Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: Child of Eden - REZin henkinen jatko-osa.  (Luettu 3248 kertaa)
Child of Eden - REZin henkinen jatko-osa. « : 15.06.2010 18:14 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili


Tuolla hype-ketjussa olikin jo jotain mainintaa pelistä, mutta kyllähän se nyt oman ketjunsa ansaitsee.

Alkuperäinen REZ on minulle yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä. Se ei ainoastaan ollut pelillisesti ja audiovisuaalisesti loistava, vaan laajensi myös käsitystäni siitä, millaisia pelit voivat innovatiivisimmillaan olla. Peli yritti jäljitellä synestesiaa, tilaa, jossa aistit sekoittuvat.

Video REZ HD:sta: http://www.youtube.com/watch?v=DW-4ROzcFvY

Child of Eden on siis REZin henkinen jatko-osa. Ensimmäisen trailerin perusteella on vielä vaikeaa sanoa mitään kovinkaan konkreettista. Peli kuitenkin näyttäisi säilyttävän samanlaisen tähtäimen kuin ensimmäisessä osassa ja itse ampumisäänikin on sama (taputus). Peli tukee Kinectiä ja normaalia kontrolleria. Pitää toivoa, että sitä ei olisi tehty täysin liiketunnistuksen ehdoilla, vaan että peli olisi tarkka ja nopeita refleksejä vaativa.
Trailerin musa ei aivan napannut. Diggailin REZin hc-konemusasta, jotka Tetsuya Mizuguchi oli bongannut Japanin skene-klubeilta. Trailerin musiikki oli hieman vaisumman oloista, mutta innolla odotan mitä lopullinen peli pitää sisällään.

Odotukset ovat erittäin korkealla ja onhan tätä tullut venailtua ekan pelin läpäisystä lähtien.

Child of Eden traileri: http://www.youtube.com/watch?v=xuYWLYjOa_0

Onko laudalla muita REZ-diggareita?

EDIT: Lisätäänpäs vielä aika jäätävän siisti gameplay-video: http://www.gamersyde.com/stream_child_of_eden_e3_press_conference_gameplay-15810_en.html


« Viimeksi muokattu: 15.06.2010 18:30 kirjoittanut echoes »
tallennettu
Vs: Child of Eden - REZin henkinen jatko-osa. « Vastaus #1 : 15.06.2010 18:29 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW

Onko laudalla muita REZ-diggareita?


Toki. Omistan sekä DC-version että PS2-version kera Trance Vibratorin.  :P

Toistaiseksi kiinnostavin peli mitä E3:lla on nähty.
tallennettu
Vs: Child of Eden - REZin henkinen jatko-osa. « Vastaus #2 : 15.06.2010 21:19 »
Tzibo Jäsen Viestejä: 492 Basaaripisteet: 0 Profiili Reziä olen pelannut vain XBLA-trialin verran, joka oli sellaista "ihan jees" -tasoa. Tykkäsin erikoisuudesta audiovisuaalisella puolella mutta jotenkin gameplay ei ainakaan sen pienen session aikana vakuuttanut, joskin musiikin tahtiin ampuminen oli mukavaa. Child of Edenin traileri herätti ensimmäisellä kerralla sellaisia "meh, Rez 2:nko tämä on" ja gameplayn puolelta ei ole oikein vakuuttanut, mutta täytyy sanoa että videon musiikki ja graafinen toteutus ovat ihan uskomatonta kamaa. Juuri tällaista sykkivää värimaailmaa pelit tarvitsisivat lisää. Musiikissakin oli jotenkin rauhoittava tunnelma, vaikken jumputuksesta yleensä välitäkään. Kattoo nyt! Ja tosiaan toivottavasti ei ole tehty vain Kinectin ehdoilla. :/
tallennettu
Vs: Child of Eden - REZin henkinen jatko-osa. « Vastaus #3 : 16.06.2010 23:10 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Gamesto- Gamespotin first look.

Eipä tuosta mitään uutta oikeastaan irtoa, minulle tärkein infontynkä on, että perusohjaimella pelaaminen toimii ja rumblea käytetään REZin tapaan. Harmi etteivät sen enempää pelin tarinasta tai maailmasta ole kertoneet, REZ kuitenkin sisälsi yllättävän mielenkiintoisen, pikkuisen juonen.

Jos tänne saa hype-ketjusta keskustelua tuoda, niin Lumines tuo vahvan uskon siitä, että Q osaa käyttää vokaaleja musiikeissaan oikein. Lights varsinkin toimi hienosti ykkös-Luminesissa.

Ja. . . Child of Eden tuntuu viralliselta nimeltä, sen verran selvästi se kuitenkin trailerissa ja pelin sivuilla on. Mutta okei, kyseessä on pelkkä nimi, ei se pelaamista tule haittaamaan.
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Vs: Child of Eden - REZin henkinen jatko-osa. « Vastaus #4 : 17.06.2010 22:09 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllä, voi kyllä!

Rezin olen pelannut useaan kertaan läpi sekä PS2:lla, että 360:llä. Varsinkin (hyvillä) kuulokkeilla pelattuna peliin imeytyy kunnolla mukaan ja kokemus on aivan älytön. Aivan kevyesti viime genin parhaita pelejä minulle.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Child of Eden - REZin henkinen jatko-osa. « Vastaus #5 : 17.06.2010 22:17 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ei voi kyllä käsittää miksei tätä esitelty Microsoftin tilaisuudessa. Tuo Mizuguchin demo kun olisi ollut vaikka konferenssin lopussa niin se olisi jo yksistään riittänyt nostamaan fiiliksen positiivisemmaksi ja näyttänyt että Kinectillä voi tehdä hc-pelejäkin.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Vs: Child of Eden - REZin henkinen jatko-osa. « Vastaus #6 : 16.09.2010 08:38 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Uutta videota: http://www.gamersyde.com/stream_child_of_eden_tgs_stage_demo-17119_en.html

Näyttää kyllä kaikinpuolin erittäin hyvältä, muistuttaa erittäin paljon REZiä jo tässä vaiheessa. Tuo Kinect-ohjaus vaikuttaa kyllä erittäin lagiselta ja varmaa on tässä vaiheessa, että tulen pelaamaan tätä peliä padilla.
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines