Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • F1 2011 julkaisu: 23.09.2011
Sivuja: 1 ... 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58
Tulostusversio
Aihe: F1 2011 | virallinen topic  (Luettu 381653 kertaa)
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1560 : 09.10.2011 17:35 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Siis voi jumalauta! Spa:n ensimmäisessä mutkassa penalty Illegal overtake, tietenkin nettipelissä. Kaikkihan tietävät Spa:n ensimmäisen mutkan? Siinähän ei voi oikasta. Tulin mutkaan normaalisti , en edes kanttarin päällä käynyt (koska siitäkin jaellaan joskus penaltya) ja sitten pamahti ruutuun, penalty, illegal overtake.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1561 : 09.10.2011 19:26 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla tuli tuo executable juttu tuohon peliin. Sain sen korjailtua, mutta piti ajaa unkari uudelleen. Muuten samanlainen viikonloppu paitsi tuli se eka voitto nyt. Eli vähän enemmän pisteitä vaan. Asiaa auttoi kun osasi jo radan.

Ja tuli pari mystistä bugia vastaan. Ensimmäinen tuli harjoituksissa, kun puhkesi rengas ja ajoin varikolle. Siinä kohtaa missä se menee autopilotille, niin auto levisi. Mihinkään en osunut. Ja ihan radalla olin. Mutta auto levisi siihen. No omien sääntöjen mukaan noissa tilanteissa ei restarttailla, joten se siitä. Tuli siis perjantaina ajoa huimaavat 4 rundia, 3 niistä ekassa harjoitus jaksossa.

Ja toinen tuli sitten kisassa. Jarrutus meni vähän pitkäksi, ja ja törmäsin kakkossektorin shikaanissa Vetteliä kylkeen. Otin Flashbackin, kun tiesin että Penaltyahan tästä tulisi. Sitä ilmoitusta ei siinä vaiheessa vielä ollut tullut. Kun otin sen flashbackin vähän taaempaa että kerkesin jarruttamaan, tuli sitten ilmoitus että sain Penaltya. Siitä edellisestä kohdasta kun olin Vettelin kanssa taistellut. Uusi flashback käyttöön, vaikka vähän harmitti kun piti tuhlata toinenkin tuossa.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1562 : 09.10.2011 19:41 »
IcemanRally Jäsen Viestejä: 71 Basaaripisteet: 0 Profiili Miten muuten korjasit tuon? Omani sain kuntoon poistamalla tallennukset ja ura piti aloittaa alusta kokonaan :(
Sikäli harmillista kun olin jo Nürburgringille asti päässyt.

Australia ja Malesia on ajettu, sijoituksina 17. ja 10.
Australiassa olin ajamassa 11. sijalla kunnes sain läpiajorangaistuksen liiasta oikomisesta.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1563 : 09.10.2011 19:50 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili
Miten muuten korjasit tuon? Omani sain kuntoon poistamalla tallennukset ja ura piti aloittaa alusta kokonaan :(
Sikäli harmillista kun olin jo Nürburgringille asti päässyt.

Australia ja Malesia on ajettu, sijoituksina 17. ja 10.
Australiassa olin ajamassa 11. sijalla kunnes sain läpiajorangaistuksen liiasta oikomisesta.

http://community.codemasters.com/forum/f1-2011-tech-game-support-1420/472789-f1-2011-exe-crash-autoload-corrupt-savedata-working-fix.html
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1564 : 09.10.2011 21:19 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili
Lainaus
Siinä kohtaa missä se menee autopilotille, niin auto levisi. Mihinkään en osunut.

Itseltäni levisi auto eilen ,kun tulin Unkarian varikolta ulos, tuli mustaa ja keskeytin.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1565 : 09.10.2011 22:16 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse en päässyt edes pilttuusta ulos ja auto levisi.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1566 : 10.10.2011 14:52 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla taas ei ole auto hajonnu eikä levinny eikä edes peli tiltannu. Ajoin just 50% Japanin GPn ferrarilla AI oli legend ja ajoavut oli pois paitsi luistonesto oli full, olin harjoituksissa 17-19 mutta kun hain netistä säätöjä autoon niin nousin aika-ajoissa paalulle ja kisassa ajoin vähitellen karkuun muilta mutta jouduin käymään ylimääräisen kerran varikolla kun renkaat kuluivat.

Urassa otin taas Renaultilla ensimäisen paalun sen jälkeen kun olin säätänyt autoa. Että kannattaa kyllä säätää autoa ja mielestäni legend saisi olla viellä vaikeampi ja jotenkin pistää että oikeat ihmispelaajat eivät pystyisi ajamaan ylinopeita kierokksia.
Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 15:01 kirjoittanut peni »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1567 : 10.10.2011 15:11 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Itsekkin otin paalun: Unkariassa, Williamsilla.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1568 : 10.10.2011 16:03 »
Lapinpoika Kulje kautta Kittilän! Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili Korjaako patc 2 ruudunpäivitystä? Ei tuo kovin haittaa, mutta olis se mukava pelata, ettei töki yhtään!  ;)
Nokia E7-00     Playstation 3 320GB
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1569 : 10.10.2011 16:15 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Noniin ensimmäinen kausi paketissa Lotuksen kanssa. 5 pistettä sain kauden aikana kerättyä, Valenciassa 8:s ja Abu Dhabissa 10:s. Hamilton vei mestaruuden kuuden pisteen erolla Webberiin. Valmistajien sarjassa ei suuria yllätyksiä nähty paitsi Force India, joka alkukaudesta ajoi pisteille muutamaan otteeseen, mutta loppukaudella sijoilla 15-19.

1. Red Bull
2. McLaren
3. Ferrari
4. Renault
5. Mercedes
6. Sauber
7. Toro Rosso
8. Force India
9. Williams
10. Lotus
11. HRT
12. Virgin

Lotuksella lähdetään myös toiseen kauteen. Näyttäisi muuten, että auto on mennyt eteenpäin, kun heti ensimmäisessä kisassa aika-ajoissa pitäisi olla 13. ja kisassa 10.  :o


« Viimeksi muokattu: 10.10.2011 17:42 kirjoittanut jjani »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1570 : 10.10.2011 17:50 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Ja kauden kolmas 16. sija plakkarissa Koreasta. Maldonado jäi jonkinlaisen taistelun jälkeen taakseni, mutta sitten Maldonadon jälkeen tulikin jo vähän enemmän tilaa.

Olisi ollut mahollisuudet taistella 15. tai 14. sijasta, mutta mitä hittoa kun tulee kaksi puncturea yhessä kisassa? Ilman mitään syytä? Radalla pysyin ja välillä kun en ihan valkoisten viivojen sisällä pysynyt, oli sielläkin asfalttia.

No, mutta illemmalla treenaamaan uutta tulokasta, New Delhiä.
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1571 : 10.10.2011 21:39 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Miten määritellään täydellinen katastrofi tässä pelissä? Oliskohan moottoririkko ekoissa harkoissa, toisien harkkojen viimeinen kiitos vesisateen, sama tahti kolmansissa harkoissa + puncture, aika-ajoissa sateessa tutulla sijalla viimeisenä, ja kisassa toiseksi viimeisellä kierroksella täysillä metsään. (Ja lipesin vähän siitä säännöstäni ettei niitä restartteja, mutta olikohan tuo kuin mones...) Että Spa on kyllä aivan ketun vaikea rata, botit meni menojaan, kisassa nousin vain lähdössä. Keskisektorillakin tuli takkiin mitättömät 6 sekkaa kierros. Sain Monzaan kisaan hieman järkevämmän vaatimuksen kuin 6 sija, pitää olla vasta 10. Aika-ajoihin tuli mahdoton, kiitos luvatun vesisateen. Ei mitään jakoa sijaa 24 korkeammalle, ellei sitten satu saamaan ensin kierrosta kuivalla...

Jotenkin mulle osuu miltei joka kisaan vettä, ainakin tässä vaiheessa kautta. Ja sateella en pärjää boteille lainkaan.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1572 : 11.10.2011 02:38 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili No eipä sen Lotuksen kehitys ollu menny eteenpäin, vaikka kaikki R&D objectivet tullu ajettua viime kaudella >:(.. Ainoastaan Trulli oli oppinut ajamaan talven aikana, ajoi nimittäin Australian aika-ajoissa sijalle 12. ajalla 1.25.2XX, kun edelliskautena ajoi reilusti yli 5 sekuntia hitaampia kierroksia. Itse sain ajaksi tasan 2,5 sekunttia huonomman ajan vaikka tuli puristettua kaikki irti siitä romusta. Eli onko tässä sitten mitään järkeä? Williamsit ajoivat 1.30. tuntumaan ja Renaultit 1.23. (Heidfeld tuli toiseksi aika-ajoissa).
Kai se on vaan pistettävä ura alusta ja vaihtaa talliksi Force India tai Williams ja muuttaa kisapituus 50%:sta 100%:n, kuten oli tarkotus pistää tälle toiselle kaudelle. Tuntuu, että tätä vauhtia ajan tolla Lotuksella kaikki loputkin 5 kautta urasta.

Onko muuten kuulunut mitään uutta tietoa siitä patchistä? Olis kiva tota co-op championshippiäkin koittaa..


« Viimeksi muokattu: 11.10.2011 02:49 kirjoittanut jjani »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1573 : 11.10.2011 15:57 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili Ekan kauden toinen podium unkarissa, kun olin kolmas. Alussa ajelin muistaakseni kuudentena ja varikon
jälkeen eteen tuli kierroksella ohitettavia ja muutama eellä ajava kuski jäi ruuhkaan ja pääsin ohittamaan.
Vettel oli jostain kumman syystä muutenkin hidas kun ohitin sen ja nousin kolmanneksi, liekköhän renkaat oli niin kuluneet sillä.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1574 : 11.10.2011 18:43 »
Pans91 F1 on parasta, lätkä tulee perässä! Jäsen Viestejä: 147 Basaaripisteet: 0 Profiili aika naurettavan helppoo kyl on AI vastaan ajaa tossa pelissä.. Voitin LEGEND tasolla maailmanmestaruuden ekalla kaudella Force Indialla.. Riitti että otti hyvän lähdön, ja peitteli AI kuskeja, kun ei ne osannu ohittaa.. Aloitin Virginillä uuden kisan niinikään Legendillä, ja ajan kisoissa sijoista 5-10... Ei hyvä.
''Sisu means big balls! It's like saying no matter how many times you fall down, you will keep getting up'' -Mikko Hirvonen
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1575 : 11.10.2011 19:35 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili
aika naurettavan helppoo kyl on AI vastaan ajaa tossa pelissä.. Voitin LEGEND tasolla maailmanmestaruuden ekalla kaudella Force Indialla.. Riitti että otti hyvän lähdön, ja peitteli AI kuskeja, kun ei ne osannu ohittaa.. Aloitin Virginillä uuden kisan niinikään Legendillä, ja ajan kisoissa sijoista 5-10... Ei hyvä.

Tuo AI:n eka kierros on kyllä uskomattoman hidas! Itse otan tahallaan "realistisen" startin eli yritän ajaa niin hitaasti kuin AI ekalla kierroksella. Varsin omituiseltahan tuo kuullostaa, mutta se lisää peli-iloa kummasti loppukisaksi, kun saa ajaa tosissaan AI:ta karkuun/kiinni.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1576 : 11.10.2011 20:21 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Jaaha, toinen sija kiitos Kamui Kobayshin. Jätkä ei käy varikolla koko kisan aikana. Muutenkin top 10 oli vähän sekava.

1. Kamui Kobayshi (14 lähtöruutu)
2. Kimi Raikkonen (1 Lähtöruutu)
3. Mark Webber
4. Nick Heidfeld
5. Vitaly Petrov
6. Rubens Barrichello
7. Fernando Alonso
8. Sebastian Buemi
9. Di Resta
10. Sergio Perez
.
.
.
23. Heikki Kovalainen
DNF Sebastian Vettel

mm. Hamilton oli 12 ja Massa 13, Button 16. SPA:n aika-ajoissa pitää olla 6 ja kisassa 3, säätöihin siis turvaudutaan. Onhan se kiva ,kun kysytään kysymystä aina, että onko minulla mestaruuteen mahdollista: Minulla on n. 83 pistettä Mark Webberiin eli eli, ei ole  ;D Nyt lempiradalleni, Spa:han. Ea-Rouge...aahh...  :P
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1577 : 11.10.2011 21:03 »
SuoBBis Jäsen Viestejä: 173 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsellä meni Silverstonen kisa penkin alle, mutta kärkikymmenikkö oli mielenkiintoinen..

1. Heidfeld (ruutu 10.)
2. Webber
3. Petrov
4. Alonso
5. Perez
6. Button
7. Schumi
8. Alguersuari
9. Buemi
10. Rosberg
____________________
11. Vettel
12. Massa
15. Sutil
16. Minä
____________________

DNF:Hamilton


Pieni WTF-ilme, kun Heidfeld tulee kierroksella ohi ja onkin kisan kärjessä...
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1578 : 11.10.2011 22:20 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla jonkun alkukauden kisan voitti vierailevana tähtenä pyörinyt Petrov. Muutenkin sekoittanut pakkaa siellä kärjessä aika kovin, ja jossain määrin pitäisin vähän yllättävänä että schumacherkin on siellä kovin toistuvasti. Tällä hetkellä mercedes kuskeista selkeästi parempikin.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1579 : 11.10.2011 23:08 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili Todella tyytyväinen, että alotin uudestaan uran Force Indialla.. Paljon mielenkiintoisempaa taistella siellä keskikastissa kuin ajaa Lotuksella sijoilla 15 tai enemmän kun eteen on sen reilut minuutti ja taakse sama :)
Melbournen aika-ajoissa sijalle 15. ja voitto tallikaverista puolen sekuntin erolla. Saas nähä miten kisassa menee..

E: Eka 100% kisa takana tässä pelissä.. Loppusijoitus 12. Ekalla kierroksella mutkassa 5 spinnasin ja syntyi kunnon ketjukolari, jonka seurauksena sitten oma etusiipi meni tuhannen päreiksi ja molemmat Mercedesit ja Williamsit keskeyttivät.. No onneksi Safety Car radalle ja pelasti oman kisan.. 8)


« Viimeksi muokattu: 12.10.2011 01:32 kirjoittanut jjani »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1580 : 12.10.2011 16:22 »
ieponi Jäsen Viestejä: 46 Basaaripisteet: 0 Profiili
aika naurettavan helppoo kyl on AI vastaan ajaa tossa pelissä.. Voitin LEGEND tasolla maailmanmestaruuden ekalla kaudella Force Indialla.. Riitti että otti hyvän lähdön, ja peitteli AI kuskeja, kun ei ne osannu ohittaa.. Aloitin Virginillä uuden kisan niinikään Legendillä, ja ajan kisoissa sijoista 5-10... Ei hyvä.

Jos liian helpolta tuntuu niin otahan ajoavut pois, tulee haastetta. Ite ajan seittemäntenä sarjassa ilman tcs/abs, eikä kyllä tunnu kovin helpolta, vaikka omasta mielestäni oonki hyvä kuski. ;D
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1581 : 12.10.2011 20:10 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Ensimmäinen kausi takana 100% kisoilla. Kuljettajissa olin 19., ja talli oli 10., eli niin kuin sen pitäisikin mennä. Parhaat sijoitukset 3x16. sija.

Tommonen mukava 60 tuntia meni ekan kauden vetämiseen  8) Nyt on uudet kujeet edessä. Melbourneen talli pisti tavoitukseksi aika-ajoista 13. ja kisasta 10. sija.. Että olisiko Lotus kehittynyt talven aikana niin paljoa? Saa nähdä, kun kohta lähden harjoituksiin.
Aikomuksena oli pitää joku viikon tauko, mutta eihän se ole mahdollista kun nyt vasta se mielenkiinto alkaa  :P

E: puol tuntia takana, ja fiilikset täsmälleen samat kuin jjanilla...

No eipä sen Lotuksen kehitys ollu menny eteenpäin, vaikka kaikki R&D objectivet tullu ajettua viime kaudella >:(.. Ainoastaan Trulli oli oppinut ajamaan talven aikana, ajoi nimittäin Australian aika-ajoissa sijalle 12. ajalla 1.25.2XX, kun edelliskautena ajoi reilusti yli 5 sekuntia hitaampia kierroksia. Itse sain ajaksi tasan 2,5 sekunttia huonomman ajan vaikka tuli puristettua kaikki irti siitä romusta. Eli onko tässä sitten mitään järkeä? Williamsit ajoivat 1.30. tuntumaan ja Renaultit 1.23. (Heidfeld tuli toiseksi aika-ajoissa).

Tais osat vaihtua Trullin kanssa täksi vuodeksi  :rollaus:


« Viimeksi muokattu: 12.10.2011 20:39 kirjoittanut Runner »
-"No can do!"
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1582 : 12.10.2011 23:04 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Kyllä oli todella hauskaa ajaa F1 2011 netissä, oikeiden porukan kanssa eikä peli bugaillut. 50% kilpailussa lähdin ruudusta 23 ja olinkin maalissa toinen, tallikaverini jälkeen  :lol: Turva-auto kaarteli neljäkertaa radalla ja aina osui kohdalleni. Aina ,kun olin vaihtanut renkaat, pahamti SC logo ruutuun. Ensimmäinen turva-auto nähtiin 2-3 kieroksella ja heti toinen tuli kierrokselle 7. Silloin mietimme, ajammeko koko kilpailun loppuun SC perässä. Onneksi turva-auto poistui radalta, pitemmäksi ajaksi. Koska lähdin viimeisestä ruudusta, otin Pehmetä renkaat, en super-pehmeitä. Huikeat 39 kierrosta kestin, auto ei edes hajonnut kertaakaan paitsi kerran, ohtin Alonsoa DRS -avulla pääsuoralla ja luulin Alonson luovuttaneen (kun oli jo melkein mutkassa) ,mutta hän olikin rinnalla ja pieni yhteenotto tuli ja etusiivestä pieni pala irti. Meitä oli 6 + 17, yksi sarjassassa oleva kuski puuttui. Lähtöruutuni oli sen takia, koska sain +10sij. penaltyn, kun Perez matelee ja tulen nopealla kieroksella suoraan häntä perseeseen ja saan siitä +10. Tiesin etten aijo ajaa kierroksen kierrosta, niin kostin Perezille tämän, ajoin häntä kylkeen. Yllätys, tahallisesta ei tullut penaltya. Hamilton lähti edestäni, hänet DSQ, mutta minulla oli penalty niin lähdin viimeisenä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1583 : 12.10.2011 23:19 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ensimmäinen kausi takana 100% kisoilla. Kuljettajissa olin 19., ja talli oli 10., eli niin kuin sen pitäisikin mennä. Parhaat sijoitukset 3x16. sija.

Tommonen mukava 60 tuntia meni ekan kauden vetämiseen  8) Nyt on uudet kujeet edessä. Melbourneen talli pisti tavoitukseksi aika-ajoista 13. ja kisasta 10. sija.. Että olisiko Lotus kehittynyt talven aikana niin paljoa? Saa nähdä, kun kohta lähden harjoituksiin.
Aikomuksena oli pitää joku viikon tauko, mutta eihän se ole mahdollista kun nyt vasta se mielenkiinto alkaa  :P

E: puol tuntia takana, ja fiilikset täsmälleen samat kuin jjanilla...

No eipä sen Lotuksen kehitys ollu menny eteenpäin, vaikka kaikki R&D objectivet tullu ajettua viime kaudella >:(.. Ainoastaan Trulli oli oppinut ajamaan talven aikana, ajoi nimittäin Australian aika-ajoissa sijalle 12. ajalla 1.25.2XX, kun edelliskautena ajoi reilusti yli 5 sekuntia hitaampia kierroksia. Itse sain ajaksi tasan 2,5 sekunttia huonomman ajan vaikka tuli puristettua kaikki irti siitä romusta. Eli onko tässä sitten mitään järkeä? Williamsit ajoivat 1.30. tuntumaan ja Renaultit 1.23. (Heidfeld tuli toiseksi aika-ajoissa).

Tais osat vaihtua Trullin kanssa täksi vuodeksi  :rollaus:


Taidanpa tietää mistä toi johtuu, että miksi huonoilla talleilla ei saa sopimuksia.. Sain koko Lotus kauden aikana level 6:n.. Kun kahden ekan kisan aikana Force Indialla level on jo 3, niin tuntuisi siltä, että peli olettaa kaikkien aloitustallien pystyvän samaan. Esim. Australiassa tavoitteet olivat 15. ja 12. Force Indialla, olin aika-ajossa ja kisassa juuri noilla sijoilla ja sain 2500xp viikonlopusta, enkä ajanut edes R&D objetivea kun sitä ei ollut.. Lotuksella jos tavoitteet olivat esim. 18. 15. ja ajoi juuri noille sijoille sai semmoset reilu 1000xp:tä  :/

Eli voit muutaman kauden joutua ajamaan Lotuksella ;D
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1584 : 13.10.2011 07:40 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili

Eli voit muutaman kauden joutua ajamaan Lotuksella ;D


Ei tuossa minulle ainakaan ole ollut ongelmaa, kerta lotuksella pääsee jo toisella kaudella Q2. Mieluummin ajan näin ja näen kehityksen kuin lopetan uran ja aloitan alusta. Sori vaan.
Ja tuosta Force Indiasta aika hassu juttu omassa urassani (jota en ole pitkään aikaan pelannut) niin kolme kisaa tainut ajaa ja joka kerta Di Resta on ollut aika-ajojen 24.
Ei vissiin siellä ole kovin oikeeseen suuntaan kehitys mennyt :)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1585 : 13.10.2011 14:16 »
jjani Jäsen Viestejä: 55 Basaaripisteet: 0 Profiili

Eli voit muutaman kauden joutua ajamaan Lotuksella ;D


Ei tuossa minulle ainakaan ole ollut ongelmaa, kerta lotuksella pääsee jo toisella kaudella Q2. Mieluummin ajan näin ja näen kehityksen kuin lopetan uran ja aloitan alusta. Sori vaan.

Ainoo ongelma tossa vaan oli, että omassa tapauksessa Lotuksen kehitys ei ollut mennyt eteenpäin. Korkeintaan puolen sekuntin aikaparannus, ja kun eroa edelläoleviin, kuten Williamsiin oli enne n. 2sek niin nyt se oli 1,5sek..

tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1586 : 13.10.2011 14:28 »
Driver7 Jäsen Viestejä: 34 Basaaripisteet: 0 Profiili
aika naurettavan helppoo kyl on AI vastaan ajaa tossa pelissä.. Voitin LEGEND tasolla maailmanmestaruuden ekalla kaudella Force Indialla.. Riitti että otti hyvän lähdön, ja peitteli AI kuskeja, kun ei ne osannu ohittaa.. Aloitin Virginillä uuden kisan niinikään Legendillä, ja ajan kisoissa sijoista 5-10... Ei hyvä.

Jos liian helpolta tuntuu niin otahan ajoavut pois, tulee haastetta. Ite ajan seittemäntenä sarjassa ilman tcs/abs, eikä kyllä tunnu kovin helpolta, vaikka omasta mielestäni oonki hyvä kuski. ;D
Must kyl tuntuu ettei pans vedä ajoapujen kaa :lol:
Live for speed, best sim ever :)
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1587 : 13.10.2011 20:35 »
C?NSCRIPT Jäsen Viestejä: 48 Basaaripisteet: 0 Profiili Aika surkea viikonloppu takana Singaporessa. Koskakohan tulee tarjousta vähän paremmista tiimeistä, näyttöjen pitäisi ainakin riittää niihin. Vaikka Singaporessa olinkin vasta 21, eli pisimmälle päässyt keskeyttäjä. Ekassa mutkassa kolaroineet Alguersuari ja Perez putosivat siinä pois, ja kuudennella kierroksella kun tulin varikolta tööttäsin ensin yhteen muuriin, ja hetken päästä toiseen muuriin. Sitten alkoikin mahdoton operaatio, ajaa se auto ilman eturenkaita varikolle. Molemmat puhki. Vauhtia piisasi mutta jarruja ei ollut käytännössä lainkaan, ja auto ei ohjannut kuin ykkössellä. Ambrosion vein sitten jossain mutkassa mukanani seinään, oma kisa jatkui vielä pari mutkaa tuon jälkeen, Ambrosio jäi siihen paikkaan. Ja tulihan siitä nyt penalttiakin mulle, mutta se ei koskaan toteutunut.
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1588 : 15.10.2011 09:51 »
peni Jäsen Viestejä: 287 Basaaripisteet: 0 Profiili PLF1 sarjan uusi kausi alkaa nyt täysin nollilta. Oletko kiinnostunut?

Ilmoitautuminen alkaa tänään kello 19:00 täällä: https://www.pelaajalauta.fi/forum/peliseura/plf1-sarja-(ilmoitautuminen-kaynistyy-tanaan-kello-1230)/


« Viimeksi muokattu: 15.10.2011 10:54 kirjoittanut peni »
tallennettu
Vs: F1 2011 | virallinen topic « Vastaus #1589 : 15.10.2011 17:26 »
ChiliTikka Jäsen Viestejä: 2 Basaaripisteet: 0 Profiili Mitähän mulla just tapahtu, ajoin kauden kolmatta aika-ajoa, osio 2. Shanghain radalla. Osio loppuu, jäin 17 sijalle, painan Continue ja sit olenkin yhtäkkiä Istanbulin ensimmäisessä harjoituksessa!?!?!? Oltiinko minuun niin pettyneitä että lennätettiin suoraan Turkkiin vai mitä ihmettä?? :D
tallennettu
Sivuja: 1 ... 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines