Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: [1] 2 3
Tulostusversio
Aihe: Selaimet  (Luettu 34168 kertaa)
Selaimet « : 28.11.2008 17:27 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mulla temppuilee vieläkin. Nyt ongelmana on eniten se, että mahdolliset alavalinnat ilmaantuvat minne sattuu. Jos esimerkiksi hiiren vie Blogs-kohtaan, ilmaantuu "Go to blog" ja "Blog control panel" -valinnat sisältävä laatikko sivummas, suunnilleen tuohon Searchin päälle. Näin ollen kyseisiä valintoja on fyysisesti mahdoton käyttää. Lisäksi noiden ylävalintojen highlightaaminen tuntuu toimivan jotenkin hassusti, kun itse boksin voi ensin hiirellä korostaa, mutta vielä kun hiiren vie itse tekstin päälle, pomppaa se teksti jonkin verran ylöspäin. Mikä osa tästä on tarkoitettua vai onko, sitä en tietenkään tiedä.

Ja IE:llä kikkaillaan. Pahoittelen siis ininää jälleen jo etukäteen. ;)
Hei nyt joku muu selain käyttöön m'mkay?


« Viimeksi muokattu: 29.11.2008 14:01 kirjoittanut Suurvisiiri »
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Selaimet « Vastaus #1 : 28.11.2008 17:34 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Ei jaksa. Pakkohan se on jonkun luoda tervettä haastettakin ylläpitäjän elämään.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Selaimet « Vastaus #2 : 28.11.2008 17:53 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Ei se kovin vaivalloista ole.

Voin tehdä vielä puolet työstä ja kaivaa sulle linkin:

http://www.opera.com/
www.playfire.com/migge
tallennettu
Selaimet « Vastaus #3 : 28.11.2008 17:58 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ei jaksa. Pakkohan se on jonkun luoda tervettä haastettakin ylläpitäjän elämään.

Enemmän kerjäät verta nenästäsi IE:n käytöllä kuin annat haastetta ylläpitäjälle. IE kuitenkin on varmaan Windows pohjan jälkeen joka tunkeutujan toive.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Selaimet « Vastaus #4 : 28.11.2008 18:04 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Itse sain jonkun kusimulkkuviruksen, kun jouduin kerran käyttämään IE:tä, kiitos Sampon verkkopankin, joka ei jostain syystä Firefoxilla toiminut. Viruksesta en ole vieläkään eroon päässyt.

Eli täytyy olla melko päissään, jos ei viitsi minuutin kestävää asennusta parempaan selaimeen tehdä.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Selaimet « Vastaus #5 : 28.11.2008 18:55 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Heh, kiitos kaikille avusta. Sen siitä saa kun heittää hymiöttömän huulen. Olen vanhempieni kotikoneella, enkä ole viitsinyt näille vaihtaa selainta ilman painavaa syytä, sillä ne vaan hämmentyis siitä. Eikä tuollainen keitto-ohjeiden hakeminen googlesta tarvi kummoisia aseita. Vaikkakin on myönnettävä, että tuo IE:n oletettu hyökkäysalttius on mulle täysin uutta infoa. Koskaan kun ei ole ollut mitään ongelmia. Mikäli näin, niin saatan vaikka vaihtaakin.

Besides, oli mulla mikä selain hyvänsä, niin ikävä kyllä se ei ole pelastus, kun tulee paljon lueskeltua lautaa myös yliopistolla, joka käyttää, kappas vain, IE:tä. Ei viitsisi kampuksen jokaiselle koneelle alkaa asentamaan Operaa, olkootkin että asennus kestää vain minuutin.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Selaimet « Vastaus #6 : 28.11.2008 19:22 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Besides, oli mulla mikä selain hyvänsä, niin ikävä kyllä se ei ole pelastus, kun tulee paljon lueskeltua lautaa myös yliopistolla, joka käyttää, kappas vain, IE:tä. Ei viitsisi kampuksen jokaiselle koneelle alkaa asentamaan Operaa, olkootkin että asennus kestää vain minuutin.

Itselläni on ollut tapana asentaa joka ikiselle koulun koneelle Firefox, jos olen nettiä joutunut paria minuuttia kauemmin käyttämään. On se IE vaan niin epämiellyttävä käyttää, etenkin, kun välilehtien käyttö on disabolitu. Tosin unohdin kesän aikana oikeat välityspalvelinasetukset Firefoxiin, joita ilman nettiin ei pääse yhdistämään.:/
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Selaimet « Vastaus #7 : 28.11.2008 19:30 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Itselläni on ollut tapana asentaa joka ikiselle koulun koneelle Firefox, jos olen nettiä joutunut paria minuuttia kauemmin käyttämään. On se IE vaan niin epämiellyttävä käyttää, etenkin, kun välilehtien käyttö on disabolitu. Tosin unohdin kesän aikana oikeat välityspalvelinasetukset Firefoxiin, joita ilman nettiin ei pääse yhdistämään.:/
Mä en kyllä näe, mitä niin kovin epämiellyttävää tässä on. Tietty, jos joku on mennyt disabloimaan tabit tai jotain muita tarpeellisuuksia, niin eihän se silloin kivaa ole. Mutta kun kaikki toimii kuten pitää, niin ihan mainio selainhan tämä on(ottamatta nyt huomioon sitä, miten jotkut protokollat vaikuttavat Laudan ja muiden sivujen näkyvyyteen).
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Selaimet « Vastaus #8 : 28.11.2008 19:31 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Ihan mainio, mutta ihan paska ottaen huomioon, että pienellä vaivalla saa paljon paremman.
tallennettu
Selaimet « Vastaus #9 : 28.11.2008 19:55 »
Azu Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it Jäsen Viestejä: 993 Basaaripisteet: 1 Profiili
tulee paljon lueskeltua lautaa myös yliopistolla, joka käyttää, kappas vain, IE:tä. Ei viitsisi kampuksen jokaiselle koneelle alkaa asentamaan Operaa, olkootkin että asennus kestää vain minuutin.
Etkös sää oo Oulun yliopistossa? Vaikkei oopperaa löydykään, niin kyllähän siellä on Tulikettu mielestäni kaikissa koneissa, joita minä olen käyttänyt.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval

Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves

Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
Selaimet « Vastaus #10 : 29.11.2008 00:09 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Mä en kyllä näe, mitä niin kovin epämiellyttävää tässä on.

Sanoo mies joka käytti modeemiyhteyttä vielä pari (?) vuotta sitten ;) Eihän sitä välttämättä huomaakkaan kun ei paremmasta tiedä...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Selaimet « Vastaus #11 : 29.11.2008 12:33 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Etkös sää oo Oulun yliopistossa? Vaikkei oopperaa löydykään, niin kyllähän siellä on Tulikettu mielestäni kaikissa koneissa, joita minä olen käyttänyt.
On niissä joissain, ja varmaan useimmissa, mutta ei kaikissa. Ja niissäkin, joissa on, niin koska se ei koskaan ole oletusselaimena, pitää Firefoxin käynnistäessään exitoida kyseilyitä selaimen asemasta ja muusta. Verrattain pieni vaiva, mutta IE:n käyttö on silti jouhevampaa, kun se starttaa heti, joten ihan suosiolla olen käytellyt sitä.

Mä en kyllä näe, mitä niin kovin epämiellyttävää tässä on.

Sanoo mies joka käytti modeemiyhteyttä vielä pari (?) vuotta sitten ;) Eihän sitä välttämättä huomaakkaan kun ei paremmasta tiedä...

 :lol: Touché. Mutta eri asia. Mähän itkin itseni uneen joka ilta sen modeemin takia, kun tiesin, että parempaakin(no shit...) on tarjolla. Selainten kanssa en vain näe sitä huikeaa eroa. Mitä siltä vehkeeltä edes tarvitsee? Tabit, suosikit ja sivuhistorian. Toimivat aina samalla tavalla. Ja kun vielä on tottunut siihen, mistä ja miten IE:n työkalut ynnä muut(sen verran kuin niitä nyt ikinä tarvitsee) löytyy, niin ei mulla ole ollut syytä vaihtaa. Mutta tietysti jos kukaan muu tällä laudalle ei enää selviä ilman kauheita painajaisia, niin enköhän mä voi vaikka vaihtaakin. ;) Jonain näistä päivistä.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Selaimet « Vastaus #12 : 29.11.2008 13:18 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Operan taikasauva ja quickdial on ihan korvaamattomia. Ihan varmasti muillekin selaimille saa moiset ominaisuudet, olen vain tyytyväinen Operaan.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #13 : 29.11.2008 14:19 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Operan taikasauva ja quickdial on ihan korvaamattomia. Ihan varmasti muillekin selaimille saa moiset ominaisuudet, olen vain tyytyväinen Operaan.
Kyllä ja itse olen tykästynyt mouse gestureihin, joilla selaimen hallinta kätevöityy ja nopeutuu entisestään.

Otin tuossa äsken myös Opera Linkin käyttöön, jolla selaimen asetukset ja kirjanmerkit synkronoituu eri laitteiden välillä. Tuolla sain kätevästi kännyn Opera Miniin kirjanmerkit kätevästi ja jatkossa uusia kirjanmerkkejä ei tarvitse asettaa jokaiseen(pöytäkone, Aspire One ja E51) selaimeen.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #14 : 30.11.2008 13:09 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Safari on GIF ja Flash-toistoa lukuunottamatta Mac-käyttäjälle loistava. Varsinkin NeoGAFissä vierailu taantaa Safarin hetkessä polvilleen. En ymmärrä, miten nopeustestejä jatkuvasti voittava ja monella tapaa kehityksen kärjessä keikkuva selain omaa tuollaisen ongelman. Ja se on ollut olemassa jo vuosia. Applekin tietää - ja tunnustaa - probleeman, mutta fixiä ei näy eikä kuulu. Prkl.

Firefox on myös jees. Tosin omalla koneella ja yhteydellä pikkuriikkisen Safaria hitaampi. Kysymys kuuluu: onko kriittisen tärkeää, että sivu latautuu 0,1 sekuntia nopeammin? 10 sivun avaaminen nostaa ajan jo sekuntiin. Jos siis kuvitellaan, että surffaussessiossa käyttäjä avaa 100 sivua, tuhrautuu siihen omalla kokoonpanollani Firefoxilla 10 sekuntia kauemmin kuin Safarilla. Tämä on tietysti törkeän yleistettyä laskentaa eikä toteutu tietenkään tarkasti tuolla tavoin.

Tuossa 10 sekunnissa ehdin kipaista jääkaapille hakemaan tölkillisen cola-zeroa surffausessiota piristämään. Okei, SE EI SIIS OLE ENSIARVOISEN TÄRKEÄÄ.


Viedäänpäs samalla aihe sivuraiteille ja haukutaan Applen toimintaa iPhone-softien suhteen. Yhtiö ei salli, että app storeen tuotaisiin kilpailija Safarille. Opera oli jo aikeissa kääntää omaa mobile-selaintaan iPhonelle, mutta se on ilmeisesti mahdotonta. Ehkä tuon voisi sulattaa jos iPhonen safari olisi isolla T:llä Täydellinen, mutta kun se ei ole sitä. Parhaimmillaan se on sukkela ja hienosti toimiva, parasta mitä mobiiliselainrintamalla on nähty, mutta bugeja on paljon eikä tukea flashille ole.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #15 : 30.11.2008 13:15 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Minä koitin sitä iPhonelle ja Touchille tehtyä Firefoxia, ja siirryin kyllä heti takaisin Safariin. Kunhan nyt alottaisivat tekemällä vakaan firmiksen, ohjelmat kaatuilevat jatkuvasti.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #16 : 30.11.2008 13:39 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Onhan tuo firmware 2.2 jo aika vakaa, ainakin omassa käytössäni. 2.0:n hirveä lagisuus on oikeastaan kokonaan poissa.

Mobiili-safari rullaa mainiosti kun sillä surffaa ns. kevyillä sivuilla, mutta raskaammat saitit nikottelevat. Tämän takia en esim. koskaan käykään sillä helsingin sanomien pääasiallisella web-sivulla, vaan tyydyn kevyempään HS.mobile-sivuun, josta kyllä näkee kaiken tarvittavan matkan päällä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #17 : 30.11.2008 14:24 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Iphone on tietenkin oma maailmansa, mutta Operan Mini on ainakin Nokian E51:llä toiminut loistavasti. En olisi uskonut että nettiä voi ihan vakavasti ottaen selata kännykällä. Luurin omaan selaimeen verrattuna homma toimii aivan eri tasolla.

Maksullista Opera Mobilea en ole päässyt kokeilemaan.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #18 : 30.11.2008 15:55 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Työpöytä-Safarin suurin ongelma on hiirieleiden puute. Netinselaus ilman niitä on tuskaa. Myös FireFox 3:n osoitepalkin selaushistorian haku ominaisuus on erittäin kätevä. Ei tartte muistella mikä jonkun sivun osoite oli, riittää että muistaa sanan tai pari sivun nimestä/otsikosta ja FF hoitaa loput. Eikä niitäkään sanoja tartte muistaa/kirjoittaa kokonaan. Nuo kaksi ominaisuutta jos tulis Safariin joku vuosi niin voisin vaihtaakin siihen.


Mobiili-Safarin yksi typerä puuttuva ominaisuus on se ettei siinä voi estää kuvien latautumista. Se olis varsin hyödyllinen jos jossain korvessa joutuu käyttämään jotain GPRS yhteyttä netinselaukseen tai jos muuten vaan haluaa rajoittaa kaistankäyttöä (riippuen datasopimuksesta) / nopeuttaa sivujen rendausta.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #19 : 01.12.2008 00:40 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili Työpöytä-Safari on Windowsissa aika kakkelsonia. Koko ohjelma menee Macintoshin logiikalla, käynnistyy hitaammin kuin mikään muu alustan selain tämän ja käyttämiensä Mac-kirjastojen takia ja siinä on yksinkertaisesti vähemmän ominaisuuksia/palikoita kuin esimerkiksi Firefoxissa.

Opera on ihan kiva ominaisuuksiensa puolesta, mutta Firefoxia on jo tullut käytettyä pitemmän aikaa, kirjanmerkit sun muut asetukset on laitettu just sellaiseksi kuin tykkään ja kaikki halutut ominaisuudet on jo asennettu palikoiden muodossa (Firebug, Greasemonkey, All-in-One Gestures).

Ei sillä, että Operassakaan olisi enää mitään vikaa, kun poistivat ne mainokset ilmaisestakin versiosta, mutta aina tulee palattua Firefoxiin em. syistä.

Ja jos IE:tä on ihan pakko käyttää, niin IE7/IE8 beta ovat vaihtoehtoina hitosti parempia kuin IE6 (se on softana vanhempaa kuin alkuperäinen Xbox ja netti on ottanut aikamoisia harppausaskelia siitä).
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #20 : 01.12.2008 17:51 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Opera on ihan kiva ominaisuuksiensa puolesta, mutta Firefoxia on jo tullut käytettyä pitemmän aikaa, kirjanmerkit sun muut asetukset on laitettu just sellaiseksi kuin tykkään ja kaikki halutut ominaisuudet on jo asennettu palikoiden muodossa (Firebug, Greasemonkey, All-in-One Gestures).

Ei sillä, että Operassakaan olisi enää mitään vikaa, kun poistivat ne mainokset ilmaisestakin versiosta, mutta aina tulee palattua Firefoxiin em. syistä.
Mainoksethan poistuivat jo useampi vuosi sitten. Silloinkin se oli joku staattinen banneri oikeassa yläkulmassa, johon ei pahemmin huomiota kiinnittänyt. Ja eikös se mennyt niinpäin että Operassa oli ne kaikki kivat ominaisuudet(gesturet yms), jotka sitten Firefoxiin piti erikseen hakea?

(Alan varmaan kuulostamaan jo opera-fanilta, vaikka oikeasti pidän minäkin molemmista selaimista)
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #21 : 01.12.2008 18:09 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Opera on ihan kiva ominaisuuksiensa puolesta, mutta Firefoxia on jo tullut käytettyä pitemmän aikaa, kirjanmerkit sun muut asetukset on laitettu just sellaiseksi kuin tykkään ja kaikki halutut ominaisuudet on jo asennettu palikoiden muodossa (Firebug, Greasemonkey, All-in-One Gestures).

Ei sillä, että Operassakaan olisi enää mitään vikaa, kun poistivat ne mainokset ilmaisestakin versiosta, mutta aina tulee palattua Firefoxiin em. syistä.
Mainoksethan poistuivat jo useampi vuosi sitten. Silloinkin se oli joku staattinen banneri oikeassa yläkulmassa, johon ei pahemmin huomiota kiinnittänyt. Ja eikös se mennyt niinpäin että Operassa oli ne kaikki kivat ominaisuudet(gesturet yms), jotka sitten Firefoxiin piti erikseen hakea?

Joo, poistuivat vuoden 2005 lopussa. Ennen sitä mainokset oli ainakin omalla kohdalla kynnyskysymys.

Firefox on kyllä kieltämättä suoraan asennettuna vähän torso ominaisuuksiltaan, mutta toisaalta Operakaan ei ole suoraan asennettuna juuri sellainen ominaisuuksiltaan, minkälainen haluaisin selaimen olevan.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #22 : 01.12.2008 19:46 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Minua häiritsee Operassa suunnattomasti se, että selain tykkää puristaa välilehtipalkit pienemmiksi sitä mukaan, kun niitä tulee. Firefox sentään tajuaa lopettaa jossain vaiheessa ja antaa käyttäjän rullata tarvittavat välilehtipalkit esiin hiiren rullalla. Operan välilehtien selaus numpadin 1- ja 2-näppäinten avulla on kyllä tosin miellyttävä ominaisuus. En niin hirveän mielelläni käytä hiirtä, kun näppiksellä pärjää aika hyvin. Hiirtä käytän lähinnä silloin kun on pakko.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #23 : 01.12.2008 20:23 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Operalla sama homma: Oikea hiiren näppäin pohjaan ja hiiren rullalla valitse välilehden.

Edit: Nyt ymmärsin. Itsellä harvoin niin paljon välilehtiä auki että tuo häiritsisi.


« Viimeksi muokattu: 01.12.2008 20:32 kirjoittanut migge »
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #24 : 01.12.2008 20:30 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Operalla sama homma: Oikea hiiren näppäin pohjaan ja hiiren rullalla valitse välilehden.
En tarkoittanut sitä. Eniten ärsyttää se, että kun Operassa on tarpeeksi välilehtiä auki, välilehtipalkit pienentyvät luonnottoman kokoisiksi. FireFox taas pitää välilehtipalkit tietyn kokoisina ja piilottaa ne linjalla joko oikeaan tai vasempaan laitaan. Kun laittaa kursorin siihen välilehtipalkkien päälle ja rullaa hiirellä, välilehtipalkit liikkuvat, jolloin pystyy vaihtamaan eri välilehtien välillä helpommin, kun näkee, mistä välilehdestä on kysymys.

Okei, sekavasti selitetty, mutta en osaa sitä muutenkaan selittää.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #25 : 01.12.2008 21:18 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Käyttääkö kukaan muuten Maxthonia selaimenaan?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #26 : 01.12.2008 21:50 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
Käyttääkö kukaan muuten Maxthonia selaimenaan?

Toivottavasti ei.

Maxthon == IE == No go.


« Viimeksi muokattu: 01.12.2008 21:57 kirjoittanut Fraeon »
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: Selaimet « Vastaus #27 : 12.12.2008 09:47 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Googlen Chromen beta on loppunut ja ulkona on nyt virallinen versio.

Mikä olisi se suurin syy vaihtaa Firefoxi tuohon tai syy olla vaihtamatta?
Play-Asia
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #28 : 12.12.2008 15:56 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Taisi Chrome tulla jäädäkseen. Muutamaa Firefoxin addonia jää kyllä kaipaamaan, mutta Chromen ulkoasu miellyttää enemmän silmää ja onhan tämä älyttömän nopea. Ja tässähän on jo valmiina FF3.1:eenkin tuleva pornomoodi.  ;)

Addon-ehdotukisa otetaan vastaan, Greasemetal (toimii kuten GreaseMonkey) näyttäisi nyt ainakin löytyvän.

Spoileri (osoita katsoaksesi)


« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 16:01 kirjoittanut Scarf »
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Selaimet « Vastaus #29 : 27.12.2008 22:49 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Heitin kuitenkin Chromella vesilintua ja palasin Firefoxiin, kun mainokset ja addonien puute alkoi vaivaamaan.

Samalla törmäsin AutoPageriin, jota en jostain syystä ole aiemmin missään nähnyt mainittavan. Lataa tuettujen nettisivujen sivut peräjälkeen, mikä säästää jatkuvaa klikkailua esim. foorumeilla, Googlessa ja YouTubessa. Yksi hyödyllisimmistä lisäosista mitä löytyy.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines