Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7
Tulostusversio
Aihe: MP3 soittimet  (Luettu 103269 kertaa)
Re: MP3 soittimet « Vastaus #60 : 20.10.2007 18:49 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Perkele tuo Sansa kyllä vähän himottaisi lenkkipoluille mukaan. Minkäs kokoinen/painoinen tuo on luonnossa ?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #61 : 20.10.2007 22:44 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW

Play-Asia
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #62 : 20.11.2007 15:24 »
RiceRiceMaybe Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Itselläni on kanssa tuo e280 ja parin päivän jälkeen oli hävinnyt ' MUSIC ' kansio, eikä voinut enää siirrellä musiikkia helposti, eikä uuttakaan voinut tehdä ku sanoi että se Music kansio oli jo olemassa. Jos vielä poistelee musiikit itsestään niin kyllä palautan.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #63 : 20.11.2007 19:45 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Itselläni on kanssa tuo e280 ja parin päivän jälkeen oli hävinnyt ' MUSIC ' kansio, eikä voinut enää siirrellä musiikkia helposti, eikä uuttakaan voinut tehdä ku sanoi että se Music kansio oli jo olemassa. Jos vielä poistelee musiikit itsestään niin kyllä palautan.
Itsellä ei ole ollut mitään muuta ongelmia tiedostojen kanssa paitsi, että muutamat biisit ovat olleet corrupted tjsp. Sitten kun ne on laittanut uudelleen, on tekeleet toimineet ihan hyvin.

Voissen rockboxin joskus asennella. On kuulemma paljon parempi kuin alkuperäinen käyttis.

E: Nyt on rockbox käytössä. Asennus on helppoa ja nopeaa. Unzippaa vain rockboxin sansan juureen ja asentaa bootloaderin. Kannattaa laittaa, paljon parempi ja nopeampi tämä nyt on.


« Viimeksi muokattu: 21.11.2007 10:44 kirjoittanut Rocky_Balboa »
Play-Asia
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #64 : 21.11.2007 14:27 »
RiceRiceMaybe Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Pistin omani takaisin cyberphotolle uuden toivossa, pistin musiikit täyteen eikä kone enään käynnistynyt ja joutui akun ottamaan pois, aamulla toimi taas mutta oli poistanut kaikki musiikit mp3-soittimesta. Minulla on muutenki ollut huono tuuri elektroniikan kanssa, yleensä niistä on aina löytynyt jotain vikaa kun olen ostanut tai olen joutunut palauttamaan, toivottavasti se jonka he lähettävät toimii paremmin, mikä tuo rockbox muuten on?
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #65 : 21.11.2007 16:44 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
mikä tuo rockbox muuten on?

Vaihtoehtoinen käyttöjärjestelmä/firmware mp3-soittimiin. http://www.rockbox.org/
Play-Asia
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #66 : 21.11.2007 16:46 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili Itteltä löytyypi Cowonin iAudio U3. Ihan hyvä perussoitin, 2Gb tilaa.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #67 : 11.12.2007 16:40 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili Minulta löytyy Iriver Clix 2, 4 Gb. Hamusin pitkään iPodia, mutta päädyin Iriveriin, koska merkin soittimet ovat tois'puol maailmaa aina testivoittajia iPodien jäädessä äänenlaadussa ja käytettävyydessä Iriverin jalkoihin. Soitin pelittää myös saumattomasti Windowsin kanssa, kun taas iPod ei kuulemani mukaan toimi ongelmitta kuin maceilla. En keksi tästä kuin ylistettävää, kyllä korealaiset osaa.

- Amoled näyttö on niin tarkka, että bussimatkan aikana viitsii ruudulta tihrustaa vaikka leffan.
- Ulkoasun muokattavuus; fontteja ja todella hienoja käyttäjien tekemiä teemoja löytyy netistä soittimeen ladattavaksi mielin määrin.
- Flash-pelit toimivat tässä, jos niistä tykkää.
- Animoidut, päivittäin vaihtuvat taustakuvat!
- Radio, jonka äänenlaatu on hävyttömän hyvä.
- Valokuvat, noita ei tosin itse oo tullut säilyteltyä
- Podcastien lataus mukana tulevalla ohjelmalla
- Softaa päivitettään kiitettävään tahtiin, tuntuu hyvältä kun voi luottaa siihen että valmistaja huolehtii bugien poiskitkemisestä
- Se ääni, se ääni..
- Tyylikkyys, muotoilu on voittanut jotain palkintojakin
- Pieni ja kevyt. Menee hyvin taskuun tai ripustettavaksi kaulaan lenkillä.
- Ja ne ominaisuuudet mitä iPod hehkuttaa nyt kuumimpina uutuuksina, on tehty Iriverillä tyyliin jo pari vuotta sitten.

Enää en Iriveristä luovu.
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #68 : 11.12.2007 16:52 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Rocky, kuinkas tuo Sansa on toiminut? Pitäisi tytskälle ostaa ehkä MP3 soitin joulupukin konttiin ja se näyttäisi olevan suhteellisen edullinen. Eli toimiiko? Kestääkö akku?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #69 : 11.12.2007 17:03 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Rocky, kuinkas tuo Sansa on toiminut? Pitäisi tytskälle ostaa ehkä MP3 soitin joulupukin konttiin ja se näyttäisi olevan suhteellisen edullinen. Eli toimiiko? Kestääkö akku?

Kaikki toimii, hinta/laatu suhde enemmän kuin kohdallaan. Kannattaa ostaa.

Ja Rockboxista vielä.. Täytynee heti tässä sanoa, että se on ihan hitsin paljon parempi, kuin Sansan peruskäyttis. Ominaisuuksia ei sinänsä ole paljoa enempää, mutta säätövaraa on aika hurjasti. Äänenlaatua voi säädellä paljon tarkemmin, playlistien tekeminen on monipuolisempaa ja kaikkea muuta mahdollista. Kivana lisänä paketista löytyy valmiina muutamia kymmeniä klassikkopelejä (Tetris, Pong, Space Invaders, Pasianssi), sekä erilaisia visuaalisia demoja ja sovelluksia (laskin, metronomi, tekstieditori).

Sansan normaalin käyttiksen perisynti on ollut sen hitaus. Käynnistämisessä menee normaalisti noin kymmenen sekuntia, mikä on Mp3 soittimelle liian paljon. Aikaa menee triplasti, jos soittimeen on juuri laittanut uusia kappaleita ja firmi joutuu ajaa ne tietokantaan. Rockbox korjaa tämän. Käynnistykseen menee enää vain pari sekuntia, mikä on suuri helpotus.

Ainoana Rockboxiin toistaiseksi liittyvä miinus, on sen epäesteettisyys. Jos sinua kiinnostaa miltä soittimesi näyttö näyttää, älä lataa rockaria. Sansan peruskäyttikseen verrattuna se on aika ruma ja yksinkertainen, mutta toisaalta ihan samanlainen, kuin noissa Creativen Muvoissa (niissä pienemmissä). On tämä Rockbox hetken totuttelun jälkeen käyttöliitymältään helpompi ja toimivampi, kuin se perus, joten ei jää paljon syitä miksei tätä kannattaisi ladata. Asennus on helppoa (pura rockbox.zip soittimeen ja aja tietokoneella Sansa Bootloader, that's it) ja se yksinkertaisesti rokkaa! Jos ei siitä tykkää on palaaminen peruskäyttikseen ihan yhtä vaivatonta.

Ja tärkeinpänä, RoxBoxilla saa myös kappaleet Last.fm:än. ;)
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #70 : 11.12.2007 19:38 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW
Rocky, kuinkas tuo Sansa on toiminut? Pitäisi tytskälle ostaa ehkä MP3 soitin joulupukin konttiin ja se näyttäisi olevan suhteellisen edullinen. Eli toimiiko? Kestääkö akku?
Samoilla linjoilla Sarkonin kanssa. Hyvin on toiminut ja akkukin kestää pitkään. Akun voi vielä itse vaihtaa, jos se joskus kusahtaa.
Play-Asia
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #71 : 11.12.2007 22:35 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Kuulostaa hyvältä. Täytyy katsoa jos siitä saisi jostain hyvän tarjouksen niin sen voisi ehkäpä kääriä pakettiin...Täytyy vielä "haistella" olisiko sillä käyttöä vai ei :)

EDIT:

Onkos noilla Sansa E250 - E280 soittimilla muuta eroa kuin tuo muistin koko? Tyttöystäväni ei nimittäin todellakaan tarvitse 8GT muistia, vaan 2GT riittää varmasti (ehkä jopa 512MB riittäisi).


« Viimeksi muokattu: 11.12.2007 22:57 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #72 : 12.12.2007 00:40 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili E280 sisältää isomman muistin lisäksi radion.

Ei kai niissä mitään muuta.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #73 : 12.12.2007 09:13 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili Kyllä nyt tuon Sarkonin tekstipläjäyksen jälkeen olisi suuri houkutus laittaa Rockboxi omaan Sansaani. Pelkään vain, että soitin hajoaa, mutta ilmeisesti Rockboxin hajoittamat Sansat ovat perin harvinaisia. Last.fm -logit olisivat myös mukavia, kun nykyään en tietokoneella pysty paljon musiikkia kuuntelemaankaan.

Mulla on muuten ainoastaan kerran päässyt akku loppumaan Sansasta, vaikka aika aktiivisesti kuuntelenkin sillä. Kestää tosiaan sen verran hyvin, että yleensä ehtii aina lataamaan, ennen kuin virtapalkki menee ihan nollille.

E280 sisältää isomman muistin lisäksi radion.

Mä en ole löytänyt radiota mun E280:stä?  :???:
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #74 : 12.12.2007 16:06 »
Fraeon /fɹeɪɔnʰ/ Moderaattori * Viestejä: 1 652 Basaaripisteet: 3 Profiili
E280 sisältää isomman muistin lisäksi radion.

Mä en ole löytänyt radiota mun E280:stä?  :???:

Öh...

Mun isoveljellä on E280. Siinä on radio.

Kai niitä E280-malleja on useampi eri sitten.
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #75 : 12.12.2007 16:17 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili

Öh...

Mun isoveljellä on E280. Siinä on radio.

Kai niitä E280-malleja on useampi eri sitten.

Tosiaan

Lainaus käyttäjältä: Wikipedia
FM tuner with a recording function (only available in North America, Japan, New Zealand and some other countries)

Suunnitelen justiinsa ipod shufflen ostoa lenkkipolulle lähinnä, varsinaiseen kuuntelun jokin parempi sitten aikanaan. Harmittaa vaan kun Apple meni syksyllä kusemaan shufflejen värit kivoista pirteistä väreistä tylsiin rumiin sävyihin. Omaan silmään ei ainakaan miellytä yhtään. Täytyy yrittää jostain vielä löytää oranssia versiota >_>

E: Ja vanhat värit kai tosiaan poistumassa myynnistä kun niitä ei meinaa mistään löytää (ainakaan oranssia :< )


« Viimeksi muokattu: 12.12.2007 20:41 kirjoittanut lloyf »
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #76 : 12.12.2007 17:05 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kyllä nyt tuon Sarkonin tekstipläjäyksen jälkeen olisi suuri houkutus laittaa Rockboxi omaan Sansaani. Pelkään vain, että soitin hajoaa, mutta ilmeisesti Rockboxin hajoittamat Sansat ovat perin harvinaisia. Last.fm -logit olisivat myös mukavia, kun nykyään en tietokoneella pysty paljon musiikkia kuuntelemaankaan.
Rockboxia vain kommentoidakseni, täytyy sanoa että mainio softa on kyseessä. Omaan ikiwanhaan ipod miniini olen sen asentanut ja homma kävi todella helposti. Rockboxin softa menee kyllä paljon syvemmälle kuin Applen oma, joten hoocee-miehille löytynee vaihtoehtoa kustomoida koneensa miten haluaa. Thumbs up sille siis täältä päin.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #77 : 13.12.2007 16:59 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Suunnitelen justiinsa ipod shufflen ostoa lenkkipolulle lähinnä, varsinaiseen kuuntelun jokin parempi sitten aikanaan. Harmittaa vaan kun Apple meni syksyllä kusemaan shufflejen värit kivoista pirteistä väreistä tylsiin rumiin sävyihin. Omaan silmään ei ainakaan miellytä yhtään. Täytyy yrittää jostain vielä löytää oranssia versiota >_>

E: Ja vanhat värit kai tosiaan poistumassa myynnistä kun niitä ei meinaa mistään löytää (ainakaan oranssia :< )
MasterTK:lla nämä homoilut.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #78 : 13.12.2007 20:54 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
MasterTK:lla nämä homoilut.

Eikö lauta ollutkaan se virallinen homoluola?
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #79 : 21.12.2007 20:21 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili No niin, Rockbox asennettu ja hyvältä vaikuttaa. Ei mennyt soitin paskaks tai mitään. Käynnistys- ja tietokannanpäivitysnopeudet ovat kyllä huomattavasti nopeammat. En olisi odottanutkaan noin nopeita käynnistyksiä. Last.fm:nkin testasin ja kyllä scroblaa.

Rockbox kannattaa.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #80 : 29.12.2007 20:10 »
RiceRiceMaybe Jäsen Viestejä: 3 Basaaripisteet: 0 Profiili Mistäköhän löytyisi asennus ohjeet kyseiseen ohjelmaan? Kiinnostaisi nimittäin saada tuo ohjelma käyttöön
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #81 : 01.01.2008 02:10 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Tilasin toisen sukupolven 80 gigasen Zunen Jenkeistä kuriiripalvelulla ~200e (tullitkin pitäisi välttää). Melko hyvä hinta, jos tämä tosiaankin on iPodin voittaja, niin kuin jossain väitetään.

Pistän jotain settiä, kun vehje saapuu.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #82 : 03.01.2008 10:42 »
Turilas Jäsen Viestejä: 570 Basaaripisteet: 1 Profiili
Mistäköhän löytyisi asennus ohjeet kyseiseen ohjelmaan? Kiinnostaisi nimittäin saada tuo ohjelma käyttöön
Googleen vaan Rockbox ja siitä virallisille sivuille. Sieltä löytyvät tyhjentävät manuaalit. En jaksa ite nyt ettiä osotetta. :P
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #83 : 03.01.2008 17:47 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Pukki toi Kiinasta iPod Nanon, 4 gigasen. Helvetin tyytyväinen olen.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #84 : 07.01.2008 12:50 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Pukki toi Kiinasta iPod Nanon, 4 gigasen. Helvetin tyytyväinen olen.
Minä kun luulin, että Korvatunturi on Suomen lapissa...? :???:



EDIT. Niin jaa, olihan mulla ihan asiaakin. Velipoika on kössinyt Nokialla työskennellessään itselleen IPhonen, joka on siis Touch puhelinominaisuuksin(minulle ei tätä ainakaan kukaan ollut aiemmin kertonut). Nauroi päin naamaa, että se on puhelimena sysipaska. Soittimena taas oikein kiva. Go Apple.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #85 : 07.01.2008 16:21 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
Pukki toi Kiinasta iPod Nanon, 4 gigasen. Helvetin tyytyväinen olen.
Minä kun luulin, että Korvatunturi on Suomen lapissa...? :???:



EDIT. Niin jaa, olihan mulla ihan asiaakin. Velipoika on kössinyt Nokialla työskennellessään itselleen IPhonen, joka on siis Touch puhelinominaisuuksin(minulle ei tätä ainakaan kukaan ollut aiemmin kertonut). Nauroi päin naamaa, että se on puhelimena sysipaska. Soittimena taas oikein kiva. Go Apple.
Tuskin nauraa kauan, kun saa potkun persuksiin.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #86 : 08.01.2008 21:40 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili En ole vielä Nanooni saanut näyttöön niitä suojajuttuja ja siinä on jo sormenjälkiä (osa oli jo valmiina, kun isä oli näpräillyt sen kanssa  :rollaus: ). Mitenköhän saisin noi jäljet nätisti pois?

My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #87 : 09.01.2008 15:27 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili
En ole vielä Nanooni saanut näyttöön niitä suojajuttuja ja siinä on jo sormenjälkiä (osa oli jo valmiina, kun isä oli näpräillyt sen kanssa  :rollaus: ). Mitenköhän saisin noi jäljet nätisti pois?



Oletko kokeillut silmälasienpuhdistusliinalla? Ainakin omasta mustasta soittimesta lähtee sillä hyvin.
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #88 : 10.01.2008 17:52 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
En ole vielä Nanooni saanut näyttöön niitä suojajuttuja ja siinä on jo sormenjälkiä (osa oli jo valmiina, kun isä oli näpräillyt sen kanssa  :rollaus: ). Mitenköhän saisin noi jäljet nätisti pois?



Oletko kokeillut silmälasienpuhdistusliinalla? Ainakin omasta mustasta soittimesta lähtee sillä hyvin.
Kyllä. Minä omistan silmälasienpuhdistusliinoja, vaikka minulla ei laseja olekaan. Olen MasterTK (homo).
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Re: MP3 soittimet « Vastaus #89 : 24.01.2008 13:26 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Eilen hain postista oman kasigigaisen Sansani, and it is sweet. Helppokäyttöinen, nätti, kompakti, eikä edes se valiteltu käyttiksen hitaus ole itkettänyt. Ja uusilla Sennheiserin MX 51 -napeilla touhu kuulostaakin vietävän hyvältä. Vielä kun saa värkkäiltyä soittolistat kondikseen jotenkin, niin hyvä tulee.

Himoiso plussa irtoaa siitä, että valmis musiikkisisältö oli suurelta osin oikeasti hyvää matskua. Joukossa oli jopa ensimmäisestä GH:stakin tuttu The Slip biisillä Even Rats. Ihana ralli, niin soittaa kuin kuunnella. Näin, SanDisk.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines