Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Formula One 2010 -julkaisu: 24.09.2010
Sivuja: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 58
Tulostusversio
Aihe: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)  (Luettu 407432 kertaa)
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #690 : 17.10.2010 22:03 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili - Ephram (Miccis)
- Runner (NonRunner)
- sulo12 (olus12)
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa

Euroopan- ja Bahrainin gp mukaan ?


« Viimeksi muokattu: 18.10.2010 00:07 kirjoittanut sulo12 »
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #691 : 18.10.2010 08:50 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili - Ephram (Miccis)
- Runner (NonRunner)
- sulo12 (olus12)
- TheElepants (hyvarine)
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa

20.30 on hyvä aika. Otetaan istanbul ja hockenheim mukaan.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #692 : 18.10.2010 14:06 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulle kävis parhaiten kaikki radat ennen Silverstonea(nimittäin muita en oo kerenny pelaamaan ;) )
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #693 : 18.10.2010 14:51 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili - Ephram (Miccis)
- Runner (NonRunner)
- sulo12 (olus12)
- TheElepants (hyvarine)
- aataminpoika (eikka_y)
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa

Mukaan tullaan, Brasilia ois kiva viimiseks kisaksi. Saako muuten ajoapuja käyttää?
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #694 : 18.10.2010 15:48 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Alustava kilpailukalenteri  (Huom! En ole mikään tyranni, joten otan toki täällä tulevat rataehdotukset huomioon, vaikka aina kaikkia toivottuja ratoja ei voikaan ahtaa samaan kisakalenteriin)

Ja Span on oltava mukana. AINA.  ;D


Kisapituus 10%, Sää dynaaminen

  • Bahrain, Sakhir
  • Australia, Melbourne
  • Turkki, Istanbul
  • Eurooppa, Valencia
  • Saksa, Hockenheim
  • Belgia, Spa
  • Brasilia, Sao Paulo



Ajoavut ovat olleet sallittuja ja niitä saa toki käyttää omantunnon mukaan. Itse ruksin ne pois käytöstä kaikki heti kun pelin sain.  :)

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #695 : 18.10.2010 16:42 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Joo minulle sopii ihan mikä vain rata  :lol: Olen messissä. Elikkäs 20.10.2010 klo. 20.30 . Okei.
- Ephram (Miccis)
- Runner (NonRunner)
- sulo12 (olus12)
- TheElepants (hyvarine)
- aataminpoika (eikka_y)
- IceCold (cokeFIN)
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #696 : 18.10.2010 20:19 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Voitko muuten laittaa pit limitterin automaattiseks. Viimeks kun pelattiin niin sain 2 kertaa 10 sek rangaistuksen varikolla ylinopeudesta.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #697 : 18.10.2010 21:26 »
Tohveli Jäsen Viestejä: 195 Basaaripisteet: 0 Profiili Ilmoittaudumpas itsekkin mukaan. Olisiko mahdollista saada Montreal mukaan? Siellä olisi kiva ajella :) Sopii kyllä tuokin kalenteri mutta näin ehdotuksena. Ja itselleni sopisi kyllä paremmin tasan kasilta, mutta jos enemmistö haluaa 20.30, niin sekin kyllä käy minulle.

- Ephram (Miccis)
- Runner (NonRunner)
- sulo12 (olus12)
- TheElepants (hyvarine)
- aataminpoika (eikka_y)
- IceCold (cokeFIN)
- Tohveli (erijoil10)
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
- paikka vapaa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #698 : 18.10.2010 23:03 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/432050-f1-2010-patch-news.html#post6638431

Hienoja patch-uutisia!

Eli paikkaus edistyy hienosti ja sisältää monia paljon toivottuja korjauksia/lisäyksiä. Muun muassa:

- tallennusbugi korjattu
- varikkobugit korjattu
- renkaiden puhkeamista vähennetty
- pelaajalle kerrotaan tietoa aikaeroista eteen ja taakse (jes!)
- vahingot vaikuttavat tekoälyautoihin aiempaa enemmän
- sadesäätä hiottu
- vahinkomallia korjailtu ja tiukennettu (jee!)
- tekoälyautojen suorituskykyä korjailtu, pitäisi korjata epärealistiset sijoitukset


Kuulostaa todella hienolta paikkaukselta. Tuon jälkeen ura/kausimoodi maistunee taas kahta herkummalta.  :)



www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #699 : 18.10.2010 23:14 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Kun vaan johonkin patchiin saisivat mahdollisuuden kopioida sen tiimikaverin säädöt, tai sitten poistaisivat sen kuulutuksen tiimiradiosta. Muuten kuulostaa erittäin hyvältä!
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #700 : 19.10.2010 01:23 »
PiPe Jäsen Viestejä: 25 Basaaripisteet: 0 Profiili Täää hyvältä näyttäää, niinkuin pitääkin....
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #701 : 19.10.2010 11:08 »
miikaantti Jäsen Viestejä: 87 Basaaripisteet: 0 Profiili mitenköhän on kun minulla on xbox360 pitääköhän se patch ostaa microsfott pisteillä vai ladataanko se patch joistain muualta?
tallennettu
Re: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #702 : 19.10.2010 13:28 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili
mitenköhän on kun minulla on xbox360 pitääköhän se patch ostaa microsfott pisteillä vai ladataanko se patch joistain muualta?
Ei osteta pisteillä vaan ihan ilmainen se tietenkin on. Netti kun on päällä ja käynnistät pelin, niin käsittääkseni myös Boxilla peli ilmoittaa, että uusi päivitys on saapunut.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #703 : 19.10.2010 14:31 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Joo minullekkin sopii kello 20 vain jos on mahdollista. Ja kello 20.30 myös sopii. Ehkä turhan myöhään.  :lol: Aika kuin aika niin minulle pitäisi sopia.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #704 : 19.10.2010 15:00 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Kannatan mieluummin tasan kasia ku puol ysiä, mutta lopulta kelpaa kumpi vain :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #705 : 20.10.2010 00:10 »
smane Jäsen Viestejä: 20 Basaaripisteet: 0 Profiili Mitä mieltä muuten ootte noista uusista radoista: Valencia, Singapore, Korea ja Abu Dhabi? Valencia ja Korea oli ihan kivoja, mutta Singapore jotain aivan hirveää... En tykänny yhtään. Korea sen sijaan yllätti iloisesti, urassa ajoin juuri Korean GP:n ja johdin kisaa toiseksi viimeiselle kierrokselle asti, kunnes vedin yhden mutkan kunnolla pitkäksi ja putosin 5:nneksi. Sitten viimeisellä kierroksella Rosberg pukkasi perään ja pyörähdin keskelle rataa ja sieltä tuli monta autoa päälle ja putosin viimeiseksi. Lisäksi sain 20 sekunnin aikarangaistuksen, kun muka aiheutin kolarin... Voin sanoa että vitutti  ;D Mutta ihan hyvä maku jäi tuosta radasta. Abu Dhabissa en ole vielä ehtiny ajelemaan, mutta eiköhän pian sinnekkin päästä.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #706 : 20.10.2010 07:38 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Valencian oon uralla vetäny, ja kaikki muut siinä oli niin mahtavaa paitsi että jäin kärjelle 5 sekuntia tai enemmän per kierros  :lol: Noita muita on tullut vedeltyä multiplayerissa, ja niistä kokemuksista voi sen verta sanoa että Korea(yhden 3 lap kisan perusteella) näyttää ihan hyvältä, Abu Dhabi on myös ihan ok, varikon ulostulo on melkein paras, mutta olisi parempi, jos auto ei kaahaisi sitä automaattisesti kaasu pohjassa läpi :D Singapore oli kanssa vähän tylsä ajaa, eikä näytä miltä sen pitäisi...
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #707 : 20.10.2010 10:25 »
PiPe Jäsen Viestejä: 25 Basaaripisteet: 0 Profiili Kuulkaas pojat ainoa oikea katurata on Monaco  ;) Nää uudet onkin sitten semmoista shaibaa että... Paitsi Singaporea kyllä ajelee ihan mielellään. Minusta se on osattu mallintaa todella hyvin tähän peliin.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #708 : 20.10.2010 10:34 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Singapore ei ole kovin hyvä rata. Abu dhabin rata on mielestäni yksi pelin parhaista radoista. Oma top5 radoista on:
1) Kanada  2) Belgia  3) Italia  4) Abu dhabi  5) Saksa
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #709 : 20.10.2010 16:37 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Joo uusia ratoja on tullut pelattua ja Koreassa minulla ainakin on ensimmäinen mutka hankala. Vedän sen aina pitkäksi  :lol: Valencia on ihan okei ja Singapore on mahtava!!!! Uusista Singapore on ykkönen. Abu Dhabi on myös hyvä rata. Korea on ihan okei ja Valenciasta en tykkää kuin ekasta ja tokasta mutkasta.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #710 : 20.10.2010 17:25 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Uusista radoista suosikkini on Valencia. Televisiokuvissa rata näytti tylsältä, mutta paljastuikin oikein kivaksi ajaa. Siellä on sellainen mukavasti soljuva rytmi ja varsinkin lopun vauhdikkaat mutkat on nautinto pujotella läpi.

Muistakaahan, 20:30 kisat tänään. Saadaankin mukavasti pelaajia lähtöviivalle.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #711 : 20.10.2010 18:40 »
Tohveli Jäsen Viestejä: 195 Basaaripisteet: 0 Profiili Empä kerkeäkään tänään kisaan mukaan :/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #712 : 20.10.2010 18:42 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Empä kerkeäkään tänään kisaan mukaan :/

Harmi. No, olet sitten ensi kerralla mukana menossa.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #713 : 20.10.2010 19:32 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Tällä hetkellä ei netti toimi, joten jos en pääse niin syyn tiedät  :( mutta yritän päästä   :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #714 : 20.10.2010 22:06 »
Runner Jäsen Viestejä: 593 Basaaripisteet: 0 Profiili Hienot kisat oli, vaikka itse tyydyinkin peränpitäjäksi. :) Saksassa olin 2 kierroksen jälkeen ekana, mutta perjantai soikoon sitten hajos rengas... Sama belgiassa, olin kolmantena, ja tietty vika kiekan alussa tömäytän ekassa mutkassa suoraan seinään... Oisin mahollisesti pystyny pitämään kolmossijan ilman etusiipeäkin, mutta siinä samalla hajos sitten taas rengas... 
Noh näitä sattuu :D Ens viikolla uudestaan
-"No can do!"
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #715 : 20.10.2010 22:17 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili Oli kyllä todella mukavat ajot!  ;D En kovin hyvä ollu, mutta paranemaan päin.

Elikkäs; eka kisa meni iha hyvin, startissa heti vaan pyörähin ku joku tuli perään mutta nousin lopulta kolmanneksi.  :)

Toinen kisa Australiassa startissa nousin jo toiseksi, mutta jälleen kerranhan sieltä joku perään tuli  :( taidan jarruttaa liian aikasin  ;D mutta kuitenkin ekassa mutkassa sitte ajoin törmäyksen takia seinään ja etusiipi irti ja varikolle ja olin viiminen  :(

Istanbulissa olin jopa johdossa, mutta enhän Force Indialla pärjännyt hyvärisen ferrarille, Pari kierrosta ennen loppua spinnasin siihen varikkosuoran suulle ja Ephram pääsi ohi. Viimisellä kierroksella oli sulon ja CokeFINin kaa kova taistelu kolmannesta sijasta, ja viimisissä mutkissa kaikki taisivat pyörähtää ja olin neljäs kun CokeFIN taisi saada aikarangaistuksen

Valenciassa meni surkeasti: Ensin Hyvärinen blokkasi minut seinään aika tahallaan  >:( sitten rengas poksahti ja menetin hallinna ja seinään; varikolle vaihtamaan etusiipeä ja lopulta olin toisiksi viimeinen.

Saksa meni osaltani parhaiten; johdin pitkän aikaa, sitte otin ulkoreunan tiukassa mutkassa ja en saanut käännettyä ja menetin pari sijaa, lopulta nousin Ephramin ja CokeFinin pyörähdysten ansiosta toiseksi.

Spa meni moitteettomasti, mutta eihän Ephramille voi siellä pärjätä  ;D olin toinen

Viimeinen kisa brasiliassa lähti hyvin; ekassa mutkassa kärkeen, pari kierrosta myöhemmin Force India lähti täydellisesti lapasesta ja voimalla seinään, onneksi en joutunut keskeyttämään, Ephram siellä kauhistelikin tapahtunutta ja olin lopulta viimeinen  :/

Mutta millon otettais uusiksi?

"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #716 : 20.10.2010 22:38 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Kolme kautta ajettu ja kolmesti toinen. Seuraavalla keralla on pakko voittaa mestaruus. tämän kauden saldo sijoitukset.  4.  1.  3.  2.  3.  3.  2.  ja  3X rengas rikko.
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #717 : 20.10.2010 22:42 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Loistokisailua!

Harmi, että Hyvärinen ei päässytkään osallistumaan pariin viimeiseen kisaan. Ilmeisesti yhteys vain katkesi ja hänet viskattiin tylysti pelistä pois? Mestaruussarjassa ei voi kesken kaiken laittaa uutta kutsua tulemaan, mikä on tietty harmi tälläisissä tilanteissa.

Hyvärisen pudottua pois mestaruustaistelu menikin minun ja Sulon väliseksi, joka huipentui Interlagosiin ja viimeisiin mutkiin asti. Meikäläisellä oli silloin jo pahasti kuluneet renkaat ja Sulo ajoi takana kovalla seoksella, edelleen kilpailukykyisiä aikoja. Mutta onnistuin kuin onnistuinkin pitämään hermoni kurissa ja auton tiellä ja voittamaan koko sarjan. Mutta kuten sanottua, jos hyvärinen olisi saanut ajaa kauden loppuun, niin miestä olisi ollut vaikea ottaa pisteissä kiinni, vaikka yllätyksiä ja rengasrikkoja toki voi aina sattua.

Paikka paikoin kisailu oli todella herkullista, kun kolme autoa väänsi johtopaikasta rengas renkaassa. Niissä tilanteissa yleensä hyvä taktiikka on jäädä katselemaan etäämmälle kahden muun taistelua ja livahtaa ohi kun nämä kolauttavat.  ;D   Tosin ei se aina toimi niin. Taistelu oli kyllä erinomaisen hienoa. Parhaiten jäi mieleen Hockenheim, jossa minä, Hyvärinen ja Coke väänsivät ykkössijasta ihan rinta rinnan yhdessä vaiheessa.


Ensi viikolla uudestaan! Päivää en vielä tiedä tarkemmin, mutta alkuviikosta voisi.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #718 : 20.10.2010 22:44 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Valencian kolari siinä lähtösuoralla oli vähän omituinen olin ohittamassa sinua ja yhtääkkiä autoni heitti seinään ja sinä jäit väliin. Valencian ekalla kierroksella autoni hyppäsi seinästä ilmaan ja Spassa lensin yhtäkkiä servulta ulos. Liekkö nettivikoja ollut, ei tule oikein muuta selitystä noille tapahtumille mieleeni.

Hockenheimissa oli kyllä parhaat taistelut tähän mennessä, oli hauskaa.
Myös melbournessa oli ephramin kanssa tiukkaa vääntöä.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #719 : 20.10.2010 22:45 »
aataminpoika Jäsen Viestejä: 549 Basaaripisteet: 0 Profiili
Parhaiten jäi mieleen Hockenheim, jossa minä, Hyvärinen ja Coke väänsivät ykkössijasta ihan rinta rinnan yhdessä vaiheessa.


Ensi viikolla uudestaan! Päivää en vielä tiedä tarkemmin, mutta alkuviikosta voisi.  :)
Itse asiassa Ephram, minä siinä olin ainakin yhdessä välissä mukana ja Hyvärisen kanssa vedettiin neulansilmämutkassa leveäksi  :)
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi"  - Kai Suikkanen
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines