Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Devil May Cry 4 -julkaisu: 08.02.2008
  • Devil May Cry 4 -julkaisu (PC): 11.07.2008
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: Devil May Cry 4  (Luettu 6472 kertaa)
Devil May Cry 4 « : 05.02.2008 18:53 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili DMC4:sta johonkin puoleen väliin. Täytyy sanoa, että olen vähän pettynyt.

Ensinnäkin tasosuunnittelu on aivan suolesta. Jopa syvemmältä perseestä kuin DMC3:ssa, jossa sentään oli joku tolkku siitä, mihin pitää mennä. Järkyttävää edestakaisin rämppäämistä pimeissä käytävissä tekemässä täysin järjettömiä puzzleja. Odottakaapas kun pääsette melomaan sitä patsassysteemiä joihinkin helvetin esteisiin. Ei vittu.

Hahmosuunnittelu on myös paskaa. Nero on ärsyttävä idiootti (ei hyvällä tavalla kuten teini-Dante DMC3:ssa) ja kaikki tähän asti vastaan tulleet hahmot ovat ilmeisesti Lost Planetin hahmosuunnittelijan luomia. Eli täysin hengettömiä spedejä. Ehkä Trish ja Lady piristävät, kun joskus ilmaantuvat.

Myös DMC-pelien vakio-ongelma, kamera, on ottanut ensimmäistä kertaa päähän. Kuin myös se, että joutuu aloittamaan koko helvetin tason alusta, jos häviää vaikka bossille, joka mättää sinulta kaikki energiat, vaikka voittoon tarvittaisiin yksi isku. Tason joka koostuu pelkästä ravaamisesta samalla, kun hakataan toivottomat hiekkasäkit pois tieltä.

Ehkä olen vain tulossa vanhaksi.


Noh, bossit ovat olleet suht hyviä, ja Neroltakin on suurin osa liikkeistä vielä avaamatta. Dante on vasta tulossa. Mutta näillä näkymin jää kauaksi ykkösosan kaltaisesta kokonaisuudesta, jonka jaksoi aina pelata alusta loppuun.

Joel-EDIT: Leikkasin tästä DMC4–keskustelusta oman aiheen. Jotkut viestit jouduin jättämään tuonne ”Mitä peliä pelasit viimeksi” –aiheen puolelle, mutta koittakaa kestää.


« Viimeksi muokattu: 10.02.2008 12:20 kirjoittanut Joel-san »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #1 : 05.02.2008 19:00 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kuin myös se, että joutuu aloittamaan koko helvetin tason alusta, jos häviää vaikka bossille, joka mättää sinulta kaikki energiat, vaikka voittoon tarvittaisiin yksi isku.

WeeTeeäF... Miksi juuri eilen gaffista luin, ettei tarvitsisi? :???:

No persettä jos näin on. Sama juttu puzzlejen kanssa. Ja eestaasravaamisen. Eli kaikki elementit mistä en DMC3:ssa pitänyt? Check...
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #2 : 05.02.2008 19:20 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Kuin myös se, että joutuu aloittamaan koko helvetin tason alusta, jos häviää vaikka bossille, joka mättää sinulta kaikki energiat, vaikka voittoon tarvittaisiin yksi isku.

WeeTeeäF... Miksi juuri eilen gaffista luin, ettei tarvitsisi? :???:

No persettä jos näin on. Sama juttu puzzlejen kanssa. Ja eestaasravaamisen. Eli kaikki elementit mistä en DMC3:ssa pitänyt? Check...

Niin minäkin käsitin ennen kuin aloin pelaamaan. Toki jos ylikallis yellow orb löytyy taskusta, niin saa jatkaa heti samasta paikasta.

Myös vaikeustaso saattaa vaikuttaa. Itse pelaan Devil Hunterilla, joka on alun vaikeustasoista se vaikeampi.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #3 : 05.02.2008 20:15 »
Cyrus Jäsen Viestejä: 904 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Joo backtrackaaminen, ylimääränen seikkailu ja paskat tasoloikat ei kuuluisi näihin peleihin, mutta minkäs teet. Paskaa saat niskaan, jos et niitä lisää, kun peli on "ihan liian lineaarinen" ja "tasosuunnittelu on aivan liian yksinkertaista". Itseänikin vitutti kolmosessa se aivan turha sekoilu, kun olisi vaan halunnut piestä örkkejä kumoon, sama homma Ninja Gaidenissa.
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #4 : 05.02.2008 21:08 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Eikun olihan tossa checkpointti ennen bossia. Luulin, että koko kenttä olisi alkanut alusta, koska kaikki näyttää samalta. Eli ei hätää, saa kikkailla ihan rauhassa. :)
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #5 : 07.02.2008 01:29 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili DMC:n paska läpi.

Massoille tarkoitettu teiniangstitarina hengettömillä hahmoilla, hirveällä tasosuunnittelulla ("koska meillä ei ole aikaa tai resursseja luoda muita pelialueita kuin nämä vittu-täällä-näe-mitään-pimeät paskakäytävät, pelaa koko ensimmäinen puolisko uudestaan Neron sijaan Dantella, jolla peli on vielä puolet helpompi onpa harvinaislaatuisen paska lause"), aikaa ja hermoja kuluttavan teennäisillä puzzleilla, ei-syvällä pelimekaniikalla, ankeilla bosseilla, jotka joutuu mättämään kolme kertaa pelin aikana ilman nousua vaikeustasossa, antikliimaksilla lopulla ja kaikkea siltä väliltä, kunhan ei ole positiivista. No graffat oli kivat silloin kun näki jotain. Ja Tom Cruise -kopio Dantena oli yllättävänkin osuva.

Tossa vielä muutama esimerkki, miksei tätä peliä seuraa vuosien päästä laaja superplay-skene.

Smockin' Suck Style!!!



The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #6 : 07.02.2008 08:22 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Heh no eipähän tarvitse varautua kuin yhteen läpipeluuseen.

Lainaus
This shit depresses me because when games like Viewtiful Joe or God Hand come along which are truly works of genius in terms of mechanics they flop, same like DMC3; that game is worth it's weight in diamond encrusted cocaine but do people appreciate it? Do they ****.

Ei se ihan turha jätkä ollutkaan.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #7 : 07.02.2008 10:00 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
teiniangstitarina hengettömillä hahmoilla
Samaa kaavaa siis noudatettu.

No pitää silti käydä tekele tänään poistamassa. Ainoa tämän tyyppinen peli mitä ehtii tänä vuonna pelaamaan, niin se on kai pakko pelata.
Play-Asia
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #8 : 07.02.2008 10:14 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
teiniangstitarina hengettömillä hahmoilla
Samaa kaavaa siis noudatettu.

Pelaa se ykkönen ja sula.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #9 : 07.02.2008 10:28 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili
DMC:n paska läpi.

Pahus, kuullostaa kieltämättä pahalta. Varsinkin linkkisi takana olleiden perustelujen takia. Eli mikäli ymmärsin oikein niin peli on ehkä pikkuisen aiempaa helpompi mutta samalla epäreilu ja "random" (jos pelaaja ei voi tarkkaan tietää tilannetta milloinkaan niin silloin se on randomia). Tarinan, musan ja yleisen designin jätän kommentoimatta koska ne eivät minua kuitenkaan häiritse (päinvastoin) vaikka joillekin ne tuntuvat olevan kova pala.

Samoilla linjoilla kuitenkin kuin Rocky, enköhän minäkin pelin parissa ainakin jossain määrin viihdy. Varsinkin kun täytyy tunnustaa, että en ole mikään varsinainen Dante Must Die -veteraani, jolloin äänivihjeiden perusteella parrytaminen on minulle vähän vieraampaa (mainittakoon nyt, että kyllä sitäkin tapahtuu... DMD ei vaan ole ehkä paras paikka aloittaa Royal Guardin tositreenausta). Eli mikäli tästä voi nyt jotain päätellä niin peli on massoille ehkä hivenen sopivampi kuin aiemmat mutta samalla pelisysteemi ja random viholliset rampauttavat koko sarjan alkuperäisen idean. Mutta jooh, saas nähdä, ehkä kukaan ei vaan vielä osaa...
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #10 : 08.02.2008 02:41 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili Jooh DMC4 jörähti läpi.

Mielipiteet kulkee aika pitkälti samaa linjaa kuin Scarffilla. Nerolla oli kiva aloitella peliä, mutta hommaa hiipuu vähintään siihen kun huomaa ettei emopojassa ole mitään kovin syvällistä(pelattavuudessakaan). Ihan kiva että vaihoitte Danten(DMC3) kuusi tyyliä ja helvetinmoisen kasan ase-optioita yhteen tyhjänpäiväiseen kouraan, jolla voi tehdä kaksi liikettä. Danten chaptereista tuli nautittua huomattavasti enemmän, vaikka kaverin liikkeitä onkin nerffattu ja poistettu.
Bosseja on mukaan mahtunut kourallinen ja niitä sitten kierrätetään siellä sun täällä... Mukana oli pari loistavaa ja pari umpipaskaa. Varsinkin viimeinen oli varmaan vuosituhannen pahin pettymys. Hyi helvetti.

Aika sekalaiset fiilikset tästä tekeleestä loppujen lopuksi jäi. Dantella on edelleen helvetin kiva pelata. Neron voivat Capcomilla tunkea vaikka Munduksen perseeseen, hyödytön hahmo.

Niin ja se vihujen äänivihdeiden puuttuminen on oikeasti aivan perseestä.
"You must never hesitate!"
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #11 : 08.02.2008 11:09 »
Zuor Jäsen Viestejä: 180 Basaaripisteet: 2 Profiili Mitenkäs on siinä DMC4:ssa ne alueet missä liikutaan? Onko yhtä synkkää ja tylsää paskaa mitä kolmososassakin?
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #12 : 08.02.2008 15:23 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mitenkäs on siinä DMC4:ssa ne alueet missä liikutaan? Onko yhtä synkkää ja tylsää paskaa mitä kolmososassakin?

Alueet oli minun mielestä varmaan se ainoa asia mikä on parempi kuin kolmosessa. Mukavan pirteitä ja valoisia alueita on paljon. Tosin pelin keskellä on monta Chapteria jossain helvetin pimeässä Linnassa missä pitää kulkea edestakaisin tietämättä paskaakaan onko se oikea suunta. Ne chapterit kusi.
"You must never hesitate!"
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #13 : 09.02.2008 18:06 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Läpi meni teiniangstailusarjan neljäs osa. Devil Hunterilla pelailin ja ei se erityisen haastava ollut. Kyllähän tuon läpi jaksoi pelata, mutta en usko että kestääkö tämä niin hyvin kulutusta mitä esim. Ninja Gaiden on kestänyt. Saa nähdä nyt jaksaako tuota alkaa vääntämään niillä uber(?)vaikeusasteilla.

Molemmilla pelleillä oli ihan kiva pelata, vaikka Svanten Gilgamesh tuottikin pahan pettymyksen. Pari hyvää bossia löytyi ja pari helvetin paskaa. Normivihupuolella oli loppujen lopuksi aika köyhää menoa. Nuo paskat puzzlet eivät ehtineet vituttamaan toisin kuin koukkukädellä heiluminen.

Voisi heittää Ninja Gaiden Blackin takaisin koneeseen...
Play-Asia
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #14 : 09.02.2008 19:13 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo uusi DMC2 varmistettu. Devil Hunter näyttäisi olevan "easy" ja pari pomoa meni tuossa ensi-yrittämällä ilman, että tuli edes hiki. Välidemot paskaa, musa paskaa (paitsi Goddes of time), hahmot paskaa, uudet aseet paskaa, grafiikka paskempaa kuin ripuli, viholliset käsittämättömiä sekasikiöitä, viholliset liian kestäviä ja helppoja ja Nero on Zero.

Tämän genin suurin pettymys. Itseasiassa melkein yhtä suuri kuin kakkonen, mutta on tämä sentään vähän enemmän pelattava kiitos  sulavan pelisysteemin.

Mutta siis paineet HD-koneen ostamiseen hävisi taas joksikin aikaa. Tekken6.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Devil May Cry 4 « Vastaus #15 : 10.02.2008 12:45 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili DMC4 hujahti läpi. Kyllä tuo kokemus minulle selkeästi plussan puolelle jää ja tulee varmasti hakattua vielä lisääkin. Tosi kovana jannuna ja DMC-veteraanina aloitin pelin tietty Devil Hunterilla ja olihan se nyt aika löysää kamaa kolmosen normaaliin verrattuna (vaikka puhuttaisiin DMC3:n EUR/JPN -normaalista...). Eniten hikoilua aiheutti toinen kohtaaminen punatakkisen miehen kanssa, siihen en keksinyt mitään hienoa ja ainoaksi toimivaksi vaihtoehdoksi jäi huorata nopeasti Splittiä (ilmassa R1+eteen+tapponappi, siis todella pienestä hypystä jolloin liike tulee nopeasti), jossa yhdistyi hyppykuolemattomuudet ja valtaisa knockback. Muutoin pomotaisteluita jopa odotti pienellä innolla, eikä pelolla niinkuin kolmosessa, ja suurin pettymys oli Agnuksen lasipalatsi lentävine puukkoineen, se oli tylsä ja tuntui vähän hankalalta jopa kun ilmatila oli jatkuvasti täynnä teräviä esineitä.

Koska en todennäköisesti tässä(-kään) pelissä pysty/jaksa vääntää DMD:tä läpi niin tuo paljon parjattu äänivihjeiden puuttuminen ei ole toistaiseksi päässyt häiritsemään. Ja kuten joku jossain totesikin, niin ehkäpä se on vaan hyväksyttävä, että tässä pelissä ei Royal Guardilla huorata ja etsittävä uusia lähestymistapoja (ja uskon vahvasti, että niitä löytyy). Nerolla oli todella mukava pelata, tuntui hyvältä ratkaisulta rajoittaa aseistus yhteen settiin, josta sitten otetaan mahdollisimman paljon irti. Kuten jotkut ovat sanoneet niin DMC1-fiilis on läsnä ja johtunee osittain juuri tästä. Liikkeitä on riittävästi (en ole edes ihan kaikkea vielä saanut) ja IR on hauska lisä, onpahan joku nappi naputettavana kun ei Nerolla Royal Guardia ole eikä sitä tarvitse kun lvl3 EX-liikkeet paiskovat vihollisia pitkin pitäjää. Dante tuntui aluksi kömpelömmältä useista tyyleistä huolimatta mutta kunhan sain Gilgameshin ja eritoten sen Full Housen (ilmassa kuritusnappia) suoman liikkuvuuden yhdistettynä aseiden vaihtoon niin johan alkoi tyylimittari nousta ja viholliset kärsiä (Luciferin saaminen sitten "yllättäen" rampauttaa weapon switchingin ainakin minulta: "nyt kerran R2:sta, nyt kaksi kertaa EIKU...!")

Pakolliset mielipideväännöt ja megaprovoilut loppuun: Musat rokkaa niin kuin kolmosessakin, hahmot ovat siistejä ja välipätkien toiminta on hienoa. Typerät one linerit istuvat pelin asenteeseen ja ääninäyttely on jees (myös silloin, vaikka jostain kumman syystä pitäisi dialogia hölmönä...). Danten aseistus on jotain muuta... mutta ihan hyvällä tavalla. Pakollinen Ifrit-kopio löytyy ja Lucifer on öh... hauska ainakin, käyttäkelpoisuudesta en vielä tiedä. Pandora on niinikään hieman hassu ja tuntuu vaikealta käyttää, varsinkin kun se on pyssykkä niin tarvii Gunslingeriä aina välillä. Ovatpahan kuitenkin erilaisia kuin missään muussa pelissä. Grafiikoissa silmiin sattui eniten metsikön väreilevät varjot, muutoin ulkonäkö ajoi asiansa. Kentistä kieltämättä hehkui pieni mielenkiinnottomuus mutta onneksi huhutut "puzzle-osuudet" eivät sitten ollutkaan mitään ihmeellistä, vaikka jossain muuta väitettiin. Noppapelit ärsyttivät suorastaan paljon, jos tämä olisi PS2-peli niin vaihtaisin sen kyseisissä kohdissa 50Hz-tilaan saadakseni haluamani numeron... Mitä vikaa siinä kolmosen Mega Man-kentässä oli?

Siinäpä sitä, tänään varmaan jatkan Humanilla tienatakseni vähän sieluja jos jonkinlaisia, luulis hurahtavan aika äkkiä läpi, muutaman kentän olenkin jo pelannut silläkin.
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #16 : 10.02.2008 13:32 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Paloiko kenelläkään muulla health-palkki ruutuun? Itsellä jäi pelailun jälkeen vähäksi aikaa aina violetin värinen haamu health-palkista. Eilen vähän pidemmän session jälkeen se myös pysyi siinä kauemmin, mutta lähti häipyi sitten muutamassa tunnissa. LCD-näyttäihinhän ei periaatteessa voi palaa mitään lopullisesti, mutta tämmöisiä väliaikaisia haamukuvia näköjään voi tulla.

E: Missään muussa pelissä ei ole näin käynyt. Eikä myöskään tietokonekäytön yhteydessä.
Play-Asia
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #17 : 10.02.2008 14:35 »
despo Jäsen Viestejä: 5 303 Basaaripisteet: 9 Profiili Olenko ainut ihminen Shintan lisäksi, joka itse asiassa piti pelistä? Itsekin olen aika samoilla linjoilla Shintan kanssa. Pelissä on vikansa, mutta minusta se on silti ihan hyvä peli.

Kuten olen jossain jo sanonutkin, minulla ei ole juurikaan historiaa DMC:n kanssa ja kolmonenkin meni läpi ensimmäistä kertaa tuossa jokunen päivä sitten. Minulle ei siis ollut kovinkaan kova kolaus esimerkiksi se, että en päässytkään pelaamaan tätäkin peliä kokonaan Dantella lävitse.

Oikeastaan ainoat asiat, jotka jossain määrin häiritsivät olivat backtrackkaaminen ja se, että samoja bosseja todellakin tapeltiin jopa kolmekin kertaa (Berial, Agnus...). Yllättäen Nero eikä Dantekaan käynyt hermoille, toisin kuin kolmosen teini-Dante joka oli välillä aika helvetin ärsyttävä. Pidin molemmilla pelaamisesta, vaikka Nerolla pelaaminen olikin ehkä helpompaaa Devil Bringerin vuoksi. Ne käden avulla pomppimiset olisi voinut jättää pois, mutta eipähän niihin hirveästi energiaa/aikaa kulunut. Mielestäni grafiikka oli varsin komeaa, turha sitä ainakaan on paskaksi haukkua. Metsän varjot olivat kyllä vähän kökköjä. Musiikista tykkäsin myös ja välidemot ja niiden toiminta on välillä todella upeaa.

Sanoisin, että pidin tästä enemmän kuin edellisestä osasta. Päähahmo(t) eivät olleet niin ärsyttäviä ja sekä juoni että miljöö oli paljon kiinnostavampi. Sanokaa, mitä sanotte mutta pidin Nerosta huomattavasti kolmosen Dantea enemmän. Ehkä pidin tästä juuri sen takia enemmän että, toisin kuin monet muut täällä, en ole mikään sarjan pitkäaikainen fani, joten tämän pelin "epä-DMC:mäisyys" ei haitannut.
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #18 : 10.02.2008 14:53 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Olenko ainut ihminen Shintan lisäksi, joka itse asiassa piti pelistä? Itsekin olen aika samoilla linjoilla Shintan kanssa. Pelissä on vikansa, mutta minusta se on silti ihan hyvä peli.

Ihan ok peli, mutta paska DMC-sarjan peliksi. Sarjalle kävi kuten aivan liian monelle pelisarjalle nykyään, siitä tehtiin jotain, mitä se ei alunperin ollut. Tasosta kertoo se, että tällä hetkellä haluan mielummin palata japsi-DMC1:n pariin (60Hz), kuin koskea DMC4:seen.

Noh, toivottavasti Ninja Gaiden 2 lunastaa lupaukset.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #19 : 10.02.2008 14:59 »
tuhis Vieras Kaikesta tulee paskaa.

Ruoastakin.
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #20 : 10.02.2008 15:04 »
Qtulhu Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllähän tämä ihan hyvä peli on, mutta sarjan toiseksi huonoin osa joka tapauksessa. Toki selkeästi parempi kuin 2. Nero on päähahmona melko mitäänsanomaton emokid eikä Danten särmikkyyttä oikein löydy. Pelin juoni on vähän niin ja näin, mutta miljööt monelta osin voittavat kolmosen tapahtumapaikat. Grafiikasta ei myöskään löydy juuri motkotettavaa. Neron ja valitettavasti Dantenkin rajoitettu liikemäärä ja vähentyneet aseet toki hieman harmittavat kun muistissa on kolmosen monipuolisuus tällä saralla. Vaikeustaso on hieman laskenut, mutta tämän seurauksena katosivat äänivihjeet ja se ei täysin miellytä meikäläistä. Mitään infernaalisen vaikeata pelissä ei ole vielä vastaan kävellyt toisin kuin eräät kolmosen pomot jotka aiheuttivat hiusten haromista ja ennenaikaista harmaantumista. Läpijuostavan helpoksi en peliä silti haukkuisi vaan kyllä tästä haastettakin löytyy välillä.

Teknisellä puolella peli on mennyt luonnollisesti eteenpäin, mutta valitettavasti pelimekaniikan ja hahmogallerian puolella on otettu hieman takapakkia. Pelattavuuden sulavuus on toki säilytetty, mutta taistelu on monotonisempaa kuin aiemmin eikä tuolla Neron Devil Bringerillä pomppiminen pidemmän päälle napannut. Silti ihan hyvä ja viihdyttävä peli, mutta lievä pettymyshän tämä on. DMC-sarjassa tuntuvat parhaiten onnistuvan parittoman luvun omaavat osat.
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #21 : 11.02.2008 08:19 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Nojoo nyt vähän lisää pelanneena pitää sanoa, että kyllä tätä pelaa ja välillä jopa nauttiikin siitä pelaamisesta. Siltikin potentiaali on monelta osin hukattu ja Nero on vain paska hahmo. Tosin IR on hyvä lisä ja tuo kyllä mielenkiintoa perusvihollistenkin mättämiseen.

Välidemoista on harmillisesti kadonnut kaikki taika. Bullet-time heilumista ja tissejä kyllä riittää, mutta ei tämä vain tunnu jotenkin ykkösen ja kolmosen tapaan "campilta". Naurettavalta lähinnä (sillä erotuksella, että ei naurata)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #22 : 11.02.2008 16:02 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Pelasin juuri Son of Spardalla muutaman missionin ja huomasin, että sillä vaikeusasteella saa pelata jotku bossit ainakin 5 kertaa yhden pelin aikana. Seuraavaksi taitaa olla ensimmäinen viidakkokenttä ja olen joutunut jo 3 kertaa pieksämään sammakko-bossin.
Play-Asia
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #23 : 11.02.2008 16:42 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Pelasin juuri Son of Spardalla muutaman missionin ja huomasin, että sillä vaikeusasteella saa pelata jotku bossit ainakin 5 kertaa yhden pelin aikana. Seuraavaksi taitaa olla ensimmäinen viidakkokenttä ja olen joutunut jo 3 kertaa pieksämään sammakko-bossin.

Loistavaa pelisuunnittelua.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #24 : 11.02.2008 17:06 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Perkeleen japsit. Pisteiden perässä pelaaminen voisi olla ihan mukavaakin touhua, jos olisi edes jotain mahdollisuuksia pärjätä listoilla.  :rollaus:

E: Jaahas, eipä Devil Triggeroidu vastustajat Dante Must Diella tässä pelissä. Mitä vittua? Eli eipä taida olla siinäkään haastetta sitten.


« Viimeksi muokattu: 11.02.2008 17:11 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #25 : 11.02.2008 18:29 »
Shinta Playing to win Jäsen Viestejä: 67 Basaaripisteet: 0 Profiili
E: Jaahas, eipä Devil Triggeroidu vastustajat Dante Must Diella tässä pelissä. Mitä vittua? Eli eipä taida olla siinäkään haastetta sitten.

Täh? Kyllä niiden pitäisi, ainakin ympäri foorumeiden puhutaan DT vihollisista (ja DT pomoista). Itse en ole vielä asiaa päässyt tarkistamaan kun on Son of Spardakin aloittamatta (joo, joo ihan kohta, on se peli tossa päällä jo!) Jos tuohon linkkaamaasi videoon perustit tämän olettamuksen niin ehkäpä se DT aktivoituu vain tietyn ajan päästä, eikä niin kuin kolmosessa jossa tapettuasi ylipäätään jotakin olit kusessa, ja koska tuo jamppa nyt vähän niinku tappoi kaiken sekunnissa niin DT ei vain ehtinyt aktivoitua.
Ajanhukkaa ajatuksella - Shintan blogi
tallennettu
Re: Devil May Cry 4 « Vastaus #26 : 11.02.2008 21:25 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili
Täh? Kyllä niiden pitäisi, ainakin ympäri foorumeiden puhutaan DT vihollisista (ja DT pomoista). Itse en ole vielä asiaa päässyt tarkistamaan kun on Son of Spardakin aloittamatta (joo, joo ihan kohta, on se peli tossa päällä jo!) Jos tuohon linkkaamaasi videoon perustit tämän olettamuksen niin ehkäpä se DT aktivoituu vain tietyn ajan päästä, eikä niin kuin kolmosessa jossa tapettuasi ylipäätään jotakin olit kusessa, ja koska tuo jamppa nyt vähän niinku tappoi kaiken sekunnissa niin DT ei vain ehtinyt aktivoitua.
Vaikka systeemi olisi noinkin, ei se toimi. Hakkaat kaikki viholliset helvetin nopeasti, jos et kerkeä ja satut kuolemaan saat homman heti edellisestä huoneesta uusiksi.

Itse koittelin tuota Son of Spardaa ja samaa helppoa pullamössöähän tämä. Berial oli Devil Triggerin kanssa naurettavan helppo.

Täytyy sen Capcominkin kai joskus mielistellä kasuaalipelaajia.
"You must never hesitate!"
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines