Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 15
Tulostusversio
Aihe: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto  (Luettu 217164 kertaa)
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #30 : 18.11.2007 03:21 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili Voi itkun muruset, KOSS PortaPro -kuulokkeeni on rikki. Huomasin juuri, että jotenkin kummassa toisen kuulokkeen johto on löystynyt niin, että se ei ole kosketuksissa kuulokkeen kanssa, ellei sitä pidä tietyssä asennossa. Mitään hajua siihen, miten tämä on tapahtunut, ei ole, koska vielä viime yönä kuulokkeet toimivat normaalisti, enkä sen jälkeen niihin ole koskenut. :(

Ketuttaa, mutta onneksi näillä on elinikäinen takuu. 8)
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #31 : 02.12.2007 08:14 »
tuhis Vieras
Ketuttaa, mutta onneksi näillä on elinikäinen takuu. 8)

Tuo elinikäinen takuu on kyllä parhautta. Itsellä on menossa jo kolmannet PortaProot.

Täytyisi kehitellä jostain uudet "isot kuulokkeet" kotikäyttöön. Nykyiset MB Quart QP 400:t ovat ihan hyvät, mutta tuo pannan lukitus on kulahtanut eikä noita saa oikein kunnolla pysymään säädössään. Lisäksi sointi on aina ollut melko jännä, sillä tämä on selkeästi klassisen ja rakenteeltaan ilmavamman musiikin soittoon tarkoitettu kuuloke. Elementeistä löytyy mahdottomasti, mutta se vaatii volyymitasoa jolla itse ainakin kuuroudun. Sennheiserit olisivat tietysti turvallinen ratkaisu, mutta tämä Sonyn malli on saanut ihan positiivista all-around palautetta:



MDR-SA1000
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #32 : 11.12.2007 17:32 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Minäkin alkaisin tarvitsemaan isompia kuulokkeita. Nykyiset ovat Sennheiserin PX-100:t, eikä niistä mitään valittamisen aihetta varsinaisesti löydy, mutta parempaa ja mukavampaa haluaisi. Senkun HD-555 ja HD-280 Pro ovat olleet puntarissa, mutta eihän noista homokaan ota selvää. 555 ovat myös saaneet ihan kohtuullista all-around palautetta, mutta toisaalta ne huonotkin puolet epäilyttävät jonkin verran. Äänen sanotaan olevan "tunkkainen" enkä kyllä näistä PX-100:n kirkkaudesta luovu ihan hevillä. Ja muutenkin palaute tuntuu niin yleispätevältä tyyliin "en ole katunut", "hyvät hintaansa nähden" sun muuta, joten paha noista nyt on mitään sanoa.

Spekseistäkään en sen kummemmin tajua, mutta eivät nuo kahdet niin ylivoimaisilta vaikuta nykyisiin Senkkuihin nähden. Jollain se joulupukki saisi kuitenkin korviani hyväillä.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #33 : 11.12.2007 19:22 »
tuhis Vieras Kannattaa kokeilla ajan kanssa. Tuotteilla kun on tavallisesti palautusoikeus ja hyvien luurien kanssa kannattaa olla varma - ihan senkin kanssa, että tuntuvat hyviltä päässä pitemmilläkin sessioilla.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #34 : 12.12.2007 17:24 »
TseiTsei Jäsen Viestejä: 262 Basaaripisteet: 1 Profiili
Senkun HD-555 ja HD-280 Pro ovat olleet puntarissa, mutta eihän noista homokaan ota selvää. 555 ovat myös saaneet ihan kohtuullista all-around palautetta, mutta toisaalta ne huonotkin puolet epäilyttävät jonkin verran. Äänen sanotaan olevan "tunkkainen" enkä kyllä näistä PX-100:n kirkkaudesta luovu ihan hevillä.

Minä ostin jotain parisen vuotta sitten Sennheiserin HD 555:set. Ihan hyvin mötäjää, mutta ääni on tosissaan vähän tunkkainen. Minulla ei kuitenkaan ole mitkään hifi-korvat, joten en ole mikään asiantuntija asiaa kommentoimaan. Lisäksi nuo on ensimmäiset kuulokkeet, jotka olen ostanut (aikaisemmin kuuntelin napeilla).
Nice beaver!
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #35 : 08.01.2008 16:24 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili Tarvitsisin hyvät kuulokkeet urheiluun. Tämänhetkiset on Logitechin niskan takaa -malliset (http://ecx.images-amazon.com/images/I/41RVSR5H1AL._AA280_.jpg), ja kuulostavat Iriverin kanssa aika makeilta, mutta mietin löytyiskö vielä tuosta parempaa. Mietin Kossin Sporta Pro:ita, mut näyttävät ikävän muovisilta. Miltähän kuulostavat ja pysyvätkö talvella pipon päällä? Nykyisissä logitecheissa on siis lenkit korvanlehdille, mutta pipon kanssa pysyvät ihme kyllä hyvin kun kuulokkeiden vuoraus pysyy pipossa kiinni.

Entäs sitten Kossin Porta Pro:t? Voiko ees aatella juoksuun/hiihtoon/vaellukseen/pyöräilyyn?

Nappikuulokkeita en hyväksy, kun ne tarviis vissiin teipata kii et pysyvät mun korvissa. Samoin plug -mallisten pysyvyys epäilyttää. Jokin korvan takaa tai niskan takaa -malli pitäisi olla. Kangasosien irroitettavuus pesua varten myös plussaa...
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #36 : 08.01.2008 16:34 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili Onkos kellään kokemusta Creativen Gigaworks T20 2.0 kajareista? Kuulemma ihan ok bassot 2.0 kajareiksi ja kuulemma ohittavat useat 2.1 järjestelmätkin. Olen tässä harkinnut uusien kajareiden ostoa PC:lle ja hinta olisi max 80e. Olin jo noita T20 kajareita ostamassa mutta aloin miettimään kun Logitechin 2.1 järjestelmän saa jo 50e:lla. Joten, onko nuo halvat 2.1 järjestelmät oikeasti arvottomia käytännössä?
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #37 : 08.01.2008 16:41 »
Faiska Jäsen Viestejä: 427 Basaaripisteet: 4 Profiili
Onkos kellään kokemusta Creativen Gigaworks T20 2.0 kajareista? Kuulemma ihan ok bassot 2.0 kajareiksi ja kuulemma ohittavat useat 2.1 järjestelmätkin. Olen tässä harkinnut uusien kajareiden ostoa PC:lle ja hinta olisi max 80e. Olin jo noita T20 kajareita ostamassa mutta aloin miettimään kun Logitechin 2.1 järjestelmän saa jo 50e:lla. Joten, onko nuo halvat 2.1 järjestelmät oikeasti arvottomia käytännössä?

Olen omistanut tommoset jo vuoden ja ihan tyytyväinen olen äänenlaatuun. Bassot on ihan hyvät ja korkeat äänetkin toistuvat selkeästi. Joissakin arvosteluissa on annettu miinusta äänen liiasta kirkkaudesta, mutta omasta milestäni se on vaan hyvä juttu ja voihan korkeita ja matalia ääni säätää itse kajareiden nupeista. Varmaan parhaat mitä siihen 80€uron hintaan saa. Silloin kun ostin hinta oli noin 100€ niin onhan se mukavasti jo laskenutkin.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #38 : 08.01.2008 16:46 »
Ramen Soup "Done in three minutes!" Jäsen Viestejä: 110 Basaaripisteet: 1 Profiili
Onkos kellään kokemusta Creativen Gigaworks T20 2.0 kajareista? Kuulemma ihan ok bassot 2.0 kajareiksi ja kuulemma ohittavat useat 2.1 järjestelmätkin. Olen tässä harkinnut uusien kajareiden ostoa PC:lle ja hinta olisi max 80e. Olin jo noita T20 kajareita ostamassa mutta aloin miettimään kun Logitechin 2.1 järjestelmän saa jo 50e:lla. Joten, onko nuo halvat 2.1 järjestelmät oikeasti arvottomia käytännössä?

Kappasvaan ku just tänään ostin JBL:n Creature II 2.1 -systeemin koneeseen. Mietin kauan eri merkkien, mm Logitechin Z-2300 välillä ja päädyin hintaluokassaan näihin koska oli eniten positiivista palautetta. Onhan nää päheen näköset, mut äänenlaatu ei ehkä täysin vakuuta. Bassoa kyllä löytyy meikäläisen tarpeisiin liikaakin, mutta muuten on vähän ohkanen ääni. Elieli, näyttäis siltä et tällä hintaluokalla ei vain saa kunnon kajareita tietokoneeseen. JBL:n soundstickit ois ehkä jo hyvät, mutta maksavat enemmän. Tai jos oikeasti haluaa kunnon vehkeet, niin pitänee investoida vielä tuostakin enemmän. Kyllä nää JBL:t menee pelatessa, ja miksei musan kuunteluunkin jos ei ole kovin nipo, mutta taitaa kunnon välineet maksaa rahaa.

Miten sen nyt selkeästi sanois. Ei ainakaan nää mun 2.1:set huonot ole hintaisikseen, mutta mulla oli korkeat odotukset. Joku varmasti pitää näitä todella hyvinä. Yllätyin silti miten vähän eroa äänessä oli entiseen 30 euron settiin verrattuna. Ääni on kyllä kuulaampi ja jyhkeämpi, mutta silti ei tarpeeksi monikerroksinen ja syvä. Vika voi siis olla kuuntelijassakin.


« Viimeksi muokattu: 08.01.2008 16:52 kirjoittanut Ramen Soup »
"Aa sie nii kaunis, noin no ällee haalistu ku haaveisii sie vaa hukut sil’ aah! - eellä onni on, sinua kiin’ ei saa!"
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #39 : 08.01.2008 16:49 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Login X-230 on ihan oikeasti pätevä kaiutinsarja PC:lle ja hintaa vain 40€. Ruoholahden verkkokaupassa näitä pääsee kivasti vertailemaan.

Nuo Sennheiserin HD 555:t muuten voitti juuri MikroBitin kuuloketestin luokassa 100€.

plussat: Tasapainoinen ääni, Miellyttävät tyynyt
miinukset: Yläbassoilla lievää kumeutta, Puristavat jonkin verran
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #40 : 08.01.2008 17:00 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Juu, ostin minäkin nuo 555:t ja erinomaiset ovat. Pelkäsin että ovatkohan ne nyt niin paljon paremmat kuin PX-100 ja ensitesti tuottikin hieman ristiriitaisia tuntemuksia. Paremmat ne kyllä olivat, mutta vähän mietitytti, että ovatkohan ne riittävän hyvät ollakseen sadan euron kuulokkeet, koska ero tuntui hyvin pieneltä vanhoihin kuulokkeisiin verrattuna. Muutaman viikon päässäni niitä pidettyä ja sitten PX-100:ia kokeiltuani, en kyllä noilla jälkimmäisillä mussiikkia oikein haluaisi kuunnella. Lenkillä ne toimii hyvin, mutta en kotona ollessani niitä halua käyttää.

Ja olen ehdottomasti Mikrobitin kanssa samaa mieltä, vaikka enhän muita saman hintaluokan kuulokkeita ole testaillut. 555:t ovat halvat hifikuulokkeet, joita voi ihan lämpimästi suositella kaikille musiikkia jossain määrin (tai vakavastikin) harrastaville. Hinta/laatu suhde mahrottoman kohdallaan.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #41 : 08.01.2008 18:00 »
rinturi Jäsen Viestejä: 184 Basaaripisteet: 0 Profiili Huomenna ajattelin uudet nappikuulokkeet tilata Thomannilta. Tekeekö näillä mitään?

Pääasia että pysyvät hyvin korvissa skeitatessa ja äänenlaatu on parempi kuin noissa Ipodin paskoissa vakionapeissa.
<@Fraeon> Heinz pelas jotain 2D-Mariota, jossa pääkkärinä oli lentävä Yoshi joka tuhos lerssillään kenttää
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #42 : 08.01.2008 18:03 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Mitäs kuulokkeita suosittelisitte hintahaarukalla 30-50e? Vai saako tolla rahalla mitään käyttökelpoisia? Ihan musiikin kuunteluun tulisi siis. Nappikuulokkeita on turha ehdotella.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #43 : 08.01.2008 18:24 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili
Mitäs kuulokkeita suosittelisitte hintahaarukalla 30-50e? Vai saako tolla rahalla mitään käyttökelpoisia? Ihan musiikin kuunteluun tulisi siis. Nappikuulokkeita on turha ehdotella.

En ole Sennheiserilla töissä, vaikka siltä vaikuttaisi. PX-100. Kossin Porta Protkin kai ihan pätevät. Jos vain mahdollista, niin kannattaa tietenkin kokeilla. Tuohon hintahaarukkaan en itse osaa mitään muita hyviä kuulokkeita laittaa, mutta ehkäpä niitä on myös muita...
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #44 : 08.01.2008 18:32 »
tuhis Vieras Porta Prosta väki tuntuu eniten iloa repivän, hintakin kun tuli hujahtamalla alaspäin jokunen vuotta sitten. Tasoero on aivan hirvittävä kun vertailee soitinten mukana tulleisiin hiuspantoihin. Ainut asia josta jotkut ovat mussutelleet on kuulokkeiden retroluukki, mutta retrohan se on nykyään muotia.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #45 : 08.01.2008 20:39 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili njöö, nuita porta pro -luureja näkyy aika paljon.. Pitääpä miettiä kummat ostaa, ellei jollain ole jotain muita hyvä vaihtoehtoja.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #46 : 09.01.2008 11:05 »
tuhis Vieras Jos haluat olla erilainen nuori niin:



Kunnolla retroksi eikä mitään vässyttelyä.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #47 : 09.01.2008 11:12 »
JayeizH Kiistely on turhaa mutta hauskaa Jäsen Viestejä: 4 699 Basaaripisteet: 2 Profiili
Login X-230 on ihan oikeasti pätevä kaiutinsarja PC:lle ja hintaa vain 40€. Ruoholahden verkkokaupassa näitä pääsee kivasti vertailemaan.

Tuota olen hiukan harkinnutkin kun olen alkanut epäilemään tuon T20:n paremmuutta. Kuulin vain että bassot alkaa ulisemaan suht helposti ja ovat jopa liian jykevät verrattuna satelliitti kaiuttimiin. Pitäs varmaan mennä johonkin että pääsis testaamaan.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #48 : 09.01.2008 22:24 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili
Login X-230 on ihan oikeasti pätevä kaiutinsarja PC:lle ja hintaa vain 40€. Ruoholahden verkkokaupassa näitä pääsee kivasti vertailemaan.

Tuota olen hiukan harkinnutkin kun olen alkanut epäilemään tuon T20:n paremmuutta. Kuulin vain että bassot alkaa ulisemaan suht helposti ja ovat jopa liian jykevät verrattuna satelliitti kaiuttimiin. Pitäs varmaan mennä johonkin että pääsis testaamaan.

Itselläni on ollut puolisen vuotta tuo X-230-setti käytössä, ja tyytyväinen olen ollut. Millään muotoa kultakorva tosin en ole (iPodin vakionapit olleet käytössä yli vuoden ;D), vaikka paljon musiikkia kuuntelenkin, joten eiköhän joku näistäkin jotain suurempia puutteita löydä. Yleisesti lukemani kommentit ovat kumminkin olleet vähintään 90% positiivisia, etenkin kun vertaa hintaluokkaan.

Tuosta basson ulisemisesta en tiedä, mutta turhan jykevä tuppaa olemaan. Juuri basso onkin setin moitituin asia. Ei sen äänessä mitään vikaa ole, mutta sitä ei saa säädettyä tarpeeksi pienelle. Itselläni on äänenvoimakkuusnamiska koko ajan pienimmällä mitä mahdollista, sillä omaan makuuni jo kolmasosaan väännettynä bassoa on liikaa. Ikävä miinus muuten hyvissä kaiuttimissa siis.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #49 : 10.01.2008 16:27 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Sansa lähtee tilaukseen ihan tässä lähipäivinä, ja päätin pistää kaverina tulemaan Sennheiser MX 51 -napit, parinkympin hintaan. Vaikuttavat tavallisia karvalakki-Sonyja laadukkaammilta, mutta eivät silti ole in ear -raiskarit. Eipä jokapäiväiseen käyttöön ja tien päälle kannata kalliimpiakaan raijata.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #50 : 11.01.2008 10:54 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Mistä löytyisi halvimmillaan nuo Porta Prot ? Ehkä huutiksesta pitäis vain jaksaa kalastella kuitin kera...
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #51 : 19.01.2008 23:41 »
Frank Jäsen Viestejä: 937 Basaaripisteet: 3 Profiili
Mistä löytyisi halvimmillaan nuo Porta Prot ? Ehkä huutiksesta pitäis vain jaksaa kalastella kuitin kera...
Hintaseuranta.fi kertoo halvimmaksi hinnaksi 29€ (noudettuna Helsingin Datadogista tai Elektronista). Postitettuna halvin hinta näyttäisi olevan 35€. Kannattaa etsiä Huuto.netistäkin, mutta itse en ostaisi kuulokkeita käytettynä, vaikka kuinka paljon olisikin takuuta jäljellä.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #52 : 20.01.2008 00:20 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili
Kannattaa etsiä Huuto.netistäkin, mutta itse en ostaisi kuulokkeita käytettynä, vaikka kuinka paljon olisikin takuuta jäljellä.

Niin tosiaan, elementit voi olla rääkätty puhki, mikä ei edes menisi takuun piikkiin.. Cdonista noita lähtee 27.95 hintaan, postimaksuja en tiedä eikä innosta ottaa selvää, mutta kaiketi silti halvemmaksi tulisi kuin datadogista tilaamalla.

E: Ja joo, erittäin pätevät kuulokkeet. Käytin pitkään kunnes joku puras johdon katki ja vaihdoin taas nappeihin, Akg K 324 P:in. Nämäkin on erittäin pätevät ja suosittelen kyllä hintaansa nähden. Maksaa sen reilu ~40e, mut varmasti arvoiset.


« Viimeksi muokattu: 20.01.2008 00:28 kirjoittanut lloyf »
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #53 : 30.01.2008 00:49 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Onko joku halukas ostamaan melko vähälle kuuntelulle jääneet Sennheiser HD 555 -kuulokkeet? 100e hintaluokassaan monien mielestä parhaat luurit.

Mukaan tulee kaikki mitä ostettaessakin, ellei myyntiloota ole kukaan vintistä pöllinyt. Takuu ei enää voimassa.

Hintapyyntö vaikka 50e + 5e postarit. Muuten menee huutoon.

Tarkoituksena olisi päivittää parempiin.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #54 : 31.01.2008 01:48 »
Scarf Smokin' Sexy Style!!! Jäsen Viestejä: 2 575 Basaaripisteet: 4 Profiili Noniin, otin härkää sarvista ja nappasin eBaystä Gradon SR 325i-luurit piirun verran yli 200 eurolla sekä cMOY-tyyppisen tee-se-itse  kuulokevahvistimen reilulla 40 eurolla.

Melkoisen hyvä vaihtoehto tuhansien eurojen kotiteatteriseteille, etenkin jos niiden huudattaminen ei naapurisovun ylläpitämiseksi onnistu.


Loppupeleissä valinta tapahtui Sennheiserin HD 600 -mallin ja Gradon SR 325i:n välillä. Vaakakuppi kallistui Gradoihin, koska ne eivät vaadi kuulokevahvistinta siinä missä HD 600:set, ja Gradojen retrolookki mielyttää kivasti silmää. Ääneltään, joka pitäisi tietenkin itse kaupassa käydä omin korvin kuulemassa, Gradot jakavat kultakorvien kesken mielipiteitä, mutta puolestapuhujien ylistykset veivät lopulta mukanaan.



The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #55 : 09.02.2008 12:23 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 908 Basaaripisteet: 0 Profiili Nyt alkaa menemään hermot näiden kuulokkeiden kanssa. Taas meni yhdet kossit paskaksi, kun johto katkesi sisältä. Valmistetaanko sellasia nappikuulokkeita, joiden johdot on pinnoitettu jollain kankaalla tai muulla vastaavalla kestävällä materiaalilla?

Ei meinaa kestä lenkkeillessä ja muutenkaan kovaa käyttöä perusmuovijohdot, aina menee poikki vuoden käytön jälkeen. Sama tietenkin isommissa kuulokkeissa, mutta niissä rasitus on vähäisempää ja kestävät siten miltei pari vuotta.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #56 : 09.02.2008 17:02 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Joo en usko, että mullakaan on yhdetkään kuulokkeet kestäneet takuuaikaansa loppuun. Edes lähelle. Siksi suosinkin perushyviä parin-kolmenkympin hintaluokassa pyöriviä nappeja, joiden äänenlaatu tyydyttää, sopivat minne vain eikä nouse hirveä poru kun toinen kuuloke pimenee muutaman kuukauden kuluttua.

Kerran kehtaa varmaan yhdet kuulokkeet käydä takuun puitteissa vaihtamassa uusiin, mutta jos saman vuoden sisään hajoavat uudetkin(ja näin on käynyt), ei enää jaksa vaivautua vaan poistaa suosiolla seuraavat taas itse. Elämä on kuluttamista.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #57 : 10.02.2008 00:30 »
Lanttu Jäsen Viestejä: 976 Basaaripisteet: 1 Profiili Heh, itselläni on kolmen vuoden aikana ollut kahdet kuullokeet käytössä, ja molemmat kestäneet varsin mukavasti. Molemmat MP3-soittimien mukana tulleita perusnappeja. Ei ole parempiakaan jaksanut hommata, kun mukana tulleetkin ovat kelvanneet.:P

Ensimmäiset kestivät puolisentoista vuotta, joskaan käyttö ei ollut valtavan suurta. Nämä toiset, iPodin mukana tulleet, ovat sitten vieläkin käytössä. Puolitoista vuotta ilman pieninpiäkään ongelmia, vaikka käsittely ei todellakaan ole aina hienovaraista. Sama koskee itse iPodia. Ei ole harvinaista, että se sattuisi tippumaan paidan taskusta ilmaan roikkumaan pelkästään kuulokkeiden varaan. Ja tokihan iPod vedetään näissä tapauksissa takaisin ylös kuullokeiden johtoa vetämällä. Toistaiseksi tämä kaikki on näkynyt vain ulkoisesti: johtoja suojaava kerros on hajonnut kuullokeiden alaosasta ja jotain pientä näyttää katkeilleenkin. Siitä huolimatta mitään vaikutuksia äänenlaatuun ei ole vielä tullut.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #58 : 21.05.2008 17:37 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili Öää, ostin tossa taannoin Creativen 2Gb:n Zen Stonen ja akkukesto on laitteessa sen 2-4h, luvattiin jimm's pc storen sivuilla/käyttöohjeissa 10h akkukestoa. No, kusetukseltahan se vaikutti ja laitoin laitteen palautukseen. Nyt sitten laittoivat sähköpoxia, että laitteessa ei ole vikaa, musiikkia kuunneltu 8h voluumit täysillä. Eli, kusetetaanko tässä mua vai voiko esim. pc:n usbportti ladata jotenkin ''huonosti'' tai kuulokkeet vaikuttaa akkukestoon noin ratkaisevasti? Kuulokkeina käytin Koss porta proita, ja voluumit melko lujalla, ei täysillä kuitenkaan.
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #59 : 21.05.2008 19:37 »
Sarkoni Jäsen Viestejä: 435 Basaaripisteet: 0 Profiili Porta prot näyttäisivät olevan 60 ohmin kuulokkeet, eli ne tarvitsevat virtaa vaikka nyt tavallisia nappikuulokkeita enemmän. Tuskin kusetetaan.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 15
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines