Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 15
Tulostusversio
Aihe: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto  (Luettu 218512 kertaa)
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #90 : 11.01.2009 12:53 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Pysy kaukana Skullcandyistä. Sain jouluna '07 juuri tuollaiset Smokin' Budsit, otin ne käyttöön tuossa muutama kuukausi sitten ja kestivät sen yhden kuukauden. Äänen laatu ei ollut mielestäni mitenkään erikoinen ja pahinta oli se, että ne eivät pysy korvissa. Ylikalliit paskat, fruittareilla nämä.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #91 : 11.01.2009 14:01 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili Eipä nuo kuulokkeet tunnu kestävän, pisti niihin rahaa sitten 20e tai 200e. Itsellä käytössä nyt SonyEricssonin w810i:n mukana tulleet tutit. Ainoa mikä noissa vituttaa, on se järkyttävä suunnitteluvirhe, että toinen kuulokkeen johdoista on 1/3 sen toisen pituudesta. En ole ikinä ymmärtänyt tämän toteutuksen logiikkaa ja sitä näkee monissa kuulokkeissa. Ilmeisesti Handsfree friikeille, itse puhun puhelimeen autolla ajaessani puhelin korvalla.

Ajattelin seuraavaksi ostaa Shuren nappulat korviin, pitäisi olla laatukamaa ja näyttävät ainakin kestäviltä. Nyt on peruskäytössä mennyt ainakin neljät napit paskaksi ja lukemattomat normaalit kuulokkeet. Elossa enää aiemmin mainitut Sonyn napit ja kotikäyttöön broidin ostamat Pioneerin SE-A1000:set(on muuten hyvät, kangasjohto, joten ei mene poikki ja jyvevä liitin).


Shure SE-530
verkkokauppa.com
384.90 €
play.com
£209.99


Ai mikä kate? ;D

Nooh, itse olen ostamassa varmaankin Shure SE-110. Eli malliston karvalakkimallia. Karvan alle satasen verkkokaupassa. Nappikuulokkeista aika suolainen hinta.



You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #92 : 11.01.2009 16:06 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
Nooh, itse olen ostamassa varmaankin Shure SE-110. Eli malliston karvalakkimallia. Karvan alle satasen verkkokaupassa.
Itselläni on Shure SE-210 napit. Äänenlaatuun olen ollut varsin tyytyväinen. Ja tietty kun siinä tulee erilaisia "sovitteita" (eli se osa mikä tungetaan korvaan) niin ne sopii jokaiselle. Itse tykkään eniten Triple Flangeista, eli joulukuusista/kuusitulpista. Ovatten mielekkäimmät pidemmillä sessioilla, ainakin omissa korvissa. Niitä ei kai SE-110 mukana tule, mutta ehkä ne saa erikseen hommattua jos niistä diggaa.

Johto siinä on lyhyt mikä on tietty hyvä jos pidät mp3-soitinta paidan/takin taskussa, mutta muuten tarttee jatkojohdon, jollainen tulee mukana. Liitin on suora mikä häiritsee esim. käsikonsoleilla pelaamista. Myöskin volumesäätimen puute on ikävää jos laitteessa johon kytket nuo napit on hirveästi kohinaa linjatasolla Se kohina kuuluu todella selvästi. Tuon ongelman korjaamiseksi ostin Koss VC-20 volumesäätimellä varustetun jatkojohdon.

Hyvät napit, mutta omaa käyttöä ajatellen johto saisi olla pidempi ja kulmaliittimellä ja volumesäädöllä varustettuna. Mutta ei nuo loppujen lopuksi ole niin tärkeitä tai merkittäviä ongelmia. Äänenlaatu on tärkeämpää ja siihen olen ollut tyytyväinen. En minä tosin mitään 1000€ nappeja ole kokeillut joten en tiedä miten mieli muuttuisi jos sellaisia jossain pääsis kokeilemaan. ;)
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #93 : 11.01.2009 17:05 »
Chilly^ Jäsen Viestejä: 10 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ainoa mikä noissa vituttaa, on se järkyttävä suunnitteluvirhe, että toinen kuulokkeen johdoista on 1/3 sen toisen pituudesta. En ole ikinä ymmärtänyt tämän toteutuksen logiikkaa ja sitä näkee monissa kuulokkeissa.


Siinä on ideana se että se pitempijohtoinen kuuloke kiepautetaan niskan takaa niin johtoa ei jää roikkumaan. Omissakin kuulokkeissa on tuollainen johto.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #94 : 11.01.2009 17:13 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili
Ainoa mikä noissa vituttaa, on se järkyttävä suunnitteluvirhe, että toinen kuulokkeen johdoista on 1/3 sen toisen pituudesta. En ole ikinä ymmärtänyt tämän toteutuksen logiikkaa ja sitä näkee monissa kuulokkeissa.


Siinä on ideana se että se pitempijohtoinen kuuloke kiepautetaan niskan takaa niin johtoa ei jää roikkumaan. Omissakin kuulokkeissa on tuollainen johto.
Jahas, tyhmä sivistyi taas promillen verran. Testasin samantien ja prkl, tuohan on kätevää. Olen tainut tuon jopa aiemminkin kuulla, mutta lahopää on sen unohtanut samantien.  ;D
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #95 : 11.01.2009 17:28 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Mikä idea tuossa on, että pitää tehdä toinen pidemmäksi, jotta sen saa niskan kautta korvaan. Ihan typerää. En minä halua, että minun niskan kautta kiertää mikään johto, koska se tuntuu epämukavalta.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #96 : 11.01.2009 17:38 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili No mieluimmin niskassa, kuin suussa. Kyllä tuo on ihan toimiva idea, ainakin näin pikaisesti kokeiltuna.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #97 : 11.01.2009 18:07 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili
No mieluimmin niskassa, kuin suussa. Kyllä tuo on ihan toimiva idea, ainakin näin pikaisesti kokeiltuna.
Missä sinun suu on?
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #98 : 11.01.2009 18:22 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili No kyllähän ne nappien johdot ovat naamassa kiinni, jos ne etupuolella ovat. Varsinkin lenkkeillessä johdot kiristyvät inhottavasti ja repivät korvaa alaspäin, jos sattuvat tarttumaan johonkin. Siitä Ipod Shuffle on hyvä, että sen saa paidan kaulukseen kiinni ja se eliminoi aika hyvin tuota nykimistä. Aion kyllä jatkossa pistää nuo niskan taakse, kuten kuuluukin.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #99 : 17.01.2009 14:55 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Apua kaivattaisiin ghettoblaster asioissa. Millaisia liitäntöjä  tarvitsen kyseiseen kapistukseen, jotta saan iPodin kautta kuunneltua musiikkia? Ja mistähän vielä löytäisi kyseisen kaltaisia soittimia?
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #100 : 17.01.2009 15:01 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili C-kasettiadapterilla saa kytkettyä mp3-soittimen tai vastaavan vaivattomasti.

http://www.pixmania.com/fi/fi/534331/art/belkin/mp3-ja-kasettiadapteri-au.html

Tommonen siis. Toi on perhanan kallis, etsi jostain halvemmalla vastaava, itse maksoin 3,5e ja mielestäni oli pixmania. Nyt ei niitä halvempia taida löytyä tuolta.
Kirppareilta niitä blastereita löytyy, itselläni on tällä hetkellä 3 pyörimässä nurkissa jostain syystä.  :lol:

Kaksi Sharpin semmosta ''ihan tavallista'' GF-6161 ja GF-8787.
Sitten on vielä toi Williamsonin, varmaan 80 luvun alussa tehty soitin jossa on kaksi kasettipesää ja vinyylidekki.

Williamsonista maksoin 40e kirpputorilla, täysin käyttämätön oli todennäkösesti.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #101 : 17.01.2009 17:41 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Et haluis hieroa kauppaa yhdestäkään noista boomboxistas?
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #102 : 17.01.2009 18:17 »
Koo Jäsen Viestejä: 995 Basaaripisteet: 5 Profiili No ehkä. Postissa lähettäminen on vaan aika pöhköä, missäpäin sä asut?

Se 6161 on sennäköinen että sitä on käytettykkin, on jonkinverran maalinkulumaa jne. 8787 on taas sitten ihan supermint kunnossa, originaali tarrakin edessä kiinni. Williamsonille kävi semmoinen ikävä äksödentti aiemmin, että nopeudensäädin hajosi kokonaan. Tämä vaikuttaa siis vain vinyylien kuunteluun. Nyttemin jo vaihdettu mutta nopeutta ei voi vaihtaa 45 rpm:stä 33 1/3 rpm:ään muuten kuin ottamalla levylautasen irti ja roplaamalla. Tällä ei itselleni ainakaan mitään merkitystä ole, emmä mitään vinyylisinglejä kuuntele. Yksi tappi on myös vinyylidekistä lähtenyt irti, pientä heilumista esiintyy, mutta kyse on lähinnä siitä etten laiskuuttani ole jaksanut uutta tappia laittaa.

Mikäs noista kiinnostas, otanko kuvia?
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #103 : 17.01.2009 21:56 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili Pistäppäs kaikista kuvia, vaikka privalla niin ei mene ketju ihan offtopiciksi.
Kaikki kiinnostavat jossain määrin, riippuen tietysti hinnoista :rollaus:
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #104 : 22.01.2009 00:01 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili EMERGENCY!

Katselin tossa kirpparilla mankkaa ja siinä oli liitäntä line in. Toimiiko mp3-soitin tuon liitännän kautta ja millaisen liittimen tarvitsen?
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #105 : 22.01.2009 00:05 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
EMERGENCY!

Katselin tossa kirpparilla mankkaa ja siinä oli liitäntä line in. Toimiiko mp3-soitin tuon liitännän kautta ja millaisen liittimen tarvitsen?

Todennäköisesti se on mini-stereo-plugi, eli kun piuhassa on moinen molemmissa päissä, niin johan soi.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #106 : 22.01.2009 00:37 »
Mr.Universum Jäsen Viestejä: 292 Basaaripisteet: 1 Profiili
EMERGENCY!

Katselin tossa kirpparilla mankkaa ja siinä oli liitäntä line in. Toimiiko mp3-soitin tuon liitännän kautta ja millaisen liittimen tarvitsen?

Todennäköisesti se on mini-stereo-plugi, eli kun piuhassa on moinen molemmissa päissä, niin johan soi.

Huomenna sitten haettava :) Kiitos Sharkie.

E:toimii mainiosti  :)


« Viimeksi muokattu: 22.01.2009 16:46 kirjoittanut Mr.Universum »
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #107 : 17.07.2009 12:28 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Olen tässä haeskellut uusia nappikuulokkeita, kun vanhoista Sennheisereistä paistaa piuhasta kupari melkein koko matkalta(ja siitä huolimatta toimivat yhtä täydellisesti kuin ennenkin, mitä on kyllä arvostettava). Pätäkkää ei tällä hetkellä ole lainkaan ylimääräistä, joten en edes yritä hifistellä, ja lisäksi haussa on korvien hyvinvoinnin ja vaivattomuuden vuoksi perinteisemmän malliset napit, eikä siis korvakäytävän raiskaavia. Vaikkakin siinä jonkinverran äänenlaatua jo melun suodatuksen kanssa menettää.

Parin illan katselulla homma alkaa pinpointtautumaan joko Sennheiserin MX 660 -malliin, taikka hybridimallisiin Sony MDR-ED21LP -nappeihin. Noissa Sonyn kuulokkeissa kiinnostaa eniten tuo muotoilu, kun sillä hivutellaan kanaalikuulokkeita, mutta palaute niistä on ollut vähän ristiriitaista. Äänenlaadun pitäisi kuitenkin olla vissiin hyvä ja eritoten tehoa riittää, eikä mulla ollut niiden kanssa ongelmia, kun pikaisesti testasin joskus inttiaikoina melkein pari vuotta sitten. Sennheiserit taas ovat Sennheiserit, ja vahvoilla ihan vain siksi. Palaute on ollut hyvää, ja malli on myös huomattavasti Sonyja uudempi.

Tällä hetkellä menisin Sennheisereillä, eikä tässä hintaluokassa ihan hirveitä eroja tietenkään esiinny, mutta ajattelinpahan silti kysäistä, että onko jollain omakohtaista kokemusta jommistakummista? Ja saa myös sekoittaa pakkaa jollain muulla suosituksella, hintaluokassa ~30e taikka alle. Tattis.


« Viimeksi muokattu: 17.07.2009 12:33 kirjoittanut Sharkie »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #108 : 01.09.2009 01:18 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Mulla olis 5.1 kaiuttimet hakusissa ja tämmösiä olen löytänyt Oulun liikkeistä. Nämä ovat siis suurin piirtein sellasia, joissa hinta-laatu -suhde on kohdillaan. Jos jollakin kokemusta tai tietoa näistä, niin mikä näistä olisi paras vai onko teille kenties suositella jotain hyvää settiä jostakin nettikaupasta tmv? Olen korvat höröllä, let u speak me.

Samsung HT-TZ225 - Hinta Cittarissa 299e uudessa mallissa, vanhassa 249e

LG HT 903TA (ei löydy lg:n sivuilta?) - Hinta Cittarissa 399e

Logitech Z5500 - Gigantissa 333e, joku nevari ruotsalainen verkkokauppa myi tätä postitettuna optisen kaapelin kanssa 288e

EDIT: Itse olen Lokkitekin puolella. Eikös ne keskity nimenomaan näihin äänentoistoihin, joten voisi kuvitella, että siinä on lafka, joka tietää mitä tekee. Sen lisäksi noissa kaiuttimissa on hinta lähes sama kuin noissa Samsungin kamoissa, vaikka Samsungilla saa mukana DVD-soittimen, joka on mulle turha, kun PS3:lla homma hoituu ja hoituu paremmin. Lisäksi noi Lokit on semmosia kätevän pieniä, että ei tarvii olla kämppä mikään elokuvateatteri, jotta saa noi kaiuttimet kivasti sijoitettua ja sopimaan sisutukseen.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #109 : 01.09.2009 08:09 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili Mun kokemuksen ja käsityksen mukaan noita alle 1000e 5.1:siä voi käyttää verkonpainoina mökillä. Mieluimmin ostaa ton hintaset 2.1:set ja pikkuhiljaa päivittelee 5.1:siksi. Hyvän leffakokemuksen saa laadukkailla 2.1:lläkin, ainakin paremman, kuin 299e 5.1:llä.

Toki jos on pakko saada 5.1 halpikset, niin Logitechin paketit on hinta-laatusuhteeltaan varmaan parhaimpia.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #110 : 01.09.2009 12:35 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Kyllähän se Logitechiin kannattaa tässä sarjassa sijoittaa, varsinkaan jos ei DVD -soittimelle ole tarvetta. Itse hommasin viime vuoden puolella Sonyn DAV-DZ 660:n 400 eurolla (hinta näyttäisi olevan vieläkin samaa luokkaa) ja ihan tyytyväinen olen ollut, kun aikaisempaakin kokemusta pakettikotiteattereista on. Tärkein kriteeri hankinnassa oli kuitenkin kompakti koko, jalustakaiuttimet ja kohtuu hinta. Sitä ehtii sitten hifistellä kun pääsee isompaan kämppään. Samalla voi odotella HD -ääniformaattia tukevien vahvareiden kypsymistä.

Sitten kun hetki koittaa saatan alkaa harkita jotain Orb Audion kaltaista ratkaisua.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #111 : 01.09.2009 13:02 »
lloyf Jäsen Viestejä: 99 Basaaripisteet: 0 Profiili No jos ei ole kuullut paremmasta niin nuo Logitechit varmasti ajavat asiansa. Joten jos päädyt ne tai muut halpikset ostamaan niin suosittelen välttelemään kuulemasta mitään parempaa setuppia sillä sen jälkeen ottaa päähän että tuli ostettua halvat pöntöt. :)
"That deaf, dumb and blind kid plays by sense of smell"
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #112 : 02.09.2009 23:15 »
Kogeki Hymypoika Jäsen Viestejä: 88 Basaaripisteet: 0 Profiili Näissä on mulla vähän sama homma kuin tv:issä. Sillon kun lössi innostui uusista HDTV:stä mä olin tyytyväinen, että sain mun 14 tuuman mökkitv:n tilalle 20 tuuman putkitöllön. "Suuri" kuvaruutu loi fiiliksen, että kuva oli hyvää ja sitä rataa. En siis todellakaan ole mikään expertti näissä. Toki oma laaduntaju on hiukan parantunut, mutta silti en näe 400e 32' tuumasen ja 1000e 42 tuumasen välillä juuri muuta eroa kuin koko. Toki myönnän, että joku Sony Bravia tmv. joka makso 2000e oli sitten kuvanlaadultaan jo niin tarkkaa ja sulavaa, että kyllä mullekin kelpais. Fakta kuitenkin on se, että 1000e tv:llä pärjää todella hyvin.

Ei varmaan ole suuri yllätys, että 300e, 1000e, 10k€ ja 30k€ äänentoistoissa on eronsa. Silti pienessä kämpässä asuva opiskelija ei oikein millään ilveellä voi hankkia kalliita äänentoistoja, jos tekee mieli tehdä muutakin. Noi Lokit on vaan kooltaan, hinnaltaan ja laadultaan mulle melko passelit. Siinä saa sen 5.1 fiiliksen joka on mulle tärkein. Ja mitä nyt olen tesmaillut niin kyllä noilla ihan kivasti kuulee, vaikka toki semmoset kymmenen kertaa kalliimmatkin kelpais. Katsotaan sitten kun asun omassa isossa kämpässä ja on kunnon vakkariduuni alla.

Onhan ne Quicksilverin 85e t-paidat kivoja, mutta miksi maksaa 85e, jos ne voi saada Virosta tmv 5 eurolla? ;)
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #113 : 02.09.2009 23:57 »
Gba Jäsen Viestejä: 2 911 Basaaripisteet: 0 Profiili Itseasiassa 14" putkitöllössä on parempi kuva kuin 42" hd töllössä. Kokeiltu on.

Kyllä noilla halpiksillakin pärjää, on ne paremmat kuin ei mitään, mutta esimerkiksi musiikkia kuunnellessa ite tykkään jos soundi kuulostaa puhtaalta, eikä puuroudu. Jos nyt halpikset ostat, niin osta suoraan halvimmat, ei sitä laatua saa 100e hintalisäyksellä. Logitechilla kuten jo sanoinkin, on varmaan paras hinta/laatusuhde.

Viron t-paidoista varmaan valahtaa värit viemäriin ekan pesun jälkeen.   ;D
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #114 : 21.09.2009 16:06 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Lokit on ihan hyvät. En oikeasti usko, että monessakaan pelissä hyötyisit sen paremmasta läjästä muovia. Elokuvissa parempi setti olisi varmasti parempi, mutta hyvin on itselle kelvannut. Kaverin luona on kallis hi-fi setti, mutta eipä ole verta valunut kun sieltä on kotio palannut. Kannattaa myös kysyä itseltään omistaako mitään sellaista tavaraa minkä esitykseen haluaisi kymppitonnin sijoittaa. SuperAudio levyjä jos hyllystä löytyy niin on kieltämättä makean kuuloista tavaraa. (Zapan monikanava konsertit on ihan jees).

Lainaus
No jos ei ole kuullut paremmasta niin nuo Logitechit varmasti ajavat asiansa. Joten jos päädyt ne tai muut halpikset ostamaan niin suosittelen välttelemään kuulemasta mitään parempaa setuppia sillä sen jälkeen ottaa päähän että tuli ostettua halvat pöntöt.

Miksi se ottaisi päähän jos parempaan ei ole varaa?

Ai niin ja meinas unohtua...




Spoileri (osoita katsoaksesi)
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #115 : 26.12.2009 15:25 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Nyt ois sitten aika ostaa kotikäyttöön kuulokkeet, leffoille ja musalle. Velipoika oli ostanut joululahjaksi kovalevyn, jollaisen ihan taannoin ostin itsekin, joten lähdetään jonain näistä päivistä Verkkokauppaan vaihtohommiin. Hyvä tilaisuus laittaa kotikuulokkeet, kun on pitkään jo ollut ostoslistalla. Ja mielellään tietty kerralla sellaiset, että jonkin aikaa pärjäisi, joten joudun toki laittamaan omaakin rahaa väliin.

Piuhaa vähintään 3 metriä, ja hintahaitari 50-100 euroa about. Sennheiserin HD-malleihin olen sukeltanut aika suosiolla, kun merkistä on hyviä kokemuksia. HD 555 ois varmaan aika varma, vaikkakin kalliithan ne on. Pikaisella testien selauksella HD 515 ei taida kauheasti jäädä jälkeen, paitsi ehkä bassossa. Molempia on kuitenkin kehuttu nimenomaan leffakäytössä ilmavuutensa vuoksi, kuulemma kuin kaiuttimilla katselis. Vaikka avoimista tietty vuotaa jonkin verran ääntä pihallekin, mutta liekö se sitten yökatselujen kannalta liikaa...?

Myös 200- ja 400-sarjoissa näyttäisi olevan kuumaa kakkaa, joten ota näistä taas selvää. Se myös mietityttää, että kun nämä kaikki harkitsemani kuulokkeet ovat jo pari vuotta vanhoja, niin onko mitään uusia hittituotteita lykätty markkinoille? Vinkkejä niistä - muiltakin merkeiltä jos löytyy - ja pidemmän kokeiluajan aatteita noista Sennheiser HD-kuulokkeista niitä omistavilta kaipailtaisiin siis. Tattis jo etukäteen.


EDIT. Niin, tai eihän kellään ole Sennheiser HD 280 Pro -kuulokkeita? Suljettu malli, mutta saanut silti kehuja leffakäytössä, sekä siitä kuinka monenlaiseen musaan nuo sopii. Kierrejohto saattaisi myös kiinnostaa. Toki sitten ovat myös piirun verran HD 555:ia kalliimmat.


« Viimeksi muokattu: 26.12.2009 15:34 kirjoittanut Sharkie »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #116 : 04.01.2010 22:53 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili Sennheiserin HD 555:set tuli sitten laitettua. Onhan nämä aika uskomattomat kuulokkeet. Tunnin sisään unohtanut jo monesti että pään laella edes keikkuu jotain. Soundi on mitä ilmavin, bassoissa on potkua ja munaa, instrumentit eri musagenreissä erottuu ensiluokkaisesti ja ovat kaikki ainoastaan edukseen. Mainio testi oli myös, kun katselin hyvällä kuvauslaitteistolla kuvattua tapahtumavideota. Tilantunne oli melkoinen, kun kansan huudot ja random taputukset tuntuivat tulevan kaikkialta ympäriltä. En malta odottaa että pääsen näillä tuuppaamaan jonkun leffan.

Kannatti sijoittaa. Varsinkin kun ei itse tarvinnut maksaa kuin puolet.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Vs: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #117 : 05.01.2010 17:26 »
migge Jäsen Viestejä: 3 172 Basaaripisteet: 0 Profiili Hyvän valinnan teit. Itselläni kun on samat. ;)

Hirveän usein en kuulokkeita käytä, mutta silloin kun noita käyttää ne kyllä aina osoittavat pätevyytensä. MW2:n kanssa kun kuulokkeita käytää, tuntuu se melkeinpä huijaamiselta kun askeleet ja kaislikoiden suhinat kuulee todella hyvin.
www.playfire.com/migge
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #118 : 13.01.2010 19:14 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Itsekin olen vähän tässä miettinyt noita Sennheiserin HD 555 kuulokkeita hankkia. Irtoaisi vielä ihan hyvällä hinnalla tuolta Verkkiksestä, eli 85 eurolla alennuksen kanssa.

Miggen tuossa jo vähän kehuikin, mutta kaipaisin lisää kommentteja luureista erityisesti pelikäytössä  :)
tallennettu
Re: Kaiuttimet, kuulokkeet, äänentoisto « Vastaus #119 : 17.01.2010 00:11 »
Sharkie Valikoiva pelaaja. Moderaattori * Viestejä: 3 170 Basaaripisteet: 5 Profiili
Itsekin olen vähän tässä miettinyt noita Sennheiserin HD 555 kuulokkeita hankkia. Irtoaisi vielä ihan hyvällä hinnalla tuolta Verkkiksestä, eli 85 eurolla alennuksen kanssa.

Miggen tuossa jo vähän kehuikin, mutta kaipaisin lisää kommentteja luureista erityisesti pelikäytössä  :)

Ihan hirveästi mäkään en näillä ole pelannut, mutta mitä esim. Half-life 2:sta olen luurit päässä räiminyt - viimeksi pari tuntia ihan äskettäin - toimivat ne loistavasti. Tilavaikutelma lienee pelatessa se tärkein, ja näissä se on erinomainen. Kuten miggekin sanoi, kaikki askeleen ja muut kuuluvat kirkkaasti ja juuri sieltä suunnasta missä pelin sisällä tapahtuu. Halffiksessa korvakuulo on pelastanut hengen jo useamman kerran. Myös aseet ovat munakkaita, ja muutenkin tunnelma on melko uskomaton, kun vaikkapa Ravenholmin kaduilla, narinoiden ja kaukaisten huutojen keskellä kävelee. Kuumottavia fiiliksiä.

Eli eipä näitä voi paljon muuta kuin suositella. Musiikki, leffat, pelit, kaikki on tähän asti kuulostanut upealta. Ja perskule ne on hyvät päässäkin. :)
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 15
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines