Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 22
Tulostusversio
Aihe: Matkapuhelimet  (Luettu 237808 kertaa)
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #30 : 19.07.2007 19:27 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joten, mitä mieltä Minna ja Japshumwaa ovat siitä aukaisu mekanismista? Onko täysi susi vai toimiiko käytönkin jälkeen?

Minulla ainakin aukaisu mekanismi toimii yhtä terhakkaasti kuin silloin alkuunkin. Jonkun reilu puoli vuottahan tuo puhelin on käytössä ollut. Pelaa siis edelleen näppärästi. Ainoa mikä harmittaa on se, kun känny on taskussa ja aukaisunappi ottaa taskussa osumaa, yrittää läppä sitten aueta. Eipä sillä, että se suuri ongelma on, mutta aika usein niin käy. Kansi ei mene kiinni ennen kuin sen aukaisee kunnolla. Jos taas aukaisee läpän ilman nappia, silloin kansi kyllä menee normisti kiinni. Mutta siis napilla aukaistessa vain jos sen aukaisee kunnolla.

Mutta vastaus kysymykseesi; kyllä se minulla ainakin vielä hyvin pelaa. Ja ihan mukava peli muutenkin. Mitä nyt akku reistaili heti alkuunsa, mutta johan se olisi ollutkin jos ei olisi tarvinnut puhelintaan huoltoon viedä. Vuosien varrella on jokainen känny täytynyt huoltoon viedä, joitakin useamminkin.
030906 | 190308
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #31 : 19.07.2007 20:17 »
Japshumwaa Jäsen Viestejä: 104 Basaaripisteet: 0 Profiili
Joten, mitä mieltä Minna ja Japshumwaa ovat siitä aukaisu mekanismista? Onko täysi susi vai toimiiko käytönkin jälkeen?

Minna kertoikin jo kaiken oleellisen tuosta avausmekanismista. Tuntuu avaus toimivan minullakin yhtä napakasti kuin uutena.

Tyytyväinen olen tuohon malliin ollut, ei mitään ongelmia. En tiedä oliko edellisessä puhelimessani (joku Siemens blaablaa) poikkeuksellisen voimakas värinä, mutta jos jotain pitää marista 6131:stä niin värinä saisi olla hivenen voimakkaampi.
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #32 : 20.07.2007 11:41 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Ainoa mikä harmittaa on se, kun känny on taskussa ja aukaisunappi ottaa taskussa osumaa, yrittää läppä sitten aueta. Eipä sillä, että se suuri ongelma on, mutta aika usein niin käy. Kansi ei mene kiinni ennen kuin sen aukaisee kunnolla. Jos taas aukaisee läpän ilman nappia, silloin kansi kyllä menee normisti kiinni. Mutta siis napilla aukaistessa vain jos sen aukaisee kunnolla.

Tuo on kyllä aika paskamainen juttu...Saan päänsärkyä juuri noista pikku jutuista...ja jos tuota tapahtuu useinkin se varmasti alkaa jossain vaiheess kyrsimään.
Kuinkas muuten vastaaminen? Eikös vastaaminen onnistu ihan aukaisemalla luuri? Tuossa tapauksessa pitää ilmeisesti painaa napista?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #33 : 21.07.2007 21:59 »
Minna Jäsen Viestejä: 567 Basaaripisteet: 0 Profiili
Tuo on kyllä aika paskamainen juttu...Saan päänsärkyä juuri noista pikku jutuista...ja jos tuota tapahtuu useinkin se varmasti alkaa jossain vaiheess kyrsimään.
Kuinkas muuten vastaaminen? Eikös vastaaminen onnistu ihan aukaisemalla luuri? Tuossa tapauksessa pitää ilmeisesti painaa napista?

Niinno, usein ja usein. Miten se nyt määritellään, mutta kyllä tuota kuitenkin sattuu. Helposti se nappi ottaa osumaa laukussa tai vastaavassa. Vastaaminen.. Onnistuu toki ihan vain aukaisemalla luuri. Napista painamalla, mutta kaiketi tuo onnistuu "manuaalisestikin" kannen aukaisemalla, siis että avaat sen normaalisti käsin niin kuin läppäpuhelimissa yleensä. En tosin tiedä, kun en ole kokeillut. Minulla puhelu ei aukea kannen aukaisemalla, vaan vihreästä luurista nappaamalla. Mutta uskoisin, että puhelu aukeaa aukaisi kannen miten tahansa.

Jos sinua tuo puhelin kiinnostaa, niin kannattaa se hommata. Itse olen ainakin siihen tyytyväinen. Itse puhelimessa ei ole mitään vikaa.
030906 | 190308
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #34 : 01.08.2007 20:10 »
tiong tng @ QuakeNet, IRCNet, NetGamers Jäsen Viestejä: 321 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW


Nokia 3230. Palvellut jo kaksi vuotta moitteetta. S60 ja megapikselin kamera. Siis täydellinen puhelin - ainakin kaksi vuotta sitten. Riittää meikäläisen käyttöön kyllä nykyäänkin aivan hyvin. Pari puhelua ja muutama tekstiviesti kuussa sekä satunnaista irkkailua ssh:n yli.
:: tiong ~ Xbox One, PS4, PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite ::
:: Gamertag: tiong fi ::
:: PSN: tiong_fi ::
:: i5 3570K, 16GB DDR3 1600MHz, HD7950 3GB ::

:: http://twitter.com/tiong_fi
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #35 : 02.08.2007 18:04 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Nyt sen tein.

Tilasin Nokia N76:n



Myin itseni Elisalle pariksi vuodeksi. 70 min. puheluita, 600 tekstiviestiä ja N76 34€/kk. Päädyin tähän, koska olen usein paikoissa joissa en voi soittaa, joten lähettelen paljon viestejä. Otin 70 min. puheluita, koska tuleehan sitä välillä soiteltua kun pitää nopeasti saada tietää kaverin olinpaikka yms. Tilaushetkellä tuo tuntui järkevältä vaihtoehdolta. Katsotaan sitten vuoden päästä, että kaduttaako?  :rollaus:
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #36 : 02.08.2007 18:11 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Minä solmin heti vastaavanlaisen kuukausisopimuksen kun Applelta tulee 3G iPhone euroopan markkinoille. Ehkä ensi vuonna? Applen tuotteet ovat kuitenkin jumalia minulle ja niitä jaksan odottaa kun tietää saavansa ylivoimaisimmalla käyttöliittymällä varustetun puhelimen.  :P

Sitä odotellessa...


www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #37 : 02.08.2007 19:34 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili
Minä solmin heti vastaavanlaisen kuukausisopimuksen kun Applelta tulee 3G iPhone euroopan markkinoille. Ehkä ensi vuonna? Applen tuotteet ovat kuitenkin jumalia minulle ja niitä jaksan odottaa kun tietää saavansa ylivoimaisimmalla käyttöliittymällä varustetun puhelimen.  :P

Kuten aiemmin tässä ketjussa mainittiin niin iPhonessa on sen verran puutteita etten kyllä näe sitä varteenotettavana vaihtoehtona ennenkuin joitakin epäkohtia on korjattu (miten on mahdollista että puhelimeen ei voi laittaa omia soittoääniä? Oikeasti? :D), oli käyttöliittymä miten ylivoimainen tahansa :D. Itsellä on tällä hetkellä jouluna saatu seksikkään musta Sony-Ericsson z610i. Luuri on melko perus, sisältää kameran ja mp3-soittimet sun muut härpäkkeet mutta eipä niitä tule käytettyä. Halusin simpukkamallisen puhelimen ja Motorolan Razr-luureissa oli niin karsea käyttis että tämä oli ainoa varteenotettava vaihtoehto. Kuoren alla oleva OLED-näyttö on ihan sairaan siisti ja puhelimen käyttis on yksinkertainen ja kaunis. Muuta en kaipaakaan.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #38 : 02.08.2007 21:40 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Jeps, paras käyttötarkoitus iPhonelle lienee tämä. Ei tuon ostamiselle järjellä selitettäviä perusteita löydy...
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #39 : 02.08.2007 22:06 »
Partajeesus Jäsen Viestejä: 1 159 Basaaripisteet: 0 Profiili N73 löytyy täältä.

s60 käyttis joten tällä voi tehdä melkein mitä vain jos haluaa.
ulkona päivänvalossa helvetin hyvä kamera kun ottaa huomioon että kyseessä on puhelin. (kuvia löytyy täätä http://irc-galleria.net/archive.php?nick=partajeesus&album_id=119283)
toiminut ainakin vielä hyvin. kuvia paljon ottaessa tykkää välillä kaatua mutta boottaamalla se taas toimii.
luuri hommattu viime loka tai marraskuussa enkä kertaakaan ole firmistä päivittänyt.
tuntuu olleen oikea päätös sillä monella on ollut enemmän tai vähemmän ongelmia päivitysten jälkeen ja myös akun kulutus on kasvanut.

tosin enpä minä tuota muuhun käytäkkään kuin soittamiseen, tekstaamiseen ja kuvaamiseen joten tuossa voi olla vaikka kuinka paljon vikoja joista minä en vain tiedä.
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #40 : 03.08.2007 15:52 »
Alks :I Jäsen Viestejä: 29 Basaaripisteet: 0 Profiili Sellainen Sony Ericsson Z520i. Muuten hyvä kännykkä mutta tallennustilaa on liian vähän. Ei mahdu kuin pari-kolme kappaletta (MP3) ja pari lyhyttä videota.
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #41 : 06.08.2007 21:19 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Itsellä on tällä hetkellä jouluna saatu seksikkään musta Sony-Ericsson z610i. Luuri on melko perus, sisältää kameran ja mp3-soittimet sun muut härpäkkeet mutta eipä niitä tule käytettyä. Halusin simpukkamallisen puhelimen ja Motorolan Razr-luureissa oli niin karsea käyttis että tämä oli ainoa varteenotettava vaihtoehto. Kuoren alla oleva OLED-näyttö on ihan sairaan siisti ja puhelimen käyttis on yksinkertainen ja kaunis. Muuta en kaipaakaan.
Minun entinen puhelin oli SE:n z600i, joka on paras puhelin, jota olen koskaan käyttänyt. z610i kiinnostaa, koska olen kuullut, että se on vanhan z600i:n "isovelimalli". Onko puhelimessa pahoja puutteita ja kai muistilaput tulevat tässäkin siihen pääruudun "päälle"? Nykyisessä nokian 6103:ssa ärsyttää muiden juttujen lisäksi se, että muistilaput menevät jonnekin syvälle puhelimen valikoihin, kun taas z600i:ssa ne tulivat loogisesti koko ajan nähtäville.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #42 : 07.08.2007 10:39 »
blindside Jäsen Viestejä: 151 Basaaripisteet: 1 Profiili
Minun entinen puhelin oli SE:n z600i, joka on paras puhelin, jota olen koskaan käyttänyt. z610i kiinnostaa, koska olen kuullut, että se on vanhan z600i:n "isovelimalli". Onko puhelimessa pahoja puutteita ja kai muistilaput tulevat tässäkin siihen pääruudun "päälle"? Nykyisessä nokian 6103:ssa ärsyttää muiden juttujen lisäksi se, että muistilaput menevät jonnekin syvälle puhelimen valikoihin, kun taas z600i:ssa ne tulivat loogisesti koko ajan nähtäville.
Jos ihan peruskäyttöön haluat puhelimen niin ei tuossa siinä tapauksessa mitään puutteita mielestäni ole. Jos taas haluat käyttää nopeaa datasiirtoa (EDGE tms.) niin sitä tuosta ei löydy. Itse en tosiaan käytä puhelinta nykyään oikein muuhun kuin soittamiseen ja tekstailuun. Entisellä Nokian 3650:lla tuli irkattua ja säädettyä vähän enemmän mutta kyllästyin puhelimen massiiviseen kokoon ja Symbianin tahmailuun joten siirryin sitten SE-käyttäjäksi. Mitä noihin "muistilappuihin" tulee niin en ole oikein varma mitä tarkoitat. Missatut puhelut/tekstarit/etc. näkyvät läpän avatessa siinä pääruudun päällä kyllä.
"The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't."
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #43 : 07.08.2007 14:49 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili En ole mitenkään kännyköistä välittävä. Perus Nokian n70 löytyy taskusta ja eipä ole mitään valittamista koskaan ollut. Puhelin ja mp3-soitin samassa. Muusta viis.

tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #44 : 08.08.2007 20:26 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Tänään kävi taas varsin ennalta-arvattavasti. Olin katsellut netissä uutta kännyä tänään, ja olin kiinnittänyt huomioni Sony-Ericssonin W300i puhelimeen. Kuva seuraavassa:

W300i

Känny on tarpeisiini sopiva ja hinta on todella edullinen, 150€:n paikkeilla. No, työpäivän päätteeksi päätin että jos löydän kännyn noin 150€:n hintaan jostain, ostan sen saman tien. Löysin kuin löysinkin sen eräästä DNA-liikkeestä, ja hinnaksi paljastui mukava 149€.
Olin jo ajatellut että sen ostan, mutta sitten myyjä esitteli toista puhelinta kun olin sitäkin katsellut. Malli oli Sony-Ericssonin liukukansi W580i. Kuva seuraavassa:

W580i

Myyjä alkoi mainostamaan kuinka paljon parempi känny on ja että malli on täysin uusi. Ja totta kai se iski korviini ja päähäni. Hinta ei sekään ole paljon, 229€. Mutta kuitenkin hiukan minun suunnitellun budjetin yli. Joten...molemmat kännyt jäivät kauppaan ja nyt pähkäilen kotona mitä hi*toa teen...
Ja eihän siinä mitään jos W300i olisi ollut hyvä puhelin, mutta kun sen käteen sai niin se tuntui jotenkin kolholta, eikä asiaa auttanut yhtään että vieressä oli mukavan tuntuinen W580i. *huokaus*.....

Täytyisi varmaan olla vain rohkea ja ostaa se W580i, mutta hiukan epäilyttää kun malli on tosiaan aivan juuri tullut. Stocmannilla ei ollut kuin näyte kappale ja sanottiin että ei ole tullut myyntiin vielä. Ja DNA-liikkeessäkin kerrottiin että malli tuli tänään noin kello 15.00 myyntiin. Joten kyseessä on todellakin tuore malli. Tämä taas merkitsee sitä että hinta tippuu parhaimmillaan jo kuukauden päästä 200€:n paikkeille...ja kun vanhakin känny vielä toimii....ja pidemmälti se W300I:kin on ominaisuuksiltaan kyllä riitävä. prkl...tälläisissä tapauksissa toivoisi olevansa TK, niin kaikki hoituisi kuin itsestään ja saisin jonkun super edun ja känny vaihtaisi omistajaa alle 200€:lla...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #45 : 08.08.2007 23:55 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Doddi! Nyt on N76 taskussa. En ole vielä ehtinyt hirveästi tutustumaan siihen. Oli muita kiireitä. Heitin kuitenkin muutamakymmentä biisiä valmiiksi muistarille. Aamuvuoroon olen menossa ja pääsen siis testaamaan puhelimen musiikkisoitinta työmatkalla. Ainoa häiritsevä asia tähän mennessä on puhelimen hankala avaaminen, siis läpän. Tai onnistuu se jos pitää puhelinta oikealla tavalla kädessä. Tuossa video. Kyllähän se pienen harjoittelun jälkeen alkaa sujumaan, mutta kovin nopeasti ei sitä auki saa. Ainakaan vielä. Eiköhän tämä tästä. Lisää mietteitä kun pääsen kunnolla leikkimään.  :)
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #46 : 10.08.2007 13:26 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili No niin. Nyt on uusi känny. Ja mallihan on: Sony-Ericsson w580i. Kuva on tuossa ylhäällä aiemmassa vistissäni jo.

DNA-liikkeestä ostin hintaan 229€. Hinta tuntuu ainakin edulliselta koska malli on juuri tullut, ja gigantissa saman mallin hinta ainakin netissä on 325€ ja Musta Pörssi -liikkeessä vielä pari kymppiä tuosta enemmän. Vertaa.fi sivustolla hinta oli 300€:n pintaan kaikilla. Tiedä sitten mihin hinta loppujen lopuksi asettuu....

Mutta itse kännykkä tuntuu ihan hyvältä. Valikko surffailu vaatii hiukan totuttelua kun on perus Nokialaiseen tottunut. Toimintoja tuli tuossa eilen näprättyä, niin aika hyvin tuntui kaikki toimivan. WAP-asetuksetkin tulivat DNA:lta automaattisesti. Tästä yllätyin. Samoin datapalvelut toimivat todella hyvin. Lähes liian hyvin. Välillä nimittäin tuli mietittyä onko datayhteys vielä auki, ja että syöksykö se jo verkkoon. Verkko-ominaisuudet kyllä toimivat hyvin.

Kappaleen tunnistus ominaisuutta tuli testattu suurella mielenkiinnolla myös. Ei kyllä tullut testattua kuin yhtä biisiä MTV:n lähetyksestä ja tunnistus kävi yllättävän hyvin. About 10s siinä meni kun kappaleen nimi, esittäjä ja albumikin näkyi ruudulla. Täytyisi vielä päästä koittamaan ominaisuutta metelin keskelle, ja katsoa kuinka se silloin toimisi. Varmaan jos menisi käymään jossain Anttilan tai Stockmannin audio-osastolla saisi halutun testin. Sielä kun musiikki soi ja hälyäkin usein tarpeeksi löytyy.

Ainoa vika tai oikeastaan epäilys on tullut siitä kun puhelimen etukannen kuoret tuntuu olevan jotenkin löysät. Esim. kun painaa navigointinapista alaspäin, kuoret narisee, ja kuoren ala osassa on selvä aukko. Ihan kuin kuoret eivät olisi kunnolla kiinni. Tosin taas esim. itse kansi on jämäkän tuntuinen. Ei heilu, ja kuoren liukuminen on tukeva

Suurempia moitteita ei ole vielä. Testaaminenkin on aika alkuvaiheessa vielä. MP3-soitinta en ole ehtinyt testaamaan vielä ollenkaan. Enkä tiedonsiirtoa. Tulevaisuudessa varmaan kerron kokemuksiani. Varsinkin jos ne ovat huonoja :)
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #47 : 11.08.2007 23:49 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Itseltänihän löytyy Nokia 3220:


Ihan näppärä vehje, ja kestänyt jo useamman vuoden. Sain aikanaan joululahjaksi, ja ensimmäinen asia mitä kännykälläni koskaan tein oli noiden kylkien vilkku-ammari-valojen kytkeminen pois päältä. Ne kun unohtaa, niin malli on melkein tyylikäskin, ja ominaisuuksiltaan riittänyt enemmän kuin hyvin. Itse modaamani takakuori(ovat siis vaihdettavia) kestää aikaa ja lämmittää mieltä. VGA-kamerallakin saa yllättävän hyvää kuvamatskua, vaikka veikkaan, että vaikkapa koneelle upattuna totuus näyttäisi huomattavasti karummalta. Muutama muisto tähän on kuitenkin kertynyt.

Uusi puhelin kelpaisi jo kyllä, mutta kun ei sille mitään pakottavaa tarvetta ole, niin veikkaan etten saa aikaiseksi ennen kuin tämä vanha on viimeisenkin henkosensa vetänyt. Mikä sellainen puhelin sitten olisi, ei mitään hajua. En ole enää vuosiin ollut perillä uusimmista kännykkämalleista. Nokiassa tulen kyllä pysymään, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että tiettyihin käyttöliittymäominaisuuksiin on akkustomoitunut suunnilleen kuten omiin käsiinsä, eikä erilaisiin ratkaisuihin huvita enää edes tutustua. Niin kauan kun ei tiedä paremmastakaan, status quo riittää kyllä.

Ja eipä silti, kännykän extraominaisuudet ovat aina olleet minulle toisarvoisia, yhteydenpitoväline se kuitenkin on. Onhan se kivaa, että puhelin näyttää ja tuntuu hyvältä, tarjoaa hätää varten netiin pääsyn, omaa kameraa tahi soitinta ja on personoitavissa, mutta oikeasti näitä kaikkia ei tosiaankaan kaivata. Pari ensimmäistä ovat melkein ne tärkeimmät, sen ohella luonnollisesti, että soittaa ja viestiä voi.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #48 : 12.08.2007 00:50 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Samaisen kännyn omistan mitä Sharkie (3220). 2,5 vuotta on tullut käytettyä, ja ihan tyytyväinen olen ollut. Edeltävään, tässäkin ketjussa mainittuun, 3510i:hin verrattuna hyppy oli varsin suuri, sen verran huonolaatuinen vehje oli kyseessä. En tiedä oliko kyseessä huono onni, mutta omassani näppäimet menivät melkein käyttökelvottomaksi suunnilleen vuodessa. Enkä suinkaan ollut ainut, jolla noita ongelmia oli. Esimerkiksi pikkuveljeni kännykästä hajosi pari nappia kokonaan, eikä sillä lopulta pystynyt puheluihin vastaamista lukuun ottamatta muuta tekemään...

Uutta puhelinta alan katselemaan nykyisen ottaessa lopputilin. Pari kertaa on tosin jo onnistunut säikäyttämään, kun tärinä on yht'äkkiä lakannut toimimasta. Onneksi eivät kauaa ole paitsiossa viihtyneet. Tärinä nyt kuitenkin on itselleni todella tärkeä ominaisuus, sillä pidän kännykkää aina äänettömällä. Liikaa osumaa ottaessa myös videot ja pelit ovat toimineet huonosti, todella pahasti pätkien, mutta tämä ei elämääni kaada. Joka kerta näin tapahtuessa ne ovat kuitenkin palautuneet toimimaan oikein. Hyvin on siis kuitenkin toiminut toistaiseksi.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #49 : 12.08.2007 10:17 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW N-Gage on ollut ihan hemmetin kestävä käytössä; tippunut suorilta asvalttiin sekä parkettiin muutamaan otteeseen, mutta kännyssä silti kaikki toimii. On toiminut siis jo melkein 4 vuotta nyt.

Ensi vuonna siirryn puhelimien puolella kuitenkin next geniin. Sen olen jo vähän hiljaa mielessä päättänyt. Jos Apple saa tuotua iPhonen euroopan puolelle ensi vuonna, niin sitten ei tarvitse miettiä mitä ostaa. Mutta jos ei näin tapahdu, miellyttää SonyE:n mallisto minua kovasti.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #50 : 12.08.2007 12:20 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Uutta puhelinta alan katselemaan nykyisen ottaessa lopputilin. Pari kertaa on tosin jo onnistunut säikäyttämään, kun tärinä on yht'äkkiä lakannut toimimasta.

Omassani sattui yhteen väliin sitä, että se ikään kuin dismissaa ääniasetukset ja päättää tuutata puhelimen soidessa ulos jotain Nokia Tunea tai muuta yhtä järkyttävää. Menee meinaan hetki jos toinenkin, ennen kuin tajuaa sen olevan oma puhelin joka soi, kun näin käy. Jälkeen päin asetuksia selatessa kaikki kuitenkin vaikuttaa olevan kunnossa, enkä vieläkään tiedä mikä kännykän softassa menee noina hetkinä pieleen. Nyt sitä ei kuitenkaan ole sattunut pitkään aikaan, ja muita vikoja 3220 ei vielä ole esittänyt.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #51 : 12.08.2007 22:22 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Uutta puhelinta alan katselemaan nykyisen ottaessa lopputilin. Pari kertaa on tosin jo onnistunut säikäyttämään, kun tärinä on yht'äkkiä lakannut toimimasta.

Omassani sattui yhteen väliin sitä, että se ikään kuin dismissaa ääniasetukset ja päättää tuutata puhelimen soidessa ulos jotain Nokia Tunea tai muuta yhtä järkyttävää. Menee meinaan hetki jos toinenkin, ennen kuin tajuaa sen olevan oma puhelin joka soi, kun näin käy. Jälkeen päin asetuksia selatessa kaikki kuitenkin vaikuttaa olevan kunnossa, enkä vieläkään tiedä mikä kännykän softassa menee noina hetkinä pieleen. Nyt sitä ei kuitenkaan ole sattunut pitkään aikaan, ja muita vikoja 3220 ei vielä ole esittänyt.

Tuttu juttu, joskaan ei 3220:n kanssa. Sen sijaan 3510i taisi pari kertaa tällä tavalla temppuilla. Aiheutti lievästi sanottuna kummastutta aikoinaan, kun koulussa kesken välitunnin alkoi soimaan, vaikka se takuuvarmasti äänettömällä olikin.

Ja tuosta videoitten toimimattomuudesta, ongelmaa ei ollut esiintynyt ennen kuin kännyä oli muutaman kerran pomputettu trampoliinilla urakalla, samalla videokuvaa ottaen. Liekö tällä osuutta asiaan, en tiedä.:lol:
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #52 : 12.08.2007 22:41 »
Doinkki Öy Jäsen Viestejä: 587 Basaaripisteet: 0 Profiili
Lainaus käyttäjältä: Duel Screen
Tuollainen romu siis löytyy, malliltaan Siemensin A60.

Joo, sama värkki löytyy meikäläiseltä myös. Aikoinaan, kun vanha kunnon 3310 potkaisi tyhjää, hankin tuon pökäleen (halpa kun oli) "väliaikaiseksi" korvikkeeksi. Siitä on nyt kolme vuotta.  :rollaus:

No, mutta voihan tuolla tietty puhua ja tekstiviestitellä. Siinä ne puhelimen tärkeimmät ominaisuudet taitavat ollakin.
Voice of The World.
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #53 : 12.08.2007 22:46 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
En pidä kännykän toimintoja niin järkevinä. Kunhan vain voi soittaa ja lähettää tekstiviestiä.

Just. Eihän ne muut ominaisuudet olekkaan niin tärkeitä kun ei oma känny niihin kykene. Kumma kun tekstiviesti -ominaisuus on vielä sitten järkevien puolella, kun eikös sen pitäisi riittää että puhelimella voi soittaa.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #54 : 12.08.2007 23:04 »
Melfice_ Rento ja seksikäs. Jäsen Viestejä: 1 033 Basaaripisteet: 0 Profiili En mäkään pidä muita ominaisuuksia tärkeänä, vaikka Samsung Z140 -luurini ilmeisesti osaa mitä ihmeellisimpiä temppuja. Ei mua nappaa sellanen.
N
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #55 : 17.08.2007 20:17 »
MasterTK ilonpilaaja Jäsen Viestejä: 2 776 Basaaripisteet: 6 Profiili En tiedä mitä tapahtui... Menin aamulla ostamaan kaupasta uutta laturia puhelimeeni, mutta tulinkin liikkestä ulos N95:n kanssa. Varmaan kadun tätä ostosta myöhemmin, mutta pakko kyllä myöntää että onhan tässä romussa aika orgastisia ominaisuuksia. Kai silti sitä hullu pitää olla, jos tällaisia menee ostelemaan...  Onneksi edellisestä puhelimesta saa vielä lähemmäksi pari sataa takaisin, joten se edes hiukan kattaa kustannuksia.
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #56 : 17.08.2007 22:20 »
tombbi Jäsen Viestejä: 126 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Siinähän on heräteostosta kerrakseen  ;D
I see your face but I can't decide now
If it's real or just in my mind
I see your face, and it says with a smile
"Welcome to hell, 'cause this is where you'll die"
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #57 : 30.08.2007 17:00 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili
Sait ylipuhutuksi. Taidanpa unohtaa tämän...
Vedämpä sanani takaisin...
Himo juuri tätä luuria kohtaan kasvoi sietämättömäksi ja menin ostamaan sen. Mainitut puutteetkin eivät allekirjoittanutta pahemmin haittaa. Ostin samalla kuulokeadapterin ja kahden gigan muistin, joten saa luvan toimia kakkos-musiikkisoittimenani, joka on aina mukana. Joiltakin osin jopa käytettävyys on paremmalla tasolla kuin ainakin mitä se oli 3230:ssa. Esim. ennakoiva teksinsyöttö toimii paremmin.

Kestävyyden suhteen olin melko huolissani, mutta en minä muutamasta naarmusta säihkähdä, kunhan toimii.

Olen nyt jo jokusen viikon tätä käyttänyt ja varsin tyytyväinen olen ollut. Muut ihailevat sen kauneutta, mutta itse ihailen enemmänkin laitteen teknisiä ominaisuuksia. Kamera on luokkaa pätevä ja toimivuutensa se osoitti festarimuistoja talletettaessa. Videokamera ansaitsee myös erikoismaininnan. Musiikin toisto muistikortilta on tosiaan melko hidasta, mutta siihenkin olen jokseenkin tottunut. Mukava asia on että puhelinta voi käyttää samalla muuhunkin tarkoitukseen vaikka musiikkisoitin on päällä. Puhelun tullessa musiikki katkeaa ja puhelun voi hoitaa kuulokkeilla.

Muokkasin itselleni juuri asianmukaisen taustakuvan. Kuvat näyttävät ruudulla loisteliailta kunhan ne muokkaa näytön mukaiseen resoluutioon.

http://img.photobucket.com/albums/v244/Mike-E/Samsung_mario.jpg
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #58 : 30.08.2007 17:23 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Hemmetin siisti taustakuva, näyttää upealta puhelimessa.


Omassa luurissa ollut SMG-taustis myös pari viikkoa, mutta tässä sitä ei saa kunnolla upotettua osaksi taustaa.  Tilannekuva-toiminnolla napattu:



www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Re: Matkapuhelimesi « Vastaus #59 : 12.09.2007 19:07 »
Rocky_Balboa Jäsen Viestejä: 3 937 Basaaripisteet: 1 Profiili WWW Applella on muuten todella näppärä hinnoittelu iPhonen soittoäänien kanssa.
http://www.apple.com/itunes/store/ringtones.html

Pakkohan se on tommoinen iPhone hankkia. Voi laittaa kaikki itunesista ostetut biisitkin soittoääniksi. Vaivaisen dollarin vain maksaa! Mahtavaa!
Play-Asia
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 22
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines