Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6
Tulostusversio
Aihe: Pelinurkkasi  (Luettu 113372 kertaa)
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #120 : 05.01.2009 21:23 »
jannes H-O-R-WARD Jäsen Viestejä: 28 Basaaripisteet: 0 Profiili Ne on myös komeaa katseltavaa ;)
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #121 : 08.01.2009 14:41 »
Chilly^ Jäsen Viestejä: 10 Basaaripisteet: 0 Profiili

Vanha kuva, kuten jo ruudulla pyörivästä X0-käyttiksestä näkee. Setti ei kuitenkaan ole muuttunut ja olen varsin tyytyväinen ollut Samsung Syncmaster 940MW-monitorin kuvaan ja Logitech Z3e-kaiuttimien ääneen. Erittäin pienessä huoneessani 19" riittää, vaikka kyllä isompikin tietysti kelpaisi. Erilliset kaiuttimet ostin näytön/TV:n kaiuttimien ollessa surkeat.  Eipä noitakaan miksikään hifiksi voi kutsua mutta riittää meikäläiselle. Kuvasta puuttuu muut konsolit, jotka ovat 2kpl hajonneitta Gamecubeja, PS1, N64 ja Nintendo DS. Olen myynyt vanhan Playstation 2:en pois peleineen, joita oli parisenkymmentä. Kuvasta puuttuu X0 pelit mutta niitä ei ole tällä hetkellä kuin 6.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #122 : 08.01.2009 18:55 »
jannes H-O-R-WARD Jäsen Viestejä: 28 Basaaripisteet: 0 Profiili Itselläni oli myös sama kaiutinsetti käytössä tietokoneessa ja todella hyvä 2.1 Setti.
Mites olet saanu Gamecubesi hajalle?

Big Thumbs Up Väärästä kuvasuhteesta, ei oo vissiin vielä Microsoft lisännyt 16x10 resoja?

tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #123 : 08.01.2009 20:13 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Big Thumbs Up Väärästä kuvasuhteesta, ei oo vissiin vielä Microsoft lisännyt 16x10 resoja?


En tiedä meinaatko tuon kuvan ajankohtaa, mutta kyllä itselläni skulaa 1440x900 reso ihan moitteetta.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #124 : 08.01.2009 20:47 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Big Thumbs Up Väärästä kuvasuhteesta, ei oo vissiin vielä Microsoft lisännyt 16x10 resoja?

Ne tulivat NXE:n mukana.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #125 : 09.01.2009 15:37 »
Chilly^ Jäsen Viestejä: 10 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mites olet saanu Gamecubesi hajalle?


Eivät suostu lukemaan levyjä. Luin joskus jotain juttua että pelilevyjen jättäminen konsoliin sen ollessa pois päältä rikkoo lukupään pitkällä aikavälillä. Luulen että johtuu juuri tuosta, enkä minä ikinä tosiaan ottanut peliä pois konsolista. Ei kyllä ole millään muulla levyjä lukevalla laitteella tuollaista huomannut mutta saatta olla tällainen Gamecuben ikioma pikantti "ominaisuus".

Ja todella isot kiitokset tuosta tiedosta että Xbox tukee nykyään 1440x900 resoakin. Olen paljon netistä etsiskellyt ja kaikkialla sanoneet ettei tueta, mutta jos tuli NXE:n mukana niin mahtava juttu. Pitääpä käydä heti ostamassa tuollainen VGA-kaapeli.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #126 : 09.01.2009 16:16 »
Kraidi Jäsen Viestejä: 1 203 Basaaripisteet: 7 Profiili WWW
Ei kyllä ole millään muulla levyjä lukevalla laitteella tuollaista huomannut mutta saatta olla tällainen Gamecuben ikioma pikantti "ominaisuus".

Älä viitsi, itse olen jättänyt aina GameCubeeni pelin, jos olen päättänyt jatkaa sitä joskus myöhemmin, ja tätäkin olen harrastanut vuosia, eikä kuutioni ole kuin kerran heittänyt jotkut errorit kesken Metroid Primen. Sinun kohdallasi tuo taitaa olla enemmän yksilöstä kiinni.

Wiin kohdalla en näin kuitenkaan tee, sen kohdalla on omat riskinsä. Näin ainakin olen kuullut hyvin monessa paikassa.

Olen myynyt vanhan Playstation 2:en pois peleineen, joita oli parisenkymmentä.

Jos oikein muistan, niin liittyikö tähän aluksi Wiin hommaaminen, jonka jälkeen myitkin sen nopeasti pois alta ja ostit X0:n? Siinä samalla meni PS2:n ja läjä pelejä ties minne. Voin myös muistaa väärinkin.
Kuvasigut pois. t: reijo
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #127 : 09.01.2009 18:20 »
Chilly^ Jäsen Viestejä: 10 Basaaripisteet: 0 Profiili
Jos oikein muistan, niin liittyikö tähän aluksi Wiin hommaaminen, jonka jälkeen myitkin sen nopeasti pois alta ja ostit X0:n? Siinä samalla meni PS2:n ja läjä pelejä ties minne. Voin myös muistaa väärinkin.


Menee aika pahasti offtopiciksi, mutta suunnilleen noin. Wiin omistin kuitenkin niin lyhyen aikaa ja vain muutaman pelin sillä pelasin joten en sitä tuohon listannut. PS2:en taas olin omistanut jo pari vuotta. Eipä tosin ole X0:n ansiosta tullut noita PS2-pelejä ikävä vaikka ne loistavia olivatkin.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #128 : 25.02.2009 20:18 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Aloitetaanpa postaamalla kuva aiemmin omistamastani televisiosta, joka palveli 1,5 vuotta.




Virtaviivainen LG:n "42 tuli taloon, ja parin viikon käyttökokemuksien perusteella se palvelee television käyttötarpeitani melko hyvin. Ongelmia ei ole ilmennyt, eikä muutenkaan telkun ominaisuuksissa/liitännöissä ole nokan koputettavaa. Tokihan kuvanlaatu saisi aina olla vähän parempi, eikä kateuden tunnetta voi välttää kun kaupassa kävelee 2000 euron televisioiden ohi, mutta sellaiseen ei tämän hetken budjetilla vain ole varaa.  :)

Johdot pitäisi joku kaunis päivä vetää niin etteivät ne hyppisi niin pahasti silmille, mutta jotenkin koko projektia on siirtänyt kerta toisensa jälkeen hamaan tulevaisuuteen.











www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #129 : 25.02.2009 22:13 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili Miten on panemisen laita, kestääkö? Näyttää vähän epästabiililta kunnon kiukkujunttaamiseen.

TV on ihan OK.
N
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #130 : 26.02.2009 11:09 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Miten on panemisen laita, kestääkö? Näyttää vähän epästabiililta kunnon kiukkujunttaamiseen.

Mistä tuo tuli :lol:

Liian kapealta näyttäs...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #131 : 26.02.2009 11:15 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Se on Sotkan Wing-vuodesohva, eli kätevän klik-mekanismin ansiosta muuntuu lähes parisängyn kokoiseksi käytännössä sekunnissa  ;)
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #132 : 26.02.2009 11:57 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Miten on panemisen laita, kestääkö? Näyttää vähän epästabiililta kunnon kiukkujunttaamiseen.

Mistä tuo tuli :lol:

Liian kapealta näyttäs...
Amatöörin ongelmia jos tuon liian kapeana näkee ;)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #133 : 02.04.2009 19:50 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Noniin, nyt sitä kuvaa vihdoin pelinurkasta ettei jää taas uhkailun tasolle.


Sohva, jonka värivalintaa kadun. Siinä kun näkyy liian herkästi pienimmätkin hiukkaset. Laittaapahan ainakin imuroimaan tarpeeksi usein. Uudet verhot myös tilauksessa...



Yleiskuvaa hyllyköstä. 360:n HDMI:n jouduin vetämään rumasti etukautta, kun ostin vahingossa liian lyhyen piuhan. Yhdestä katkaisijasta saa kaikista laitteista stand by -virran pois.



Pelit olen tunkenut tähän kaappiin. Tilanpuutteen takia järjestys on sekava ja epäkäytännöllinen. Kaikkia tuossa ei näy, kun osa lainassa.



Laitteistoa. 360, Wii, tallentava digiboksi, DVD/kotiteatteri, PS2, SNES, N64 ovat kytkettyinä. Muut pelikoneet kiskon tarpeentullen kaapista esiin. DVD-kotiteatterissa vielä kiinni 8 gigan tikku, jossa musiikkia.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #134 : 02.04.2009 23:09 »
finngamer Miittiparoni Jäsen Viestejä: 1 262 Basaaripisteet: 20 Profiili WWW Myy mulle sun Diablo II. :)

Ja onko siinä vieressä joku LucasArts tsydeemi?
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #135 : 03.04.2009 21:08 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili En raaski millään Diablosta luopua. Sitä on pelattu niin paljon että tunnearvoakin löytyy. :)

Tuo toinen on Lucas Arts Archives Vol. II. Sisältää Rebel Assaultit I ja II, Tie Fighter, Dark Forces demo ja joku bonus romppu. http://www.starwarsklub.hu/06_toys_comics_&_games/toys_002/jpg/archive_2.jpg
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #136 : 22.04.2009 22:17 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Pelinurkka in the making. Kuvia huhtikuun alusta, jolloin sain huonekalut sisään. Nykyisin TV–tasolla kaikennäköistä härpätintä ja hyllyilläkin täytettä. Niistä kuvia sitten myöhemmin.


Päällisin puolin näyttää tältä. Näillä näkymin en ole sohvaa hommaamassa, koska normikuluttajana on hankalahkoa saada riittävän korkeaa sohvaa, jotta sillä istuen olisi mukava kirjoittaa näppiksellä. Menee nyt siis tuommoisella tuolilla istuskellen (siis ei pianon pallilla), mikä on mielestäni oikein hyvä ratkaisu sekin.


Pikkunäytön vieressä on nyt 28 tuumainen CRT–televisio ja LCD–näyttö korvataan tuotapikaa isolla Samsungin LED–taustavalaistulla 1920 x 1080 –resoluution televisiolla, jolloin konetta päästään operoimaan ihan pöydän ääreen. Kokoluokkaa 32-40 tuumaa. CRT jää toki sen viereen SD–konsoleita varten. Tietokone ja Xbox kiinni sitten Samsungissa.




TV–tason lasiovien taakse tulee kaikki laitteet. Vahvistin onkin kuvassa jo paikallaan. Sen oikealla puolella on tällä hetkellä uusi tietokone (HTPC–kotelo) ja ylähyllyillä konsolit. Ensimmäisessä kuvassa näkyvä vanha mylly on muutamaa komponenttia vaille täysin myyty eteenpäin.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #137 : 22.04.2009 22:20 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Khyyyl tuo toimii ja silmäkin lepää. Taidetta vaan seinille väriä tuomaan.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #138 : 27.04.2009 03:37 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Taisin ihastua Joel-sanin pöytään. Toimii hyvin sinun asunnossasi.




Nämä kuvat omasta pelinurkastani ovat hieman vanhoja, eivätkä täysin kuvaa tätä hetkeä, mutta huonekalut ovat samoilla paikoillaan ja niin edespäin. Esimerkiksi verhot ovat erilailla, eikä kuvien osoittamalla tavalla epäsymmetrisesti.


Sohva on samanlainen Sotkan Wing-vuodesohva, joka Epilläkin näyttäisi olevan. Se ei tosin ole hirveän mukava nukkuessa, mutta onhan se hyvä olla vieraiden varalta. Sohvan takana on puunkaltainen kirjahylly, joka kannattelee suurimmaksi osaksi pelejä. Sohvapöytää käytän lähinnä tietokonetasona, jolla lepää näppäimistö, hiiri ja piirtolevy. Näyttö on yleensä "tv-tason" päällä PS3-käyttöä varten, mutta pidän sitä välillä sohvapöydälläkin. Olen ihmeekseni huomannut, ettei välimatka sohvan ja tv-tason välillä ole liian pitkä edes piirtämiseen tai millintarkan grafiikan tekemiseen. Lukeminen sen sijaan on välillä vaikeaa, etenkin lepoasennossa.


Kuten kuvasta näkyy, tv-tasona toimii kyljelleen kaadettu isän vanha kirjahylly. Päätin käyttää sitä tv-tasona, koska niin ollen saan television, tietokonenäytön ja konsolit mahtumaan jonnekin muualle kuin lattialle. Hyllyväleistä löytyvät DVD:ni, joita on häpeällisen vähän.


Lopuksi vielä kuva sohvasta ja sen takana sijaitsevasta hyllystä. Sohva on asetettu niin, että selkänojan taittaessa alas, hylly ei kärsi vahinkoa.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #139 : 27.04.2009 18:17 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Joelilla tosiaan mielenkiintoinen ratkaisu. Datailunurkan ja löhöilyhuoneen sekoitus. Toimii varmasti, kunhan saadaan tarpeeksi iso telkkari PC-käyttöä ajatellen. Valmistaudu tosin pölyhelvettiin noiden mustien huonekalujen kanssa. Swiffer Dusteria saa näytää noille joka toinen päivä.

Frankille: Osta LCD, niin voit liittää siihen PC:n ja pelikoneet.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #140 : 27.04.2009 22:15 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Frankille: Osta LCD, niin voit liittää siihen PC:n ja pelikoneet.
Ei riitä budjetti vielä nykyisillä hinnoilla. Kunhan hinnat ovat sitä luokkaa, että muutaman kuukauden opintotukiylijäämät riittävät, voin harkita asiaa. PS3 toimii ihan hyvin tietokoneen näytölläkin.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #141 : 22.05.2009 16:28 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Okei. Telkkari tuli tiistaina ja sain keskiviikkona kaikki kytkennät, kalibroinnit ja muut toimenpiteet tehtyä. Eilen pidin elokuvaillan.



Tältä se pelinurkka nyt näyttää. Alkaa olla valmista. Ensi kuussa täytyy hankkia vielä parempi langaton hiiri ja näppäimistö, koska nykyisissä kantama on liian lyhyt. Lisäksi olen kaatanut jotkin mehut tähän näppikseen, koska vasemman laidan kaikki control, shift, yms. näppäimet ovat hieman jäykät ja tahmeat.

Telkkari edustaa Samsungin uutta LED–taustavalaistua mallistoa. Mallinimeltään UE40B6000VW. Resoluutio 1920 x 1080. Maksoi päälle tonnin. En vielä tiedä, onko ihan rahansa väärti (häntiikö kuva pelatessa jne), mutta päällisin puolin oikein hyvä. Tyylikkään näköinen kanssa ja todella ohut. Ostin vehkeen Puolasta, josta sen sai postikuluineen 1250 eurolla. Hintaero Suomen hintoihin on käsittämätön: täällä se maksaa 1700-1800 euroa. Oli kyllä vähän jännä kakka housussa, koska en ole koskaan ennen Puolasta ja valitsemastani nettikaupasta tilannut mitään. Kyllä se sieltä sitten tuli nopeasti UPSilla. Kaupasta jäi hyvin positiivinen fiilis. Mainio asiakaspalvelu. Maksaminen piti suorittaa tilisiirrolla ja kun minulla jäi vahingossa pari Puolan zlotya uupumaan, asiakaspalvelulle riitti, että pistin screenshotin suoritetusta puuttuvan summan maksusta. Ei tarvinnut jäädä odottamaan pienen mitättömän summan siirtymistä, vaan pistivät heti tulemaan ja sain paketin kivasti jo tällä viikolla. Kauppa oli siis Electro.pl.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #142 : 22.05.2009 17:01 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Heitä kuvaputki suosiolla vaan hiiteen, niin näyttää settikin paljon paremmalta. Kun olet tottunut HDTV:n kuvaan, niin et siihen haaleaan kuvaputken rämään enää halua koskea. Ellei tuossa Samsungissa nyt sitten ole jotain kamalaa skaalainta, mitä epäilen suuresti. Ja emulaattoreillahan suurin osa vanhemmista peleistä kannattaa muutenkin pelata (Saturn-emulaattori SSF ja PS1-emulaattori ePSXe kunnon plugineilla toimivat molemmat koneellasi ilman mitään yskimistä). Cube-peleille hankit komponenttikaapelin, ellei sitä vielä löydy.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #143 : 22.05.2009 17:45 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Olen kyllä ajat sitten tottunut tarkkaan LCD–kuvaan enkä kyllä voisi kuvitella suin surminkaan pelaavani mitään SD-kamaa skaalattuna. Kuvaputki ei ole haalea. Emulaattoreita varten tarttee sitten X määrän adaptereita, että saa ohjaimet toimimaan PC:llä. Kyllä tämä kuvaputken säilyttäminen on ihan mietitty juttu ja henkilökohtainen valinta.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #144 : 22.05.2009 18:13 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili Laitetaan nyt Joelin perään samoihin löylyihin kuvia omasta pelinurkkauksesta kun uusi sohvakin saapui menneellä viikolla. Kuvanlaatu on ymmärrettävästi huono, koska näppäsin kameralla kuvat, kun olohuone sattui olemaan siistissä kunnossa.




TV on Samsungin 37'' M86BD, joka työntää ulos hyvännäköistä kuvaa 360:n avulla varsinkin FullHD-matskusta. Sohva on Kodin1:n Malaga kulmadivaani, joka on aikamoista luksusta aiempaan kolmen istuttavaan sohvaan verrattuna.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #145 : 22.05.2009 18:25 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Olen kyllä ajat sitten tottunut tarkkaan LCD–kuvaan enkä kyllä voisi kuvitella suin surminkaan pelaavani mitään SD-kamaa skaalattuna. Kuvaputki ei ole haalea. Emulaattoreita varten tarttee sitten X määrän adaptereita, että saa ohjaimet toimimaan PC:llä. Kyllä tämä kuvaputken säilyttäminen on ihan mietitty juttu ja henkilökohtainen valinta.

Tarkoitin siis sitä, että kun olet tottunut pelaamaan niitä SD-pelejä HD-töllöstä, niin kuvaputki on tunkkainen valinta sen jälkeen. Kaukaa katsottuna kuva ei paljoa häviä SD-töllölle, jos skaalain hoitaa hommansa hyvin. Värimaailma ja kunnon kontrasti antaa paljon takaisin, vaikka niitä pikseleitä venytetäänkin. 2d-pelit nyt eivät paljoa edes tuosta venytyksestä kärsi.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #146 : 22.05.2009 19:09 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mun 19 tuuman Philips näyttää PS2 pelit paremmin kuin mikään LCD romu jota olen testannut. Kuvaputki <3

Joelin soppi näyttää todella hyvältä. Leffafriikille sohva olisi aika kova sana tosin.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #147 : 22.05.2009 19:36 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili
Mun 19 tuuman Philips näyttää PS2 pelit paremmin kuin mikään LCD romu jota olen testannut. Kuvaputki <3

Joelin soppi näyttää todella hyvältä. Leffafriikille sohva olisi aika kova sana tosin.

Ei niitä romuilla kannatakaan pelata.

Testailin Persona 4:sta joku aika sitten omalla Panasonicin kuvaputkella, enkä tuntia kauempaa jaksanut kuvaa katsella, ennen kuin siirsin pleikkarin takaisin plasmaani komponentilla. Ihan kuin joku olisi heittänyt harmaan kalvon ruudun päälle. Kuvaputki meni takaisin vinttiin ja myöhemmin myyntiin.

Mutta ei siitä sen enempää. Meillä on kaikilla omat prioriteettimme. Kunhan Joel joskus edes testaat vaikka Viewtiful Joeta Samsungillasi 480p:nä, niin olisin tyytyväinen. Tai F-Zero GX:ää, jos et halua palkkeja katsella.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #148 : 22.05.2009 20:33 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Hyvä on. Uskotaan sen verran, että tulen kokeilemaan Cubea ja muita tässä Samsungilla.
tallennettu
Vs: Pelinurkkasi « Vastaus #149 : 23.05.2009 12:10 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Niin kyllähän minäkin omaa pleikkarin rouskua LCD:llä pelasin kun en jaksanut kuvaputkea roudata joka kerta sitä varten TV-hyllyyn. Kuitenkin se sahalaitojen paljous ja jo sekin, että pienemmän reson pelit eivät pidä suuresta näytöstä ratkaisivat voiton vanhan lootan hyväksi. Mutta siis täysin pelikelpoisia ne pelit olivat uudemmallakin näytöllä. Riippuu myös paljon pelistä. ICO on melkein pelikelvoton isolla HD-teeveellä.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines