Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Formula One 2010 -julkaisu: 24.09.2010
Sivuja: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 58
Tulostusversio
Aihe: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)  (Luettu 402955 kertaa)
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #510 : 28.09.2010 13:14 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Löytyy ps3 versio  ;)
-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #511 : 28.09.2010 13:38 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Muutama vielä lisää, niin saadaan skabat pystyyn.

Huomenna tai torstaina klo. 20.00 voisi olla ajankohta?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #512 : 28.09.2010 16:07 »
miikaantti Jäsen Viestejä: 87 Basaaripisteet: 0 Profiili Oonko toi patch jonkin sortin päivitys jos on niin mihin se päivitys tulee?
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #513 : 28.09.2010 16:17 »
smane Jäsen Viestejä: 20 Basaaripisteet: 0 Profiili En oo vielä ehtiny tilaamaan, kun toinen peli vielä pahasti kesken, mutta loppuviikosta tai viimestään ens viikon alussa pitäis itellekki tulla PS3 versio :) Voitaisiin silloinkin joskus järjestää näitä muutaman pelaajan kisoja, niin olisin mukana.

Ja toivotaan, että ne mahdollisimman pian saisivat nuo bugit korjattua...
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #514 : 28.09.2010 16:21 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Oonko toi patch jonkin sortin päivitys jos on niin mihin se päivitys tulee?

Jep, se on päivitys.

Kun päivitys julkaistaan, pelin voi päivittää käynnistämällä sen. Ruutuun tulee ilmoitus, että tähän peliin on ladattavissa päivitys. Oletuksena tietysti, että konsoli on kytketty verkkoon kiinni.

Näin siis menee ainakin PS3:lla.


Lainaus käyttäjältä: smane
Voitaisiin silloinkin joskus järjestää näitä muutaman pelaajan kisoja, niin olisin mukana.

Järjestetään ihmeessä! Voitaisiin tehdä näistä skaboista vaikka joka viikkoinen perinne ihan, että joku tietty rata aina vedetään.  Jos kiinnostusta löytyy X360 F1 2010 -omistajien keskuudesta, niin joku voi alkaa organisoimaan sen puolen kisoja pystyyn. Itse hoidan ilomielin PS3-skabat ja toimin hostina. Verkkoyhteydenkin pitäisi riittää hyvin kun alla on Welhon 40 megainen.  :)


Ensimmäisessä skabassa alustavasti tällä hetkellä mukana:

- Ephram
- Minna
- nikob


Messiin vaan jos PS3-versio löytyy hyllystä!  Lyödään yksityiskohdat myöhemmin lukkoon.


« Viimeksi muokattu: 28.09.2010 16:27 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #515 : 28.09.2010 16:54 »
miikaantti Jäsen Viestejä: 87 Basaaripisteet: 0 Profiili Mitä asiota siihen päivitykseen tulee?
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #516 : 28.09.2010 16:58 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Mitä asiota siihen päivitykseen tulee?

Sitä ei varmaan tiedä vielä Codemasters itsekään.

Aiemmin laittamani linkki kannattaa laittaa korvan taakse, sillä sinne päivitetään uutta tietoa patchista jahka sitä on saatavilla. Realistista lienee sanoa, että päivityksen saapumiseen menee ainakin muutama viikko, tod.näk lähemmäs kuukausi. Tämä ei kuitenkaan perustu mihinkään faktatietoon, vaan on ihan puhdasta, maalaisjärjellä (pystyn siihen koska asun Espoossa!) tehtyä arvailua.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #517 : 28.09.2010 17:33 »
seqa Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/429298-unofficial-f1-2010-bugs-errors-list.html

Tossa vähän tota vikalistaa. Luulen, että yrittävät ainakin noi tärkeimmät korjata, joten varmaan kuukaus menee :/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #518 : 28.09.2010 18:00 »
Pace Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili PS3-versio löytyy, jos kisaan huolitaan mukaan.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #519 : 28.09.2010 18:15 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
PS3-versio löytyy, jos kisaan huolitaan mukaan.

Tottakai huolitaan. Nyt on siis jo neljä kasassa:

- Ephram
- Minna
- nikob
- Pace
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #520 : 28.09.2010 20:10 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Tuun heti kun olen vaihtanut saliksen. Nyt on sitten ekat pisteet tullut. (turkista, canadasta ja valenciasta)
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #521 : 28.09.2010 20:17 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tuli tänään vedettyä muutama erä moninpeliä! Ihan mukavaahan tuo! Varsinkin jos ajaa asiallisia kuskeja vastaan.
Myös näitä täysiä perään ajajia oli  >:(  Mutta joutuu ajaa viellä aika heikoissa talleissa. Ei pysy ihan kärki autojen vauhdissa välillä.
Mutta kyllä muutama palkintopalli paikka irtosi  :)
Urankin tuli aloitettua alusta! Tällä kertaa Virginillä. 7 Kautta  tuli valittua tavoitteeksi. Tokassa kisassa tultiin jo pisteille eli 10!

-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #522 : 28.09.2010 20:33 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Jep, moninpelin viihdyttävyys on suoraan yhteydessä pelaajien asiallisuuteen. Sikailijoita on julkisilla servuilla liikkeellä harmittavan paljon.

Meidän tulevissa kisoissa kaikki on tottakai toisia kisailijoita terveellä tavalla kunnioittavia ajajia, luonnollisesti.  :)



EDIT:

Aloitin korruptoituneen urani alusta, samoilla asetuksilla ja samalla kuskinimellä (Räikkönen, Virgin).

Ensimmäinen aika-ajo meni aivan erinomaisesti ja kykenin ottamaan Virgin-autosta kaiken irti ja vähän päälle. Tuloksena pääsin viimeiseen aika-ajosessioon ja siellä jätin taakseni Kubican, joka siis asetti minut yhdeksänteen lähtöruutuun! Se oli hieno tapa ajaa ensimmäinen aika-ajo. Tuntui siltä, että autosta en niillä säädöillä olisi saanut hitustakaan enemmän enää irti.

Kilpailu alkoi kuitenkin valitettavan mollivoittoisesti, sillä jo ensimmäinen mutka käytännössä romutti kaikki haaveet kympin sakkiin sijoittumisesta: osuin Kubican kylkeen ja pyörähdin. Muutama mutka myöhemmin olin samassa tilanteessa. Ei hyvä!

Alkoi takaa-ajo: tein varikkopysähdykseni kierroksella kymmenen, johon mennessä olin noussut jo sijalle 8, osittain toisten varikkokäyntien takia, mutta kuitenkin. Käydessäni nappaamassa alle kovat renkaat, putosin sijalle 19. Edessäni oli kuitenkin kuljettajia, joilla stoppi oli vielä tekemättä. Kaikki näytti lupaavalta, ja tallin vaatima 18. sija vaikutti olevan haarukassa.

Mutta sitten pamahti rengas! Nilkutin virginillä varikolle ja tipuin koko joukon viimeiseksi. Tavoite loppukisaan oli saavuttaa sijalla 23 taapertanut tallikaveri. Loppujen lopuksi siinä onnistuinkin, mutta sen enempää en onnistunut nousemaan.

Kisaviikonlopussa oli se hyvää, että onnistuin päihittämään Di Grassin kaikissa sessioissa, mutta tallin vaatimuksista jäätiin kisan osalta. Se tosin johtui enemmän huonosta onnesta kuin ajotaidoista, vaikka täytyy myöntää että lähdön hölmöilyt menevät täysin omaan piikkiini.

Ensimmäinen kierros kisastani



« Viimeksi muokattu: 29.09.2010 02:46 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #523 : 29.09.2010 07:27 »
PipiX Jäsen Viestejä: 4 Basaaripisteet: 0 Profiili Itseltänikin PS3-versio löytyy.  :)
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #524 : 29.09.2010 10:31 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Viisi siis kasassa:

- Ephram
- Minna
- nikob
- Pace
- PipiX


Mitä jos tänään kurvailtaisiin ekat skabat siinä 20:30 aikaan? Pistäkää ps3 kaverikutsua nickille Miccis ja mainitkaa viestissä että olette laudalta. Siten voin kutsua teidän kisaan kun luon pelin.

Ajoavut jätetään sallituiksi, koska kaikilla ei varmaankaan ole rattia ja ilman tiettyjä ajoapuja ajaminen ohjaimella on aika nihkeää. Saa kuitenkin itse päättää käyttääkö niitä vai ei, itse en käytä.

Autot jätetään kaikki identtisiksi, niin kaikilla on yhtäläinen mahdollisuus voittaa.  Vahingot ja rangaistukset päällä.

Kisan pituutena tuollainen 20% voisi olla aika jees, eli kierroksia kertyy radasta riippuen 10-12.  Siinä ehtii hyvin kisailla ja tehdä yhden varikkokäynnin, eikä rataan ehdi kyllästyä.

Ensimmäiseksi radaksi Bahrain voisi olla hyvä, koska kaikki on sitä on kuitenkin jo ajelleet, koska uramoodi starttaa sieltä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #525 : 29.09.2010 11:14 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Minä en valitettavasti pääse tämän iltaiseen skabaan, jos se toteutuu. Nuo iltavuorot haittaavat välin tätä pelaamista, ikävä kyllä..
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #526 : 29.09.2010 11:35 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Lotus tarjosi minulle jatkosopimusta. Liki 6,500 olisi vuosipalkka. Huhhu. Hocheimanissa pitää näyttää nytten minkälainen kuljettaja olen jotta muutkin kiinnostuisi. Virgin ja Hispania on kiinnostunut minusta. Toro-Rosso ja Sauber myös kiinnostunut jos näytän enemmän mihin pystyn.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #527 : 29.09.2010 11:40 »
Pace Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Yritän päästä mukaan illalla nimellä pph11. Jos en pääse nyt niin sitten toisella kertaa. Itse käytän rattia ja pedaaleja (DFGT) ilman ajoapuja. Bahrain tosiaan on hyvä valinta ja tullut jo tutuksi.

Miten kisaan liittyminen tapahtuu, kun ps-verkossa en ole pahemmin pyörinyt? Pidänkö pelin siis päällä, kirjautuneena verkkoon tunnukselleni ja odotan kutsua?
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #528 : 29.09.2010 11:56 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Peliin voi liittyä vaikka pleikkarin päävalikosta, vaikka formula ei olisi vielä päällä. Saat pelikutsun viestinä ja siinä on mukana nappi, jota painamalla kutsuttuun peliin voi liittyä.

Itsekin ajelen samalla ratilla.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #529 : 29.09.2010 14:07 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Voisin osallistua illan kisailuihin.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #530 : 29.09.2010 15:10 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Voisin osallistua illan kisailuihin.

Jees, pistä kaveripyyntö niin kutsun sinut illalla peliin kun luon servun.



Ajoin tänään uramoodissa Australian. Oli helkkarin viihdyttävä kisa, 29 kiekkaa meni kuin siivillä.

Ajoin aika-ajossa Virginillä paalupaikalle! Expert-tasolla olin tulokseen enemmän kuin tyytyväinen. Q2:ssa olin yhdeksäs, mutta Q3:n sotki sadekuuro, joka edesauttoi suuresti paalupaikkaani. No, kaikki lasketaan ja uran ensimmäinen paalu oli tosiasia.

Kisa alkoi tihkusateessa. Lähtöni oli OK ja pystyin puolustamaan paikkaani ensimmäisissä mutkissa Vetteliä vastaan. Pluikasta alkoi olla, sillä ekan kierroksen viimeisessä mutkassa olin jo pyöräyttää autoni pihalle, mutta viime hetken korjausliikkeellä sain kuin sainkin pidettyä sen tiellä ja pysyin niukin naukin johdossa. Ei kuitenkaan mennyt kauaa kun ajoin toisella sektorilla mutkan pitkäksi ja samalla Vettel ja Button menivät ohi. Jäin taistelemaan sijasta 3 Alonson kanssa.

Taistelu päättyi kierroksella 5, kun pyöräytin autoni muuriin ja etusiipeni meni palasiksi. Kisainssi ehdotti, että vaihtaisimme siipipalan korjauksen yhteydessä varikolla välikelin renkaat täyden vesikelin renkaisiin, ja se olikin erinomainen ratkaisu.

Kisan puolivälissä rata alkoi olla äärimmäisen märkä eikä vedentulolle näkynyt loppua. Kierrosajat huononivat dramaattisesti ja muutama mutka radasta oli todella liukkaita. Jopa niin, että niissä sai mennä totaalisen varpaillaan jopa täyden sadekelin renkailla.

Loppukisa meni lähinnä ajellessa peränpitäjiä kiinni. Ajoin pitkään sijalla 18 ja vasta aivan lopussa saavutin siitä eteenpäin ajaneen joukon. Tiukille meni, sillä viimeisen kierroksen kamikaze-ohituksilla nousin vielä kolme sijaa ja lopputuloksissa komeilin sijalla 15.  Talli oli tyytyväinen ja Kimikin tuuletti maalissa.  :)

Paalupaikan tärvääminen harmittaa silti hiukan. Nyt olisi ollut oiva sauma avata pistetili. Noh, Malesiassa uutta matoa koukkuun.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #531 : 29.09.2010 15:38 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Tässä olisi muutama jännä juttu joihin olen pelatessani törmännyt

Hülkenbergin Kickflip

http://www.youtube.com/watch?v=-hrlnm327sc

Frontflippi Monacossa

http://www.youtube.com/watch?v=JphMm-y106E

Lootus hyppää kivasti kanttarista

http://www.youtube.com/watch?v=Flp5hAu5BK8

tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #532 : 29.09.2010 16:31 »
Tohveli Jäsen Viestejä: 195 Basaaripisteet: 0 Profiili Itsekin voin sitten jonkun ajan päästä tulla kisoihin mukaan, nyt on Pleikkari viety huoltoon ja tekstiviestillä ilmoitetaan milloin sen voi hakea. Toivottavasti ei mene kauaa. Nimellä erijoil10 liikun verkossa ja lisään sitten Ephram sinut kaverilistaan kunhan saan Pleikkarin takaisin, ok? Ensin menee hiukan totutellessa peliin mutta itsekin tulen sitten kisoihin mukaan.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #533 : 29.09.2010 18:21 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Joo itse starttailen pleikan siinä Salkkareiden jälkeen. Eli mukana, jossei mitään yllättävää tule!
Itse pidän ajoapuja pois päältä. Paitsi ajolinjoja viellä pidän näkyvissä. Ja tänään tarkoitus osallistua ihan ohjaimella, eli automaatilla mennään.
Voidaahan me vetää 10 kierroksen kisojakin, niin keretään useempia ratoja. Aika ajot kyllä kiva olla mukana skapassa   :)
-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #534 : 29.09.2010 18:30 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Itsekin voin sitten jonkun ajan päästä tulla kisoihin mukaan, nyt on Pleikkari viety huoltoon ja tekstiviestillä ilmoitetaan milloin sen voi hakea. Toivottavasti ei mene kauaa. Nimellä erijoil10 liikun verkossa ja lisään sitten Ephram sinut kaverilistaan kunhan saan Pleikkarin takaisin, ok? Ensin menee hiukan totutellessa peliin mutta itsekin tulen sitten kisoihin mukaan.

Tuut sitten mukaan kun voit. Eiköhän tässä ehditä vielä monet kisat ajella.  :)



Noin puoli ysin aikaan nostelen servua pystyyn tänään.

Onkos mikkisettejä kenellekään? Kävin tänään verkkokaupasta hakemassa tuollaisevan halvan MyFoneKit-hands-freen, joka pariutui pleikkarin kanssa moitteetta. Nyt siis pitäisi toimia myös äänichatti. Täytyy toivoa ettei kohise liikaa, kun on tuollainen halpis.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #535 : 29.09.2010 19:24 »
Bunder Jäsen Viestejä: 107 Basaaripisteet: 1 Profiili noniin pakko rekisteröityä kun näin IceColdin linkin.. :) :)




Oon ajanu urassa vasta 2 kisa viikonloppua bahrainin kisassa olin 24 ja australiassa 23. Aika-ajoissa oon pärjänny paremmin 20 ja 17 sija kohta voisin alottaa malesian viikonlopun. Ite omistan pelin ps3:lle ja oon onlinessa bunder_ . eli voisin joskus osallistua niihin kisoihin mitä järjestätte en tosin siihen tän päiväseen ehi.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #536 : 29.09.2010 19:28 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Mulla on Head setti! Mutta katsoo uskallanko käyttää  ;D
-
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #537 : 29.09.2010 19:39 »
sulo12 Jäsen Viestejä: 343 Basaaripisteet: 0 Profiili Terve ! Mulla on ps3 versio. Ajoin pelissä yksittäisen kisan singaporessa ja tuli kolari Kubican kanssa. Mulla lähti etusiipi ja Kubicalla molemmat etupyörät . Sitten ajelin varikkolle päin niin Kubica tuli perässä  :o .Ilman etupyöriä :???: .

Voisin osallistua moninpeliin :) . mutta ajotaitoni ei ole hääppöinen  :( .

Mode-edit: Ei tuplapostauksia näin lyhyen ajan sisään. Muokataan edellistä viestiä tarpeen vaatiessa.


« Viimeksi muokattu: 29.09.2010 20:18 kirjoittanut Riepu »
http://olusf1.wordpress.com/
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #538 : 29.09.2010 19:50 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ajotaidoilla ei ole väliä, tärkeintä on reilu peli.  :)   Eli tervetuloa vain pelailemaan.


Kaikki kisailemaan haluavat: lisätkää meikäläisen Playstation network tunnus (Miccis) kaveriksenne, niin kutsun teidän serverille. 40 minsan päästä aloitetaan kokoamaan porukkaa.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #539 : 30.09.2010 03:35 »
TheElepants Jäsen Viestejä: 241 Basaaripisteet: 0 Profiili Olipa hauska kisailla oikeella porukalla joka ei tahallaan aja kolaria!
Millonka uus kierros  ?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines