsolta hajosi siipi, hän mateli tuossa videossa. F1 2010 AI ajoivat ilman siipeä nopeammin kuin minä ilman etusiipeä. Taitaa Nicokikin näyttää samalta? Näyttää oudolta, haluan vähään muutosta siihen.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #285 : 12.07.2011 16:24 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili


Löytypäs tällainen pätkä joka nostatti hymyn huulille... Muistuttaa kummasti jotain toista peliä, jossa oli sama vika. Heh.
No työn alla, työn alla...
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #286 : 12.07.2011 16:35 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili



Löytypäs tällainen pätkä joka nostatti hymyn huulille... Muistuttaa kummasti jotain toista peliä, jossa oli sama vika. Heh.
No työn alla, työn alla...


Mulle käy aina noin Monacossa ja Koreassa...  :/
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #287 : 12.07.2011 18:14 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Videot vaikuttavat kyllä vakuuttavilta (paitsi tuo ylläoleva, jossa näkyvä kolari on sellainen mitä ei haluaisi todellakaan nähdä). Kyllä tässä vakaa usko alkaa olemaan, että peli ottaa aimo harppauksen eteenpäin jo nyt, vaikka 2010 oli myös hyvä peli. SC spekulaatio käy kovana, ja vaikka ei pitäisi liikaa innostua, niin kyllähän tuo yksi videonpätkä taas toivon kipinää lisää nostatti.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #288 : 12.07.2011 19:10 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili

Team VVV viimeinen F1 2011 video tuolla versiossa. Tulee varmaankin sitten ihan oikeasta pelistä niitä videoita  ;)

Joo, olipa ihmeellinen cm taas, alkaa vähäsen pelottaa . . .
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #289 : 12.07.2011 20:15 »
PipiX Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili
Armahtakaa mua ja antakaa mun ajaa T-Camilla PLF1:ssä!  :lol: Padilla kun ajelen niin olisi aika hankalaa... :/ Jäisin kierroksella varmaan 10s muista.
Sama homma mulle, voidaan totutella Tompsonin kanssa ohjaamo kuvaruutuun jos joku lahjottaa meille gt-25 tai 27 ratin :D

pädi on pädi :(

Millä perusteella ratti helpottaa ohjaamokuvakulmasta ajamista? Itse ajan (Padilla) aivan yhtä nopeita kierroksia T-Camilla, sekä Cockpit-kuvakulmalla. Itseasiassa Cockpitilla on jopa helpompi ajaa. Pystyt mm. vaihtamaan vaihteita helpommin, kun voit samalla pitää katseen tiessä...
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #290 : 12.07.2011 22:46 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
Millä perusteella ratti helpottaa ohjaamokuvakulmasta ajamista? Itse ajan (Padilla) aivan yhtä nopeita kierroksia T-Camilla, sekä Cockpit-kuvakulmalla. Itseasiassa Cockpitilla on jopa helpompi ajaa. Pystyt mm. vaihtamaan vaihteita helpommin, kun voit samalla pitää katseen tiessä...

Sinulla on helpompaa jne. Kaikilla on erinlaisia tottumuksia, me emme mailmassa ole samanlaisia . . .
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #291 : 13.07.2011 00:06 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili Kyllähän tää hyvältä peliltä alkaa tuntumaan. Turva-autoa ei ookkaan vuoden 99 jälkeen ollutkaan ja sitä on joka peliin toivottu. Toivottavasti saadaan vauriot tässä kuntoon. Mutta hiekalle ei voi tässäkään varmaan jäädä kiinni ja autolla heitetyn voltin jälkeen voi jatkaa matkaa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #292 : 13.07.2011 08:16 »
pasi9 Jäsen Viestejä: 28 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kyllähän tää hyvältä peliltä alkaa tuntumaan. Turva-autoa ei ookkaan vuoden 99 jälkeen ollutkaan ja sitä on joka peliin toivottu. Toivottavasti saadaan vauriot tässä kuntoon. Mutta hiekalle ei voi tässäkään varmaan jäädä kiinni ja autolla heitetyn voltin jälkeen voi jatkaa matkaa.

jep täytyy toivoa että autot hajoavat paremmin kuin viime vuoden versiossa ja turva auto olisi ihan hyvä saada mukaan + punainen lippu

itse pidin 2010 siitä että sinulle annetiin koko ajan tietoja missä tallikaverisi menee ja radion kautta tuli muutenkin hyvin tietoa esim kolarin jälkeen kuului radiosta keltaiset liput siellä ja siellä


« Viimeksi muokattu: 13.07.2011 09:25 kirjoittanut pasi9 »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #293 : 13.07.2011 20:52 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Onko tietoa?

1. Dev diary 2:n ilmestymisen ajankohdasta

2. Turva-auton tilanteesta (vahvistuksesta)
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #294 : 13.07.2011 20:57 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Onko tietoa?

1. Dev diary 2:n ilmestymisen ajankohdasta

2. Turva-auton tilanteesta (vahvistuksesta)

1. Ei. Minkäänlaista aikataulua ei olla tietääkseni annettu toiselle kehittäjäpäiväkirjalle.

2. Turva-autosta virallinen ja tuorein tieto on yhä, että Codemasters tekee kaiken voitavansa sen saamiseksi peliin. Jos se ei ehdi tämän vuoden versioon, niin varmasti ensi vuoden peliin. Steve Hood sanoi, että he haluavat löytää safety carille tarkoituksen pelistä ja tehdä siitä myös peruspelaajille hauskan. F1 2011:n kohdeyleisöstä kun kaikki eivät halua ajaa kahdeksaakymppiä turviksen takana.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #295 : 14.07.2011 17:42 »
pasi9 Jäsen Viestejä: 28 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kyllähän tää hyvältä peliltä alkaa tuntumaan. Turva-autoa ei ookkaan vuoden 99 jälkeen ollutkaan ja sitä on joka peliin toivottu. Toivottavasti saadaan vauriot tässä kuntoon. Mutta hiekalle ei voi tässäkään varmaan jäädä kiinni ja autolla heitetyn voltin jälkeen voi jatkaa matkaa.

jep täytyy toivoa että autot hajoavat paremmin kuin viime vuoden versiossa ja turva auto olisi ihan hyvä saada mukaan + punainen lippu

itse pidin 2010 siitä että sinulle annetiin koko ajan tietoja missä tallikaverisi menee ja radion kautta tuli muutenkin hyvin tietoa esim kolarin jälkeen kuului radiosta keltaiset liput siellä ja siellä

http://www.youtube.com/watch?v=RrYHBY6Jn2I

lupaavalta vaikutaa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #296 : 14.07.2011 19:19 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili



Löytypäs tällainen pätkä joka nostatti hymyn huulille... Muistuttaa kummasti jotain toista peliä, jossa oli sama vika. Heh.
No työn alla, työn alla...



Terve. palasin just viiden päivän lomalta huippuvuorilta. Täälä näytää käyneen aika kova spekulaatio safety-carista ja itse toivon sitä peliin mukaan ja videoot näytää hyviltä paitsi toi kolari video oli aika epätodellinen.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #297 : 15.07.2011 10:29 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus
@AndyGray_ Any word on DevDiary#2? Maybe by the end of this month?
@tiosl Hopefully by the end of the month. Fingers crossed but no promises

Aikasintaan kuukauden lopussa toinen Dev Diary. Eli ei nyt vielä ihan vähään aikaan...  :/
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #298 : 15.07.2011 13:41 »
F1-Fani Hei. Jäsen Viestejä: 39 Basaaripisteet: 0 Profiili Moi olen täällä uusi olen kattonut tätä sivustoa kesä-heinäkuun. Onko mitään uutta tietoa vielä mitään?  :) ilmoittakaa!

« Viimeksi muokattu: 15.07.2011 13:47 kirjoittanut F1-Fani »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #299 : 16.07.2011 10:43 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Moi olen täällä uusi olen kattonut tätä sivustoa kesä-heinäkuun. Onko mitään uutta tietoa vielä mitään?  :) ilmoittakaa!

Eipä ole. Kyllä jossain vaiheessa ennen julkistuspäivää tulee tietoja, kuvija ja videoita.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines