Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Kalenteriin linkitetyt tapahtumat
  • iPhone 6 ja iPhone Plus -julkaisu Suomessa: 26.09.2014
Sivuja: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 31
Tulostusversio
Aihe: Yleinen iPhone-keskustelu  (Luettu 315351 kertaa)
Re: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #690 : 01.11.2013 07:47 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Nyt on 5s hommattu ja totuttelu alkaa. Tietty ipadin omistaminen pehmentää laskua.

Softaan olen ihan tyytyväinen mutta raudan puolella on järkyttävää siirtyä fyysisestä näppäimistöstä virtuaaliseen. Tämä ripulin koskettelu olisi tietenkin ollut edessä kaikissa puhelin vaihtoehdoissa, eli ei sinällään liity appleen. Kuin olisi sormet leikattu pois niin nopeuden ja tarkkuuden suhteen...

Kyllä siihen touch-näppäilyyn tottuu ja paranee huomattavasti kun asentaa custom-näpiksen esim. Swiftkeyn.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #691 : 01.11.2013 08:40 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Luojan kiitos löytyy muita vaihtoehtoja niille, jotka niitä haluavat. Applen tyyli ja ratkaisut softassa eivät ole kaikille. Mikään ei ole kaikille. Pääasia, että on itse tyytyväinen käyttökokemukseen. Muut saavat käyttää niitä laitteita mistä tykkäävät. Jos jotakin olen vuosien vieriessä oppinut niin sen, että on tyhmää tyrkyttää omaa kännykkä/ekosysteemi-valintaa kuin kaikkivaltiaan sanaa.
Lumia 920 on ensimmäinen älypuhelin (typerä termi, kauanko menee että tästä päästän?), jonka ostin kun en osannut päättää, että millaisen haluan ja millaista loppujen lopuksi tarvitsen. iPhone ja Samsungia en edes kokeillut ennen ostopäätöstä. Jos tuosta nyt on jotain oppinut, niin ainakin sen, että pärjäisin hieman vähemmälläkin. Käytännössä käytän selainta, facebookia, navigaattoria, kameraa ja sähköpostia perustoimintojen, kuten laskimen ja herätyskellon tms lisäksi. Niin, ja tuleehan tuolla ihan soiteltuakin joskus. Ehkä eniten pitämäni ominaisuus on kaikkien yhteystietojen niputtaminen yhdelle listalle.  Puhelin tuntuu välillä myös hiukan liian isolta, vaikka tuo omaan apinan kouraan hyvin istuukin, ja netin selaaminen on miellyttävää suuremmalta ruudulta. Jahka joskus rupean puhelinta vaihtamaan, niin hommaan varmaan jonkin hivenen pienemmän mallin, ja ehken ihan sitä malliston sen hetkistä lippulaivaa.

Käyttömukavuudesta en oikein osaa sanoa mitään, kun en paremmasta tiedä  :P. Ehkä hieman vapaampaa muokattavuutta olen kaipaillut, esimerkiksi enemmän oikopolkuja aloitusnäytöltä eri toimintoihin.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Re: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #692 : 01.11.2013 10:22 »
ohjeah Jäsen Viestejä: 149 Basaaripisteet: 0 Profiili

Kyllä siihen touch-näppäilyyn tottuu ja paranee huomattavasti kun asentaa custom-näpiksen esim. Swiftkeyn.

Voi vaan olla Applen laitteilla helpommin sanottu kuin tehty..
tallennettu
Vs: Re: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #693 : 01.11.2013 10:29 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW

Kyllä siihen touch-näppäilyyn tottuu ja paranee huomattavasti kun asentaa custom-näpiksen esim. Swiftkeyn.

Voi vaan olla Applen laitteilla helpommin sanottu kuin tehty..

Se on hauskaa koska se ei ole mahdollista!


Wanhat hyvät ajat ovat palanneet tähän ketjuun.  :P


EDIT: http://www.imore.com/apple-a7-way-more-power-phone-needs-have

A7 on suunnilleen yhtä sähäkkä kuin vuoden 2010 Macbook Airin suoritin. Aika huikeaa, vaikka kyseinen masiina ei ollutkaan mikään nopeista nopein kyseisenä vuonna. Mobiiliprossut ovat kulkeneet pitkän tien.


« Viimeksi muokattu: 01.11.2013 11:08 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #694 : 01.11.2013 17:41 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Jännää toimintaa täällä Turussa. Yhdessä Soneran myymälässä ei tiedetty mitään tulevista puhelimista, toisessa taas kerrottiin, että Turkuun on tulossa maanantaina seuraava lähetys. Jopa 32 gigaisia, joten heitin yhden varaukseen. Kultaisen ja hopeisen. Päätän sitten maanantaina, kumpaan päädyn. Jos siitä erästä edes riittää mulle.  :)
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #695 : 01.11.2013 18:18 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Vaalean etuosan siis valitset. Oikein!  :)  Mielestäni iOS 7:n design istuu huomattavasti paremmin valkoiseen etuosaan kuin mustaan. Applekin demoaa sivuillaan seiskaa melkein poikkeuksetta valkoisella: http://www.apple.com/fi/ios/


Meikä oottelee muuten kovasti WhatsAppin iOS 7 -päivitystä. Ei oikein istu nykyinen ulkoasu silmiin... Tässä kuussa tulee varmaan valmista.

Ens viikolla tulee myös henk.koht kiinnostava app Nikelta, eli Nike+ Move: http://appadvice.com/appnn/2013/10/the-nike-move-app-will-launch-on-nov-6     Hyödyntää M7:aa, eli trackaa periaatteessa ilman suurempaa akun kulutusta kaiken liikehdinnän, kunhan puhelin on taskun pohjalla.  Fuel Pointseihin kudottu systeemi on vielä itselleni uusi, mutta ihan hauska pelillinen aspektihan tuossa voi olla.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Re: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #696 : 02.11.2013 16:08 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Kyllä siihen touch-näppäilyyn tottuu ja paranee huomattavasti kun asentaa custom-näpiksen esim. Swiftkeyn.

Joo kyllä paskaan tottuu aina ajan myötä. Harmi, ettei suuri yleisö vaadi enemmän fyysisiä näppäimistöjä puhelimiin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #697 : 04.11.2013 14:53 »
bËst Jäsen Viestejä: 247 Basaaripisteet: 0 Profiili Kysytään nyt täältäkin: Tuossa kun kuukausi nurinperin tuli tuo uusi päivitys Ios 7 niin kokiko kukaan muu tätä totaalista Applen asiakkaankunnioitusta että jokin ominaisuus olisi kadonnut päivityksen myötä? Ja jos on, niin onko hyviä ideoita miten tuon kanssa pitäisi toimia? Apple itse ainakin haistattaa paskat mistään korvausmaksuista tai takuista. Kysytty ja kokeiltu on >_>.

Itselläni nimittäin tuon päivityksen myötä tän hetkisestä iPhone 4s:stä katosi kokonaan Wi-Fi (koko Wi-Fi palkki on siis harmaana eikä puhelin tunnista sisäistä Wi-Fiä ollenkaan). Ja juteltuani muutamien tuttujeni kanssa ja selattuani internetin ihmeellisessä maailmassa niin kyseessä on ilmeisesti ollut aika yleinen ongelma. Tai no, marginaalinen ongelma, mutta on myös iso kourallinen niitä joilla päivitys poisti nimenomaan Wi-Fin puhelimesta.

Aluksi luulin että oon jotenkin ite saanut tuon hajalla, mutta koska ilmeisesti näin ei olekaan vaan se pamahti pelkästään tuon uuden päivityksen myötä.

Jäi kyllä viimeiseksi omena-logolla varustetuksi tuotteeksi mitä itse tähän taloon hamstraan jos lopputulos on tämä että parannettu päivitys tuhoaa puhelimesta yhden ominaisuuden kokonaan >_>
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #698 : 04.11.2013 15:05 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ikävä ongelma. Voit yrittää ottaa puhelimesta varmuuskopion, palauttaa sen tehdasasetuksiin ja sitten tuoda varmuuskopiosta kaiken ennalleen. Yleensä jos jokin on mennyt softassa poikittain, niin se korjaantuu tuolla.

http://support.apple.com/kb/ht1414


Onhan sulla luurissa uusin versio softasta, eli 7.0.3?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #699 : 04.11.2013 15:08 »
bËst Jäsen Viestejä: 247 Basaaripisteet: 0 Profiili Ite en oo vielä tuota varmuuskopiointia ottanut toteuttaakseni ku vertaistukiryhmät sanoo että ei oo auttanut tippaakaan vaikka ovat kokeilleet.

Ja joo on uusin Ios 7.0.3. Epäilin kyllä useamman tunnin ennen kuin suostuin lataamaan tuon. Ties vaikka soittomahdollisuus olisi mennyt tuon päivityksen myötä >__>
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #700 : 04.11.2013 15:12 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Ite en oo vielä tuota varmuuskopiointia ottanut toteuttaakseni ku vertaistukiryhmät sanoo että ei oo auttanut tippaakaan vaikka ovat kokeilleet.

Ja joo on uusin Ios 7.0.3. Epäilin kyllä useamman tunnin ennen kuin suostuin lataamaan tuon. Ties vaikka soittomahdollisuus olisi mennyt tuon päivityksen myötä >__>


Koitahan tätä:

http://www.tuaw.com/2013/09/23/ios-7-how-to-get-your-wi-fi-working-again/


Lainaus
Put your phone into Airplane Mode. Then, go into Settings > General > Reset > Reset Network Settings. Then, reboot your router if you have access and take your phone out of Airplane Mode. You'll be prompted to join your network again, and it should work this time.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #701 : 08.11.2013 13:20 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW M7-apuprossu on osoittautunut itselleni kenties makeimmaksi uudeksi ominaisuudeksi puhelimessa. Tosi siistiä, että liikunta-appi voi trackata päivän kaikki askeleet taustalla ilman että se vaikuttaa juuri mitenkään akkukestoon. Mulla on tossa Appin päällä vielä punainen merkki, joka päivittää siihen askeleiden määrän ja voi tsekata avaamatta ohjelmaa.

Niille, jotka tykkää saada liikkumisestaan mahdollisimman paljon tietoa, on tämä aika iso juttu. Ei aina voi kantaa GPS-kelloa mukana enkä trackaa sillä ikinä kävelymatkoja muutenkaan. Optimaalista, että jokapäiväisten kävelymäärien laskenta tapahtuu taustalla automaattisesti ja huomaamatta.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #702 : 26.11.2013 12:19 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Ei kuulunut Soneralta soittoa, vaikka kahdesta eri myymälästä varasin viikko julkaisun jälkeen. Käväisin eilen ohimennen toisessa niistä myymälöistä ja perkele. Niillähän oli haluamaani mallia suoraan hyllyssä. Hetken ihmeteltiin, miksei soittoa ole kuulunut ja jo pian hierottiin kauppoja. 32 gigainen hopea lähti mukaan ja olen tyytyväinen. Kaikki aukeaa silmänräpäyksessä ja dataa valuu lähes 20 megaa sisään ja kolme ulos. Enemmän kuin tarpeeksi mun käytössä, mutta olkoot.

Saa nähdä, kaduttaako ensi syksynä ettei jaksanut odotella kutosta. Eipä mua tuossa nelosessakaan harmittanut ajoittaisen hidastelun lisäksi mikään muu. Eiköhän 5s tarjoa vääntöä mun tarpeisiini taas muutamaksi vuodeksi.

Kameran kanssa voisi yrittää ehtiä leikkiä viikonloppuna paremmalla ajalla. Näkeehän sen tietty jo nyt, että parempaa kuvaa tulee.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #703 : 24.07.2014 17:40 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Kaikille iPhone 5S:n omistajille app-vinkki: Breeze on mainio pieni app, joka hyödyntää 5S:n M7-apuprossua. Softa pitää kirjaa liikkumisestasi ja asettaa kullekin käyttäjälle erikseen räätälöidyn askeltavoitteen jokaiselle viikonpäivälle. Sohvaperunat saavat siis pienemmän tavoitteen kuin paljon liikkuvat.

Appi lähettää päivän mittaan myös notifikaatioita omasta aktiivisuudesta ja saattaa vaikkapa houkutella lähtemään keräämään tuhat tavoitteesta uupuvaa askelta illansuussa. Kaikki tämä niin, etten ainakaan minä huomaa mitään dippiä akkukestossa, kiitos M7:n.

Jonkinlainen kaverilista olisi aika makee saada päivityksellä jossain vaiheessa. Kun näkisi kavereiden askeleet ja kuka on johdossa viikoittain, voisi se houkutella vielä tehokkaammin ottamaan ne portaat hissin sijasta. Vaikka liikkuisikin miten aktiivisesti ja tosissaan, ei hyötyliikuntaa sovi aliarvioida. 1000 askeleet setit ripoteltuna tasaisesti pitkin päivää merkitsevät loppupeleissä aika paljon.

App on mainio, mutta ei ihan aktiivisuusrannekkeen veroinen yhdessä asiassa: itse pidän esimerkiksi kotona puhelinta aina pöydällä eikä se täten noteeraa kotona otettuja askeleita lainkaan. Näyttäisi kuitenkin siltä, että parin kuukauden päästä Omena-miehet saavat siihenkin asiaan röyhkeästi hinnoitellun työkalunsa...  ;D


www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #704 : 20.08.2014 12:41 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1766567

Mikäli useiden kuukausien ajan jatkuneet osavuodot pitävät paikkansa, meillä on nyt varsin hyvä kuva siitä, miltä iPhone 6 tulee näyttämään.

Erittäin vahvat huhut kertovat julkaisu-keynoten tapahtuvan 9. syyskuuta ja myynnin alkavan ensimmäisen aallon maissa 19. päivä syyskuuta.


Mutta onko tuloillaan todellakin kaksi mallia? 4,7" ja 5,5"? Tietyt vuodot vihjaavat siihen, mutta toisaalta taas 5,5" tuumaiseen malliin viittaavat vuodot ovat olleet hyvinkin maltillisia. 4,7" saattaa tulla myyntiin ensin ja sen jälkeen isompi malli hieman lähempänä joulua.

Minulta on turha enää udella hankinko sitä, sillä nyt voisin sanoa että "no katsotaan nyt", mutta heti kun Jony Iven äänellä säestetty mainosvideo pärähtää eetteriin, täälläpäin ollaan lääpällään kuin naapurintyttö viereisen talon uimaripojan haarovälin edessä. En halua enää koijata, sillä 99% todennäköisyydellä uusin iPhone on minun - ja niin nopeasti kuin mahdollista.

Mutta twisti on tämä: jos 5,5" on todellisuutta, tulen todennäköisesti valitsemaan sen. Olen kaatanut monesti rapaa puhlettien niskaan, mutta minun täytyy tunnustaa etten omaa oikeaa käytännön kokemusta yli 5" puhelimista. Käytännön kokemus tarkoittaa tässä kohtaa yli viikon jatkunutta käyttöä, ei vain nopeaa testausta kaupassa tai kaverin luona.

Tarkoitukseni on siis hypätä altaan syvään päähän ja katsoa miten suuremman puhelimen käyttäminen sujuu tosielämässä. Jos ei, niin kännyn saa kyllä kaupaksi hyvään hintaan ja ei tarvitse paljoakaan väliä laittaa jotta pääsee palaamaan pienempään puhelimeen, joten riskit ovat vähäiset.


Myönnän, että uuden iPhonen odottelu saa joka syksy aikaan kuumotusta ja juuri nyt on mitä mainioin aika käynnistää hypemylly. Noin 2,5 viikkoa julkistukseen!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #705 : 25.08.2014 14:28 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili http://9to5mac.com/2014/08/24/latest-close-up-photos-of-space-gray-iphone-6-vs-gold-iphone-5s-gallery/

Vaikka olen muistaakseni jotain iPhone-mallia täälläkin haukkunut ensinäkemältä rumaksi (ja myöhemmin pitänyt sitä hienoimpana älypuhelimena designiltaan), niin tämä iPhone 6 ei ihan oikeasti näytä enää hyvältä, jos noihin kuviin on uskominen. Ja pidän siis iPhone 5S:ää yhtenä hienoimmista puhelimista edelleen. Ei toi ulostörröttävä kamera ole yhtään applemainen ratkaisu, mitä helvettiä. Kamera on ilmeisesti 0,77mm ulkona, en ymmärrä miksei sitä puhelinta voi jättää vähän paksummaksi.

Nojoo, turhaa spekulointiahan tämä vielä on, mutta tästä ulkonevasta kamerasta on huhuiltu jo hyvän aikaa.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #706 : 25.08.2014 16:04 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tää tuntuu nyt toistuvan jokaisen uuden iPhone-designin kohdalla. Keväällä 2010 kun iPhone 4 unohtui Applelaiselta baariin, piti enemmistö sitä ruman näköisenä puhelimena. Sama toistui vitosen kohdalla vuotokuvien kanssa.

En mene sanomaan mitään ennenkuin viimeinen sana on sanottu ja puhelin käväissyt kourassani. Vaikeaa uskoa, että Ive olisi menettänyt Midaan kosketuksensa yhtä-äkkiä ja suunnittelisi jotakin keskinkertaisen näköistä.

Jo parin viikon päästä olemme kuitenkin paljon viisaampia!
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #707 : 25.08.2014 23:48 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Ei tuossa designissa muuten mitään, mutta tuo kamerauloke ei ole hyväksyttävää tuon hintaisessa luurissa, vaikka alle millistä puhutaankin. No 5S on onneksi edelleen hyvä puhelin. Katsellaan taas 6S:n tai 7:n julkaisussa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #708 : 29.08.2014 14:48 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Apple vahvisti eilen, että 9.9 on tulossa jotakin. Ja jos huhuihin on uskominen, keskittyy tämä tapahtuma iPhone 6:n ja uuden Applen puettavan laitteen esittelyyn, joka on mediassa ristitty jo aikoja sitten iWatchiksi.

11 päivää ja risat ja saamme tietää totuuden.

Sitä odotellessa: http://www.macrumors.com/2014/08/29/photos-4-7-inch-iphone-6-shell-colored-bands/


Jos musta versio näyttäisi todellakin näin sleekiltä, on valintani todennäköisesti kultaisen 5S:n jälkeen Space Gray.





Olen tosin vieläkin jännittyneempi iWatchista. Liikunnallisena ihmisenä laitteen fitness-ominaisuudet ja huhutut ranteesta kehon tietoja nappaavat sensorit kuulostavat todella mielenkiintoisilta. Minulla on ollut tämän vuoden aikana monta kertaa ostoskorissa Fitbit/Jawbone Up/Garmin Vivofit, mutta joka kerta olen perääntynyt aktiivisuusrannekkeen ostamisesta. Syy on se, että olen jäänyt odottelemaan iWatchia.

Laite 250-300 euron hintahaarukkaan ja painotus fitness/terveys-ominaisuuksiin ja laite tulee myymään joulun alla tähtitieteellisiä määriä. Tai toisin sanoen aivan kaiken mitä Applen alihankkijat ehtivät ikinä valmistaa. 
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #709 : 29.08.2014 15:17 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Ihan hieno. Näyttää kiinalaisvalmisteiselta Android -puhelimelta tai HTC:n One mallistolta.

Jännä juttu jos Apple luopuu omenalogostaan tuon laitteen takakannessa.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #710 : 29.08.2014 15:20 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW

Jännä juttu jos Apple luopuu omenalogostaan tuon laitteen takakannessa.

Ei varmasti luovu.  :)  Kyseessä siis mock-up, ei oikea vuotanut laite.

Kyl kyl, mä oon ennen haukkunut kaverin HTC Onea, mutta kyl se täytyy syyskuussa sanoo frendille, että onhan se aika makee toi sunkin vehjes!  8)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #711 : 29.08.2014 15:22 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Joo näyttää ihan joltain android vehkeeltä. Onneksi on 5s.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #712 : 29.08.2014 15:24 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Jännä juttu jos Apple luopuu omenalogostaan tuon laitteen takakannessa.

Not gonna happen. Miten muuten teini-ikäiset tytöt pystyisivät osoittamaan statussymbolinsa merkin Instagram-selfiessään?

Mutta hyvältähän toi tosiaan näyttää! Eiköhän kuola valu suupielistä viimeistään silloin, kun eksyn Applen iPhone-tuotesivulle heti virallisen julkistuksen jälkeen.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #713 : 02.09.2014 12:44 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili

Siinäpä se nyt sitten on. Kamera törröttää kuin törröttääkin rumasti ulospäin ja takapaneeli on antenninauhojen takia tökerö. Muuten kyllä diggailen designista.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #714 : 02.09.2014 12:50 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


Siinäpä se nyt sitten on. Kamera törröttää kuin törröttääkin rumasti ulospäin ja takapaneeli on antenninauhojen takia tökerö. Muuten kyllä diggailen designista.

Aika hulluu kyllä kun nykyään kootaan puhelimet jo viikkoa ennen esittelyä ihan sivullisten toimesta!

Miltähän hopeinen ja kultainen näyttää? Space Gray on odotetun sleek.

Kamerauloke särähtää kyllä silmään, mutta jos kuvanlaadussa ollaan tuon uhrauksen takia otettu selvä harppaus 5S:stä, niin moni antaa tuon anteeksi.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #715 : 11.09.2014 10:38 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


Nopea taskutesti farkkujen kanssa (Youtube)


Kumpi uusista iPhone-malleista on valintani? Sisäinen taisteluni tämän ongelma kanssa taisi päättyä tänään kun askartelin suht tarkan iPhone 6 Plus -puhelimen muistilehtiöstä, joka painoa lukuunottamatta vastaa mitoiltaan aika tarkalleen oikeaa, paksuutta myöten.

Valintani on iPhone 6 Plus.


Puhelin on kyllä iso, mutta ei kuitenkaan ihan niin mieletön kuin mitä luulin. Käteen se istuu suht mukavan tuntuisesti, vaikka tekemäni replikan reunat ovat teräviä eikä oikean puhelimen tavoin pyöristettyjä.

Pahin pelkoni oli kuitenkin se, miten puhelin sujahtaisi taskuun. Tein testin ensin rennoille college-housuille, jonka taskuihin paperinen 6 plussa sujahti kuin vettä vain. Tämä oli toki odotettuakin, housujen taskut ovat kuitenkin näissä aina reilunpuoleisia.

Mutta sitten, farkut. En käytä mitään hirveän lötköjä farkkuja, mutta en toisaalta mitään supertiukkojakaan. Ovat mallia medium ja istuvat hyvin. Helpotus oli suuri kun puhelin sujahti kivuttomasti taskun pohjalle ja se oli sieltä helppo ottaa myös pois. Jopa helpompi kuin 5S, koska se ei painunut yhtä syvälle taskun pohjalle. Puhelin ei näyttänyt myöskään paistavan liikaa taskusta esiin.


Eli kyllä, tämä dilemma alkaa olla omalta kohdaltani nyt ratkaistu: iPhone 6 plus ei vaikuta liian massiiviselta.


« Viimeksi muokattu: 11.09.2014 11:17 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #716 : 11.09.2014 10:52 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili

Uusi rauta viehättää. En kaipaa iPhoneen isompaa näyttöä enkä haluaisi puhelimen olevan yhtään suurempi kuin nyt. Esimerkiksi lenkeillä se kulkee aina mukana ja silloin mahdollisimman pieni koko on hyvä asia. 4" näyttö on myös vielä kohtuu maltillisen kokoinen, verrattuna uusimpien Android-puhelimien näyttöihin.


Lainaus käyttäjältä: Ephram link=topic=1166.msg80320#msg80320 date=vanha quote

3,5".

En haluaisi isompaa näyttöä puhelimeeni.


Niin se vaan maailma muuttu Epinkin silmissä, kun Apple tekee samat perässä.  :)
tallennettu
Re: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #717 : 11.09.2014 10:55 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 939 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Niin se vaan maailma muuttu Epinkin silmissä, kun Apple tekee samat perässä.  :)

Perkeles, TK ehti ensin. Tosin tämähän oli niin ennalta-arvattavissa, että sulla on ollut nuo quotet tallessa varmaan alusta asti.
Play-Asia
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #718 : 11.09.2014 10:56 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW

Uusi rauta viehättää. En kaipaa iPhoneen isompaa näyttöä enkä haluaisi puhelimen olevan yhtään suurempi kuin nyt. Esimerkiksi lenkeillä se kulkee aina mukana ja silloin mahdollisimman pieni koko on hyvä asia. 4" näyttö on myös vielä kohtuu maltillisen kokoinen, verrattuna uusimpien Android-puhelimien näyttöihin.


Niin se vaan maailma muuttu Epinkin silmissä, kun Apple tekee samat perässä.  :)

Tietääkseni olen jo perustellut syyni tähän. Eikö ihminen saisi ikinä kaivata vaihtelua?

Ei meistä kukaan pysy täysin samanlaisena koko ikäänsä ja sama koskee mielipiteitä ja makutottumuksia. Mielestäni olisi typerää pysyä samassa vain siksi, että pitäisi statuksensa muiden silmissä eikä vaikuttaisi takinkääntäjältä.

Nuo mielipiteet lauoin täysin sen perusteella, etten ollut ottanut tuntumaa suurempiin näyttöihin. Ja se oli kieltämättä tyhmää ja ennenaikaista.

Te ette varmaan ole muuttaneet kantaanne missään asiassa koskaan?
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Yleinen iPhone-keskustelu « Vastaus #719 : 11.09.2014 10:58 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Joo, kyllähän mieli muuttuu kaikilla ajan kanssa eri asioista, mutta juurikin tämä oli niin odotettavissa. Kyllä Migge tiesi mistä puhui jo pari vuotta sitten.  :lol:

tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 31
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines