Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2] 3
Tulostusversio
Aihe: Nokia - Aina ja ikuisesti  (Luettu 40932 kertaa)
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #30 : 05.09.2012 11:56 »
Ilkimys Run Jäsen Viestejä: 545 Basaaripisteet: 0 Profiili Todellakin Nokia ikuisesti..

Oman typeryyteni takia oli pakko hommata luuri, ja Nokian Lumia 800 oli valintani. Noh puhelin tulille ja menoksi. 5min oston jälkeen kaveri soittaa ja vastaan, kuulen hänen äänensä, mutta hän ei minun. Luulen että vika on itsessäni kun on niin uusi luuri jne. Viikon jälkeen kaiken mahdollisen kokeiltuani ja netistä luettuani luovutan. Rikki se on, vaikka ihan tuliterä (mikrofoni korjausselitteen mukaan).

Oli kyllä ihmeen vaikeaksi tämä puhelimen huoltoon vieminenkin nykyään muuttunut. Joka paikassa sanotaan, että vie toiseen kauppaan. Sonerakaan suostu ottamaan vastaan kun puhelin on hommattu Soneran sisaryhtiön kautta. Lopulta se piti heivata lähimpään pisteeseen, joka on sattumoisin 10km päässä. Pisteessä ei ollut enään varapuhelimia jäljellä, joten käyttöön piti ottaa joku kaverin vanha josta en ole kuullutkaan ikinä.

Noh eilen sain huollosta ja kaikki pelittää. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin tämän kivikkoisen tienalun jälkeen.
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #31 : 05.09.2012 12:34 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Mielenkiinnolla kyllä odotan Nokian julkistuksia. Todennäköisesti jopa katson tämän tilaisuuden. Nokialta on kuitenkin pakko tulla jotain mikä kiinnittää massojen huomion. Alku huhut kuulostaa sinänsä lupaavalta: Langaton lataus talakan kautta (ihmettelen miksi tätä ei ole jo), laadukaskamera ja suuri sisäinen muisti. Vielä päälle kunnon näyttö, hyvä akkukesto ja tyylikäs muotoilu (Ahtisaaren muotoilut ovat kyllä yllättävän hienoja, eivätkä uhkaa Applen pyöreän suorakulmion patenttiakaan). Vielä kun W8 käyttiksestä saataisiin kaikki irti ja se toimisi, voi Nokialla olla aika hyvä tuote kädessä.

Sinänsä jännä juttu että tämä kiinnostaa koska Iphone5 paljastus ei kiinnosta yhtään. Tosin tässä on kyllä sekin että Applehan saa hypen pelkästään sillä että takakannessa on isolla numero 5. Joten en yllättyisi jos Applen uudet ominaisuudet olisivat enemmän tai vähemmän tätä luokkaa...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #32 : 05.09.2012 12:56 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Nokian Lumia 800 ja Lumia 900 ovat ehkä kauneimmat myynnissä olevat älyluurit. Eikä vuotaneet kuvat seuraajistakaan pahoja olleet. Plussaa siitä, että on uskallettu käyttää värejä.

Tuosta langattomasta latauksesta. Jonkun uutisen mukaan tätä on käytetty jo jossain Android-puhelimessa mutta ei se ole lyönyt mitenkään isosti läpi. Samassa uutisessa sanottiin, että Nokian käyttämä tekniikka on luultavasti joku standardi, joten jo myynnissä olevat latausalustat toimisivat suoraan noiden uusien luurien kanssa. Nokia lienee eka valmistaja joka lähtee isosti markkinoimaan tätä tekniikkaa.

Huhutut fiitsörit Nokian luureista vaikuttavat ihan kivoilta. Jos johonkin pitäisi Applesta vaihtaa niin se olisi Nokian WP-luurit. Ei tule kylläkään ihan heti tapahtumaan. Harmittaisi menettää iso valmis softakirjasto ja kaikki iOS:n ja Macin yhteensopivuus.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #33 : 05.09.2012 13:01 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Jos johonkin pitäisi Applesta vaihtaa niin se olisi Nokian WP-luurit.

Sama.

Jos iPhone 5 jostain syystä tuntuisi todella laimealta ja nämä uudet Nokiat löisivät ällikällä, voisi itselleni jopa tulla pieni harkinta eteen... Lähes jokainen käyttämistäni softista on saatavilla myös Windows Phonelle.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #34 : 05.09.2012 13:11 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Jos iPhone 5 jostain syystä tuntuisi todella laimealta

Jotenkin tuntuu siltä, että näin tulee käymään. Ellei joku "one more thing" tule ihan puskista ja pelasta. Tiedossa olevat ominaisuudet, eli isompi näyttö, enemmän tehoa ja mahdollisesti LTE ovat luokkaa ihan kiva mutta ei saa mua hyppimään innosta. Moni noita odottaa mutta mä pärjään ilmankin. Enemmänkin kiinnostaa softapuolen jutut ja tänä vuonna paukut on selvästi kartoissa. Uuden luurin hankinta on ajankohtainen kuitenkin vasta vuoden päästä, joten toivottavasti 5S-mallin ilmestyessä on kopioitu keksitty jotain superkivaa.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #35 : 05.09.2012 15:08 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Näkeekö tuota tilaisuutta mistään ja jos näkee mihin aikaan se alkaa?
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #36 : 05.09.2012 15:42 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW
Näkeekö tuota tilaisuutta mistään ja jos näkee mihin aikaan se alkaa?

http://suomiwp.com/nokian-windows-phone-8-julkistus-tanaan-katso-livestream/
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #37 : 05.09.2012 16:11 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Pitäähän toi tarkistaa, jos Nokialta tulisi pitkästä aikaa jotain oikeasti merkittävää.

https://twitter.com/nokia/status/243308327927439360/photo/1
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #38 : 05.09.2012 17:18 »
IceCold Jäsen Viestejä: 1 717 Basaaripisteet: 1 Profiili http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288497127424.html?pos=ok-nln

Olisi ollut hyvä puhelin
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #39 : 06.09.2012 13:34 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili Vaikka tuskin ihan heti ostan mitään Nokian puhelinta ainakaan itselleni, niin täytyy kyllä myöntää että Nokia on skarpannut noiden luuriensa käyttöliittymiensä ulkoasuissa aika hyvin. Paljon rohkeita värejä yhdistettynä yksinkertaisiin elementteihin ilman mitään halpoja photoshopin tehosteita joita muut käyttävät. Pisteet siitä Nokialle ja toivottavasti puhelimien myynti lähtee muutenkin uuteen nousuun.

Applen "metallic white  / 2px drop shadow" -tyyli näyttäää nykyään jo aivan vanhanakaiselta, eikä Androidinkaan GUI ole yhtään sen erikoisempi. Toivottavasti molemmilta tulisi kokonaan uudistettu käyttöliittymän ulkoasu lähitulevaisuudessa seuraaviin puhelimiin.


« Viimeksi muokattu: 06.09.2012 13:42 kirjoittanut MasterTK »
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #40 : 06.09.2012 13:57 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Ei tuo Lumia 920 huonolta vaikuttanut. Jos perusominaisuudet, toiminnallisuus ja tuntuma ovat kunnossa niin miksi ei. Itse haen ominaisuuksia joita tarvitaan jä käytetään ns. lennossa, ei kotona ajanvietteenä. Tässä Lumia tuntuu toimivan. Ja tähän vielä se että kun puhelin on kotona, sen saa suoraan "fatboyn" päälle lataamaan ilman johtojen kanssa pelleilyä. Tuntuu kyllä yllättävänkin toimivalta kokonaisuudelta. Toivon vain että oikotie ruutuihin saa minkä tahansa toiminnon tai valikon pikalinkin. Tämä on Androidin yksi hienoimmista ominaisuuksista (en tosin tiedä toimiiko tämä Applella?), saat näytölle pikakuvakkeen lähes mistä vaan. Asetuksista, valikoista, henkilöistä, sovelluksista,...mistä vaan. Jos tätä ominaisuutta ei Lumiassa ole, saattaa hankinta mennä jäihin samantien.

Mutta, lupaavaa. Mikä on Nokialta parasta vähään aikaan.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #41 : 06.09.2012 23:23 »
saska Jäsen Viestejä: 650 Basaaripisteet: 2 Profiili
Vaikka tuskin ihan heti ostan mitään Nokian puhelinta ainakaan itselleni, niin täytyy kyllä myöntää että Nokia on skarpannut noiden luuriensa käyttöliittymiensä ulkoasuissa aika hyvin.

Pisteet kannattaa kyllä laittaa oikeaan osoitteeseen, eli Microsoftille. Olenkin jo pitkään kattonut, että Microsoftin metroideologia on parasta mitä käyttöliittymien ulkoasuille on tapahtunut vuosiin. Tuntuu vaan hiton oudolta että sieltä tulisi ulos mitään vähänkään tyylikästä kun yleensä tilanne on ollut juuri päinvastoin.

Tietystikkään tuota hommaa ei haittaa sekään että Nokian luurien muotoilu on hienointa mitä olen aikoihin nähnyt ja pelaa mainiosti yhteen tuon metron kanssa.
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #42 : 07.09.2012 09:06 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://www.talouselama.fi/nokialandia/nyt+netissa+kiertaa+mielenkiintoinen+kuva+nokian+kuvaussessioista/a2142655


Nokia ei todellakaan olisi tarvinnut tälläistä hulabaloota ympärilleen, mitä se on haalinut näillä videoillaan. Aika räikeää harjaanjohtamista ja herää kysymys, että eivät luota riittävästi omiin tuotteisiinsa jos järkkäreillä/pro-videokameroilla tehtaillaan matskua ja annetaan ymmärtää että ne on kuvattu uusilla Lumioilla.

PR-osasto on myöskin tehnyt mammuttiluokan virheen kun päästivät nämä videot valloilleen ilman riittäviä tarkistuksia.


Uskon, että uusien Lumioiden valokuvaus/videotallennus-ominaisuudet ovat vaikuttavia kaikesta tästä huolimatta. Nokian ryvettyneelle maineelle tämä ei kuitenkaan ole hyvä juttu.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #43 : 07.01.2013 15:55 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Kuulin juuri että Epillä on Lumia 920!!! :o WTF!?!?! Jäätyikö helvetti sittenkin!!!?? Mitä on tapahtunut?!?!
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #44 : 07.01.2013 15:59 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Kuulin juuri että Epillä on Lumia 920!!! :o WTF!?!?! Jäätyikö helvetti sittenkin!!!?? Mitä on tapahtunut?!?!

Ajattelin ihan samaa.

Ennen joulua oli jo viestien perässä, että "lähetetty Windows-puhelimella". Paskoin tiiliä..

Spoileri (osoita katsoaksesi)
tallennettu
Re: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #45 : 07.01.2013 16:13 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Mun pitää varmaan nyt hommata iPhone 5, niin saadaan pakka kunnolla sekaisin?
Play-Asia
tallennettu
Vs: Re: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #46 : 07.01.2013 16:42 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Mun pitää varmaan nyt hommata iPhone 5, niin saadaan pakka kunnolla sekaisin?

Hei, hei, pidetään nyt joku roti tässä maailmassa. Vaikka tuntuu kyllä siltä että kun Epi luopu Applesta, mikään ei enää ole varmaa... Kohta GBA äänestää Kokoomusta...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Re: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #47 : 07.01.2013 21:03 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mun pitää varmaan nyt hommata iPhone 5, niin saadaan pakka kunnolla sekaisin?

Hei, hei, pidetään nyt joku roti tässä maailmassa. Vaikka tuntuu kyllä siltä että kun Epi luopu Applesta, mikään ei enää ole varmaa... Kohta GBA äänestää Kokoomusta...
...Ja Heinz ostaa 30 euron ostoksen alta viikon harkinta-ajalla.

 ;)
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Re: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #48 : 07.01.2013 21:10 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mun pitää varmaan nyt hommata iPhone 5, niin saadaan pakka kunnolla sekaisin?

Hei, hei, pidetään nyt joku roti tässä maailmassa. Vaikka tuntuu kyllä siltä että kun Epi luopu Applesta, mikään ei enää ole varmaa... Kohta GBA äänestää Kokoomusta...
...Ja Heinz ostaa 30 euron ostoksen alta viikon harkinta-ajalla.

 ;)

Tai ylipäätänsä ostaa jotain, ilman vaimon lupaa. Sehän se oikea syy on.  ;)

btw, Hei mä oon äänestäny Kokoomusta pressanvaaleissa, vaikka sitä nyt ei ehkä ihan lasketa.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Re: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #49 : 07.01.2013 22:38 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Mun pitää varmaan nyt hommata iPhone 5, niin saadaan pakka kunnolla sekaisin?

Hei, hei, pidetään nyt joku roti tässä maailmassa. Vaikka tuntuu kyllä siltä että kun Epi luopu Applesta, mikään ei enää ole varmaa... Kohta GBA äänestää Kokoomusta...
...Ja Heinz ostaa 30 euron ostoksen alta viikon harkinta-ajalla.

 ;)

Tai ylipäätänsä ostaa jotain, ilman vaimon lupaa. Sehän se oikea syy on.  ;)

btw, Hei mä oon äänestäny Kokoomusta pressanvaaleissa, vaikka sitä nyt ei ehkä ihan lasketa.

Hiljaa! Ostin tänään kuitenkin colan ihan spontaanisti ja omin luvin!
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #50 : 07.01.2013 22:39 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Alle 3€ ostoksiin ei tarvita vaimon lupaa.

« Viimeksi muokattu: 07.01.2013 22:54 kirjoittanut despire »
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #51 : 07.01.2013 22:53 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Sekin maksettiin käteisellä, ettei huomaa tiliotteesta.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #52 : 07.01.2013 23:01 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Sekin maksettiin käteisellä, ettei huomaa tiliotteesta.
Olen vähän huono käteisen kanssa, kun tuppaan pelaamaan kaikki kolikot aina. Joten olen pitkälti siirtynyt korttiin, kun käytännössä säästän sillä ;D
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #53 : 07.01.2013 23:03 »
Solid Snake Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 3 Profiili
Sekin maksettiin käteisellä, ettei huomaa tiliotteesta.
Olen vähän huono käteisen kanssa, kun tuppaan pelaamaan kaikki kolikot aina. Joten olen pitkälti siirtynyt korttiin, kun käytännössä säästän sillä ;D
Huono pelaamaan siis.
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #54 : 16.01.2013 14:40 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


Nokian langaton lataustelakka (DT-910) tuli tänään, harmi että Lumia on tällä hetkellä huollossa ja varapuhelimen virkaa toimittaa eiäly-Noksu.  ;D

Laitoin huoltoon, koska ottamiini kuviin tuli tuhottomasti "kuumia pikseleitä" ja näytön yläkulmassa oli pientä valovuotoa. 920 (sekä WP8) on kyllä ollut noin muuten erittäin positiivinen tuttavuus enkä malta odottaa että saan sen taas huollosta kätösiini. Kovasti ovat raportoineet foorumeilla luurin kaatuiluista ja lähes päivittäisistä jumeista, mutta itselleni niitä ei muutaman viikon käyttökokemuksen perusteella ole tullut.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #55 : 28.01.2013 14:47 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://www.digitoday.fi/viihde/2013/01/28/nokia-tuo-parannetun-lumia-musiikkipalvelun-neljalla-eurolla/20131471/66


Jahas, tämän kyllä subbaan kun tulee saataville. Nokia Musicin Mix Radio on yksi Lumia-puhelimien parhaimmista yksinoikeus-ominaisuuksista ja tuo plus-version neljän euron naurettavan alhainen hinta tekee siitä vielä entistä paremman. Musat saa helposti soimaan kotikoneeltakin kun web-palvelu avautuu plussalaisille.

Itse tykkään Mix Radiosta siksi, että se valitsee minulle mieluista kuunneltavaa tiettyjen määritysten mukaisesti. Spotifyssä menee helposti vain selailuksi eikä osaa päättää mitä kuuntelisi. Mix Radion kautta tulee löydettyä monesti uusia ja mielenkiintoisis bändejä ja biisejä.

Ja kyllä, tiedän että Spotifyssäkin on radio-ominaisuus.  :)


www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #56 : 28.01.2013 15:31 »
Vin Jäsen Viestejä: 1 340 Basaaripisteet: 1 Profiili Spotifyn Radio vaan pelaa välillä varman päälle kuin Radio Nova konsanaan. Jos sieltä valitsee vaikkapa Rockin niin sieltä saa kuunnella lähinnä tunnettujen bändien tunnettuja kappaleita, eikä uusia biisejä tahdo löytyä.
Pelaajalauta-->Formulalauta-->Pakkotoistolauta-->Uhkapelilauta-->Turvapaikkalauta-->Hautalauta--> Deadzonelauta-->???
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #57 : 31.01.2013 17:29 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


On se nätti <3


Kamera on tässä siinä mielessä aika hervoton, että yleensä ottaessa kuvia huonossa valossa joutuu valon määrää suitsimaan, eikä suinkaan lisäämään, jotta kuvasta tulisi mahdollisimman luonnollinen! IpHoNe femmalla ne kuvat oli helposti mun kämpässä kuvattaessa todellista pikselimössöä ja värit olivat armottomasti oranssiin päin kallellaan.

Esimerkiksi tämä kuva tuskin olisi ollut nykylaatuisena mahdollinen muilla puhelimilla (poislukien ehkä 808) ilman salamaa kyseisissä valaistusolosuhteissa. Kuva on otettu ISO 100:lla ja valotuksen korjausarvo asetuksella -1...

 Kun tulee pimeää, Lumia 920 saa mahdollisuuden rökittää jopa 808:a.


http://www.gizmodo.com.au/2013/01/blackberry-z10-camera-the-worst-low-light-performance-weve-seen-in-a-long-time/
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #58 : 15.02.2013 20:47 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Mun baarin lattialta pöllitty N8 on varmaan paskin puhelin mitä oon koskaan käyttänyt. Ainoat hyvät ominaisuudet on kamera (joka tosin jumittaa ja bugittaa armottomasti) sekä vaaleanpunainen väri.

Kuka haluu ostaa?
tallennettu
Vs: Nokia - Aina ja ikuisesti « Vastaus #59 : 15.02.2013 22:21 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mun baarin lattialta pöllitty N8 on varmaan paskin puhelin mitä oon koskaan käyttänyt. Ainoat hyvät ominaisuudet on kamera (joka tosin jumittaa ja bugittaa armottomasti) sekä vaaleanpunainen väri.

Kuka haluu ostaa?
Oot kyl hieno mies.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines