Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Tulostusversio
Aihe: iPad - Maaginen thread  (Luettu 159131 kertaa)
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #330 : 28.03.2012 22:02 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Itse en ole huomannut mitään lämpenemistä, mutta toisaalta käyttökin on ollut aika casuaalia.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #331 : 28.03.2012 22:28 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
Shieeet, varjoja paratiisissa.

Olin tänään tuttavan luona ja laitoin n. 20 minuutin Angry Birds Space -session jälkeen iPadin hetkeksi nukkumaan. Poimittuani sen takaisin pöydältä laite ei käynnistynyt enää. Muistin akkua olevan jäljellä vielä n. 30%, joten ajattelin ettei siitä voi kiinni olla.

Tulin takaisin himaan, kytkin laitteen verkkovirtaan ja painoin käynnistysnapin pohjaan. Ei vieläkään mitään. Vasta ns. hard reset, eli nukutusnäppäimen ja koti-näppäimen yhtäaikainen painallus kymmenen sekunnin ajan toi laitteen takaisin eloon.
Veikkaisin, että se oli tiltannut. Senhän olisi pitänyt käynnistyä automaattisesti, kun virtajohdon laitoit kiinni. Ja kai sen ylikuumenemisenkin jälkeen pitäisi käynnistyä virtanapista, ilman hard resettiä.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #332 : 28.03.2012 22:33 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Tosiaan kun asiaa tarkemmin miettii, niin viittaahan tuo tilttaamiseen kun joutui käyttämään hard resettiä. Täytyy hankkia laitteelle tunteja alle ja katsoa toistuuko samanlainen vielä uudestaan ja missä olosuhteissa. Saattoi olla ihan vaan huonoa säkää ja iPadille harvinainen tiltti.


EDIT:

http://macmaa.com/2012/03/29/macmaa-kokeili-uuden-ipadin-verkkoyhteys-katkeaa-jos-kasi-on-vaarassa-paikassa/


Saatteko tehtyä tuon kuolemanotteen Wlan-signaalille?  Itse yritin tuota äsken ja vaikka yritin peittää tuota kyseistä reunaa kaksin käsin, ei se vaikuttanut nopeuteen mitenkään. Ilman otetta ja otteen kanssa n. 35 megan nopeus kotini Welho 40M liittymällä.


« Viimeksi muokattu: 29.03.2012 10:35 kirjoittanut Ephram »
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #333 : 29.03.2012 11:21 »
teidon Jäsen Viestejä: 875 Basaaripisteet: 0 Profiili
http://macmaa.com/2012/03/29/macmaa-kokeili-uuden-ipadin-verkkoyhteys-katkeaa-jos-kasi-on-vaarassa-paikassa/


Saatteko tehtyä tuon kuolemanotteen Wlan-signaalille?  Itse yritin tuota äsken ja vaikka yritin peittää tuota kyseistä reunaa kaksin käsin, ei se vaikuttanut nopeuteen mitenkään. Ilman otetta ja otteen kanssa n. 35 megan nopeus kotini Welho 40M liittymällä.
iPadien WLAN-antenni on kaiutinritilän takana, joten sen peittäminen kädellä tietenkin huonontaa signaalin vahvuutta. Tuohon vaikuttaa paljon se, kuinka kaukana tukiasema on, kuinka hyvä se on ja käytetäänkö 2,4GHz vai 5GHz taajuutta. Jos olet jo valmiiksi tukiaseman kantaman rajoilla, niin yhteys hidastuu tai katkeaa kun blokkaa antennin. Noissa videoissa signaali tippuu "täydestä", eli kolmesta palkista nollaan, mutta nuo yhteysindikaattorit on aina vähän mitä sattuu.

Itsellä tipahtaa yksi palkki pois tuolla otteella, mutta Internet-yhteyden nopeuteen se ei minun tapauksessa vaikuta, koska sen maksiminopeus ei ole lähelläkään WLAN:n nopeutta.



AnandTech julkaisi iPad 3:n arvostelun.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #334 : 30.03.2012 16:51 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Aku Ankan iPad-versio. Ihan perussettiä, ei tue vielä retinaa tai mitään. Toivottavasti tulevaisuudessa. Suurin hämmennyksen aihe on kuitenkin tämä:

Aku Ankka paperimuodossa: 2,60 €
Aku Ankka Digitaalisena iPad-versiona: 2,99€


Puolet hinnasta pois ja minä poika lukisin Akkarin joka viikko iPadin ruudulta. Sen suuntaista palautettakin pistin k.o ohjelman kautta menemään.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #335 : 30.03.2012 17:51 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Kaverin tyttöystävä oli ostanut itselleen uuden iPadin ja pääsin sitä eilen kokeilemaan. Näyttö on tosiaankin upea. Ei ole paluuta vanhaan. Laite oli myös todella nopea, eipä se paljon miettinyt ja nettisivut  vain lennähtivät auki. Painoa on kyllä hitusen liikaa, eikä se iPad 2 ole siinä suhteessa sen parempi. Esim. sohvalla selällään maatessa käsi väsyy helposti kun laitetta yrittää kannatella. Ongelmaa ei ole jos laitetta saa tuettua johonkin, aina ei kuitenkaan tee mieli olla sellaisessa asennossa. Toivottavasti saavat tulevaisuudessa painosta vielä grammoja pois.

E: Luin joo myös Aku Ankasta sen näytenumeron. Kyllä mä voisin iPadilla lukea hyvin lehteni mutta tuo hinnoittelu kusee kyllä pahasti. Mullekin soitetaan ihan jatkuvasti ja tarjotaan lehteä pelkillä toimituskuluilla, eli noin euro per lehti. Tuohon hintaan kun saisi digilehden tilattua niin olisin tyytyväinen. Eikä mua haitannut vaikka lehti ei tukenutkaan vielä Retina-graffoja.
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #336 : 02.04.2012 21:26 »
Fyysinen Preesens Pakko toistaa Jäsen Viestejä: 1 838 Basaaripisteet: 1 Profiili Minä en ymmärrä, miksi kukaan lukisi enää 2010-luvulla Aku Ankkaa.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.

-----

Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #337 : 02.04.2012 21:36 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW http://www.macrumors.com/2012/04/02/apple-has-worked-on-a-physical-game-controller-for-iphone/

Lainaus
I know of an internal Apple project to bring a physical controller to market, but whether or not it will ever see the light of day remains to be seen. As smartphones and tablets come close to equalling the performance of current game consoles, I feel like the controller problem must be addressed.

Fyysinen peliohjain iOS:lle olisi mielenkiintoinen askel. Totta on kuitenkin, että nykyisellään jotkut pelityypit on vaikea saada toimimaan pelkillä kosketusnäyttökontrolleilla.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #338 : 11.04.2012 18:20 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Sain mun vihreän Smart Coverin.  :)




Kiva pieni suojahan tämä on. Erityisen paljon pidän siitä, että kun suojan poistaa näytöltä, aktivoituu laitteen näyttö heti käyttöön.  Eikä nukuttamisesta tarvitse enää erikseen huolehtia, kun iPad menee tutimaan Smart coverista.

Myös tuolle kirjoitus-asennolle tulee kyllä käyttöä. Tapasin laittaa muistiinpanoja tehdessäni jotain iPadin alle (vaikka hanskat), jotta se nousi hieman ylös ja kirjoittamisesta tuli helpompaa. Ja eiköhän tuo ständi-asentokin vielä saa käyttöä. Erityisen kätevä, kun esimerkiksi sohvalla istuu isompi porukka ja haluaisi näyttää vaikkapa valokuvia slideshowna kaikille yhtäaikaa.

Varmaan vain kiihkeimmät Apple-miehet perustelevat 40 euron upottamista tälläiseen. Ei se pakollinen ole, mutta hyvä kumppani iPadille kuitenkin. Suoja, joka on suunniteltu laite mielessä alusta alkaen.



www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #339 : 17.04.2012 19:46 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili Julkaisun aikaan oli paljon puhetta, että ipad 3:ssa ei toimi wlan, mutta mun pädissä kusee 3G... ja pahasti. Pitää varmaan puolen tunnin välein buutata koko laite, jolloin sen saa taas toimimaan. Yläkulmassa näkyy verkko ja pykälät, että on se yhdistänyt, mutta silti tulee ilmoitus että ei voi avata sivua koska ei ole yhdistänyt nettiin tai ei voi aktivoida cellular data networkia.

Pikaisella googletuksella päädyin applen foorumeille, jossa sadoilla tyypeillä sama ongelma. Mitään ratkaisua ongelmaan ei ole, eikä apple yllättäen myönnä ongelman olemassaoloa. Mahtavaa.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #340 : 23.04.2012 10:27 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Helsingin sanomat alkaa myydä iPadia lehtitilausten kyljessä:

http://asiakaspalvelu.hs.fi/tilaus/hsipad/


Sopimukset ovat 24kk:n määräaikaisia ja saa valita ottaako vain digilehden vai myös painetun lehden. Kuukausimaksu uuden iPadin (16 gb Wifi+4G) ja joka päivä ladattavan Digi-Hesarin kanssa on melko kohtuullinen 39,90 kuussa.

Saatan joskus seuraavan iPad-hankinnan yhteydessä jopa harkita tämän kaltaista pakettiratkaisua. Digi-Hesari on aika esimerkillisesti koostettu digiversio eikä vain paperiversion skanni, jota pitäisi zoomailla helkkaristi ruudulla.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #341 : 04.05.2012 20:38 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Onkos väki ollut tyytyväinen uuteen iPadiin?
Itse en ole hankkinut viekään tablettia. Joulun alla katselin niin ei missään kuvanlaatu mielyttänyt.
Mutta nyt uusi Ipad 3 on korjannut tuon asian.  :) Eli tämä on vakavassa harkinnassa.
Varmaan kerralla hommata tuo 4G malli että pääsee muallakin nettiin jos haluaa. Miettinyt kyllä halvempaakin mallia.
Kuinkas iPadiin saa tuon 3G liittymän, tuleeko siihen joku sim-korttin tyylinen vai?
-
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #342 : 04.05.2012 21:24 »
Jubi_ Jäsen Viestejä: 26 Basaaripisteet: 0 Profiili
Onkos väki ollut tyytyväinen uuteen iPadiin?
Itse en ole hankkinut viekään tablettia. Joulun alla katselin niin ei missään kuvanlaatu mielyttänyt.
Mutta nyt uusi Ipad 3 on korjannut tuon asian.  :) Eli tämä on vakavassa harkinnassa.
Varmaan kerralla hommata tuo 4G malli että pääsee muallakin nettiin jos haluaa. Miettinyt kyllä halvempaakin mallia.
Kuinkas iPadiin saa tuon 3G liittymän, tuleeko siihen joku sim-korttin tyylinen vai? 

Itse jahkailin aikanaan myös, että ostanko tuon 4G vai pelkän WiFi- mallin, mutta nyt jälkeenpäin voi hyvin sanoa, että kannatti ostaa tuo 4G- malli. Usein ollut tilanteita ettei langatonta nettiä ole ollut käytettävissä ja tuo 3G on ollut helppo ja vaivaton tapa päästä nettiin. Itse otin TeleFinlandilta sen halvimman mobiilinettiliittymän, jonka hinta on n. 5€/kk ja max. nopeus 1Mbit/s. Tuo nopeus ei toki päätä huimaa, mutta tuolla kyllä hoitaa nämä perus nettiselailut oikein hyvin. Liittymä sisältää myös rajoittamattoman määrän tiedonsiirtoa, joten mitään datakattoa ei tarvitse miettiä. :)

Ja tuon tilaaminen oli sama asia kuin uuden puhelinliittymän tilaaminen, johon vain otetaan tuo mobiilinetti. Muistaa vain mainita, että liittymä tulee iPadiin, jotta osaavat lähettävää mikrosim- kortin.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #343 : 04.05.2012 21:33 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Onkos väki ollut tyytyväinen uuteen iPadiin?

Vähemmän yllättävä kommenttini: loistolaite, josta on ollut iloa vaikka millä mitalla. On runsaasti päiviä kun iMac pysyy kiinni ja surffaamiset hoituvat vain iPadilla. Eikä tunne missaavansa mitään. Rentoon surffaamiseen ja sosiaalisen median kulutukseen parempaa laitetta ei ole.

Kuumeneminen ei ole noussut ongelmaksi eikä wlaninkaan kansaa ole ollut pulmia.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #344 : 04.05.2012 21:37 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili Aika samat mietteet, kuin Epilläkin. Loistolaite kyllä  :)

32Gb on riittänyt tarpeisiini nähden vallan mainiosti, eikä 3G:täkään kovin usein kaipaile, joskus kyllä.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #345 : 04.05.2012 21:38 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili Ite oon pariin otteeseen kaupassa tutustunut Ipadiin niin täytyy sanoa, ettei tuo näyttö niin kummoinen ole. En sitten tiedä onko silmissä vikaa, mutta ei tule minkäänsortin innostusta ostaa. Minun osalta tuo rahastusvekotin saa jäädä kauppaan.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #346 : 04.05.2012 21:42 »
despo Jäsen Viestejä: 5 302 Basaaripisteet: 9 Profiili
Minun osalta tuo rahastusvekotin saa jäädä kauppaan.

Mikäs siinä on rahastusta, kun ei ole pakko ostaa? Ne keitä kiinnostaa, ostaa ja muut jättää ostamatta. Hinta nyt ei ainakaan perusmalleissa ole kovin ylihintainen verrattuna siihen mitä muut tarjoaa..
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #347 : 05.05.2012 08:31 »
Wyrkk Jäsen Viestejä: 426 Basaaripisteet: 0 Profiili
Minun osalta tuo rahastusvekotin saa jäädä kauppaan.

Mikäs siinä on rahastusta, kun ei ole pakko ostaa? Ne keitä kiinnostaa, ostaa ja muut jättää ostamatta. Hinta nyt ei ainakaan perusmalleissa ole kovin ylihintainen verrattuna siihen mitä muut tarjoaa..

Eikös niitä Applen laitteita pidetä rahastuksena. Tosiaan kuitenkin kyseessä oli tietääkseni minun mielipide laitteesta, jos joku ei sitä ymmärtänyt. Vertailin ennemminkin kakkoseen sillä kuten sanoin niin en minä ainakaan tuon näytöntakia ostaisi kakkosen tilalle tuota uutta.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #348 : 05.05.2012 08:53 »
Bill Duke Jäsen Viestejä: 255 Basaaripisteet: 0 Profiili
Minun osalta tuo rahastusvekotin saa jäädä kauppaan.

Mikäs siinä on rahastusta, kun ei ole pakko ostaa? Ne keitä kiinnostaa, ostaa ja muut jättää ostamatta. Hinta nyt ei ainakaan perusmalleissa ole kovin ylihintainen verrattuna siihen mitä muut tarjoaa..

Eikös niitä Applen laitteita pidetä rahastuksena. Tosiaan kuitenkin kyseessä oli tietääkseni minun mielipide laitteesta, jos joku ei sitä ymmärtänyt. Vertailin ennemminkin kakkoseen sillä kuten sanoin niin en minä ainakaan tuon näytöntakia ostaisi kakkosen tilalle tuota uutta.

Ei niitä kyllä rahastuksena pidetä, vaan kalliina. Tosin normaalista poiketen padin hinta tuntuu olevan aivan kohdillaan, varsinkin jos ostaa 16 gigasen wifi-mallin.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #349 : 05.05.2012 10:38 »
Ephram Gyro Man Jäsen Viestejä: 7 858 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Muut valmistajat eivät tosiaan ole millään pystyneet vastaamaan Applen tarjoamaan hintahaasteeseen, edes iPad 2:n kohdalla. Kolmosen wifi-mallin 475 euroa on erittäin käypä diili jos ottaa laitteen ominaisuudet huomioon (esimerkiksi markkinoiden paras näyttö). Se tekee kilpailijoiden elämästä vielä hankalampaa.

Muut täppärit ovat jääneet lähinnä kuriositeetin rooliin iPadin puristuksessa. Tavan tallaajan mielessä tabletti alkaa olla iPad, niin vahva jalansija sillä on muihin verrattuna.

Itse en ole hirveästi käytellyt esimerkiksi Sampan tai Acerin täppäreitä, joten en omakohtaisesti osaa juurikaan vertailla, ikävä kyllä.
www.mikkoijas.fi – Kirjailijan koti | Mikodemus Youtubessa
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #350 : 05.05.2012 14:04 »
Kabanossi Moderaattori * Viestejä: 2 517 Basaaripisteet: 6 Profiili WWW Päivitetyt versiot iPad 2:sta ovat saaneet jopa 15-30% paremman akkukeston. Koskee kai vaan noita tuoreimpia 16 gigan wifi-malleja.

http://www.macrumors.com/2012/05/04/revised-ipad-2-with-32-nm-a5-offers-15-30-greater-battery-life/
IGDB.com | Internet Game Database
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #351 : 05.05.2012 22:29 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili Ipad 2 nyt muutenkin se paras tablet -laite.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #352 : 07.05.2012 12:40 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Ruvennut pyöriin mielessä jos sittenkin hommais iPad 3 halvimman mallin..
Kännykässä on kumminkin netti, jos tarvii muulla päästä nettiin kun kotona. Ja aika pieni tarve sekin on ollut.
-
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #353 : 07.05.2012 13:04 »
CronoX KettuPRKL Jäsen Viestejä: 61 Basaaripisteet: 0 Profiili
..
Kännykässä on kumminkin netti, jos tarvii muulla päästä nettiin kun kotona. Ja aika pieni tarve sekin on ollut.

Hankin oman iPad 3:n heti julkaisussa, eikä todellakaan ole ollut tarvetta 4G - mallille. Junassa pidemmillä matkoilla palvelee VR:n junaverkko (ainakin silloin kun se toimii), himassa ja kavereilla WLANit. Matkapuhelin kuitenkin _AINA_ mukana, joten HTC saa luvan toimia hotspottina aina kun on halua päästä Padilla verkkoon liikenteessä.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #354 : 07.05.2012 19:34 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
..
Kännykässä on kumminkin netti, jos tarvii muulla päästä nettiin kun kotona. Ja aika pieni tarve sekin on ollut.
Matkapuhelin kuitenkin _AINA_ mukana, joten HTC saa luvan toimia hotspottina aina kun on halua päästä Padilla verkkoon liikenteessä.
Kuinkas tuo on mahdollista? Itsellä puhelimena Nokian N9 ja siinä netti.
Toihan kuulostaa hyvältä jos iPadillä pääsee nettiin puhelimen kautta vaikka möksällä.
Ja uskoisin että 16Gb malli riittää. Kun mitään leffoja sinne tuskin on tarkoitus ladata.
Kuvia ja sen semmoista tulisi varmaan laitettua.


« Viimeksi muokattu: 07.05.2012 19:42 kirjoittanut nikob »
-
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #355 : 07.05.2012 20:43 »
CronoX KettuPRKL Jäsen Viestejä: 61 Basaaripisteet: 0 Profiili
..
Kännykässä on kumminkin netti, jos tarvii muulla päästä nettiin kun kotona. Ja aika pieni tarve sekin on ollut.
Matkapuhelin kuitenkin _AINA_ mukana, joten HTC saa luvan toimia hotspottina aina kun on halua päästä Padilla verkkoon liikenteessä.
Kuinkas tuo on mahdollista? Itsellä puhelimena Nokian N9 ja siinä netti.
Toihan kuulostaa hyvältä jos iPadillä pääsee nettiin puhelimen kautta vaikka möksällä.
Ja uskoisin että 16Gb malli riittää. Kun mitään leffoja sinne tuskin on tarkoitus ladata.
Kuvia ja sen semmoista tulisi varmaan laitettua.

Näyttäisi N9:ssä olevan myös hotspot toiminto, joten pitäisi toimia ihan yhtä hyvin. Akun kesto puhelimessa hotspot päällä onkin sitten asia erikseen ;) mutta saa tätä hooteeceen rimpulaa muutenkin latailla päivittäin.
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #356 : 07.05.2012 22:56 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Juu niin näyttäisi olevan  :)
Katsotaan jos huomenna kävisi hakemaan valkoisen 16Gb WiFi mallin.
-
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #357 : 08.05.2012 18:42 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW
Juu niin näyttäisi olevan  :)
Katsotaan jos huomenna kävisi hakemaan valkoisen 16Gb WiFi mallin.
Tulipa juuri haettua tuommoinen :) Kaveriksi otin sinisen smart coverin padille.
Todella hyvältä vaikuttaa!
-
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #358 : 09.05.2012 10:53 »
nikob VRS Jäsen Viestejä: 163 Basaaripisteet: 0 Profiili WWW Täytyy todeta että tuo Teknarin verkkolehti on todella hieno ainakin iPadillä. Suosittelen.
Ja hyvännäköinenkin. On tämä näyttö vaan hieno.  Muutenkin laite toimii nopeasti tuossa omassa langattomassa verkossa.
Ainoa miinus tällä hetkellä on kun avaan jollain foorumilla vaikka YouTube linkin. Niin laite aukaisee kokonaan uuden ikkunan. Eikä uutta välilehteä. Joudun tulemaan sivustolle takaisin iPadin päävalikon kautta.
Vai pääseekö siihen vanhaan netti ikkunaan jotenkin nopeammin?

-
tallennettu
Vs: iPad - Maaginen thread « Vastaus #359 : 09.05.2012 10:55 »
zoukka guli Jäsen Viestejä: 5 054 Basaaripisteet: 14 Profiili
Täytyy todeta että tuo Teknarin verkkolehti on todella hieno ainakin iPadillä. Suosittelen.
Ja hyvännäköinenkin. On tämä näyttö vaan hieno.  Muutenkin laite toimii nopeasti tuossa omassa langattomassa verkossa.
Ainoa miinus tällä hetkellä on kun avaan jollain foorumilla vaikka YouTube linkin. Niin laite aukaisee kokonaan uuden ikkunan. Eikä uutta välilehteä. Joudun tulemaan sivustolle takaisin iPadin päävalikon kautta.
Vai pääseekö siihen vanhaan netti ikkunaan jotenkin nopeammin?



Neljän sormen pyyhkäisyllä pääset kaikista kätevimmin ohjelmasta toiseen ja joskus "tabista" toiseen.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Tulostusversio
Siirry:  

Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines