Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14
Tulostusversio
Aihe: Bloodborne  (Luettu 79526 kertaa)
Vs: Bloodborne « Vastaus #270 : 14.04.2015 10:01 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili 24h takana ja hyvin on peli edennyt toistaiseksi. Viimesimpinä bosseina hoitelin Romin ja Paarlin. Paarl oli helppo kun olin varmaan hieman ylilevelinen, se tipahti ykkösellä ja Ludwigin miekka teki hyvin damagea. Rom kuoli kolmannella yrittämällä ja ei senkään kanssa tuntunut olevan isompia ongelmia, piti vain tsekkailla rauhassa hyviä saumoja laittaa iskua ja vetäytyä tarvittaessa. Tuli myös suoritettua Eileenin questline loppuun ja siltä sai ihan hyvän runen questin päätyttyä.

Nyt olisi ainakin kolme eri mestaa mitä tutkia seuraavaksi. Pitäisi löytää myös yksi chunkki niin saisi Ludwiqin miekan +7:si. Tällä hetkellä leveleitä on 65 enkä ole mitenkään grindaillut ylimääräistä. Moon rune tietenkin auttaa hieman kun echoeseja tippuu enemmän. Ei ainakaan toistaiseksi näy vielä väsymisen merkkejä ja peli vetää edelleen vahvasti puoleensa.
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #271 : 14.04.2015 10:39 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Itse olen tehnyt nyt kaikki vapaaehtoiset bossit ja kolunnut kaikki alueet, endgame enää jäljellä. Chalice Dungeoneita pitäisi kai vetää vielä, eivät vaan nappaa läheskään niin paljon kuin pääpeli. 40 tuntia pelattu ja level 101, mutta en mielestäni kauheasti ole grindannut leveleitä. Silloin vaan jos blood echoesia on esim. yli puolet levelin tarpeesta, sitten olen vetänyt sen loppuun asti jotta voi hyvillä mielin mennä tuntemattomillekin alueille.

Pari hassua NPC:tä olen pelastanut ja varmaan yhtään questia en ole saanut vedettyä kunnialla läpi, melkein kaikki on tullut kustua joko tietämättään tai vahingossa. :D


Eka Souls-peli itselle, ja kyllä tämä menee Top 10 peleihin itsellä. Sen verran huima kokemus.
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #272 : 14.04.2015 12:07 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Suurin mysteeri on edelleen ovet Yarhamissa mitä voi koputtaa.
Spoileri (osoita katsoaksesi)
Pelikokoelmani
tallennettu
Re: Bloodborne « Vastaus #273 : 14.04.2015 13:05 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Aseista...
Spoileri (osoita katsoaksesi)

Sitten hieman väistämisestä ja yhdestä trailerissa näkyneestä kyvystä...
Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: Re: Bloodborne « Vastaus #274 : 14.04.2015 13:25 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Aseista...
Spoileri (osoita katsoaksesi)

Sitten hieman väistämisestä ja yhdestä trailerissa näkyneestä kyvystä...
Spoileri (osoita katsoaksesi)

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Suurin mysteeri on edelleen ovet Yarhamissa mitä voi koputtaa.
Spoileri (osoita katsoaksesi)

Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 14.04.2015 13:31 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Bloodborne « Vastaus #275 : 14.04.2015 13:32 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Tavallaan huimaa, miten vähän tämä peli selittää pelaajille mitään.  Ei kerrota mihin pitää mennä tai mitä tehdä. Hirveästi kaikkia ominaisuuksia sun muita pelimekaniikkoja, jotka pitää itse keksiä. Isoja pelialueita ja bosseja, jotka ohittaa helposti jos ei ole tarkkana. Questeja, joita moni ei edes löydä, puhumattakaan kaikenmaailman tapahtumista pelimaailman sisällä.

Huikeaa.
tallennettu
Vs: Re: Bloodborne « Vastaus #276 : 14.04.2015 13:44 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Tavallaan huimaa, miten vähän tämä peli selittää pelaajille mitään.  Ei kerrota mihin pitää mennä tai mitä tehdä. Hirveästi kaikkia ominaisuuksia sun muita pelimekaniikkoja, jotka pitää itse keksiä. Isoja pelialueita ja bosseja, jotka ohittaa helposti jos ei ole tarkkana. Questeja, joita moni ei edes löydä, puhumattakaan kaikenmaailman tapahtumista pelimaailman sisällä.

Huikeaa.

Juurikin huikeaa. Jos nämä asiat selitettäisiin heti tai ne katsoisi netistä, niin pelin tenhosta häviäisi puolet saman tien. Nykypeleistä nimenomaan puuttuu se löytämisen ja seikkailun riemu, se että voi vahingossa harhailla ja löytää valinnaisia pelialueita ja tehtäviä. Tällainen design tekee pelimaailmasta äärettömän paljon suuremman tuntuisen kuin se että sinulla on kymmenen kilometria generoitua maastoa jossain skyrimissä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #277 : 14.04.2015 14:02 »
Riffe Jäsen Jäsen Viestejä: 422 Basaaripisteet: 2 Profiili Tikarit, eli Blade of Mercury:
Spoileri (osoita katsoaksesi)
Pelikokoelmani
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #278 : 14.04.2015 14:28 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili
Tikarit, eli Blade of Mercury:
Spoileri (osoita katsoaksesi)

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #279 : 14.04.2015 14:34 »
tetsuo ...I think. Jäsen Viestejä: 369 Basaaripisteet: 2 Profiili Noista salareista sen verran, katoin läpipeluun jälkeen mitä oon missannut, tais olla 6 bossia ja ainakin pari isompaa aluetta mitkä kokonaan missasin. Ei varmaan tarvii sanoa että tein heti uuden hahmon. Tuolla orkkis NG+ hahmolla perseilen sitten co-oppia kaverin kanssa.
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #280 : 14.04.2015 15:53 »
Bugista OK desu ka? Jäsen Viestejä: 70 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt on sitten platina viimein plakkarissa. Pelattuja tunteja kahdella hahmollani yhteensä jotain 80+, joten kyllä tähän vajaaseen kolmeen viikkoon on riittänyt hyvin pelattavaa. :P

Pelin paras hetki:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Yksi PS4:n parhaita pelejä kyllä. Varmaankin toiseksi tai kolmanneksi paras From:in peli Dark Soulin jälkeen. Seuraavaksi peliksi Dark Souls 3 Miazakilta kelpaisi kyllä eniten tällä hetkellä. :)

PS. Keksin muuten tässä tänään tähän mennessä parhaan käyttökohteen tuolle PS4-ohjaimen näppäinsijoittelulle: dodge-nappi ympyrältä vasempaan olkanappiin. Näin pystyy näppärästi liikuttaa kameraa samalla kun juoksee. ;D Olisinpa hokannut tämän jo pari viikkoa sitten...


« Viimeksi muokattu: 14.04.2015 16:11 kirjoittanut Bugista »
tallennettu
Re: Bloodborne « Vastaus #281 : 14.04.2015 16:23 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Minäkin löysin vasta juuri äsken...

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Pelin paras hetki:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

En edes tajua, kuinka moni tuonne päätyy tuolla lailla vahingossa. Ihan random-touhua koko homma. Ensin pitää käydä yhdessä paikassa hakemassa random itemi ja sitten mennä yhteen tiettyyn toiseen paikkaan, ilman että peli antaisi mitään viitteitä tästä. Ei ihan Simon's Quest pyörremyrsky-tasoa, mutta lähellä..
tallennettu
Vs: Re: Bloodborne « Vastaus #282 : 14.04.2015 16:47 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
En edes tajua, kuinka moni tuonne päätyy tuolla lailla vahingossa. Ihan random-touhua koko homma. Ensin pitää käydä yhdessä paikassa hakemassa random itemi ja sitten mennä yhteen tiettyyn toiseen paikkaan, ilman että peli antaisi mitään viitteitä tästä. Ei ihan Simon's Quest pyörremyrsky-tasoa, mutta lähellä..

Spoileri (osoita katsoaksesi)
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Bloodborne « Vastaus #283 : 14.04.2015 16:51 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
En edes tajua, kuinka moni tuonne päätyy tuolla lailla vahingossa. Ihan random-touhua koko homma. Ensin pitää käydä yhdessä paikassa hakemassa random itemi ja sitten mennä yhteen tiettyyn toiseen paikkaan, ilman että peli antaisi mitään viitteitä tästä. Ei ihan Simon's Quest pyörremyrsky-tasoa, mutta lähellä..

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: Re: Bloodborne « Vastaus #284 : 14.04.2015 16:54 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
En edes tajua, kuinka moni tuonne päätyy tuolla lailla vahingossa. Ihan random-touhua koko homma. Ensin pitää käydä yhdessä paikassa hakemassa random itemi ja sitten mennä yhteen tiettyyn toiseen paikkaan, ilman että peli antaisi mitään viitteitä tästä. Ei ihan Simon's Quest pyörremyrsky-tasoa, mutta lähellä..

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Spoileri (osoita katsoaksesi)
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Bloodborne « Vastaus #285 : 14.04.2015 18:09 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Hitto olisi mennyt tuo mesta ihan ohi ellet olisi sanonut.

Kerropa sitten fiilikset bossista, kun pääset sinne. Ainakin NG+:lla helposti vaikein bossi tähän mennessä.

EDIT: Menikin heti seuraavalla yrityksellä, kun opettelin väistelemään. :lol:

Kolmannella yrityksellä kaatui. Ei mielestäni vaikeimmasta päästä, vaikka olikin hankala. Alku oli suht helppo, mutta toka vaihe oli hankalampi kunnes keksin taktiikan.

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #286 : 14.04.2015 18:25 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Hermot menee bossissa osa #14245:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Hirveää pakkopullaa tämäkin.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Bloodborne « Vastaus #287 : 14.04.2015 19:00 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Sonyn mukaan Bloodborne myi miljoonan kymmenessä päivässä. Nopeiten myynyt "Souls-peli". Ihan ansaitusti kyllä.
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #288 : 14.04.2015 19:03 »
sleepy o----o Jäsen Viestejä: 828 Basaaripisteet: 6 Profiili Kiitoksia aiemmista vinkeistä Romiin!  :)

Spoileri (osoita katsoaksesi)
under the rocks and stones,
there is water underground
tallennettu
Re: Bloodborne « Vastaus #289 : 14.04.2015 19:07 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Kiitoksia aiemmista vinkeistä Romiin!  :)

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Vs: Re: Bloodborne « Vastaus #290 : 14.04.2015 19:22 »
LeFwee Jäsen Viestejä: 160 Basaaripisteet: 0 Profiili
Sonyn mukaan Bloodborne myi miljoonan kymmenessä päivässä. Nopeiten myynyt "Souls-peli". Ihan ansaitusti kyllä.

Ilmeisesti 1.03 patchikin tulossa ennen kuun loppua. Latausaika ja performance fixejä luvassa. :)

http://blog.us.playstation.com/2015/04/14/bloodborne-sells-one-million-first-1-03-details/#sf8582165
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #291 : 14.04.2015 19:29 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Scarf:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

sleepy:

Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 14.04.2015 19:35 kirjoittanut Kraidi »
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #292 : 14.04.2015 19:41 »
echoes WELCOME TO SPECIAL ROUND Jäsen Viestejä: 1 300 Basaaripisteet: 7 Profiili Täytyy muuten sanoa, että onneksi tässä ei ole sitä mekaniikkaa, että viholliset katoavat jossain vaiheessa kun olet tappanut ne tarpeeksi monta kertaa, kuten DS2:sessa. Mielestäni tuo oli erittäin paska mekaniikka, sillä kuollessasi menetit soulsit lopullisesti ja pelissä oli käytännössä rajallinen määrä souleja. Myös itemien grindaaminen vihuilta oli todella nihkeätä sillä kun vihollinen katoaa lopullisesti voi olla, että tietyt itemit jäävät saamatta kokonaan. Alueet olivat myös todella autioita lopuksi kun pelaaja oli niitannut vihut sukupuuttoon.
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #293 : 14.04.2015 20:17 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW Tuokin on kyllä yksi niistä B-tiimin kummallisista aivopieruista. Ikään kuin eräänlainen kikka, jolla yritetään korjata ehkä sitä, että pelissä on muutamalla alueella "liikaa" vihollisia ja niiden ohi on hankala enää edes juosta. Shrine of Amana ennen patchia oli juuri tällainen.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #294 : 14.04.2015 20:38 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Scarf:

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Spoileri (osoita katsoaksesi)
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #295 : 15.04.2015 12:47 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili On kyllä hyvää settiä taas ollut loppua kohti. Puolivälissä peli koki notkahduksen, mutta viime tunnit olleet taas aivan totaalista parhautta. Löysin myös järjettömästi salareita, kun kävin vanhoja alueita järjestelmällisesti läpi. Jurppii vaan, että tapoin vissiin jonkun npc:n vahingossa, koska näytti normaalilta hämähäkiltä, joita just tappanut puolisen miljoonaa. Ihmettelin eka että miksi en pysty lukittautumaan siihen ja sitten annoin vaan mulkun laulaa, kunnes tajusin että oli npc-hahmo. Ja osa salaisuuksista on kyllä niin hämäriä, ettei niitä voi löytää kuin täysin vahingossa. Ehkä vähän liiankin epämääräisiä juttuja. Myöskään noiden npc-hahmojen kanssa ei ole mitään hajua mitä pitäisi tehdä. Käytännössä platinumilla vetäminen puolimahdotonta jos ei lue netistä surutta, mutta pitää nyt alkuun koittaa löytyy itse niin paljon kuin mahdollista.

Ja sanoin jo aiemmin, mutta on kyllä graafisesti varmaan hienoin peli ikinä. Niin se vaan artti tyyli vaikuttaa lopputulokseen, mutta silti 99% peleistä vanhenee viikossa, kun koitetaan tehdä fotorealistista sontaa. Joku Order on pelkkä läppä tämän rinnalla.




tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #296 : 15.04.2015 12:57 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Itselläkin kaikki NPC't jo seonneet siellä alkupäässä. Veikkaan itse että noita eri asuja olisi pitänyt käyttää että questit olisivat edenneet. Pitää myös kompata TK'ta tuossa graffakommentissa, tyyli on vain niin hyvä ja itsenäinen. On yksi asia suunnitella yhtenäinen pelimaailma, mutta vielä yhdistää kaikki alueet luontevasti toisiinsa ilman lataustaukoja on järjetön saavutus.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Bloodborne « Vastaus #297 : 15.04.2015 13:01 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Niin se vaan artti tyyli vaikuttaa lopputulokseen, mutta silti 99% peleistä vanhenee viikossa, kun koitetaan tehdä fotorealistista sontaa. Joku Order on pelkkä läppä tämän rinnalla.

Olisit nyt edes verrannut vaikka johonkin Crysikseen. Orderissahan nimenomaan on aivan helvetin hyvä art direction ja  tyyli. Jos se peli jossain loistaa, niin juuri noissa.
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #298 : 15.04.2015 13:20 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Pelimaailman yhtenäisyys on kyllä jumalaista tässä pelissä. Aina kun katsoo joltain kielekkeeltä tai parvekkeelta, niin näkee jossain kaukaisuudessa paikan, jonka osaa yhdistää alueeseen, jossa on aiemmin pyörinyt. Pelimaailma on mielestäni tehty jopa vielä paremmin kuin Dark Soulsissa.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Bloodborne « Vastaus #299 : 15.04.2015 13:40 »
Siegmeyer Jäsen Viestejä: 131 Basaaripisteet: 0 Profiili Order  on lähinnä vastakohta BB:elle. Sen tekninen toteutus voi olla vaikka loputtomasti parempaa, mutta artti on niin geneeristä bulkkikamaa että koko peliä ei varmasti muista kukaan puolen vuoden päästä. BB:n artista taas näkee heti miten lahjakasta porukkaa sitä on ollut luomassa.

Das1:des ei ollut melkein yhtään paskabossia ja rytmitys oli parempi kun ei tarvinnut ravata hubissa levuttamassa, mutta noin muuten BB  on minusta joka osa-alueella parempi. Bossitkin on parhaimmillaan huippuja, kaikista beasteista ja jättimonstereista olen tykännyt. Monissa on ollut sitä eeppistä epätoivoisen selviytymistaistelun tuntua, bossien muuttuminen agressiivemmaksi sitä mukaa kun niitten elämämittari hupenee on loistava uudistus.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines