Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • Formula One 2010 -julkaisu: 24.09.2010
Sivuja: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 ... 58
Tulostusversio
Aihe: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC)  (Luettu 406780 kertaa)
Re: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #450 : 23.09.2010 21:15 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Jotain juttua kuulin, että Verkkokaupalla olisi vaikeuksia saada peliä maahantuojalta. En tiedä sitten koskeeko vain ahvenanmaan tilauksia.

Jos ei huomenna aamupäivän aikaan verkkiksestä tule tekstaria, että saa noutaa, niin perun tilauksen ja haen pelin lommilan gigantista.  

Varastossa oli ainakin ehkä noin seitsemän kappaletta odottamassa huomista, joten kyllä niitä muutama on ainakin tullut. Riippuen tietysti, että missä kohtaa tilausjonoa olet. Ja sen tilausviestin pitäisi pamahtaa kello yhdeksän, mikäli tuotteet on vain keritty lisäämään saldoille.


Edit:
Meinasin kysyä muilta työntekijöiltä tuota varastosaldoa, mutta eihän siellä ketään enään ole töissä :P
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #451 : 23.09.2010 21:20 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tein tilauksen sinne melko myöhään, PS3-version tilanneita taisi silloin olla 15 jos muistan oikein. Ei siis taida minulle 1. erästä riittää.

Mutta kiitti infosta, despire. Odottelen ysiin asti sitä noutotekstaria. Gigantithan aukee vasta kympiltä, eniveis.  :)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #452 : 23.09.2010 21:41 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Saattaa niitä olla enemmänkin, mutta yhden kasan tosiaan vain huomasin siellä yläkerran varastossa. Ne saattavat tosin olla menossa myymälään, eli on niitä mahdollisesti enemmänkin jossain. Tähän hätään en kuitenkaan asiaa pysty selvittämään..
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #453 : 23.09.2010 23:12 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Huu!noin tunti niin voi sanoa 'f1 2010 tulee tänään kauppoihin' ;D
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #454 : 24.09.2010 00:13 »
ohjeah Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 0 Profiili Seuraava tarina nyt ei varsinaisesti F1 2010:een liity, mutta ehkä kuitenkin sen verran, että postaanpa sen nyt tänne.

Eli siis. Keskiviikkoaamuna heräsin onnellisena ja ajattelin , että jo ylihuomenna koittaisi päivä jolloin vpd:stä jo hyvissä ajoin tilaamani F1 2010:n Xbox 360-version olisi määrä kolahtaa postiluukusta sisään. Päiväni kuitenkin synkkeni, kun kuulin, että vpd ei kykenisikään toimittamaan peliä perille tämän viikon aikana. Jouduin siis perumaan ennakkotilaukseni. Toivuttuani järkytyksestä päätin, että suuntaavani perjantaiaamuna Giganttiin ja ostavani formulani sieltä, vaikka hintaa olisikin hieman Ahvenanmaata enemmän. Tässä vaiheessa suunnitelmat näyttivät siis vielä varsin selkeiltä.

Iltapäivällä päätin yrittää hillitä formulakuumettani pelailemalla pitkästä aikaa hieman Forza 3:a. Kaivoin siis kaapin perällä pitkään lojuneen Logitechin rattini esille ja työnsin Forzan konsolin sisään. Huomasin, että Forzan pelaaminen maistui aika lailla puulta ja rattini tuntui melkoisen huonolta päästyäni aiemmin viikolla kokeilemaan huomattavasti tasokkaampaa rattia. Ajattelinkin, että hankin formulaa varten Microsoftin oman Force Feedbackilla varustetun ratin, mutta pikaisen tutkailun jälkeen huomasin, että kyseistä rattia ei enää ole saatavilla. Ainoa vaihtoehto olisikin Fanatecin ratti, jonka hinta oli kuitenkin hieman liikaa.

Päätin kuitenkin antaa uskolliselle Logitechilleni vielä viimeisen mahdollisuuden ja pelailin tällä kertaa tulevan WRC:n demoa. Totesin, että kyseinen peli ei vaikuttanut kovinkaan lupaavalta. Myöhemmin surffaillessani netissä päädyin sattumalta katselemaan videoita tulevasta Gran Turismo 5:stä. Huomasin, että pelin ralliosio vaikutti paljon paremmalta kuin olin osannut ajatella. Muutenkin peli vaikutti hyvältä ja Gran Turismo -kuume alkoi uhkaavasti vallata minua. Totesin, että joudun varmaan hankkimaan Pleikkarin kun kyseinen peli tulevaisuudessa julkaistaan.

Seuraavaksi menin uteliaisuuttani huuto.netiin tutkailemaan millaisissa hinnoissa käytetyt pleikkarit nykyisin mahtoivat liikkua. Sopivan edullista PS3-yksilöä en onnisunut löytämään, mutta konsoleiden seassa huomasin jotakin kiintoisaa: Driving Force GT - ratti, jota muistin monien hehkuttaneen, hintana vaivaiset 35 euroa. Noin kahden minuutin syvällisen harkinnan jälkeen totesin, että jos kerran Gran Turismon myötä joudun Pleikkarin kuitenkin hankkimaan, on se sama hankkia jo nyt ja pelata Formulaakin kunnollisella ratilla.

Nyt tilanne onkin sitten se, että entinen Xboxin ratti on myyty, Driving Force GT PS3:a varten hankittuna, Xbox 360 peleineen myynnissä ja huomenaamuna todennäköisesti suuntana Gigantti, josta mukaan tarttunee F1 2010:n PS3-versio ja samalla itse konsoli.  :lol:



« Viimeksi muokattu: 24.09.2010 00:31 kirjoittanut ohjeah »
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #455 : 24.09.2010 00:23 »
JJL84 Jäsen Viestejä: 7 Basaaripisteet: 0 Profiili Miten tässä huomenna mihinkään töihin joutaa ku ura alotettu ja kaikkia. Ensimmäisessa aika-ajossa tuli lähtöruutu 18. Pikkusen meinaa vaan olla hakusessa tuo ajaminen ku yrittää painaa täysillä niin meinaa "vähän" pyörähellä tuo auto :lol:. Aivan mahtava ajaa ja näyttäs noista ainaki vielä olevan vastusta tällaiselle noobille, että ei tarvi lootuksella ajaa kärkeen. mie ainaki oon vkl  melkein 24/7 ratissa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #456 : 24.09.2010 00:40 »
spanky Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Noniin, laitetaan nyt vielä ennen nukkumaanmenoa ekat kokemukset pelistä! Sain nimittäin uskomattoman sattuman kautta pelin tänään itselleni kello viideltä, ja sen jälkeen olen pelaillut ja fiilistellyt.

(Sain pelin yhdeltä kaverilta joka on töissä eräässä peliliikkeessä. Eli aikamoinen onnenpekka olin/olen.)

Ensireaktiot ovat erittäinkin positiiviset. Olen tahkonnut edellistä PS3 formula, F1:CE -peliä, kyllästymiseen saakka, ja olen siinä varsin hyvä, vaikein vaikeustaso ei tuota enää haastetta ellei nyt ihan huonoimmalla autolla lähde liikkeelle.
F1 2010 on ainakin ensi-illan jälkeen tarjonnut enemmän haastetta ja fiilistä kuin mitä koskaan muistan CE:n tarjonneen.
Vaikein legend-taso on minulle erittäin paha, voitin kyllä tiimikaverini ekassa kisassa, mutta tokassa turpiin tuli jo niin paljon että jouduin hetkeksi laittamaan vaikeustason astetta alemmas. Voi olla että synä on osittain tuntemattomat/hyvin hanskassa olevat radat, uusien ratojen oppimiseen kun menee tovi.

Ja nyt, kun huomaan että ajatus ei kulje ja työpäivä pukkaa päälle, ranskalaisin viivoin huomioita:

-Auto lähtee lapasesta jos ei ole varovainen kaasun kanssa, mahtavaa

-Pitoa on toisaalta kovaa ajettaessa yllättävänkin paljon, ehkä realistista tosin, en tiedä kun en ole ajanut F1-autoa :)

-Tunnelma on loistava; varikolla kun istuu autossa ja ihmettelee säätöjä, strategiaa jne, muut autot suhaavat radalle

-Tekoäly omasta mielestäni loistava, varsinkin legendillä

-Ainoa miinus on ehkä se että AI-autot kyllä välillä jarruttavat aika aikaisin. Tosin ei aina...

-Uramoodi loistava, fokus todellakin tiimikaverin lyömisessä


Ei tässä nyt muuta tule mieleen, paitsi että onpa mahtavan tuntuinen peli!
Huomenna toivottavasti kaikki saavat pelin itselleen tavalla tai toisella, ja täten nämä pienet mietteet ovatkin hyvin pitkälti turhia! :)

Öitä!


tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #457 : 24.09.2010 08:51 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Nyt on Perjantai päivä ja skekkasin juuri äsken Gigantin valikoiman niin sielä ei ole nähtävästi vielä tullut peliä. (katsoin Helsingin, Espoon pelkästään) Tosin kauppa ei ole auki vasta parin tunnin päästä aukeaa. VPD peli olisi 28.9 Varastossa. Konsolinetissä taas lukee ,että saatavuutta olisi. Varastossa ja myymälässä. Katoin tietenkin netistä.
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=7S-ag9KLUVw
Noin tapahtuu tyroksille.

http://www.youtube.com/watch?v=RF_u1fOxLxY

Ei näytä aidolta



« Viimeksi muokattu: 24.09.2010 09:13 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #458 : 24.09.2010 09:42 »
PiPe Jäsen Viestejä: 25 Basaaripisteet: 0 Profiili Aaaargh! Sitä saa nyt ootella sitte viikonlopun yli.....
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #459 : 24.09.2010 10:18 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Jeah! Peli on käsissä! Lommilan gigantin hyllyssä oli runsaasti jäljellä, kaikkia versioita.

Rahan pois luovuttaminen ei ole tuntunut vähään aikaan näin helpolta!  ;D
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #460 : 24.09.2010 11:53 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili Ensitestit pelillä pelattu. Muutaman ajon jälkeen voi jo todeta, että tähän mennessä paras formulapeli mitä ikinä pelannut. Tuntuu, että kaikki toimii. Alku menee varmasti ihan opetellessa vain, että saa pidettyä auton hallinnassa ym. Mutta eiköhän se siitä. Täysin vieraat radat voivat kyllä tuottaa alkuun hieman tuskaa, mutta ei auta kuin tahkota kierroksia, niin eiköhän nekin opi.
030906 | 190308
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #461 : 24.09.2010 12:46 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Enää liikuntatunti koulussa ja Giganttiin ostamaan peliä!
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #462 : 24.09.2010 13:40 »
Tohveli Jäsen Viestejä: 195 Basaaripisteet: 0 Profiili Perkele kun tänään olisi ollut juuri vapaapäivä, samaten koko viikonloppu luonnollisesti vapaata niin olisin päässyt kunnolla tahkoamaan Formulaa, mutta ei. Ensinnäkin, tilasin VPD:ltä, ja jos tuo pelin myöhästyminen pitää paikkaansa niin menee viikonlopun yli, ja toiseksi, tuo hemmetin Pleikkari rupesi valittamaan että kovalevy paskana ja se pitäisi saada takuuseen! Uutta kovalevyä en ole ostamssa, ne nyt ei mitään halpoja ole, ja sitten kun Oulun Verkkokauppaan on sen verran pitkä matka että sinne ei lähetä täältä noin vain konetta viemään! Ja kokemuksesta tiedän että ainakin Verkkokaupalla kestää noiden takuuhommien kanssa, veljeni PSP oli ainakin kuukauden, ellei jopa useampiakin, Verkkiksellä kun vei takuuseen sen! Että nyt jos koskaan vituttaa!
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #463 : 24.09.2010 14:42 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Peli on nyt ostettu.Vielä oon ruokakaupassa mutta pian pääsee pelaamaan. :)
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #464 : 24.09.2010 15:10 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Noniin peli on nyt minulla ja testauksen jälkeen voin sanoa samaa kuin Minna.

 
Ensitestit pelillä pelattu. Muutaman ajon jälkeen voi jo todeta, että tähän mennessä paras formulapeli mitä ikinä pelannut. Tuntuu, että kaikki toimii. Alku menee varmasti ihan opetellessa vain, että saa pidettyä auton hallinnassa ym. Mutta eiköhän se siitä. Täysin vieraat radat voivat kyllä tuottaa alkuun hieman tuskaa, mutta ei auta kuin tahkota kierroksia, niin eiköhän nekin opi.


« Viimeksi muokattu: 24.09.2010 21:01 kirjoittanut IceCold »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #465 : 24.09.2010 16:18 »
Sp33d Jäsen Viestejä: 14 Basaaripisteet: 0 Profiili Hohhoijaa... tänään sitte tuli kymmenen aikoihin sähköposti että tilauksesi on postitettu. Nyt joutuu sitte odottelemaan viikonlopun yli... PRKL
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #466 : 24.09.2010 17:08 »
eetvartti Jäsen Viestejä: 10 Basaaripisteet: 0 Profiili mulle tuli tänään postiin ja vpd:stä tilasin mutta en ole vielä ehtinyt pelaamaan
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #467 : 24.09.2010 17:15 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Vilkaistaan sääntöjä.

1. Mieti viestisi kunnolla. Älä kirjoita pelkkää ”Olen samaa mieltä” tai jotain muuta yhtä mielenkiinnotonta. Tämä on erityisen tärkeää ”Mitä peliä pelasit viimeksi?” –tyylisissä aiheissa. ”Haloa. Livessä.” on harvinaisen huono vastaus. Enemmän kerrontaa.

Vaikka kaikki ovatkin varmasti täpinöissään uudesta vormulasta, niin aletaanpa taas puhua asiaa.

T: Terminaattori
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #468 : 24.09.2010 17:37 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili F1 varikko bugia ei olla korjattu. AInakaan mun pelissä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #469 : 24.09.2010 18:02 »
PiPe Jäsen Viestejä: 25 Basaaripisteet: 0 Profiili Niin koska se bugikorjaus tulee vasta päivityksessä.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #470 : 24.09.2010 18:46 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili No ihan kiva unohdin saliksen tohon network.  :( Miten vaihan?  :/ .
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #471 : 24.09.2010 19:33 »
Tohveli Jäsen Viestejä: 195 Basaaripisteet: 0 Profiili Eikös sen salasanan pitäisi olla sähköpostissasi jossakin viestissä?
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #472 : 24.09.2010 20:39 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili Minä olen fiksuna poistanut sähköpostista sen.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Re: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #473 : 24.09.2010 20:54 »
Riepu Oh nice. Moderaattori * Viestejä: 984 Basaaripisteet: 2 Profiili Etköhän simppelisti sitten vain kirjautuessa valitse, että olet salasanasi unohtanut. Näin voit saada uuden salasanan. Operaation onnistuminen vaatii tosin muistamaan syntymäajan, jolla aikoinaan rekisteröidyit. Jos käytit oikeaa syntymäaikaasi, ongelmaa tuskin tuolloin muodostuu, mutta jos aikoinaan "valehtelit" etkä enää muista laittamaasi ajankohtaa, on edessä uuden käyttiksen teko.

Palataas formulaan, mutta tosiaan mietitään myös vähän, mitä on järkevää kirjoittaa. Ei kaikkea odotustuskista ja innostumisista kannata kertoa.


« Viimeksi muokattu: 24.09.2010 21:02 kirjoittanut Riepu »
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #474 : 24.09.2010 22:34 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan hyvä peli paitsi ettei voi ajaa esim. Vettelillä mestaruuskautta.Aloitin Force Indialla ja voitin heti aika-ajoissa tallikaverini, kun Sutil oli 14 ja mä olin sijalla 11 ;D

« Viimeksi muokattu: 24.09.2010 22:50 kirjoittanut johanf1-fani »
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #475 : 24.09.2010 22:42 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili
Ihan hyvä peli paitsi ettei voi ajaa esim. Vettelillä mestaruuskautta.
Tähän lauseeseen kiteytyy kuukausien hypetys.
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #476 : 24.09.2010 23:05 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Ihan hyvä peli paitsi ettei voi ajaa esim. Vettelillä mestaruuskautta.

Miten niin ei voi? Mestaruuskauden voi ajaa millä tahansa oikealla kuskilla. Uramoodi on asia erikseen, siinä ajetaan vain itse luodulla kuljettajalla.


F1 2010 on huikea. Huikea. Jo yhden kisaviikonlopun perusteella voi ilmoille heittää rohkean mielipiteen, että kyseessä on yksi parhaimmista F1-peleistä ikinä. Onko se paras? Se on aihe, josta tullaan sapeleita kalistelemaan varmasti myöhemmin, kun pelin mahdolliset puutteet nostavat päätään ja vahvuudet tulevat entistä selkeämmin ilmi.

Urani alkoi, kun loin kuskikseni Kimi Räikkösen ja solmin rahakkaan 500 000 dollarin kausisopimuksen Virginin kanssa. Vaikeustaso expertille, vaihteet automaatille, kisamitta 50 prosenttiin ja kaikki ajoavut hiivattiin. Sitten vain kohti Bahrainia ja ensimmäisiä vapaita harjoituksia.

Olihan pluikasta. Vihreä rata ja haparoiva manuaalivaihteiden käyttö aiheutti kasan spinnauksia ja runsaasti ajovirheitä. Tuloksena vain muutama suht hyvä kierros. Olin kuitenkin sekuntikaupalla kärkeä hitaampi ja helisemissä Lotuksien ja HRT:n kanssa. Aika-ajossa matkani tyssäsi heti ensimmäiseen aika-ajojaksoon, kun Virgin-autoni löytyi lopulta sijalta 18. Talli oli silti aika-ajosuoritukseeni erittäin tyytyväinen, ja mikäs siinä ollessa. Virgin-autolla se oli ihan OK suoritus.

Kisa ei sitten mennytkään yhtä suotuisissa merkeissä kuin aika-ajo. Jo lähdössä muutama kilpakumppani onnistui tunkemaan autollaan ohitseni ja parin kierroksen jälkeen alkoi lipsua niin maan penteleesti. Kuorrutuksena kakun päälle nappasin epäurheilijamaisen ajon seurauksena varikon läpiajorangaistuksen, jonka kärsittyäni löysin itseni antamasta tilaa kierroksella ohittaville. Oli muuten ärsyttävää, sillä ajorytmi meni kokonaan sekaisin kun takana olevia sai kokoajan olla päästämässä ohitse. Niinpä loppukisa sujui rauhallisissa merkeissä, sillä olin juuttunut tukevasti viimeiselle sijalle eikä minkäänlaista nousua ollut näköpiirissä.

Kisa oli nautittava, vaikka omalta osaltani se kuivuikin kokoon aikalailla alkukierroksilla. AI-autot antoivat vaikeimmalla Bahrainissa todella miellyttävän, mutta reilun vastuksen. Ehkä uudella sektorilla ne menivät hieman hitaampaa kuin muualla?

Seuraavaksi uralla vuorossa sitten Melbourne, joka onkin astetta tutumpi rata. Siellä voisi odottaa jo voittavansa muutaman kilpakumppanin. Mutta eipä nuolaista ennenkuin tipahtaa.


Mutta voi pojat, tämä on todella hieno F1-peli. Tämän viikonlopun aikana en uskalla edes hypätä online-kisojen ihmeelliseen maailmaan, sillä manuaalivaihteet ja ajomallit vaativat vielä totuttelua.


Jatkamaan ajamista!  ;D

www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #477 : 24.09.2010 23:16 »
JJL84 Jäsen Viestejä: 7 Basaaripisteet: 0 Profiili Ajoin itekki just melbournen kisan. Kisa alkoi kosteissa olosuhteissa ja nousin yhdeksänneksi 15 kierroksen aikana, sitten olikin jo aika vaihtaa kuivan kelin renkaat. 5 kierrosta ennen maalia takarengas sanoi poks ja tipuin viimeiseksi. Onneksi pystyin ohittamaan vielä tallikaverin ja pari muutakin lopussa ;D
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #478 : 24.09.2010 23:22 »
johanf1-fani Jäsen Viestejä: 32 Basaaripisteet: 0 Profiili Oho en ole huomannut moista pelimuotoa.Kiitos tiedosta Ephram!
Pelaajainen Rul3z
tallennettu
Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) « Vastaus #479 : 24.09.2010 23:48 »
KimiNÖMBERVAN Jäsen Viestejä: 1 Basaaripisteet: 0 Profiili Moro. Aluksi haluan kiittää kaikkea tietoa mitä olen saanut tästä foorumista, KIITOS! Todella paljon hyötyä ollut.
Itse tilasin pari viikkoa sitten verkkokaupasta "ennakkotilauksen". Siitä lähtien olen oottanut että joko se tulisi...päivät kuluivat ja kuluivat. Eilen torstaina alkoi vähän ihmetyttämään kun ei ollut tullut minkäänlaista tietoa sieltä että peli olisi postitettu. Joten tänään kun ei ollut tullut postilaatikkoon peliä ja kaupoissa se oli jo, niin aloin miettiä että mikäs helvetin ennakkotilaus tää nyt on ku kaupois on jo peli eikä minun peliä näy missää! Noh siinä kahen pintaan sitte aloin miettiä että se peli on saatava tänään, keinolla millä hyvänsä. -> Ensimmäiseksi peruutin tilauksen verkkokaupasta, JA palautetta kyllä tulee verkkokaupalle. Sen jälkeen bussiaikataulu käteen ja katse kohti lommilan giganttia alkakoon. Toivoin koko bussimatkan että peliä olisi viellä xboxille. Vihdoin kun tulin kauppaan siellä se loisti hyllyssä odottamassa minua. Otin sen, maksoin 54,95 joka oli sama hinta kun verkkokaupassa ja lähdin bussilla takasin kotiapäin.

Kyllä kannatti vaivautua perumaan verkkokaupan tilaus josta en kyllä enään koskaan tule tilaamaan yhtään mitään. :lol: F1 2010 on ollut jotain käsittämätöntä. Pelikokemus on fantastista, peli on aivan loistava kertakaikkiaan tällein ensitestauksen jälkeen koettuna.

Loistava peli.

PS. Kimi ens vuon takas vormuloihi! eiks niih?  ;)


« Viimeksi muokattu: 25.09.2010 00:00 kirjoittanut KimiNÖMBERVAN »
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 ... 58
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines