Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Dark Souls Remastered - PC, PS4, Xbox One: 25.05.2018
  • Dark Souls Remastered (Switch): 19.10.2018
Sivuja: 1 ... 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20
Tulostusversio
Aihe: Dark Souls  (Luettu 171315 kertaa)
Vs: Dark Souls « Vastaus #420 : 06.05.2015 15:22 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Kyllä tämä nousee itselläni yhdeksi kaikkien aikojen peleistä. Mitä enemmän pelaan, sen paremmalta tuntuu. Dark Souls 1:ssä on parempaa kenttäsuunnittelua ja tunnelma, mutta ei tämä muuten mielestäni häviä sille juuri yhtään. Varmaan parempikin tämän Ps4-version myötä. Bloodbornella ei ole mitään jakoa tätä vastaan. Ostin molemmat yhtä aikaa ja pelkästin että tämä jää pienelle huomiolle, mutta kävikin juuri toisinpäin. Yli tuplasti pelannut jo enemmän Dark Souls 2:sta.

Harmi vaan että se downgrade tapahtui. Moni pisti pelin boikottiin jo pelkästään sen takia. Oliko sille edes mitään syytä kerrottu? Vai oliko Xbox 360 ja Ps3 vaan liian tehottomia sille. Ei tosin selitä PC ja Ps4-versiota, vaikka niissä valaistusta korjattiinkin jonkin verran.

Kyllät tätä paljon mieluummin siltikin katselee kuin tusina kaljupää marineräiskintöjä.Muutamia screenshotteja tuli otettua:

















« Viimeksi muokattu: 06.05.2015 16:09 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #421 : 06.05.2015 16:11 »
Siegmeyer Jäsen Viestejä: 131 Basaaripisteet: 0 Profiili Koko pelin framerate olisi viime genin  konsoleilla ollut silkkaa blighttownia, jos downgradea ei olisi tehty.

Kraidin tavoin pystyn itsekin ymmärtämään Das2:sen olevan huomattavasti nautittavampi peli niille, joille lore ei ole ollut koskaan tärkeä osa sarjan viehätystä. Pelin hidastempoisuus itselleni on toinen seikka josta en todellakaan diggaa, vaikka asiaa voikin auttaa änkemällä tonneittain sieluja adaptibilityyn.

 Itsestään katoava HUD oli kyllä yksi pelin monista pienistä hyvistä uudistuksista, en tajua miksei sitä voitu kopioida Bloodborneen.
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #422 : 06.05.2015 16:42 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Kuten Siegmeyer jo sanoikin, niin peliä oli pakko downgradettaa siksi, että se pyörisi kohtuullisesti PS3:lla ja Xbox 360:lla. Jopa Bloodbornea on aavistuksen verran saatettu downgradettaa joissain jutuissa (kuten taustat ja pienet valaistukseen liittyvät yksityiskohdat), jotta se pyörisi edes niin hyvin PS4:llä mitä se nyt pyörii. Tai ainakin olen tullut tähän tulokseen, kun olen verrannut screenshoteja sekä videoita lopulliseen peliin, nimittäin tuntuu siltä kuin peli olisi toki selvästi nätimpi kuin ensimmäiset videomateriaalit siitä, mutta sitten taas kun katsoo joitain E3:n aikaisia videoita, niin lopullisesta pelistä näyttäisi olevan vähennetty ainakin hieman tuota "utuisuutta" (jokin filtterijuttu kai). Ilmeisesti peliin piti myös tulla jonkinlainen juttu, jonka avulla pystyy muuttumaan petomuotoon.

Mutta eipä tuo nyt niin vakavaa ole.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #423 : 09.05.2015 19:57 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Hommasin nyt tuon PS4-version itsekin ja aika kovaa tahtia on tullut tänään pelailtua. Edelleen varsin toimiva peli, vaikka ne tietyt jutut vaivaavatkin. Oli kyllä aikamoista siirtyä taas Bloodbornen pelityylistä tähän hidastempoisempaan, itse asiassa huomasin monesti ajattelevani mielessäni "kun on niin hidas", jos vihollinen ehtikin käydä päälle, vaikka miten rollailin ja huidoin miekalla.

Tämä uudistettu versio on kieltämättä osoittanut jo olevansa parempi joissain asioissa (esimerkiksi esineiden sijoittelu). Olisivat kuitenkin saaneet siirtää sen Faraam Setin paikkaa myös...
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #424 : 10.05.2015 01:56 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Työstän invade-hahmoa, mikä kuuluu Brotherhood of Blood-covenanttiin. Tällä en siis kumartele vastapelaajia lorensa puolesta, ja nyt yritänkin ensimmäistä kertaa saada 300 tokenia kasaan jotta saavutan järjestön kolmannen rankingin.

Melee/maagi-hahmolla on hauska pelata, otin vähän videota osviitaksi:
https://www.youtube.com/watch?v=pXOzZt4RqZA


« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 02:01 kirjoittanut Riffe »
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #425 : 10.05.2015 10:02 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili DS1:ssä pelasin ihan järjettömällä tankkerilla. Ds2 on niin erilainen pelata, kun hahmona on myös kevyt meleen ja maagin sekoitus. Aika iso valikoima erilaisia taikoja tässä pelissä, joita on mukava testailla. Spellejä on varmaan 30 erilaista, miracleja saman verran + vielä pyromancyja ja hexejäkin aika paljon. PVP:hen olen yrittänyt tutustua ekaa kertaa hiukan enemmän, mutta ei kyllä vaan pärjää. Tulee välillä kyllä semmoista porukkaa vastaan, että hajoilee vaan. Pellehattu päässä ja muuten alasti ja ties mitä.

Nyt on tullut pelattua kohta 60h suhteellisen lyhyessä ajassa ja alkaa tulla jo peli uniin.  :lol: Last Giantin hakkasin eilen siellä unessa ja nyt vissiin olisi yksinpeli hyvin lähellä taputtelua vaille valmiina. Tosin Smelter demon ja se haahuileva kuningas siellä huoneessa pitäisi vielä hakata ennen sitä. Lisäksi kokeilin kerran ancient dragonia, eikä ollut mitään saumaa. Turpaan tuli että tukka lähti. Löysin myös jollekin DLC:lle alueelle, jossa vaikeustaso räjähtää ihan kunnolla ylöspäin. Oli kyllä hemmetin tyylikkään näköinen paikka. Pelin viimeinen se Dragon-paikka oli myös ihan 5/5. Kunnon hieno lopetus pelille. Tuli DS1:n Anor Londo mieleen.

Yksi miinus pelissä on, että alueita on ehkä turhankin paljon ja osa ei niin mieleenpainuvia tai saman tyylisiä. Ei mitään paskaa, mutta sellaista tasapaksua pelattavaa. Vaikeustasokin saisi olla kovempi. Iron Keep oli loistava juuri sen takia, että se tarjosi jo sellaisia pieniä ilonkyyneleitä, kun pääsi Bonfirelle.  Kaipaan selkäsaunoja. :P Samoin nuo npc-questit on kyllä niin tuurista kiinni, kuten joka ikisessä sarjan pelissä. Ihan vahingossa vedin tuon great moonlight sword -questin vissiin eilen kun sain siität trophyn. Ei hajuakaan mitä edes tein.



Työstän invade-hahmoa, mikä kuuluu Brotherhood of Blood-covenanttiin. Tällä en siis kumartele vastapelaajia lorensa puolesta, ja nyt yritänkin ensimmäistä kertaa saada 300 tokenia kasaan jotta saavutan järjestön kolmannen rankingin.

Melee/maagi-hahmolla on hauska pelata, otin vähän videota osviitaksi:
https://www.youtube.com/watch?v=pXOzZt4RqZA

 :lol: En eka edes tajunnut, että missä olit. Sitten vasta hoksasin tuon chameleon spellin.


« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 12:47 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #426 : 10.05.2015 12:01 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili
:lol: En eka edes tajunnut, että missä olit. Sitten vasta hoksasin tuon chameleon spellin.
Parasta kun tuon hakee heti pelin alussa, ja menee vaikka Belfry Lunan kellotorniin. Chameleon päälle, bossikerroksen lattiassa olevan reiän kielekkeelle lyhdyn (nimenomaan lyhdyn, niitä ei muutenkaan saa pelissä rikottua) muodossa seisomaan. Kolme inveidaajaa nopeasti kimpussa, ja kaikki etsii sinua hemmetin pitkään. Tuloksetta. Laatikot ja tynnyrit tajuavat rikkoa jossain kohtaa, mutta eivät lyhtyä tietenkään. :lol:

Chameleon bugittaa jonkun verran, monesti muuttaa ukkoni mm. ruukuksi, jota löytyy vain yhdestä lisäosasta, tämä luonnollisesti ei oikein toimi alueella missä noita ruukkuja ei ole ollenkaan.
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #427 : 13.05.2015 13:45 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Ottaa kyllä päähän välillä nuo vihollislaumat kakkosessa, yksi pelin selkeistä ongelmista mielestäni Bonfirejen sijoittelun lisäksi. Tai oikeastaan tuo Bonfire-juttu on kai vähän pakollinen ratkaisu, koska pelin maailma on niin haarautuva eikä yhdestä paikasta löydä johonkin vanhaan niin usein kuin ykkösessä. Tämäkin kertoo jotain pelin maailman suunnittelusta.

EDIT: en tiedä mitä huijausjuttua tuo yksi pelaaja käytti, mutta Iron Keepissä hän sai backstabattua minut useampaan kertaan monen metrin päästä ja kun minä backstabbasin hänet, niin osuma oli aika naurettavan pieni. Tai sitten peli glitchasi jotenkin, että joo.


« Viimeksi muokattu: 13.05.2015 14:09 kirjoittanut Kraidi »
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #428 : 13.05.2015 14:11 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili
EDIT: en tiedä mitä huijausjuttua tuo yksi pelaaja käytti, mutta Iron Keepissä hän sai backstabattua minut useampaan kertaan monen metrin päästä ja kun minä backstabbasin hänet, niin osuma oli aika naurettavan pieni. Tai sitten peli glitchasi jotenkin, että joo.
Lagia, ei mitään uutta. Itse olen tässä nyt muutaman sataa pvp-matsia ottanut eri hahmoilla, eli jätän oman invade-signeerauksen maahan. Moni matseista on sitä sorttia että vaikka olen kilpi ojossa kävelemässä poispäin vastustajasta, ykskaks backstab triggeröityy. Ja yhtä nopeasti jompi kumpi on kuollut vaikka lopullista iskua ei näy.
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #429 : 13.05.2015 15:20 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Aika jännä lagi kieltämättä, PS3:lla Soulseissa ilmeni sen aikana yleensä myös aikamoisia FPS dropeja.

Vedin juuri Iron Keepin ja on tuo kyllä niin vihollisilla kuorrutettu alue kuin olla ja voi. Muuten, voiko tässä missata nuo DLC-alueet jotenkin, esimerkiksi jos ei tee asiaa A ennen asiaa B? En hankkinut niitä aikoinaan PS3-versioon, joten kiinnostaisi tietää nyt.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Re: Dark Souls « Vastaus #430 : 13.05.2015 15:25 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Aika jännä lagi kieltämättä, PS3:lla Soulseissa ilmeni sen aikana yleensä myös aikamoisia FPS dropeja.

Vedin juuri Iron Keepin ja on tuo kyllä niin vihollisilla kuorrutettu alue kuin olla ja voi. Muuten, voiko tässä missata nuo DLC-alueet jotenkin, esimerkiksi jos ei tee asiaa A ennen asiaa B? En hankkinut niitä aikoinaan PS3-versioon, joten kiinnostaisi tietää nyt.

DLC-alueita ei voi oikein missata. Aluksi niihin ei pääse. Itse menin vasta kun peruspeli oli läpi. En ole siis täysin varma pääseekö niihin edes ennen kuin menee peli läpi.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Dark Souls « Vastaus #431 : 13.05.2015 16:56 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili
Aika jännä lagi kieltämättä, PS3:lla Soulseissa ilmeni sen aikana yleensä myös aikamoisia FPS dropeja.

Vedin juuri Iron Keepin ja on tuo kyllä niin vihollisilla kuorrutettu alue kuin olla ja voi. Muuten, voiko tässä missata nuo DLC-alueet jotenkin, esimerkiksi jos ei tee asiaa A ennen asiaa B? En hankkinut niitä aikoinaan PS3-versioon, joten kiinnostaisi tietää nyt.

DLC-alueita ei voi oikein missata. Aluksi niihin ei pääse. Itse menin vasta kun peruspeli oli läpi. En ole siis täysin varma pääseekö niihin edes ennen kuin menee peli läpi.
Pääsee. Pyromancer-hahmollani lähdin mahdollisimman aikaisin Iron Keeppiin, ja sitä kautta DLC:hen. Erona on nyt se, ettei DLC-alueisiin vaadittavaa key-itemiä ole enää valmiiksi repussa, se pitää löytää.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #432 : 15.05.2015 13:53 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Uusi hahmo kokeilun alla. Invader/PvP-hahmo, heti mahdollisimman aikaisin, mahdollisimman pienellä levelillä ja soul memorylla.

Leveleitä 32, Soul Memoryssa 145006 sielua, ja Agape Ring hankittuna ettei kumpikaan nouse suuntaan tai toiseen. Kumpikin rapier +6 nyt, infusiot löytyy, ja odottelen Belfry Lunassa että saan inveidausten myötä raaka-aineita noiden uppaamiseen.

Meni hermot kun yritti Brotherhood of Bloodin areenalla hankkia rankingeja vanhalla hahmolla, vastassa pelkkää Santier's Spearia, Mundane Avelynia, Havelia ja muuta tissiposkien suosimaa paskaa, joten eipä niitä matseja oikein voitettu. Vituttaa kun pelaajat ei edes viitsi yrittää pelata PvP:tä kunnon rpg-menolla, vaan otetaan nössöin mahdollinen buildi käyttöön ja viljellään kurkunkatkomis-gesturea matsin päätteeksi kuin olisi ihan taidolla voitettu. Luotan että näin alhaisilla levuilla areenalla tulee voitettaviakin pelaajia vastaan nääs.
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #433 : 15.05.2015 15:49 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Olipa tuo Shrine of Amana kesy paikka tässä versiossa. PS3:lla ennen patchia kuolin siellä aivan tolkuttoman paljon, kun en jaksanut hankkia jousipyssyä ja erikseen nakutella vihollisia päiviltä. Tosin on se silti ihan surkea kenttä, onneksi myöhemmin tulee Dragon Aerie ja kumppanit.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #434 : 15.05.2015 17:01 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Vittu tätä skaalausta PvP:ssä. Näemmä jos areenamatsissa ei löydy levelillesi sopivaa vastustajaa, niin voidaan heittää eteen sitten vaikka lvl 230 kaveri leikkimään kanssasi. Vitun hienoa, vitun loogista. Ihan kuin Soul Memory-systeemi ei itsessään jo olisi aivan susipaska, niin sitten tämä vielä.

Eikä edes missään myytä Cracked Red Eye Orbeja loputtomiin, BoB:n edustaja myy niitä jopa 5kpl, joten normi-inveidauskaan ei oikein tässä pelissä onnistu. Huoh, saatana. Ja sitten pitäisi saada viisisataa (500!) tappoa saadaksesi kyseisen covenantin rankingit täyteen. Khyl.

EDIT:

Pahoittelut voimasanojen käytöstä, mutta meinaa järki ja tukka lähteä typerästä pelisuunnittelusta johtuvan vitutuksen takia.
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #435 : 17.05.2015 15:43 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Aloittelin tuota yhtä DLC-aluetta ja ei kyllä vakuuta tällä hetkellä. Juoksin koko Shulva - Sanctum Cityn lävitse Dragon's Sanctumiin, jossa olikin sitten törkeästi ansoja ja vihollisia. Se, että vihollisia on paljon ahtaissa käytävissä ei ole koskaan muuta kuin erittäin halpamainen ratkaisu. Jonkinlainen tasapaino pitäisi säilyttää, vaikka tuossa kai vähän haettiin jotain Catacombsien fiilistä. Saa nähdä mitä tästä tulee.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #436 : 17.05.2015 19:03 »
Siegmeyer Jäsen Viestejä: 131 Basaaripisteet: 0 Profiili Siis ne DLC:eet on ihan törkeän halpamaisia, mutta tykkäsin niistä silti helvetisti. Varsinkin Brume Towerista ja siitä jäämaasta. Parhaimmillaan noissa oli jopa zeldamaisuutta mitä haluan jatkossa lisää.
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #437 : 17.05.2015 19:20 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Se mekanismien aktivoiminen lukeutuu kyllä kakkosen hyviin puoliin selvästi. Sitä oikeastaan vähän toivoisi, että From Software tekisi tulevaisuudessa jonkinlaisen pelin, jossa on Zeldan tai ICOn tapaista pulmanratkontaa jämäkän combatin ja haasteen lisäksi.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #438 : 26.05.2015 17:40 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Miten, miten helvetissä tämä helvetin Raime-persläpi oikein tapetaan Iron King-lisärissä? Jumalauta mitä paskaa. Tyyppi tekee iskunsa nopeampaa mitä ehdit rollaamaan mitenkään pois alta, hitboksit on aivan päin v*ttua, stamina kertakaikkiaan ei riitä vaikka statsit on 40 paikkeilla, ja jokainen isku tappaa laakista tai kahdesta sarjasta.

Tällä bossilla ei ole mitään tekemistä enää vaikeuden kanssa, se on täysin epäreilu. Tuota ei voita kuin tuurilla korkeintaan. Helvetti.
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #439 : 26.05.2015 18:03 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Mikä yhteensattuma, juuri otin pataan siltä kolme kertaa putkeen. NPC phantomin kanssa ihan samanlainen työmaa, koska pomo ottaa vähemmän osumaa ja tappaa toisessa vaiheessa viimeistään tuon apurin. Rollailla saa jonkin verran, mutta siinä vaiheessa kun tulimiekka astuu kuvioihin, tajuaa pomon periaatteessa olevan eräänlainen Smelter Demon -kopio eli toisin sanoen aika huono pomotaistelu.

Tässä pelissä on lähdetty kyllä ihan eri päästä rakentamaan tuota vaikeusastetta. Ei minun tekisi periaatteessa mieli käyttää ihan sanaa "epäreilu", mutta mielestäni tämä osaa kyllä hieroa sitä ulostetta pelaajan kasvoille vähän kyseenalaisin keinoin jos vertaa vaikkapa ekaan Dark Soulsiin, jossa periaatteessa kaikki on (lähes aina) täysin hallinnassa ja vihollisia ei ole liikaa ainakaan ahtaissa käytävissä. Myös Bloodborne on omasta mielestäni suurimmaksi osaksi kunniakkaan reilu ja hyvällä tavalla häijy, vaikka ymmärrän kyllä jos jotkut pitävät sitäkin vähän epäreiluna.

EDIT: on muuten oikeasti ihan hirveätä roskaa. :lol:


« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 18:37 kirjoittanut Kraidi »
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #440 : 26.05.2015 20:01 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Voitin sen, jumaskeba! Yksi toisen pelaajan ohjastama hahmo mukana (joka idioottina nakkeli Pyromancya, Raime kun ei taida tulesta olla moksiskaan), mutta saatiin se kaadettua. Huhhuh miten intensiivinen taistelu, staminat jatkuvasti siinä että yhden lyönnin sain tehtyä, mutta tämä persläpi väistää ja hyppää taaksepäin, ja itsellä helat siihen malliin että laakista vainaa mikäli tämä olisi huitaissut. Kaiken tämän lisäksi oli vielä yksi parannuspatsas-mikälie aktiivisena, mikä healasi Raimen todella nopeasti.
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #441 : 27.05.2015 15:51 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Meni myös itsellä läpi kun rollailin jokaisen miekaniskun jälkeen. Pelasin myös viimeistä DLC-aluetta jonkin matkaa eteenpäin, kunnes kyllästyin oikeastaan ja painelin suoraan viimeiseen pomotaisteluun. Ei jäänyt hirveästi juttuja suorittamatta ja onneksi ne kerkeää myös myöhemmin, kun peli ei ala suoraan alusta.

Viimeinen pomo on kyllä todella surkea tapaus sekin. Siinä on vain pari hassua gimmickiä eikä oikein mitään muuta, helppokin kuin mikä koska iskujen väistely luonnistuu jo puoliyrittämällä, vaikka pelissä onkin oikeasti jokin juttu noiden hitboxien kanssa. Fume Knightissakin oli ihan selvästi pari kohtaa, joissa se miekka ei käytännössä tuntunut kuin juuri ja juuri hipaisevan hahmoani, mutta silti peli rekisteröi sen kokonaiseksi iskuksi. The Duke's Dear Frejaa en edes halua ajatella, se on aivan järjettömän laaja se osuma-alue kun kyseinen pomo alkaa riehumaan iskemällä niitä raajojaan maahan.

Tavallaan tämä peli on minulle "vain" 3/5, mutta pidetään nyt silti arvosana 4/5:nä, kun yhden pisteen voi antaa siitä että tavallaan arvostan tuota juttujen suurta määrää pelissä ja From Software -fanipoikuus muutenkin puskee läpi sekä lepyttelee sisäisen kriitikkoni.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Re: Dark Souls « Vastaus #442 : 03.06.2015 11:31 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 943 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Dark Souls 3 huhuja:
http://www.vg247.com/2015/06/02/source-miyazakis-dark-souls-3-ready-for-e3-announcement/

Lainaus
Namco will announce Dark Souls 3 at E3, a source familiar with the matter has told VG247.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #443 : 03.06.2015 12:48 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Paskoisin onnesta.
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #444 : 03.06.2015 13:38 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Pakko-ostos ja sitä rataa, mutta ei välttämättä ole aivan yhtä yllätyksellinen tapaus kuin Bloodborne. Miyazaki jos on pääohjaajana, niin voidaan samantien odottaa aivan huikeaa peliä. Kenttäsuunnittelu ja maailmanrakenne jos saadaan Bloodbornen tasoiseksi, niin on kyllä sellaista herkkua taas luvassa että huhhuh.

Toivoisin myös, että peli ei liittyisi ainakaan hirveästi ykkösen ja kakkosen syklijuttuihin, mutta saa nähdä. Jos kyse on Dark Soulsista, niin todennäköisesti sarjan kolmas peli kuitenkin sijoittuu samaan maailmaan kuin Lordran ja Drangleic.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #445 : 06.06.2015 13:00 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Tällaista löytyi:

http://i.imgur.com/afJHk2P.jpg
http://i.imgur.com/BL0sZv7.png
http://i.imgur.com/daNfYwo.jpg
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #446 : 06.06.2015 16:39 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili

Jos Miyazaki on tosiaan peräsimessä, niin tulen housuihin sillä sekunnilla, kun asia vahvistetaan.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #447 : 06.06.2015 18:33 »
Siegmeyer Jäsen Viestejä: 131 Basaaripisteet: 0 Profiili No ei varmana ole Miyazakin peli, kun Bloodborne vasta äsken saatiin valmiiksi ja DLC:täkin pitäisi työstää. Plus hänellä on lisäksi Fromsoftin toimitusjohtajan askareet. Lyön vaikka vetoa että tämä on tiimi-B:n uusi peli, ja Miyazaki korkeintaan tällä kertaa valvoo hieman tarkemmin lopputulosta.
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #448 : 06.06.2015 19:46 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Tai sitten Bloodborne oli vain välityö ens hätään ja tämä on varsinainen pääpeli. Näyttää ihan Bloodbornen tyyliltäkin. Mutta oli kenen tahansa, niin menee ostoon, se on varma.
tallennettu
Vs: Dark Souls « Vastaus #449 : 06.06.2015 20:16 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW
No ei varmana ole Miyazakin peli, kun Bloodborne vasta äsken saatiin valmiiksi ja DLC:täkin pitäisi työstää. Plus hänellä on lisäksi Fromsoftin toimitusjohtajan askareet. Lyön vaikka vetoa että tämä on tiimi-B:n uusi peli, ja Miyazaki korkeintaan tällä kertaa valvoo hieman tarkemmin lopputulosta.

Kieltämättä ihan looginen päätelmä. Graafisesti tuntuu olevan aika lähellä Bloodbornea ja muutenkin on ehkä sellainen kutina, että grafiikan lisäksi saatetaan olla esimerkiksi pomojen movesetien sekä tuollaisten suhteen vähän Bloodbornen vastaavien jäljillä. Tuon yhden postaamani kuvan ritari näyttää myös yllättävän paljon samalta kuin se Knight Set, mikä oli saatavilla jo ykkösessä ja kakkosessa. Sama kuva sisältää myös tuollaisia patsaita, jotka tuovat mieleeni aika paljonkin Bloodbornen.

Turha toki tässä vaiheessa mitään vielä manata, mutta jos tämä paljastuu B-tiimin projektiksi (mikä voi tosiaan olla ihan mahdollistakin ottaen huomioon sen, että Miyazaki ilmeisesti työskenteli aika tiiviisti Bloodbornen parissa ihan pelin kehittämisen loppuun saakka), niin yritän odotella peliä vähän varovaisin mielin. Ja voihan se olla, että B-tiimi on ottanut aika paljonkin opikseen virheistään sekä kehittynyt muutenkin paljon. Lisäksi tuo yhden kuvan "aurinko josta valuu jotain" on kyllä niin Berserk tierin kamaa, että melkein tekisi mieli ihan vähän epäillä kyseessä olevan jopa Miyazakin peli.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines