Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 377158 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #240 : 08.07.2011 21:25 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Olisihan se aika ihmisen kiusaamista, jos tuo keltainen lippu on "vahingossa" päällä etusuoralla.

Itseä ei tuo kaksinpeli ainakaan split screenillä niin paljoa kiinnosta, mutta pakollinen lisähän se tälläiseen peliin on. Kun katsoo tuota alempaa kuvaa kaksinpelistä, niin huomaa ettei vaurionmallennus ole ainakaan vielä sillä tasolla mitä ainakn itse haluaisin. Aikarajusti saa vielä ajella toisiin autoihin. Itse nimittäin kuulun niihin, joka mielellään kävisi vaihtamassa sen etusiiven pienestä kolhusta jonka on tyhmyyttään aiheuttanut. Nyt saa vielä ajaa toisen perään eikä vahinkoa synny.

Katsellaan, onhan tässä aikaa vielä riemastua, mutta myös pettyä.

Noilla voi olla myös vauriomallinnus Offilla tai tuossa versiossa ei vielä ole. CM sanoi ,että tässä on uusi vauriomallinnus, itsekkin toivon samaa. Jos spinnanun, romua pitää tulla.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #241 : 08.07.2011 23:23 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW

Elämme jännittäviä aikoja... Täytyy kuitenkin koputtaa puuta ja rauhoittua, sillä CM on sanonut, että ovat testanneet safety caria talon sisällä jo pitkään. Mutta miksi sitten laittaa tuollaista härnäämistä viralliseen pelikuva-traileriin? CM antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #242 : 08.07.2011 23:36 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili


Elämme jännittäviä aikoja... Täytyy kuitenkin koputtaa puuta ja rauhoittua, sillä CM on sanonut, että ovat testanneet safety caria talon sisällä jo pitkään. Mutta miksi sitten laittaa tuollaista härnäämistä viralliseen pelikuva-traileriin? CM antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa  ;D
Komppaan Epiä, meidän pitää rauhoittua  ;D ei nuolaista ennen kuin tipahtaa.

Mutta, jos oletetaan että turva-auto on mukana, niin mehän otetaan online-kisoihin aina sellainen jätkä, joka kolaroi radan reunaan, niin kisa menee ihan päälaelleen  ;D ;D
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #243 : 09.07.2011 00:04 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mutta, jos oletetaan että turva-auto on mukana, niin mehän otetaan online-kisoihin aina sellainen jätkä, joka kolaroi radan reunaan, niin kisa menee ihan päälaelleen  ;D ;D
Tiimiradio: Tarvitsemme turva-auton radalle heti....ymmärsitkö viestin.

Eikö tuo valo vilku myös tavallisen keltaisenlipun aikana?
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #244 : 09.07.2011 01:30 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Tuossa Epin linkittämässä videossa oli irl f1 - f1 pelin vertailut. Siinä näkyy kun keltainen ja SC valot on kiinni ja päällä. Myös SC on huomattu? Voipi olla, joku harmaa mötikkä siellä oli :D

katos, jos on sc radalla, silloin on joka paikassa keltaiset valot/liput ja SC kyltit palaa, mutta jos SC ei ole radalla niin kolari paikassa on vain keltaiset jutskat.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #245 : 09.07.2011 09:09 »
pasi9 Jäsen Viestejä: 28 Basaaripisteet: 0 Profiili


Elämme jännittäviä aikoja... Täytyy kuitenkin koputtaa puuta ja rauhoittua, sillä CM on sanonut, että ovat testanneet safety caria talon sisällä jo pitkään. Mutta miksi sitten laittaa tuollaista härnäämistä viralliseen pelikuva-traileriin? CM antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa  ;D
Komppaan Epiä, meidän pitää rauhoittua  ;D ei nuolaista ennen kuin tipahtaa.

Mutta, jos oletetaan että turva-auto on mukana, niin mehän otetaan online-kisoihin aina sellainen jätkä, joka kolaroi radan reunaan, niin kisa menee ihan päälaelleen  ;D ;D

Mä veikaan että goudmaster on pyöritelly tota turva-autoa niin kauvan että se voisi tullakin tohon 2011

ps. miks goudmaster hauluaisi kiusata f1 peliä odottavia antamalla turhaa peli kuvaa koska turhan peli kuvan julkaiseminen olisi pois kehityksestä

Mä uskon että jos ei mitää ihan hirveetä tapahdu niin näemme turva auton 2011
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #246 : 09.07.2011 11:51 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
mä veikaan että goudmasters

Codemasters.

Itse en ajattelisi turva-autoa jos se SC valo ei olisi palanut (valkoiset kirjaimet).

Olisiko dev diary 2 aiheena mitä uutta ja siellä on radio viesti: Safety car is now track ja Hood sanoo: turva-auto on yksi uutuuksista. Olemme halunneet tehdä...pälä pälä  aika näyttää . . .
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #247 : 09.07.2011 14:37 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus
mä veikaan että goudmasters

Codemasters.

Itse en ajattelisi turva-autoa jos se SC valo ei olisi palanut (valkoiset kirjaimet).

Olisiko dev diary 2 aiheena mitä uutta ja siellä on radio viesti: Safety car is now track ja Hood sanoo: turva-auto on yksi uutuuksista. Olemme halunneet tehdä...pälä pälä  aika näyttää . . .

Tuo olisi parasta!  ;D
Turva auto toisi kisaan omaa mielenkiintoaan taktiikan kannalta.

Edit: Joka paikassa sanotaan, että pelissä on oikeat F1 säännöt tältä kaudelta,
mutta entä 107% sääntö ja mitenköhän se toimii ns. erikoistapauksissa?
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #248 : 09.07.2011 18:52 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
Joka paikassa sanotaan, että pelissä on oikeat F1 säännöt tältä kaudelta,
mutta entä 107% sääntö ja mitenköhän se toimii ns. erikoistapauksissa?

Olisiko pelissä näin: kaikki pääsevät 107% sännön sisään. Jos ajaa kolarin vaikka minä niin eiköhän ''FIA'' armahda minut, varmaankin AL kuskien kanssa jos kolaroivat.

Turva-autohan olisi mielenkiintoinen kilpailun aikana. Vettel päässyt karkumaille ja toisena oleva Fernando Alonsokaan ei voi saavuttaa häntä ja itse ajelet Mclarenilla kolmantena. Toro Rosso osuu Kanadan viimeisessä mutkassa seinään ja hänen perää ajaa HRT. Turva-auto, turva-auto viestittää tiimi radioon.

Äkkiä varikolle, vaihtamaan kumit ja takaisin radalla vai onko nämä minun kumit ihan ok? Siinä miettimistä  ;D
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #249 : 09.07.2011 20:03 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus
Joka paikassa sanotaan, että pelissä on oikeat F1 säännöt tältä kaudelta,
mutta entä 107% sääntö ja mitenköhän se toimii ns. erikoistapauksissa?

Olisiko pelissä näin: kaikki pääsevät 107% sännön sisään. Jos ajaa kolarin vaikka minä niin eiköhän ''FIA'' armahda minut, varmaankin AL kuskien kanssa jos kolaroivat.

Täytyy myöntää, etten itse edes muistanut tuota 107%:n sääntöä.
Voisikohan nuo erikoistapaukset seuraavat:

Jos pelaaja ajaa jotain kärkiautoa tai keskikastinkin niin peli armahtaa pelaajan ja päästääpeliin. Tietysti myös mm- pisteet voisivat edesauttaa asiaa.

Jos taasen pelaaja ajaa häntäpään autoa, niin asia olisi huonommin. Mutta mikäli joku tekninen vika tai kolari iskee niin armahdus voisi olla häntäpäällekkin hyvä ratkaisu.

Tässä nyt muutama ehdoitus jotka katsoisin ihan toteutettaviksi, tietysti myös harjoituksia voitaisiin katsella, mutta en tiedä meneekö tämä jo liian monimutkaiseksi.
Pääasia että tämä toteutettaisiin nyt jotenkin ja toivotaan, ettei iske bugeja.

tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #250 : 09.07.2011 20:23 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili Tuossa vähän lisää Gameplay: tä



Nicolla Silverstonessa vaikeimmalla vastustajalla ja ilman ajoapuja 8)
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #251 : 09.07.2011 20:32 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili F1- challengessa oli 107% sääntö ja välillä pääsi mukaan ja välillä ei. Esim. kun ajoi kärkiautoilla oli hyvä mahdollisuus päästä mukaan, jos jäi alla 107%.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #252 : 09.07.2011 20:57 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili No, katsotaan sitten kun pelataan miten asiat on  :lol:

Tuo tekninen vika, ainakin itse tykkäisin napista: OFF, Medium ja FULL. Itselläni olisi FULL ja vaikka huonoilla (HRT, Virgin ja Team Lotuksella) olisi vikoja melkein koko ajan. Ainakin urassa ja yksinpelissä, ei nyt ehkä netissä  :P Jos esim. teknisiä vikoja tulee itselleen 7 vuoden aikana kaksi kertaa, aika harmi silloin.

Itse haluan: SC, Punaiset liput jne. vaikka hidastavat kilpailun kulkua, mutta tuovat jännitystä ja realistusta. Ikinä ei voi tietää ajaako joku ulos.

2011 saisi kyllä esim. ensimmäisen kieroksen/ensimmäisessä mutkassa rytissä ja kilpailun aikana ja teknisiä vikoja jne. 2010 ei ole tullut keskeytyksen keskeytystä urassa pitkään aikaan  :o

Toivattavasti CM on tehnyt niin ,että jos tekninen vika tulee, talli ei syytä sua ja muitten silmissä laskisi respect silloin, se olisi paha isku jos hakisi tallipaikkaa.

1kk ja 14pv  ;D :/ :( >:( :P 8) :lol: :lol: :lol: (Sori  :/)

Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #253 : 09.07.2011 21:00 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tuo Nicon Mersulla ajettu legend-kisa kyllä vakuutti. Kaveri ajoi varsin kelvollisesti, mutta ei silti pystynyt ohittamaan Mersulla peränpitäjiä.

Lisäksi tuo ohjaamokuvakulma! Siis namimaiskis! Oikeat ratit yhdistettynä parannettuihin käsianimaatioihin näyttävät upeilta. Teen F1 2011:n kanssa kuten Dirt 3:n suhteen tein: valitsen heti kättelyssä ohjaamon enkä aja T-Camista. Toivottavasti sarjakisoihin saa pakotettua kaikille ohjaamon. Sieltä sitten PLF1:ssä ajetaan, jos sellainen optio löytyy.  ;)


Villi arvelu: F1 2011 ei sisällä 107% sääntöä. Muistan Steve Hoodin aikoinaan twitterissä viestittäneen sellaista, mutta en mene 107% varmuudella takuuseen tästä!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #254 : 09.07.2011 21:17 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili

1kk ja 14pv  ;D :/ :( >:( :P 8) :lol: :lol: :lol: (Sori  :/)


Joo, sori coke, mutta pakottaa vetää pilkunviilausta  ;D 2 kk ja 14 päivää  ;)

E: vielä en mene varmuudella sanomaan, että osallistunko PLF1:n. Koska muutamme viimeistään syksyllä/talvella pienempään asuntoon ja pleikka ei välttämättä mahu enää huoneeseeni jotan plese menee olkkariin ja A) ratti jää varmuudella pois B) ei välttämättä sais/ois kivaa ajaa pari puolentunnin mittaista skapaa olohuoneessa ku muut siellä ramppaa.
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #255 : 09.07.2011 21:19 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
2 kk ja 14 päivää

Siis voi PIIIP PIIIP PIIIP  :lol: Äääh... Ihmekkös tuntu oudolta kun on vain 1kk  ;)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #256 : 09.07.2011 21:54 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lisäksi tuo ohjaamokuvakulma! Siis namimaiskis! Oikeat ratit yhdistettynä parannettuihin käsianimaatioihin näyttävät upeilta. Teen F1 2011:n kanssa kuten Dirt 3:n suhteen tein: valitsen heti kättelyssä ohjaamon enkä aja T-Camista. Toivottavasti sarjakisoihin saa pakotettua kaikille ohjaamon. Sieltä sitten PLF1:ssä ajetaan, jos sellainen optio löytyy.  ;)

Ite diggaan noiden lisäksi siitä, että peileihin näkee ilman ylimääräisiä napinpainalluksia :) Tämän ansiosta satavarmasti teen saman mitä sinäkin aiot.  ;)

Toivottavasti hardin ja legendin välillä on tarpeeksi pieni rako. Ettei vaan kävis niin, että hardin kisoja hallitsee ylivoimaisesti, mutta legendillä jää peränpitäjäksi  :rollaus:

E: @eikka: erittäin harmillista jos näin tapahtuu :(
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #257 : 09.07.2011 23:28 »
Tompson Jäsen Viestejä: 54 Basaaripisteet: 0 Profiili Armahtakaa mua ja antakaa mun ajaa T-Camilla PLF1:ssä!  :lol: Padilla kun ajelen niin olisi aika hankalaa... :/ Jäisin kierroksella varmaan 10s muista.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #258 : 09.07.2011 23:44 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW No katsotaan noita asioita sitten myöhemmin. Ehtii vielä puida sääntöjä.  :)


By the way, vvvgamerin uusin ennakkovideo on aika siisti. Mies selostaa hyvin tämän hetkiset mietteet pelistä ja sanoo, että "peli tuntuu simulaatiolta enemmän kuin kukaan osasi odottaa". Ja on tietenkin lupaavaa nähdä, miten Legend-AI:t vetävät pataan kaveria, vaikka hän kaasuttelee Red Bullilla.



www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #259 : 10.07.2011 01:32 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Damage ei kyllä vielä näytä lähellekkään sille mille sen pitäis  :( Hyvä että ajettavuutta on viety enemmän kohti simulaatiota ja kusi filtteri on poistettu.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #260 : 10.07.2011 12:01 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Vahinkomalli oli kuulemma vielä tuossa buildissa täysin säätämätön, joten sen herkkyys ei jää tuollaiseksi mitä noissa videoissa nähdään. Onneksi.


Taas videota: aivan eeppinen Steve Hoodin ja Paul Jealin kaksintaisto, jota selostaa BBC:n David Croft! Tässä nähdään mitä matskua syntyy, kun kaksi osaavaa kaveria ottaa yhteen. Huumoriakaan ei ole unohdettu.  :)


www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #261 : 10.07.2011 12:56 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Aika lupaavalta vaikuttaa kyllä tämä tapaus. 2010 tuli jätettyä väliin, kun oli paljon muutakin pelattavaa autopelirintamalla julkaisun aikaan (F3). Tämä tulee varmaankin hommattua, ellei Forza 4 satu tulemaan juuri samaan aikaan.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #262 : 10.07.2011 14:56 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Armahtakaa mua ja antakaa mun ajaa T-Camilla PLF1:ssä!  :lol: Padilla kun ajelen niin olisi aika hankalaa... :/ Jäisin kierroksella varmaan 10s muista.
Sama homma mulle, voidaan totutella Tompsonin kanssa ohjaamo kuvaruutuun jos joku lahjottaa meille gt-25 tai 27 ratin :D

pädi on pädi :(
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #263 : 10.07.2011 17:10 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Armahtakaa mua ja antakaa mun ajaa T-Camilla PLF1:ssä!  :lol: Padilla kun ajelen niin olisi aika hankalaa... :/ Jäisin kierroksella varmaan 10s muista.
Sama homma mulle, voidaan totutella Tompsonin kanssa ohjaamo kuvaruutuun jos joku lahjottaa meille gt-25 tai 27 ratin :D

pädi on pädi :(
Minun puolestani vaikka kaikki saavat ajaa t-camilla  :) en siis nyt meinaa, että vaatisin sitä, mutta mielestäni sarjan pääidea ainakin itselle on ollut rentoa kilpa-ajoa mukavalla seuralla, ja silloin pädimiehillä ei välttämättä olisi hauskaa jos pakotettaisiin ohjaamonäkymään.
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #264 : 10.07.2011 17:26 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili
Vahinkomalli oli kuulemma vielä tuossa buildissa täysin säätämätön, joten sen herkkyys ei jää tuollaiseksi mitä noissa videoissa nähdään. Onneksi.


Taas videota: aivan eeppinen Steve Hoodin ja Paul Jealin kaksintaisto, jota selostaa BBC:n David Croft! Tässä nähdään mitä matskua syntyy, kun kaksi osaavaa kaveria ottaa yhteen. Huumoriakaan ei ole unohdettu.  :)




Oliko videolla DRS paikat väärässä kohtaa?
Mielestäni oli, :( (kaksi väärissä kohdissa) ja toivottavasti se korjataan.
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #265 : 10.07.2011 17:38 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Hood on sanonut, että DRS alueet korjataan kunhan ne on saatu tietoon. Nykyiset ovat vain arvailuja.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #266 : 10.07.2011 18:59 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Armahtakaa mua ja antakaa mun ajaa T-Camilla PLF1:ssä!  :lol: Padilla kun ajelen niin olisi aika hankalaa... :/ Jäisin kierroksella varmaan 10s muista.
Sama homma mulle, voidaan totutella Tompsonin kanssa ohjaamo kuvaruutuun jos joku lahjottaa meille gt-25 tai 27 ratin :D

pädi on pädi :(
Minun puolestani vaikka kaikki saavat ajaa t-camilla  :) en siis nyt meinaa, että vaatisin sitä, mutta mielestäni sarjan pääidea ainakin itselle on ollut rentoa kilpa-ajoa mukavalla seuralla, ja silloin pädimiehillä ei välttämättä olisi hauskaa jos pakotettaisiin ohjaamonäkymään.

No, ratilla kaikki on hauskempaa  :)

Sanoiko Hood, että tulee jonkun päivityksen mukana Storeen?
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #267 : 10.07.2011 19:00 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili No en tiä sitten myöhemmässä vaiheessa, varmaankin patchien yhteydessä sitten.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #268 : 10.07.2011 20:27 »
Max out Jäsen Viestejä: 421 Basaaripisteet: 0 Profiili
Hood on sanonut, että DRS alueet korjataan kunhan ne on saatu tietoon. Nykyiset ovat vain arvailuja.

Se on hyvä.  :) kiitos tiedosta
PSN: Max_out_ | Playstation 3  320GB |
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #269 : 10.07.2011 23:50 »
Tompson Jäsen Viestejä: 54 Basaaripisteet: 0 Profiili Moottorien äänet kuulostavat kyllä melko upeilta!  8)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines