Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti
« Vastaus #38 : 05.09.2012 17:18 »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
« Vastaus #40 : 06.09.2012 13:57 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Ei tuo Lumia 920 huonolta vaikuttanut. Jos perusominaisuudet, toiminnallisuus ja tuntuma ovat kunnossa niin miksi ei. Itse haen ominaisuuksia joita tarvitaan jä käytetään ns. lennossa, ei kotona ajanvietteenä. Tässä Lumia tuntuu toimivan. Ja tähän vielä se että kun puhelin on kotona, sen saa suoraan "fatboyn" päälle lataamaan ilman johtojen kanssa pelleilyä. Tuntuu kyllä yllättävänkin toimivalta kokonaisuudelta. Toivon vain että oikotie ruutuihin saa minkä tahansa toiminnon tai valikon pikalinkin. Tämä on Androidin yksi hienoimmista ominaisuuksista (en tosin tiedä toimiiko tämä Applella?), saat näytölle pikakuvakkeen lähes mistä vaan. Asetuksista, valikoista, henkilöistä, sovelluksista,...mistä vaan. Jos tätä ominaisuutta ei Lumiassa ole, saattaa hankinta mennä jäihin samantien.
Mutta, lupaavaa. Mikä on Nokialta parasta vähään aikaan.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Re: Nokia - Aina ja ikuisesti
« Vastaus #48 : 07.01.2013 21:10 »
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Mun pitää varmaan nyt hommata iPhone 5, niin saadaan pakka kunnolla sekaisin?
Hei, hei, pidetään nyt joku roti tässä maailmassa. Vaikka tuntuu kyllä siltä että kun Epi luopu Applesta, mikään ei enää ole varmaa... Kohta GBA äänestää Kokoomusta...
...Ja Heinz ostaa 30 euron ostoksen alta viikon harkinta-ajalla.
Tai ylipäätänsä ostaa jotain, ilman vaimon lupaa. Sehän se oikea syy on.
btw, Hei mä oon äänestäny Kokoomusta pressanvaaleissa, vaikka sitä nyt ei ehkä ihan lasketa.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Re: Nokia - Aina ja ikuisesti
« Vastaus #49 : 07.01.2013 22:38 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Mun pitää varmaan nyt hommata iPhone 5, niin saadaan pakka kunnolla sekaisin?
Hei, hei, pidetään nyt joku roti tässä maailmassa. Vaikka tuntuu kyllä siltä että kun Epi luopu Applesta, mikään ei enää ole varmaa... Kohta GBA äänestää Kokoomusta...
...Ja Heinz ostaa 30 euron ostoksen alta viikon harkinta-ajalla.
Tai ylipäätänsä ostaa jotain, ilman vaimon lupaa. Sehän se oikea syy on.
btw, Hei mä oon äänestäny Kokoomusta pressanvaaleissa, vaikka sitä nyt ei ehkä ihan lasketa.
Hiljaa! Ostin tänään kuitenkin colan ihan spontaanisti ja omin luvin!
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
« Vastaus #52 : 07.01.2013 23:01 »
tallennettu