Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 21
Tulostusversio
Aihe: Kysy/vastaa raudasta  (Luettu 238557 kertaa)
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #270 : 19.10.2008 13:50 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Regionin voi vaihtaa takaisin. Regionin pystyi muistaakseni vaihtamaan viisi kertaa, kunnes se lukittui viimeksi valittuun. Tämänkin toki pystyi muokatulla DVD-aseman firmwarella kiertämään.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #271 : 22.10.2008 14:43 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Mikäköhän mahtaa olla vikana kun Playstation 3 soittaa ps-storesta ladatut videot 60hz-muodossa? Televisioni ei tue 60hz...

« Viimeksi muokattu: 22.10.2008 15:08 kirjoittanut Faiska »
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #272 : 22.10.2008 17:17 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mikäköhän mahtaa olla vikana kun Playstation 3 soittaa ps-storesta ladatut videot 60hz-muodossa? Televisioni ei tue 60hz...

En ole varma, mutta veikkaisin, että storesta ladatut hd-pätkät eivät pyöri 50hz ollenkaan.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #273 : 22.10.2008 17:50 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili
Mikäköhän mahtaa olla vikana kun Playstation 3 soittaa ps-storesta ladatut videot 60hz-muodossa? Televisioni ei tue 60hz...

En ole varma, mutta veikkaisin, että storesta ladatut hd-pätkät eivät pyöri 50hz ollenkaan.

Jaah en tiedä kyllä onko vika TV:ssä vai missä, mutta nekin videot jotka ennen toimi hyvin näkyy vain 60hz modessa....
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #274 : 22.10.2008 18:09 »
Mrum Jäsen Viestejä: 192 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mikäköhän mahtaa olla vikana kun Playstation 3 soittaa ps-storesta ladatut videot 60hz-muodossa? Televisioni ei tue 60hz...

En ole varma, mutta veikkaisin, että storesta ladatut hd-pätkät eivät pyöri 50hz ollenkaan.

Jaah en tiedä kyllä onko vika TV:ssä vai missä, mutta nekin videot jotka ennen toimi hyvin näkyy vain 60hz modessa....

Hmm oliskohan sitten joku tuon uuden firmiksen hieno ominaisuus.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #275 : 22.10.2008 18:21 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Eikö uusimmassa firmiksessä tullut joku 50Hz/60Hz valinta? Tsiigaas valikot läpi, jos ois oletuksena 60Hz.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #276 : 22.10.2008 19:26 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Hmm.. pienellä Googlettamisella selvisi että tämä saattaa olla jonkinlainen bugi. Jos videot on rendattu 30fps:llä ja minulla on pal kone niin pleikkari vaihtaa videot automaattisesti NTSC muotoon jota tv:ni ei tue. valikosta löytyi joku 50hz asetus mutta se ei auttanut...

Arvailuahan tämä on mutta tiiä sitten...
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #277 : 05.11.2008 18:08 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili Jahas 2.52 päivityksellä korjaantui tämä ongelma...
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #278 : 16.11.2008 11:21 »
JasuPoju Oh Shi-- Jäsen Viestejä: 258 Basaaripisteet: 0 Profiili Elikkäs olen tässä aamun yrittänyt windowsia asennella ja olen törmännyt kokoajan seuraavanlaiseen ongelmaan: Eli kun pääsen bootscreenin, jossa asennuksen tulisi alkaa niin tulee error: "the file alxovh6p.sys could not be found. Press any key to continue." En ole /C:tä vielä formatoinut, koska oletin sen tapahutuvan asennuksen yhteydessä. Eli onko kellään tietoa mistä kyseinen ongelma voisi johtua tai mistä voisi löytyä lisä infoa, googlekin petti tällä kertaa. Kiitos etukäteen.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #279 : 16.11.2008 12:12 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Mitä Wintööttiä yrität asentaa? Minkälaiselta medialta yrität sitä asentaa? Onko kyseessä mahdollisesti jokin pakettikonevalmistajan oma versio? Tuommoisesta filestä en ole ikinä kuullutkaan.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #280 : 16.11.2008 15:49 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Näytönohjain poksahti koneesta. Mitäs varteenotettavia vaihtoehtoja alle 150 euron hintaluokassa on? AGP ja PCIE liitännät löytyy emolevystä.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #281 : 16.11.2008 16:54 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Hintalaatusuhteeltaan parasta on ATI Radeon HD 4850. Mikromajasta saa Palitin mallin 157 eurolla.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #282 : 16.11.2008 19:02 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Tänks, tilaukseen lähti. Harvinaisen perseestä muuten nuo mikromajan sivut, mutta kyllähän sen kestää kun niin halvat hinnat on.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #283 : 16.11.2008 20:49 »
Joel-san Administraattori * Viestejä: 938 Basaaripisteet: 3 Profiili Kappas. Olivat sivut uudistuneet. Rehellisesti sanottuna kamalat. Torstaina vielä oli se vanha vuodesta toiseen toiminut leiska.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #284 : 04.12.2008 22:55 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Saako foobariin jotain internetradiosysteemiä, tyyliin Winampin shoutcast?
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #285 : 11.12.2008 00:46 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Mun läppärin Vista puskee ihan huikeaa määrää prosesseja päivät pääksytysten(~80 - 90) ihan omin päin, suurin osa niistä jotain SYSTEM-mitälie. Se lienee aika paljon, ja esimerkiksi mun vanhempien pöytäkone ei duunaa idlessä kuin noin 50 hommaa, ja suoritinkäyttö on varsin radikaalisti pienempää(on se tietty tehokkaampikin). Saako tuota taakkaa koneelle kevennettyä mitenkään mielekkäästi? Näistä kun ei ota selvää, että mitä uskaltaa tappaa tarpeettomana tai uskaltaako mitään.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #286 : 11.12.2008 00:56 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Mun läppärin Vista puskee ihan huikeaa määrää prosesseja päivät pääksytysten(~80 - 90) ihan omin päin, suurin osa niistä jotain SYSTEM-mitälie. Se lienee aika paljon, ja esimerkiksi mun vanhempien pöytäkone ei duunaa idlessä kuin noin 50 hommaa, ja suoritinkäyttö on varsin radikaalisti pienempää(on se tietty tehokkaampikin). Saako tuota taakkaa koneelle kevennettyä mitenkään mielekkäästi? Näistä kun ei ota selvää, että mitä uskaltaa tappaa tarpeettomana tai uskaltaako mitään.
En ole paljoa Vistaa käyttänyt mutta tuo 50%:kin olisi minulle liikaa. Se pitää pääsääntöisesti olla 99% käyttämättömänä. Mutta otappa print screen siitä prosessilistasta niin voi katsoa osaako sanoa jotain suoralta kädeltä. Eli ota ruutuun mahdollisimman paljon prosesseja jonka jälkeen painat nappia missä lukee "print scr" tai "print screen" tms. jonka jälkeen vaan aukaiset jonkun kuvan käsittely ohjelma, vaikka paint tai vastaava, ja liität näytön kuvan siihen. ctrl+c. Ja sitten laitat kuvan tuonne profiilin omaan kansioon, vai mikä se nyt oli.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #287 : 12.12.2008 13:17 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
En ole paljoa Vistaa käyttänyt mutta tuo 50%:kin olisi minulle liikaa. Se pitää pääsääntöisesti olla 99% käyttämättömänä.
Niin, en minä prosenteista puhunutkaan, vaan prosessien määrästä.

Eniveis, esimerkiksi tältä se läppärin tilanne nyt näyttää:


Suoritinkäytön lukema oli itseasiassa nyt yllättävän alhainen suurimman osan ajasta, mutta kävi 25% hetkellisesti. Venailin siis tarkoituksella hieman korkeampaa bashaa.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #288 : 12.12.2008 13:26 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili F-Secure vaikuttaa näköjään osaltaan tuohon prosessien määrään, mutta kuulunee asiaan. Itse olisi varmaan asennuksen yhteydessä pyyhkinyt suosiolla Acerin omat levypartitionnit. Siellä kun on kaikkea turhaa kakkaa ja veikkaan ettet ole sinäkään pahemmin käyttänyt näitä e-sovelluksia.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #289 : 12.12.2008 13:29 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
En ole paljoa Vistaa käyttänyt mutta tuo 50%:kin olisi minulle liikaa. Se pitää pääsääntöisesti olla 99% käyttämättömänä.
Niin, en minä prosenteista puhunutkaan, vaan prosessien määrästä.
Joo no windowsissa prosessien määrät on aina mielettömiä. Varsinkin kannettavissa kun niissä on valmiiksi asennettu niin paljon kaikkea roskaa. Virransäästöstä valmistajan omiin apuohjelmiin. Periaatteessa ohjelmat käynnistyy nopeammin, mutta kun niitä kuitenkin käyttää niin harvoin niin eihän niistä mitään hyötyä oikein ole. Nopeasti katsottuna tuossa on acerilta heti pari, nerolta joku, cyberlink, F-securelta useampi ja sitten Vistan "omaa kivaa". Noita saa pois oikeastaan helpoiten käymällä läpi ohjauspaneelin "lisää/poista sovellus" (vai mikä se vistassa onkaan) kohdasta mitkä on täysin tarpeettomia. Tai sitten muokkaamalla ohjelmien asetuksia että ne ei käynnisty taustalle.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #290 : 12.12.2008 13:45 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Niitä ohjelmien automaattisia käynnistyksiä ja taustalla pyörimisiä olenkin juuri yrittänyt tappaa. Esim. niillä miggen mainitsemilla Acerin e-sovelluksillahan on alunperin oma hudikin pyörimässä työpöydällä ja vaikka mitä, mutta kaikki sellaiset on suljettu eikä koneen pitäisi kyseisiä ohjelmia käynnistellä. Vaan jotain ne puuhailee silti.

Meh, pitänee joskus koittaa siivoilla, kaikki ylimääräiset ohjelmat ylipäätään pois ja sitten vielä runkkailla lisää noita automaattisen käynnistyksen asetuksia. Ei tämä mitenkään katastrofaalinen tilanne tietenkään ole, mutta kun kaman kertyessä tulevina vuosina alkaa kone tahmata kuitenkin, niin koittais nyt ihmisten aikaan säädellä turhat rasitukset minimiin.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #291 : 12.12.2008 14:36 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili Tässä kannattaa muistaa ettei suuri prosessien määrä välttämättä ole huono asia. Tärkeämpää on se kuinka paljon mikin prosessi vie prosessoriaikaa ja muistia. Muistin käytön näkee kätevästi tuosta tehtävienhallinta listauksesta, mutta Suoritin arvo ei kerro koko totuutta prosessorin käytöstä. Se on niin epätarkka, ja kertoo ainoastaan tämän hetken prosessorin käytön. Tehtävienhallinnassa on kuitenkin mahdollista lisätä tuohon listaukseen myös muita tietoja, kuten esimerkiksi kuinka paljon prosessoriaikaa prosessi on vienyt siitä asti kun se on ollut käynnissä. Se kertoo tarkemmin prosessorin käytöstä vaikka ei sekään koko totuutta kerro. Sen kanssa täytyy huomioida kuinka kauan mikin prosessi on ollut käynnissä. Myös jotkut prosessit (esim. virustorjunta) saattaa valvoa että idlaako kone ja tekee hommia ainoastaan koneen idlatessa.

Mutta kuitenkin tuo 87 prosessia on aika suuri määrä. Ja onko tuolle 19% prossun käytölle joku peruste? Sen pitäis yleensä pysytellä alle 5% koneen idlatessa. Kuten mainittu, kannattaa käydä Lisää/Poista Sovelluksia läpi ja poistaa kaikki turha sälä. Kaikkien laitteiden ajureitakaan ei välttämättä tartte olla asennettuna kunhan se laite toimii (riittävän hyvin) Windowsin perus ajurilla. Esim. hiiret, näppikset. Niiden ajureissa on vaan usein joku turha controlpanel juttu mikä syö muistia ja prossuaikaa. Myös kannattaa käydä tehtäväpalkin ilmaisinalue (ne kuvakkeet kellon vieressä) läpi ja etsiä turhat ohjelmat ja sitten keksiä miten ne saa häipymään siitä. Monesti ohjelmien asetuksissa on asetus tyyliin "Käynnistä kun Windows käynnistetään". Jos tuota ei löydy niin sitten bruteforcea kehiin.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #292 : 12.12.2008 15:57 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Nyt kun näistä Windowsin prosesseista on ollut puhetta niin tuli mieleen jännä ongelma omassa koneessa. Aina silloin tällöin explorer.exe (eli joo tehtäväpalkki) käyttää jatkuvasti 99% prosessoria. Ongelma saattaa liittyä reusurssienhallinnan käyttöön, kun itse aloin miettimään että se alkaa raksuttamaan esikatselu kuvakkeita videopätkistä, mutta tämänkin näkymän vaihdoin vain listaukseksi niin silti tämä tilanne joskus tulee. Samoin yritän sammutella prosesseja mutta silti explorer.exe jauhaa 99% prosessoriaikaa. Ainoa mikä tähän auttaa on sulkea tehtäväpalkki lopettamalla explorer.exe ja käynnistää se uudelleen (ei tietokonetta).

Hankalaa tässä on että ongelmalla ei tunnu olevan mitään erityistä johdon mukaisuutta. Hiukan epäilen että sillä olisi jotain tekemistä resurssienhallinnan ja/tai videotoiston kanssa, mutta niidenkään käytössä tätä ei aina tapahdu, eikä se explorer.exen jauhaminen lopu vaikka kaikki yrittäisi sulkea.

Muistan että tämä oli joskus aikaisemminkin ja siitä tuli melkein joka päivästä riesaa, joten lopulta formatoin koneen. Muta nyt se on taas tullut takasin. Olen aina epäillyt jotain virusta tms. mutta en ole sellaisiakaan löytänyt. Samoin nettiliikenne on nollissa ja onhan se piuhakin otettu pois...mutta aina vaan se explorer.exe jauhaa.

Veikkauksia? Ideoita? Kokemuksia? Olen ajatellut formatointia jälleen kun sitä ei ole yli vuoteen tullu tehtyä, mutta olisihan se kiva tietää mistä ihmeestä tälläinen tulee.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #293 : 13.12.2008 00:06 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Mutta kuitenkin tuo 87 prosessia on aika suuri määrä. Ja onko tuolle 19% prossun käytölle joku peruste? Sen pitäis yleensä pysytellä alle 5% koneen idlatessa.
Suurimman osan ajasta se olikin 5-6%, käyden vain ajoittain(melko harvakseltaan, sanoisin) vähän korkeammalla.

Ja joo, kuten sanottua, taidan tehdä jonkinlaisen suursiivouksen, kunhan kerkeän perehtymään. Tehtäväpalkin ikoneista lunttailinkin jo taannoin, että mitä turhaa tauhkaa siellä oli, ja sammuttelin sitten niitä tehtävienhallinnasta ja koitin kieltää käynnistymästä automaattisesti Windowsin kanssa. Sitä samaa lisää, ja kaikkien vähänkin turhempien ohjelmien täysi uninstalli, niin eiköhän se vähän kevene.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #294 : 14.12.2008 11:17 »
Andy-O "Good morning" Jäsen Viestejä: 97 Basaaripisteet: 0 Profiili Ostin joku aika sitten Benq E2400HD näytön pleikkarikäyttöön. Huomasin tuossa joku päivä että näytön kautta tulevissa äänissä on pieni ongelma. Jos joku peli tai leffa on jonkin aikaa täysin hiljaa (~5 sec) niin seuraavaksi tulevista äänistä jää alusta sekunti pois. Tämän ongelman huomaa helpoiten valikoissa ja pelien latausaikojen jälkeen.

Onko tää ihan ominaisuus vai onko näyttö vaan fubar? Pleikka on näytössä ihan HDMI kaapelilla kiinni.
"You must never hesitate!"
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #295 : 14.12.2008 11:22 »
kas Jäsen Viestejä: 464 Basaaripisteet: 2 Profiili ^Jos takuuta on, minä en lähtisi kotikonsteja yrittämäänkään. Kannattaa tosin ehkä yrittää törkätä pleikkari johonkin muuhun laitteeseen HDMI:llä, jos vika olisikin siellä. Vianmäärityksen jälkeen risa laite liikkeeseen.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #296 : 20.12.2008 17:01 »
Tan Jäsen Viestejä: 703 Basaaripisteet: 1 Profiili Äidille joululahjaksi tarkoitettu Singstar ja tarkemmin sen mikit tuli testattua ennen aattoa ihan varmuuden vuoksi itse Singstarilla ja myös Rock Bandilla. Mahtavana yllätyksenä kumpikaan mikeistä ei toiminut RB:ssä eikä itse Singstarissa! Mitä vittua?! Mitä tässä nyt pitäisi tehdä kun Prismasta tuo Abba+mikit PS3 kombo ostettu ja kuitti jo kaatopaikalla, vituttaa. Koitin säätää herkkyydet maksimiin XMB:stä ja Singstarin sisällä, kumpikaan ei auttanut eivätkä mikit reagoi minkäänlaiseen ääneen.  :/
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #297 : 20.12.2008 18:24 »
kep Jäsen Viestejä: 807 Basaaripisteet: 0 Profiili
Äidille joululahjaksi tarkoitettu Singstar ja tarkemmin sen mikit tuli testattua ennen aattoa ihan varmuuden vuoksi itse Singstarilla ja myös Rock Bandilla. Mahtavana yllätyksenä kumpikaan mikeistä ei toiminut RB:ssä eikä itse Singstarissa! Mitä vittua?! Mitä tässä nyt pitäisi tehdä kun Prismasta tuo Abba+mikit PS3 kombo ostettu ja kuitti jo kaatopaikalla, vituttaa. Koitin säätää herkkyydet maksimiin XMB:stä ja Singstarin sisällä, kumpikaan ei auttanut eivätkä mikit reagoi minkäänlaiseen ääneen.  :/
Virheistä oppii, itsekin olen parin isorahaisen mokan jälkeen oppinut säilyttämään kaikki elektroniikkaan liittyvät kuitit. Manuaalin olet varmaan lukenut läpi ja netin keskustelupalstat googlettanut läpi? Jos ei mikään toimi, niin itse tekisin ehkä niin että heittäisin lähimpään Gamestopiin/muuhun pelejä ostavaan paikkaan suu supussa ja saaduilla rahoilla ostaisin sitten uuden kappaleen jostain toisesta paikasta sekä säilyttäisin kuitin. ;)
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba

Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #298 : 20.12.2008 18:59 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Voihan sitä aina mennä yrittämään, että heruisko ehjää. Sitkeänä vaan marisee.
tallennettu
Vs: Kysy/vastaa raudasta « Vastaus #299 : 21.12.2008 00:31 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili Eikös se niin ole että jos tuote on jo ostettaessa valmiiksi paskana niin mitään kuitteja ei edes tarvitse ja kaupalla on velvollisuus antaa rahat tai korvaava tuote takaisin? Näin ainakin muistelen että yläasteen yhteiskuntaopin tunneilla kerrottiin..
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 21
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines