Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sanat kertovat enemmän kuin tuhat kuvaa *_*
Kirjoittelenpa tänne omat näkemykset Pelaajalaudan henkilöistä pelkkien postauksien perusteella. Ihanan ennakkoluuloista ajattelua, eikö vain? Kirjoitan siis vain sellaisista henkilöistä, joista en ole koskaan nähnyt kuvaa, enkä tiedä mitään. Jos joku suuttuu leikistä, niin omapahan on ongelmansa.

Melfice:
Viestien perusteella ei aivan nuorimmasta päästä. Todennäköisesti oikein hauska ja sosiaalinen tyyppi elävässä elämässä, vaikka esittääkin vakavaa mulkkua aina välillä. Pituutta löytyy vähän vajaa 190cm ja lyhyet tummat hiukset. Huhujen mukaan Fraeonin isoveli.

Doinkki:
En tiedä miksi, mutta hepulla on varmasti kiharat hiukset. Lisäksi ehkä hiukan tukeva ruumiinrakenteeltaan, ei kuitenkaan liian lihava. Veistelee hauskoja juttuja boardeilla, mutta todellisuudessa ehkä hiukkasen ujo luonteeltaan. Kokenut netinkäyttäjä, jonka vuoksi osaa kirjoitella strategisesti nasevia postauksia.

ToniP:
Selvästi näitä nykyajan jauhesammuttimen kokoisia yläasteopiskelijoita, joilla housut roikkuvat polvissa, lippis vinossa ja kaiken kruunaa harvinaisen paska musiikkimaku. Yrittää esittää kovaa jätkää, tupakoi salaa välitunneilla ja skeittaa kesäisin. Ei kuitenkaan todellisuudessa osaa skeitata, vaikka luuleekin niin. Tämä oli helppo.

Shinta:
Laudan aikuisempaa porukkaa, sen huomaa viestien tasosta. Pelaa elitistipelejä vapaa-ajallaan, mutta ei kuitenkaan ole elitisti. Todennäköisesti pelaaminen on jäänyt harvemmalle, mutta tykkää edelleen lueskella pelijuttuja ja kirjoitella niistä nettiin aina välillä. Parransänkeä naamassa ja pitkät hiukset.

Scarf:
Tässä on Joe-San efektiä havaittavissa. Postaukset kertovat säälimättömästä huippupelaajasta, josta saa erittäin tosikon kuvan. Satasesta vetoa, että tyyppi on tosielämässä varsin lyhyt, hoikka (läskisormet eivät osaa Ikarugaa), alkuun ehkä ujohko ja hiljainen, mutta  paremmin tutustuttaessa varmasti ihan mukava henkilö. Jos haluaisin johonkin henkilöön tutustua täältä, se olisi Scarf. Mystinen, sanavalmis, pelaamisen tosissaan ottava heppu.

Xerobos:
Pelaajalaudan vanhuksia, varmasti yli 25-vuotias. Ei todellisuudessa välitä edes hirveästi pelaamisesta, mutta tykkää käydä vittuilemassa netissä tosikoille ja niitähän aina riittää. Sarkastinen ihminen, jolla irstas huumorintaju. Kalju ja aavistuksen lihava, mutta silti urheilusta tykkäävä.

Azu:
Kiltti, päälle 20-vuotias pulleahko poju kyseessä, joka tykkää peleistä oikeasti. Päätä somistaa pitkät hiukset ja tykkää punaisesta väristä. Kuitenkin tosikko luonteeltaan, eikä aina ymmärrä vitsailujen päälle, joten suuttuu aika helposti. Lemppariruoka äidin makaronilaatikko ja viettää paljon aikaa iltaisin netin äärellä. Todennäköisesti kaikkien kaveri, mutta tosiaankin vain kaveri.  Tyttöystävää ei meinaa löytää millään, vaikka yritystä on ollut.

Lisää joskus. >_>
26 kommenttia
Frank 12.02.2009 15:31
Ei voi muuta sanoa kuin että olen iloinen, että luin tämän blogin ja sen saamat kommentit. Totaalinen repeäminen.
Azu 09.02.2009 19:04
Mun kuvaus on melko lähellä totuuta, mutta kaikki väittämät menevät enemmän tai vähemmän sivuun totuudesta. Pari niistä on melko pelottavan lähellä, mutta eivät silti täysin oikein. :lol:

Sen voin paljastaa, että lempiväri ei ole punainen vaan vihreä.  :P
finngamer 08.02.2009 03:56
Paras blogi ikinä. :lol:
Fyysinen Preesens 07.02.2009 13:37
Jos minä olisin tehnyt tämän blogiviestin, niin se olisi lähtenyt jo bittiavaruuteen. Minä en mahdu saunomaan. :(
Riepu 07.02.2009 13:27

Katsellaan on hieno sana ja se oli osoitettu vastaukseksi Toni P:n vaatimukselle, jotta voisin ainakin osoittaa, että kyllä häntäkin tässä tilanteessa ainakin yritetään kuunnella. Pointtisi ovat hyvät ja ne on toki otettu jo aiemminkin huomioon, sillä enhän minäkään tullut väliin kuin vasta Toni P:n toisen viestin kohdalla, jolloin pelkäsin homman lähtevän lapasesta pahimmillaan täysin.
Mr.Universum 07.02.2009 12:36
Kiitos TK. En ois ikinä uskonu, että Toni.P on lukiossa. Onneksi asiaan saatiin varmistus.  :lol:
Xerobos 07.02.2009 11:05
Heh, mutta kaljut ovat homoja.
kep 07.02.2009 10:18
Niin ja arvon dorkikset, jotka nauroitte tuolle aito gangsta -jutullekin... tämä viesti, jonka kirjoitin nyt, oli varmaan eka viesti täl foorumilla, jossa on pelleillyt yhtään.

Pelleilysi saa aikaan vastareaktioita, huomioi ihmeessä se. Jos et tunnu ottavan mitään tosissaan, harva pystyy ottamaan sinuakaan.

Vähennetään nyt kuitenkin ihmeessä sitä vittuiluastetta taas hieman. Mietin jo itsekin, että alkaako tämä mennä käsistä, mutta hiljaisuuden synnyttyä käsitin asioiden olevan ok-tasolla, mitä ne nyt eivät kuitenkaan ilmeisesti olleet. Katsellaan mitä kommenteille ja muille tehdään.
Jos Toni P. käskee "nörtin imemään kullia" blogipostauksesta, joka on muotoiltu hänen itseantaman kuvan mukaan, ja jonka muut siinä mainitut pystyvät ottaa täysin huumorilla, niin eikös silloin ole täysin ansaittu se kaikki sonta niskaan mikä siitä purkauksesta tulee? Eri asia jos "kiusaamista" esiintyy tämän jälkeen jatkuvasti ja muissakin topiceissa, mutta itse ainakin näkisin, että ei ole mitään syytä ruveta sensuroimaan näitä olemassaolevia kommentteja. Mielummin vaikka laittaa varoitusteksti etusivulle foorumin sisältämästä homottelusta ja muusta kiroilusta jos on siitä huolestunut. Jotain rajaa moderoimiseenkin.
MasterTK 07.02.2009 08:17
Missä mä`?

"Kirjoitan siis vain sellaisista henkilöistä, joista en ole koskaan nähnyt kuvaa, enkä tiedä mitään." >_>
Fraeon 07.02.2009 02:09
Jos pidätte Tonia oikeasti jonkinlaisena trollina, niin miksi ruokitte häntä? Hmph, unohtaisitte ja antaisitte jo olla.

Aika pitkälle sen jutut onkin skipattu, mutta tää blogipostaus ja ketju on kyllä ihan liian priceless.
zoukka 07.02.2009 00:54
Missä mä`?
migge 06.02.2009 22:57
Toni.p saa tosiaan mitä tilaa. Ihan turha itkeä tässä vaiheessa.

Repsahdin muuten tuolle läskisormet eivät osaa Ikarugaa. xd
Riepu 06.02.2009 22:37
Niin ja arvon dorkikset, jotka nauroitte tuolle aito gangsta -jutullekin... tämä viesti, jonka kirjoitin nyt, oli varmaan eka viesti täl foorumilla, jossa on pelleillyt yhtään.

Pelleilysi saa aikaan vastareaktioita, huomioi ihmeessä se. Jos et tunnu ottavan mitään tosissaan, harva pystyy ottamaan sinuakaan.

Vähennetään nyt kuitenkin ihmeessä sitä vittuiluastetta taas hieman. Mietin jo itsekin, että alkaako tämä mennä käsistä, mutta hiljaisuuden synnyttyä käsitin asioiden olevan ok-tasolla, mitä ne nyt eivät kuitenkaan ilmeisesti olleet. Katsellaan mitä kommenteille ja muille tehdään.
MasterTK 06.02.2009 22:24
Vitun hyvää päivänjatkoa kaikille

 :lol:

Jollakin taitaa olla vähän pinna kireällä... Totuus tekee kipeää.
Doinkki 06.02.2009 21:06
Mielellään vaihtaisin tämän nykyisen, täytettyä eläintä muistuttavan luomuksen luonnonkiharoihin. Ikävä kyllä geenikisat käytiin jo.
kep 06.02.2009 19:04
Repeilin useamman kerran kuvauksille sekä etenkin kommenteille. Bravo!
Fyysinen Preesens 06.02.2009 18:43
Selvästi näitä nykyajan jauhesammuttimen kokoisia yläasteopiskelijoita, joilla housut roikkuvat polvissa, lippis vinossa ja kaiken
kruunaa harvinaisen paska musiikkimaku. Y
http://irc-galleria.net/view.php?nick=tombero&image_id=82282287
Shinta 06.02.2009 18:37
Kuvaus meni täysin nappiin! Silmälasit vaan unohtui mutta parta ja hevipiiska löytyy kyllä myös.
Fraeon 06.02.2009 18:32
Vittu hohhoijjaa imepä nörtti kullia. Olen lukio-opiskelija, en käytä lökäpöksyjä, lippikseni ei ole vinossa ja kuuntelen aitoa gangstaräppiä, eli haista paska ja kuuntele vittu japanilaista homopoppiasi. Minun ei tarvitse esittää kovaa jätkää, olen nimittäin aito gangsta.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHH!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAH! Hah haaahhahahahahah!

Ei tohon voi kyllä enää lisätä mitään.
Fraeon 06.02.2009 18:29
Huhujen mukaan olen Fraeonin isä. Kyllä, rakas poikani Fraeon. Nyt sait sen tietää.

Eikö äiti kertonutkaan sulle, että se oli postinjakaja joka oli asialla?
JayeizH 06.02.2009 16:38
ToniP:
Selvästi näitä nykyajan jauhesammuttimen kokoisia yläasteopiskelijoita, joilla housut roikkuvat polvissa, lippis vinossa ja kaiken
kruunaa harvinaisen paska musiikkimaku. Yrittää esittää kovaa jätkää, tupakoi salaa välitunneilla ja skeittaa kesäisin. Ei kuitenkaan
todellisuudessa osaa skeitata, vaikka luuleekin niin. Tämä oli helppo.

...kuuntelen aitoa gangstaräppiä, eli haista paska...Minun ei tarvitse esittää kovaa jätkää, olen nimittäin aito gangsta. Tupakoin välituntisin, mutta sitäkään ei kyllä tarvitse tehdä salaa, kun kukaan ei siitä mitään sano enkä skeittaa kesäisin. Harrastin sitä viimeksi joskus 4-luokalla...
Ei huono veikkaus, myönnän ;)
Koo 06.02.2009 16:28
Olen entistä varmempi että Toni.P on jonkun kakkosnick.
Eikai kukaan tosiaan tosissaan kirjoita edes interwebsiin olevansa aito gangsta.  :???:
Melfice_ 06.02.2009 16:19
Olen entistä varmempi että Toni.P on jonkun kakkosnick.

Huhujen mukaan olen Fraeonin isä. Kyllä, rakas poikani Fraeon. Nyt sait sen tietää. Minä kirjoitan näitä juttuja täältä töistä. Tiesitkö muuten että äitisikin kirjoittaa tänne toisinaan? Hän käyttää tunnusta Fyysinen Preesens.
ZepKi 06.02.2009 14:35
Miten TK on voinut välttyä Toni.P-kuvilta :o
Rocky_Balboa 06.02.2009 14:18
Haha, sekaan mahtui pari loistavaa kuvausta. Harmi vain ettei minusta ollut mitään. :(
Riepu 06.02.2009 14:16
Täytyy olla kyllä iloinen siitä, miten erilaisia iddeoita ihmiset suoltavat näihin blogeihin. Laatu selkeästi korvaa määrän.