Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: Beyond: Two Souls  (Luettu 2530 kertaa)
Beyond: Two Souls « : 08.10.2013 15:41 »
Kubs Jäsen Viestejä: 493 Basaaripisteet: 1 Profiili



  • Uppoudu mukaansatempaavaan ja arvaamattomaan psykologiseen toimintatrilleriin Hollywood-näyttelijä Ellen Pagen seurassa
  • Jodie Holmesilla on yliluonnollisia kykyjä ja henkinen yhteys näkymättömään olentoon
  • Ohjaa Jodiea ja mystistä olentoa spektaakkelimaisissa toiminta- ja seikkailujaksoissa
  • Koe uuden tekniikan mahdollisuudet Quantic Dreamin pelissä, joka on yksi PlayStation 3:n upeimmista.

Huomenna 9.10.2013 julkaistaan Heavy Rain tekijöiden uusi peli Beyond Two Souls, joka jatkaa Heavy Rainin viitoittamalla tiellä. Kyseessä on siis elokuvamainen interaktiivinen toimintaseikkailu.

Pelistä löytyy kaksi kenttää sisältävä demo PSStoresta, jos haluaa ennakkoon kokeilla.

Itse pidin Heavy Rainista todella paljon ja tälle pelille on suuret odotukset. Lisää kirjoitusta kun peli on hyppysissä.

http://www.youtube.com/watch?v=c9D1N-MHwog
tallennettu
Vs: Beyond: Two Souls « Vastaus #1 : 08.10.2013 17:07 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Itse odotan kovastikkin. Heavy Rain oli upea peli ja odotan tältäkin samanlaisia tunteita mitä HR esitti.
Ennakkotilasin Special Editionin kun oli samanhintainen mitä normi versio eli 59,95.
tallennettu
Vs: Beyond: Two Souls « Vastaus #2 : 10.10.2013 22:57 »
Kubs Jäsen Viestejä: 493 Basaaripisteet: 1 Profiili Peliä on nyt 4-5 tuntia takana ja hyvältä on maistunut. Juoni tuntui aluksi sekavalta epäkronologisen kerronnan takia, mutta pikkuhiljaa päässyt jyvälle. Peli on vyöryttänyt huikeita tapahtumia eteen ja hieno musiikki korostaa vielä näitä. Joissain tappelukohtauksissa ei aina ole selvää mihin suuntaan tattia pitäisi liikuttaa, mutta onneksi niihin mahtuu useampi valinta, ettei ne virheisiin heti kaadu kuitenkaan.

Joissain arvosteluissa on sanottu, ettei päähahmoon samaistu, mutta kyllä itse ainakin olen tunnesiteen saanut Jodieen.

Spoileri (osoita katsoaksesi)

Loistava peli ollut tähän asti.
tallennettu
Vs: Beyond: Two Souls « Vastaus #3 : 12.10.2013 09:43 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Pari tuntia pelasin eilen ja jäätävää paskaahan tämän on. Paina nappia ja lue tarinaa --> peli etenee.

Pelit-lehden 68/100 arvostelu ei ole kaukana totuudesta.
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines